Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pierdziele.Kiełbasa taka pyszna
acer326  14-04-14, 05:59 Zgłoś
+ 572 -
Dodano: 2014-04-14, 05:59:50   przez: acer326
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 572  Zgłoś nadużycie
683
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(143)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
czapiewski
    Ocena: 54 (glosow:76)
2014-04-14 06:10:16
To nie wiocha to rzeczywistosc

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-04-16 18:12:10
Prawidłowa postawa, wegetarianizm jest dla ekopedałów. A teraz dowcip: jak polepszyć smak dowolnej potrawy warzywnej? Dodać mięso i wyj3bać warzywa.

LuskaI23
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-04-16 18:16:05
Kocham Cie takiego, Ty brutalu :D

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-04-16 19:39:19
Ja jednak bym zostawiła te warzywa jako smaczny dodatek do mięska ;)

informatyk26
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-04-16 17:34:47
dryga4ever, człowiek ma uzębienie wszystkożercy a nie roślinożercy, roślinożercy nie mają kłów. Rzecz jasna przemielenie mięsa nie jest konieczne żeby je zjeść ,zęby człowieka sobie poradzą, tutaj popłynąłeś. Najzdrowszą dietą jest dieta roślinna z niewielką domieszką mięsa. Wynika to z tego że białko roślinne nie jest do końca pełnowartościowe dla człowieka w porównaniu ze zwierzęcym. Dieta wegetariańska musi być odpowiednio zaplanowana żeby dostarczyć odpowiednią ilość białka zwierzęcego inaczej jest szkodliwa dla zdrowia. Dieta wegańska jest szkodliwa dla zdrowia z definicji. Człowiek nie j

dryga4ever
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-18 21:59:14
Kolego pozyskanie białka zwierzęcego wcale nie jest tak trudne jak myślisz.Nie trzeba wcale zabijać zwierzęcia wystarczy je po prostu wydoić.Na temat wegan się nie wypowiadałem bo to nie dieta tylko ideologia bardzo różniąca się od diety wegetarian więc nie kumam o co ci chodzi .Natomiast wegetarianie nie stronią od jajek mleka sera itp w których białka zwierzęcego jest aż nadto .Co do kłów to wielbłądy też je mają a nie widziałem żadnego wcinającego mięso.przemielenie mięsa nie jest konieczne ż

dryga4ever
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-18 22:13:40
do przełknięcia ale do strawienia już tak .Ukrój sobie albo odgryź najlepiej spory kawałek surowego schabu i spróbuj rozszarpać tymi jakże rozwiniętymi kłami życzę powodzenia i smacznego.'Najzdrowsza dieta jest roślinna z niewielką domieszką mięsa"to żeś chłopie Amerykę odkrył.Nie chce mi się pisać o złym cholesterolu bo znowu naczytasz się jakichś głupot w internecie i tak będziemy polemizować do świąt.

dryga4ever
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-18 22:38:10
ach i jeszcze jedno drapieżniki nie mają gruczołów potowych w odróżnieniu od roślinożerców.Czy masz gruczoły potowe?

bombellos
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-04-15 23:59:57
Ktos jeszcze przeczytal "chytrusie niebieski"? :D

kasiasz7
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-15 23:41:34
Jak ja uwielbiam czytać komentarze kłócących się mięso- i roślinożerców :D, przezabawne.

Aldrin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-04-15 23:38:34
Ja bez czerwonego mięsa wytrzymuję już ponad 7 lat i dobrze się mam, wcale mnie nie ciągnie do kiełby. Robię to dla siebie a nie dla "biednych zwierzątek" taka kolej rzeczy, hodujesz żeby zjeść. Takie postanowienie noworoczne, które już trwa parę lat :) Mięso drobiowe i z ryb rządzi :)

Aldrin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-15 23:37:23
Ja bez czerwonego mięsa wytrzymuję już ponad 7 lat i dobrze się mam, wcale mnie nie ciągnie do kiełby. Robię to dla siebie a nie dla "biednych zwierzątek" taka kolej rzeczy, hodujesz żeby zjeść. Takie postanowienie noworoczne, które już trwa parę lat :) Mięso drobiowe i z ryb rządzi :)

bombellos
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-15 21:30:36
Ktos jeszcze przeczytal "chytrusie niebieski"? :D

BlackRose2
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-04-15 19:29:54
Też przez kilka lat nie jadłam mięsa. Potwierdzam kiełbasa jest pyszna:)))

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-15 21:55:53
komentarz usunięty przez użytkownika

Uciopucio
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-15 18:51:02
+1 dla tej pani

Laudanum
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-04-15 18:00:49
Kiedyś ludzie jedli mało mięsa, jedynie przy większych okazjach ponieważ mięso było drogie. Teraz mięso jest tanie. Dlaczego jest tanie? Jak ktoś chce jeść scierwo to jego wybór. Smacznego.

skymatis
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-16 17:17:41
tobie także życzę smacznych owoców i warzyw rosnących przy autostradach pędzonych na pestycydach i chemii z całą tablicą mendelejewa w sobie oczywiście oznaczonych znaczkiem BIO i ciut droższe niby od zwykłych które można spotkać na targowisku, a tak naprawdę to jeden H...j!!! Jesz takie Samo " Ścierwo" co ja !!!

Szatanica777
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-04-15 16:28:33
Też nie jem mięsa i nie uważam, żeby to mi szkodziło, wręcz przeciwnie. Jest mi bardzo przykro, że nasz naród jest tak nietolerancyjny i większość ludzi nie potrafi uszanować czyichś poglądów, bo wszystko co odbiega od ich "norm" staje się od razu jakąś dewiacją, czymś złym, niedobrym i chorym, etc.

Century94
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-17 16:34:14
Ależ potrafi. Dopóki roślinożercy nie mówią, że (cytaty autentyczne - kwejk i fp vevo): ,,jedząc mięso robimy z siebie grobowce zwierząt'' oraz ,,po zjedzeniu mięsa rozkłada się w nas trup''. Pominę już szprejowanie i rozrywanie nożami do tapet futra. Gdyby wegetarianie i weganie nie wtykali nosa do cudzych talerzy, to przypuszczam, że nikt by Was nie hejtował :P

Szatanica777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-17 21:03:18
No faktycznie komentarze są ciut nie na miejscu:p, ale cóż poradzić, głupota ludzka nie zna granic, a na nią nie ma lekarstwa, wpajania poglądów też się nie pozbędziemy. Dlatego staram się nie wpieprzać nikomu w życie, to indywidualna sprawa każdego z nas. Ale szacunek przede wszystkim.

igor1988bb
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-04-15 15:57:30
Rozsiewajcie sobie dalej anty-wegetariańską propagandę. Sam nie jem mięsa prawie rok i czuję się świetnie. Mam znajomych którzy nie jedzą mięsa prawie 25 lat i trzymają się bardzo dobrze. Ja w przeciwieństwie do mięsożerców nie rozsiewam tego że tak zwane mięso które kupujecie w supermarketach to tak naprawdę po części mięso a reszta to chemikalia.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-15 11:19:03
Ja od kilku lat jem tylko drób i ryby, a czerwone mięso bardzo okazjonalnie. Jakbym dzisiaj zjadł całą kiełbasę, to bym się pochorował.

bierut1
    Ocena: 12 (glosow:18)
2014-04-15 10:36:08
Mięso jest dobre, mięso jeść trzeba, kto je mięso ten idzie do nieba.

robert34
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-04-15 05:12:19
ale dlaczego to jest na wiocha .pl gimusy opanujcie się

Extreme96
    Ocena: -5 (glosow:31)
2014-04-15 03:44:15
UWAGA CZYTAĆ CAŁE! Ludzie mobilizacja 25 Maja całymi rodzinami idziemy i głosujemy na Nową Prawicę JKM w UNIOwyborach. Ten człowiek od 25 lat będąc na totalnym marginesie nigdy się nie poddawał i walczy, żeby uwolnić nas od bandy czerwonych. Poświęćmy tą chwilę i odwdzięczmy się ruszając tyłki sprzed komputerów. Namawiajcie rodziców, dziadków, wujków, znajomych, każdy musi działać w swoich kręgach! To musi być przełomowy rok. Amerykanie mieli ogromną szansę w postaci Rona Paula i zawalili sprawę, może trochę nie z ich winy, bo zostali oszukani: polecam film youtube: "How Ron Paul Was Che

skymatis
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-16 17:25:43
Tosz to fiocha a nie spot fyborczy!!! poszukaj ino glupich gdzie indziej Bajo :)

Arystokratka7
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-15 00:56:19
Może jestem mało bystra ale wstawki na tę stronę nie pojmuję!

santiago5
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-04-15 00:08:02
szkoda ze nie wytrzymala do konca postu...

Arcueid
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-14 23:37:39
To nie jest wiocha, przecież kiełbasa jest pyszna. Zuch dziewczyna :D

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-14 22:53:31
lepiej późno niż wcale

Paindemonium
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-04-14 22:38:53
Człowiek musi jeść mięso... zmuś wilka do wpierdzielania marchewki. Weganie to niestety odłam dziwactwa, aczkolwiek wolno im i to szanuje. Ja nie piję alkoholu kto inny na je mięska. Tyle ze w przypadku miesa dla człowieka jest wręcz wymagane a alkoholu wręcz przeciwne (w dużych ilościach zwłaszcza).

dryga4ever
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-04-15 07:46:53
Chyba nie mogę się z tobą zgodzić.Sam jestem mięsożercą i uwielbiam goloneczkę.Jemy mięso z wszelkiego rodzaju przyprawami poddajemy je obróbce termicznej żeby w ogóle je strawić i żeby nam choć troszkę smakowało.W formie jakiej spożywa je wilk byłoby dla nas nie jadalne.Rośliny np marchew jest jadalna sama w sobie, nie trzeba jej gotować przyprawiać żeby bez problemu ją strawić.Prawie wszystkie nowotwory jelita grubego spowodowane są od spożywania czerwonego mięsa.Staliśmy się mięsożercami bo jesteśmy leniwi,mięsem po prostu łatwiej się nażreć ale stworzeni do tego nie jesteśmy.

ggaajjaa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-15 08:41:26
jak mozna w ogole nie pic???

xvxFUxvx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-15 14:58:05
dryga4ever, warzywa nie posiadają wszystkich składników odżywczych żeby same je wpierdzielać, przynajmniej organizm człowieka wymaga mięsa, a tacy wegetarianie to samymi warzywami za długo nie pociągną. Ja nie mówię że jem mięso 24/7 ale chociaż by w sam piątek zjeść sobie można :)

dryga4ever
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-15 16:21:27
xvxFUxvx uświadom mnie proszę jakie składniki "odżywcze" ma mięso(oczywiście niezbędne dla organizmu człowieka) których nie mają owoce i warzywa .A ja bardzo chętnie poświęcę czas i cię uświadomię dlaczego dieta wegetariańska jest zdrowsza.Sam jestem mięsożerny bo lubię mięso ale jestem świadom tego że nam ludziom ono po prostu nie służy, zwłaszcza wieprzowina.Uwierz mi wcale nie musi go być w naszej diecie.

informatyk26
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-15 17:43:51
dryga4ever, mylisz się, człowiek może odżywiać się surowym mięsem, tatara jadłeś kiedyś ? Obróbka termiczna sprawia tylko że mięso w takiej postaci staje się bardziej pożywne, jest mniej podatne na zepsucie i wybite są w nim pasożyty - nie jest jednak niezbędna do tego żeby się nim odżywiać. Człowiek jest wszystkożercą i może jeść tylko mięso. Przykładowo dieta Eskimosów składa się praktycznie tylko z mięsa i jakoś żyją.

dryga4ever
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-15 19:49:52
informatyk26 tak jadłem tatar i w tym przypadku mięso zostało poddane obróbce mechanicznej zostało zmielone żebyś mógł je przełknąć inaczej byś je po prostu żuł i żuł a to dlatego że masz uzębienie roślinożercy nie drapieżnika.To że człowiek jest wszystko żerny nie podlega dyskusji polemizujemy tu teraz tylko jaka dieta jest zdrowsza.Co do Eskimosów to tylko dieta bogata w kwasy omega3 pozwala im trzymać dobrą kondycję gdyby nie żywili się rybami popadali by jak muchy.Ryba to oczywiście mięso ale zdecydowanie inne niż wołowina czy wieprzowina które nam po prostu szkodzą.

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-04-16 18:15:01
@ggaajjaa, normalnie qrwa, masz z tym jakiś problem?

Gadriell
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-04-14 22:35:47
Pewnie była wegetarianką tylko dla mody, a nie z przekonań.

AQ16
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-14 22:33:24
Po 4 latach odwykłaby od mięsa. Nie możliwe żeby od tak je zjadła bez żadnych skutków ubocznych.

fvvc
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-15 00:17:46
może był ale już nie napisała ,ale ja znam przypadki podobne tylko powód zaczęcia jedzenia mięsa było przymus lekarza i od razu się tez poczuła lepiej :P

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-15 07:25:53
komentarz usunięty przez użytkownika

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-15 09:30:29
Anemia moze byc wywolana niedoborem wit C. Bo bez tego zelazo sie nie przyswoi. Jak ktos je duzo miesa a zero warzyw i owocow swiezych to moze miec niedobor zelaza przez brak wit c. Mialem to jako dziecko. Od tamtej pory codziennie jedna zolta papryka obowiazkowo:D

AQ16
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-15 15:56:13
Mój chłopak pare lat juz nie je mięsa. Kiedyś kupiliśmy jakąś mrożonkę, w kórej były jakieś śladowe ilości. Pół nocy bolał go brzuch, a drugie pół wymiotował.

leszek_m
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-04-14 21:07:35
No zmądrzała. Uroki dorastania :)

rafaloo0909
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-04-14 20:42:46
Wow! Kiełbasełę ! Wow! Mięsęło! Takie pyszne! Wow! Uszanowanko!

kermitttt
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-04-14 20:10:08
Kolejna nawrócona

Szatanica777
    Ocena: -7 (glosow:13)
2014-04-14 19:54:09
Wydaje mi się, że po takim czasie niejedzenia produktów mięsnych, dostałaby rozstroju organizmu i na pewno nie czułaby się mega dobrze i szczerze śmiem wątpić w to, że naraz dałaby radę pochłonąć taką ilość mięsa.

Podlasiak1977
    Ocena: 11 (glosow:23)
2014-04-14 19:22:59
ja tez kocham zwierzeta,szczegolnie te dobrze przyrzadzone:)

kriss92
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-04-14 19:10:32
kolejne ustawione gowno na glownej...

acer326
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-04-14 19:22:57
teoretycznie masz rację.pozdrawiam

murinforte
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-04-14 19:09:50
A jak się ma wegetarianizm do skórzanych butów? :)

markowka
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-04-14 19:45:40
komentarz usunięty przez użytkownika

murinforte
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-14 19:50:45
Tak sobie tłumacz

markowka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-04-14 19:51:27
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-04-14 19:52:58
Mięso norek też jemy?

murinforte
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-14 20:05:08
Czasami :)

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-14 22:53:36
komentarz usunięty przez użytkownika

fvvc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-15 00:26:48
dagmik> to teraz się zastanów z czego robi się: krem ,mydło , szpony ,...

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-15 07:14:11
komentarz usunięty przez użytkownika

dryga4ever
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-15 07:52:04
wegetarianie też nie jedzą butów:)

dryga4ever
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-15 08:06:19
dagmik.Nawet sobie sprawy nie zdajesz ile produktów wcinasz pochodzenia zwierzęcego,aż boję się cię uświadamiać bo z głodu padniesz:)ale kilka ci podam.Zastanów się nad spożywaniem dżemu(nie do końca jest z samych owoców)mam nadzieje że nie lubisz miśków HARIBO ,tak tam też jest żelatyna sprawdź jak się ją robi.

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-15 08:35:51
komentarz usunięty przez użytkownika

dryga4ever
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-15 16:37:41
dogmik absolutnie nie miałem na myśli że wegetarianie są przygłupi wręcz przeciwnie wydaje mi się że są bardziej uświadomieni żywieniowo niż przeciętny zjadacz chleba.Jestem technologiem żywienia i wiem że nie zawsze czyta się skład produktu który spożywamy zwłaszcza gdy w danym produkcie w życiu byśmy się tego składnika nie spodziewali np barwnika z pewnego gatunku suszonych mszyc znany jako kwas karminowy lub koszelina stosowany jest w 90% jogurtów na świecie. Moim zdaniem lepszy taki barwnik niż chemia ale to tylko moje zdanie,komuś jedzenie robaków było by nie w smak:)gdyby o tym wiedzia

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-15 17:01:13
komentarz usunięty przez użytkownika

StachTraktorzysta
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-04-14 18:59:41
Mówi żona do męża - Oj jaka bieda, od tygodnia nie miałam mięsa w ustach. No tylko mi nie mów, że ch*j to ryba.

LuskaI23
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-04-14 18:52:22
Mięso nie pyta, mięso rozumie :D

marcino75pl
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-04-14 19:54:49
luska zu klappe.

paullla17
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-14 18:47:51
fejk

brumby
    Ocena: 11 (glosow:23)
2014-04-14 18:21:55
Każdy kiedyś musi zmądrzeć, wegetarianizm, a nie daj Boże weganizm to rodzaje chorób psychicznych - tylko "ładnie" nazwane.

dagmik
    Ocena: -16 (glosow:34)
2014-04-14 18:14:33
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-04-14 18:38:05
Podobnie jest ze słodkim. Zwykła mleczna czekolada czy ciastko z kremem jest zbyt słodkie i mdłe, kiedy się tego nie je lub ogranicza do minimum.

immortallus
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-04-14 18:39:27
A skąd wiesz jak smakuje padlina?

dagmik
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-04-14 18:43:05
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-04-14 18:45:30
Ja jem mięso i nie wiem jak smakuje padlina :)

dagmik
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-04-14 18:47:46
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-04-14 18:50:59
No to w końcu smakuje jak padlina, czy jest padliną?

immortallus
    Ocena: 12 (glosow:12)
2014-04-14 18:53:51
dagmik: idąc Twoim tropem, zjadanie zieleniny to nic innego jak jedzenie zgniłego jedzenia. W momencie zerwania, oddzielenia od zasilania w pokarm (korzeń) rozpoczyna się rozpad komórek czyli gnicie. Co za różnica czy dotyczy to mięsa czy roślin - proces jest ten sam. Druga sprawa, można jeść wyroby chemicznie konserwowane i to dotyczy zarówno mięsa jak i roślin. Niemniej nie trzeba, można wytwarzać je samemu lub w procesach naturalnych.

dagmik
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-04-14 18:55:20
komentarz usunięty przez użytkownika

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-14 18:56:39
Jak cos smakuje jak padlina, to moze nia jest? Asceza kubkow smakowych :D Kto dzis takie ma? A jakbys swiezego miesa sprobowala, swiezo zabitego kurczaka, to by ci smakowal?

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-04-14 18:58:35
komentarz usunięty przez użytkownika

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-14 18:59:57
Dagmik nie obrazasz nikogo mowiac o swoich smakach i wyborach. Nie przepraszaj ze myslisz i zyjesz wg siebie. Ja podziwiam bo dla mnie to wyrzeczenie, i jednak by mi czegos brakowalo. Nie mam jakiejs obsesji na punkcie miesa, ale jak pomysle ze juz nigdy wcale to by mi brakowalo i skonczylbym jak ta panienka po czterech latach z kielbasa w zebach i orgazmem w brzuchu. Po czterech tygodniach prawdopodobnie hahaha:D

LuskaI23
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-04-14 19:01:29
Ale co ma delikatny twaróg, do mocnych serów pleśniowych? To dwa zupełnie inne smaki. Jedni lubią taki inni taki. I żaden problem przejść z jednego na drugi. Ja kiedyś nienawidziłam ostrej kuchni a teraz uwielbiam, więc równie dobrze dziewczyna mogła z wegańskiej kuchni, przejść na mięso. Mięso jest tak samo ważne jak warzywa i owoce. I jedno i drugie dostarcza organizmowi ważnych składników. Nie można jeść ani tylko tego, ani tylko tego. I jak napisał immortallus, skoro my jemy padlinę to Ty jesz zgniliznę :)

dagmik
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-04-14 19:02:46
komentarz usunięty przez użytkownika

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-14 19:03:02
Wegetarianizm to pojecie wzgledne :D Ostatnio czytalem o kolesiu ktory zrobil sobie plukanie jelit bo ktos mu powiedzial ze tak zdrowo. I wyplukali mu niestrawione kawalki miesa z kiszek - po 3 latach wegetarianizmu nadal w nim byly. Albo koles oszukiwal i podjadal albo kazdy wegetarianin nosi w sobie mieso przez lata. Magazynujesz szynke hahaha:D

immortallus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-14 19:03:12
Cos w tym jest. Jeśli ktoś mam możliwość niech skosztuje świeżo wykrojonej wołowiny, jeszcze ciepłej, z uboju (bo można taką na surowo jeść). Ma całkiem inny smak niż taka ze sklepu. Ja nie neguje wegetarianizmu (choć nie lubię jak ktoś zjada jedzenie mojemu jedzeniu), ale dagmik przedstawia opaczną jego wizję. To chyba nie dla smaku zostaje się wegetarianinem? Równie dobrze można się odzwyczaić jedzenia warzyw i owoców i później twierdzić że smakują jak kompost.

markowka
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-04-14 19:06:13
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-04-14 19:06:45
komentarz usunięty przez użytkownika

immortallus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-14 19:10:29
dagmik: do mięsa w temperaturze pokojowej połóż jakiś miękki owoc żeby było sprawiedliwie - też za długo nie wytrzyma. I żeby było jasne - podstawą mojej diety są ryby, mięso baaardzo rzadko - na tyle, że w oczach innych pewno mógłbym uchodzić za wegetarianina - jednak nim nie jestem, bo to coś więcej niż niejedzenie mięsa. I jedno co mogę powiedzieć - nawet jedząc mięso raz na dwa trzy miesiące nie zauważam różnicy (w sensie innego smaku - padliny - jak to określasz), być może dlatego że nie kupuje mięsa w sklepie?

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-14 19:13:42
Czy jest ktos kto rezygnuje z miesa na sile, bo moda? Watpie, chyba ze cholesterol i otylosc pod sufit to mozna na sile bo doktor zabrania a i tak sie konczy podjadaniem, bo plasterek nie zaszkodzi. Znam wegetarian i probowalem ich potraw i calkiem niezle, dobry kucharz zrobi wszystko smacznie. Jak smazyli mieso to dobre bylo jak gotuja teraz bez miesa to tez dobre. Ja jestem mistrzem drobiu wiec talentu nie chce marnowac:D

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-04-14 19:16:18
Lubię tatar :) Jadłam też chleb ze słonina jeszcze ciepłą, świeżo zabitej świni i bardzo mi smakowało :) Spoko, ja tam lubie i delikatny twaróg i żółte sery i te pleśniowe, ostre tez. Ale lubię też sałate, kocham pomidory i mango. Winogrono, marchewki, fasole strączkową. Ogólnie jest mało rzeczy których nie lubię, nie lubie jajek i mleka, dżemów i konfitur. Nie lubię fasoli i karpia. Jestem pokarmowym kundlem :D

markowka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-14 19:18:13
komentarz usunięty przez użytkownika

forszizel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-14 19:19:26
immortalus Sa owoce co dojrzewaja w temperaturze pokojowej przez kilka dni, np awokado albo zielone pomidory. Ja mam w ogrodzie papryke to zrywam zielona, zawijam w czerwona scierke i na parapet, i za tydzien dojrzala czerwona papryka. Swieze zawsze najlepsze, ryba zlowiona a filety z mrozonki, to niebo i ziemia, albo mlode ziemniaczki z ogrodu i te sklepowe to tez roznica. Rosol ze swiezej kury a z brojlera sklepowego to tez sie czuje. Wazne zeby swieze bylo. A reszta wedlug gustow.

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-14 19:21:13
komentarz usunięty przez użytkownika

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-14 19:21:14
markowka Pozerzy zawsze tak koncza, za co by sie nie wzieli :D Licza sie oryginaly:D

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-14 19:26:39
Dagmik, Zycze ci zeby i dla ciebie tacy delikatni byli jesli chodzi o twoj brak miesa:D A co jesz na swieta? Odpuszczasz tradycje czy grzeszysz troche? Moj znajomy kupuje "faux meat"Quorn z bialka grzybiego i mowi ze kotlet smakuje zupelnie jak kurczak. Jak lubie mieso, tak tego sie balem dotknac, jakos kurczakk z grzyba mi nie podchodzi.Tez tak oszukujesz czy same salatki?

markowka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-04-14 19:29:02
komentarz usunięty przez użytkownika

forszizel
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-14 19:34:41
markowka Instynkty? moze slabosci do przyjemnosci:D Instynkt nakazuje jesc jak jest sie glodnym, a czy konkretnie mieso to juz kwestia smaku czyli dazenia do przyjemnosci smakowych:D To tak jak ze slodkim, lubie bo lubie, nie bo instynkt wzial gore. Chyba ze mamy instynkt przyjemnosci - to by byla dobra forma instynktu prztrwania:D

markowka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-14 19:43:09
komentarz usunięty przez użytkownika

murinforte
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-14 19:45:04
Wege-srege,ja nikomu nie zaglądam do talerza a i sam nie obnoszę się z tym co jem.To jest tak indywidualny wybór,że nawet nie ma o czym dyskutować.

XXXAdaXXX
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-14 19:46:18
Mam nadzieję , że i Ty dagmik nie uważasz sie za wegetariankę. Bo żałośni są Ci ,którzy uważają się za nie wiadomo jakich wegetarian a jedzą zupy na kościach, kostkach ros. i jedzą RYBY! Ryba to też mięso. I każdy wegetarianin (prawdziwy) powie Ci, że ryba to też zwierze, które czuje jak każdy inny osobnik.

dagmik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-04-14 19:48:59
komentarz usunięty przez użytkownika

markowka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-04-14 19:49:58
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-04-14 19:54:20
komentarz usunięty przez użytkownika

Szolotl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-14 19:54:31
"Jemy, aby żyć, nie żyjemy, aby jeść."-Sokrates.Nasz organizm jest pewnego rodzaju "maszyną",a jedzenie pozwala jej prawidłowo funkcjonować.Jeśli wtłoczymy w siebie "substancje"bezwartościowe,szkodliwe,które to służą wyłącznie naszej przyjemności,ta maszyna zacznie się psuć-dlatego też w Azji wiele chorób,z którymi spotykamy się w Ameryce,w Europie, należy do rzadkości.Łatwiej o zdrowie wykluczając z jadłospisu mięso.Wiem,rośliny traktuje się pestycydami, ale-zainteresowanych odsyłam do książek.

forszizel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-14 19:55:51
Jesli chodzi o uczucia zwierzat to tylko weganie mieli by racje bytu, bo ci co jedza nabial, rowniez przyczyniaja sie do cierpienia zwierzat. Krowa zeby byc mleczna musi urodzic cielaka, a zgadnijcie co sie z tym bezuzytecznym produktem ubocznym robi?

murinforte
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-14 20:07:03
Karmi koty?

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-14 20:09:35
Szolotl - Moj kumpel nie je miesa i sie okazalo ze mu zelazo spadlo bardzo i grozila anemia. Poszedl do lekarza a lekarz powiedzial ze i tak zdrowiej to zelazo z tabletkach brac i dalej nie jesc miesa niz przyjmowac je w formie miesnej. Swieze czyste mieso nie jest zle. Gorzej z tymi dodatkami, ta chemia w miesie nas wykancza a nie mieso. A o tym czy cos jest trucizna decyduje ilosc. Dagmik - jak sie deklarujesz z czymkolwiek to ludzie wymagaja nagle zebys byla idealna w tym, choc sami tacy nie sa.

Szolotl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-14 20:10:12
Cielak nie jest produktem ubocznym (przynajmniej ja nic o tym nie słyszałem). Cielęcina,do odchowu na byka,jałówkę, na skórę. Problem pojawia się przy jajkach - humanitarnym traktowaniu kur, tzn.stosuje się podcinanie ścięgien, klatki(bardzo brudne),ciemnice, sztuczne pasze.

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-14 20:15:35
Murinforte - ludzi tez, cielecina kilkudniowa to rarytas. Tylko trzeba zeby cielak sie nie ruszal bo miesnie twardnieja i mieso juz nie jest takie delikatne. Trzyma sie je tak zwiazane zeby nie mogly sie ruszac przez tydzien. Nie dla psa kielbasa a tymbardziej dla kota. Na sumieniu tych co lubia mleko i sery i mowia ze zwierzat nie krzywdza:D

Szolotl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-14 20:18:53
forszizel Ludzie są uprzedzenie do tego, czego nie znają. Tym którzy zwracają uwagę co jedzą, proponowałbym powiedzmy na tydzień, miesiąc ograniczyć mięso, choćby z czystej ciekawości zobaczyć jak to jest po samej "trawie". :)

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-14 20:21:08
Szolotl - z kurami to racja, czasem jak sie kupuje udka to na skorze sa takie brazowe plamki jakby wysuszone, ale tak naprawde to sa poparzenia amonia z odchodow. Kurczaki seidza we wlasnym gnoju az zaczyna im przezerac skore. Czasem wycina sie te kawalki skory wiec jak ktos widzi udka z dziurami ww skorze to tam sie g@wno wzeralo w kurczaka. Przemysl niestety ma swoje ciemne strony, ale takie metody to tylko proba nadazenia za rosnacym zapotrzebowaniem, bo ludzie jedza coraz wiecej i byle co. Popyt podaz:D

Szolotl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-14 20:22:53
Weganizm jest bardziej konsekwentny.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-14 20:25:49
komentarz usunięty przez użytkownika

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-14 20:28:54
A to juz pytanie do Dagmik, wegetarianki plus ryby. Ja z relacji znajomych slysze pozytywne komentarze, nie narzekaja, na zdrowie czy smaki. Sa tez tacy ktorzy beda po 4 latach zadowalac sie kielbasa. Ja pracuje w kuchni a jem dla przyjemnosci, ale tez wiem jak o siebie zadbac zeby sie nie spasc jak swinia i nie srac cholesterolem. Nigdy nie bedzie tak ze wszyscy jedza to samo. Beda wegetarianie i reszta. We Francji pracowalem z ludzmi ze Sri Lanki co u siebie w kraju nigdy miesa nie jedli, bez ideologii, po prostu tam sie tak je. Wazne zeby smacznie i swiezo:D

forszizel
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-04-14 20:33:43
Dagmik - zgadza sie, fanatyzm w ktorakolwiek strone wykancza, zawalem z cholesterolu albo stresu haha:D Malo kto pilnuje tego co je, liczy sie cena a nie sklad czy pochodzenie. Duzy blad, bo to ma wplyw na smak i zdrowie. Mozna sie najesc zdrowo, do syta, bez chemii, tanio, ze smakiem i ochrona srodowiska jednoczesnie. Tylko trzeba pomyslec, poszukac, poczytac, podjechac a komu sie dzis chce? Wszyscy od kuchni uciekaja, do komputera albo telewizora. A kuchnia to najlepsze miejsce w domu. Cuda mozna wyprawiac:D

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-14 22:29:20
komentarz usunięty przez użytkownika

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-14 22:56:30
ale to można leczyć

forszizel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-15 05:42:44
Dagmik - ja wegetarian dziele na tych co jedza ryby i tych co nie, choc jest jeszcze trzecia podkategoria ci co nie jedza ryb ale jedza owoce morza.Bez ironii. Dla mnie akurat to wazne bo czesto trafiaja mi sie tacy klienci i zawsze pytam, czy z ryba czy bez. Nie dziele tego na gorsze czy lepsze bo wszystko sie da smacznie przyrzadzic i rownie dobrze spaprac. Tak samo jak mozna z miloscia i dbaloscia hodowac zwierzeta, humanitarnie je zabic i jesc zdrowo z umiarem bez zadawania cierpienia i niszczenia srodowiska. Tylko nikomu sie nie chce a na skale przemyslowa jest to niemozliwe.

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-15 05:47:16
Jaka diete by sie nie wybralo, czy z miesem czy bez, z rybami bez jajek z serem,czy cokolwiek innego, zawsze trzeba pamietac o najwazniejszym skladniku o ktorym sie coraz czesciej zapomina. A tym skladnikiem jest umiar:D Less is more:D

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-15 09:03:54
komentarz usunięty przez użytkownika

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-15 09:23:58
Ja nic nie mam do wegetarian, nie mam potrzeby kontrolowania ich na kazdym kroku tylko po to zeby im udowodnic ze sie myla. A skad ja wiem moze ja sie myle. Nie widze problemu w niczyich preferencjach. Ostatnio mialem okazje sprobowac dan typu Raw cholernie trudne i czasochlonne od strony technicznej w przygotowaniu. Ale smaki po prostu niebo w gebie!To weganska kuchnia ale dla prawdziwych mistrzow. Wartoo wykorzystac niektore pomysly dla urozmaicenia menu i probowac nowego.

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-04-15 10:14:29
komentarz usunięty przez użytkownika

forszizel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-15 13:53:32
Na facebooku mozesz zobaczyc na stronie raw food rehab jakie cuda mozna wyczyniac nie przekraczajac 40 stopni:D Koktaile sa najlepszym fastfoodem jesli chodzi o zdrowa zywnosc,ja robie je mojemu dziecku bo nie lubi jesc owocow, a smoothie zawsze wypije:D Mozna poszalec jak sie chce i lubi a kuchnia japonska to wyzwanie dla kazdego kucharza bo to cos wiecej niz ryz i ryba. Oczywiscie japonska tradycyjna a nie wspolczesna bo juz zaczyna przesiakac zachodem a szkoda.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-15 15:34:15
komentarz usunięty przez użytkownika

snickers45
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-04-14 18:10:12
W przeciętnej kiełbasie jest tylko 17 % mięsa,reszta to zmielone odpady z kurczaków,łój,skóra wieprzowa,skrobia ziemniaczana,białko sojowe,kasza manna,aromaty i do tego woda w największej ilości.A byłbym zapomniał jest jeszcze cała litania E ,E 120,E 621,E 470a,E 417,E 300,E 316,E 250. SMACZNEGO !

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-04-14 18:42:00
Wystarczy czytać skład i wybierać najlepsze, a jak kupujesz kiełbasę za 10 zł za kg, to się nie dziw, że masz tak same skórki i chemię. Chemia jest we wszystkim, nawet w sałacie.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-04-14 18:55:31
Ja mam to szczęście, że w mojej przeciętnej kiełbasie jest samo mięsko. Robiona w domu i wędzona na podwórku. Z wędlinami to samo. Każdy może np. białą kiełbasę zrobić w domu samodzielnie. Wystarczy maszynka do mielenia, końcówka do nadziewania i flak do kiełbaski. Mielone też lepiej samemu zmielić z jakiejś łopatki czy szynki. Wtedy mamy pewność, że jemy 100% mięsa.

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-04-14 18:08:54
Wegetarianie nie wiedzą, że handlarze sypią nawozy i na drugi dzień sprzedają. Hehe. Rak gwarantowany.

Szolotl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-14 18:55:03
Mięsożercy nie wiedz, że te rośliny jedzą również zwierzęta (w których "nawozy" kumulują się). Hehe. Rak gwarantowany.

forszizel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-04-14 19:09:16
Nawozy sie sypie zanim roslina wyrosnie a nie dzien przed sprzedaniem. Nawozy sa dla gleby zeby zyzna byla a nie dla rosliny zeby sie trzymala. Mylisz nawozy z pestycydami i herbicydami. A dzien przed sprzedaniem to sie najwyzej woskiem naciera zeby nie gnilo od wilgoci w chlodniach. Co bardziej pomyslowi wstrzykuja denaturat w niedojrzale pomidory zeby szybciej czerwienialy.

John.Krztusiciel
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-04-14 18:05:24
No widzisz, acer? Posłuchałeś mojej rady i nie dałeś tych pedalskich kolorów do tekstu i już masz 19 punktów. Na kolejnych lekcjach będziesz się musiał nauczyć pisać z sensem, a tu sukcesy nie przyjdą tak szybko.

szamann1
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-04-14 17:52:24
Jak poprawić smak wegetariańskiej potrawy? Dodać mięsa i wyp...lić jarzyny.

Slepecci
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-04-14 17:47:48
Nawróciła się na dobrą drogę!

pawcio2422
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-04-14 07:15:42
fake, kiełbasa to nie mięso w dzisiejszych czasach.

acer326
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-04-14 07:20:14
komentarz usunięty przez użytkownika

diamentowamaska
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-04-14 06:24:43
Jeść może i przez te 4 lata nie jadła , ale nie wierzę żeby "tej kiełbasy" do buzi nie brała ;)

forszizel
    Ocena: -3 (glosow:17)
2014-04-14 06:11:26
A teraz kazdy wegetarianin zastanawia sie "A co gdybym ja tez sprobowal" a swieta ida, marchewka do zurku to za malo :D Jezus kazal swoje cialo jesc i krew pic, trzeba jak Pan Bog przykazal hahaha:D

czapiewski
    Ocena: 54 (glosow:76)
2014-04-14 06:10:16
To nie wiocha to rzeczywistosc

dagmik
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-04-14 18:37:11
komentarz usunięty przez użytkownika

bleblezuza
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-14 19:11:41
Ja wróciłam po 10 latach. Kiedy zaszłam w ciążę i śniło mi się mięso. Lekarz był zdania, że lepiej, żebym jadła mięso, więc spróbowałam. Pierwszy raz był ciężki. Po pewnym czasie mi posmakowało i jem do teraz, ponad 3 lata jak na razie.

szczeraszczena
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-14 20:05:50
dagmik, co Ty się tak nakręcasz, chodzi tu przede wszystkim o takich pseudowegetarian, to częsta sytuacja zwłaszcza gdy ma się 16 lat i naśladuje się coś nie wiadomo po co.

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-04-15 12:02:14
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie dał rady
  •  Sąsiad
  •  Nie ma palenia na stacji
  •  Zawsze na drodze znajdzie się taka menda


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400