Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
zygmunt1952  14-03-09, 12:59 Zgłoś
+ 388 -
Dodano: 2014-03-09, 12:59:32   przez: zygmunt1952
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 388  Zgłoś nadużycie
187
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Opis poniżej ...
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
Ukryj komentarze(63)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tracer199081
    Ocena: 37 (glosow:43)
2014-03-09 15:45:36
I bardzo dobrze że czerpie z VW, ale w Czechach ludzie mają pracę, zachowali markę, która odnosi sukcesy na całym świecie. Produkują u siebie podzespoły dla całego koncernu. A My gdzie mamy swoje marki? To samo URSUS - ZETOR. Zaczynały taka samo, od tego samego modelu 4011, ale Zetor go modernizował, a ursus tylko pogarszał, do tego złodziejstwo i nieróbstwo, obwinianie o wszytko ustroju, innych państw, kościoła, itd.

grabcan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-29 21:21:05
komentarz usunięty przez moderatora

ginz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-02 13:36:36
To ja uświadomię, że FSO już nie istnieje. Zostało zburzone przez firmę Segromet Sp. z o. o. Pozostały jedynie biura. Nawet wejścia do schronów z czasów wojennych, które ciągnęły się kilometrami zostały zasypane (chociaż były w idealnym, nienaruszonym stanie). Cały sprzęt do produkcji aut został wykupiony przez bodajże francuzów. Chcieli go zdobyć, ponieważ był bardziej zaawansowany technicznie od ich własnego.

merlinseducer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-13 00:50:13
Robaczku, wiesz jaka jest różnica między modelem koncepcyjnym a produkcyjnym? :)

jacckas92
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-11 23:37:33
Mozecie sie smiac, ale Syrena ma nowy prototyp ( na 2014 ) i pewnie wejdzie do produkcji. Haaa! I co wy na to? Moze polska z czegos w koncu zaslynie.

drozdzu126p
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-14 18:12:00
I raczej na prototypie się skończy. Z tego, co wiem, to już są dwa prototypy - jeden tylko wizja, a drugi jeżdżący. I druga sprawa - gdzie to by produkowali? NA FSO nie ma już hali montowni i odlewni silników, co utrudnia znacznie produkcję, wymagałoby to "ściągania" podzespołów zza granicy, a to podnosi koszty produkcji.

sebololo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-11 22:43:19
Niestety jesteśmy daleko za Czechami. Ich posłowie nie mają immunitetów ani kompleksu Putina, Kościół nie łupi tak państwowej kasy jak u nas a ludzie nie żyją w ciemnocie że nazwanie księdza pedofila pedofilem to atak na wiarę. Ci co podpisali umowę z Daewoo powinni dostać taką samą kare jak za aferę mięsną w PRL-u.

makrelson
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-11 18:05:48
ktos wziol w lape,fso sprzedali koreanskim bankrutom,z tego co wiem-kia-probowala dostac sie do fso,chcieli wejsc bez lapowek,przekretow,poddali sie,same klody pod nogi...wiec robia na slowacji,okolo 10000 luda ma prace z poddostawcami...nawet dacia prze do przodu..a u nas-romet,wsk,fso,jelcz,sanos...wszystko dobili

jarod22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-11 15:54:34
prawda boli...

bajubaju
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-03-11 02:01:16
No tak, bo leniwi Czesi pracują a nie na kolanach do Częstochowy chodzą albo dyskutują brzozę.

avertus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-11 01:28:12
komentarz usunięty przez użytkownika

satannnek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 23:44:01
Ta Skoda to na razie tylko prototyp. Nie wiadomo czy wejdzie do produkcji :)

Expert1994
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-10 23:24:30
Gdy by nie Niemcy to ta skoda już dawno by upadła, dopiero po przejęciu przez nich z tej fabryki zaczęły tak na prawdę wychodzić "samochody", a szkoda bo mieliśmy, i nadal mamy świetnych, znanych inżynierów i projektantów, którzy teraz pracują dla niemieckich, francuskich koncernów

bajubaju
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-11 02:02:43
Wszystko mamy świetne, najlepsze na świecie... tylko świat nas nie rozumie.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-10 21:47:44
Zajeb*ta ta Skoda ,super furka ..

drozdzu126p
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-10 21:13:24
FSO skończyło jak wiele fabryk, np. ZSD Nysa - upadła, lublińska FSC - zmienia właścicieli co jakiś czas, Stara sprzedano MANowi, Autosan upadł, Jelcz upadł, Ursus też, ale znaki towarowe odsprzedano Polmot-Warfamie, Romet upadł i teraz robią chińskie skutery, jedynie FSM wyszło w miarę dobrze, bo w 1992 go kupił FIAT i mimo, że jakiś czas temu były zwolnienia, to fabryka dalej działa, no i jeszcze warto wspomnieć o Solarisie, który jest czegoś wart. Tak niestety wygląda polska motoryzacja.

centurio79
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-10 21:04:44
Bo FSO rządzili związkowcy i krzyczeli "nie będzie Niemiec pluł nam w twarz..." a Czesi powiedzieli "plujcie" i teraz maja jedna z najlepiej sprzedających się marek w Europie a FSO... każdy widzi.

kazsu
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-03-10 18:58:00
Bo w Polsce wszystko pokradli i teraz rządzą i się śmieja z ludzi pracy a w Czechy po za tym że jest to normalny kraj to podczas zmiany ustroju nie kradli tak jak u nas. I mają. To jest ta różnica.

kriskamila
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-10 23:42:16
polecam Julian Tuwim "Do Prostrgo Czlowieka" lub Akurat tytul ten sam

sebololo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-11 22:36:41
Do prostego człowieka - dedykacja dla wszystkich polskich idiotów którym się wydaje się, że warto Putinowi grozić sankcjami.

globus0024
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-10 18:49:13
To się właśnie nazywa zmiana ustroju "po Polsku" Jedźcie do Czech a zobaczycie jak powinien wyglądać kraj 25 lat po zmianie ustroju!! Oni zachowali prawie wszystkie swoje przedsiębiorstwa!! Najlepszym przykładem jest Skoda, Tatra!! Tatrę dopiero w 2010 roku przejął DAF a do 2010 była całkowicie czeska i w Czechach na drogach gównym samochodem ciężarowym była właśnie Tatra!! Firmy takie jak nasz Tauron czy Enion nie kupowały MAN-ów tylko Tatry!! Śmieciarki- Tary!! a u nas gdzie jest Jelcz, Star?? Czesi do dzisiaj mają Zetora!! a gdzie jest nasz Ursus??

M_E_M_O_93
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-10 18:00:30
co to za skoda jest ?? jaki model ??

SzalonyMagazynier
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 17:19:13
Jaki gospodarz takie obejście...

zmyslowy.edek
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-03-10 16:04:49
podziekujcie zwiazkowcom solidaruchom,jak VW chcial kupic FSO to zarzadali takich horrendalnych przywilejow i oslon, ze Niemiec sie popukal w czolo i poszedl tam gdzoe normalni ludzie do pogadania byli....

ionen
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-10 17:10:44
Poruszyłeś najważniejszą kwestię w tej sprawie. Gdyby nie związki zawodowe dzisiaj FSO by robiło takie auta. To nie "złodziejstwo i nieróbstwo" jest przyczyną tak jak pisze tracer199081, ale krótkowzroczność.

globus0024
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-03-10 18:53:46
widzę że nie bardzo masz pojęcie o co chodzi!! to nie związkowcy sprzedawali nasze przedsiębiorstwa za bezcen... to nie związkowcy sprzedali nasze stocznie fikcyjnym inwestorom tylko po to żeby je zlikwidować!!! Jedź do Czech a się dowiesz że np. tam właściciel jednoosobowej działalności płaci mniej więcej 600zł ZUS-u a u nas 1100 zł. I tam nie czekasz w kolejkach!! Ale tam nie ma korupcji a to główny powód tonięcia gospodarki narodowej!! Korupcja niszczy wszystko!! wystarczy popatrzeć na Optimusa!! jak w naszym kraju coś się komuś udaje to go niszczą!!!

majorero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 22:56:20
Ale to związkowcy domagali się absurdalnych gwarancji socjalnych torpedując wiele prywatyzacji.A trzeba to było oddać choćby za darmo, bez straszenia inwestora socjalistycznymi gwarancjami pracowniczymi i może polonez wyglądałby jak skoda.

sipek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-10 15:55:31
VW chciał kupić FSO, jednak ówcześni dostojnicy RP nie dostali wystarczająco dużo, bądź wcale "pod stołem" i odsprzedali markę Daewoo, nie widząc żadnych perspektyw, chyba że wyłącznie swoje wypchane kapsy.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-10 15:36:49
Poldka jak wymyślili tak prawie do samego końca klepali modernizacja na zero tylko drobna kosmetyka po za tym nic.

JeBusChytrus
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-03-10 15:31:43
komentarz usunięty przez użytkownika

zbysiula154
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-03-10 15:47:46
Co ma piernik do wiatraka. To socjalizm, wysokie podatki i 600 tysięczna stale rozrastająca się armia urzędników zniszczyła nasz przemysł i wciąż niszczy niedobitków. A jeśli chcesz wiedzieć to ateiści w Polsce już rządzili jakiegoś wielkiego bumu nie zaobserwowano więc nie chrzań głupot. Jakie auta były w krajach nie komunistycznych, a jakie w komunistycznych. To kapitalizm i wolny rynek sprzyja rozwojowi.

C2ShadowMan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-10 14:46:43
Widocznie pasożyt woli Polskę.

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-10 15:49:20
PasoŻyt biurokracji i socjalizmu.

akira85
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-10 14:01:42
Skode wykupili niemcy

quanticox
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-10 13:22:30
Chciałbym nadmienić, że najpierw VW NAM zaproponował współpracę. Powiedzcie jacy kretyni siedzieli w zarządzie FSO, że woleli podpisać umowę współpracy z Koreańcami zamiast zachodnimi sąsiadami? Korzyści: państwo sąsiednie - mała odległość = dobry kontakt, zebrania biznesowe itd. Język: powiedzcie mi ile osób w Polsce zna Niemiecki, a ile Koreański? To już drugi absurd. 3: VW czy Daewoo? Który koncern mocniejszy i bardziej popularny na rynku EUROPEJSKIM? Jednym słowem: przekręt. Kiedyś ludzie mówili szkoda, że jeździsz "szkodą". Dziś kupują ją nawet Niemcy, a sami Czesi są dumni ze s

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-03-10 14:28:50
to związki zawodowe do tego się przyczyniły, nie chcieli zgodzić się na redukcję zatrudnienia, dlatego warunki VW były dla nich nie do przyjęcia. Wybrano Daewoo, które obiecało utrzymać załogę.

avenger85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-10 12:54:23
Nawet gdyby FSO przetrwało to ciekawe kto by tym jeździł. Rozpadające się bmki i golfy trójki są dzisiaj w cenie złomu, a przecież 95% ludzi woli bmw czy vw zamiast np. fiata. Polskie FSO produkowałoby szroty, kiepsko wykonane, psujące i droższe od konkurencji ( fiat, citroen, peugeot, opel ) Czeska skoda też by upadała bo nie była w stanie produkować aut tak dobrych i ładnych jak inne koncerny dlatego przechwycił ją VW. I w zasadzie te skody to są tak naprawdę niemieckie VW pod każdym względem.

zygmunt1952
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-10 14:10:32
avenger85 zgadzam się z tobą że skoda to tak naprawdę VW ale mam jedno pytanie za 100 punktów,co jest lepsze albo co było by lepsze Niemiecki VW pod maską np.Poloneza i działająca fabryka czy skasowana fabryka i tysiące ludzi na bruku?

sylwekkos
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-03-10 11:36:46
komentarz usunięty przez użytkownika

swirus231
    Ocena: 12 (glosow:12)
2014-03-10 11:25:00
FSo przez solidarność i związki zawodowe padło , tyle w temacie bo VW wpierw chciał pod skrzydła FSO brać a nie skode ale zapowiedział że nierobów wypierdzieli z roboty , to się zrobiły strajki burze i nic z tego nie wyszło. i jak wygląda FSO a jak skoda? Ile nawet pracy czesi mają.

danielstan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-10 11:09:24
Tymczasem w FSO ... nadal ma się "dobrze" i patrząc po stan budynku nadal jest w fazie pełnego rozkwitu komuny :D :D masakra

danielstan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 11:07:49
W FSO to widzę po stanie budynku że nadal jest w fazie rozkwitu komuny :D :D :D masakra

kapselxxx
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-10 11:00:39
Polscy urzędnicy i rząd zadbali o polskie firmy

cezarmilan
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-09 20:29:25
Czesi podpisali umowy z wiodącym producentem samochodów, my odkurzaczy

chuyferdal
    Ocena: -8 (glosow:14)
2014-03-09 23:15:01
komentarz usunięty przez moderatora

majorero
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-03-09 20:23:44
Tylko jak u nas by oddali FSO na tej zasadzie co Czesi Skodę, to populiści w stylu PiSu krzyczeliby o wyprzedaży majątku narodowego, a ci co by decydowali o tym, do dzisiaj tułali by się po sądach i prokuraturach jako złodzieje.

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 14:53:52
komentarz usunięty przez użytkownika

inoxi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-10 19:50:48
O jakich zasadach klepiesz przygłupie?

tracer199081
    Ocena: 37 (glosow:43)
2014-03-09 15:45:36
I bardzo dobrze że czerpie z VW, ale w Czechach ludzie mają pracę, zachowali markę, która odnosi sukcesy na całym świecie. Produkują u siebie podzespoły dla całego koncernu. A My gdzie mamy swoje marki? To samo URSUS - ZETOR. Zaczynały taka samo, od tego samego modelu 4011, ale Zetor go modernizował, a ursus tylko pogarszał, do tego złodziejstwo i nieróbstwo, obwinianie o wszytko ustroju, innych państw, kościoła, itd.

cyc1982
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-10 13:07:36
Ursus jest radziecki a Zetor czeski,pamiętajmy że my nigdy nie mieliśmy Fiata bo jest włoski,w gruncie rzeczy Warszawa też nie polska bo na radzieckiej licencji Pobiedy,co do Żuka to przerobiona Warszawa,przychylał bym się do samochodu rolniczego Tarpan ale w sumie to składak i szkoda że upadł jak wszystko bo był fajny,następnie kilka motocykli które trwały póki była komuna i itd,teraz Polski rząd walczy wszystkimi siłami by zlikwidować jeszcze to co nie zostało zlikwidowane,

zygmunt1952
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 14:27:37
Widzisz cycu 82 jak ty nic nie wiesz.Ursus nie jest i nigdy nie był radziecki bo pierwszy traktor tej marki,który zaraz po wojnie orał żuławy jeszcze na żelaznych kołach był zerżnięty z Niemieckiego (Lanc Buldoka)nie bardzo wiem jak się to pisze więc wybaczcie jeśli napisałem błędnie.Natomiast modele od C325 były już skonstruowane przez naszych inżynierów.

ZeuS112
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-10 14:36:13
a Ursus teraz nie wznowił produkcji? Wydaje mi się, że ostatnio nawet podpisali spory kontrakt na ciągniki różnej mocy. Było to bodajże 3000 sztuk na eksport do Etiopii. Gdyby nie te zasrane związki jak Solidarność to wiele firmy przetrwałoby do dziś, a tak nie mamy nic.

merlinseducer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-13 00:52:31
Z jednej strony tak, ale mówienie, że dobrze pracować na Szwabow... Ja bym chciał, żebyśmy to my projektowali produkty, które to Szwaby będą rozwijać. Jaranie się miejscami pracy to jaranie się zarabianiem na przetrwanie, a nie jaranie się rozwojem gospodarczym....

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-09 15:26:55
a dlaczego zamiast zdjęcia FO nie wstawisz dawnej fabryki FSR z Poznania?

zygmunt1952
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-10 12:55:23
Dlatego że w Poznaniu była fabryka samochodów rolniczych i chociaż skończyła tak samo jak FSO to nijak się to ma do Skody.

piterek_gda
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-03-09 14:53:04
Bo fabryki Skody sprzedano natychmiast, w 91' a FSO broniono jak niepodleglosci. Byle nie prywatyzacja, bo to wyprzedawanie skarbu narodowego... Skutki byly do przewidzenia, ale wygraly glosy debili.

Avalons3
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-03-09 13:41:39
Gdyby swojego czasu pozwolono zakupić FSO Oplowi/GM to nie było by problemu, produkowano by coś na kształt Skody czy Dacii. Podziękuj związkowcom , ze wybrali większy socjal u Koreańczyków. A dla informacji Skoda jest niemiecka i czerpie pełną garścią z koncernu Volkswagen/Audi/Seat.

zygmunt1952
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-03-09 16:22:04
To że czerpie i skąd czerpie to nie ma znaczenia ale marka jest Czeska i fabryka jest Czeska i miejsca pracy są dla Czechów i renomę na świecie robi Czechom i to jest najważniejsze.

majorero
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-03-09 13:38:06
Zasługa ministra Pola z Unii Pracy. Z tej samej partii do której należał Ryszard Bugaj, obecny doradca Kaczyńskiego.Gdyby FSO oddali taniej porządnemu inwestorowi,a nie usiłowali wyciągnąć kilka groszy od Koreańczyka, to może tak dzisiaj wyglądałby polonez.Wyciąganie kasy za prywatyzowane zakłady nie zawsze jest opłacalne.

BOBY102
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-03-09 17:06:53
Jak się to czyta to można napisać że wszyscy byli w solidarności a teraz są doradcami Merkel ... problem w tym że decyzja o sprzedaży Koreańczykom to nie decyzja jakiegoś Pola tylko ... POpracuj główką ...teraz... jak wszystko w tym kraju POwiem ci .. i CBA nic nie robi ..Amba fatima było i nima !!!

C2ShadowMan
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-10 14:55:24
FSO zamknęli za PO. Dlaczego ci nic z tym noe zrobili? Podobnie ze stoczniami i innymi zakładami

majorero
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-10 22:01:49
Za PO wyłączyli sztuczne podtrzymywanie życia za nasze pieniądze.Zniszczył FSO, szantażowany przez związkowców, minister Pol.A uległ, bo lewica, niezależnie od tego czy laicka (SLD), czy katolicka (PiS)po to aby zdobyć władzę lub ją utrzymać chętnie rozdaje nieswoje pieniądze.I ta lewica, dla przywilejów kilku związkowców i dobrego samopoczucia pracowników rozłożyła całkiem niezłą fabrykę.

Mike100
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-09 13:19:17
miedzy NIEMCAMI A POLSKA BO SKODE PRZEJAL VOLKSWAGEN

zygmunt1952
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-03-09 16:24:25
Nie przejął bo skoda to nadal marka Czeska.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300