Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
pablo1122334455  14-03-29, 10:04 Zgłoś
+ 161 -
Dodano: 2014-03-29, 10:04:44   przez: pablo1122334455
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 161  Zgłoś nadużycie
45
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
Ukryj komentarze(148)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ErgMooi
    Ocena: 58 (glosow:88)
2014-05-13 10:11:16
laski po 17 lat ale pedofile .. -.- przecież to są zwykłe prostytutki ... same chciały tego więc o co chodzi ? chciały kasę dawały dupy no zwykłe dzi**i nikt im tego nie kazał robić !

Cleaner
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-23 15:13:51
Dobrze musiały mieć na bani, żeby dawać dupy starym zgredom za 50 zeta w wieku lat 17 - Galerianek się pewnie naoglądały i postanowiły wziąć przykład. Przedstawicieli władzy też mamy ciekawych, wielcy obrońcy moralności co się wymądrzają jak złapią studenta ze skrętem, albo za przekroczenie prędkości o 20 km/h na kompletnym zadupiu a po służbie prochy, i małoletnie dziwki... mój kraj taki piękny *_*

megasam1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-15 09:37:02
Bo to qukwiszcza nie dziewczyny.

misiek790
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-14 21:17:11
Wiocha dla "dziennikarza" co wypuszcza takie g...o! Wiocha dla matki jednej z dziewczyn (ciekawe dlaczego córka została zabrana z domu do ośrodka opiekuńczego)!!. Hehehe i te w końcu środowisko przestępcze póki co jak autor tego "wspaniałego" reportażu sam mówi że dopiero sąd osądzi co dalej a on już nazywa ludzi przestępcami. Proponuje żeby autor może zainteresował się hodowlą drobiu może w tej dziedzinie odniesie większe sukcesy. A na koniec największa wiocha dla bezmózgich telewidzów co uwieżyli w prawdę zawartą w tym wspaniałym programie przepełnionym faktami!

energyman00
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-14 10:17:51
Matka jak by mogła to pewnie by się zamieniła z córką le już nie te lata i może zapomnieć córka zarobiła 150-250zł w godzinę a mam na tyle musi kilka dni pracować u wyzyskiwaczy

energyman00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-14 10:06:10
komentarz usunięty przez moderatora

admin1944
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-05-14 08:30:33
CZY TO KOLEJNI ZBOCZENI LUB ZBOCZONE Z JAKIEGOS ZAKONU ??

cokolino123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-14 11:24:40
ty jesteś jakimś idiota czy jak. przecież wyraźnie mówili kto brał w tym udział

pablo1122334455
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-05-14 08:08:06
Skoro ErgMooi ma 42 pkt, to faktycznie ilu debili jest na wiocha.pl... Dla ciemniaków podaję: Art 199 par 3 kk.

NoZastanowSie
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-14 11:46:05
Pablo, uspokoj sie! Nikt tu nie twierdzi, ze ci kolesie dobrze postapili i nie powinna ich spotkac kara. Powinna. Ich zachowanie jest degenerujace dla spoleczenstwa, a kazda dorosla osoba uzna je za obrzydliwe. Jedynie co budzi tu watpliowsci to, uzalanie sie nad nastoletnimi prostytytkami, uzywanie slowa ofiara i pedofilia. One za ruchanie chcialy kasy nie wspolczucia... Konkludujac, rynek dla nastoletnich dziwek tworza klienci, gdyby nie oni, to nie mialoby to miejsca. Dlatego nalezy ich ukarac, a je uznac za zdemoralizowane do szpiku kosci..

seba_nrw
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-13 23:43:03
a gdzie wczesniej byla matka???

kurwamac02
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-05-14 00:41:28
była zajęta swoim piątym konkubentem i kołowaniem kasy na wino.

BidaS
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-05-13 22:58:33
"Skrzywdzone dziewczyny" uśmiałem się po same pachy hehe... sam mieszkam obok takiego zakładu poprawczego i wiem że dziewczyny są wstanie iść do łóżka za 50zł czy zrobić lota za paczkę papierosów, i zarobione w ten sposób pieniądze uważają jako fart danego dnia że to okórat one się załapały..tam jakiś 13 czy 14 nikt nie rusza ale takie 15/16/17 to walą się jak domki w Czeczeni ...

wlocho1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-13 22:41:54
Jak to sie mowi...? Jak Suka nie da to Pies nie wezmie...

milorda
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-14 15:48:28
Jak dawno z drzewa zszedłeś?

cielak12345
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-13 22:36:17
Proszę bardzo, to nie jest choroba? Nie chcecie leczyć takich ludzi. Narzekacie na pedałów na trans i na drag queen, a w heteryckich szeregach gorsze dewiacje są... Człowiek to człowiek, gorszy niż zwierze, bo nie zawsze da się przewidzieć jego reakcję. Więc nie pier**lcie a ogarnijcie się i nie szukajcie dziur, bo patologia jest w całej tej Polsce, umowy dla pracowników, ubogie płace, brak prawa dla bezbronnych którzy są karani, a kryminaliści wolni i bezkarni...

DRAlkocholek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-13 21:55:30
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-13 22:27:21
Tak, pewnie w domu dziecka nauczyli ją dawać dupy. To prawda co piszesz, że wiele spraw uczą nas rodzice, ale i tak większą rolę odgrywa nasze jestestwo wrodzone. Jako przykład mi bliski, ja i mój brat. Bardzo różnimy się od siebie, nie chciałbym wchodzić w szczegóły, ale podobieństwa pod względem zachowania nie widzę, a jednak spłodzili i wychowali nas ci sami rodzice. On inaczej podejmuje decyzje i ja inaczej, inaczej patrzymy na świat, mamy zupełnie odmienne poglądy itp.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 22:37:49
np. nie uczono nas hazardu, a jest tak, że brat lubi hazard ja za to nie znoszę. I wiele, wiele innych przykładów.

DRAlkocholek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-13 22:53:26
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-13 23:02:18
No i doszłaś sama do sedna sprawy. Te dziewczyny poszły na skróty. Wybrały taki zarobek i żadne usprawiedliwienie nie jest na miejscu.

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-13 23:03:59
I nie pisz, że dziecko z bidula nie ma wyboru bo to kłamstwo. Sama starasz się je wybielić. Tak jakby dom dziecka oznaczał przegrane życie bo innego wyjścia jak dać dupy nie ma.

DRAlkocholek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-13 23:43:30
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-13 23:58:59
Ale czy nie rozumiesz tego, że nikt tu prawa nie złamał? Nie dociera to do ciebie, że nie ma regulacji prawnych odnośnie wieku prostytuowania się? Nikt też ich nie namawiał, więc stręczycielstwo odpada. Wszystko było zgodnie z prawem. One chciały uprawiać seks za kasę. Miały powyżej 15 roku życia. Kolesie działali normalnymi prawami rynku. Jakby zażądały za wiele to poszliby do innych. Ale ty dalej będziesz szukała dziury w całym. Ale jak np jest news, że 15 zabił kogoś tam to nikt nie lituje się nad nim i nie pieprzy, że to pewnie przez to, że zagubiony itd. tylko każdy jednoznacznie pisze, ż

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-14 00:01:34
że morderca. Tych dziewczyn nikt nie zgwałcił.

pablo1122334455
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-14 08:10:57
Art 199 par 3 kk.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-14 09:54:25
@pablo, napracowałeś/aś się ale nie doczytałeś/aś. Penalizacją nie są objęte osoby małoletnie, które samo wyszły z propozycją korzyści majątkowej z tytułu prostytucji. ( zob. postanowienie Sądu Najwyższego z dnia 2 czerwca 2010 r., V K.K. 369/09, OSNKW 2010, nr 9, poz. 80, Biul. SN 2010, nr 8, poz. 12). Dziękuję, dobranoc.

pawelfarciaz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-13 20:55:18
PEWNIE OD 15 ROKU ZYCIA JUZ CIAGNEŁY FUJARY A TERAZ WIELKA AFERA ZAJMIJCIE SIE MOZE JAK UKRAINCY MORDOWALI POLAKÓW BO JAKOŚ NIKT O TYM NIE MOWI

cielak12345
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-13 22:38:17
Ukraincy nas, my ich. Nikt nie ejst bez winy, jak mamy pamiętać to co nam zrobili, to dlaczego nie mamy pamiętać tego co my im zrobiliśmy. Bądźmy sprawiedliwi i bierzmy wszystkie fakty pod względy.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-13 20:18:33
Szmaty dawały dupy bo chciały i dawać będą pewnie do końca życia, bo interesuje je łatwy szmal. Miały więcej jak 15 lat więc sex z nimi jest legalny i NIE JEST PEDOFILIĄ. Gdyby miały 18 to nazwałbyś je qurwami. A co to za różnica 17 a 18 lat? Co takiego zmienia się w takiej idiotce w ciągu tego jednego roku? Dzień przed 18 jest ofiarą pedofilii, a dzień po 18 już można nazwać qurwą? Śmieszne.

Maciek256
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-14 23:11:54
no właśnie !

pablo1122334455
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-13 20:05:33
OJ TĘPAKI. NIE WIECIE O TYM, ŻE SEX ZA PIENIĄDZE Z OSOBĄ PONIŻEJ 18 ROKU ŻYCIE NIE JEST LEGALNY?

LuskaI23
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-13 20:12:23
Poniżej 16 a nie 18.

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-13 20:18:49
@pablo, proszę o źródło tego zakazu. Jak nie to wypad z prywatnym zdaniem.

pablo1122334455
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-13 20:22:52
od 16 roku można sex uprawiać. Ale korzystanie z usług prostytutki, która nie ma 18 lat nie jest legalne.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-13 20:26:26
@pablo, ponawiam prośbę o źródło tego zakazu. A pisząc prościej, gdzie tak masz zapisane?

LuskaI23
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-13 20:28:03
A kto udowodni że była prostytutką? Poszła do łóżka bo chciała, nikt nie udowodni że koleś coś jej za to dał. To zwykła mała szmata i wcale mi jej nie żal. A koleś co musi płacić za usługi seksualne jest totalna porażką. Więc jak już to ma być wiocha to dlatego że te małe się puszczają a faceci korzystają. A nie że jakaś wymyślona przez Ciebie pedofilia..

pablo1122334455
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-13 20:28:43
poradź się kolegi prawnika

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-13 20:30:50
@pablo, widzisz nie masz dowodów bo nie ma takiego zakazu. W Polsce nie ma aktu prawnego regulującego minimalny wiek prostytuowania się. Jest tylko minimalny wiek inicjacji seksualnej.

pablo1122334455
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 20:31:53
Luśka, jaka znowu wymyślona przeze mnie pedofilia? ty wiesz to piszesz?

pablo1122334455
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-14 08:12:56
ZŁAMALI PRAWO Art 199 par 3 kk.

pablo1122334455
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 20:03:29
komentarz usunięty przez użytkownika

sebololo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-13 19:22:28
Wciskają ludziom ciemnotę. Pedofilia to seks z osobą poniżej lat 15. Jeśli nie były do tego zmuszane to są to po prostu zwykłe młode prostytutki. Dzisiaj niestety takie czasy że gimnazjalistki śmieją się z rówieśniczek które jeszcze są dziewicami. Nauczyciel na ucznia nie może nawet głośniej krzyknąć więc patologia rządzi.

sebololo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-14 09:59:42
Prostuję bo jednak się myliłem- seks z osobą poniżej 18-tego roku życia w zamian za korzyść majątkową lub osobistą co prawda nie jest pedofilią ale jest przestępstwem z art 199 par 3 kk.

paullla17
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-13 19:00:17
bosko... do tego dochodzi że broni się teraz starych dziadów którzy myśleli że można bezkarnie dymać nie pełnoletnie dziewczyny. do czego ten świat zmierza...

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-05-13 19:41:49
Kolejna demagogia ze strony mediów. One miały po 17 lat uprawiając seks za pieniądze. Seks można uprawiać od 15 roku życia. Media specjalnie dodały niepełnoletnie żeby ten quasi reportaż był bardziej emocjonujący. Ale tępe społeczeństwo łyka jak pelikan.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-13 19:43:44
Nawet jakby godzinę przed ukończeniem 18-nastki uprawiała seks to też durne media mówiłyby, że niepełnoletnia, że seks - to takie straszne.

ernest016
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 18:22:18
komentarz usunięty przez moderatora

Uciopucio
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-13 17:37:15
Ciekawe komu zaszli za skórę

Maciek256
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-05-13 17:35:44
wyraźnie powiedział:dziewczyną zależało na pieniądzach ! gdzie tu pedofilia ?

Lisek85
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-13 17:35:42
ja tu czegoś nie rozumiem gdzie tu krzywda ??? same dzwoniły po ludziach i przyznały to 2 strony więc ja tu krzywdy nie widzę no że chyba zostawały zmuszane do tego ale z reportażu wynika że same chciały jak ktoś tu napisał prostytutki i tyle a że ta patologia wypłynęła to szumu robią

bitter-sweet
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-05-13 17:34:49
Jeśli ci zasrani biznesmeni, policjanci i politycy mają ochotę na płatny seks, to niech idą do agencji towarzyskiej ,nie stać ich? Ale oni wolą oszczędzić na dziwkach i idą się wyżyć na dzieciach z sierocińca, bo takiej dziewczynce zapłacą 50 zł, postawią drinka i kupią papierosy. A taka wykorzystana dziewczyna nawet nie ma świadomości konsekwencji swoich czynów, ona widzi tylko drinka, papierosy i traktowanie jak dorosłą osobę, do tego ma jakąś namiastkę czułości i kilka groszy.

bitter-sweet
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-13 17:35:57
A te bydlaki czują się bezkarnie i anonimowo, do tego nie mają jakichkolwiek refleksji, skruchy, czy chęci zadośćuczynienia. Przecież tak sumiennie wypełniają swój zawód społecznego zaufania.

Paulo_Coelho
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-13 17:54:27
komentarz usunięty przez użytkownika

Paulo_Coelho
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 17:55:57
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-13 17:59:55
@bitter-sweet, kolejna, która solidaryzuje się z ku*estwem. A myślisz, że dziwka to zaczyna jak? Pewnie ma świetną pracę, dobrze zarabia, ale pomyślała sobie, że fajnie będzie sobie dorobić, nie? Powtarzam kolejny raz: ku*estwo ma się w genach. Wszelkie demagogiczne papki to tylko usprawiedliwiają osoby o podobnym umyśle. Myślisz, że złodziej będzie krytykował innego złodzieja? Pedofil innego pedofila? Nie, bo oni rozumieją to, mają podobne umysły.

Paulo_Coelho
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-13 18:08:40
Niczym nie usprawiedliwisz prostytutek. 17 latka nieświadoma? Śmiechu wartę,moze gdyby byla wychowanka zakladu dla upośledzonych moglabys pisać o nieswiaomosci. Dawaly dupy bo tak j est wygodnie,wiele dziewczyn w ich wieku,pragnie czulosci,spędzą dzieciństwo w domu dziecka i co? Nie kończą na ulicy. A faceci ? Korzystali bo bylo tanio. ,po co przeplacac. I jak jakiś 17 latek zabije ci dziecko.noe domagaj sie kary,na pewno nie będzie świadomy konsekwencji czynu,który popelni :-)

bitter-sweet
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 18:08:48
komentarz usunięty przez moderatora

Paulo_Coelho
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-13 18:12:09
Zadna z nich nie byla dzieckiem wiec o jakim pedofilu piszesz? Zboczeniec? Bo sypia z prostytutką? Raczej desperat,zboczenie wybralby koze.

bitter-sweet
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 18:13:37
komentarz usunięty przez moderatora

bitter-sweet
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 18:16:40
komentarz usunięty przez moderatora

Paulo_Coelho
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 18:20:31
Wykropkuj wulgaryzmy ;)

bitter-sweet
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-13 18:32:19
Paulo_Coelo, szkoda mi już czasu na pisanie tutaj, bo pewnie i tak usunie mój komentarz. Bronię tych dziewczyn nie dlatego, że solidaryzuje się z ku*estwem, ale dlatego, że znam środowisko takich dzieci, moja siostra z nimi pracowała. To jest temat rzeka, ale im naprawdę nie jest w życiu łatwo. Jak czytam,że popieracie tych zwyroli, którzy je wykorzystują to mi nerwy puszczają, bo oni tym dzieciom powinni pomagać, a nie je wykorzystywać, nawet mimo tego iż te dziewczyny dobrowolnie się na to zgadzają:(

bitter-sweet
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 20:06:16
komentarz usunięty przez moderatora

grisia
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-05-13 16:45:25
Nie rozumiem, dlaczego oskarżają owych klientów. Przecież nie zaciągnęli tych dziewcząt na siłę! 16, 17 lat to wiek, kiedy już chyba się rozumie pewne sprawy? Nie wiem, czy się nie mylę, ale wydaje mi się, że uprawianie sexu od 16-ego roku życia nie jest karalne, jeśli nie nastąpiło użycie siły. Poza tym te dziewczyny dostawały za to pieniądze, czyli miały słowną umowę z klientami.. nie wierzę, ze nie miały pojęcia co robią. Dla mnie to po prostu małoletnie prostytutki.

pablo1122334455
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-13 17:08:22
Mylisz się. To nie sex tylko prostytucja.

Python013
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-09 09:03:45
Art. 199 par 3 kk - kto obcuje płciowo z małoletnim lub dopuszcza się wobec takiej osoby innej czynności seksualnej albo doprowadza ją do poddania się takim czynnościom albo do ich wykonania, nadużywając zaufania lub udzielając w zamian korzyści majątkowej lub osobistej albo jej obietnicy podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat.

DRAlkocholek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-13 16:21:47
komentarz usunięty przez użytkownika

xyzabc11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-14 04:05:07
owszem, może tak być, ale to już wyłącznie ich wina - wina ich złych decyzji. A faceci po prostu wykorzystali nie tylko seksualnie, co wykorzystali ich naiwność i głupotę.

energyman00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-14 10:23:51
A pracując na produkcji u wyzyskiwacza za 4.50-8 zł netto po 12 h nie będą czuły się wykorzystywane ? tu nie zarobią a się narobią tam nie narobią się a zarobią 150-250zl za godzinę jest różnica nie moralność nie bądź naiwny moralności patriotyzmem się nie najesz i nie popłacisz rachunków....

huriszon
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-13 16:14:47
Dam swój numer...!

DRAlkocholek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-13 16:05:07
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-13 17:35:08
blablabla, psychologiczne wytłumaczenie patologii. Nigdy nie uwierzę w takie brednie. Skoro tak, to tłumaczmy złodziei, że mają niskie poczucie własnej wartości i dlatego okradają. A jeszcze lepiej winę ponoszą osoby, które niedokładnie zabezpieczyły np. swój dom i dlatego złodziej mógł go okraść. Powód 'poczucie niskiej wartości' 'można wszystkie anomalie tłumaczyć. Pedofil też ma niskie poczucie własnej wartości i dlatego nie ugania się za równymi sobie tylko wybiera dzieci, bo ma przewagę. Bla bla bla i tak do znudzenia. Pieprzeni psycholodzy.

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-13 17:41:35
I jak zwykle społeczeństwu wciska się taką papkę. A społeczeństwo uwierzy bo przecież to jeszcze dziewczynka. Na pewno nie była świadoma swoich czynów. To pewnie wina telewizji, Internetu, wszechobecnej pornografii i przemocy. Ojej, jaki ten świat okrutny:(

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-13 17:46:18
Tak nawiasem mówiąc to andriej czikatiło też obwiniał wszystkich dokoła tylko nie samego siebie.

chrisling
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 15:56:49
komentarz usunięty przez moderatora

steve99
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-13 15:50:57
Też mi nowość, proceder stary jak domy dziecka. Obejrzyjcie film "PSY", już tam się o tym mówi. No i oczywiście robią to osoby "zaufania publicznego".

Yiddish
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-13 15:43:47
A niech zalegalizują w końcu burdele chociaż dziurę budżetową się załata i nie będą debile szukać uciech w dziwnych miejscach.

monterr78
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-13 15:26:25
patologia nie ogladalem do konica ale wogle jaka matka oddaje dziecko do domu dziecka a pozniej wraca pod jej opieke o uj tu chodzi,a te mlode zdzirsa dobrze wiedzialy co robia ale sprawa sie jebla to trzeba sie bronic patolagia i nic wiecej,matka napewno tez od coreczki pieniazki brala na alkohol

kurwamac02
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-05-13 15:15:07
co za pieprzona obłuda telewizji. Jakie wykorzystanie? O czym tu mowa? Widać jakieś ku*ewki były, same dzwoniły, same wciągnęły się w ten biznes, ale oczywiście winni są korzystający z usług bo je rzekomo wykorzystali. Telewizja to dno.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-05-13 15:29:41
One są głupimi, młodymi siksami bez zasad. Od dorosłego faceta jednak oczekuje się więcej niż od tych gówniar. A jeśli chodzi o winę to jest po obu stronach.

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-05-13 15:42:59
Typowe babskie usprawiedliwianie. Dziwne, że mnie jakoś przez lata nie kusiło by sprzedawać dupę, chociaż nie żyję bogato, a nawet bywały miesiące, że chodziłem głodny.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-13 18:29:35
A przepraszam, gdzie ja kogokolwiek usprawiedliwiam?

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-13 18:41:50
tak wywnioskowałem bo napisałaś 'Od dorosłego faceta jednak oczekuje się więcej niż od tych gówniar'. A dla mnie ci kolesie po prostu skorzystali z konkurencji na rynku. Po co przepłacać jak można mieć taniej. Nie bronię ich, ale oni kierowali się zwykłymi prawami rynku.

Sebo30
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-05-13 15:08:57
nie oglądałem całe ale na samym początku wnioskuje ,że oddawały sie dobrowolnie bo zależało im na pieniądzach. 17stki to już wiek tartaczny jest a pro po pedofilów

niedowiarekmarek
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-05-13 14:28:51
komentarz usunięty przez użytkownika

mlynarsky
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-13 14:18:37
Pruły sie ja sweter!!!

kapselxxx
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-05-13 14:08:52
zwykłe prostytutki to były a pedofil to chyba ktoś kto molestuje małe dzieci (największe stężenie tego typu wypaczeń w kościele katolickim), jeśli dziewczyny miały po 17 lat i cyce jak donice i w dodaku same chciały bo były pazerne na kasę to gdzie tu jest pedofil o czym ten dziennikażyna mówi szuka sensacji tam gdzie jej niema. A to że to były córki czyjeś to ja rozumiem wszyscy jesteśmy czyimiś dziećmi tylko co ma piernik do wiatraka, starajmy się wychowywac nasze dzieci jak najlepiej żeby nie zostały prostytutkami czy złodziejami w wieku 17 lat tak jak te o których tu mowa

pablo1122334455
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-05-13 14:22:30
jakbyś była biedna paniusiu to byś tez musiała du...y nadstawić. Ciekawe, czy wtedy tak samo mówiłabyś.

NoZastanowSie
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-05-13 14:34:32
jest duzo biednych dziewczyn, a nie wszytskie dziwki. Mialy dach nad glowa, jedzenie, ubrania i ksiazki. Pruly sie za co? za kase na duperele.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-05-13 14:50:16
Pabluś, wpadłeś w trans? Napisałeś ten sam komentarz 5 razy. Słaby jesteś nawet jak na trolla.

pablo1122334455
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-05-13 14:55:52
Dlaczego trola? wytłumaczysz mi?

pablo1122334455
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-13 14:57:32
Dlaczego trola? czemu uważasz że jestem trolem?

BoaKrztusiciel
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-05-13 15:04:20
Yyyy no nie wiem. Może dlatego, że piszesz jak 12latek, któremu dopiero podłączyli neta i bronisz galerianek jak niepodległości. A zabawny jesteś jak kosmostolec.

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-13 15:17:40
pablo, ale gadasz głupoty. W domu dziecka nie miały pieniędzy? Gówno prawda, one zwyczajnie chciały dorobić na łatwej rzeczy. To, że ja będąc studentem i mając na jedzenie jakieś 300zł miesięcznie powinienem dawać dupy bo nie stać mnie na pizze?

omen100
    Ocena: 10 (glosow:16)
2014-05-13 14:04:09
Koniec swiata, z dziw*ek robia ofiary.Patologiczna mamuska jest bezczelna, wyzywa klientow od zboczencow,a jak nazwie coreczke? Zagubione dziecko? DZIW*KA. A koles niech zapozna sie z definicja slowa pedofil,bo robi z siebie kretyna. Te dziewczyny to zwykla patologia,tak czy inaczej skoncza w rynsztoku,nikt ich nie gwalcil,same sie wypinaly i wypinac beda,widac taka natura.

pablo1122334455
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-05-13 14:21:26
komentarz usunięty przez użytkownika

omen100
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-05-13 14:33:59
Nie kazda biedna dziewczyna zostaje prostytutka. Ja rozumiem,ze takie wzorce wyniosles z domu,latwo nie bylo,dzien w dzien nowy klient,ale prosze nie uogolniaj i nie wrzucaj wszystkich do jednego wora. Juz kiedys dyskutowalam z toba na ten temat i nie zamierzam ponownie tlumaczyc ci czegos co jest oczywiste dla normalnych ludzi.

NoZastanowSie
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-13 14:36:11
Za rok jak bedzie dawala innemu dupy, to bedzie dziwka i klienta, a teraz to ofiara i pedofil. Smieszne.

Laudanum
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-05-13 13:34:49
Nie rozumiesz o co ta afera? Czy gdyby to była twoja córka, lub córka kogoś z twoich bliskich, czy nadal nie rozumialabys? Uważaj, życie może cię zaskoczyć. Ci faceci doskonale zdawali sobie sprawę z tego kim są te dziewczyny i skąd są, ale uważali że są tak ważni ze prawo ich nie dotyczy (bo zazwyczaj tak niestety się dzieje)

paulina123136
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-05-13 13:20:43
Nie rozumiem o co ta cała afera. Ktoś je zgwałcił ? NIE, zmuszał? NIE, robiły to za kase z własnej woli. Jest dokładnie tak jak powiedział ten facet, to zwykłe prostytutki. A jak by dawały na ulicy w innej miejscowości to kto by wiedział ze one są z domu dziecka i mają 17 lat ? Zazwyczaj tak jest, że prostytutką zostaję się z powodu trudnej sytuacji życiowej.

pablo1122334455
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-05-13 14:25:48
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-13 15:23:12
@pablo, widzę, że wszędzie wklepujesz te same bzdury. Wnioskuję, że znasz ten proceder z pierwszej ręki. Sam/a pewnie dawałeś/aś dupy i próbujesz usprawiedliwić biedotą. Ku*estwo ma się w genach.

GloriaVictis10
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-13 13:10:43
Znam doskonale tamte rejony, może nie ludzi z samego szczytu ale każdy zdaję tam sobie sprawę jakie są układy i kto z kim trzyma, że tak to ujmę. Jednak nie ma w tym nic innego niż gdziekolwiek indziej, taki mamy klimat komunistyczny który nadal działa bo ludzie są dokładnie Ci sami co wcześniej. Co do tych panienek, kurde sprawa jest prosta same tego chciały bo jak widać po tym materiale dało się to zgłosić ale kasa im odpowiadała więc pękły dopiero pod naciskiem i teraz pewnie jeszcze będą żądać odszkodowań. Media nie zrobią nic żeby im pomóc poza tym, że sprawę nagłośnią i zrujnują im życie

AisakaQ
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-13 12:53:56
Są różne przypadki w życiu niektóre "poczuły"pieniądze to będą chciały więcej bo jej wcześniej nie miały i nie mogły sobie pozwolić na wydatki

pablo1122334455
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-13 12:12:02
milorda - dziękuję za piękny wpis: "Zero współczucia, empatii. Najlepiej je ukamienować, co?"

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-05-13 14:30:00
Po katolicku.

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-13 14:56:21
Jurek ! Po katolicku mogę ci dać .....z liścia:-)

milorda
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-05-13 12:04:08
Słabo mi sie robi od większości komentarzy. Obojętnie czy z 45 czy z 17 latką, płatny seks jest obrzydliwy, smutny i uwłaczający godności ludzkiej. Obwinianie głupiutkich, pokrzywdzonych przez los, zaniedbanych wychowawczo dziewczyn, które zajmują znacznie niższą pozycję społeczną niż pokazani 'panowie', zakrawa na kpinę i wystawia wątpliwe świadectwo moralne piszącym. Zero współczucia, empatii. Najlepiej je ukamienować, co?

hanka1
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-05-13 11:52:17
Zwykle dupodajki,wiecej kasy poczuły i tak będa to dalej robić.Same wydzwaniały i oferowały sex,wielkie mi halo.Doznały krzywd hahahah za każda mialy placone od 50 do 250 zł,to chyba nie az tak się krzywdzilo skoro szły ponownie

pablo1122334455
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-05-13 14:23:30
jakbyś była biedna paniusiu to byś tez musiała du...y nadstawić. Ciekawe, czy wtedy tak samo mówiłabyś.

BlekitnaKrew
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-05-13 11:25:48
Pier*olą...na końcu rozje*ała mnie wypowiedź jednej z mamusiek,że jak to cięzko będzie zapomnieć tym dziewczynom doznanych krzywd.Śmiech na sali-pierd*lą się na lewo i prawo,cieszą się z zarobionej kasy stara pieprzy o jakiś psychicznych krzywdach.A co jej córcia robi w domu dziecka?Co takiego mamusia jej uczyniła,że musiała tam wylądować?

AisakaQ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 12:58:10
komentarz usunięty przez moderatora

NoZastanowSie
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-13 14:40:43
pewnie szybko zapomna, w ramionach innych klientow...

arena177
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-05-13 11:17:30
ale mi afera niech sie przejada po domach dziecka wpolsce tam wsztkie daja to juz od lat tak jest i było i bedzie ale nikt otym głosno nie mowil a teraz wpadli urzedniki i nale afera i zdziwienie ze tak jest te nastolatki ddsame szukaja bolca za kase one sa zdomu dziecka nic nie maja ich zycie jest posrane nie dziwie sie ze tak robia

mr.tick
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-05-13 10:59:35
Czegoś tutaj nie rozumiem. Nie ma tutaj ani jednego słowa o tym, że ktoś te dziewczyny zmuszał do czegokolwiek. Teraz piętnastolatki sypią się jak tynk ze ściany, ale że nie biorą za to pieniędzy, więc jest w porządku? A tutaj afera bo prawie pełnoletnie dziewczyny brały za to pieniądze? Według mnie sprawa mocno rozdmuchana i na siłę robią z tych dziewczyn ofiary. Pewnie "elita" komuś podpadła i ten ktoś wypuścił chwytliwą i lekko kontrowersyjną historyjkę żeby pewnym osobom dowalić. Wybory tuż tuż, więc w sumie nic dziwnego.

jacek.jacek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-05-13 10:51:48
bo już dawno powinni znieść celibat dla prokuratorów , policjantów , urzędników itp.

ggaajjaa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-13 11:23:26
jaki celibat?

Kamil7891
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-13 10:51:20
Jakie gbury i pyszałkowie siedzą u najwyższych stponi władz.Pan burmistrz (warchoł) to już wogóle swoją postawą pokazał że nie nadaje się na to stanowisko.Osoba pełniąca taką funkcje powinna cos soba reprezentowac a nie przysłowiowe 0.Ale jak to mówią jak dupa stołek zassała to już nie puści.I to nie jest tylko i wyłącznie patologia zambrowa tak jest w wielu miastach w Polsce.

Kamil7891
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 10:50:09
komentarz usunięty przez użytkownika

koziol13
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-05-13 10:50:08
Kurcze matka się wypowiada, to dlaczego córka w domu dziecka? ale miała oparcie w rodzicielce i wzorce do naśladowania? Pedofilem jest osoba współżyjąca z dziecimi poniżej 15 roku życia ,a jeżeli lalki miały po 17 lat to prawie dorosłe osoby. Same dzwoniły nikt ich nie nagabywał. normalne prostytutki.

pablo1122334455
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-05-13 10:53:16
w Polsce dzieci się odbiera z biedy

NoZastanowSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 14:26:05
zabierane z biedy, a rodzice wiekszosci z nich po odebraniu zamiast poszukac pracy, bo juz nie maja dzieci do zajmowania i je odzyskac, to jest im to na reke i hura! dzieci na weekend, a caly tydzien biba.

hemisys
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-05-13 10:31:17
Już widzę pierwsze komentarze, więc pomimo tego, że jeszcze nie widziałem programu napiszę. Wiem co nieco o domach dziecka, chciałbym tylko na marginesie wspomnieć, że dzieci (a później młodzież która z tych dzieci wyrasta) będące bez wzorców wychowania, w pewnym sensie tylko przechowywana w domach dziecka z deficytami rozwojowymi w sferze emocjonalnej i moralnej (itd) jest baaardzo łatwo zmanipulować. Kiedyś oglądałem program gdzie młodociany złodziej z domu dziecka był przyłapany na kradzieży. Słuchajcie, on na prawdę nie wiedział, że kraść nie wolno bo jest to złe.

ErgMooi
    Ocena: 58 (glosow:88)
2014-05-13 10:11:16
laski po 17 lat ale pedofile .. -.- przecież to są zwykłe prostytutki ... same chciały tego więc o co chodzi ? chciały kasę dawały dupy no zwykłe dzi**i nikt im tego nie kazał robić !

xDeOx
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-05-13 10:52:32
popieram, racja. Poza tym śmieszy mnie ta "matka" jednej z nich... skoro tak ją skrzywdzili, bo była w domu dziecka i tak mówi jacy oni to strasznie, to czemu jej córka była w domu dziecka, a nie we własnym domu? Czemu matka ją wyje___ a potem po aferze wzięła z powrotem? Nagle się nią zainteresowała i przejęła? ŻAŁOSNE.

bitter-sweet
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-13 13:10:25
@ErgMooi, czy Ty jesteś normalny? Przecież te dziewczyny były z domu dziecka. Takie dzieci są przeważnie po przejściach i bardzo często były świadkami różnych wydarzeń, takich jak picie alkoholu, awantury, kradzieże, porzucenie rodziny. Sytuację traumatyzującą stanowi także wyrwanie dziecka z dotychczasowego środowiska i umieszczenie go w placówce. Wychowankowie domów dziecka przechodzą różne sytuacje traumatyczne i bardzo często nie są osobami stabilnymi emocjonalnie, bardzo łatwo jest nimi manipulować i wywierać na nie negatywny wpływ.

bitter-sweet
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-13 13:12:00
Takim dzieciom trzeba pomóc, a nie jeszcze je demoralizować i ciągnąć w dół, bo one nie mają świadomości co jest dla nich dobre, a co złe. Ci mężczyźni, którzy je wykorzystywali to dla mnie zwykłe prymitywne k@rwy, tym bardziej, że niektórzy z nich wykonywali zawody zaufania publicznego.

NoZastanowSie
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-13 14:23:26
siedemnastolatki, to juz nie takie dzieci, dlatego w sadzie odpowiadaja jako dorosli... mysle, ze sypaly sie nie tylko z bogatymi za kase, ale tez ze wszystkimi rowiesnikami za darmo. Powinni zrobic sonde w szkole..

pablo1122334455
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-05-13 14:24:32
jakbyś była biedna paniusiu to byś tez musiała du...y nadstawić. Ciekawe, czy wtedy tak samo mówiłabyś.

NoZastanowSie
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-13 14:31:35
moze po prostu zrezygnowalabym z markowych ciuchow i najnowszysch telefonow? bo wystarczyloby mi to, ze mam w co sie ubrac, dach nad glowa i regularne posilki? 17 lat to mozna juz pracowac poza tym, niekoniecznie na dupie. Moze im dawalo poczucie lepszosci to, ze je ruchalo pol miasta, takie super samice sie czuly na tle rowiesniczek. Dla jednego jest wazne to, ze sie nie czuje dziwka, a dla drugiego to, ze ma telefony i kosmetyki.

hemisys
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-13 14:56:35
NoZastanowSie, to już nie dzieci ale z dzieci wyrosły i a w tym swoim dzieciństwie nie wiele dostały wiedzy i doświadczeń by jako dorosłe podejmowały słuszne decyzje.

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-13 15:07:47
Ale dom dziecka to placowka wychowawcza, wiec stamtad powinny wyniesc jakas wiedze i doswiadczenie. Poza tym kazdy ma swoj rozum. Czyja to wina, ze chcialy dawac dupy za pieniadze z wlasnej woli? Ich przede wszystkim, a potem pozal sie Boze "pedagogow", ktorzy nie maja zadnego wplywu na takie dzieci, a dostaja pieniadze za to, ze pomagaja w ich wychowaniu.

bitter-sweet
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-13 15:11:10
@NoZastanowSie, w wieku 17 lat jest się jeszcze bardzo niedojrzałą osobą. Co do motywów jakie kierowały tymi dziewczynami, to tak jak napisałam powyżej, większość dzieci z domu dziecka to dzieci poranione emocjonalnie, które mają problemy ze sobą oraz problemy w kontaktach międzyludzkich. Dziecko oddane do domu dziecka jest naznaczone piętnem samotności i odrzucenia, czuje się niechciane, złe i bezwartościowe. I z wiekiem wcale te emocje nie mijają. Według mnie piętnowanie tych dziewcząt i usprawiedliwianie tych sk@rwieli to jakaś paranoja.

omen100
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-13 15:19:03
To w jakim wieku osiagamy dojrzalosc jest kwestia indywidualna,niejedna 14 latka moze byc bardziej dojrzala od 25 letniej kobiety. Nie znasz tych dziewczyn wiec nie mozesz stwierdzic czy byly dojrzale czy nie. Pranoja jest usprawiedliwianie prostytucji.

bitter-sweet
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-13 15:33:43
omen100,ja nie usprawiedliwiam prostytucji. Ale jestem w stanie zrozumieć to, że ktoś z bagażem złych doświadczeń i traumą porzucenia jako dziecko, może w dorosłym życiu popełniać błędy, bo ma do nich prawo. Natomiast ci sk@rwiele na stanowiskach nie mają prawa tak postępować i nie mają prawa czuć się bezkarni.

ErgMooi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-15 01:00:30
@bitter-sweet tak jak najbardziej jestem normalna ... a przepraszam co takiego źle powiedziałam ? te laski dając dupy za kasę nie chciały współczucia tylko kasy ... Mam znajomych z domu dziecka wiem jak to wygląda... każdy miał w życiu przejścia nawet i ja ale nie zostałam dziwką tylko poszłam do pracy i zarobiłam uczciwie moje pieniądze a nie sprzedając siebie! I przestań bronić nastoletnie Kur**

pablo1122334455
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-05-13 10:07:25
Dom dziecka zapewniał dziewczynom tylko jedzenie i ubrania. Chciały więc pewnie trochę pieniędzy na inne przyjemności. Niestety policja, urzędnicy oraz businessmani wykorzystali ich sytuację życiową. Takich dzieci z reguły nie ma kto bronić... Zostały więc wykorzystane...

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-05-13 10:54:58
"Chciały więc pewnie trochę pieniędzy na inne przyjemności"- ty jakis zyebany jestes? Jak sie ma 17 lat i chce sie dorobic, to mozna dawac starszym panom na ulicy ulotki, a nie dupy. Przeciez robily to swiadomie. Zwykle kur.wy, ktore liczyly na szybki zysk.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-05-13 12:27:55
większymi qrwami są dojrzali panowie którzy korzystali z ich usług.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 12:41:02
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-05-13 12:43:08
Co nie zmiena faktu, ze to zwykle qrwy sa i nie ma sie nad kim rozzalac. Wyszly z patologii i poszly do domu dziecka do takiej samej patologii, a to, ze w domach dziecka nie potrafia tych dzieci wyprowadzic na prosta to juz zupelnie inna sprawa.

omen100
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-13 14:06:17
Masz racje dedi,a pablo to tepe trollisko,nie warto dyskutowac.

NoZastanowSie
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-13 14:19:50
Kochany jestes dede, bo gdybym miala 17 lat, moja mama byla biedna i zapewniala by mi "TYLKO" ciuchy i jedzenie, a ja bym dawala d*py, bo chcialabym Iphona i conversy, to bylabym dziwka/szmata jakich wiele, a nie biedactwem i ofiara pedofila. To one ich szukaly, wydzwaniajac do nich. Sypaly sie za darmo pewnie od lat, az pomyslaly, ze mozna na tym zarobic. K*rwy z k*rwiarze jak dwie polowki jabluszka.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-13 14:53:57
Nie wiem jak odebrac wyrazenie "kochany" od 34-letniego mezczyzny :/

John_Krztusiciel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-13 17:59:36
komentarz usunięty przez moderatora

NoZastanowSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-14 11:27:45
dyskryminujesz mnie przez wzglad na plec?

maximax
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-29 11:48:00
komentarz usunięty przez użytkownika

qzbik
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-03-29 10:53:41
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600