Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Niedrager  14-03-25, 19:44 Zgłoś
+ 246 -
Dodano: 2014-03-25, 19:44:07   przez: Niedrager
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 246  Zgłoś nadużycie
444
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
  •  Popieram całkowicie.
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
Ukryj komentarze(116)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Thomas1977
    Ocena: 60 (glosow:80)
2014-03-26 12:26:55
Żadna wiocha, to jest kultura osobista, która jest zapominana. Jak jestem przy kasie a telefon dzwoni, to mówię tylko, ze za chwilę oddzwonię i rozłączam się. Idąc za takim typem przez miasto mijamy żebraka, ten "typ" odpowiada weź się ro pracy, po czym mijamy osobę roznoszącą ulotki, a on odpowiada spier... EJ, PRZECIEZ TO JEST JEJ PRACA!! Dlaczego nie szanujemy pracy innych? Wkońcu w naszej pracy również oczekujemy szacunku

taigatrommel
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-04-10 01:11:59
Nie no spoko, widać że ma żal do całego świata, bo musi pracować na kasie. I jeszcze te jej teksty "czy zapakować ci te pier**lone zakupy". I pseudo wcinki z angielskiego, co by być bardziej światową. No żal du*e ściska, nic dziwnego, że nie mam potem szacunku dla takich szmat.

abdool
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-05 15:39:29
Praca w której trzeba bezpośrednio obsługiwać klienta to najgorsza k**** jaka jest.

Kumiko1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-05 09:51:00
Ja uważam, że kobitka ma rację, bo niestety większości naszego społeczeństwa brakuje kultury. Ludzie zachowują się beznadziejnie nawet nie ze zwykłej złośliwości, niektórym po prostu brak wyobraźni, żeby postawić się na miejscu tej drugiej osoby. Ja pracuję w urzędzie i staram się być miła dla wszystkich, ale jak mnie sponiewiera jakiś burak to naprawdę czasami trudno dojść do siebie i powitać następną osobę miłym głosem. Jeśli chcemy być sami dobrze traktowani to postępujmy tak wobec innych, a jeśli ktoś tego nie umie odwzajemnić to jego problem, pozostaje mi tylko współczuć.

henias841
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-04 23:55:01
Moja żona ma magistra i po trzech latach dostała staż za marne grosze, ja skończyłem zawodówkę i następnego dnia po zakończeniu nauki pracowałem, obecnie zarabiam 2,5-3 tyś. Tylko że jest jeszcze jedna uwaga: Później skończyłem liceum obecnie mam dyplom technika logistyki i kilka kursów (nie z urzędu Pracy) że pierdolone wykształcenie nie ma żadnego wpływu na moją karierę zawodową a DOŚWIADCZENIE i wiedza!

mag1488
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-04-04 19:32:46
Trzeba było sie uczyc nie pracowalaby w biedronce.......klient nasz pan sam chodze i poniewieram tymi tępymi babami ze wsi grubymi i brzydkimi....

Aprill
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-05 19:18:51
spłoń.

mag1488
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-04 19:29:52
komentarz usunięty przez moderatora

agasuzuki
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-04-03 18:37:44
Dobrze laska gada :) ŁApka w góre :)

drhanniballecter
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-03 10:50:05
cala prawda popieram ta dziewczyne

srakadupaka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-02 01:22:11
niestety wiem o czym ona mówi

wdowa20.6
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-04-01 22:35:24
Dobrze gada, trzeba pracowac w tym zawodzie zeby to zrozumieć. Klienci są okropni ,sam nie ma humoru to i na tobie musi sie wyżyć. Szkoła nie ma nic do tego i tak mało kto pracuje w swoim zawodzie, no chyba ze po znajomosci. Super dziewczyna. polać jej!:)

fuckingmaster
    Ocena: -9 (glosow:15)
2014-04-01 18:43:10
Prostaczka i chamka uczy ludzi kultury - WIOCHA !!!

Aprill
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-04-05 19:20:01
stań przed lustrem, spójrz w jego odbicie...co widzisz?? czekaj już Ci mówię, widzisz WIOCHĘ!! (czyli siebie)

SzpilkiDwie
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-01 03:59:17
Ja również pracowałam w sklepie i....ciesze się,ze już tam nie pracuje.Polakom w większości brak dobrych manier-jako klientela sa zdecydowanie chamscy,roszczeniowi,zlosliwi i maja przerost ego.Ciezko utrzymać nerwy na wodzy,jak się ma z takim osobnikiem do czynienia. Tu nie chodzi o pogaduszki,czy uśmieszki przy kasie-tylko o szacunek do drugiej osoby.

SzpilkiDwie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-01 03:45:57
komentarz usunięty przez użytkownika

corvus_pl
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-04-01 00:19:52
Nie rozumiem po co się żalić na necie. Pracuje na kasie to jej obowiązkiem jest obsługa klienta. Klient nie ma obowiązku prowadzić z nią żadnej konwersacji ba nawet nie musi się do niej uśmiechać.

Aprill
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-05 19:21:24
człowieczku proponuję obejrzeć jeszcze raz i tym razem słuchać w skupieniu, być może twój malutki rozumek coś pojmie :)

nika84
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-31 21:58:55
Rozumiem to, że każda praca ma swoje plusy i minusy. Sama niejednokrotnie byłam świadkiem niewłaściwego odzywania się klientów do kasjerek. Pani opowiada o braku kultury, natomiast jej wulgarne wypowiedzi o takiej kulturze nie świadczą... Można w trochę inny sposób wyrazić swoją opinię.

amonre86
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-31 16:22:07
Dobrze gada nie pracowałem na kasie ale na dziale w Real-u wiec już widziałem takie sceny. Ogólnie handel to ciężki kawałek chleba. Pozdro dla wszystkich pracowników hipermarketów

seba_poland88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-31 16:20:03
spoko jesteś:)

skorpion35
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-31 16:04:50
Super jestes Podobalo mi sie to jak to szczeze i prawdziwie opowiadalas Wziete z zycia a ci klijeci to totalni ignoranci

Kolczura
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-03-31 15:25:36
nienawidzę ludzi... to co piszą tu osoby, które w życiu nawet tygodnia nie pracowali w takim czy innym sklepie, nie powinny mieć prawa wypowiadania się na ten temat :) uważając, że płacą nam za to byśmy byli mili dla klientów, nie oznacza wcale, że będziemy Wam lizać dupy, bo Pan i Władca przyszedł na zakupy :)Racja to my jestesmy dla klientów, a nie oni dla nas. Ale trochę szacunku. Nie każdy ma możliwość w życiu wykształcić się na magistra czy doktora.

maryska2112
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-31 13:57:28
Pracowalam jako kasjerka i mam nadzieje ze juz nigdy wiecej. Niektorzy klienci zachowuja sie jak chamy, mysla ze sa klientami to sa panami i wladcami i musimy kolo nich skakac jak sluzace.przychodza kupuja bulke placa 100zl banknotem, zapytany czy ma naprawde moze jakies drobne wydziera sie na caly sklep ze nie, choc widac jak portfel jest gruby od bilonu.Krzycza dlaczego cena sie nie zgadza choc to nie nasza wina i sprawa od tego jest inny dzial, ale takie tlumaczenia ida jak groch o sciane.w kolejce stoja dwie osoby i sie dra zeby otworzyc druga kase bo oni nie maja zamiaru postac w kolejce

maryska2112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-31 14:03:52
Kiedys jak bylam na drugiej zmianie od 14-22 zamykalam kase o 20:15 poniewaz chcialam isc na przerwe(nie moglam wczesniej poniewaz bylo ludzi bardzo duzo a jedna kasjerka zachorowala). Klientka podeszla do mnie i spytala sie mnie dlaczego zamykam, odpowiedzialam grzecznie ze ide na przerwe a ta "a niby po co pani idzie na ta przerwe jak za 45 minut i tak zamykacie sklep, potrzebna ona pani???" A ja grzecznie i spokojnie: Tak potrzebuje, jeśli pani nie potrzebuje przerwy, prosze bardzo nie musi pani isc. ale mi sie przerwa 15 minutowa nalezy wiec ide a pani nic do tego.. Do widzenia

ggaajjaa
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-03-31 14:27:59
dobrze zgadzam sie ale niech to dziala w dwie strony. Nie zlicze ile razy pani kasjerka miala obrazona morde i nie odpowiedziala ani dzien dobry ani dowidzenia- zawsze wtedy odpowiadam sobie sama duzo glosniej.Dodatkowo wiele razy zanim podejdzie do lady jesli nie jest to skale samoobsl.udaje, ze nie widzi albo jest zajeta wyimaginowana robota! Chcecie szacunku to zacznijscie szanowac klienta czasy komuny kiedy sklepowa miala wladze przeminely i nie wroca

maryska2112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-16 10:21:30
ggaajjaa a dlaczego kasjerka nie moze miec skwaszonej miny przez jakis czas..troche to smieszne by bylo ze kasjerka przez 8 czy 12 godzin ma byc z usmiechem. sam nawet nie jeden klient powiedzial ze woli jak mamy normalny wyraz twarzy niz sztuczny usmiech. U mnie w pracy zdarzalo sie ze klient bez zadnej przyczyny wyzwal kasjerke od ku**y Szm**y dz***i wiec sie nie dziwicie ze jak przychodza klienci "gnoje" i nas wyzwia to nie mamy tego usmiechu..

bleblezuza
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-31 12:45:06
komentarz usunięty przez użytkownika

Franusss
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-31 12:16:25
Czysta prawda :) i 100% racji.

martenscool
    Ocena: -12 (glosow:14)
2014-03-31 10:27:21
Ona jest taka gruba bo żre kolację o 22:15, czy ma po prostu grube kości?

alarik--marcin
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-03-31 09:34:41
Masz poważny problem , jak nie wyrabiasz powieś się/....

tec-pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-30 23:45:00
......this video is private :/

pete78
    Ocena: -16 (glosow:22)
2014-03-30 22:42:38
skoro jesteś taką debilką że pracujesz za darmo to jest twój problem a to że ja rozmawiam przez telefon to nie powinno cie obchodzić ,ty masz tylko podliczyć moje zakupy,czy to takie trudne?Płacą mi do 22:00 i o tej wychodzę z pracy jeśli zostaję 15 min to zapisuję to i zgłaszam przełożonemy że miałem nadgodziny

Aprill
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-05 19:25:58
Czy to takie trudne okazać trochę kultury do cholery?! w domu cie nie nauczyli?? jak podchodzisz do kasy to kończysz rozmowę bądź ją na minutę przerywasz, po odejściu kontynuujesz dalej, czy to takie trudne do ogarnięcia?! LUDZIE DO CHOLERY JASNEJ, MYŚLENIE NAPRAWDĘ NIE BOLI!!!!!

moti123uke
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-30 21:57:13
komentarz usunięty przez moderatora

kkr123
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-30 18:51:24
Niestety jakakolwiek praca z klientem wiąże się z tym, że przyjdzie jakiś buc i przy okazji się powyżywa. Nie tylko "głupie kajserki".

stiopa01
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-31 12:00:29
???????? MASZ BŁĄD ORTOGRAFICZNY NIE PISZE SIĘ BUC - TYLKO: POLAK I TO DOTYCZY CAŁEJ NASZEJ POPULACJI

yetizzz
    Ocena: -12 (glosow:26)
2014-03-30 18:35:45
klient twoj pan.kazdy ma prace na jaka zasluzyl. dziewczyna na filmie pewnie jesst magistrem w jakiejs dziedzinie po studiach zaocznych,a tak powarznie to malo interesujaca osoba z zalem do swiata za swoja ulomnosc.

Aprill
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-05 19:27:06
a tak powaŻnie to weź idź po słownik ortograficzny.

Nani94
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-30 18:11:12
Swięta prawda :)

ROBI00000000
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-03-30 18:05:52
Gorzkie słowa ale prawdziwe. Każdego takiego delikwenta i każdą taka damusię powinno się w ramach zapoznania się na żywo wsadzić na kasę do Reala na tydzień.Niech posmakowali by tego miodu jaki gotują sprzedawcą...

misiek2004
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-30 19:22:20
SprzedawcOM!

evertos
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-03-30 18:02:20
milo sie jej slucha fajny ma glos i dobrze gada .

johny4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-30 17:27:12
komentarz usunięty przez moderatora

wkiara
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-03-30 17:27:10
Wszystko co powiedziała zgadza się. Bycie kasjerka w markecie to nie jest taki lekki chleb. Trzeba mieć mocne nerwy. Drodzy klienci! Jeśli coś Wam nie odpowiada, np cena, jakość towaru etc to należy zawołąć kierownika a nie wydzierać się na kasjerkę, która zazwyczaj nie ma z tym nic wspólnego. Nikt nie chciałby byc traktowany jak popychadło...

Leesid
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-31 09:50:42
Ja za każdym razem gdy podchodzę do kasy "Dzień dobry , dziękuje , Miłego dnia" i od razu uśmiech się pojawia u takiej Pani:)

Sebo30
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-30 14:49:45
pomacał bym Ją

milordoza
    Ocena: -25 (glosow:31)
2014-03-30 14:46:10
Trzeba mieć zryty beret aby coś takiego wrzucić do internetu. Wiocha dla tej eks(x)pedientki..... Teraz należy zastanowić się, czy lekarze, politycy nie myślą podobnie o nas, tak jak ta pani.... Jak nie potrafisz nie pchaj się na afisz, mawiał pan wykładowca.... hehehe. Taka pani jak ta z video to mniej więcej w każdym społem'ie występuje.... Jak denerwuje ją praca z ludźmi, to proponuję jej zmienić tą robotę.

bobuniek
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-03-30 14:36:10
moze i ma racje, ale sposob przekazywania informacji tragiczny, sciagniety od tych pajacy kolorowych beczek i innych pozerow.

rzasia92
    Ocena: 14 (glosow:14)
2014-03-30 14:32:11
zgadzam się z tą Panią w 100%. Też pracowałam w markecie i ludzie naprawdę nie umieją sie zachować. Trakrują kasjerki jak jakieś "śmieci" Idioci, którzy nie potrafia się zachowywać niech robią zakupy przez internet, trochę szacunku.. Kasjerka też człowiek!

Czupur82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-30 13:54:00
Soczewkowy obiektyw i kolorowy vlog w wersji female gotowy :)

zyryy
    Ocena: -19 (glosow:31)
2014-03-30 13:53:34
Wiocha ! macie płacone za "lizanie dupy" klientom, to że sobie chce rozmawiać przez telefon to jest moja sprawa i nic wam do tego.. jak się oburzacie takimi pierdołami, to powinniście zmienić pracę! Mnie na przykład irytuje gdy wchodze do sklepu i sprzedawca ma minę jakby siedział tam za karę i wszystko robi od niechcenia sprawiając w kliencie uczucie tego, że nie jest mile widziany.

guido1970
    Ocena: 16 (glosow:18)
2014-03-30 14:01:27
Chcąc wymagać od innych trzeba samemu być w porządku,a ty swoim komentarzem zamierzasz udowodnić że jesteś pępkiem świata.Jestem przekonany że równie chamsko byś postępował będąc po drugiej stronie,bo to jacy jesteśmy zależy od nas samych a nie od sytuacji w której w danym momencie się znajdujemy.

marea97
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-03-30 14:21:24
BO JAK WIDZA TWOJ RYJ TO IM RECE OPADAJA

moczita
    Ocena: 14 (glosow:14)
2014-03-30 14:32:27
Rozmawianie przez telefon w w sklepie jej objawem Twojego buractwa... Wkurwia mnie to że jak idę na zakupy i wybieram jakiś towar to słyszę ciągłe pier*olenie nad uchem... Naprawdę w dupie mam jakie ludzie mają problemy... Mam swoje... Ludzie w tych czasach nie mają żadnej krępacji jak ktoś kiedyś przy mnie będzie jęczał do słuchawki to już naprawdę mnie to nie zdziwi... Jak Ci nie pasuje obsługa to zmień sklep albo zmień nastawienie... czasami uśmiechnij się wchodząc to sklepu a zobaczysz jakie to zdziała cuda;)

misiek2004
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-30 19:28:39
No, nie zawsze działa. Ja np. mam taki sklepik "na rogu", gdzie chodzę tylko wtedy, kiedy muszę (bo np. nie mam gotówki, a tylko w nim można płacić kartą, albo kiedy wszystko inne już zamknięte). Chyba jeszcze nigdy nie usłyszałam odpowiedzi na "dzień dobry", często czekałam z zakupami, aż baby przestaną plotkować i raczą mnie zauważyć i w ogóle te kobiety są okropnie antypatyczne. Wszystkie, a pracuje ich tam chyba ze cztery. Klienci bywają chamscy, ale ekspedientki również...

zyryy
    Ocena: -13 (glosow:17)
2014-03-30 13:45:48
Kultura jak kultura, ale dla obrońców tego balerona polecam zapytać się pracodawcy, kierownika itp takiego sklepu za co im płacą i niech kierownikowi powiedzą, że buraki kupujące w sklepie ich wkurzają. Prawdą jest, że taki klient płaciw części za twoją pensję i wymaga pewnego traktowania. Nawet jeśli go nie wymaga, to trzeba być miłym. Ta kobitka jeśli nadal pracuje na kasie, to na miejscu jej kierownika natychmiast bym ją wypieprzył. Nie podoba się praca ? to ją zmień, a nie narzekasz. Niestety tak wygląda praca z klientem !

moczita
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-03-30 14:37:11
Wiesz co to jest godność osobista??? Podejrzewam że każdy ją ma i chce żeby ją szanowali. To że ktoś wykonuje taką a nie inna pracę nie znaczy że trzeba go mieszać z błotem. Śmieciarza też mam wyzywać bo ma brudną robotę??? Wręcz przeciwnie dzięki takiej osobie nie zalega mi syf na podwórku i jestem mu wdzięczna za to co robi.

Thomas1977
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-30 16:01:49
nawet pracę sprzątaczki powinniśmy uszanować. Ona ma może niższą rangę wykonywanej pracy od naszej, ale zawsze jest ktoś, kto ma wyższą rangę od naszej, więc pytam się: czy ten wyższą rangą powinien nas poniżać?

oldstan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-31 11:14:08
Każdemu należy się uszanowanie jego pracy. U nas na klatce raz w tygodniu sprząta Pani i każdy jak przechodzi to ją traktuje jak powietrze albo jeszcze jakiś niewybredny komentarz puści. Ja zawsze mówię jej dzień dobry. Wierzcie mi, że teraz kobieta jak mnie widzi to uśmiecha się z daleka jak większość obsługi sklepów itp. gdzie chodzę. Bądźmy mili dla ludzi to oni będą mili dla nas.

szyps
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-03-30 13:19:30
Kto nie pracował nigdy w handlu ten nie zrozumie. Najgorsze są mohery które cały dzień siedzą w domu i nic nie robią a na 10 minut przed zamknięciem sklepu przychodzą na "małe" zakupy.

guido1970
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-03-30 12:59:39
Naprawdę szczerze współczuję wszystkim którzy spotykają się z tym o czym mówi ta dziewczyna.Też mam czasem do czynienia z podobnymi zachowaniami z racji tego że dostarczam towar do sklepów(logo z czerwonym owadem w czarne kropki)i często przy rozładunku pojawiam się z paletą na hali sprzedaży.Tyle że ja mam ten komfort iż w przypadku bardzo skrajnym mogę sobie pozwolić na "uprzejme"spie.rdalaj bo nie jestem pracownikiem sklepu.

zyryy
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-03-30 13:50:25
Oczywiście jeśli do twojego pracodawcy doszło by to uprzejme "spierdala" używane u klienta, którym jest sklep w stosunku do jego klientów myślę, że byś zmienił zdanie. W każdym razie racja tutaj jest po środku. Tej babce płacą za to żeby była miła dla każdego klienta, który przychodząc do sklepu daje jej zarobić tak na prawdę bo gdyby nie było klientów nie miała by pracy.

guido1970
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-30 13:55:24
Nie będę rozwijał tematu,powiem ci tylko że mam prawo nie zgodzić się z twoją tezą,co niniejszym czynię.

Samwise_Gamgee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-31 02:56:52
zyryy ot qrwa pierd..ny pan i władca sie odezwał, dla twojej wiadomości babce płacą za skasowanie towaru a nie kłanainie sie w pas przed takich burakiem jak ty, życze ci podobnego traktowania w pracy jak już mamunia przestanie podcierać ci doopsko i zobaczysz że żeby żreć bierze sie byle co za grosze, i możesz przekazać rodzielce że zbytnio sie nie spisała z wychowaniem skoro zwykły kmiot uważa sie za panisko, któremu trzeba sie kłaniać bo przyszedł po chleb

maryska2112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-31 14:16:36
Zyryy. Ty piszesz ze gdyby nie klienci to my kasjerki nie mialybysmy pracy. Ale jest tez druga strona medalu. gdyby nie kasjerki nie mialbys co kupic i nie mialbys co "rzrec"

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-30 12:38:04
komentarz usunięty przez użytkownika

martin987
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-30 12:33:07
komentarz usunięty przez użytkownika

kontroler
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-03-30 12:32:34
Niestety każda praca ma swoje plusy i minusy, ja też w pracy nie mam za różowo ale nie ma sensu o tym opowiadać komuś kto nie ma z nią styczności bo nigdy tego nie zrozumie

smok.krakow
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-03-30 12:17:13
Skoro frustrująco działała praca to trzeba było zmienić a to nagranie mówi o wielu rzeczach ale z pewnością nie o kulturze pani(celowo małą literą)kasjerki.Nagrywasz film?Nie klnij,kretynko bo sama sobie wystawiasz świadectwo.Nawet jeżeli zgadzam się z tobą to forma podania jest obrzydliwa.Lecz kompleksy wydając się bogato za mąż i łażąc po sklepach lżyj kasjerki.

samthebludger
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-03-30 12:15:26
Wez zmien nastawienie. Atakujesz z tego filmu. Jak dla mnie kolejna cwaniara. Nie wiedziala wczesniej jak wyglada praca gdzie ma sie kontakt z ludzmi? Coz nie wszyscy nadaja sie do kazdej pracy moze czas poszukac czegos innego?

malgolina
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-03-30 12:12:01
Chciałoby się złośliwie rzec: Klient nasz pan, sprzedawca nasz sługa ;) Prawda jest taka, że zarówno klient zachowuje się jak rozpieszczony buc, tak samo niektórzy sprzedawcy nie grzeszą kulturą. Sama jestem klientem, stałam również po tej "drugiej stronie". Niestety klienci naprawdę zachowują się jakby sprzedawca miał im służyć uniżenie. Do ludzi najniżej hierarchii, odnosimy się z mniejszym szacunkiem, im wyższe stanowisko, tym większy ten szacunek. Klienci potrafią mieć pretensje o byle co, a to,że sprzedawca jest kulturalny, nie ma znaczenia, na kimś trzeba się wyżyć. Niestety są

malgolina
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-03-30 12:14:19
..też sprzedawcy podający nam towar, czy kasujący nas, z wielką łaską, z fochem na twarzy. A to wszystko wynika z tego, jakimi jesteśmy ludźmi. Uśmiech i kultura, to jest najważniejsze. Po obydwu stronach.

DXPac
    Ocena: -10 (glosow:18)
2014-03-30 11:46:13
Mam radę dla tej Pani jak nie pasuje Ci praca w hiipermarkecie to dla czego tam pracujesz ?? i proszę nie mówić że nie ma gdzie . Wystarczy otworzyć gazetę i są prace o podobnej formie wynagrodzenia w których nie ma się kontaktu z klientem. Nie przyjemna dziewczyna, miny , sposób mówienia itd. Znam dziewczyny które pracują ww takich sklepach teraz mam już z nimi mniejszy kontakt ale nie miały takich problemów i były zadowolone z swojej pracy. Jakoś jednak można ignorować i olewać takich "klientów".

moczita
    Ocena: 12 (glosow:16)
2014-03-30 11:55:45
Gdyby każdy tak podchodził do tego jak Ty to wierz mi że brakło by ludzi do pracy w hipermarketach.Ja lubię pracę za ladą sprawia mi to przyjemność ale nie zmienia to faktu że ludzie są burakami i nie potrafią się zachować.I od czasu do czasu nawet takiej osobie jak ja z kilkuletnim stażem pracy zdarza się nie wytrzymać.

martin987
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-03-30 12:41:04
@DXPac slyszalem o problemie 'czytania ze zrozumieniem' ale ty najwyrazniej masz problem 'ogladania ze zrozumieniem' - gdzie w tym video jest powiedziane ze tej pani nie pasuje ta praca? Zeby bylo jasniej - sa ludzie ktorzy uwielbiaja prace wykladowcy/ nauczyciela (lubia przekazywac wiede) ale studenci/uczniowie sa jacy sa, kilka wyjatkow z reguly nie tworzy reguly

PaniKitsune
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-03-30 11:38:00
Ja się nie dziwię, że traktują pracowników sklepów jak szmaty, kiedy oni nawet nie potrafią odpowiedzieć dzień dobry, mimo że pierwsi powinni to powiedzieć do klienta. Albo mówią na ty do klienta, lustrują wzrokiem lub dla niektórych klientów są mili,a drugich traktują jak gówno.

moczita
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-03-30 12:06:54
Mylisz się osoba wchodząca powinna powiedzieć dzień dobry:) Jak wchodzisz do biura to czekasz aż Pan/Pani pierwszy/a powie Ci dzień dobry czy sam to robisz jako pierwszy???

martin987
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-03-30 12:39:47
@moczita akurat sie mylisz, bo co ma mowienie 'dzien dobry' osoby wchodzacej do pomieszczenia do obslugi klienta? W obsludze jest tak ze sie wita klienta a nie czeka az on sam sie przywita jesli chcesz by jeszcze mial ochote robic z toba interesy - przedszkolne podstawy biznesu

moczita
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-03-30 12:44:20
Wita się klienta bo są takie wymogi odgórne ale podstawowa zasada dobrego wychowania mówi o tym że przychodząc do kogoś Ty się witasz:)

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-31 03:01:07
martin987 przedszkolne podstawy gnojenia człowieka ściagnięte z zachodu i jak widać wielu polskim kmiotom sie podoba, do czasu aż was potraktują jak ścierwo

zari32
    Ocena: -13 (glosow:13)
2014-03-30 11:16:13
Wez kur... idz zjedz jakiegos kebaba bo gwiazdożysz.

martin987
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-30 12:54:06
kup sobie slownik bo rece opadaja

BlekitnaKrew
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-03-30 13:46:11
martin987...co do słownika: "ręce" a nie "rece" ,"opadają" a nie "opadaja" i "słownik" a nie "slownik"-oczywiście nie broniąc kolesia powyżej:zari32.Jego wypowiedź jest pusta jak on sam zapewne.:)

maryska2112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-31 14:24:26
blekitna krew jakbys nie zauwazyl/a to nie wszyscy uzywaja literek ą ć ź ż ę ó bo tak jest lepiej wiec cicho badz i sie nie odzywaj

zagajnik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-30 11:14:21
do błękitnej krwi: a co Ty możesz powiedzieć o zakupach w PRL-u? masz 31 lat (według podpisu), ja mam 53. Nie chwalę PRL bezkrytycznie, ale wiem jacy w stosunku do siebie byli wtedy ludzie, a jacy są teraz. Pisząc o kapitaliźmie i o walce o take Polskie miałem na myśli to co niesie ze sobą ustrój, który generalnie ma jednostkę w du...pie. Rodzice tej pani z video nie przemyśleli co robią jak głosowali 4 czerwca 1989 roku. Wszyscy robole wtedy chcieli zjeść ciastko i jednocześnie je mieć (choć oczywiście tak by tego w słowa nie ubrali). Co do krynicy mądrości jakim mieni się Wałęsa, to zaczął

ladyem88
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-03-30 11:03:12
komentarz usunięty przez moderatora

ladyem88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-30 11:08:11
komentarz usunięty przez moderatora

ladyem88
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-03-30 11:23:11
komentarz usunięty przez moderatora

moczita
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-30 11:26:55
komentarz usunięty przez użytkownika

nasciturus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-16 14:51:29
komentarz usunięty przez użytkownika

moczita
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-30 11:00:48
Wszystko o czym ona mówi to zwykły brak kultury.Rozmowy w sklepie przy kasie są notoryczne.Jak stoję w kolejce i słyszę prywatne pogawędki to czasami mam ochotę się odezwać bo nawet mnie to drażni.

Grafit00
    Ocena: -20 (glosow:24)
2014-03-30 10:42:09
Nie chciało ci się uczyć to zapi..dalaj i nie narzekaj

moczita
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-03-30 10:57:51
Większość pracowników sklepów ma lepsze wykształcenie od Ciebie:)

moczita
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-30 10:59:19
komentarz usunięty przez użytkownika

PaniKitsune
    Ocena: -13 (glosow:13)
2014-03-30 11:39:23
No i co z tego, że mają lepsze wykształcenie, skoro nikt ich nie chce przyjąć do roboty w ich zawodzie?

moczita
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-03-30 13:10:23
No tak bo najlepiej jak wszyscy będą kierownikami,dyrektorami,inżynierami itp a kto wtedy będzie Cię w sklepie obsługiwać???

Grafit00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-14 09:59:25
Co to znaczy lepsze wykształcenie ?? Lepsze wykształcenie dla mnie to takie które daje mi albo większe zarobki albo większą satysfakcje z pracy a najlepiej jedno i drugie. Czyli nie zawsze np. studia jakiejś tam filologi są lepsze od zawodowego spawacza. Ten pierwszy nie znajdzie nigdzie roboty i będzie pracował za 1200zł w bidasce a drugi na budowie zarobie lekko z 3tys i które wykształcenie lepsze.

adamosow
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-03-30 10:29:03
To samiutko jej dotyczy Tylko sieciówki wymuszają standard obsługi klienta Gdzie indziej cizia za ladą potrafi gadać przez telefon plotkować itd. z łaską odbierając kasę Więc nie współczuję

bluajs
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-30 11:02:17
Zdarzyło mi się w ubiegłym tygodniu, że ekspedientka rozmawiała (plotkowała) przez telefon kasując moje zakupy. Ale to było w odzieżowym. Miałam ochotę zwrócić jej uwagę, ale się powstrzymałam. W sklepie są kamery. Na pewno szef sobie z nią porozmawia. Szkoda moich nerwów. Ale jest prawdą, że powinniśmy się nawzajem szanować. Każdy wykonuje jakąś pracę, czasem dlatego, że nie ma innego wyjścia i byłoby dobrze, gdybyśmy traktowali innych tak, jak sami chcemy być traktowani.

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-30 15:53:44
Ale skasowała? Skasowała. Mogła nawet paznokcie malować jeśli "załatwiła" klienta sprawnie i bez pomyłki. Kłaniać Ci się miała czy jak?

bluajs
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-30 16:13:07
Skasowała ale z kłopotami dla mnie, bo była tak zajęta plotami, że miałam problem, zeby jej przerwać i zapytać o inny rozmiar. Zasada jest taka, że w pracy się pracuje a plotkuje później. To co ona zrobiła, to był powód do zwolnienia z powodu nienależytego wykonywania powierzonych obowiązków. Ja w pracy muszę mieć wyciszony telefon. Rozmawiać mogę w czasie przerwy i po pracy. I to całkiem zrozumiałe. Nie płacą mi za ploty w czasie pracy tylko za pracę.

very88
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-03-30 10:26:45
Pewnie jako klientka jest taka sama, albo jeszcze gorsza.

zagajnik
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-03-30 10:22:12
Sorry, ale sami Polacy poparli Wałęsę i chcieli kapitalizmu :))))) O take Polskie walczyliśta, c'nie?

BlekitnaKrew
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-30 10:43:19
Taką Polskę nie stworzył Wałęsa tylko te same,wciąż utrzymujące się przy władzy komunistyczne mordy.Nie bronię żadnego polityka(choć ciężko powiedzieć o Wałęsie-POLITYK)...może raczej rewolucjonista? Wyje*ał ruskich-zrobił swoje,nie wszystkie jego plany się powiodły(skutecznie mu "przeszkadzano").Kto jest przy władzy? Kto rujnuje Polskę?Kogo teraz wybrali Polacy?A co do filmiku...nie wiem ile masz latek,ale nie chciałbyś robić zakupów będąc obsługiwanym przez kasjerkę,ekspedientkę z czasów PRL-u...wierz mi.

bunnyczyusagi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-30 10:20:32
Szczerość !!! '' w biedronce''' jest moc

Thomas1977
    Ocena: 60 (glosow:80)
2014-03-26 12:26:55
Żadna wiocha, to jest kultura osobista, która jest zapominana. Jak jestem przy kasie a telefon dzwoni, to mówię tylko, ze za chwilę oddzwonię i rozłączam się. Idąc za takim typem przez miasto mijamy żebraka, ten "typ" odpowiada weź się ro pracy, po czym mijamy osobę roznoszącą ulotki, a on odpowiada spier... EJ, PRZECIEZ TO JEST JEJ PRACA!! Dlaczego nie szanujemy pracy innych? Wkońcu w naszej pracy również oczekujemy szacunku

Baron_Sanedi
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-03-30 15:32:31
Co do osób roznoszacych ulotki to mówie spier... I słusznie, pracuje sie nie tylko dla pieniędzy, ale własna praca ma słuzyć innym, a jak stoją z ulotkami co 10 m to nie jest służenie innym poprzez swoja prace, tylko nachalne wciskanie gównianych ulotek!!

doraaa1988
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-03-25 22:47:30
jak na moje oko to chyba z 70% jak nie więcej kasjerów to sam magister wiec werder72 nie mów mi tu o wykształceniu

PanKlekswKosmosie
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-03-25 22:08:19
Zmień pracę bo się wykończysz kobieto!

fenomen22
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-25 22:06:36
komentarz usunięty przez użytkownika

sdiz
    Ocena: -18 (glosow:28)
2014-03-25 21:49:20
Sorry ale Twoje widzi mi sie mnie nie interesuje. Ja przychodze po zakupy a nie na pogawedki. Ktoś dzwoni to odbieram. Nie mam humoru to nie chce mi sie gadać. Proste. A jak Tobie sie nie podoba to zmień prace i lecz sie kobieto lecz.

adam568
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-03-26 16:56:44
widać człowieczku że jesteś typowym prostakiem i życzę ci takiej pracy

maras2604
    Ocena: -10 (glosow:18)
2014-03-30 10:31:09
sidz racja, co mnie obchodzi co ona gada przy kasie jak mam wazny telefon, przyszedlem po zakupy a nie sie szczezyc do jakiegos prosiaka bo mu sie praca nie podoba,ona ma wszystko podliczyc i wydac reszte, a nie sie rogadywac. jak przyjdzie gluchoniemy to tez bedzie sie na niego wkurwiac ze ja olewa??

Ambasador69
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-03-30 10:49:28
"Ja przychodze po zakupy a nie na pogawedki. Ktoś dzwoni to odbieram." Zauważam tu pewien paradoks...

werder72
    Ocena: -20 (glosow:24)
2014-03-25 20:38:58
trzeba było się uczyć, to byś teraz nie musiała z@qierdal@ć w biedronce

radchmiel
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-03-25 20:14:50
żadna WIOCHA - szczera prawda !!!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600