Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Fikał, fikał aż się dofikał i mu kierowca nastukał
Fragles75  14-03-21, 11:57 Zgłoś
+ 150 -
Dodano: 2014-03-21, 11:57:36   przez: Fragles75
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 150  Zgłoś nadużycie
16
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bez komentarza
  •  Nasi tam byli ?
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
Ukryj komentarze(135)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
krzychoo33
    Ocena: 149 (glosow:231)
2014-03-21 12:17:05
No i bardzo dobrze. Rowerzystom sie wydaje, ze ich zasady ruchu nie obowiazuja. Facet jechal autem zgodnie z przepisami, a debil na rowerze sie do niego pruje. Jak nie zna przepisow ruchu, to nie powinien w ogole wsiadac na rower.

rycerz-nadziei
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-03-29 23:04:06
146 osób nie potrafi jeździć ! (NIE JESTEM ROWERZYSTĄ) - kierowca prawdopodobnie ZABLOKOWAŁ WJAZD W ULICZKĘ . . .

Paszeko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-17 17:46:47
To jest wjazd na TEREN PRYWATNY. Nie żadna uliczka.

Paszeko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-17 18:01:45
Skrzyżowanie – przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; określenie to nie dotyczy przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi twardej z drogą gruntową, z drogą stanowiącą dojazd do obiektu znajdującego się przy drodze lub z drogą wewnętrzną.

freed79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-27 09:40:26
Jak nieumie rowerem jeździć niech zacznie chodzić piechotą. Co do kierowcy to odrobina kultury na drodze i kultury osobistej się kłania

antyciapaty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-27 14:35:01
komentarz usunięty przez użytkownika

Extremerator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-01 17:29:34
komentarz usunięty przez moderatora

Blankaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-25 01:29:40
komentarz usunięty przez użytkownika

Nani94
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-03-25 00:34:12
Nie dość że w rurkach , to jeszcze konfitura ;D

zlosliwy_szyderca
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-03-25 00:21:39
@Papior ale skąd mogli wiedzieć że nagle geniusz rowerzysta przyjedzie i się będzie wciskał, obowiązku nie ma takiego i tyle, stoisz na lewoskręcie to czekasz i koniec.

pete78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-27 22:27:50
to nawet nie lewoskręt tylko wjazd w jakąś bramę czy coś

zlosliwy_szyderca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-25 00:16:51
komentarz usunięty przez moderatora

kitowiecs
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-03-24 23:22:36
Mógł jeszcze powiedzieć "jesteś u Pani" i się rozpłakać ;] wszędzie kurde kamery i nagrywanie big brother normalnie.

mieciu88
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-03-24 21:39:42
Jesteś nagrany hehe co to za ćwok na tym rowerku

mebtoom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-24 21:38:05
komentarz usunięty przez moderatora

Miodoslaw
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-03-24 17:52:15
Jeden drugiego warty!

Artik1993
    Ocena: -20 (glosow:24)
2014-03-24 16:30:47
kierowca tępy baran i tyle

EmPe94
    Ocena: -23 (glosow:43)
2014-03-24 16:24:20
hehe widze że ktos tu sie myli:) widac ze pj nie posiadasz krzychoo33 :) kierowca tego auta powinien zostawic luke tak by umożliwic skret innemu pojazdowi tudzież rowerowi:) nie może zastawić skrzyżowania jak mu sie zywnie podoba bo gdyby zamiast roweru jechalo auto wtedy skret bylby niemozliwy i zatarasował by cała ulice:) mam nadzieje ze zrozumiales:D wiocha dla buraka z auta:)

grzesiek95n
    Ocena: 3 (glosow:23)
2014-03-24 16:35:55
kto ci takich głupot naopowiadał? w tym przypadku rowerzysta który skręcał w lewo ma obowiazek przepuscic nadjeżdzającego z przeciwka i sie nie zostawia rzadnych luk

krzychoo33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-24 18:08:35
komentarz usunięty przez użytkownika

krzychoo33
    Ocena: 14 (glosow:16)
2014-03-24 18:26:52
Prawko mam od 18 lat i od tego czasu jezdze autem. Jezeli widzisz tam skrzyzowanie to mysle, ze powinienes sie wybrac do okulisty. Wjazd na posesje, to nie skrzyzowanie. Nawet jesli byloby to skrzyzowanie to od kiedy w takiej sytuacji pierwszenstwo ma skercajacy?? Poza tym nie sadze, ze kierowca widzial rowerzyste, ktory wyjezdzal zza SUVa.

krzychoo33
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-24 18:28:53
Masz racje co do blokowania skrzyzowania, ale tylko tyle. Mam nadzieje, ze zrozumiales.

mirga
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-03-24 19:26:05
@EmPe, widać że Ty posiadasz PJ, skrzyżowanie stoi jak byk- nie wiem co ćpiesz, ale bierz połowę i pod żadnym pozorem nie wsiadaj za kółko, bo nie znasz dnia ani godziny gdzie wjazd na posesję zmieni Ci się w skrzyżowanie

macber
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-03-24 23:49:16
Dojazd do posesji to też skrzyżowanie, gość może jechał do zakładu pracy i miał prawo skręcić tam a ten typ w samochodzie mu to uniemożliwił. Może i głupie przepisy, ale takie mamy w naszym kraju. Wina kierowcy samochodu!!!

krzychoo33
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-25 09:45:19
macber, jak sobie wyobrazasz zostawianie miejsca przed wjazdem do kazdej posesji, jak te w centrum sa co 10-20m ? czy Twoj mozg daje rade ogarnac co by sie dzialo i jak zakorkowane bylyby ulice? Pokaz mi przepis, ktory mowi o tym, ze w sytuacji jak powyzej musze ustapic pierwszenstwa skrecajacemu na posesje.

mirga
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-25 12:42:56
@macber, idź Ty chłopie na prawko a nie w NFS graj. Gdyby wyjazd z posesji był skrzyżowaniem, to przed każdym wjazdem musiałby stać znak, inaczej to "skrzyżowanie" było by równorzędne, co skutkowałoby tym że jeśli jest z prawej to wyjeżdżający z posesji-skrzyżowania ma pierszeństwo i nie czeka, bo Ci jadący jezdnią muszą mu ustąpić. Następny znawca, który jeździ zapewne rowerem po jezdniach, ale może ukończył 18 rok życia i obligatoryjnie z nim zapoznał się z kodeksem ruchu drogowego. Poza tym jeśli ktoś jest na drodze z pierszeństwem, to Ci z boku mają czekać i nie ma innej opcji.

krzychoo33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-25 13:43:17
mirga, widocznie niektorzy uczyli sie innego kodeksu drogowego, co niestety czesto widac na dorgach.

mirga
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-25 17:26:07
@krzychoo, problem w tym, że w PL jak ukończysz 18 rok życia, to z założenia bez zdawania czegokolwiek zaczynasz znać przepisy ruchu drogowego. Możesz wyjechać na ulicę rowerem a nawet motorowerem. I wtedy ludziom się dużo wydaje, nie koniecznie znają przepisy, im wystarczy że się wydaje jak powinno po jezdniach się jeździć

Fragles75
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-26 12:33:39
To nie było skrzyżowanie. "Mam nadzieje że zrozumiałeś"

bartek4x4
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-03-24 15:02:03
"jesteś nargany" matko ale się wystraszyłem

lukewawa6
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-03-24 14:09:42
Rowerzysta przesadnie zareagował, kierowca nie widział go i wogóle pewnie nawet nie przypuszczał że spomiędzy samochodów, które stoją zderzak w zderzak coś jeszcze wyjedzie, poza tym kierowca miał i tak pierwszeństwo. Z kolei kierowca samochodu zachował się jak gbur i prostak, i za taką reakcje w pysk sam powinien dostac. Mógł spokojnie siedziec w samochodzie i olac rowerzyste, który i tak by mu nic nie zrobił. Niestety słoma z butów wystaje kierowcy samochodu.

czacha666_2004
    Ocena: 10 (glosow:16)
2014-03-24 15:13:31
Niech się cieszy, że od strzała nie spadł z rowerka, bo nic tak człowieka nie wk... jak ciota, która nie zna zasad, za to będzie pouczać wszystkich.

antyciapaty
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-03-24 13:04:45
komentarz usunięty przez użytkownika

dob44
    Ocena: 22 (glosow:22)
2014-03-24 12:04:36
Sam jeżdżę na rowerze, robię całkiem sporo kmów miesięcznie po mieście, po ulicach. Bardzo bardzo rzadko mam spinkę z kierowcami samochodów. Nie rozumiem typów, którzy w tak głupich przypadkach reagują tak nerwowo. Szkoda, że przez takiego frajera idzie zła opinia w świat na temat społeczności rowerzystów. Z przykrością muszę stwierdzić że należał ci się plaskacz!

kika1980r
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-03-24 11:59:56
Po co chciał zapisac, skoro miał nagrane. Idiot.

krzychoo33
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-24 18:15:14
Zeby dodac dramatyzmu.

kika1980r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-25 15:28:46
No chyba że.

antyciapaty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-27 14:37:13
komentarz usunięty przez użytkownika

p4mike
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-03-24 11:41:52
Byle plastuś włączy kamerę i myśli, że może być bezkarnym chamem i trolem...

Cleaner
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-24 11:36:50
komentarz usunięty przez moderatora

scahtten
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-24 11:34:23
na taczke wieśniaku się przesiądź !

TenOdTego
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-03-24 11:08:52
Bardzo dobre zachowanie kierowcy samochodu, to jest jezdnia przeznaczona dla samochodów i tamten tym autem miał stanąć całkowicie z tyłu żeby jakiś palant na rowerze mógł przejechać ? Gdzie jest sens !

Aniolek1989
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-03-24 14:41:31
Ciekawe czy jakby ten rowerzysta chciał skręcić w lewo jadąc autem też by tak się ciskał, że królowi nikt nie ustąpi. I przeciskałby się między autami... burak i tyle!! Właśnie to jest w rowerzystach wkurzające, że część z nich uważa, że ich przepisy nie dotyczą i każdy ma im ustępować ....

wodnik123J
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-24 10:22:11
komentarz usunięty przez moderatora

brunoganz
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-03-24 10:08:02
Święte krowy jeebane, miliony złotych na ścieżki poszło ale nie, jestem "kolarzem" muszę po asfalcie,

Fragles75
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-24 09:57:08
Nawet nr mu sie pop...lił W czasie nagrania powiedział jeden numer a w trakcie prośby o kartke powtórzył już inny :D

Antycyponek
    Ocena: -10 (glosow:12)
2014-03-24 09:51:17
komentarz usunięty przez moderatora

Antycyponek
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-03-24 09:50:00
komentarz usunięty przez moderatora

Fragles75
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-03-24 09:51:33
Korki to by były gdyby kazdy zostawiał wolny wjazd do posesji. BTW kierowcOM

Axelw
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-03-24 09:49:05
Pseudo rowerzysto złamałeś 2 przepisy czyli nie ustapienie pierwszeństwa przy skrecie w lewo oraz wyjaz zza stojacego auta bez upewnienia sie czy cos jedzie a i publiczna zniewaga kierowcy to juz 3 ....jednym słowem 350zł + 300zł i grzywna od sądu ...art. 216 § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

Antycyponek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-24 09:47:07
komentarz usunięty przez moderatora

Antycyponek
    Ocena: -13 (glosow:17)
2014-03-24 09:44:44
komentarz usunięty przez moderatora

GumowyRocco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-24 09:28:49
Łódź, wjazd na kampus Politechniki :)

kapselxxx
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-03-24 09:23:30
frajerskie nagrywanie i głos zdenerwowanego sytuacją lamusa

awatar10
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-24 09:20:47
akon 89 jak będziesz miał prawko to wtedy się wypowiedz bo na razie jesteś słaby

Raffy07
    Ocena: 12 (glosow:12)
2014-03-24 09:01:56
Wlazłem na kanał gościa na YT.Tam to dopiero jest jazda.Gość wysmarował całą litanię numerów rejestracyjnych wraz z opisem wykroczenia.Co ciekawe ten łach też jezdzi autem,ciekawe jak sam traktuje rowerzystów sam jeżdżąc autem.Niestety przezornie tego nie pokazał.Wymaga jeszcze kultury a sam jeżdżąc klnie na wszystkich.Normalnie poroniony pacjent!

mirga
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-03-24 08:49:57
Rozróżnijcie skrzyżowanie z wjazdem na posesję. Krzyżówki się nie blokuje zostawiając miejsce dla ewentualnych skręcających. Wjazd na posesję na niektórych ulicach jest co 10-15 metrów. Gdyby tak zostawiać lukę na każdy wjazd, korek na pół miasta. Jeśli ktoś chce wjechać na posesję lub z niej wyjechać, po prostu czeka aż go ktoś wpuści.

Raffy07
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-03-24 08:42:20
jeszcze trochę i piesi będą sobie montować rejestratory chodu.

Krzystek
    Ocena: -24 (glosow:30)
2014-03-24 02:29:01
No niestety rowerzysta miał rację. Facet stanął jak ostatnia cipa i zastawił wyjazd z posesji. W tym momencie, ani nie można było z posesji wyjechać w lewo, ani wjechać na posesję, tak jak usiłował to zrobić rowerzysta. Gdyby ktoś z tej posesji wyjeżdżał, też musiałby niepotrzebnie stać. Ten kierowca to baran jakich wielu. jeśli trafi na rowerzystę, to fika i wysiada z łapami, gorzej jeśli taki sam manewr powtórzy przejeżdżając przez przejazd kolejowy i wjedzie bezmyślnie na tory, a auta przed nim się zatrzymają. Wtedy taki cymbał trąbi i wymaga, żeby natychmiast ruszyć bo on na torach st

mirga
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-03-24 08:46:10
Nie blokuje się skrzyżowań, czyli powinno się zatrzymać auto przez skrzyżowaniem, żeby nie blokować go. Wjazd na posesje nie ma w tym przypadku nic wspólnego z zostawianiem miejsca wolnego. Wyobraź sobie, że zostawia sie lukę w każdym wjeździe, a ich jest co 10-15 metrów. Korek na pół miasta

Fragles75
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-03-24 09:50:08
No raczej nie miał racji (rowerzysta). mirga juz to świetnie wytłumaczył. Nie zostawia się miejsca przed wjazdami na posesje. Czesto bywa tak ze wjazdy sa do kazdej posesji po kolei (co 20m) Pomyśl coby sie dzialo w miescie jakby klazdy musial zostawiac wolny wjazd. Druga sprawa - kierowca opla nie miał szans zobaczyć rowerzysty. Napisałeś "Gdyby ktoś z tej posesji wyjeżdżał, też musiałby niepotrzebnie stać" Weź puknij się w czoło. Ma stać i czekać, bo włącza się do ruchu. Jakie "nopotrzebnie" ?

czakanora
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-03-23 23:49:55
co to za krzyzowka? zwykla boczna droga, watpie ze stoi tam znak i informuje o skrzyzowaniu. gosciu na vigry3 powinien dostac taki wpierdol az by sie posral, a kamerke w dupe powinni mu ja wsadzic.

czakanora
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-23 23:51:30
nawet nie droga boczna tylko wjazd na posesje.

evertos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-23 23:49:26
ale sie usmialem

akon89
    Ocena: -15 (glosow:19)
2014-03-23 23:40:38
Kierowca popełnił błąd!!! Powinien udostępnić wjazd na posesje,a nie tamować!!! Kozak był bo z kolegą i zobaczył,że koleś starszy to kozaczył!!

kondziula14
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-03-24 08:30:49
Nie uczyli na prawku że skręcając w lewo ustępuje się pierwszeństwa wszystkim co jadą z przeciwka? Dobra wola kierowcy by jedynie była jakby przepuścił rowerzystę, ale nie musiał bo nie złamał przepisów.

eliveruss
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-03-23 23:20:58
Wymądrzacie się,a nie znacie przepisów.1.Rowerem powinno się jeździć po ulicach lub drogach rowerowych.Nie wolno jeździć rowerem po chodniku-26 artykuł Prawa o Ruchu Drogowym.Wyjątki:a)Jeżeli rowerzysta jedzie z dzieckiem do lat dziesięciub)Podczas złej pogodyc)są spełnione jednocześnie trzy warunki:-chodnik ma co najmniej dwa metry szerokości;-ruch na jezdni jest dozwolony z prędkością ponad 50 km/h(w terenie zabudowanym);-brakuje oddzielonej drogi dla rowerów oraz pasa ruchu dla nich przeznaczonego;2.Naruszenie nietykalności3.Wjazd na skrzyżowanie,kiedy nie można z niego zjechać

Jattaman
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-24 10:10:32
- w tym przypadku nie ma skrzyżowania, - a co za tym idzie, powinien ustąpić pierwszeństwa skręcając w lewo.

eliveruss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-23 23:09:20
komentarz usunięty przez użytkownika

grinlock
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-03-23 23:06:11
i zdziwiony że dostał w papę od kierowcy. Dobrze że nie powiedział... Jesteś u mojej mamy, tylko jesteś nagrany

mateo133
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-23 22:28:22
'Nastukał' to w tym wypadku nadużycie słowa :)

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-03-23 22:16:18
KU**wa tym rowerem nie mógł ku*wa po chodniku ,tylko w najgorszy ruch napier**lać rowerkiem po ulicach .. bez wyobrazni!

samthebludger
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-03-23 23:20:54
Od kiedy mozna jejdzic rowerem po chodniku???

Pazdziochoff
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-03-24 01:56:17
pedalarze mysla, ze im wszystko wolno, a to, ze za nim korek, bo sie wlecze to *uj.

domagalag
    Ocena: 10 (glosow:16)
2014-03-23 21:42:27
komentarz usunięty przez użytkownika

sigrid2
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-23 21:37:14
po co mu kartka jak sa nagrane numery jakie mowi??

monster0
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-03-24 00:05:27
bo gość był tak zestresowany, że myślał tylko o tym żeby nie zesrać się w pory:-) Racjonalne myślenie zostawił w domu, zresztą zapomniał, że tu nie internet i za głupie gadanie może dostać wpie*dol.

plokijuty
    Ocena: -13 (glosow:23)
2014-03-23 21:19:34
O ile mi wiadomo na skrzyżowaniu nie wolno się zatrzymywać, żeby nie blokować wjazdu ani wyjazdu. Kierowca osobówki zastawił skrzyżowanie.

basen_pl
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-03-24 02:24:13
skrzyżowanie to jest ten rowerzysta, tylko jeszcze nie wiem czego z czym.

przemek5d
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-23 21:08:23
komentarz usunięty przez moderatora

ikswohceicjow
    Ocena: 21 (glosow:27)
2014-03-23 21:02:42
do pacanów którzy piszą o blokowaniu wjazdu na posesje przez kierowce opla, otóż zostawianie miejsca to tylko uprzejmość kierowcy, w tym przypadku nie ma co mówić o uprzejmości ponieważ żaden samochód nie sygnalizował skrętu na posesję, mało tego opel był przysłonięty innym samochodem, który jako pierwszy uniemożliwiał skręt, tak więc przygłupy, rowerzysta powinien dostać high kicka od kierowcy opla. PS. tylko przygłup w takiej sytuacji zostawiał by jakiekolwiek miejsce dla wjeżdżających na posesję, posesję które czasami są co 10 metrów

astaii
    Ocena: 7 (glosow:17)
2014-03-23 20:49:45
Mam tylko nadzieję że jak poszedł z tym na policję to wlepili mu mandat za poruszanie się po drodze publicznej bez kasku i kamizelki odblaskowej!!! Noo kuźwa kretyn,szkoda że ten kierowca mu cepa nie wypłacił,ja się szybko denerwuju i pewnie bym tak zrobił

magnatII
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-24 13:39:18
A od keidy jest wymóg jazdy w kasku i w kamizelce? jakoś tego nie widziałem obowiązku. ani przepisu. Kask mają mieć ale to nieletni. i motocykliści.

pawelfarciaz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-23 20:47:27
ale debil z Tego gościa

Makuszek
    Ocena: 12 (glosow:12)
2014-03-23 20:35:36
Brak słów dla ludzi generalizujących zachowania tak rowerzystów, jak i kierowców samochodów. Taki sposób patrzenia na ludzi jest błędny i świadczy najczęściej o braku głębszego przemyślenia przez autora swojej wypowiedzi. W ogóle poziom frustracji widoczny pod filmami o tej tematyce każde mi przypuszczać, że jestem jednym z niewielu wyluzowanych ludzi w Polsce, któremu nie przeszkadzają ani rowerzyści, ani kierowcy aut (a należę do obu grup).

fatman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-23 20:48:31
dobrze gada, dać mu wódki!

JeannYine
    Ocena: -10 (glosow:22)
2014-03-23 20:21:50
Typ z opla zazdrosny ze autem nie moze tak manewrowac :P U nas we Wrocku to typowe ze kierowcy ciagle nabuzowani bo lepiej jezdzi sie rowerem i dlatego czesto tak ich ponosi. I racja - nagrywac nerwusów- na slowka nie ma co sie przekrzykiwac- niech policja rozsadzi od tego chyba sa;)

darekm1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-24 10:46:54
Typowy skowyt rowerzysty.

Piotras1985
    Ocena: 5 (glosow:23)
2014-03-23 20:18:31
co za ciotunia. "Jesteś nagrany" pójdę naskarżyć na policje że się wpierdalam pod koła innych pojazdów. żal

antylewak
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-03-23 21:28:45
komentarz usunięty przez moderatora

MalyWacek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-23 20:09:58
komentarz usunięty przez moderatora

bystry_kaziu
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-23 20:06:46
co to kamery już na rowerach się instaluje ? to jakiś program typu telewizja objazdowa czy jak ?

Rick83
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-03-23 19:53:38
Ja ich znam. To dwa buraki z naszej wioski, oni się nigdy nie lubili :)

martin987
    Ocena: -32 (glosow:38)
2014-03-23 19:49:34
Tak samo jak czerwony ford tak samo ten frajer z opla nie powinni blokowac wjazdu na posesje, i niewazne czy chce skrecic rowerzysta czy kierowca samochodu

Rick83
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-03-23 19:55:44
Aż żal patrzeć co za bzdury wypisujesz...

Dune
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-03-23 19:47:12
Postawa kolesia z opla w pełni naganna mimo że nie popełnił błędu. Rowerzysta widac lubi polować na okazje by móc się do czegoś doczepić i pokazać jaki jest chojrak.

kojot3456
    Ocena: -26 (glosow:36)
2014-03-23 19:40:43
Nie wiem, czy widzicie, ale buc z opla zablokował wjazd na posesje, a potem jeszcze startuje z pięściami... Znaleźli się wielcy znawcy

yockerr
    Ocena: 11 (glosow:15)
2014-03-23 19:32:51
pajac wyskoczył w lewo zza samochodu i myśli, że wszyscy go z daleka widzą.

antylewak
    Ocena: -20 (glosow:22)
2014-03-23 19:30:01
komentarz usunięty przez moderatora

grog
    Ocena: -10 (glosow:18)
2014-03-23 19:25:53
kierowca mial duzo czasu uprzejme wczesniejsze zatrzymanie i danie pola do przejazdu rowerzyscie, niestety uprzejmosc to nie jest mocna strona naszych kierowcow, kultury na drodze w ogole nie ma i jak widze jeszcze komentujacy popieraja takie zachowanie, brawo chlopaki, tacy jestescie twardzi!

mingus33
    Ocena: 11 (glosow:15)
2014-03-23 19:16:03
jesteś nagrany= jesteś u pani. lewoskręty ustępują wszystkim a rowerzyści nie są wyjątkami. ktoś tu chyba o tym zapomniał.

mr.tick
    Ocena: 16 (glosow:18)
2014-03-23 18:51:08
Co za idiota. Myślał że jak wyjedzie zza innego samochodu to kierowca ma szansę go odpowiednio wcześniej zauważyć, tak żeby go ewentualnie przepuścić? I jeszcze to aroganckie kozaczenie tym biciem brawa. Patrzcie jaki to ja jestem fajny, prawie ci wjechałem pod koła, ale mam kamerkę i nagrywam, nic mi nie możesz zrobić, łał... sam bym nie wytrzymał, mimo że na ogół jestem spokojną osobą.

grog
    Ocena: -11 (glosow:17)
2014-03-23 19:27:08
burak w oplu, podobny do ciebie, mial duzo czasu zeby sie zatrzymas wczesniej ale po co? Jak ja czekam to wszyscy czekaja....

mirga
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-03-23 20:38:29
@grog, trochę się nakręcasz. Może kierownik Opla i mógł się zatrzymać, ale mimo wszystko miał pierszeństwo i rowerzysta powinien poczekać. Spięli się trochę obaj, ale odkąd kamerki przenośne potaniały to strasznie ludziom na dekiel bije

mr.tick
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-24 13:27:27
@grog rozumiem, że jak Ty jedziesz autem to spodziewasz się zza sznurka samochodów stojących obok kogoś kto spomiędzy tych samochodów będzie skręcał w lewo. Samochody stały jeden za drugim, teoretycznie według przepisów gość nawet nie musiał obserwować lewej strony w takiej sytuacji. A to, że rowerzystom się wydaje, że im wszystko wolno i wciskają się jeśli zobaczą tylko pół metra miejsca... PS uwielbiam takich ludzi tutaj co spinają się i wyzywają innych użytkowników od buraków a sami poziomem ledwo od gleby wyrośli.

emesiek
    Ocena: 7 (glosow:17)
2014-03-23 18:31:01
No prawidlowo, ze kierowca dal w cymbał rowerzyscie. Brawo!!!! Jestes uczytkownikiem ruchu, czekaj az bedziesz mogl skrecic pacanie.

grog
    Ocena: -13 (glosow:17)
2014-03-23 19:28:28
nie widzisz pacanie ze i tak bedzie czekal bo przed nim inni kierowcy czekaja? Co za idiota

berger
    Ocena: 13 (glosow:19)
2014-03-23 18:01:29
Kupił sobie kamerkę i chciał poszpanować.Tylko nie wziął pod uwagę,że wykonywał lewoskręt i powinien ustąpić pierwszeństwa pojazdom jadącym na wprost.I w ten sposób udokumentował swoje wykroczenie.A że oberwał,sam się o to prosił.

Samsara
    Ocena: -16 (glosow:24)
2014-03-23 17:58:27
Filmik zupełnie jak u ruskich. Niczym się ten polski kierowca nie różni od tych ruskich kmiotków, to samo bydło. Zwrócisz uwagę to startuje z łapami. Na szczęście takich najlepiej się uspokaja gazem po oczach, a potem glanami po ryju jak już leżą i nic nie widzą. Pan rowerzysta musi się jeszcze sporo nauczyć o życiu.

Kafar_88
    Ocena: 11 (glosow:21)
2014-03-23 17:55:44
gośc na rowerze jak większość cwaniaczków pyskuje a potem na policje z podkulonym ogonem ciśnie ehhh

Papior
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-03-23 17:50:00
A ja myślałem, że gość z Opla stanął na skrzyżowaniu i rowerzysta nie mógł skręcić w uliczkę. Ten gość z czerwonego Forta też stanął na krzyżówce. Ale jak widzę, większość ma rację i jedzie po rowerzyście

cruenzo
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-03-23 18:20:59
na żadnym skrzyżowaniu nie stanął. tam jest po prostu wjazd na posesję.

Papior
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-03-23 18:46:42
faktycznie, wjazd na posesję. Tylko co stracił by jeden i drugi z samochodów jakby stanęli trochę wcześniej i umożliwili wjazd...

grog
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-03-23 19:31:19
to dziala tak: jak ja czekam w kolejce to i ty nie skrecisz wczesniej, tez mozesz poczekac, typowy wsiok

monster0
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-03-23 17:38:55
Hehe pewnie prawie się popłakał tam, cwaniaczek. Szkoda, że nie rozjechał tego studenciaka, a może to i lepiej bo tak to ubrudziłby sobie samochód.

Kranik123
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-03-23 17:38:31
Dresik z opla dobrze zareagował, brawo.

lucki41
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-03-23 17:38:19
kiedyś dzieci mówiły: "Jesteś u mamy..." teraz jak słyszę: "jesteś nagrany" brawo, brawo :P

czacha666_2004
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-03-23 17:36:49
Co za niedouczona, ryjąca się między samochodami pała..."jesteś nagrany", dobrze, że nie postraszył gościa mamą, lol:)

nioop
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-03-23 17:27:58
Dokładnie.. Rowerzystom dano za dużo praw na drodze.. Bez znajomości jakichkolwiek przepisów pchają się, wymuszają gdzie tylko się da.. A jeżeli nie mogą pojechać gdzie chcą to mają do wszystkich naokoło pretensję ze to ich wina.. Powinni wprowadzić chociażby karte rowerową obowiązkową dla wszystkich niezależnie od wieku..

tegomirr
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-03-23 17:18:34
Po co ci kartka jak masz nagranie?

cycu19011222
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-22 00:38:43
komentarz usunięty przez moderatora

rav2323
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-03-21 19:56:14
Prawda jest taka że rowerzyście wolno wszystko, nawet pod prąd jechać wiec się im już w d....ch poprzewracało od tych przywilejów na drodze i myślą że mogą wszystko.

cozabzdet
    Ocena: 11 (glosow:17)
2014-03-21 18:49:17
Czyli, ze teraz każdy patafian z kamerą uważa, że mu wolno bo nagrywa? To działa w dwie strony panie operator kamery. Nie dość że wykonujesz dziwne manewry, to jeszcze prowokujesz do agresji innych ludzi. Powinieneś zaliczyć konkretną bęckę, żeby oprzytomnieć. Policja się tym zajmie, dobierając się tobie do tyłka. Qrwa, całkiem niektórym rozum odebrało.

leeha
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-21 16:58:08
ciekawe czy migacz wrzucil kierowca roweru :)

Adolf_Hiti
    Ocena: 14 (glosow:16)
2014-03-21 16:37:33
Typowa pała najpierw się sadzi a potem biedny poszkodowany na policje poleci ... żal

cubajszpil
    Ocena: 11 (glosow:17)
2014-03-21 15:29:17
brawa dla pana z opla, powinien więcej naklepać frajerowi na rowerku... Cwaniakował, dostał w cymbał i się mało nie rozpłakał hahaha ciota! a do tego konfident...

koles2000
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-03-21 14:52:19
Debil rowerzysta.

krzychoo33
    Ocena: 149 (glosow:231)
2014-03-21 12:17:05
No i bardzo dobrze. Rowerzystom sie wydaje, ze ich zasady ruchu nie obowiazuja. Facet jechal autem zgodnie z przepisami, a debil na rowerze sie do niego pruje. Jak nie zna przepisow ruchu, to nie powinien w ogole wsiadac na rower.

zwierzak250477
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-24 07:37:52
komentarz usunięty przez użytkownika

ElementLoken
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-24 08:20:20
Moim zdaniem to, tak zgadzam się że rowerzyści uważają że im wszystko wolno ale trzeba też spojrzeć na to że w Polsce niema kultury na drogach. Co by zaszkodziło temu kierowcy zaczekać trochę i puścić rowerzystę?? Chamówa na drogach i tyle. Polacy nie umieją jeździć!!!

krzychoo33
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-24 10:38:24
zwierzak, reakcja przesadzona, ale czasem nerwy moga puscic. Sam jestem kierowca i to co potrafia rowerzysci moze czasem doprowadzic do bialej goraczki. Zwlaszcza jak mamy gorszy dzien. ElementLoken, owszem, kultura na polskich drogach to pojecie abstrakcyjne. Jezeli chodzi o sytuacje powyzej, to mysle, ze kierowca nie widzial rowerzysty, ktory wyjechal zza SUVa.

krzychoo33
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-24 10:44:38
Poza tym rowerzysta mogl przeprowdzic rower na przejsciu dla pieszych 5 metrow wczesniej i nie byloby problemu. Ale po co? Lepiej sie przeciskac miedzy samochodami, prowokowac kierowcow do awantury i udawac poszkodwanego. Bylem swiadkiem wypadku, kiedy pieszy wyszedl zza srojacego samochodu, a jadacy przeciwnym pasem nie mial szans go zobaczyc i zahamowac. Rowerzysta zachowal sie totalnie bezmyslnie i kuksanic mu sie nalezal. Jestem pewny, ze nastepnym razem sie zastanowi.

bubala
    Ocena: -7 (glosow:13)
2014-03-21 12:12:52
jak katolik z katolikiem, a wstawiający ma coś z ortografią problemy i z realną oceną sytuacji, ale się nie dziwię fragles to fragles

Fragles75
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-21 18:34:52
Chyba nie bronisz tego idioty na rowerze? O jakiej realnej ocenie sytuacji piszesz? BTW Zdanie zaczynamy od wielkiej litery i kończymy kropką. Omnibusie.

bubala
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-23 17:45:38
oczywiście, że nie bronię idioty na rowerze bo zwyczajnie nim jest. jednak jakbym wstawił się za imbecylem w aucie stałbym się takim samym imbecylem. dlatego komentarz jest jaki jest katolik z katolikiem. a krytyka niejakiego fraglesa, który kojarzy mi się z nie bardzo rozgarniętą kukłą serialową dla dzieci i stawanie po stronie imbecyla jest zakwalifikowaniem wstawiającego do kategorii imbecyli. należało zignorować i pojechać dalej. kierowca przyjął poziom rowerzysty przez co udowodnił, że są na tym samym poziomie, który odpowiada tobie. sam sobie odpowiedz teraz gdzie zakwalifikowałem fragle

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-24 07:39:32
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400