Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
apoalipsa316  14-04-24, 16:08 Zgłoś
+ 340 -
Dodano: 2014-04-24, 16:08:52   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 340  Zgłoś nadużycie
175
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Co to będzie
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(73)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
JohnMilton
    Ocena: 11 (glosow:27)
2014-04-24 17:26:42
"...ale UE zwraca 85%" (UE bierze pieniądze od Marsjan), "...ale tylko 900000 za... a reszta to za..." - co to za pieprzenie?! Sprawa jest prosta: ponad 7 milionów złotych poszło się pieprzyć i jakbyście tego kota nie obracali, to dupę będzie miał z tyłu!

rav_007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-07 12:57:13
Gimbazjo ! Sam nie jestem fanem PO ale to co tu jest to bzdura, spot kosztowal 900 000 zl. Reszta to czas antenowy na emisje tgo badziewia.

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-14 00:27:54
tuskiem steruje ubek, chcial na prezydenta a tu ubek zabronil i potulnie tylko na premiera

mlotkowy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-02 21:35:06
...co za brednie, nie potraficie sami myslec tylko powtarzacie hasla z TVN-u, a prawda jest taka, sa zazdrosni bo TVP dostalo 6mln za emisje tego spotu, ktory kosztowal 1mln... zacznijcie sami myslec a nie powtarzac telewizyjne slogany...banda debili

Krisstafor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-30 22:26:40
Trzeciej kadencji nie będzie i trzeba jakoś tą kase wyciągać to wójek, kuzyn , i inne pociotki nakręciły filmik i kasa wpadła jeszcze wiele milionów pójdzie na inne duperele.

homertcz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-30 11:44:08
Ten spot kosztował ok. 900.000 a reszta to wykupienie czasu antenowego, to jakby wykupić czas antenowy dla drogówki to by z miliard kosztowała.

pingu68
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 19:44:00
Zacznijmy od tego że w tym spocie nie porównali teraźniejszości z 2004 rokiem, tylko z 1984 a może nawet z 1964, bo wtedy jeździły Syreny, Warszawy i Nysy. Czy społeczeństwo jest już tak tępe jak w stanach?? Pomijając koszt, spot to kłamstwo! Oczywiście pozdrawiam kierowców nadal użytkujących ww. pojazdy:)

anubisgd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 18:05:22
Donald tusk debil i złodziej połowę zgarnął do kieszeni. kiedy go w końcu odstrzelą.

tymonek01
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-29 17:58:15
a kto wie ile tak na prawdę ten spot kosztował??

Silarkin20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 15:47:09
I tak wygra wybory, bo w naszym kraju nikt nie wie co to demokracja ^^

zbrodniczyzboj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-04 09:42:46
Nie ma też poważnych, godnych zaufania partii, na które można by oddać swój głos a ludzie zagłosują na partię, która będzie liczyć się w sondażach. Niestety, to co jest prezentowane w obecnej polityce, nie zasługuje nawet na ocenę mierną

prezes2k6
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-28 22:56:08
jest to naj droższy film w dziejach kinematografi. koszt Piratów z Karaibów był mniejszy . Pomnóżcie to x 150 min ( tyle trwa najdroższy film ŚWIATA) a sami zobaczycie .

jao5983
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-28 22:47:52
mało inteligent moderatorze wyrażam swoja opinie więc nie usuwaj moich komentarzy zanim podlegają ocenie innych !!! mam prawo do własnego zdania

jao5983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-28 22:43:47
komentarz usunięty przez moderatora

bordo001
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-04-28 20:56:04
bzdura! po pierwsze - pieniadze dala unia na promocje UE (gdyby nie wydali ich na film musieliby je oddac z powrotem), po drugie - 7 mln kosztuje emisja spotu w telewizji, a nie produkcja samego filmu... NIE SLUCHAJCIE KACZYNSKIEGO BO BEDZIECIE ZIMA W SANDALACH POPIERDALAC

gadrianoo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-04-28 22:56:28
Pieniadze dala unia no tekst roku , bordo001 czy widziales kiedys zeby ktos cos komus dal za darmo , albo bez jakiegos planu na przyszlosc ? , nawet telefon za symoliczna 1zl w jakiejs telefoni kom. kosztuje cie gruby hajs ,

corvus_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 14:44:10
komentarz usunięty przez użytkownika

corvus_pl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-04-29 14:45:11
gadrianoo pieniądze na ten spot pochodzą z UE. Gdyby tego spotu nie zrobili to pieniądze zostałyby zabranie. Uprzedzając kolejne durne komentarze typu że można było przeznaczyć te pieniądze na co innego, odpowiadam nie nie można było tych pieniędzy przeznaczyć na co innego. Dodatkowo większy koszt stanowi rozpowszechnianie tego w środkach masowego przekazu i tutaj jest paradoks jak to w Polsce - TV nakręciło aferę i pluje że taki drogi ale kasę chętnie bierze za pokazywanie tego

kazsu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-28 20:42:25
No i proszę, przeciez można dać zarobić kolesiom albo rodzince. Przeciez tam wszyscy kryją jeden drugiego. Ludzi to mają za nic. Potrzebni do płacenia podatków na takie i inne niepotrzebne rzeczy. A służba zdrowia leży. I to ma być kraj przyszłości dla młodych. Tylko płakać nad tym krajem w którym jest coraz gorzej.

sznib
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-04-28 18:55:22
Różnica jest taka że na film się wydaje określone środki, potem film trafia do kin i środki się zwracają i jeszcze są zyski. Za ten spot zapłacili (podobno) ok. miliona, a te dodatkowe 6 to koszt puszczania tego szajsu w TV, bo normalnie nikt by tego nie chciał oglądać.

darciel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-28 18:29:06
komentarz usunięty przez moderatora

viader80
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-04-28 16:15:28
Mało tego. Znajdą się tacy co będą głosować na peło :(((((

jaracz97
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-28 16:12:30
Ten absurd był na głownej i to całkiem niedawno

Nick-T_00
    Ocena: 6 (glosow:28)
2014-04-28 14:56:59
Przecież to już było i po raz kolejny trzeba głąbom tłumaczyć, że wyprodukowanie spotu nie kosztowało 7000000 tylko niecały milion. Więc manipulujecie i naciągacie fakty jak osoby które o to oskarżacie.

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-04-28 17:05:55
Ty też jesteś tym głąbem skoro wierzysz, że na produkcję 1 minuty trzeba było wydać aż 920 tys. Na necie ludzie zajmujący się takimi rzeczami robili podsumowanie kosztów i razem z prawami do użycia piosenki wyszło im ok 450 tys. więc i tak pół miliona więcej rząd wydał. Ale i tak wiem, że mnie zminusujesz bo wierzysz w każde gówno, które ci złodzieje z po przedstawią. Na logo wydali 80 tys złotych i pewnie też uważasz, że słuszna cena.

Nick-T_00
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-04-28 19:09:32
Nie jestem ekspertem w tych sprawach (podobnie jak ty) więc nie wypowiadam się czy to dużo czy mało. Dla przeciętnego zjadacza chleba to dużo, dla kogoś kto robi minutowy filmik na całą Polskę (który ma wzbudzać pozytywne emocje w trakcie jednej minuty - to trudne) może to być mało. "Eksperci z neta" pewnie nigdy nie zajmowali się produkcją na taką skalę i z taką odpowiedzialnością. Być może są również zazdrośni, bo nigdy za takie pieniądze nikt u nich nic nie zamówi. Twój tekst o minusie mówi o tobie wiele - jesteś jeszcze młody i przejmujesz się, że ktoś ci da minus - zmężniej.

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-28 19:32:45
Jak nie jesteś ekspertem to po co używasz wyrazu 'manipulacja' 'naciąganie faktów'. Może sam jesteś zmanipulowany? Napisałeś oczywiście gówno, które wywnioskowałeś jako przeciętny zjadacz chleba. Piszesz, że ludzie na necie napisali te posty z zazdrości. Hahaha, no totalna głupota. Myślisz, że np. różne wyceny jakie podawane są na necie na obojętnie jaki temat to czysta teoretyka? Uważasz, że ludzie są tępi i na pewno nie zajmują się 'taką poważną' sprawą jak tworzenie filmów, animacji? Oczywiście za pewnik przyjmujesz wszelkie rządowe komunikaty. A dla mnie to UE to jedna wielka biurokratyczn

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-28 19:35:26
machina, która przeżera pieniądze. Jak uważasz czy lepiej ludzie spożytkują pieniądze jeśli będą sami odpowiedzialni za inwestycje czy może lepiej wydadzą pieniądze urzędasy z UE, gdzie każdy musi do kabzy sobie napchać po trochu. Ile jest marnotrawionych pieniędzy z powodu jakiś bzdurnych przepisów? Ile trzeba spełnić wymogów? Jeśli uważasz, że UE wydaje mądrze pieniądze to się mylisz.

Nick-T_00
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-04-28 20:49:03
Przeczytaj jeszcze raz mój pierwszy post - tym razem uważnie - to może zrozumiesz dlaczego napisałem "manipulacja" i "naciąganie faktów". Chociaż czytając twoje kolejne posty szczerze wątpię czy do ciebie dotrze. Zaczynasz już wkładać mi w usta słowa, których nie powiedziałem... nie wiem po co? Dla lepszego efektu? Na moje to lepszy filmik zrobiłbyś w Movie Makerze za 10 zł/h. Ewentualnie można ściągnąć wersję testową Vegasa i dodać kilka fajerwerków za 20 zł. I gotowe.

reunion1
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-04-28 14:36:40
polecam maść na ból doopy, dostępna w każdej aptece

zulka123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-04-28 14:25:48
większość kosztów to opłata za transmije w szczytowych godzinach, i prawa autorskie do piosenki, przynajmniej tak tłumaczyli koszty

jarod220984
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-04-28 14:02:37
nie takie przekręty uchodziły im płazem...

Bolec1980
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-04-28 12:37:52
Mam pytanie do zorientowanych w sprawie tego sławetnego spociku: czy McCartney o tym wie? Pytam serio. Czy wie, że "wystąpił" i że jego mega song został wykorzystany przez tych paparuchów?

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-04-28 15:04:56
Ty serio myślisz, że można wykorzystać utwór w spocie reklamowym bez zgody właściciela praw autorskich? Poza tym dlaczego ludzie twierdzą, że spot jest reklamą PO? Do UE weszliśmy za SLD w wyniku referendum.

zaginiony9
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-04-28 12:24:40
film lipa i spot lipa. tyle

Synapsse
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-04-28 12:20:16
Platforma Obywatelska, Prawo i Sprawiedliwość, Polskie Stronnictwo Ludowe to lewica w najczystszej postaci, tylko udająca prawicę dla poklasku. Tam gdzie państwo chce mieć jak największy wpływ na obywatela, tworzące prawo pełne zakazów, nakazów, rozkazów i nakładające wszelkiej maści podatki za najmniejszą próbę wzbogacenia się obywateli czyli inaczej haracze w świetle prawa, opłaty za praktycznie wszystko, to jest to LEWICA , LEWACTWO!!!! Sami to wybieracie głupcy !!!

LordElefant
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-28 23:53:41
Z punktu widzenia logiki masz rację, ale wyborcy nie kierują się logiką. Dla wyborcy nie liczy się jak faktycznie jest ale jak mu się wydaje że jest.

Synapsse
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-04-28 12:05:12
Mamy szansę zniszczyć ten burdel i oderwać tych żydo-komuchów udających polskich demokratów od koryta nie głosując na PO PiS PSL SLD TR.

yumao
    Ocena: -8 (glosow:20)
2014-04-28 11:50:56
Kuźwa przypie*dalacie się o to jakby to było ch*j wie jak straszne dla sytuacji państwa. Spot wyszedł fajny, UE dało 85%. Zamiast się cieszyć, że rzeczywiście widać postępy to tylko narzekać potraficie.

qwerty777
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-04-28 12:14:40
co ci ty glupcze UE dalo ? sam za to baranie zaplaciles. a baranom takim jak ty sie wmawia, ze ue cos dalo (pewnie wyczarowali :) ) .

reunion1
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-04-28 14:46:19
jak narazie głupi cieciu PL nie jest płatnikiem netto do kasy UE i twoja zasraną wioskę sponsoruję Niemcy Angole Włochy i kilka innych nacji

krzyzyk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-30 00:51:50
@reunion1 niezła propaganda, poczytaj trochę o zasadzie przydzielania dotacji z unii!

antylewak
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-04-28 11:50:54
komentarz usunięty przez moderatora

paweln0221
    Ocena: -9 (glosow:9)
2014-04-28 11:35:02
A oglądał ktoś ten kicz "Drogówka"

jolllooo
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-04-28 12:23:57
Po pierwsze, kiedy zadaje się pytanie to stawia się znak zapytania na końcu. Miałeś już to w szkole? Po drugie, ja oglądałem, film jest rewelacyjny a jak (może) dorośniesz to zrozumiesz, że w tym kraju takie filmy to prawie literatura faktu, nie fikcji

kasioolaa
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-04-28 11:05:25
rząd jest jaki jest. Mam w dupie politykę, ale ludzie, czytajcie trochę więcej wiadomości! 85% środków dała UE, bo to ich obowiązek! To środki na jej promocję! Nie ma w tym spocie ani jednego polityka! Jeśli chcecie się wypowiadać to najpierw się bardziej wyedukujcie

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-28 17:15:21
Właśnie widać, że masz w dupie politykę. Gdybyś choć trochę wysiliła łeb to doszła byś do wniosku, że Polska więcej daje niż otrzymuje z UE. Lepiej dziewczynko nie pisz takich bzdur.

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-28 17:16:58
a dlatego tak myślisz bo machina propagandowa działa i wmawiane jest obywatelom, że kasa spada dosłownie z nieba. Unia czaruje i rzuca pieniędzmi jak piaskiem, nie?

sitwa
    Ocena: 8 (glosow:18)
2014-04-28 10:20:12
komentarz usunięty przez użytkownika

Antycyponek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-04-28 10:14:09
komentarz usunięty przez moderatora

Antycyponek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-04-28 10:09:40
komentarz usunięty przez moderatora

prezi
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-04-25 01:50:59
jak bym wiedział że taka cena będzie to też bym wystartował w przetargu. Potem bierzesz sobie podwykonawcę, dajesz mu 10 000zł, robi ci spocik na super wypasie. A dla ciebie cała reszta minus koszty transmisji w TV. Czemu normalni ludzie nie wiedzą o przetargach?

BlaszanyPinokio
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-04-24 23:05:03
Słuchajcie. Równo 7 mln, nie poszło tylko na produkcję tego spotu. Znaczną część tej kasy pochłonęło wykupienie czasu emisji w mediach. W tzw. prime time wykupienie tego czasu kosztuje bardzo dużo. Ale prawdą jest, że na samą produkcje klipu wydano za dużo. Bo w pełni można go zrealizować za jakieś 300-400 tyś. (prawa autorskie, produkcja itd.)

belialus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-24 18:47:49
gowno...

zyryy
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-04-24 18:06:38
Widzę, że koledzy z wiochy gówno się znają na dotacjach unijnych i pieprzą farmazony. To, że zostały wydane te pieniądze nie oznacza, że kto inny by je dostał ;p każdy program ma inne przeznaczenie i inne fundusze. To było związane na pewno z promocją UE więc na zakładanie działalności by nie mogło być przeznaczone tak czy siak. Jeżeli chodzi o to, że Polska płaci kasę Unii to co z tego ? Ludzie wcześniej nie płaciliśmy unii, a o dotacjach jakichkolwiek można było marzyć..

JohnMilton
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-04-24 19:11:18
Czyli jednak Marsjanie. A nie mogliby dotować Polski bezpośrednio, a nie przez UE?

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-24 21:06:40
Czyli płacąc UE składki dotujemy się sami? ;)

JohnMilton
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-24 21:20:38
Jeśli nie wierzysz w pozaziemskie cywilizacje, to pozostaje tylko takie rozwiązanie, ale też nie do końca, bo część tych pieniędzy znika w czarnych dziurach. Anonimowi naukowcy w wywiadzie dla *** zlokalizowali te dziury w Strasburgu i Brukseli.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-24 21:26:15
Kiedyś jechałam pociągiem i gadałam z gościem, który powiedział, że gdyby Polska nie weszła do Unii,a pieniądze z obowiązkowych składek w całości przeznaczała na inwestycje, typu drogi, szkoły itd. o wiele więcej byśmy mogli zrobić. Z drugiej jednak strony, znając zachłanność i lepkie rączki naszych nie do końca uczciwych rodaków, pieniądze mogłyby też przepaść...a tak, Unia każe rozliczyć i musimy się z tego wywiązać ;)

JohnMilton
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-04-24 22:06:56
Myślisz, że jak rozlicza Unia, to nie ma żadnych przekrętów? Możesz tak dalej myśleć - mnie to nie przeszkadza.

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-04-24 22:13:20
Nie, ja nie myślę, że wtedy nie ma przekrętów. Są jak najbardziej, tylko wydaje mi się, że trudniej je robić, bo Unia "patrzy na ręce".

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-28 15:01:30
Brałem udział w projekcie unijnym. Każdy kto to robił przyzna, że kontrola jest znacznie bardziej dokładna i papierologia wnikliwiej sprawdzana niż było to wcześniej. Nie twierdzę, że nie ma wałków, ale są znacznie ograniczone. Po drugie tylko ślepy nie widzi, że więcej z UE bierzemy niż dajemy. To, że ktoś w pociągu powiedział, że to nieprawda jakoś mnie nie przekonuje.

oleum
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-04-24 17:49:47
Za komuny emisja była za darmo!

JohnMilton
    Ocena: 11 (glosow:27)
2014-04-24 17:26:42
"...ale UE zwraca 85%" (UE bierze pieniądze od Marsjan), "...ale tylko 900000 za... a reszta to za..." - co to za pieprzenie?! Sprawa jest prosta: ponad 7 milionów złotych poszło się pieprzyć i jakbyście tego kota nie obracali, to dupę będzie miał z tyłu!

JohnMilton
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-24 17:29:05
PS Jeśli pieniądze na "Drogówkę" poszły z budżetu, to też uważam je za zmarnowane.

cavefalcon
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-28 13:25:26
komentarz usunięty przez użytkownika

witawu
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-04-24 16:44:15
Ktoś jest biedniejszy o te 7 mln aby koledzy Ryżego zarobili te 7 mln.

kaskuj
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-04-24 16:30:43
produkcja spotu to 900 tys, reszta to koszty emisji w TV, postarajcie się następnym razem bardziej dokładnie podawać takie rewelacje

makrelka
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-04-24 16:42:20
idioto, 80% dostali dofinansowania od unii, na która to kase wszyscy sie składamy, 20% to kasa partyjna finansowana z budżetu Polski, i co Qrwa sam zapłacił?

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-04-24 16:43:06
Nie dość że 900 tyś to jeszcze 85% z tego zwraca Unia...

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-04-24 17:14:31
A te minusy to za to że prawdę napisałem?

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-24 17:17:49
Ja dałem za nick, nie wiem jak inni.

krzyzyk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-28 11:48:32
"Nie dość że 900 tyś to jeszcze 85% z tego zwraca Unia..." daje nam unia z naszych składek, lepiej dowiedz się na jakiej zasadzie działają dotacje z unii!

gajcy
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-04-24 16:22:40
Czepiacie sie , ale jaki aktor! A jak wiecie za jakość trzeba placic , byle jaka madonna wziela 5000.000 zł na narodowym wiec mysle ze takiejmklasy piosenkarz i aktor( bo nikt tak kitu nie potrafi wciskać ) jak donald jest wart tych pieniedzy. A pomyscie ile bedzie brał jak wygra wybory ,bo mysle ze ta suma wynika z promocji przedwyborczej.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300