Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
MYPO  14-03-23, 20:25 Zgłoś
+ 926 -
Dodano: 2014-03-23, 20:25:11   przez: MYPO
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 926  Zgłoś nadużycie
485
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Tak się spieszył
Ukryj komentarze(83)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lunczester
    Ocena: 34 (glosow:70)
2014-03-23 21:41:19
wiochą jest to, że tego nie wprowadzono

Mario456xx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-07 21:37:53
Do pkt 5 dorzuciłbym jeszcze, ze każdy ma prawo podpierdzielić ze sklepu litr mleka, pudełko margaryny, bochenek chleba i pół kilo kiełbasy, ale pod warunkiem że sam to zje i z nikim się nie podzieli.

muszek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-28 19:30:22
Chore tezy po prostu chore jak komuś sie w PL nie podoba to niech wyjedzie, nie potrzeba nam tu lewackich tez wprowadzać w życie.

yahoo2135
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-27 16:30:00
7. przecież to już jest wprowadzone, proboszcz każdej parafii płaci hajs za WSZYSTKICH (wierzących i niewierzących) osób znajdujących się na terenie danej parafii. Wiem, że wjazdy na batmanów są w internecie modne, ale najpierw się zainteresujcie tematem.

fundik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-27 21:09:21
Proszę rozwiń temat bo jestem ciekawy KOMU płaci "hajs" i w jakiej ilości. Z góry dziękuję. Proszę o konkrety. Pozdrawiam

flipsu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-27 09:15:04
komentarz usunięty przez moderatora

sanchez555
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-26 23:41:38
dobry pomysł, ale np. kościół już płaci podatki od wiernych, chociaż nie wszyscy co tak na Niego najeżdzają wiedzą, jakie w Polsce przepisy obowiązują. A co do reszty to chyba prawie postulaty JKM, o których mówi od kilkudziesieciu lat. Ale większość i tak tego nie wie o kim mowa. Pozdrawiam

baresi1247
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-26 23:11:23
jestem za!!

szatanoslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-26 16:30:32
dziś można mieć ile się chce muzyki i filmów, oraz wymieniać się nimi ze znajomymi - więc po co legalizacja czegoś, co dziś jest legalne?

gangnam10
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-03-26 00:22:24
zgadzam się oprócz pkt. 4 - nie jest nikomu potrzebna taka legalizacja, nigdzie gdzie to wprowadzono nie wyszło na dobre, nawet Holandia, która pierwsza zalegalizowała chce się z tego wycofać bo przyniosło więcej szkody niż korzyści. Co do pkt 7 to kościół właśnie w ten sposób jest opodatkowany. Nad pkt.1 to bym się zastanowił bo nigdy nie wiadomo czy nie będę chciał kandydować :)

gr0t
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-25 22:22:51
Akurat lekkie piractwo filmów i muzyki jest legalne, tylko wytwórnie o tym nie chcą mówić.

jefio155
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-25 20:32:18
Skrajny populizm.

benq51
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-25 19:57:26
Na 7 i 8 punkt się kościół nie zgodzi!

Mill3nium
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-03-25 18:11:22
KASTROWAĆ TEŻ KSIĘŻY PO CO IM NARZĄDY ROZRODCZE JAK NIE MOGĄ ICH UŻYWAĆ ?!

MagdalenaBiblijna
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-03-25 17:43:08
Akurat kastracja pedofili nic nie da. Podniecenie jest w głowie. Historia zna przypadki impotentów gwałcicieli (używali butelek, pistoleów etc) np. Andriej Czikatiło. Co do marihuany też bym się zastanowiła, czy nasze społeczeństwo jest na tyle dorosłe, żeby to zrealizować. Ja oczami wyobraźni widzę bandy debili na ulicach z jointami "BO IM WOLNO".

Evanger
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-25 17:23:03
Ot, priorytety naszego pokolenia. Nie podatki, płace, praca, emerytura, demografia, emerytura, leczenie i edukacja, a popalenie trawki i możliwość oglądania pornola lub ściągnięcia nowego filmu przez internet.

worren11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-25 17:10:57
nie widze w tym wiochy a najnormalniejsze rzeczy ktore powinny byc wprowadzone juz teraz

M1CLAY19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-25 15:52:43
Tylko dla mnie 7 i 8 to siedemdziesiatosiem ?

gnida0000
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-03-25 15:47:04
To po co wrzucasz to na wioch cymbale

murinforte
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-03-25 18:53:33
twój nick idealnie pasuje do avatara,głąb też by pasował

kulkaoolo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-25 15:26:42
żaden z tych postulatów sytuacji w Polsce nie poprawi

kocurxtr
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-25 14:12:32
dopisałbym jeszcze - ' zerwanie konkordatu' i oderwanie kościoła od budżetowego koryta odsunięcie kościoła od wszystkich sfer życia publicznego - od szkół - po wojsko....

zodiac666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-25 14:10:56
komentarz usunięty przez moderatora

rozalia33333
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-25 12:50:48
Z tą cenzurą się nie zgadzam bo internet mają też dzieci.

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-25 13:12:59
To załóż dziecku konto na kompie i wgraj odpowiedni program do cenzurowania internetu.

gordon.lameman
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-25 12:28:34
Nie rozumiem. Mamy wspólną kasę w NFZ? Mamy. I dopóki ją mamy nie bardzo chcę leczyć ćpunów. A jak jej nie będzie to niech każdy ze swoim zdrowiem robi co chce. A co do formy to wcale nie kieruje tego do CIebie, tak ogólnie rzucam.

minimale_ldz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-03-25 12:23:05
posłom to by zabrał, ale sam kraść też by chciał (mientkie piractwo dla ludzi o mientkim mózgu). ot, logika debila.

kucykpl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-25 11:52:54
Po pierwsze i najważniejsze: Instytucja odwołania posła i senatora, jeśli nie spełnia obietnic wyborczych lub oczekiwań wyborców. Już to załatwiłoby inne punkty.

mrdaniel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-25 11:45:38
Ojej ponad 500 łapek w górę... Rząd musi się bać.

cavefalcon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-25 11:37:57
komentarz usunięty przez użytkownika

fwio
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-03-25 10:22:22
zatem teraz już jasne, że to portal paligłupów zadających przy każdej możliwej okazji swój "manifest"...

milorda
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-25 09:54:09
suuuper! punkt 1 i 2 idealnie promuje najbogatszych, bo kogo stać, żeby nic nie robić i przeprowadzać kampanie? Co za bezmyślność.

wredka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-25 09:47:29
LUDZIE!! Po co się łudzicie, że zmienicie coś w tym kraju? My jesteśmy tylko zwykłymi pioneczkami w tym świecie politykom dyktuje kto inny, ten kto pociąga za wszystkie sznurki i obojętnie co by się nie działo nic się nie zmieni, świat idzie ku zagładzie i nie ma już dla nas ratunku. Lepper za dużo mieszał dlatego go sprzątneli, obejrzyjcie sobie filmiki na youtube o ILLUMINATACH np w przemyśle muzycznym, to zmienicie swoje podejście i otworzą Wam się oczy na pewne sprawy

gordon.lameman
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-25 09:05:45
Cały ten wpis to wiocha. 1. Pensja posła musi być gwarantem tego, że będzie nieprzekupny. Nikt nie pójdzie do Sejmu dla 'zaszczytu', bo zostanie obrzucony błotem przez gównojadów. 2. JOWy to populistyczne hasło, które sparaliżowałoby państwo, bo trudno byłoby wybrać rząd. 3. Zmniejszenie może być, ale posłów nie może być też 50. 4. no tak, najważniejsze. Nie leczyć uzależnionych z wspólnej kasy - to priorytet. 5. Gimbusy nie wiedzą, że dozwolony użytek istnieje? Ich postulat został spełniony w 1994 roku. 6. A kto niby cenzuruje internet? Co za bzdura. 7. Populizm. 8. Jeszcze większy p

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-25 09:12:13
Brawo. Też tak myślę, przecież teraz jest cud, miód i malina. Co oni w ogóle chcą zmieniać, po co? (żartuję)

gordon.lameman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-25 09:19:44
Mój wpis nie jest głosem za utrzymanie statu quo. Jest głosem za tym, aby ludzie zaczęli myśleć zanim zaczną pisać. Aby zaczerpnęli wiedzy zanim zaczną pieprzyć głupoty. Pieprzenie o pensjach posłów jest śmieszne, gdy cżłowiek sobie uświadomi pewne kwestie. Wreszcie czy ktokolwiek chciałby być nam iejscu posłów, gdyby miał nie dostawać za to pieniędzy i nie wykrozystywać stanowiska do interesów? Pewnie, że nie. Bo i kto by się z tym męczył? No, ale wiadomo. Posłowie mają być uczciwi, a my już nie musimy. To, że przyszli posłowie są wśród nas i są tacy jak my, tylko na większą skalę to

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-25 10:34:07
Obśmiałeś wszystko jak leci z góry na dół, a nie wszystko jest głupie. 1- głupie, 4- naprawdę trudny temat, prawda jest taka że ten co chce to ma, ma pryskane ch wie czym, budżet nie ma z tego nic a uzależnionych leczy, bogacą się i rosną w siłę(by kraść porywać i wymuszać)pruszkowy wołominy ect...ale pozwolić na marychę? 5- trochę głupie bo w podobnej formie istnieję, 6,7- mało precyzyjne, 8- nie mów że ktoś kto 2x zgwałcił 4letnią dziewczynkę, 3x 8 letniego chłopca czy 10 kobiet powinien mieć jaja.

gordon.lameman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-25 11:01:33
@bierut1 Jeśli nie będziemy mieli wspólnej kasy dla służby zdrowia, to możecie nawet jeść butapren. Tylko leczcie się za swoje :) co do 5 to istnieje w takiej dokładnie formie. 8 - to jest populizm. Jestem zwolennikiem tego, żeby karać więzieniem i terapię, ale nie kastracją.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-25 11:31:44
możecie nawet jeść butapren, leczcie się za swoje - albo wstałeś dziś lewą nogą, albo na co dzień masz coś z smerfa bodajże złośnika.

Spirit1903
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-25 08:32:16
Nie wiem kto wymyślił te zasady ale zgadzam się w 100%

Rob600
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-25 08:03:38
Widzę osiem punktów które nigdy nie zostaną wprowadzone ............. SMUTNE...............

paw_u_linka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-25 07:41:37
ksieza sa opodatkowani od wielkości parafi i ilosci wiernych

globus0024
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-25 06:37:49
co do pkt.5 to jestem poprostu za utrzymaniem obecnych przepisów. Jednak nie udostępnie bo nie jestem zwolennikiem narkomanii, i punkt 4 mi się nie podoba!! Nie dość że coraz więcej młodych wyjeżdża za granicę to z reszty chcą zrobić narkomanów!! brawo za podejście!!

labuz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-25 02:07:40
Co za manipulacja: Odnośnie punktu 5 "Legalizacja miękkiego piractwa" Posiadanie filmów i muzyki, (oraz skanów książek, pdf etc) na własny użytek jest dozwolone tu patrz. "prawo własności intelektualnej" Natomiast zakazane jest posiadanie nielegalnych kopii programów komputerowych np. gry komputerowe, systemy operacyjne (np. Windows 7) , zestawy biurowe (np. microsoft word) LUDZIE NIE DAJCIE SOBĄ MANIPULOWAĆ

stillo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-24 23:58:48
Świete słowa !!

brzidal
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-03-24 23:40:52
Zapewne nie wiesz, ale każdy ksiądz z każdej parafii płaci podatek za każdego MIESZKAŃCA swojej parafii - nawet tych, którzy nie są katolikami... więc to z opodatkowaniem parafii to raczej już zostało spełnione - nawet ponad to.

kiliy
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-03-24 23:08:19
Pytanie gdzie tu wiocha.

JohnMilton
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-03-24 22:43:57
Fajne! Jakbym miał 15 lat, to też bym na to głosował, ale że prawo wyborcze ma się dopiero 3 lata później, więc mógłbym zagłosować co najwyżej za 1-2 punktami, czyli średnia z kampanii niemal każdej partii politycznej.

butjuch
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-24 22:51:33
Ale ty "mondry" jesteś Jacuś

kaem84
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-03-24 21:44:46
Panie wystawiający skoro nie chcesz aby państwo mówiło na jakie strony internetowe możesz wchodzić to dlaczefo żądasz aby państwo ZABIERAŁO część MOICH PIENIĘDZY, które z własnej i nie przymuszonej woli daje na tacę? Odczep od moich i innych ludzi pieniędzy, to ja decyduje komu ja daję i na co i nie życzę sobie aby ktoś z tego skubał!

Darofiej
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-24 21:43:05
co to za ludzie chciałbym na nich oddać swój głos :)

Nick-T_00
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-24 21:42:52
Punkt 5 - przecież możesz mieć filmy i muzykę na użytek własny. Nielegalne jest tylko udostępnianie w Internecie. Punkt 6 - rozumiem, że chcesz wchodzić na strony z dziecięcą pornografią i zoofilią? W takim razie nie rozumiem punktu 8. Możesz wyjaśnić?

wadsfg7
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-24 22:31:39
komentarz usunięty przez użytkownika

Trixy90
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-24 21:24:55
nie przepadam za ziołem, ALE! uważam, że legalizacja rozwiązałaby problem z przepełnionymi więzieniami, śmiesznymi wyrokami (i marnotrawieniem pieniędzy państwowych na rozprawy o temat), załatała troszkę dziurę budżetową i przede wszystkim uszczęśliwiła sporo ludzi. :)

Czupur82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-24 21:12:07
Lajtowa anarchia, jestem za ;]

MudveinMudi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-24 21:04:48
Kastracja pedofilów i gwałcicieli nic nie da ponieważ ta choroba jest w głowie a nie w torbie. Pedofilów odrazu bym odstrzelił skur*******!!!

donqaz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-24 20:54:43
komentarz usunięty przez użytkownika

yamahahaha
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-24 20:39:20
Ja jestem za uwolnieniem Brunona K a on co trzeba załatwi

kastus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-24 20:33:17
Oprócz cenzury internetu (której nie ma) i legalizacji marihuany to podpisuje dwoma rękoma:)

kaem84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-03-24 21:46:16
Jeśli myślisz ze nie ma cenzury w sieci to mało wiesz. Oczywiście nie chodzi o każdą stronę ale o te wieksze

sway666
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-24 20:22:35
Niestety większość z postulatów jest bez sensu...

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-03-24 20:05:09
Jednym słowem ponad 200 uzytkownikow popiera Janusza Korwina Mikke. Warto wykorzystac ten fakt i poprzec go w wyborach.

Azalkmar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-03-24 19:48:18
6pkt. pedofilią zalatuje :x

Samsara
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-24 19:46:19
Obawiam się że punkt 6 to utopia. Strony należą do prywatnych osób, a ci mogą zablokować użytkownika jeśli uznają to za stosowne, np. w skutek łamania regulaminu. Także zawsze jest jakaś cenzura, zawsze są ograniczenia bo zawsze coś jest czyjąś własnością fizyczną, bądź intelektualną... to tak z uprzejmości dla tych wszystkich co wyznają "wolność całkowitą".

defecator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-24 20:19:49
Przecież nie chodzi o to, żebyś ty nie mógł zablokować swojego bloga czy strony, tylko żeby urzędasy nie mogły cenzurować. Bo zawsze najpierw poblokują zboczeńców i wszyscy będą bić brawo a potem się zacznie blokowanie tych, którzy nie dość entuzjastycznie klaskali, potem tych co jakoś nie kochają rządu i urzędu a na koniec zostaną tylko przydupasy władzy.

Marmur87
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-03-24 19:39:13
Jakbyś nie wiedział to kościół jest opodatkowany i to właśnie ryczałtem od wielkości parafii...

h3h3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-24 19:32:49
Z tym punktem 5, to trochę się wygłupiłeś. Można posiadać nawet spore ilości muzyki, filmów, książek (w ramach powszechnego dostępu do kultury). Co więcej, można dzielić się swoimi zbiorami z najbliższym otoczeniem, z którym utrzymuje się stały kontakt (praca, szkoła, znajomi). Rozpowszechnianie jest karalne.

pancuronium
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-24 19:27:13
Oj małorolny, dała Ci Pani Bozia dobre sny...

zygmunt1952
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-24 19:24:21
Absolutnie się z tym zgadzam i tylko pytam się dlaczego według MYPO jest to wiocha.

MYPO
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-24 19:58:15
Poniewaź to nie jest wprowadzone.

Sokol1231
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-24 19:19:59
Oprócz tego jeszcze kilka rzeczy bym dodał ale to już mniejsza, dlaczego to na wiocha się znalazło? Powinni to wprowadzić w życie!

markopolo4747
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-03-24 19:14:40
nie odbiega od Kononowicza poziomem

FloydP4PKing
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-03-24 18:58:26
chujowe jak autor

FloydP4PKing
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-24 18:53:11
komentarz usunięty przez moderatora

brumby
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-03-24 18:44:01
Parafie obecnie płacą podatek uzależniony od liczby wiernych... Także polecam najpierw przed głosowaniem sprawdzić jaki jest stan faktyczny. A po drugie: po co komu legalna marihuana w gimnazjum?

Sigmal
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-03-24 18:50:44
I Ty to nazywasz podatkiem ??? "Statystyczny proboszcz płaci obecnie 344 zł, a wikary 259 zł kwartalnie."

WieprzXD
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-24 18:40:48
Czy admini na tej stronię są debilami czy tylko udają ? Ten absurd został przez kogoś dodany już chyba z rok temu ja też dodałem ten absurd i nic. Powiem tak: ch*uj wam w du*py admini zje*bani, niech was trynkiewicz dorwie i zgw*ałci!!

krol_julian123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-24 18:28:11
a koscioly juz chyba jakis tam podatek odprowadzaja ale od liczby wiernych to chyba bez sensu bo nie wszyscy chodza do kosciola i nie wszyscy daja na tace co do pkt 5 mam obawy o najaranych kierowcow ze wzgledu na to ze juz sie z jednym takim spotkalem i boje sie ze jak bedzie legalne to bedzie ich wiecej z drugiej strony jest to dosyc duzy wplyw do panstwa no i fakt ze ludzie beda palic normalny towar a nie jakies g.. niewiadomoego pochodzenia z witnamu

ramzes323
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-24 18:26:34
Mimo, że wiele rzeczy popieram to kolega trochę niedoinformowany. Pkt.7 jest już realizowany, chociaż w nie w takim stopniu jak powinno to być. Pkt.5- gdybyś sam wydawał to gwarantuję, że pierwszy byś się kłócił o prawa autorskie i o własne pieniądze. Pkt.4 zbyt duże rozpowszechnienie narkomanii. Tylko oficjalne miejsca- opodatkowane. Posiadanie tylko w dowodem zakupu. Resztę punktów jak najbardziej popieram.

tyfus777
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-03-24 18:22:41
lecz się na schizofrenię. A wcześniej się dowiedz co to jest.

Adolf_Hiti
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-24 08:54:08
Podpisuje się pod tym rękami i nogami :P

Rebuz82
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-23 23:13:06
Do punktu 5: trochę jak kulą w płot obecnie możesz mieć tyle utworów muzycznych i filmów ile chcesz, jeśli były publikowane i ich nie udostępniasz - masz takie prawo...

degenerat9
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-03-24 18:17:15
Oczywiście że tak, pobieranie filmów czy muzyki na własny użytek jest legalne

lunczester
    Ocena: 34 (glosow:70)
2014-03-23 21:41:19
wiochą jest to, że tego nie wprowadzono


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600