Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
maxicoveri  14-03-30, 07:41 Zgłoś
+ 192 -
Dodano: 2014-03-30, 07:41:32   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 192  Zgłoś nadużycie
27
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Szkolana łazienka
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Jaki ten świat mały...
  •  PROSTO
Ukryj komentarze(67)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
AnimeDrone
    Ocena: 13 (glosow:45)
2014-04-01 12:36:32
Po pierwsze, do czego służy kierunkowskaz? Informuje innych o zamierzeniu wykonania manewru. Po drugie, wykonujący manewr jest zobowiązany sprawdzić czy może go wykonać. Ten w BMW widział, że nie może dlatego zastosował technikę "stopy w drzwiach" - tzn. skutecznie spychał drugiego kierowcę, aż temu w trosce o swoje bezpieczeństwo został zmuszony go wpuścić. Gdyby miał jakiegoś Tarpana Honkera, to takiego bolca by się usunął. Po trzecie, kierowca BMW zachował się po chamsku i żadne podziękowania (przeprosiny?) tego nie zmieniły. Było jego obowiązkiem wyhamować i wcisnąć się w bezpiec

llama4
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-07 17:12:57
Tez bym tak zrobił. Nie masz auta, które może w miarę rozsądną prędkością wyprzedzić innego auta bądź ciężarówki to spieprzaj na prawy pas! Już nie mowie tutaj o tym fordzie tylko o ciotach przed nim. Wychodzi na to, ze do wyprzedzania ustawia się kolejka. Tego nawet wyprzedzaniem nie można nazwać...

llama4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-07 17:08:08
komentarz usunięty przez użytkownika

DkNG
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-05 10:03:51
Ale cipong ten w focusie

DrBejbe
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-04-03 11:52:21
LEWY PAS TO NIE KÓŁKO RÓŻAŃCOWE strasznie mnie wkurzają pustaki, które blokuję lewy pas!

simboy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-04-03 02:49:53
na chamstwo chamstwem... kierowca bmw zachował się jak prostak, ale kiedy w końcu ludzie się nauczą, że lewy jest do wyprzedzania? jak widzisz w lusterku szybszy bolid, zjedz za tą ciężarówkę nie bądź czereśniakiem

misiek790
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-02 21:03:30
To może wystosujemy petycje do rządu skoro tak słabo oceniacie ze "lewym" się powinno wyprzedzać! W końcu można już rejestrować samochody z angli więc i może przy okazji nam ruch lewostronny wprowadzą i będziemy wprzedzać po prawej stronie!!!

TUSKOLIZAK
    Ocena: -13 (glosow:15)
2014-04-02 13:32:24
Powinien go glab odrazu wpuscic przed siebie jak dal kierunek, poza tym podziekowal awaryjkami :>

PO_chwa
    Ocena: -9 (glosow:17)
2014-04-02 08:57:40
WON wieśniaku na prawy pas nie blokuj lewego. Wiocha dla ciebie buraku . Kierowca BMW powinien zepchnąć tą wiochę na balustrady.

h4cker
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-01 23:45:34
Sam mam BMW ale tacy cwele jak ten na filmie psują innym opinie... niech sobie w dupę wsadzi te awaryjne na podziękowanie jak i tak się wje bał fordowi... nasi i tak w miarę dobrze jeżdżą, jak chcecie zobaczyć mistrzów wymuszania to zapraszam do kraju kwitnącej marihuany a uwierzycie, że jeszcze mało widzieliście...

Grygos
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-04-01 21:46:21
Ja nie mogę, tyle komentarzy. Nikt nie zauważył ze gość w BMW wyprzedzał po prawej stronie. To nie jest miasto !!!

johno
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-04-01 22:32:48
Skoro mogę wyprzedzić cię prawym pasem na autostradzie, to znaczy, że nie powinieneś znajdować się na lewym. Proste??

Grygos
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-04-02 15:02:37
johno : Nie masz racji. Jedzie lewym, bo wyprzedza, a szybciej nie może, bo przed nim jedzie auto, które z taką prędkością wyprzedza. Proste ? Czy za trudne ? Po prawej stronie NIE WOLNO wyprzedzać. Proste ?

johno
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-04-04 16:25:22
Oczywiście że nie wolno wyprzedzać. Masz rację. Tyle że na lewym pasie ustawiła się kolejka, to nie jest kwestia wyprzedzania, tylko blokowania lewego pasa. Popatrz w jakiej odległości od tej ciężarówki znajduje się gość z kamerą. A nie sądzę, żeby był ostatni w ogonku. Jak powinien wyglądać manewr wyprzedzania mówi wyraźnie kodeks drogowy. A co powiesz na nagminną sytuację na autostradach trzypasmowych, gdzie tłum ludzi ciśnie środkowym pasem mając prawy wolny??

misiek790
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-04-01 21:38:03
Tak swoją drogą co robił autor filmu na lewym pasie, czyżby ustawił się w kolejce do wyprzedzania! Zgadzam się z przedmówcami. Lewy pas wyłącznie do wyprzedzania! Skończyłeś manewr (dynamicznie a nie różnica prędkości pojazdu wyprzedzanego i wyprzedzającego z 5 km/h) wracaj na prawy pas!!

prometeush_83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-01 21:11:35
komentarz usunięty przez moderatora

kuczli
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-04-01 20:32:09
kolego AnimeDrone masz calkowita racje, ale jest tez przepis mowiacy ze kierujący pojazdem jest obąwiązany podjąć wszystkie możliwe działania aby uniknąć kolizji/wypadku. Co nie zmienia faktu ze koles z BMW to cham i dupek ;)

kkkx
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-04-01 18:57:42
komentarz usunięty przez użytkownika

mateo133
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-04-01 18:47:53
ale przeprosił xD

konrad8600
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-01 18:28:01
Wku.wiają mnie tacy kierowcy :\

kasagaz
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-04-01 21:32:45
ci co blokują pas po którym można by wyprzedzić te tiry? mnie też.

Dune
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-04-01 18:16:29
BMW i wszystko jasne. Wierzcie lub nie ale jadąc A4 z Wro do Krk firmowym autem miałem niemal analogiczną sytuację, z nieco starszym modelem tej marki (E36). Frajer spowodował kolizję. Okazało sie że nie dość że ten jego burakowóz (starszy od "kierofcy") nie miał ważnego przeglądu, to jeszcze ten gówniarz miał 0,29mg alkoholu w wydychanym powietrzu (czyli w przybliżeniu 0,58 promila). Przepraszam więc niewielki pierwiastek normalnych amatorów BMW ale w oparciu o wieloletnie doświadczenie na polskich drogach śmiem twierdzić, że tą marką poruszają się matoły i najgorsze szmaty drog

slawik1o
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-01 17:38:33
cham i burak,a do tego kretyn pozbawiony wyobraźni-przy tej prędkości wystarczyłoby delikatne ,,puknięcie' aby z ludzi porobić kaleki.A koreczek się zrobił bo tir tira pobierał

sylwusb
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-04-01 17:20:06
Miał pierwszeństwo - przecież włączył lewy kierunek... jedzie "panisko" więc reszta z drogi

ZDR666
    Ocena: -11 (glosow:11)
2014-04-01 16:56:11
a co z regułą prawej strony?

zwierzak250477
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-01 17:36:55
komentarz usunięty przez użytkownika

ZDR666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-01 17:54:01
komentarz usunięty przez użytkownika

h3h3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-01 19:36:19
Reguła prawej strony by działała gdyby były 3 pasy ruchu, a oboje kierowców chciałoby zjechać, jeden z lewego, drugi z prawego, na pas środkowy i wtedy ten na prawym ma pierwszeństwo.

b186384
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-04-01 16:51:00
CHamem jest ten co jedzie 70km/h lewym pasem i blokuje ruch. Lewy pas służy do wyprzedzania.

eddie00007
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-04-01 16:39:40
ale przynajmniej burak przeprosil na koncu (dla uwaznych)

lisotto
    Ocena: -5 (glosow:17)
2014-04-01 16:27:55
Jakie to polskie hamówa na maxa. Ciagna sie buraki lewym pasem lewy pas jest do wyprzedzenia a nie do ustawienia sie w kolejce do wyprzedzania no szok buraki z was na maxa. Gosc dobrze zrobil przypomne ze na zachodzie nie ma takiego buractwa ze nie wpuszcze itp a ogolnie cioty jada caly czas lewym pasem no krew zalewa

tomi_tomi
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-01 16:47:15
cham piszemy przez CH, no chyba, że hamówa pochodzi od hamowania ;)

lisotto
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-04-01 17:05:24
Poniosło mnie cham przez "CH"

bingo73
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-04-01 15:48:41
Po pierwsze to nie autostrada ani droga szybkiego ruchu, a więc prędkość maksymalna to 100 km/h. Niezależnie od tego wyprzedzanie kilku pojazdów prawym pasem by się wcisnąć w kolejkę pojazdów wyprzedzających było, jest i będzie zawsze chamskim zachowaniem, niezależnie jakim pojazdem się to robi. W Polsce niestety trzeba jechać na zderzak, bo jak się zachowa prawidłowy odstęp, to zawsze znajdzie się cham i cwaniaczek, który to wykorzysta. A jazda na zderzak w sytuacji ekstremalnej kończy się niezbyt szczęśliwie. Szkoda, że mnie nie próbował zepchnąć - by się zdziwił ...

lisotto
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-04-01 16:34:23
Hamskie jest to jak jest kilometrowy korek na lewym pasie a prawym nikt nie jedzie to jest hamskie. Ty to nazywasz cwaniactwem a ja to nazywam normalna sprawa bo jak buraki ustawiaja sie do wyprzedzania a nie zamiast podjechac do samochodu a pozniej wyprzedzic to taki efekt jest. W polsce jest ruch prawostronny wiec trzeba jezdzic prawym lewy jest do wyprzedzania a nie tarasowania drogi

cacek25
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-04-01 15:37:42
A to był Londyn lewostronny ruch czy co? bo nie wiem kiego hja się wpi na lewy pas jak nie masz czym jechać, na prawo i toczyć się słuchając na ukojenie radio ma ryja

arkadiusz3011
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-04-01 14:20:05
Jak DUPA WOŁOWA z forda go wpuściła, do do kogo pretensje?

artarus
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-04-01 14:06:23
Ten go wpuścił , tamten ładnie podziękował więc gdzie ta wiocha ??? Chyba w aucie dostawczym że jedzie lewym pasem jak pi z da !

sylwek_161
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-04-01 14:31:41
Wiocha tylko dla dostawczego:! Zgadzam się w 100%.

slawik1o
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-01 17:33:36
tir tira pobierał

Bolec1980
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-01 13:48:22
Może poseł jaki? A poważnie, to jak tylko budowali autostrady, to się płułem czemu tylko dwa pasy... No i takie efekty.

kontroler
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-04-01 13:22:56
no można się wkur.wić

ikswohceicjow
    Ocena: -11 (glosow:13)
2014-04-01 13:16:07
cham nie cham ale fordzik siedział na dupie temu dostawczakowi że aż szkoda że ten nie dał mu po heblach, kierowca bmw chciał się tam wlepić chyba na styk i nie zajarzył do końca swojego manewru, jednak później przeprosił więc wiochy nie ma

MYPO
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-01 13:09:59
komentarz usunięty przez użytkownika

bobuniek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-04-01 13:07:50
piszesz o sobie i o focusie? no chamy :-) wyprzedasz tego tira jakbys pedalowal, na prawy pas i ciagnij sie za nim.

mauser
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-04-01 12:54:10
Ja w takich sytuacjach jestem nie ugięty. Po co się odsuwał tym fordem? burak przetrze auto on zapłaci może go to czegoś nauczy.

AnimeDrone
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-04-01 12:43:57
To mnie wk*... w ludziach. Marka i od razu cham. Piszę to jako właściciel BMW i nie uważam się za chama. Ostatnio nawet posunąłem się do tego, że wjeżdżając na rondo i widząc za sobą ogromny korek, pozwoliłem innemu kierowcy samotnie czekającemu na wjazd (z innej strony ronda) szybko się wcisnąć, bo by się na śmierć zaczekał. Kierowca był z innego województwa i nie był zorientowany o sytuacji (remonty na rondzie).

AnimeDrone
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-04-01 12:42:47
To mnie wk*... w ludziach. Marka i od razu cham. Piszę to jako właściciel BMW i nie uważam się za chama. Ostatnio nawet posunąłem się do tego, że wjeżdżając na rondo i widząc za sobą ogromny korek, pozwoliłem innemu kierowcy samotnie czekającemu na wjazd (z innej strony ronda) szybko się wcisnąć, bo by się na śmierć zaczekał. Kierowca był z innego województwa i nie był zorientowany o sytuacji (remonty na rondzie).

kontroler
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-04-01 13:25:20
Często tak jest, że kierowcy bmw zachowują się tak jakby ich kodeks drogowy nie obowiązywał, może dlatego jest taka opinia o nich?

monster0
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-04-01 13:59:46
AnimeDrone, ku*wa człowieku, powinni ci dać za to pokojową nagrodę nobla. Zachowałeś wzorowo, gdybym stał obok ciebie to wręczyłbym ci order zasługi.

zwierzak250477
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-01 17:42:31
komentarz usunięty przez użytkownika

zwierzak250477
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-01 17:45:52
komentarz usunięty przez użytkownika

AnimeDrone
    Ocena: 13 (glosow:45)
2014-04-01 12:36:32
Po pierwsze, do czego służy kierunkowskaz? Informuje innych o zamierzeniu wykonania manewru. Po drugie, wykonujący manewr jest zobowiązany sprawdzić czy może go wykonać. Ten w BMW widział, że nie może dlatego zastosował technikę "stopy w drzwiach" - tzn. skutecznie spychał drugiego kierowcę, aż temu w trosce o swoje bezpieczeństwo został zmuszony go wpuścić. Gdyby miał jakiegoś Tarpana Honkera, to takiego bolca by się usunął. Po trzecie, kierowca BMW zachował się po chamsku i żadne podziękowania (przeprosiny?) tego nie zmieniły. Było jego obowiązkiem wyhamować i wcisnąć się w bezpiec

endi75
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-04-01 13:26:50
ty wiesz co to jest bezpieczny odstęp na autostradzie? Podpowiem: to odstęp gdzie samochód wyprzedzający może się schować tak, by nikt nie musiał hamować. To nie pociąg z wagonami.

zwierzak250477
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-01 17:33:19
komentarz usunięty przez użytkownika

niuniafoczka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-01 12:20:01
to nie jest autostrada !!!!!!!!!!!!!!!!

ojejku150
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-04-01 11:25:15
gdyby byl pas trzeci problemu by nie bylo ///to nie autostrada. 40 lat temu moze///

adolfoh
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-04-01 11:07:40
komentarz usunięty przez moderatora

naniks
    Ocena: -8 (glosow:22)
2014-04-01 10:51:23
Chamstwo to jest tego co nagrywał i paru samochodów z przodu. Sam wczoraj miałem sytuacje, śpieszy mi się chcę wyprzedzić a tu dwóch imbecylów wyprzedza prawy pas z prędkością 120km/h gdzie ten z prawej miał może 115! I jeszcze lepsze! Imbecyle sami jadą lewym mając wolny prawy i nie ma jak ich wyprzedzić. Takie to są polskie realia. Jedna wiocha goni drugą. Pan w BMW jak najbardziej słusznie pokazuje gdzie ich miejsce i każdego wolniejszego kierowcy! Na prawy!

fiorehencerbin
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-04-01 13:46:42
Podobne z Ciebie ścierwo jak i z tego twojego PANA z BMW skoro tak uważasz.

artmaster5
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-04-01 10:36:56
Przecież podziękował

grim1986
    Ocena: -1 (glosow:23)
2014-04-01 10:28:50
Rozumiem że chodzi o TYPOWYCH kierowców "zawodowych" ;-) co to blokują lewy pas przez kilkanaście kilometrów bo jedzie o 2km szybciej niż pojazd który wyprzedza (najczęściej odbywa się to w kulturalny sposób, wpieprzając się na lewy pas tak, aby innych kierowców zmusić do ostrego hamowania). A Pan z BMW może i się wepchał, ale podziękował. To jest autostrada na której można jechać 140km/h, lewy pas służy tylko do wyprzedzania. Jak ktoś nie rozumie podstawowych zasad ruchu drogowego to albo nigdy autem nie jeździł, albo jest debilem. Dziękuję, do widzenia.

samthebludger
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-04-01 11:48:38
No niby masz racje ale polskie drogi sa jakie sa. Dwa pasy to zdecydowanie za malo, na prawyj jada ciezarowki a lewym wszyscy je wyprzedzaja, ciekawie sie robi jesli np na podjezdzie lzejsza ciezarowka wyprzedza ciezsza i oba pasy sa zablokowane. Jednak zachowanie osoby w BMW z tego co widzimy jest troche chamskie, raz ze wyprzedza prawym pasem co nie jest legalne to potem sie wpycha i co z tego ze podziekowal. Byc moze spieszy mu sie do szpitala czy po lekarstwa mozliwe ale tego nie wiemy.

gruszka76
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-03-30 12:08:22
bmw.....

donmateonabali
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-03-30 09:45:02
BMW - i wszystko jasne. ;-)

reunion1
    Ocena: 1 (glosow:23)
2014-03-30 08:04:38
dwa chamy ,częste zjawisko jak ktoś wrzuca migacz to nagle ten na lewym przyspiesza aby tylko nie wpuścić. Polskie drogi to kwintesencja tego buraczanego społeczeństwa.

scahtten
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-04-01 11:02:36
to że ktoś wrzuca lewy kierunek nie upoważnia go do wpieprzania się mi przed maskę !

mauser
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-04-01 12:58:01
@reunion1 Jak to nazwałeś buraczane społeczeństwo jeździ do końca prawym jak w tym przypadku, albo kończącym się pasem który widzi z daleka i na siłę się wciska komuś pod maskę. To jest zwykłe cwaniactwo. W tej sytuacji typ z BMW powinien zwolnić i jechać grzecznie za cysterną aż się nie zwolni lewy pas.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500