Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie dajmy się dłużej oszukiwać
Laudanum  14-04-30, 11:31 Zgłoś
+ 380 -
Dodano: 2014-04-30, 11:31:05   przez: Laudanum
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 380  Zgłoś nadużycie
64
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(109)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mlw1488
    Ocena: 51 (glosow:61)
2014-04-30 13:04:37
Trudno się nie zgodzić. Tak samo jak nie ma darmowej edukacji czy służby zdrowia.

Pinki20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-11 03:35:04
Bla bla bla ,,panstwo'' swoich pieniedzy nie ma,wiec jezeli komus cos obiecuje to znaczy ze innym bedzie musialo zabrac.Podreczniki za ,,darmo'',ale ktos za to zaplacic musi...Dadza za free ,ale Lorek zgarnie tyle kasy ,ze hej.No i niby kto i czym znow zapcha ta dziure budzetowa?Hah ci sami rodzice ktorych dzieci dostaly ,,za darmo''ksiazki (tyle ze pod inna postacia).Niech krowa za darmo je napisze!!!

miyszanka
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-05-03 22:37:54
Słuchajcie dalej pieprzenia tego matoła. Jak większość tu zgromadzonych Gimbusów będzie miała dzieci to zrozumie jak ogromną oszczędnością dla rodziców jest niepłacenie za podręczniki. Honorarium dla wydawcy za podręczniki z podatków? No za coś je chyba płacimy. A może Panie Cejrowski księdzu dać za napisanie podręcznika?? Doskonały pomysł, nieprawdaż ??

Herdzik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-05-04 21:21:45
HEHE to niech biora Ci całą wypłatę, na rzecz podatków, BO ONI WIEDZĄ CO JEST DLA CIEBIE DOBRE.

mirga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-24 12:52:23
Herdzik, jak zaczniesz pracować, to będziesz wiedział, że podatki się płaci i nie masz wpływu na to na co pójdą i kto je zagarnie. Co ma do rzeczy cała Twoja wypłata. Raz podatek zapłacony, rodzice dostaną książki za free co jest dla nich dużą oszczędnością. To czy ktoś 5 baniek dostanie czy 10, i kto, nie ma dla rodzica znaczenia, bo podatek już mu został zabrany, rodzic nie zapłaci więcej. Fakt, Wojtek najlepiej przekazałby większość podatków na kościół, wtedy byłoby najlepiej

zbrodniczyzboj
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-03 11:17:47
Kontrowersyjna dla mnie jest wyłącznie suma honorarium. Pokazuje jak gospodaruje się przekazywanymi państwu pieniędzmi podatników. Czy naprawdę nie można robić tego choć ciut dyskretniej?

hophophop
    Ocena: -9 (glosow:15)
2014-05-03 07:38:24
Pan Cejrowski umie na wszystkich tylko gadać szkoda że jeżeli jest taki mądry to sam nie opracował sam tego podręcznika. Wtedy napewno był by za darmo.

Samwise_Gamgee
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-05-03 00:35:46
bo jak wszyscy wiemy do tej pory drukarnie i księgarnie nie brały wynagrodzenia za(co roku nowe) książki szkolne, no ale jak zwykle świato.bliwy guru od wszytkiego wie lepiej

cokolino123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-03 20:41:48
szkoda, ze jesteś taki głupi ze nie zrozumiałeś

irek285
    Ocena: -12 (glosow:16)
2014-05-02 22:18:25
Pan Cejrowski chyba szuka sposobu na zaistnienie.Racje moze i ma w niektorych sprawach,tylko po co gadac w kolo i to samo i to co wszyscy juz wiedza?? Zamiast cos zrobic!!! Czyzby chcial zeby mu ktos zamkna usta proponujac jakas ciepla posadke?? Bo jak narazie snuje sie bez celu i udaje znawce.

marcinko83
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-05-02 22:40:12
boli cię to jak ktoś mówi prawdę?, włącz sobie państwową telewizje tam jej nie doświadczysz

zbysiula154
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-05-03 00:37:52
Pan Cejrowski jest katolikiem, a żaden szanujący się katolik nie jest socjalistą, bo rabowanie jednych na rzecz drugich jest wbrew siódmemu przykazaniu "NIE KRADNIJ". Parędziesiąt lat propagandy ateistycznego komunizmu, zrobiło ludziom sieczkę z mózgu, którą dodatkowo rozdrobniła 10 letnia ateizująca się eurokomuna. Socjalizm to synonim słowa złodziejstwo, socjalista złodziej, socjal kraść (rabować)

kamilova
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-02 20:57:16
Przecież ten podręcznik, ma być w wersji na tablet lub inny wyświetlacz rozdawany w szkołach (projekt UE). Nie będzie żadnego druku ???

neo86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-02 20:55:46
Ale darmowe oprogramowanie Open-Source w tym system operacyjny (Dystrybucje Linux) są :-P

popek70
    Ocena: -6 (glosow:18)
2014-05-02 19:37:55
Ten gość nie jest obywatelem naszego kraju , więc jakim prawem komentuje sprawy dot. Polski

kurwamac02
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-05-02 20:34:15
komentarz usunięty przez moderatora

asia192
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-05-02 19:07:24
Darmowy podręcznik kojarzy mi się z tym, że ktoś dostanie podręcznik i nie zapłaci za niego. Nie wiem jak można to krytykować, przecież to jest oszczędność dla rodziców, którzy na same ksiażki wydają 500-700zł. Ale pewnie tego pana drażni to, że on tych pieniędzy nie dostanie, bo nie wiem jak to wytłumaczyć.

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-05-02 19:26:06
Tak, ale pieniądze na tą książkę nie materializują się gdzieś w tajemniczy sposób tylko zapłaci za nią ta sama rodzina plus parę grosze na urzędników którzy tą książkę rozdawać będą rodzinom patolgicznym by owa rodzina miała więcej kasy na wódkę.

cokolino123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-03 20:43:47
ty naprawdę nie rozumiesz czy udajesz głupiego. on nie krytykuje darmowego podręcznika tylko HONORARIUM jakie otrzyma autorka!

C2ShadowMan
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-05-02 18:39:31
Ludzie wierzą w darmową kasę. W "darmowe" podręczniki, w "darmowe" dotacje Unijne. A ktoś wam KU*WA dziady mentalne drukuje te pieniądze, czy wszystko pochodzi z PODATKÓW?

zbysiula154
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-05-02 18:53:30
Socjaliście nie wytłumaczysz, że dobrobyt i pieniądze pochodzą z pracy, a nie z dotacji i żebrania. Próbowałem parę postów niżej i nic jak grochem o ścianę.

Century94
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-03 03:14:54
Ja wiem, że takie populistyczne komentarze łatwo łyknąć, ale... Technicznie rzecz biorąc pieniądze się drukuje... A przynajmniej banknoty. Bardziej by basowało coś odnośnie ilości pieniądza a ilości złota w skarbcu, no, ale wtedy byłoby zbyt fachowo i nie populistycznie jak już wspomniałem...

grog
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-05-02 18:13:14
poniewaz cejrowskiemu juz dawno temu wyprostowaly sie zwoje mozgowe nie potrafi ogarnac, ze "darmowy podrecznik" dlatego, ze dzieciaki otrzymaja go bezplatnie a nie ze nic nie kosztowal

robolov
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-02 18:21:01
właśnie! ale niestety, jesteśmy takim narodem, że zawsze się komuś nie będzie coś podobało... ale żeby hejtować rząd, za darmowe podręczniki dla dzieciaków często mających nie zamożnych rodziców, to już jest dla mnie przesadą! Chyba właśnie po to rząd zbiera kasę z podatków, by zrobić coś dla społeczeństwa, mi się to podoba, na pewno wole słyszeć, że pieniądze z budżetu są na takie rzeczy, a nie na premie polityków!

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-02 18:58:33
No no socjalizm jest fajny można z pieniędzy podatnika stworzyć porta dla bezdomnych za 49 baniek. Teraz trzeba tylko pomyśleć nad jakimś rozwiązaniem systemowym by bezdomnym po tabelecie dać.

robolov
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-05-02 17:42:16
dla odbiorcy końcowego, czyli rodziców, podręcznik będzie darmowy bo nie zapłacą za niego ani grosza, a że są koszta to naturalne, tylko że te koszta pokryje rząd i owszem, że to z naszych podatków, ale i bez tych podręczników te podatki płacimy więc czy naprawdę kogoś to tu boli? Bo na pewno mniej będzie boleć rodziców więc to chyba dobrze? Lepiej żeby rząd przeznaczył pieniądze na takie akcje niż na premie dla członków rządu? Sory ale jak dla mnie to WC jedynie gdzie dobrze gada to w "Boso przez świat", bo tu to ewidentnie farmazony plecie..

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-02 19:09:50
Politycy zbiorą pieniądze na książki i premie dla rządu za to, że wspaniałomyślnie za nasze pieniądze rozdają książki dla patologii i za stworzenie portalu dla bezdomnych za 49 milionów. Teraz tatuś w takiej rodzinie będzie mógł więcej pić i nie będzie mu żona miałczała nad uchem, że "Pół litra kupiłeś, a dzieciak na książkę nie ma" po prostu dostanie ją z socjalu. Teraz przeciętna rodzina kupi książkę swojemu dziecku i tej drugiej patologicznej rodzinie.

cokolino123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-03 20:46:29
jełsi nie przeszkadza ci ze z twoich pieniędzy jakaś kuzynka ministra dostanie milion za napisanie podręcznika dla dzieci!!!!! to w porządku. Włacz myślenie, bo na razie u ciebie z tym krucho. właśnie dlatego ze takeiie lemingi jak ty się na wszytko zgadzają, w tym kraju jest tak źle.

sebols
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-05-02 17:11:16
Kolejny przekręt tuskowego rządu

zonkumariano
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-05-02 17:04:31
LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY Gdybym był żydowskim okupantem podszywającym się pod Polaka pod bardziej lub mniej zmienionymi nazwiskami i chciał zniszczyć naród polski, pracując na zlecenie obcych wrogich służb to wyganiałbym młodych ,mądrych ludzi zagranicę za chlebem na emigrację, podnosiłbym podatki i wprowadzałbym nowe, dawał podwyżki i kolejne przywileje resortom siłowym, stawiałbym 500 nowych radarów, wzmacniałbym inwigilację obywateli, likwidowałbym państwowe szkolnictwo i służbę zdrowia oraz ograniczałbym do nich dostęp, oddałbym banki, media i handel obcym i wrogom Polski, wyśmiewałbym ich wa

piPPcius
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-05-02 16:44:56
komentarz usunięty przez moderatora

Millais
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-05-02 16:42:09
Przecież ten idiota sam był i jest wielkim propagatorem jednego podręcznika. A skoro z socjalizmem mu nie po drodze to dlaczego chce żeby był jeszcze produkowany za darmo? W czynie społecznym? Wytniemy państwowe lasy które potniemy w państwowych tartakach, papier zrobi się w mennicy i może uda się też tam wydrukować. Dystrybucją zajmą się policjanci i straż pożarna. Będzie za darmo?

lola8940
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-05-02 16:31:10
Chyba na tym to polega. Rodzice nie będą musieli płacić za podręcznik tak, jakby musieli idąc do księgarni jak dotychczas. W tym wypadku podręcznik będzie darmowy dla rodziców, nie będzie dla SP, rządu czy ministerstwa, mniejsza o to. Jak dla mnie to logiczne i nie uwłacza mojej inteligencji, Pan Cejrowski niech się zajmie czymś pożytecznym, a nie pie******.

Hudududu
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-02 16:46:18
ty chyba nie wiesz co mówisz ,co nie?

admin1944
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-05-02 17:41:07
I TO DLA CIEBIE JEST LOGICZNE ?? PRZECIEZ TY NIE MASZ POJECIA O LOGICZNYM MYSLENIU !!.SUMA PRZEWYZSZAJACA KILKAKROTNIE USLUGE POCHODZI PRZECIEZ Z NASZYCH BUDZETOWYCH PIENIEDZY A NIE Z KIESZENI TUSKA CZY MIN. SZKOLNICTWA !!!!. TO TAK SAMO JAK BY KAZDY Z NAS ZAPLACIL ZA TE KSIAZKE I TO KILKA RAZY MNIEJ !!.

zbysiula154
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-02 19:38:27
Przecież to ta sama rodzina zapłaci za to, tylko nie w księgarni, a w spożywczym kupując np. chleb. Mało tego będzie musiała pokryć koszty administracji i rodzin patologicznych, którzy teraz będą mieli więcej kasy na alkohol bo książkę kupi im ta pierwsza rodzina. Czyli książka normalnie kosztowała by powiedzmy 50zł w księgarni, ale, że jest darmowa na tą książkę przeciętna rodzina wyda 100zł tylko na stacji benzynowej, lub w spożywczym i to według was jest za "darmo" czy taniej dla tej rodziny.

lola8940
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-03 14:48:44
To Wy chyba nie umiecie logicznie myśleć. Nie wiecie nic o ustalaniu budżetu, ale jak typowe "Polaczki" znacie się na wszystkim, polityce i finansach. Różne instytucje dostają kasę z budżetu państwa, w tym wypadku nie wiem, kto zapłaci za książki, ale to nie jest tak istotne. To nie wiecie, że płacimy podatki? Płaciliśmy i będziemy płacić, z tego powstaje budżet, z którego pieniądze idą na różne cele.

xvxFUxvx
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-05-02 14:58:06
Książki to może i darmowe, ale za przesyłkę się będzie płacić

piotrulek
    Ocena: 6 (glosow:24)
2014-05-02 14:56:08
Darmowe - oznacza, że za darmo jest rozdawany a nie sprzedawany panie C. Jeśli wręczasz np. żonie prezent, czy to oznacza, że producent nie wziął za to pieniędzy ??? Słuchanie takich bzdur jest obraźliwe dla inteligencji na poziomie 10 - latka.

payperday
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-02 15:40:28
komentarz usunięty przez moderatora

lola8940
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-02 16:37:27
payperday tak, tę cenę ja płacę, bo dzieci nie mam, nie choruję, nie biorę nic od państwa, a z pensji wiele mi ucieka. Mam nadzieję, że na emeryturę samodzielnie mi się uda odłożyć. Wszystkie komentarze urwane z księżyca, dla mnie to głupie gadanie. Rodzice nie zapłacą za podręcznik. To chyba proste, prawda? Podatki i tak się płaci i tak, zawsze tak było, jest i będzie, a jak chcesz pomarzyć to proponuję literaturę utopijną.

payperday
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-02 18:12:22
komentarz usunięty przez moderatora

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-03 10:58:16
fajny przykład. Niby idzie to z mojego portfela, i niby świadomie, ale też taki wydatek wpłynie na budżet rodzinny, a więc i na kasę małżonki. A ona nic nie miała do powiedzenia przy zakupie tego prezentu. Niby go dostaje, ale też za ten prezent zapłaci, w mniejszej skali, ale odczuje. I gdyby miała go sama kupić, to pewnie by nie kupiła ze względu na oszczędności. a tak go dostała i się z niego cieszy. Idąc tokiem myślenia Cejrowskiego, nie można kupować prezentów żonie. On tak robi, ale on nie ma żony, bo go poznała, zmądrzała i uciekła ...

slawik1o
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-02 14:55:10
komentarz usunięty przez moderatora

paweln0221
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-05-02 14:52:24
W holandii służba zdrowia wraz z lekami jest za darmo (podatek dochodowy 33%) autostrady są bezpłatne (podatek drogowy srednio 40 euro miesiąc przy dużym aucie to nawet100 euro) i nikt nie narzeka tylko płaci zacznijmy płacić podatki a dopiero wymagać

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-02 14:32:45
ten sposób myślenia powoduje, że nie dosyć, że nic nie jest za darmo, to i my w sposób wymuszony sponsorujemy bardzo wiele rzeczy dla innych, o których my możemy tylko pomarzyć, choćby jego podróże (opłacane m.in. przez stacje telewizyjne z naszego abonamentu, jak i reklam w telewizji, a jak wiadomo, za reklamy też płacimy w momencie zakupu danego produktu).

aligator1
    Ocena: 3 (glosow:19)
2014-05-02 14:12:10
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-05-02 14:26:03
Dla dzieci darmowy ale Cejrowski będzie musiał płacić progresywny podatek ten na najwyższych stawkach. Bo zarabia kilka milionów rocznie i zal mu płacić takie podatki bo zabraknie mu na maybacha i na helikoptera i kupi tylko maybacha. Bo połowę jego wielomilionowych dochodów zabiorą podatki. Skoro żal mu płacić podatki to powinien zostać księciem a nie dziennikarzem. Tak jak jego kolega Rydzyk. To wtedy nie musiałby płacić podatków i miałby swoje maybachy i helikoptery.

Didox
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-05-02 14:27:42
Nie wiedziałem że w Polsce można zostać księciem. A można zostać od razu księciem z bajki? :)

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-02 14:36:31
Jak pójdzie sobie kupić dzieciaczek do szkolnego sklepiczku lizaczka i stwierdzi, że podrożały i już go nie stać. Niech przystanie chwile w zadumie i pomyśli o swojej BEZPŁATNEJ książeczce. Być może nie usłyszy od pani ekspedientki, że bezpłatnie to już raz było i upadło, KOMUNĄ to ludzie nazywali.

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-05-02 14:45:15
Komuny nigdy nie było i nigdy nie będzie. Bo komunizm to czysto ideologiczna doktryna niemożliwa do wprowadzenia. Do komunizmu można jedynie dążyć ale nigdy się go nie osiągnie.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-02 16:00:28
Normalnie k.rwa nirwana zasrana.

zbiczeek
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-05-02 13:59:32
Duzo wiekszym problemem, prawie wcale nieporuszanym nie jest koszt, tylko to, ze podrecznik jest rzadowy. Ciezko jest mi sobie wyobrazic, aby po wyborach do sejmu, gdyby sie wladza zmienila, ze taki np Macierewicz oparlby sie pokusie, aby dzieci w szkolach nie faszerowac swoimi bredniami, w oficjalnym (nowym oczywiscie) rzadowym pordreczniku.

robolov
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-02 18:27:45
to tak nie działa raczej, że przyjdzie sobie polityk jakiś i nakaże by w podręczniku było tak i tak :) to nie Korea Płn. ;] Rząd to finansuje, ale opracowują to specjaliści, którzy muszą trzymać się jakiś tam określonych reguł, ktoś to sprawdza, są komisje itp.. podejrzewam, że nie tylko w kraju, ale i pewnie komisja ue.

enteros
    Ocena: -2 (glosow:18)
2014-05-02 13:47:54
Katolik oszołom. Ktoś jeszcze słucha jego brednie, półprawdy i manipulacje?

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-05-02 13:58:09
Tak Ja. Gryzie cie tylko to, że jest katolikiem czy może jakby nagle określił się, że jest jaśnie oświeconym ateistą powiedział byś wtedy,że to fakt.

vacarius
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-05-02 14:02:15
Ateista tak nie bije swoim ateizmem. Np. Religa. A Cejrowski. Gdyby na początku swojej kariery w TVP ujawnił swoje macherstwo to ja bym go i wielu innych nigdy nie oglądało. Zawsze podejrzewałem ze z nim coś jest nie tak. Ale myślałem ze jest gejem a nie moherem.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-02 15:59:14
Nie wcale od tych to dopiero ateizm bije im w głowy nam po oczach. Przykład niekturych osób na tym portalu jest najlepszy.

puszczyk82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-04 17:12:15
enteros oszołom,ktoś jeszcze czyta jego brednie.półprawdy i manipulacje?

nev89
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-05-02 13:41:24
A Cajrowski swoje programy za darmo robi. CIekawe skad wie ile ta autorka dostanie.

vacarius
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-02 13:48:44
Pewnie on chciał być autorem tego podręcznika ale Tusk go nie wybrał. Gdyby rządził PIS to podręcznik za 5 milionów napisałby Cejrowski i byłby cicho.

Samsara
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-05-02 13:38:28
To już darmowy podręcznik niedobry? Tyle było pitolenia i marudzenia rodziców, tyle narzekania i żalów do rządu że biedni rodzice muszą kupować podręczniki i co? Jak prace ruszyły to nagle się odwidziało? Już się nie podoba? Halo rodzice co z wami? Nagle się wzbogaciliście?

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-05-02 13:46:30
Bo teraz lemingi słyszą kwoty ileś tam milionów i myślą ze to za jeden podręcznik. Taki już są prawa ciemnych mas ze zawsze pozostaną ciemne. I będą za a nawet przeciw.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-02 13:51:28
Bo nie ma nic za darmo. Za ten podręcznik też zapłacą ci sami rodzice tylko na przykład w sklepie kupując chleb czy masło i dziwiąc się jeszcze dlaczego ono takie drogie jest.

vacarius
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-05-02 13:59:01
Za ten podręcznik najwięcej zapłacą bogaci bo oni płacą w Polsce wyższe podatki niż biedni. Biedni o dochodach w okolicach płac minimalnych na tym skorzystają.

loki_siemce
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-02 15:51:36
vacarius, co za stek bzdur. Jeśli będziemy kontynuować to rozdawnictwo to skończy się na podwyżce podatków - VAT może znowu o 1% do góry lub nawet podwyższenie stawek podatkowych pit. Zgadnij kogo to bardziej dotknie, biednych czy bogatych. Z reguły "bogaci", jak ich nazywasz, mają głowe na karku i znają furtki, aby uniknąć płacenia haraczu na rzecz państwa. Jak państwo mówi, że coś da to pewnie 2 razy więcej podatkach (także tych ukrytych) zabierze.

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-02 15:55:25
vacarius mam dziwne wrażenie jakby pod twoim logo sam Tusk się ukrywał. Nie wiem czy siedemdziesiąt osiemdziesiąt procent moich dochodów to mały podatek, a bogaty nie jestem i jeszcze głupio piszesz, że ja na tym najlepiej skorzystam. Weź może w sadz swoją lewicową propagandę głęboko w dope i nie dyktuj mi co jest dla mnie lepsze.

payperday
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-05-02 13:35:04
komentarz usunięty przez moderatora

C2ShadowMan
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-05-02 13:32:55
Ale bezmózgi plebs pieje z zachwytu, jakze to Tusk rozdaje darmowe książki i dzielnie prowadzi przez kryzys

aq2q
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-02 12:56:35
Z jednej strony oczywiście Cejrowski ma racje - wprowadzenie tego podręcznika wiąże się z kosztami. Z drugiej idea ta jest jak najbardziej słuszna bez względu kto to wprowadza. Mam wrażenie że w tej sprawie jest dużo demagogii politycznej i propagandy wydawców którzy co roku kosili kase z rodziców. W tej sprawie jak w wielu innych uruchamia sie też polskie piekiełko. Zwolennicy rządu piszą że wszystko super a zwolennicy PiS że wszystko do kitu. Gdyby rządził PiS i to oni wprowadzaliby ten podręcznik to krytykowaliby POwcy a PiSowcy twierdziliby że super. To już troszke polska paranoja...

Samsara
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-02 13:48:51
Problem to jest taki że większość brzydzi się socjalizmem, a socjalizmu się domaga i ma socjalistyczne zapatrywania. Krytykuje się poprzedni ustrój że stosował rozdawnictwo a tego samego się oczekuje dzisiaj. Tyczy się to i tych z lewej i tych z prawej. Potępia się i gardzi się PRLem (zwłaszcza ci wielcy działacze z solidarności i wielcy antykomuniści) ale chce się takich samych zachowań rządu jak w tamtym ustroju, czyli "niech mi rząd da, bo mi się należy".

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-02 14:04:04
Niech sobie rodzice sami kupują te książki co mnie obchodzi wykształcenie ich dzieci.

brumby
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-05-02 12:27:28
Ona dostała za ten podręcznik 5 mln złotych i to bez żadnego konkursu - po prostu jej to zlecili bo tak - to śmierdzi ustawką na kilometr.

vacarius
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-05-02 12:55:08
Pewnie ustawione ale to nie zmienia faktu ze idea darmowego podręcznika to rzecz dobra. Bo skoro konstytucja gwarantuje edukacje. To powinni dawać też wszystkie potrzebne książki a nawet zeszyty i kredki. Bo nie wszyscy rodzicie dają na to pieniądze bo albo nie mają albo piją. Z akcyz na alkohol i tak się od tych rodziców pijących ściągnie na te rzeczy. A sami by nie kupili nawet gdyby nie płacili akcyz bo wtedy by po porostu więcej pili i palili.

kenio47
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-02 12:19:41
córeczka i tak dostanie nową torebkę ale podręcznik powstaje ok 3 lat i tak posiada błędy a ten podręcznik powstał w pół roku boje się o edukacje naszych dzieci

jamez
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-02 12:02:14
jak by nie wydali tej kasy na honorarium to by Tusk córeczce odpalił na nową torebkę i by było po ptokach

jamez
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-05-02 11:56:46
a Cejrowski zapierda.a boso przez świat za darmo?

jacek.jacek
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-05-02 12:04:29
płacą mu telewizje i wydawnictwa za ciekawe programy. Programy nie dla idiotów . Dlatego moze nie wiesz o co chodzi.

jamez
    Ocena: -8 (glosow:14)
2014-05-02 12:09:34
taa nie dla idiotów tylko dla debili jak ty zapatrzonych ślepo w kościół i w tych dzieciojebc.w co to łażą po kościele i fantazjują nabierając naiwniaków co nie potrafią nic sobie wytłumaczyć naukowo tylko cuda czary ,debil jesteś i tyle p.s. a telewizja publiczna to z ofiar ma pieniądze?

Wiiewior
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-05-02 12:23:01
Jamez z tego co widać po Twojej ostatniej wypowiedzi to masz ewidentnie problem z głową... Napinacz pierwsza klasa.

mirga
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-02 12:37:06
Wojtek przez długi czas zapierdzielał boso w telewizji publicznej, na którą pieniądze szły z podatków. Nie narzekał... teraz psioczy. Ostatnio wydaje mi się żę nic mu nie pasi.

vacarius
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-02 12:48:11
Bo wykształcił się za w darmowej szkole, pracował i zdobył sławę w Publicznej Telewizji. Dzięki temu jego imię jest znane i jego kiszki dobrze się sprzedają a on dużo zarabia. Już na socjalizmie zrobił karierę i kupę kasy. Imienia już mu nikt nie zabierze a więc teraz może wypiąć tyłek na socjalizm. Teraz może wraz z JKM domagać się likwidacji darmowych szkół i TVP. Bo on już jest bogaty i sławny a socjalizm bogatym i sławnym już nic więcej nie da tylko wyższe podatki każe płacić. Teraz by mu bardziej odpowiadały szkoły prywatne niż darmowe gdy już sam się wykształcił w darmowej.

jamez
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-05-02 13:53:36
Wiiewior dla ciebie pan jamez ,a ty pewnie tez zostaniesz księdzem jak twój ojciec i dziadek

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-02 14:12:43
Jak nie wiesz jak mu płacą za te programy to się zamknij. Gość połączył prace z życiową pasją bo umiał ruszyć głową, a nie że jakiś socjal mu dał.

Wiiewior
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-02 14:45:42
No prosze, znalazl sie 12`sto latek z przerosnietym ego i e-penisem ;) Skakaj skakaj dziecko, tylko ciekawe czy w prawdziwym świecie też jesteś taki cwany jak tutaj :) Ps. tak gwoli wyjaśnienia, na Pana to trzeba sobie zasłużyc ;) A na temat ojców i dziadków księży to chyba nikt tyle nie wie, ile wiesz Ty :) Podziel sie z nami swoją wiedzą ;)

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-05-02 11:19:12
CHyba logiczne, że autor dostanie zapłatę i druk kosztuje. Jeśli rodzice nie zapłącą za ten podręcznik z własnej kieszeni tylko z podatków (które i tak zapłacili) to w pewnym sensie dostaną go za darmo.

gregor771000
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-02 12:01:23
Tylko że autora podręcznika wybrano "po cichu" bez ogłaszania przetargu czy konkursu i ma on zarobić 5mln zł za jeden podręcznik, nikt dotąd nigdy tyle nie zarobił na żadnej książce, do tej pory rekordzistą był właśnie Cejrowski gdzie zarobił max 1,8mln zł. "Darmowy podręcznik" to kolejny wał na którym zarobią ci na stołkach !!! A to wszystko i tak z podatków naszych i rodziców !

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-05-02 12:29:31
Cejrowskiego też ktoś po cichu wybrał do pracy w TVP. Dali mu zdobyć sławę dzięki czemu może teraz pisać książki i zgarniać za nie 1,8 miliona. A lepsze książki ale bez sławnego autora pewnie przynoszą straty. Do pracy w publicznej telewizji też powinny być castingi i przetargi. A nie ze ktoś kogoś po znajomości zatrudnia.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-02 17:39:31
Według ciebie jak były by przetargi było by uczciwie. Mam pytanie od ilu dni ty w Polsce jesteś?

vacarius
    Ocena: -8 (glosow:16)
2014-05-02 11:08:12
Niech lepiej zrobią darmowe autostrady. A jeśli Cejrowski będzie narzekał to ch.j z nim.

semir325
    Ocena: -5 (glosow:23)
2014-05-02 10:50:09
Uchrońmy Cejrowskiego od strasznego niebytu i kupmy mu wielką tubę maści na ból odbytu! Ta pazerność go kiedyś zgubi.

kermitttt
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-02 10:26:38
Oczywiście, że darmowy oznacza to, że rodzice nie muszą za niego płacić, przynajmniej nie bezpośrednio. To dziwne, ze trzeba go wydrukować?! Nie rozumiem jarania się oczywistą wypowiedzią.

thakanori11
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-05-02 10:25:18
niech się zajmie lepiej katolickimi klechami i tym jak naciągają i oszukują ludzi

vacarius
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-05-02 11:03:26
On zajął się kryciem klechów i odwracaniem uwagi od pedofilii w sutannach.

jamez
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-02 11:58:34
dokładnie

V-T-S-S
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-04-30 18:49:26
Podręcznik za darmo dla rodziców... czyli rodzice nie muszą płacić. To, że za darmo się ten podręcznik nie zrobi i za free nie wydrukuje to przecież jasne... Ale oczywiście bosy człowiek musi głosem odkrywcy powiedzieć coś, co jest jasne... bo uważa Polaków za debili, którzy o tym nie wiedzą

gajcy
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-04-30 13:07:22
Wlasciwie to za darmo tylko politycy biora pensje widząc ich efekty pracy.

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-02 10:21:08
Czasem mysle,ze tutaj też czasem rzucają okiem i komentyarze bardziej negujace ,,NASZYCH WSPANIAŁYCH" sa obsypywane minusami ..

Eric_Cartman
    Ocena: -9 (glosow:27)
2014-04-30 12:48:27
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
    Ocena: 7 (glosow:21)
2014-04-30 12:34:57
Nazywanie kościołów darmowymi to obraza przeciętnej inteligencji. Bo kto płaci składki ZUS i NFZ za księży? Kto musi płacić wyższe podatki aby księża nie musieli płacić w ogóle podatków? Kto płaci podatki na pensje kapelanów, katechetów i kto płaci na remonty zabytkowych kościołków? Ile trzeba zapłacić księdzu aby odprawił pogrzeb ojca albo matki lub ochrzcił dziecko?

mlw1488
    Ocena: 51 (glosow:61)
2014-04-30 13:04:37
Trudno się nie zgodzić. Tak samo jak nie ma darmowej edukacji czy służby zdrowia.

gajcy
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-04-30 13:06:13
A kto mowi ze kosciol jest za darmo?

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-02 12:27:29
mlw, prawda. Nie jest darmowa, tylko opłacona z góry. I w dodatku pod przymusem.

Baron_Sanedi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-02 12:47:55
Dla niektórych służba zdrowia jest za darmo np studentów którzy ukończyli 25 lat to składki ZUS musi opłacić uczelnia

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-02 14:20:33
Dobrze, tanio i sprawiedliwe jest jak każdy płaci za swoje.

koll2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-30 12:23:12
WC Boso przez świat - podróż 123 "Polska"

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-04-30 11:55:09
Darmowy podręcznik sklecony na kolanie. Też tak potrafię, i wezmę mniej ;D

Laudanum
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-04-30 11:48:59
Chciałabym wiedzieć z jakiego podręcznika uczyli sie tak doskonale nas okradać

gurool
    Ocena: 11 (glosow:17)
2014-04-30 11:41:51
uważajmy na te darmowe podręczniki, bo jak to się spodoba kumplom rudego to każdy podręcznik będzie "darmowy" dla dzieci... a dla reszty społeczeństwa...będą większe podatki, ciekawe z czego by ciągnęli, wyższa akcyza, VAT, wyższe koszta zatrudnienia?? Niedługo się okaże, że pierwszy lepszy z łapanki ziomek rudego jest wielkim pisarzem i pedagogiem z dyplomem renomowanej uczelni (kupionym na dniach na bazarze).

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-02 14:24:01
Trudno się z tobą nie zgodzić.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dlatego nie należy
  •  Najpewniej
  •  Zawsze na drodze znajdzie się taka menda
  •  Postęp


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400