Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To nawet za świąteczne jajeczko pracownik musi zapłacić sam.
tsqqgf  14-04-16, 23:28 Zgłoś
+ 377 -
Dodano: 2014-04-16, 23:28:13   przez: tsqqgf
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 377  Zgłoś nadużycie
128
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kobieta i telefon
  •  Po wypadku z Kamazem.
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Marmur87
    Ocena: 30 (glosow:42)
2014-04-17 12:28:12
Jakby to jajko dali za darmo to by musieli to wpisać w odpowiednie formularze podatkowe, do tego jeszcze uzyskane jajko jeśli pracownikowi da je pracodawca jest dla pracownika przychodem, a więc i on powinien ów jajo rozliczyć w PIT. No chyba, że przyjmiemy, że ów jajko jest darowizną daną prywatnie, poza stosunkiem służbowym. Wtedy podlega to pod podatek od darowizn. Jako, że jajko jest mniej warte niż kwota zwolniona z w/w podatku to podlegałoby to tylko zgłoszeniu do urzędu skarbowego... Tak, robię sobie jaja, ale tak to wygląda w Polsce.

exodus554
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-17 21:17:33
9zl za godzine to malo? ludzie zapierdalaja za 3zeta nawet i to w barach w samym srodku miasta i nikt nie robi porzadek z nimi! to jest przestepstwo zeby tyle wplacic pracownikowi

Pokazptaka
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-04-17 20:12:51
Marzenie!!! Ja haruje za 7,42 ... I nie siedze za biurkiem popijajac kawusie....

h3h3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-17 21:18:51
Ojejku. Zmień pracę.

polska_kurwa1998
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-04-17 23:00:40
najlepiej wyjedź z polszy

szulik4
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-18 20:18:41
bo głupi jesteś. wolałbym na budowie tyrać, tam przynajmniej dadzą 12 zł na początek

Albuchta1970
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-17 17:47:07
i w tym przypadku usługa + jajko ma minimalną kwotę za 1 zł.Najpierw sprawcie a później jak zwykle plujcie jadem

Albuchta1970
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-17 17:45:38
Jak zwykle plujecie jadem i nie rozumiecie treści.Zacznijcie czytać i rozumieć to co czytacie.W tym przypadku pracodawca nie może dać nic za darmo gdyż dawno temu za prawicy i PIS powstało prawo podatkowe które mówi że od każdego przychodu/dochodu należy naliczyć podatek,nie wolno natomiast dać nic za darmo gdyż to samo prawo podatkowe jak i VAT mówi że musi być naliczona minimalna kwota na dany towar i odprowadzony podatek VAT.Jeżeli pracodawca nie wykaże tego i nie odprowadzi podatku VAT a pracownik nie odprowadzi podatku od darowizny,podlega karze,urzędnik skarbowy może skorygować daną cen

Narine
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-04-17 18:01:03
ble, ble, ble.Wy z tą US nie chce mi się tak tak tak, więc ostatni raz napiszę: Wystarczyły same życzenia, chyba tam by się US nie wpierdzielił:]

malaja26
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-17 20:45:35
Po pierwsze: świadczenia pieniężne wypłacane z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych są zwolnione od podatku do 380 zł. Po drugie: odnosząc się do zdania:"Jeżeli pracodawca nie wykaże tego i nie odprowadzi podatku VAT" -kolejna bzdura. Vat od zakupu pracodawca ma zapłacić do US ? Naprawdę? Bo mnie się wydaję,że pracodawca płaci vat od sprzedanych towarów i usług, a od zakupu vat płacimy wszyscy- już w sklepie.Zacznij czytać ordynację podatkową bo nie odróżniasz zakupu/ wydatków, od sprzedaży/dochodu- a to już wiedza podstawowa.

malaja26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-17 20:48:52
Dodam jeszcze:świadczenia pieniężne I RZECZOWE typu bony, bilety do opery itd. wypłacane z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych są zwolnione od podatku do 380 zł

romeck
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-17 23:57:45
To a może jeszcze dodam bo jestę uberekspertę. malaja26 mylisz się , co do vatu to tak : pracodawca musi odprowadzić vat od produktów które rozchoduje na pracowników a wcześniej je nabył z odliczeniem vatu. czyli : kupilem jajko jako firma zapłaciłem 1,23 i 0.23 zł oddaje mi państwo( zakładam ze mam na to fakture)... ale jesli to jajko daje pracownikowi to musze te 0.23 vat spowrotem państwu oddać. jak pracownik mi zapłąci za nie 1zł to musze mu wystawić paragon na sprzedaż i odprowadzić % vat i przychód :)

daro012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-18 21:49:32
@malaja26.... Firm5 zatrudniające do 20 pracowników nie prowadzą funduszu świadczeń socjalnych. I nie są zwolnione z opodatkowania żadnych swiadczen na rzecz pracownika - poczytaj zanim zaczniesz pisać.

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-17 17:13:21
jak byś dostał to jajko za darmo, to byś musiał zapłacić podatek od darowizny. Proste? proste .

Narine
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-17 17:56:03
komentarz usunięty przez użytkownika

Narine
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-04-17 18:02:21
K-U-R-W-A co wy tacy tępi?Tak trudno zrozumieć, ze wystarczyły same życzenia, po C*ja te jajka za złotówkę, chcieli dorobić i tyle, a wy ich bronicie, ze bali się US , jakby mieli porządek w papierach to US by im naskoczył nawet jakby rozdali jajca całemu miastu.

tyfus777
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-17 18:48:15
Bardzo przyzwoita cena za symboliczne jajeczko

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-17 16:25:40
Z jednej strony, nikt nikogo nie zmusza do kupna tych jajek, nie? Z drugiej - niech się wypchają z taka fałszywą życzliwością.

Narine
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-17 17:42:25
Bez sensu piszesz. Co z tego, że można nie kupić tych jajek? To ma jakieś znaczenie? Jeżeli kogoś ZAPRASZASZ i to na coś SYMBOLICZNEGO to totalnie nie na miejscu jest kazać za to płacić.Zresztą wygląda jakby chcieli dodatkowo zarobić na własnych pracownikach składając te życzenia. totalne buractwo.

Barcelona69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-17 15:51:40
komentarz usunięty przez moderatora

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-17 14:16:02
dziad a nie pracodawca. A gdzie 23% VAT?

ojejka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-17 14:01:28
Wiecie co... to jest tak, że firmy mogą organizować różnego rodzaju prezenty, bony na święta, inne imprezy, spotkania, ale pracownicy albo za to muszą zapłacić, albo muszą zapłacić podatek. Np mi przy bonach świątecznych zawsze odliczali podatek od pensji, albo przy spotkaniach służbowych tzw "śledzikach", "opłatkach", "jajeczkach", aż szef zdecydował, że będzie zrzutka po złotówce od każdego. Także przypuszczam, że i tutaj to samo... wg mnie śmiesznie brzmi, ale to nie wiocha jeśli ktoś wie, w jaki sposób wypłaca się "premie dodatkowe" i "nieregula

DXPac
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-04-17 13:59:03
W takiej sytuacji napiszcie gdzie to jest. Ludzie nie zatrudnieni pójdą tam kupią po jajeczku i obrzucą szefostwo zwłaszcza dyrekcję i pana prezesa po mordach tymi jajeczkami.

tyfus777
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-17 18:50:07
a czemu tak? wyrzucanie jedzenia jest złe, tyle przecież głodnych dzieci. Ja chętnie za złotóweczkę poszedłbym na tą imprezkę

Wiiewior
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-04-17 13:40:34
Chwilka chwilka, czy tylko mnie się wydaje, że napis "Szefostwo" i wszystko to, co jest napisane pod jajkiem i podkreślone na czerwono nie pasuje do reszty?? 1: Inny odcień, 2: Zdjęcie robione pod niewielkim kątem, co widać po życzeniach oraz litery blisko siebie, czego na "dopisywanym" tekscie nie ma, 3: czcionka... , 4: pochylenie życzeń różni się od pochylenia kontrowersyjnej części tekstu... Wygląda to na dopisywane, na dobrej klasy ścieme.

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-17 13:53:10
Myślisz, że ktoś by się tak meczył, żeby spreparować i przerobić fotkę? Łatwiej i szybciej można by ją przepisać w Wordzie i powiesić na ścianie w pokoju.

Wiiewior
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-04-17 14:13:30
W takim razie dobrze sie przypatrz i sam sobie odpowiedz. Obserwuję tą fotkę od jakiegoś czasu i jestem przekonany, że tekst jest spreparowany, dopisany "dla furory i lajkuff".

saminacpaniludzie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-17 16:58:49
tez to widze, masz racje

tyfus777
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-17 18:51:51
tak, chyba masz rację. Dodatkowo o tym świadczy, że dostałeś kilka minusów - pewnie od autora ;D

kamuimac
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-17 13:38:11
jesli praca komus nie opdpowiada zawsze moze poszukac innej - no ale ze "nie chciało sie nosic teczki trza dzwigac woreczki " ale na szczescie nigdy nie za pozno na zmiane :) zawsze mozna sie rozwinac zmienic zawód i poszukac szczescia gdzie indziej jesli to co robisz nie daje ci satysfakcji.

Nick-T_00
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-04-17 13:13:51
Jak czytam te wpisy, że 9 zł na godzinę to dużo i że pracujecie za 4 to nie wiem czy płakać czy się śmiać. Czy ktoś za was podpisywał umowę? Wrobił was w takie bagno? Nie mówicie mi, że lepiej płatnej pracy nie ma bo mnie śmiech ogarnie. Sami się nie szanujecie a wymagacie szacunku u innych? Żenada.

Viperka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-17 13:12:24
Niech się pukną w łeb tym jajeczkiem, albo idą puknąć w jajko to przejdą im dziwne pomysły.

sarkrz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-17 12:54:25
ja mam 6zł z umową. ale po chj mi umowa , skoro emerytury i tak nie dożyję , a jak dożyję to wezmę kilka razy i prdlne w kalendarz

wojtas16_92
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-04-17 12:40:33
Praca 9 zł za godz w tych czasach jak Ci nie pasuję to ja chętnie mogę iść za Ciebie. Składka na Wielkanoc tylko 1 zł to Ty chyba dziadem jesteś jak dla Ciebie to dużo

wieslav
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-04-17 12:47:11
Przez takie wycierusy jak ty, w tym kraju są takie niskie stawki. Bo zawsze znajdzie się takie zero, które jest gotowe pracować prawie za darmo.

NiggerKiller
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-04-17 12:55:59
jeżeli 9 zł netto to nie jest to niska stawka jak jestes od razu po szkole :) Ale ja nie wiem może Pan z warszawy a tam takie kokosy biją:) u mnie w mieście w zakładzie ludzie napieprzają po 16 godzin dziennie za 5zl/h żeby rodzinę wykarmić. Zawsze mogą się postawić i na ulicy wylądować:)

Marmur87
    Ocena: 30 (glosow:42)
2014-04-17 12:28:12
Jakby to jajko dali za darmo to by musieli to wpisać w odpowiednie formularze podatkowe, do tego jeszcze uzyskane jajko jeśli pracownikowi da je pracodawca jest dla pracownika przychodem, a więc i on powinien ów jajo rozliczyć w PIT. No chyba, że przyjmiemy, że ów jajko jest darowizną daną prywatnie, poza stosunkiem służbowym. Wtedy podlega to pod podatek od darowizn. Jako, że jajko jest mniej warte niż kwota zwolniona z w/w podatku to podlegałoby to tylko zgłoszeniu do urzędu skarbowego... Tak, robię sobie jaja, ale tak to wygląda w Polsce.

gizmo88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-17 12:22:59
Te moderator, lewaku, chcesz po japie?

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-17 12:14:22
komentarz usunięty przez moderatora

pafcio80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-17 12:11:37
ja pracuje w urzędzie panstwowym w lublinie od 7 lat i w przeliczeniu mam 8zl/h, a na swieta zawsze sie ludzie skladaja po 15zł. kicha

gizmo88
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-04-17 12:18:24
Nie no... musicie się składać? Nie dali wam z państwowych tzn. podatnika?

dombek81
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-04-17 11:57:16
9 zł netto???????????????????????????????????????? stary dawaj namiar na tą fimrę!! przeprowadzam się tam z rodziną nawet bo u mnie mam 4,2/h !!

diku1987
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-04-17 11:46:26
Normalnie są bezczelni chamy wredne :-/

s0nar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-04-17 11:40:08
Jaka praca taka płaca. Sorry, takie mamy prawa rynku :D

santi35
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-17 11:22:50
9zł. to niezła stawka :) u nas w Sandomierzu 5 to podstawa

wieslav
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-04-17 12:53:59
9zł to niezła stawka? Ludzie zacznijcie się szanować.

enteros
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-04-17 11:13:59
Kapitalizm upadla człowieka. W kapitalizmie człowiek jest tylko małym trybikiem w całej grupie szefów i pracodawców. To taki mały trybik w zegarze wieżowym, taka malutka śrubka w ogromnym Big Benie.

czaro05
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-04-17 11:59:51
Tu kapitalizm nie ma nic do rzeczy, nie masz pojęcia o czym mówisz. Prawdziwy kapitalizm powoduje, znacznie wzrasta liczba miejsc pracy, a co za tym idzie - pracodawca musi dbać o pracownika, bo ten może w każdej chwili pójść pracować gdzie indziej. Lepszy komunizm, gdzie najważniejsze jest dobro ogółu, a szczęście jednostki się nie liczy? W tym ustroju to dopiero jesteś nikim.

Asmodei
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-17 12:22:08
Czaro jak przestaniesz czytać o kapitalizmie a zobaczysz jak on wygląda w rzeczywistości to pogadamy.

czaro05
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-17 13:21:37
Asmodei, a Ty rozumiem jesteś wielce obeznany? Sytuacja powyżej to wina tylko i wyłącznie szefostwa, tego jakimi są ludźmi nie kapitalizmu (jeśli oczywiście założyć, że to nie fejk).

diamentowamaska
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-04-17 10:43:57
...nie chcą mieć problemów z Urzędem Skarbowym . W tamtym roku byłą taka afera zrobiona przez US

r4ggz
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-04-17 10:40:11
Uciekać z tego kraju.. Szczerze.. to jest jedna z najsmutniejszych wrzutek na tym portalu.

komor2005
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-17 10:36:58
komentarz usunięty przez moderatora

marcin1975rm
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-04-17 10:25:09
By się szefostwo wstydziło, dziady jedne!

egon68
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-04-17 06:38:20
to nie wymysł pracodawcy tylko urzedu skarbowego

damiano0122
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-04-17 10:41:40
praca bez umowy, a US by się jajeczkiem zainteresował???

jw12
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-17 05:55:35
na ank jakaś firma ze strefy ekonomicznej :) ! jakieś koreańce albo włosi:)

PawelJarosz89
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-04-17 02:33:57
w Polsce nic nie ma xa darmo, kiedys ktos mi powiedzial ze w trakcie wigiili praciwniczej to co zjadles bylo ci odliczane od pensji


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500