Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
LoLiTesKa  11-06-30, 22:15 Zgłoś
+ 432 -
Dodano: 2011-06-30, 22:15:29   przez: LoLiTesKa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 432  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Popieram całkowicie.
  •  Powrót do domu po zakupach
Ukryj komentarze(55)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
drLOUBITCH
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-08-02 18:48:02
Dość karkołomną pozę przybrała. Mam nadzieję, że nie fiknęła orła z tej kanapy i nie zrobiła sobie krzywdy.

pretopl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-19 23:19:18
marzenia...co by ludzie bez nich zrobili:)

talochaa18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-20 14:20:39
kandelaria haha ;d

aaggaa1982
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-08 23:38:52
Prawie robi wielką różnicę...

klawiatura1992
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-05 14:42:01
dla mnie nie jest smieszne to jak wyglada lecz smieszne jest to ze pokazuje sie w takich ciuchach i wgl.... glupia jest i tyle

pychola
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-05 09:48:25
Kupidynek :)HAHAHAHA

daniellissimo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-04 18:18:21
ładna tapeta, jak byście określili ten kolor?

Karol93
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-04 10:34:56
Sam ''szeks''

tb90
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-04 00:01:33
Szkoda słów.

Sebas1115
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-03 21:46:58
Gorzej jak by się ześlizgnęła i spadła XD

ispitonyourgrave
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-03 19:04:35
@LadyRIki - no pewnie, przecież TY jesteś idealna ;] nie wspominając, że twój avatar wygląda jak połączenie amy winehouse sprzed miesiąca i Joli rutowicz. spójrz najpierw w lustro dziewczyno, zanim zaczniesz kogoś obrażać :]

ispitonyourgrave
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-03 19:02:34
jezu, ludzie, czego się czepiacie? pozy? czy tego, że ma kilka (naprawdę KILKA) kilogramów więcej? widziałam grubsze, naprawdę :) a to, że nie potrafi się ubrać jako tako, to.. eh, no cóż. nie każdy potrafi :)

bajbixd3
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-03 17:40:56
nie kazdy moze byc piekny ! wy pewnie lepsi nie jesteście !! ;// prosze usunac to zdjecie i sie z niej nie nasmiewac ;/ inni maja gorsze zdjęcia !

komar109
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-03 17:23:11
prawie jak buka

swistak996
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-03 14:46:39
Radzę każdemu z Was w lustro spojrzeć!!!!!!!!!!!

rogul001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-03 14:45:20
Dżoana Krópa xD

aga15-15
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-03 13:14:39
pokazała co miała ^^

maciek1133
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-03 11:50:43
top model ^^

kamer95
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-03 11:30:28
Niezła babka jedną ręką sciane trzyma o_O

gwiazdka24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-03 10:48:39
Heh, nie no nie wyrobie,;] ładny ma brzuszek :P

Dideek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-03 10:32:21
Niewiem ona chyba czuje sie piekna;d

zjemcie123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-03 10:25:11
Przecież to jest zdjęcie z czasopisma National Geografic.

slonko68
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-08-03 08:19:14
Zwróćmy Kochani uwagę na ten wspaniały róż na ścianie. Doskonale komponujący się z rumieńcami modelki oraz kolorem jej skóry na brzuszku. I do tego mocny akcent w postaci kabaretek( zawsze o takich marzyłam;) ) i ręcznie robionego szalaaaa...No się postarała. :)) sama nie wierzę w to co piszę.

czarna4
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-03 02:52:21
o k**waaaaaaaaa

Molestatorka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-03 01:33:48
Przyjeli by ją do TapMadl :D

tuCiemam00
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-03 00:01:37
Miss;D

par0waa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-02 23:16:06
a Bozia patrzy!

martless
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-02 20:43:17
prawie - robi wielką różnicę :-)

marjannaa
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-08-02 19:20:34
Tak, to jest wiocha!

meggy84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-02 19:18:28
Nie ogarniam tego wogóle ...

hera666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-02 19:03:28
raszpla z drutu...:)

drLOUBITCH
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-08-02 18:48:02
Dość karkołomną pozę przybrała. Mam nadzieję, że nie fiknęła orła z tej kanapy i nie zrobiła sobie krzywdy.

LadyRiki
    Ocena: -7 (glosow:17)
2011-08-02 17:38:12
Ja pier... co to za wieloryb..?!? xD chyba jakaś nowa rasa xD

Milliee
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-04 14:01:46
No jasne! Dlatego, że jest nieco grubsza ma się zamknąć w domu i nigdzie nie wychodzić? Zanim zaczniesz komentować inne osoby wypadałoby spojrzeć na siebie bo nick lady sądząc po avatarze raczej do Ciebie nie pasuje :)

Black21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-06 12:57:24
Może to Lady Gałgan:D

moxie
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-08-02 16:41:48
ale twarz ma naprawdę spoko

AnoukNL
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-08-02 16:37:48
Ja pikole czy ludzie nie maja luster w domach i kto im te fotki robi. Nie ogarniam tematu

longcock
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-08-02 14:51:33
jakby wpadla za lozko trzebaby straz pozarna z dzwigiem wzywac

Wojtek86
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-08-02 14:44:30
Potrzebny Greenpeace. Waleń na brzegu.

looker
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-08-02 14:30:39
boski jest ten brzuchol....mankietki też wieśniackie...i galop na oparciu wersalki ....no szok

koszka86
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-02 14:41:47
wyszła by wyżej ale wedy spadła by za łóżko

karolinka1434
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-02 13:44:51
jak ona się nie wstydzi wrzucać takie fotki na portale społecznościowe?Masakra;/

zzzzzzzz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-02 13:26:56
Łap Szpadl.

Monka92
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-02 13:16:45
Widać że to wioska ;D

Kaka1916
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-02 13:10:21
Ooo K u r w a ... Nie wierzę w to co widzę !! :o

LadyRiki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-02 19:08:09
hehe.. ja też xD

by_Adii15
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-02 13:06:57
za twarz daje -10, za seksapil 10, za ciało -100kg

Black21
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-02 13:55:55
Przecież to kruszynka;)

koszka86
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-02 14:42:19
kobieto ty puchu marny...

daneczka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-02 12:40:37
ychhh ;/ masakra.

Violcia82
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-02 12:15:33
prawie robi wielkąąą różnicę :D

sanchopansa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-30 23:13:01
muahhahaahah xdddd claudia schiffer wersja dla puszystych xdd

Kalolciaax3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 22:43:36
Ja myślałam, że ona się toaletnym owinęła. ^

Pati_155
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-30 22:23:25
prawie robi wielką różnice;D

Violcia82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-02 12:16:26
o tym samym pomyślałyśmy :-) pozdro !

syla6724
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-02 13:26:15
Ja tez o tym pomyślałam;) Boże,czy ci ludzie się nie widzą?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400