Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
wrednycham007  14-03-14, 09:33 Zgłoś
+ 513 -
Dodano: 2014-03-14, 09:33:49   przez: wrednycham007
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 513  Zgłoś nadużycie
188
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Wykopki
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
  •  Zamówił komputer przez internat
Ukryj komentarze(71)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
foytaz
    Ocena: 46 (glosow:68)
2014-03-14 09:52:20
Tak, opłaty za autostrady pomimo akcyzy w cenie paliwa.

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 23:34:44
kosciol trzyma polske w ciemnocie i zacofaniu, jestem przeciw homosiom bo to nie postep tylko rozprzestrzenianie sie zarazy

waclawwaclaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-04 12:20:14
od jakiegoś czasu też zauważyłem podobne praktyki ale nie mam nic przeciwko temu. Ksiądz na następnej mszy w niedzielę mówi w które dni będą odprawiane msze za te pieniądze. Np po jednym z pogrzebów wyznaczył chyba z 6 mszy w różnym czasie i mówił że to od uczestników pogrzebu. najwięcej oskarżają ci którzy nie dają. To moja sprawa czy i ile daję na tacę. narzekacie ale jak w zimie ciepło w kościele to fajnie, jak się świeci światło to fajnie, jak chcecie wziąć ślub to fajnie że macie gdzie w pięknym budynku itd. przecież ci którzy wierzą powinni utrzymywać swoje świątynie.

waclawwaclaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-04 12:22:47
i jeszcze jedno . Nakręcanie tego temu to kolejny powód żeby nas dzielić,żebyśmy się przypadkiem nie dogadali jako naród bo takimi trudniej rządzić. Pozdrawiam wierzących i niewierzących . Cieszcie się życiem szkoda czasu na kłótnie

Nani94
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-03 05:26:05
Ale trzeba być głupim by księdzowi 5dych do tacy wrzucić , wolałbym za to kupić jakieś buty czy jedzenie bezdomnemu.

koll2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-06 10:37:45
Albo wydać na piwo i trawkę dla siebie ? Niestety przyjacielu to moje pieniądze i mogę z nimi zrobić co zechcę.

Creti
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-02 14:02:47
Za to " a biedacy tacy jak ty " powinieneś dostać w morde... :)

ps13barca
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-01 16:44:33
a co cie to obchodzi!! dajesz na tace???odpierdol się!

Medyk85
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-04-30 22:18:35
Przecież Wy nie wierzycie w Boga i do kościoła nie chodzicie. Chodza tam zacofane katole wiec w czym macie problem? Po drugie dawanie na tace nie jest obowiazkowe. Może zajmijcie sie legalizacja marichuane albo lepeij heroiny. Wiekszym problemem jest nietolerancja dla gejów przez te nienormalne rodziny w których jest mezczyzna plus kobieta plus dzieci

ely13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-30 22:16:42
pecunia non olet...

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-04-30 21:50:37
Zwyczajowo się zbiera na mszę w 30 ty dzień pogrzebu. A biedacy tacy jak ty dawać nie muszą ale zgłosić się mogą do Caritas

zimnik1981
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-30 21:26:48
To jest po prostu MAFIA

czarownica1991
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-04-30 21:01:00
Pogrzeby, chrzesty, śluby ... Ostatnimi czasy to norma. Zdziwienie łapie jak nie chodzą :D

kamilj.turbo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-30 20:59:14
Ta znam polski rząd , okrada cię za życia i po śmierci

kriss92
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-04-30 19:38:43
Przeciez to jest zwykla mafia ! Powinni ta instytucje opodatkować !

Dune
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-04-30 17:50:20
To zwykłe kopanie bezbronnego... w Imię Miłosierdzie Boże. Az dziwne że Bóg to widzi i nie zagrzmi.

Sopelek1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-02 23:00:05
Co ty pie...olisz?? W jakim to języku?? Może spróbuj jednak skończyć tą postawówkę??

rzyletka
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-04-30 17:37:10
Nie byłam na takim pogrzebie, żeby tacę zbierali. Masakra. Szczyt nietaktu i łapczywości, hmmm prawo podatkowe (czyt. podatki we wszystkim i podatek od podatku, a jest w PL takie coś), jak wspomniał foytaz opłaty za autostrady itd, itp.

sex4all
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-04-30 17:23:43
tak, podatek vat we wszystkim na co wydaję kasę.

anabarbara
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-04-30 16:21:19
Wlasnie wczoraj uczestniczylam w mszy pogrzebowej ale za granica naszego panstwa.Msza byla odprawiana przez polskiego ksiedza ale w kosciele niemieckim i niestety ale tez byla tzw.sciepa,czyli taca na ofiare nie wiem jaka ale byla.Nietaktem byloby nie polozyc grosza no bo nie wypada a rodzina i znajomi patrza wiec i ja polozylam ale polska zlotowke,ciekawa jaestem reakcji przy liczeniu ile to zebrano,wyzebrano.Samo zycie,szkoda gadac.

payperday
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-30 16:42:04
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-04-30 19:02:21
Podobnym nietaktem jest niewrzucenie chociażby złotówki do puszki wośp w dniu zbiórki, kiedy mijamy wolontariuszy.

payperday
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-30 19:36:16
komentarz usunięty przez użytkownika

payperday
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-30 19:43:18
komentarz usunięty przez użytkownika

LoganX87
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-04-30 15:32:40
A kto im niby płaci ? Ja już od lat nie dałem grosza na tace i nie chodzę do kościoła. Wierzę w Boga, a nie w kościół.

payperday
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-30 16:07:47
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-04-30 15:16:28
Znam, to spot propagandowy za 7 mln PLN, co to Unia nam nie dała, milczący na temat tego ile my musimy tam wpłacać, w dobie ogólnego kryzysu i zaciskania pasa przez społeczeństwo, gdy dzieci są niedożywione, pacjenci umierają w kolejkach a składki emerytalne przeżera ZUS i rząd na bieżąco. Ponadto latanie rządowymi samolotami i wożenie d.py limuzynami za kasę podatników.

Machon1989
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-04-30 15:01:04
a wiecie czym jest debile ofiara? daj mu na tace 5zł ty nie zubożejesz a ksiądz się nie wzbogaci, poczytaj czym jest ofiara dla katolików baranie

GangBangStyle
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-30 16:35:59
Jak to się nie wzbogaci?? Załóżmy że w parafii jest tysiąc wiernych, to daje nam 5,000zł!

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-30 14:48:24
komentarz usunięty przez moderatora

Sebo30
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-30 13:57:45
normalka okazja aby sie nachapać.Ale zdziwiło mnie jedno gdy byłem ze święconką i nie zbierano na tace tam to dopiero by sie obłowił Księżulko bo taka misja 15 minut a było ich chyba z6

korniszon999
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-04-30 13:55:02
Nietaktu i łapczywości? Pewnie nawet nie wiesz, na co są zbierane te pieniądze, bo akurat na Msze za zmarłego, ale pewnie Tobie wgl to jest nie potrzebne.

LuskaI23
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-04-30 14:26:14
Na msze za zmarłego? Na msze za zmarłego to już zapłaciła rodzina i to nie mało. Byłam na pogrzebie ojca mojej przyjaciółki, siedziała z matką zapłakana w rozpaczy a kościelny podszedł do nich z tacką. To jest według Ciebie normalne? Bo dla mnie to jest skur*wysyństwo.

jakub1975wawa
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-04-30 14:29:58
bo msze sa potrzebne zmarlemu jak rybie rower. a jesli nawet to nie mozna zrobic mszy w intencji zmarlego za free i tak na kazdej mszy jest taca. Po co ta msza wymusi na Bogu umieszczenie zmarlego w niebie? To moze zalezy Niebo od kasy w takim razie ja wyrzne paru frajerow ( ludzi uczciwych niewinnych) zabiore forse ich i ich rodzin wykupie sobie wszytskie mozliwe msze i pojde do Nieba łoić wódę z sw piotrem

sztuczki1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-30 13:53:38
Co łaska , ale nie mniej niż 100 zł :)

Sokol1231
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-30 13:20:10
Złodzieje i manipulanci!!

zbiczeek
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-04-30 13:19:11
W ogole podstawianie kazdemu koszyka pod nos i zbieranie na tace jest samo w sobie przejawem skrajnej lapczywosci i nietaktu. Kazdy kto ma ochote wesprzec swoj kosciol powinien kase do skarbonki wrzucac, albo przelew zrobic, tylko ze tu chodzi o to, aby jak najwiecej wydoic, by ludzie sie wstydzili przed innymi obok, ze nie dali, albo ze za malo bylo.

zbrodniczyzboj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-04 08:28:28
Nie sposób się z Tobą nie zgodzić

Greg0666
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-04-30 12:31:20
Tak, na pogrzebie mojego ojca ksiądz nagle przerwał mszę i powiedział że należy jak najczęściej wykupywać msze za zmarłego żeby na pewno poszedł do nieba i że takich mszy jest potrzebnych tysiąc, poszedł po zeszyt i czekał aż ktoś przyjdzie z kasą. Nastała nie zręczna cisza. 90% księży to złodzieje, traktują posługę jak zwykły zawód, jak ksiądz jest bezrobotny to wybudują mu kościół a jak ty jesteś bezrobotny to wybudują ci miejsce pracy?

Greg0666
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-04-30 12:36:23
Rozumiem że ten minus to od człowieka który uważa że wyciąganie pieniędzy na pogrzebie nie tylko na tacy ale również wymuszanie ich po przez przerywanie mszy to coś normalnego? więc proszę minusować dalej ja mam odmienne zdanie.

Eric_Cartman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-30 12:28:44
komentarz usunięty przez moderatora

Starbreaker
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-04-30 12:24:05
Oczywiście: np. pan tusk w czasie kanonizacji Jana Pawła II, pan kraśko komentujący to wydarzenie, czy lewactwo tego samego dnia pod kościołem św. Anny - to propo nietaktu. Co do łapczywości wystarczy jedno słowo "ZUS".

Starbreaker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-30 12:22:58
komentarz usunięty przez użytkownika

szejkmolo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-04-30 11:54:42
wynagrodzenie, diety, i odprawa politykow

sirmatti
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-04-30 11:26:40
nie chcecie dawać na tace nie dawajcie proste....

Eric_Cartman
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-04-30 12:55:30
Nie dasz na tace to ci dziecko zgwałci ! ^^

malgolina
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-04-30 11:25:07
Nie wiem gdzie tak jest, ale ja się nie spotkałam ze zbieraniem na tacę na mszach ślubnych czy pogrzebowych.

pasia251
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-30 12:23:51
Warszawa kościół przy cmentarzu na Korkowej, byłam tam niedawno na pogrzebie i byłam w szoku, jak kościelny puścił koszyk w obieg, mimo, że ksiądz wcześniej wziął za pogrzeb 1500zł...

milorda
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-30 13:09:11
z szacunku do żywych, chodzę na msze pogrzebowe( dziadek, teściowa itp). Zawsze zbierają, ale nigdy od najbliższej rodziny. Wrocław, cmentarz na Bardzkiej.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-30 14:09:30
W zeszłym roku byłam na dwóch mszach ślubnych, tacy nie było. Widocznie każda parafia ma swoje zasady.

vynn
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-04-30 11:16:05
podatek VAT, podatek dochodowy, akcyza na wódę papierosy samochody, opłata za znaczki sądowe, zakaz uprawiania bimbrownictwa, karanie ludzi za pracę w szarej strefie nawet jak auto kupisz z drugiej ręki to musisz 2% wartości odprowadzić do skarbówki bo się WZBOGACIŁEŚ! Nie dość że tracę kasę na samochód to jeszcze się kuźwa WZBOGACIŁEM.

fwio
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-04-30 11:02:16
nikt wam lewaki nie każe chodzić na mszę pogrzebową ani jakąkolwiek inną, tyle że wy jakoś dziwnie przed samą śmiercią nawracacie się...

stary.kocur
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-04-30 10:41:34
Znam. Przyjście na mszę pogrzebową na takiej bany, że zarył pyskiem w ołtarz i bełkotał coś pod nosem, bo zapomniał sztucznej szczęki. Ministranci pękali ze śmiechu. W końcu pogrążony w żałobie mąż wstał i wyprowadził "dobrodzieja" za szmaty z kościoła. Potem już było z górki. Mąż zmarłej sam podziękował przybyłym, zmówił prosty pacierz za żonę i wszyscy wyszli.

Hasbani
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-04-30 10:08:08
antykościelne wrzuty są zawsze na głównej, dziwne że filmy dokumentujące rasizm syjonistyczny i zbrodnie lewicy są usuwane, ot czysta hipokryzja i zdeptany pluralizm

gajcy
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-04-30 09:52:27
Podatek od akcyzy , czyli podatek od podatku jest przejawem lapczywosci.rzady PO sa przejawem nietaktu

gajcy
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-04-30 09:51:13
Podatki w polsce sa przejawem lapczywosci, i braku umiaru. Przejawem nietaktu tez moze byc zachęcanie do jedzenia szczawiu .

zygmunt1952
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-04-30 10:11:23
gajcy;Zgadzam się z tobą nie mniej jednak prawda jest taka że katabas w czarnej kiecce nie cofnie się przed żadnym sku....syństwem żeby uskrobać trochę kasy.

Faja34
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-30 09:50:46
Podatek od zarobionych bankowych odsetek.

idler73
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-03-14 14:36:58
Jestem zaciętym antyklerykałem, ale wielokrotnie spotkałem się osobiście (w czasach w których należałem jeszcze do trzódki), że nie zbierali na tacę podczas ślubów, nie żądali też pieniędzy za chrzest od naprawdę biednych. Chociaż to zakłamana, chciwa banda, zdarzają się wyjątki i nie można wszystkich zrównywać jedną miarką.

drdrzazga
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-03-14 12:33:29
ZNAM. DZIECKO ZNAJOMYCH MIAŁO NIE BYĆ DOPUSZCZONE DO KOMUNII PONIEWAŻ CHŁOPIEC MIAŁ UŻYWANA ALBĘ A RODZICE NIE ZAPŁACILI ZA KAMERĘ BO NIE MIELI KASY, A KSIĄDZ POWIEDZIAŁ ŻE TO ZBURZY CAŁĄ UROCZYSTOŚĆ BO JAK KAMERZYSTA BĘDZIE MIJAŁ ICH SYNA PODCZAS KOMUNII NO CHYBA ŻE BĘDZIE SZEDŁ JAKO OSTATNIE DZIECKO!!!! TO BYŁ SZOK!!! BO NAWET INNI RODZICE NIC NA TO NIE POWIEDZIELI,OPRÓCZ TEGO ŻE TEN CHŁOPIEC NIE DOŁOŻYŁ SIĘ DO PREZENTU DLA KSIĘDZA PROBOSZCZA!!!!!KUR.A ILE JESZCZE I JAKA WŁADZĘ BĘDZIE MIAL KLER W NASZYM KRAJU???!!!!

fekaliator
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-03-14 12:53:17
To niech znajomi idą na paradę równości

admin1944
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-03-14 17:44:54
A TO JUZ JEST BANDYTYZM A NIE JAKAKOLWIEK RELIGIA !!.

Kwinto
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-03-14 11:17:10
Jak bralem slub przed wieloooma laty (1991) dalem proboszczowi za ceremonie slubna i przystrojenie kosciola 1.500 pln, mialo byc ladnie i uroczyscie a wyszlo tak ... stare kwiaty i przystrojenie zaliczyly 3 sluby przed nami, naj..bany organista falszowal jak cholera a proboszcz zamiast tradycyjnie jednej "tacy" puscil na wybieg 3 (slownie:trzy) koszyki! Krew mnie ze zlosci zalala i to byl ostatni raz jak dobrowolnie dalem kase !!!

fekaliator
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-03-14 12:54:50
To zależy na jaką kanalię trafisz. Byłem na kilku ślubach gdzie nie zbierali na tacę

slesz
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-04-30 10:00:26
a co się dziewisz? w 1991 za 1500PLN można było sobie co najwyżej bułkę w sklepie kupić. komputer Commodore 64 kosztoewał jakieś 4 000 000.Denominacja nastąpiła dopiero w 1995 i te Twoje 1500 za ślub zamieniło się w 15 groszy ;)

foytaz
    Ocena: 46 (glosow:68)
2014-03-14 09:52:20
Tak, opłaty za autostrady pomimo akcyzy w cenie paliwa.

koll2
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-14 10:13:37
Zgadza się to całkowita przeginka. Zbierają podobmo na mszę wypominkową którą i tak zamówi rodzina.

acer326
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-30 11:33:52
Kiedyś to się nazywało podatek drogowy

acer326
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-14 09:42:43
Tak,na ślubie,chrzcinach i bierzmowaniu

dryga4ever
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-14 09:47:57
A do tego raz w roku łażenie po chatach po jeszcze

fekaliator
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-14 12:57:22
Bierzmowanie i chrzest to chyba darmowe są; zwykła msza, na której zbierają jak zwykle, ale na mszach opłaconych sowicie nie powinni z koszyczkami latać

fekaliator
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-14 12:59:16
dryga, zaprzyj drzwi i nie wpuszczaj, bo z tego co wiem, w trakcie kolędy sami nie sięgają po koperty leżące na stole


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500