Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
klisza08  14-04-29, 18:34 Zgłoś
+ 173 -
Dodano: 2014-04-29, 18:34:58   przez: klisza08
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 173  Zgłoś nadużycie
19
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
  •  Opis poniżej ...
  •  ZUS zabrał rentę niewidomemu bo dorobił za dużo.
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
Ukryj komentarze(17)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zuababajaga
    Ocena: 41 (glosow:43)
2014-05-01 18:59:17
Wygimnastykowana laska to wiocha?

dominique78
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-04 00:24:51
Gdyby ona uczyła WF-u,frekwencja 100%

Jurko1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-02 10:13:25
Zajebista pierdziawka

evertos
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-05-02 04:21:43
fajna doopka z tego co widze ale wiochy niebardzo jestem w stanie zauwazyc

Elkesz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-02 01:12:26
Łatwo jej przychodzi robienie takich sztuczek,bo ma nisko położony środek ciężkości.

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-02 11:41:54
mialam kiedys taka zabke do nakrecania do kapieli,krecila tylnymi szlapami wokol bioderek-sama radocha :-)

piPPcius
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-02 17:34:53
komentarz usunięty przez moderatora

alinka181
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-01 22:59:35
autora wpier....zazdrosc zadna wiocha

klisza08
    Ocena: -8 (glosow:8)
2014-05-02 01:13:23
nie -tylko wk..wia mnie jej chamstwo ;-P

RobertK20
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-01 21:11:09
fajna dupa

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-01 20:06:53
Zajeb..ta ! wygimnastykowana dziewczyna ! zadna wiocha !

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-01 20:08:38
Obstawiam ,ze jest pływaczką ,bo ma bardziej szersze mieśnia grzbietu ,no nogi równiez... Sportowcy to nie wiocha !

d_j_siwy
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-01 19:54:53
Gimnastykowałbym :)))))

FireCrow
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-01 19:30:43
Ależ wyćwiczona! A jakie ładne pośladki :)

WTFnutriii
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-01 19:06:19
Jeżeli to wiocha to przeprowadzam się na wieś

zuababajaga
    Ocena: 41 (glosow:43)
2014-05-01 18:59:17
Wygimnastykowana laska to wiocha?

Suuzi
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-05-01 18:13:24
wygimnastykowana ;) pewnie umie różne koziołki wywijac ;)

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-05-01 18:02:39
Marnuje się w szkole :]


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300