Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
kornel2901  14-03-07, 19:36 Zgłoś
+ 913 -
Dodano: 2014-03-07, 19:36:43   przez: kornel2901
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 913  Zgłoś nadużycie
1102
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Kiciuś.
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Motywacja
Ukryj komentarze(188)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Hubertx
    Ocena: 162 (glosow:230)
2014-03-07 20:27:47
Za przywróceniem obowiązkowej służby wojskowej są ci którzy nigdy tam nie byli.

unknown81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-02 13:47:26
"Z całego serca wierzę, że kiedyś jeszcze nadejdzie czas, gdy odmowa służby wojskowej stanie się znów skutecznym sposobem służenia postępowi ludzkości" A. Einstein

batonil
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-02 05:48:28
Jak mój kumpel przeziębił nerki na poligonie to jeszcze parę lat po wojsku sikał do łóżka haha. Takiego oto wojsko zrobiło z niego faceta haha.

kamileczek3211
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-15 22:57:27
Ja bym chętnie poszedł do wojska.

koniobojca
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-03-24 15:45:44
.. I swieta peawda.. Amen.. Chlopy do wojska..!!!! I pilnowac pedalow, aby sie tam nie rozmnozyli.. hahaha..

LordVader254
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-16 12:22:46
nie prawda Hubertx

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-23 00:53:42
bylem i polecam rodzicom dzieci tzw bi

chester111
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-13 22:05:33
Służba wojskowa?Po co? Nie ma jak u mamy. Wiosna'99

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-02 08:20:34
komentarz usunięty przez moderatora

zarabiam
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-13 19:52:26
komentarz usunięty przez moderatora

arytmetyk98
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-12 18:25:07
komentarz usunięty przez moderatora

zonk121
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-12 00:11:17
Obrażacie 90% mężczyzn w tym kraju pisząc takie głupoty... 10% jakiś odchyłów chodzi w tych je*anych rurkach -.-

dj_kenzo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-11 20:26:13
można też wyjść z wojska i być pi^dą ^^

dj_kenzo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-11 20:08:47
komentarz usunięty przez użytkownika

lamamaste
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-03-11 16:31:09
Jak można pisać takie głupoty? Wiecie co jest najlepsze? Piszą to dziewczyny albo 14 letni gówniarze, którzy jeszcze nigdy nie posmakowali rzeczywistości :) LUDZIE! Jak można służyć ZA KRAJ, w którym jesteście traktowani jak ŚMIECIE! To państwo Was okrada, gnębi i blokuje wszelki rozwój... WSTYD!

jazo21
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-12 19:18:24
bo widzisz przyjacielu kraj jak rodzina nie wybiera się a kocha. Naród wspaniały tylko ludzie h..e.

Robertski_OG
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-10 21:26:10
Taaa, bo wojsko produkuje cokolwiek innego, niż bezrobotnych alkoholików. Brawo.

sylwester2712
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-03-10 18:32:32
chłopak siostrzenicy był w legii i co ubiera sie w rurki ma rózowe skarpetki seledynowe buciki powiedz mu że jest ciapciakiem , takich jak ja to 10 na niego było by mało , fakt ma coś nie tak z głową bo strasznie agresywny i to chyba jedyna rzecz jaką zdobył w wojsku poza muskulaturą

sylwester2712
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-10 18:29:39
co do naszego wojska to jedyną rzeczą jaką tam sie nauczyłem to kraśc i ściemniać tak aby tak robić aby jak najmniej sie narobić

sylwester2712
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 18:27:57
komentarz usunięty przez moderatora

marynarz2
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-03-10 18:02:38
Wojsko nauczyło by ich pokory,szacunku dla drugiego człowieka a tak gówniarze robią co chcą....

radzek892411
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-10 17:18:19
Albo Ci którzy nie mieli możliwości

trumpor113
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-10 17:26:08
Jakiej kuźwa możliwości? Masz coś takiego jak komisja i tam możesz to odbębnić...

dejveet
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-03-10 16:49:53
No co jak co, ale jednego pożytecznego tam uczą, jak posługiwać się bronią, w czasie wojny to wiedza bezcenna, tylko broń trzeba skołować sobie:) np. na wrogu.

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-23 00:57:02
zgadzam sie obsluga broni i czyszczenie jej to podstawa dzisiaj w erze zagrozeniarosyjsko niemieckiego

kulkaoolo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-10 15:44:09
ej dzieciaku, gdybyś stanął na poborze, mając w perspektywie stracony rok w koszarach, tobyś zmienił zdanie

kostacz
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-03-10 15:05:12
Dobrze by było wiedzieć w jakiej jednostce służy autor tego postu, tudzież w jakiej odbył zasadniczą służbę wojskową, a tak z ciekawości.

pawel1710
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-03-10 12:32:20
Tak był chłop po takiej obowiązkowej służbie. Z depresją, przez kocenie jeszcze długo po odbyciu służby bał się nawet własnego cienia, a wątrobę miał totalnie zniszczoną od ciągłego chlania tanich win.

e147741
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-03-10 00:53:59
Jestem jak najbardziej za

kulkaoolo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-03-10 15:45:30
napisała kobieta lat 24, wiedząca co to jest PRZYMUSOWA służba wojskowa

lewyhwdp
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-03-10 00:36:53
jestem za, tam naucza pic i kombinowac a nie ze mama poda i wypierze rurki

lewyhwdp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 00:33:01
komentarz usunięty przez użytkownika

trumpor113
    Ocena: 12 (glosow:12)
2014-03-10 00:17:24
Ile jeszcze razy zamierzacie to kuźwa wrzucić? Było wrzucane kilka razy i jakoś kuźwa nie przywrócili więc na pewno przywrócą bo kogoś obchodzi co sądzi gimnazjalista. Miałem dwóch znajomych którzy uważali że ZSW powinna być przywrócona a jak im stuknęła 18-nastka i przyszła komisja to oboje zesrane dupy bo kondycji nie mają. Tak samo było by z połową gimbusów które tak stoją murem za służbą, dlatego najpierw cepy odbębnijcie służbę a potem się za tym opowiadajcie. Równie dobrze mógłbym mówić o całkach nieoznaczonych nie umiejąc mnożyć...

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 23:51:27
komentarz usunięty przez moderatora

h4cker
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-03-09 23:29:59
Pier dolenie... ja nie byłem w wojsku i nie chodzę w rurkach... bezstresowe wychowanie, za dużo internetów i się młodzieży w du pie przewraca...

miodzjo
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-03-09 22:23:25
Ja byłem w wojsku i kocham rurki. Na nic ich nie zamienię.

jurek0112
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-03-09 22:49:16
komentarz usunięty przez moderatora

Artik1993
    Ocena: -10 (glosow:16)
2014-03-09 22:16:41
chodzę w rurkach i co? mam wypłatę 3000zł na rękę mieszkanko i domek za miastem a ty co masz autorze?

Talges
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-10 18:36:03
skończ pierdo@#ć ja też mam trzy tysie, żona zbiera kasę dla providentu czyli dodatkowo jakieś 1,2 tyś i mieszkamy w wynajmowanym mieszkaniu bo nie stać nas na kredyt i pozostałe koszty. no chyba że jesteś z podkarpacia lub mazur. to może i dom masz.

evertos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 21:58:44
ja bylem potem sluzylem 6 lat zawodowo.polecam kazdemu dobra wyplata dodatki.niby roboty nie bylo i nie ma a do wojska brali z pocalowanem reki.zostac na zawodowego bylo bardzo latwo po odsluzeniu 9 miesiacy .z czasem po 3 miesiacach mozna bylo byc nadterminowym i zamiast 200zoldu brac 2000 na czysto

sebololo
    Ocena: 20 (glosow:24)
2014-03-09 21:56:23
Gdyby wojsko z poboru było wojskiem a nie zlotem patologii to też byłbym za.

i.nasa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-10 09:18:10
true, true.

sciesiel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-09 21:54:02
Ale wy pierdolicie. Weżcie sie za siebie ludzie bo gadacie bez ładu i składu .

czaki1988
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 21:43:31
komentarz usunięty przez moderatora

a_iverson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 21:38:01
komentarz usunięty przez moderatora

rokkokko
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-09 21:22:54
ta strona to naprawdę zrobił się gówno dla debili

ommnom
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-03-09 20:42:47
komentarz usunięty przez moderatora

kongu
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-03-09 20:35:36
Wojska są dla ludzi dających się wykorzystywać jako pionki, mięso armatnie dla władzy którzy nie raczyć brudzić swe ręce naszą krwią a w razie czego jeden z drugi z rządu spieerdoli za granice!! Prawda jest taka, rząd rucha Ci głowę wmawiając Ci patriotyzm i jakie to bohaterstwo ginąć i zabijać za ojczyznę. Nie jesteśmy pionkami! Jeśli jakiś kraj chce wojny, wyłapać wszystkich w rządzie, dać karabiny i zamknąć ze swoim wrogiem i niech sami załatwiają swoje problemy. Pamiętajcie, nigdy nie umieracie za ojczyznę, umieracie za czyiś interes.

maro1981
    Ocena: -9 (glosow:11)
2014-03-09 20:48:04
ale bredzisz, penie jesteś taką p_i_z_d_ą w rurkach

petma
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-09 20:52:43
otóż to. jeden z drugim polityk makaron na uszy nawija a sami tylko potrafią zamęt siać. a ja to mam w d... ja chcę żyć sobie ze swoją rodziną w spokoju. wystarczająco mnie okradają z mojej ciężko zarobionej kasy. moje życie i zdrowie zostawcie w spokoju.

ks.proboszcz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-09 22:20:25
Dorośnij kolo.. "Nie jesteśmy pionkami" he,he... W świecie korporacji i polityki (właściwie to to samo) zjada się albo jest się zjadanym. Wojsko co prawda podlega politykom w czasie pokoju, ale w razie W lub zagrożenia stabilności państwa politycy spie*dalają i to generałowie (patrioci) ze swoimi żołnierzami(patriotami) pilnują porządku i suwerenności kraju..

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-09 23:57:56
@kingu - Jak powiedział gen. Patton: "celem wojny nie jest oddanie życia za swój kraj, ale sprawienie, żeby drań po drugiej stronie frontu oddał życie za swój". Poza tym, w przypadku wojny obronnej często ryzykuje się życiem za interes swój i swoich bliskich. @ks.proboszcz - Dlatego czym innym jest gotowość do ryzykowania życiem w obronie rodziny, przyjaciół i majątku, a czym innym jest ryzykowanie życiem w obronie władzy. Nie raz i nie dwa, zmobilowani obywatele lub poddani zwracali się przeciwko znienawidzonym władcom.

yabol428
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-03-09 20:12:39
Ten pomysł to totalna wiocha! Obowiązkowe zamykanie każdego mężczyzny na 2 lata w koszarach to tak jakby każdego obowiązkowo zamykać w więzieniu. Poborowa służba wojskowa to hańba ludzkości i bardzo dobrze, że w naszym kraju została już zlikwidowana.

Liberte
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-09 20:19:52
Służbo wojskowa w "zetce" to nie więzienie... to totalnie inna absurdalna kosmiczna rzeczywistość!!! Pozdrowienia dla JW2953;-)

closterable
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 20:00:08
tego kóz a biali pomagają sobie nawzajem ;)

closterable
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-03-09 19:58:42
Za moich czasów do wojska szli tylko ci, którzy chcieli tam zrobić karierę lub Ci, którzy nie byli w stanie się z niego wykręcić. Ci inteligentniejsi bez wiekszego problemu wojsko omineli :) Ci mniej bystrzy poszli na szkolenie i teraz mówią, że wojsko robi faceta z człowieka :) Jeden nawet sie przyznał co tam naprawde sie robiło jak baby długo nie widzieli. Ogólnie to jest słodka tajemnica każdego chłopaka który opuściło wojsko i bardzo rzadko ta prawda opuszcza światło dzienne :) Nawet ich generał mowił, że to powszechna praktyka w wojsku w kazdym kraju w kazdej jednostce. Arabowie używają d

ks.proboszcz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-09 20:17:28
Tak jak napisałeś-jak ktoś bardzo nie chciał, to "omineli". Jednak czytając twoje wywody że baby nie widzieli, że słodka tajemnica(do tego te uśmieszki) sądzę, że ty bardzo chciałeś lecz poległeś na komisji z powodu rozruchanej doopy inteligencie za dychę :D

petma
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-09 19:54:49
ok, bez brzydkich słów:) po zastanowienie jestem za powszechnym poborem bo może takich mądrali jak autor też ten obowiązek obejmie i nie będą już tacy mądrzy:)

kulkaoolo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 15:47:48
w sumie racja

petma
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 19:52:39
komentarz usunięty przez moderatora

petma
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-09 19:43:07
taaa... a jak wezwanie dostaniesz to spierdolisz do UK. ja od woja się migałem przez

petma
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 19:45:32
10 lat. odrabiałem przez 1,5 roku, obowiązek spełniłem. zgraja nie chcących być w wojsku poborowych, sił zbrojnych RP nie uratuje.

kyniu30
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-09 19:38:09
A ja powiem tak.... Byłem, odje..łem i jestem z tego dumny!!! Prawko na C zrobiłem za free. Pozdrawiam:Kłodzko,Nyse,Opole i Wrocław JW27-66.Najlepszy rok w moim życiu.

maro1981
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-09 20:52:36
ja też zrobiłem kategorię C i jestem dumny z woja, byłem tylko 9 m-c ale to były najlepsze miesiące w moim życiu

ks.proboszcz
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-03-09 18:36:50
No to Hubertx albo nie byłeś w WP i jesteś p!zdą w rurkach, albo byłeś w WP i rurki musiałeś zamienić na mundur pozostając jednocześnie p!zdą wynoszącą traumę z koszar...

grog
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-03-09 18:27:11
nie bylem w wojsku, lubie rurki, sram na stereotypy

gangnam10
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-03-09 16:20:42
Służba wojskowa jeszcze z nikogo mężczyzny nie zrobiła. Skoro rodzice sobie nie poradzili to MON tym bardziej. Swoją drogą ciekawe, gdzie Ci "rurkowcy" by trzymali swoje błyszczyki na poligonie:) To by było ciekawe:)

PoruczikRzewski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-09 23:59:23
W zestawie do kamuflażu :)

pavulonik2000
    Ocena: 16 (glosow:18)
2014-03-09 16:10:04
Nie interesuje mnie wojsko ani obrona kraju za polityków, którzy pod przykrywką obrony ziemi przodków namawiają do walki za ich własne zas.rane interesy.

Sulimczyk
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-09 20:16:08
Walki za polityków? Jeżeli kiedykolwiek dojdzie do sytuacji gdzie granice Polski będą zagrożone, politycy będą pierwszymi którzy spierdolą za granice w podskokach, nie za nich będziesz, jeśli będziesz walczył. Co do tematu 'absurdu' obowiązkowa sluzba nie jest aż tak wspaniała jakby się mogło wydawać, nie każdy sie nadaje, ilość samobójst w wojsku mówi sama za siebie, ale owszem, jakieś podstawowe szkolenia hociazby obycia się z bronią, orientacji w terenie kiedy zabraknie ajfona i bardzo szeroko pojętego przetrwania powinny być obowiązkowe.

Sulimczyk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 20:18:17
Wybaczcie literówki ;)

egonn87
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-09 16:08:40
Pewnie!! Trzeba iść do wojska, żeby potem móc spokojnie pójść do chamskiej pracy, własny honor zostawiając w domu...

MrCreeperMB
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-09 15:51:17
komentarz usunięty przez moderatora

makrelson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 15:43:23
komentarz usunięty przez moderatora

mingus33
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-03-09 15:36:42
słuzba wojskowa nawet 15 lat temu nie czyniła z cipki rambo.to była strata czasu i pieniedzy MON-u, bo nikt sie nie angażował w żadne ćwiczenia czy znajomość taktyki. szliśmy co rano do lasu i drzemaliśmy przy ognisku patrząc na zegarek, czy można wracać na obiad. to już bardziej fala hartowała charakter.

asd1905
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-03-09 15:25:27
p**** w rurkach zawsze beda p***** w rurkach i znajda sposob zeby do wojska nie sic

olo41
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-03-09 15:06:53
A jak wybuchnie wojna, to myślisz że będą się pytali czy chcesz bronić ojczyzny? Pójdziesz na mięso armatnie tak jak wszyscy co się do tego nadają :)

Rebus364
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-09 14:52:58
Jestem za, tylko niech to będzie dajmy na to rok ale porządnego szkolenia na poligonie a nie sprzątania rejonów , chlania gorzały i wygłupów.

hektor11
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-09 15:57:05
rejony,fala i dowodcy najbardziej ksztaltowaly charakter, na dobrym poligonie to wystarcza 2 tygodnie

Rebus364
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-09 16:32:24
Przez dwa tygodnie poligonu nie wyszkoli się porządnie żadnego żołnierza.Ja w czasie odbywania służby wojskowej zaliczyłem cztery poligony.Najdłużej dwa tygodnie na poligonie w Świętoszowie.

hektor11
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-09 18:30:06
zalezy o czym mowimy o piechocie czy innej formacji, ja bylem w artylerii plot i cwiczylismy na terenie jednostki a strzelania bojowe mielismy na wicku i wedrzynie, na wicku morskim bylem 2,5tyg i to wystarczylo poniewaz jak mowilem cwiczenia byly caly czas w rejonie jw ze slepa i na sucho

ks.proboszcz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-09 18:41:02
Popieram Rebus 364. Ale przy dobrym szkoleniu powinno znaleźć się trochę czasu na chlanie gorzały i wygłupy :)

Suuzi
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-03-09 14:51:20
nudny jest już ten tekst :/ jak facet jest piz*dą to już nią pozostanie i żadne wojsko nie pomoże

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-09 14:34:10
kornel, a ty byleś w wojsku?

pichorek
    Ocena: 10 (glosow:20)
2014-03-09 13:57:09
Nie byłem w wojsku. Nie chodzę w rurkach itp. z wojska ludzie wychodzą gorszymi idiotami niż byli :) Umiem sam o siebie zadbać. A po drugie żołnierz bez powołania to nie żołnierz. To tak samo jak zagonić humanistę na kierunek ścisły. Dla mnie to istna głupota z wojskiem poborowym bo wole by kraju bronił ktoś kto chce to robić a nie branie pierwszego lepszego idioty z ulicy.

hektor11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 16:00:35
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-10 22:59:49
nie wiem dlaczego wrzuciłeś wszystkich tych co byli w wojsku do jednego wora, goowno wiesz na ten temat bo za ślimaty jesteś, nawet jakbyś żył w tych czasach co do wojska brali to byś nie poszedł ,bo byś na komisji lekarskiej rurek nie ściągnął z doopy ,musiał byś przyjść z kolegą co ci je zakładał po upojnej nocy

eSQUIRE
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-03-09 13:51:36
Normalnego człowieka nie interesuje to co ma ktoś inny na sobie.A szczególnie faceta bo jeżeli facet cały czas krzyczy na rurkowaców to coś musi być z nim nie tak. Ciekawe jak sobie ci wszyscy wyobrażają prawdziwego chłopa - czekam na jakieś zdjęcie na głównej "jak powinien wyglądać prawdziwy mężczyzna"

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-03-09 13:42:12
Wojsko - to fantastyczne. Nigdzie nie nauczysz się takiej dyscypliny, porządku, pokory, braterstwa i męskości.

asd1905
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-09 16:16:44
skoro w domu mama ubiera cie w sukienki i bawisz sie lalkami to masz racje jedyna nadzieja dla ciebie jest wojsko

zbysiula154
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-03-09 23:45:40
Nadzieja matką głupich widać takie dzieci miała twoja matka, ja zbyt twardo stąpam po ziemi więc, może sam weź tą sukienkę, napompuj lale, wsadź piórko w d.pe i idź na jakąś "paradę równości" ja od tego wole mundur.

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-13 19:02:02
no skoro ojciec nie potrafi nauczyc cie zadnej z tych rzeczy ktora wymieniles to jestscie razem zwyklymi p***** z ktorych ktos obcy musi robic faceta

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-13 19:22:21
Ojca przyrównujesz do służby i szkolenia wojskowego to, albo tam nie byłeś, albo cały pobyt w armii miną ci gdzieś mieszając w garach na kuchni, lub innym oddelegowaniu gdzie wysyłano głąbów i nieudaczników, którzy prostej komendy "tył zwrot" poprawnie wykonać nie potrafili jeśli tak to był to rzeczywiście czas stracony.

cycu830
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-09 13:34:09
Mnie facetem nauczyl byc ojciec oraz rodzina ktora zalozylem. Sa takie czasy ze wojsko jest nie potrzebne do tego

cycu830
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-09 13:31:58
Mnie facetem nauczyl byc ojciec oraz rodzina ktora zalozylem.(takie czasy):)

Molotok
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-09 13:31:32
Strata czasu i pieniędzy lepiej wziąć się za zawodowe bo póki co to jest śmiech na sali .

quanticox
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-03-09 13:26:26
Widząc wszędzie tego typu obrazki zaczynam się już nudzić. Zaznaczam, że byłem w wojsku najpierw poborowym, później zawodowym żołnierzem. Z kilkuletniej służby oto co mam wam do powiedzenia: jeśli ktoś był PEDAŁEM, ZŁODZIEJEM, IDIOTĄ, MAMISYNKIEM, NIEPORADNYM (niepotrzebne skreślić) TAKI SAM WYSZEDŁ wzbogacony dodatkowo o doświadczenia typu: co państwowe to niczyje, jak robić żeby się nie narobić i ile wypić aby dalej móc w miarę utrzymać się na służbie. Mogę się założyć, że osoby które wstawiają te obrazki nie były w wojsku nawet na dniach otwartych, a co dopiero służyły w armii.

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 00:09:05
Przecież to piszą zwykle dzieciaki, które nie wiedzą, co to obowiązkowa służba. Jak wszystko co przymusowe - nie działało. Obowiązkowa służba to coś jak przydział pracy za komuny - czy się stoi, czy się leży itd. Dyscypliny, porządku i odpowiedzialności nauczy człowieka każda praca (a nawet dobre, trudne studia), tym bardziej, że trzeba się samemu przyłożyć, bo siłą nikt tam nikogo nie trzyma.

uFo125
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-09 13:12:45
Chlać i palić mogłem się nauczyć wszędzie łóżko umiem pościelić a rurek nie noszę

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-03-09 13:35:27
Wyjątek potwierdza regułę.

szajmon16
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-09 13:07:09
Ja nie ogarniam co wojsko zmieni w stylu noszenia się człowieka? Ja nie nosze kolorowych rurek bardziej jeansy ale nie sądze że po powrocie z wojska zmienił bym styl.

BR41N-FCK
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-03-09 13:04:38
Ten pomysł to faktycznie wiocha. Bardzo dobrze, że się tutaj znalazł.

grzesio77
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-09 12:49:14
Tak piszą pedały w rurkach jak ty kolego który uważasz że to napisał ten który nie był w wojsku

Dawid522472
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 12:46:12
komentarz usunięty przez użytkownika

cezarmilan
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-09 12:46:05
Absurd wstawił ktoś kto w wojsku nie był bo to kompletna bzdura

asiek890
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-09 12:24:19
Wojsko nie nauczy chłopca być mężczyzną. Prawdziwy mężczyzna powinien być odpowiedzialny, rodzina powinna być dla niego na pierwszym miejscu, a jego obowiązkiem powinno być utrzymanie jej. To jest dopiero prawdziwy mężczyzna. Zbyt wielu facetów po wojsku widuję naprutych w trzy d... pod monopolowym.

murinforte
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-09 12:23:19
Zobaczcie pedalski avek wstawiającego :)Kornel pi*zda w rurkach

kamuimac
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-03-09 12:19:10
i po jaka cholere niby ? jakby doszlo do wojny to i tak nikt nie bedzie walczyl - to juz nie czasy chlopów panszczyznianych ze pan gonil chlopa do woja - kto kto pracuje codziennie za mniej niz 2k miesiecznie bedzie ci umieral za ojczyzne ktora rzadzi banda zlodzei którzy i tak przy pierwszych wystrzalach spier***** za granice. szaremu czlowiekowi wszystko jedno kto rzadzi reguly sie zmienily - nikt nie bedzie umieral za banksterów z USRaela. powszechny dostep do edukacji dal wyniki tkaie jakie dal ludzie mysla a nie daja sobie wcisnac pusta patriotyczna gadke bogatych ludzi. nikt nie bedzie u

monster0
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-09 13:11:25
Bardzo konkretna wypowiedź. Też mi się wydaje, że gdyby miało dojść do starcia to pierwsi do ucieczki byliby politycy. Jeszcze na obczyźnie pod zmienionym nazwiskiem działaliby na niekorzyść za 30 srebrników od agresora.

AnYa1989
    Ocena: -12 (glosow:16)
2014-03-09 12:02:04
tak to prawda .teraz to chlopak wyglada jak zjeb genetyczny.a nie jak facet. kiedys wyszedl z wojska wysportowany,przeszkolony w samoobronie i umial poslugiwac sie bronia.a teraz to cipy w rajtkach i kolorowych sznurkach.TAK JESTEM ZA PRZYWROCENIEM ZASADNICZEJ SLUZBY WOJSKOWEJ.i to od zaraz!!!

monster0
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-03-09 12:22:22
A czy ty babo byłaś w wojsku? To tak jakbym ja pisał, że baby niepotrzebnie pchają się do świata, powinny siedzieć w domu jak to było kiedyś, rodzić dzieci i prać mężowi gacie. Czy widzisz durnotę tych wypowiedzi?

PatrykHart
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-03-09 11:38:21
Gówno prawda! Mój ojciec był w wojsku i mówi że to jedno z gorszych rzeczy jakie mogły być. Debile którzy się drą na Ciebie za byle gówno i sprzątanie, dodatkowo pełno gości, którzy liczę że schylisz się po mydło w łazience. Jak chcesz, to zapieprzaj do wojska zawodowego, masz wolną wolę. Ja ćwiczę, staram się wyglądać jak chłopak, nie licząc włosów, a do wojska bym nie poszedł nigdy, bo z niego wyszli wszyscy neonaziści i imbecyle.

pablo1123_74
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-03-09 11:47:42
Ojca masz na myśli?

egon68
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-09 15:30:11
nie opowiadaj nam przykładów twego ojca że go pukaki jak sie schylił po mydło i został imbecylem.fuj fuj nikogo nie pukali tylko twego ojca

PatrykHart
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-09 23:53:16
Nie o to mi chodziło. Ojciec mówił że było tam kilku takich, którzy nie tylko byli gejami, ale mieli też jakieś chore "ambicje" i upokarzali innych, by pokazać swoją wyższość. Jak zacznie się ograniczać internet dzieciakom, wysyłać je na dwór to może zaczną się normalnie zachowywać.

AQ16
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-03-09 11:35:56
Jestem za skończeniem tego pier*olenia o służbie wojskowej. Jak by rodzice umieli wychowywać dzieci, to byłoby wiadomo kto jest chłop a kto kobita. Wojsko by tu nic nie zmieniło, jak coś ma się zmienić, to tylko podejście. Jest moda na dzieci, robi sie bachory i sie ich nie pilnuje.

kary1977
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-03-09 11:24:47
Tylko co wojsko ma wspólnego z modą???

Dune
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-09 11:39:52
A co moda ma wspólnego z rurkami?

wnorekkk
    Ocena: -1 (glosow:17)
2014-03-09 11:43:50
A co pedaly maja wspólnego z ludzmi?

AQ16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-16 22:57:01
Co homofobia ma wspólnego z normalnym życiem? Pedały to masz w rowerku chłopcze.

Buahahahah
    Ocena: -1 (glosow:17)
2014-03-09 11:23:38
Obowiązkowa służba to raj dla gejów :) Tylko pedały chcą obowiązkowej służby wojskowej, taka prawda.

La_Bandera
    Ocena: 11 (glosow:17)
2014-03-09 11:18:39
To prawda, że przywrócenia zasadniczej służby dopominają się najbardziej Ci którzy jej nie odbywali. Kiedy ja byłem w wojsku 2005-2006, lwia część poborowych była imbecylami, którzy zostali przymuszeni do służby bo nie kontynuowali nauki. Ludźmi którzy nadawali się do obsługi jakiegokolwiek bardziej zaawansowanego sprzętu byli tylko ochotnicy, którzy nie zawsze do końca świadomie wybrali swój los (bo nie zdawali sobie sprawy z warunków w jakich przyszło im pełnić służbę). Poprzez przymuszenie do wyrzucania śmieci i ścierania podług nie zwiększy się wartości człowieka.

Piccardo
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-03-09 11:09:45
Ty chyba nic nie rozumiesz... Nawet gdyby tam były tabuny ludzi to polityka w polsce wyplewiła patriotów i nawet jeżeli dojdzie do wojny to A młodych i tak jest niewiele B ci co zostali to raczej spier... za granicę i jeszcze będą walczyć przeciw aniżeli o polskę bo to jaka jest teraz to żal patrzeć i szkoda ludzi którzy kiedyś o nią oddali życia.

Piccardo
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-03-09 11:07:02
Pier... Wojsko w Polsce to G... wiem bo byłem, kolega miał ciekawiej ale i tak postrzelać ci nie dadzą bo nie mają kasy na amunicje a sprzęt z epoki kamienia łupanego niczego nas nie nauczy i do niczego się nie przyda... Dyscyplina? Śmiechu warte parę idiotów drących ryja. Mnie to niczego nie nauczyło jedynie żałuję zmarnowanego czasu. A co do facetów w rurkach, pedałków itd idp to niestety takie czasy i nawet wojsko tego nie zmieni.

mateusz920316
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-03-09 11:05:42
Przede wszystkim obowiązkowa służba wojskowa jest dla polskiej armii destrukcyjna. Tworzy ogromne koszty z których nic nie wynika oprócz tego, że mężczyźni w wieku w którym powinni pracować marnują czas na siedzenie w barakach. Obecne profesjonalne wojsko dzięki likwidacji obowiązku służby może sobie pozwolić na nowocześniejsze wyposażenie. A jak dobrze wiadomo wojen nie wygrywa liczebność żołnieży a liczebność sprzętu i jego jakość. Pozdrawiam

kuki06
    Ocena: -8 (glosow:14)
2014-03-09 11:02:50
Jestem za bo ostatnio się tak zastanawiałem jakby doszło do wojny to kto by tam na nią poszedł? jak 80% młodych nie wie jak odbezpieczyć kałacha:-)

kary1977
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-09 11:18:59
To zostaną ci co umieją:)

noigel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-09 11:01:09
HAHA powiedział kornel2901 mając 24 lata !!!

manamanam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 10:47:43
komentarz usunięty przez moderatora

sangre666
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-03-09 10:42:05
I chłopaka w rurkach i tak by nie wzięli bo brali tylko cwaniaczków i łysoli.

wieslav
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-03-09 10:41:16
Nie ma sensu przywracać obowiązkowej służby. Warto jednak wprowadzić np. miesięczne przeszkolenie DLA KAŻDEGO ZDROWEGO mężczyzny, na którym nauczyłby się podstawowych wojskowych czynności. Jak patrze na te metroseksualne cioty w rurkach z wypielęgnowanymi rękami, to aż mnie mdli.

kamuimac
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-03-09 12:20:17
jaka roznica czy ktos ma rurki czy nawet bez gaci - jak bedzie mial kalacha w reku to cie odstrzlei tak czy inaczej.

wieslav
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-03-09 12:26:12
tępy bolcu a kto przeszkoli takiego pedryla w rurkach czy golasa? Naciskać spust każdy potrafi, ale dobrze strzelać trzeba się nauczyć. A co z resztą podstawowego przeszkolenia?

jaa28
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-03-09 10:40:44
Co to da załamie się taki po jednym dniu psychicznie poda armię do sądu że mu na psyche wjechali i przez to moczy się w nocy dostanie odszkodowanie i tyle

fenomen9
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-09 10:39:06
na co komu potrzebne teraz wojsko jak nie bedzie dziadków i kto wychowa to młode wojsko

antylewak
    Ocena: -9 (glosow:19)
2014-03-09 10:27:45
komentarz usunięty przez moderatora

wieslav
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-03-09 10:43:00
Jak ruskie wpadną to będą mieli problem z odróżnieniem kobiety od mężczyzny przed gwałtem.

Samsara
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-03-09 10:46:33
Natomiast w dorosłym życiu, tacy jak ty "miszczowie" ortografii kopią kartony na magazynie i zapitalają za 1200 zyli miesięcznie mając pretensje do całego świata o swój los na najbardziej do Tuska :D

pogromgimbusow
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-09 11:30:15
antylewak: rozwaliła mnie twoja znajomość ortografii.......

antylewak
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-03-09 13:34:26
komentarz usunięty przez moderatora

antylewak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 19:33:09
komentarz usunięty przez moderatora

pejotka8
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-03-09 10:26:54
ja byłem i nie żałuje i jestem za........

metiu6
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-03-09 10:06:12
bmw320i kiedyś było dwa lata i wcale nie zmarnowane , bo człowiek się uczył takich rzeczy jak odpowiedzialność , punktualność , czystość i jeszcze kupę innych pozytywnych rzeczy , a że na początku był wycisk to wiadomo to przecież jest wojsko !!!

sangre666
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-03-09 10:43:05
2 alta zmarnowane. wycięte z życiorysu. większość ludzi która była, twierdzi, że powinno się postawić pod sąd tych którzy wymyślili obowiązkowy pobór.

Samsara
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-03-09 10:55:19
Odpowiedzialność? Dyscyplina? Punktualność? Nauczyłem się tego w pracy, zwłaszcza tej gdzie wynagrodzenie było prowizyjne. W wojsku prócz malowania płotu i picia niczego nie było, a nie czekaj, służenie do mszy, tym się jeszcze trudnią żołnierze najjaśniejszej katolickiej III RP. W Polsce wystarczyło by przeszkolenie z obchodzenia się z bronią, plus nauka strzelania, maksymalnie trwająca miesiąc, powtarzana co cztery lata.

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 00:24:25
@Samsara - Słusznie prawisz. Poza tym, jeszcze 25 lat temu podstaw strzelania, pierwszej pomocy, i musztry można było nauczyć się na PO w liceum. Dla ambitniejszych zawsze było harcerstwo - dyscyplina, przyjaźń i honor wpajane od małego i bez wojskowych patologii (bo do harcerstwa nie brali każdego). Do tego jeszcze kursy LOKu dla chętnych - zaczynało się sportowo, ale kto był chętny, to prędzej czy później łapał się na strzelania bojowe (nawet dynamiczne). I komu to przeszkadzało?

JeBusChytrus
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-03-09 10:03:44
komentarz usunięty przez użytkownika

t72master
    Ocena: -10 (glosow:14)
2014-03-09 10:16:32
Ty weź się pierdolnij gamoniu. Szkalujesz w tym momencie dobre imię tych którzy giną na obczyźnie. Poczytaj, albo najlepiej idź na NSR i zobacz jak Żołnierze służby przygotowawczej marnują swój czas i Twoje pieniądze. Sądzę, że tygodnia byś nie wytrzymał

kamuimac
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-09 12:22:03
mowi bardzo slusznie - polska dziala w tym momencie na smyczy USA bezwstydnie nadstawiajac dupy za wujka sama i garsc $ - polskie wojsko ma bronic polski a nie pomagac bandytom z USA za granica.

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 00:41:43
Aha. Powiedz to dowolnemu Czechowi albo Słowakowi. Jak się już skończy śmiać, to pewnie Ci wyjaśni, jak to polskie wojsko broniło granic w 1968 roku. Poza tym, kontyngent LWP był obecny w wielu konfliktach - w Korei, Laosie, Kambodży, Wietnamie, Nigerii, Egipcie, Syrii...

Voytas1516
    Ocena: -10 (glosow:16)
2014-03-09 10:02:09
zdecydowaniem jestem za przywróceniem służby wojskowej. Przynajmniej ludzie by się nauczyli, że jak się rozmawia to głośno i wyraźnie a nie piszczeć pod nosem. Oraz chociażby dlatego, że bezrobocie by sie zmiejszyło.

PoruczikRzewski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-10 00:34:19
Raczej zwiększyło. Wojsko kosztuje i to niemało. Pieniądze trzeba brać z podatków, a więc odbierając je uczciwie pracującym obywatelom. To hamuje rozwój gospodarki, co nie pomaga w zmniejszaniu bezrobocia.

jamez
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-03-09 09:59:51
gimbaza na pewno coś na ten temat wie, zaraz zaczną się wypowiedzi generałów z kwadratowymi hełmami znawcy wszech świata

xvxFUxvx
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-03-09 09:58:05
Chłop to za średniowiecza robił na polu, pedalstwo powstało przez złe wychowanie (chodzi mi o takich ludzi typu OCH ACH PUCIU PUCIU...). Jak pedał pójdzie do wojska to pedałem zostanie, nawet mój nauczyciel mówił że nic sie nie zmieniło po tym "wojsku" jak kiedyś brali przymusowo.

bmw320i
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-03-09 09:56:17
Rok zmarnowany i tyle...

migunes14
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-03-09 10:27:08
pewnie, lepiej szlajać się z pedałami a mammusia i tatuś pogłaszczą.

malkon2000
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-03-09 09:40:07
to racja :) "chłop to ma być chłop a nie kalesony" pozdro dla całej rezerwy jw 4101 lubliniec

pawello29
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-08 15:36:15
JW 2742 MIŃSK MAZOWIECKI POZDRAWIA :)

iwon44
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-03-07 23:54:05
Pozdrawiam JW 4808 zima 2007

Saczers
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-07 22:36:01
studentów nie brali, a teraz co 2 student..

monster0
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-09 11:14:57
Nieprawda. Mogłeś zostać powołany do 27 roku. Po studiach często brali ludzi do zasadniczej służby.

papi23
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-03-07 22:10:12
Zgadzam Się :) JW 4819 Lublin :D

sliwice
    Ocena: 3 (glosow:17)
2014-03-07 21:51:20
wojsko jest najprościej mówiąc zabawą starych cabanów w małe dzieci, a zatem zrobią z większości jeszcze większych kretowaty

pablo1123_74
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-03-09 09:52:48
Niezdolny? w razie mobilizacji mięso armatnie...

sliwice
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-03-09 10:35:18
w razie mobilizacji, pójdę z kobitami do schronu i będę walczył z niżem demograficznym :)

pablo1123_74
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-03-09 10:41:35
Kobiety, osobiście wsadzą ci ładunek na plecy i wykopią z schrony, tchórzu...

sliwice
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-03-09 12:39:03
Pójście na wojnę z Rosją było by po prostu samobójstwem - to oraz niechęć zabijania ludzi nie ma to nic wspólnego z tchórzostwem, po drugie powiedz po co miał bym walczyć? "mój rząd" zapewne jeszcze tydzień przed wojną uciekł by z naszymi pieniędzmi gdzieś za granice zostawiając nas samych sobie. Fakt może nie chciałbym "u nas" również rządu rosyjskiego, ale jakby chcieli nas przejąć Niemcy, Holandia, Anglia czy jakiś z krajów skandynawskich to jeszcze bym im za to podziękował.

pablo1123_74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-03-09 14:45:09
Wystarczy w obronie rodziny, domu, nie wspominam już o innych wartościach, chciał byś by jakiś ruski gwałcił ci żonę lub córkę? widać lotto ci, byle własne dupsko nie ucierpiało...

sliwice
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-03-09 19:18:07
80% mojej rodziny już dawno wyjechała z pozostałymi 20% i ja bym wyjechał, wszystkie inne wartości faktycznie mnie nie obchodzą, później oczywiście bym wrócił o domagał się odszkodowania, a Ci naprawdę nie bronie jak kaczorowski czy jakaś inna osoba z tego marginesu społecznego wywoła wojnę po czym sama ze swoją rodziną ucieknie idź, walcz i łudź się że w ten sposób kogokolwiek ochronisz

depech2
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-03-07 21:03:18
ja jestem za utworzeniem w Polsce państwowego, dobrze płatnego, w pełni profesjonalnego, w pełni wyposażonego wojska.

JohnMilton
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-03-07 23:06:38
Ja też! I żeby jeszcze zaczęli pracować nad lotami międzygalaktycznymi.

segal226
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-03-07 20:56:42
Się jeszcze Putin trochę postara i przywrócą.

Kondi1231
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-07 20:39:29
komentarz usunięty przez moderatora

nooboo
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-03-07 20:34:15
714 DDC-ja to przeszedłem

grygori
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-03-07 20:47:19
to jest cyfra dopiero szacunek

pablo1123_74
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-09 09:50:49
To był kosmos!! a nie cyfra;)

Hubertx
    Ocena: 162 (glosow:230)
2014-03-07 20:27:47
Za przywróceniem obowiązkowej służby wojskowej są ci którzy nigdy tam nie byli.

kornel2901
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-03-07 20:32:47
No i prawidłowo , w tedy tam będą :)

grygori
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-03-07 20:49:28
ja byłem i jestem za skoro ja mogłem to leszcze też mogą

ulfe
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-03-07 22:41:26
zgadza sie, bez pojecia o tym na dodatek; tez bylem a jednak lubie mniej meskie ciuszki

kajo1502
    Ocena: -9 (glosow:15)
2014-03-08 13:11:33
ja byłem i jestem za przynajmniej tle ciot by nie było

Zlociutki
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-03-09 10:09:03
ciekawe. ja bylem rok czasu z wlasnej nieprzymuszonej woli, i dalej twierdze ze powinna byc obowiazkowa.

t72master
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-03-09 10:19:04
Ja jestem po zetce (JW1223), teraz jestem żołnierzem zawodowym i jestem za przywróceniem zasadniczej służby wojskowej. Nie wiesz to nie pierdol

Dune
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-09 11:42:57
Byłem w woju i jestem za przywróceniem służby.

czaro05
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-03-09 12:42:02
Zacytuję ulubieńca dużej części internetu ( bardzo możliwe, że również tego, który wrzucił ten obrazek na wiochę ): "Ludzi, którzy nie chcą być piekarzami, nie bierze się do piekarni". Obowiązkowa służba wojskowa to poroniony pomysł. Nie można ograniczać obywatelom wolności. Może mam dziewczynę i chcę zająć się budowaniem związku? A jeżeli zniknę na naście miesięcy to może na mnie nie zaczeka? Może chce rozkręcić swoją firmę? Może mam jakikolwiek inny pomysł na siebie nie związany z "pójściem w kamasze"? Oczywiście zgadzam się z Hubertx ( brakuje tam tylko słowa "głów

czarnobialykot
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-03-09 13:11:04
Nie tylko ci co nie byli. Jeszcze ci co byli i udają, że to nie była strata czasu.

WielebnyTuck
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 23:37:15
ja bylem i nie bylo tak zle!

WielebnyTuck
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-10 23:39:00
poza tym wojsko uczy zycia, a przede wszystkim DYSCYPLINY!!

pittero
    Ocena: 1 (glosow:21)
2014-03-07 19:58:00
bo prawdziwy chłop musi mieć w gaciach miejsce na jajka :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700