Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Po co komuś 70 letni ochroniarz, który ledwo stoi na nogach?
PawelJarosz89  14-03-27, 16:04 Zgłoś
+ 352 -
Dodano: 2014-03-27, 16:04:09   przez: PawelJarosz89
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 352  Zgłoś nadużycie
235
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  Wymuszenie
  •  Częsty obrazek w marketach
Ukryj komentarze(61)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
freedom80
    Ocena: 24 (glosow:34)
2014-03-28 10:13:51
Jak dla mnie to zwykły klient w t-shircie z takim napisem. Spodnie i buty świadczą, że to raczej nie jest jego uniform.

y2sty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-21 13:59:03
Dlaczego zatrudnia sie staruszków i kobiety do ochrony w hipermarketach? Nie maja obezwladnic potencjalnego zlodzieja tylko narobic halasu i zwrocic na niego uwage.

Sebaj92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-05 01:41:14
Dodam jeszcze, że moja mama pracuję w biedronce i jak coś ukradną to pracownicy kasy są obciążani nie ochroniarze...

redcookie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-31 22:24:47
A jak to ma wyglądać skoro mamy pracować do 67 roku życia?

Ysiu2014
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-29 14:51:36
freedom80 masz rację :) ale niektore firmy zatrudniaja starsze osoby bo taniej wychodzi

derox2i8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-29 13:10:18
Polska jak to polska , nic dodać nic ująć hihihihi ;)

Putot
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-28 23:42:02
Freedom80 tylko ty tu jesteś normalny/a

Makaron666
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-03-28 22:45:14
najgorsze, że tacy pilnują obiektów o znaczeniu strategicznym m.in. portów morskich jednostek wojskowych itd.

PawelJarosz89
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-28 23:29:09
nie no juz nie przesadzaj :) jednostek wojskowych pilnuja raczej postawi goscie

Makaron666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-01 14:14:57
postawni emeryci najczęściej policyjni albo wojskowi ale emeryci

albercikstodrugi
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-28 22:05:37
I nigdy nie wiadomo czy ochroniarz jest upośledzony fizycznie czy psychicznie...

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-28 21:58:39
Ale jak złapie na kradzeniu to taka lacha jak zajeb** po łbie to szpital murowany.Cicha woda brzegi rwie..

Magdzik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-28 21:46:27
Chory kraj!!!

cebulak666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-28 20:10:28
no ale to fakt, ze jest duzo ofert pracy dla ludzi z tym orzeczeniem a cwane firmy biora za nich kase i ich wykorzystuja jak normalnych

Zubkownik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-28 20:08:34
W Krośnie woj. podkarpackie widywałem naklejki na szybach sklepów : "Ten obiekt chroniony jest przez MUSI". MUSI - małopolska spółdzielnia inwalidów... Nie wiem śmiać się czy płakać

Oliolo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-28 16:27:05
ta kula to tak dla niepoznaki - przecież w razie czego to jest lepsza niż pałka milicjanta

susza89
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-28 16:00:15
Dlaczego tak jest ? Bo pracodawcy maja ulgi podatkowe za niepelnosprawnych . Wola miec niepelnosprawnych ochroniarzy niz placic tym zlodziejom . Kolejny sukces lewactwa w Polsce .

evertos
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-28 15:27:41
moj tata ma pelno takich koszulek. dam babci i zrobie zdjecie ale wiocha

beboki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-28 15:26:52
Jak z kryki przywali to już nie będzie haha:D

XerTsa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-28 15:20:02
Widać że biedra

Ifrit00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-28 15:05:30
kule użyje jako pałkę wielofunkcyjną

monster0
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-03-28 14:07:10
Ale denna wstawka. Myślisz, że np ktoś kto zna sztuki walki będzie cały dzień stał i patrzył czy ktoś nie podwędzi jakiegoś batonika? Takie stanowisko jest dodatkowo żeby odstraszyć ludzi. Wiadomo, że jak jest włamanie to od razu przyjeżdża firma ochroniarska. A jakby nie było takich stanowisk to narzekałbyś autorze, że starsi ludzie bądź ze zdiagnozowaną niepełnosprawnością nie mają pracy. Głupi absurd.

cielak12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-28 13:46:16
Po za tym w Polsce nie ma rabunków czy czegoś żeby potrzebni byli jacyś pakerzy... A standardowa praca to pilnowanie by klienci nie chowali niczego po kieszeniach by ukraść. Więc po co profesjonalna ochrona w sklepiku który potrzebuje tylko obserwowania i pilnowania towaru przed kradzieżą?

kornelia35
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-28 12:50:27
komentarz usunięty przez użytkownika

ToRnADo147
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-28 12:40:30
A ci na wózkach inwalidzkich będą popi...ać w grupach interwencyjnych lub konwojach...

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-28 12:26:54
Ode mnie minus, gdyby się dało, to nawet dwa. Admin, człowiecze, zmień pracę na kopanie rowów, bo tej nie ogarniasz. Tydzień się jeszcze nie skończył a na głównej jest kolejny dubel. Dodano: 2012-06-27, 14:42:21 przez: ANALNY_LOWCA

enteros
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-28 12:10:07
popieram. Ochroniarzami powinni być młodzi ludzie 18-30 lat, ponieważ mają wtedy w sobie krzepę i siłę, oraz są bardziej sprawni od dziadków.

puchu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-28 11:41:56
Przecież w tym kraju bandyta ma więcej praw, niż poszkodowany. A co za tym idzie ochroniarz ma być świadkiem zdarzenia, albo straszakiem w postaci świadka, a nie kimś kto aktywnie przeciwdziała przestępstwu.

dedede96
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-28 11:23:45
komentarz usunięty przez moderatora

zaldbag
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-28 11:17:37
Jakby Cię autorze ten dziadek w dupę kopnął to byś zobaczył...

Samsara
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-28 11:09:53
Dodatkowo najlepszym pracownikiem jest student do 26rż. a biurowym hitem jest praktykant z UP. Patologia rodzi patologię. Są grupy uprzywilejowane na rynku pracy, więc i pracodawcy popadają w patologię. Każdy chce ominąć ZUS, bo i ZUS omija np. rolników którzy nie mają pojęcia jakie są stawki. Skoro jedni są dymani, to dymają innych. I tak jedziemy wszyscy razem w kolejarza waląc się w dupska. Każdy każdego zapina i narzeka na zapinającego z tyłu, a robi to samo temu z przodu. Najgorzej jednak mają niestety ci są na samym początku... kariery zawodowej ;-)

astaii
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-28 11:07:03
Zapewne on ma tylko koszulkę z napisem ochrona,ale przeważnie takich ludzi przyjmują do pracy,z orzeczeniem o niepełnosprawności lub emerytów na parking strzeżony,a dlaczego zależy im na takich osobach to chyba nie trzeba tłumaczyć...

QualityStreet666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-28 10:34:10
ktoś się na tym że wprowadzono licencje baaardzo wzbogacił... kurs ok 1200 zł badania ok 350 zł wydanie książeczki na broń 25zł, a to wszystko do budżetu państwa idzie. stawka godzinowa dla ochroniarza 6-8 zł... krezusi z sekcji konwojów mają ok 10 zł na godzinę, a wożą czasem po kilka milionów w aucie... i do tego jeszcze pferon który stróżów z grupami inwalidzkimi stawia w jednej linii z młodymi ludźmi z licencjami... ponoć jednym z tych którzy pisali ustawę o ochronie osób był pan Dziewulski...

guido1970
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-28 10:19:09
W tym konkretnym przypadku to nie jest żaden ochroniarz tylko klient w koszulce z napisem "ochrona".Z drugiej jednak strony,to prawda że wiele firm zatrudnia emerytów jako pracowników ochrony,tylko że w takich przypadkach bardziej adekwatna nazwa to np.portier lub odźwierny,żeby nie powiedzieć cieć.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-28 10:48:06
U nas był pan ochroniarz z orzeczeniem o niepełnosprawności. Praca w sumie niezbyt ciężka, pilnowanie czy ktoś nie kradnie, sprawdzanie zgodności wynoszonego sprzętu z fakturą, itp. Pan ogólnie sympatyczny, ale chorowity. Raz to prawie zszedł na zawał na stanowisku pracy.

bubala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-28 10:15:06
cieszcie się, że takich wymagań nie ma co do pracowników policji, wojska. bo wtedy całkowicie będziemy jako naród mogli prężyć muskuły wobec rosji. a będą to muskuły jak u żonatego wróbla pięty.

witawu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-28 10:23:58
Co z tego że są wymagania do policji jak większość z nich po przyjęciu do służby nagle traci zdrowie i średnio w ciągu roku choruje 2 miesiące. To nawet górnicy muszą odrobić czas przechorowany zanim przejdą na emeryturę.A ci mają 100% płatny okres chorobowy. No ale są równi i równiejsi a ktoś władzę musi bronić w razie zamieszek stąd mają te przywileje.

freedom80
    Ocena: 24 (glosow:34)
2014-03-28 10:13:51
Jak dla mnie to zwykły klient w t-shircie z takim napisem. Spodnie i buty świadczą, że to raczej nie jest jego uniform.

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-28 12:31:45
no, mogę się zgodzić, że w tym konkretnym przypadku to tylko klient. Ale niezaprzeczalnym faktem jest, że podczas, gdy na zachodzie ochroniarz to wręcz elitarny zawód, dla młodych, zdrowych, energicznych, wysportowanych, wyćwiczonych facetów po specjalistycznych kursach - to u nas 80% ochroniarzy to renciści, bo bez orzeczenia o niepełnosprawności nikt "ochroniarza" nie zatrudni. Zatem albo emeryt, albo inwalida. A młody, energiczny chłopak z licencją II stopnia ma w sumie marne szanse na etat w zawodzie. :/ Lepiej nie mieć licencji - a mieć orzeczenie i nie mieć dłoni na przykład.

PawelJarosz89
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-28 13:11:22
ale tu chodzi ogolnie ;p a nie o zdiecie

zielunahaluna
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-28 14:22:47
To trzeba było wstawić zdjęcie "ogólnie" - a ni to konkretne, w dodatku takie, które już tu ktoś wstawił wcześniej i takie, które przetoczyło się już parę lat temu przez wszystkie możliwe serwisy.

PawelJarosz89
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-28 17:40:30
jak by wczesniej bylo według mnie to by wyszlo przy dodawaniu , a nie wyszlo wiec nie ma tematu ;]

Ssijpanto
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-27 18:27:38
Przecież to nie jest kula, a karabin zamaskowany jako kula.. think, think!

JohnMilton
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-03-27 16:31:25
Normalne - zaoszczędzenie na ZUSie jest zawsze mile widziane.

PawelJarosz89
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-27 16:39:01
normalnie jestes idiota

JohnMilton
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-03-27 16:54:44
No jasne, bo zatrudnienie niepełnosprawnego to idiotyzm.

pablo1122334455
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-03-27 16:12:54
CIEĆ TO CIEĆ, I TYLE W TEMACIE

PawelJarosz89
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-03-27 16:17:29
cieć to cieć ?? zastanów sie co piszesz ;] bo akurat ochrona to mój zawód wiec mnie obrażasz :)

dosiasamosia
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-27 17:04:26
Ale Paweł...przyznaj rację, że preferowane są osoby niepełnosprawne.W/g mnie ochroniarz powinien być w 100% sprawny i znać sztuki walki, bo inaczej przegra z jakimś oszołomem.

PawelJarosz89
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-03-27 17:12:09
noo , ale cóż Polska Kaleczy ten zawód :) tak jak by do policji przyjmowali ślepych, są zawody których nie pełnosprawni nie powinni wykonywać

JohnMilton
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-03-27 23:43:28
@dosiasamosia, podoba mi się ten pomysł ze sztukami walki. Już wyobrażam sobie te ogłoszenia: "Ukończ dwuletnie szkolenie dla komandosów - praca ochroniarza w Tesco już na ciebie czeka!".

PawelJarosz89
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-28 02:07:38
jak bys byl na tyle inteligentny to wiedzial bys ze licencjonowany.ochroniarz ma kurs ze sztuk walki

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-28 10:22:37
A mnie się zawsze wydawało, że licencjonowany ochroniarz to ktoś kto po prostu ma prawo użyć środki przymusu bezpośredniego, typu gaz, pałka, paralizator, kajdanki, a nawet broń, obezwładnić napastnika czy złodzieja wykręcając mu ręce czy rzucając o podłogę. A do tego chyba niepotrzebne specjalne kursy walki? Sztuki walki są dodatkowym atutem, bo chyba nie każdy licencjonowany ochroniarz trenuje sztuki walki i od tego jest uzależnione przyznanie mu licencji?

JohnMilton
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-28 12:37:18
@PawelJarosz89, zacznijmy od tego, że ochroniarz licencjonowany to już historia, bo 1 stycznia 2014 roku weszła w życie ustawa z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów (Dz.U. 2013 poz. 829) znosząca licencję pracowników ochrony i zastępująca je wpisem na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub zabezpieczenia technicznego.

JohnMilton
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-28 12:41:20
@PawelJarosz89, po drugie, z tego co znalazłem w sieci, kurs na wyrobienie licencji ochroniarza trwał góra 3 miesiące, więc jeśli ten kurs obejmował również kurs sztuk walki, to równie dobrze mógł obejmować kurs języka chińskiego oraz programowania obiektowego. Po trzecie, przejrzałem ustawy i rozporządzenia i nie znalazłem nigdzie wymogów posiadania ukończonego kursu sztuk walki, ale jeśli wskażesz coś takiego, będę wdzięczny.

JohnMilton
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-28 12:42:40
@PawelJarosz89, i na koniec: mylisz inteligencję z wiedzą, ale nie mam pojęcia, czy robisz to z braku tej pierwszej czy drugiej.

dosiasamosia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-28 12:54:41
John..., byłam świadkiem jak właśnie w TESCO oszołom zaatakował ochroniarza,a ten sobie nie poradził i wylądował z rozbitym nosem na podłodze.A ten sobie spokojnie wyszedł, dalej twierdzisz że takie umiejętności są niepotrzebne?

JohnMilton
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-28 13:05:54
@dosiasamosia, piszemy tu o tym jak jest, czy bajdurzymy o tym, jak świat powinien być urządzony? Znajomość sztuk walki nie gwarantuje, że nie wyląduje się pyskiem w posadzce, gdyż można trafić na kogoś, kto te sztuki zna lepiej. Oczywiście, jest i na to rozwiązanie: zatrudniać w ochronie samych mistrzów. Bredzimy dalej?

PawelJarosz89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-28 13:30:24
ale jeszcze nie weszło w zycie :)

JohnMilton
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-28 20:45:28
@Paweł, "1 stycznia 2014 roku weszła w życie ustawa" - czego nie zrozumiałeś? Bo że mamy juz 2014 rok to chyba wiesz?

PawelJarosz89
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-28 23:31:34
no i co z tego ze weszla ? jestem w tym zawodzie od 5 lat i wiem ze nic si enie zmienilo wiec nie bądź madrzejszy od encyklopedi. bo czytales na necie no i co z tego? , zapisujesz si ena jakas durna liste a praktycznie zeby dostac zezwolenie na bron itp trzeba i tak placic tyle samo i przechdozic wszystkie szkolenia co wczesniej.

PawelJarosz89
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-28 23:32:40
więc jedyna osoba ktora tu nie rozumie to chyba Ty nie ja :) pozdro


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400