Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Grobit  14-05-06, 10:17 Zgłoś
+ 141 -
Dodano: 2014-05-06, 10:17:45   przez: Grobit
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 141  Zgłoś nadużycie
75
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Po wypadku z Kamazem.
  •  Wykopki
  •  Patrzcie, śmigłowce wojskowe lecą nad miastem
  •  Magia uczuć.
Ukryj komentarze(58)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
michau_n
    Ocena: 55 (glosow:79)
2014-05-06 15:14:52
od czasu do czasu trzeba myśleć a nie szybciej, szybciej, szybciej!

falk87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-11 13:37:59
szybciej mogl jechac

miodzjo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-10 10:26:59
Ewidentna wina motocyklisty. Mój kolega (motocyklista) miał podobny wypadek w Wawie, bo pasażer z terenówki chciał się przesiąść do tramwaju, więc wysiadł w korku. Też był przekonany, że to specjalnie i że wina gościa z terenówki, ale przybyła na miejsce policja wyjaśniła mu, że na jednym pasie może się znajdować jeden pojazd. 500zł mandatu

michalng
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-05-10 19:18:22
Kompletna bzdura. Nie ma zadnego przepisu który by ograniczał liczbę pojazdów na jednym pasie. Jest natomiast przepis odnośnie wysiadania i otwierania drzwi (Art. 45. 1 pkt 3 prawa o Ruchu Drogowym).

Adrian2712
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-10 02:39:37
Mógł poyeb szybciej jechać!

Axel1993
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-09 17:48:42
komentarz usunięty przez moderatora

Ferencyvoros
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-09 14:07:09
Ktoś zauważył, że na motorze jechały dwie osoby?

wahoo1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-09 13:55:11
Chyba motocykliście się strony pomyliły... Myśli,że się wciśnie a tu BRAINDEAD.

Nagasukaaa
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-05-09 10:58:04
Jak się tak chce przecisnąć to mógłby wolniej jechać ale tamten też nie lepszy, Ruska dzicz

cohonez
    Ocena: 21 (glosow:25)
2014-05-09 10:12:51
Morał jest prosty, lecz nie wszystkim znany: Kiedy nie ma miejsca, to się nie wpierdalamy.

mercedess
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-05-09 09:48:35
Nie mogę uwierzyć w komentarze broniące bezmyślność tego motocyklisty. Rozumiem, że nie chce stać w korku i próbuje na trzeciego mijać stojące samochody, ale dlaczego do cholery nie robi tego powoli zachowując zasadę ograniczonego zaufania i rozpędza się żeby być o ten "metr" dalej?! Dostał niezłą nauczkę, a kierowca samochodu następnym razem spojrzy w lusterko otwierając drzwi.

michalng
    Ocena: -10 (glosow:10)
2014-05-09 13:06:19
A w komentarze broniące bezmyślność kierowcy wierzysz ? Bo jego bezmyślność spowodowała wypadek/kolizje.

pdzran
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-05-09 08:58:57
Winny motocyklista , gość chciał wysiąść i pomóc bo widocznie coś się stało i nie był to korek , tylko jakaś awaria czy stłuczka. Masz motocykl - włącz myślenie a nie na trzeciego gna ile fabryka da.

Melanz89
    Ocena: -16 (glosow:26)
2014-05-09 02:22:15
Żal dupę ściska bo ktoś przemieszcza się szybciej co nie ?! patrzeć w lusterka święte krowy! 1,5 tony to nie to samo co 200 kg... on zrobił to celowo (moim zdaniem) nic tylko mu wpier...! nie dość ,że siebie wyrozbijał to jeszcze i motocykl.

toli
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-05-09 11:27:32
1,5 tony to nie to samo co 200- masz racje!! Dlatego jadąc motocyklem(i nie tylko motocyklem) trzeba myśleć również za innych bo jesteś słabiej chroniony. A takie wyprzedzanie w korku na 3 a zwłaszcza z taką prędkością, to wypadek na własne życzenie.

fwio
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-05-09 12:05:07
teraz żalem jest ściśnięta dupa motocyklisty, tobie też przydałby się tego rodzaju nauka kozaku z gimnazjum, tylko nie chlaj i zadbaj o organy do przeszczepu, jedyne co możesz zrobić dla świata...

Melanz89
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-05-09 15:24:33
fwio już dawno jestem po gimnazjum (zobacz na wiek a dopiero później komentuj) ja nie jeżdżę jak wariat więc taka lekcja mi się nie należy... a nick Melanz89 nie świadczy o tym iż chlam.

kriskamila
    Ocena: -1 (glosow:17)
2014-05-08 22:35:11
W terenie zabudowanym w Angli czy Irlandii motr czy rower przeciskaja sie miedzy autami i nikomu to nie przeszkadza. Czy jest to inna mentalnosc czy na wschodzi Europy zyczy sie blizniemu jak najgozej. Kto mi na to odpowie?

kunia100
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-09 00:09:20
Juz tu pisałem - im dzikszy kraj tym mniej uprzejmości i zrozumienia na drodze

kriskamila
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-09 22:07:22
moze i masz racje na razie na tym poprzestane

videocop
    Ocena: -9 (glosow:13)
2014-05-08 22:11:06
Co za sqrwysyn. Tylko w łeb i do wapna.

atrix1983
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-05-08 21:59:52
Szkoda, że nie jeszcze szybciej jak dla mnie idiota gość z motocykla.

wgrxxx
    Ocena: 10 (glosow:18)
2014-05-08 21:36:35
życzliwość nie ma tu nic do rzeczy, tylko cwaniactwo gościa z motorku

michalng
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-05-08 22:39:42
Jakie "cwaniactwo" ? Motocykle słuza do tego zeby w korku nie stac. Samochodziarze powinni sie cieszyć bo gdyby motocykle stały w korkach to korki były by wieksze. To ze motocyklista ominie korek i "pojedzie" tylko zmniejsza korek w którym stoja samochdy.

Qwerty9999
    Ocena: 7 (glosow:17)
2014-05-08 21:25:41
Kierowcę motocykla obowiązują takie same przepisy, jak każdego innego użytkownika drogi. Jadąc na trzeciego ewidentnie je łamie. Koleś z ciężarówki otwierając drzwi raczej przepisów nie złamał. Inna sprawa jeśli kierowała nim czysta złośliwość.

michalng
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-05-08 22:36:31
Oczywiśce ze złamał. (Złamał by gdyby to była Polska) (Art. 45. 1 pkt 1 prawa o Ruchu drogowym) I doprowadził do wypadku/kolizji.

pawel-wod
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-05-08 20:13:21
bardzo pięknie i prawidłowo bo to była jazda na 3 ciego .

rychurabarbar
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-05-08 19:57:31
dobrze debilowi! wpieprza się między auta, nie zachowuje odstępu. Jeden motór mniej!

zien89
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-05-09 01:01:06
motor debilu albo motocykl. Może u Ciebie na wsi mówi się "motór"

RamonN
    Ocena: -4 (glosow:18)
2014-05-08 19:54:45
życzę wam złamasy żeby każdy kogo wyprzedacie otwierał wam drzwi! Co to urwa jest otworzył sobie drzwi!!! Chciał rozprostować nogi,Parking Pobocze !!! Lusterko to niby co ?

videocop
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-08 22:12:18
Te poprzednie kołki tego nie załapią.

QualityStreet666
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-05-08 19:38:25
ludzkie chamstwo nie zna granic...

Antycyponek
    Ocena: -12 (glosow:24)
2014-05-08 18:59:54
komentarz usunięty przez moderatora

pawel-wod
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-05-08 20:15:36
najpierw klepnij się wczoło . niech myśli baran na motorze że się nie wyprzedza na 3 ciego po to jest kolejka żeby w niej czekać a jak zacwaniakował to dobrze jemu

zwierzak250477
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-05-08 20:27:22
komentarz usunięty przez użytkownika

mpeer
    Ocena: 15 (glosow:25)
2014-05-08 18:56:43
Totalnie bezsensowny tytuł! Koles stanał w korku, z przeciwka jada auta. Wyszedł wyprostować nogi. Motorem ógł troche wolniej jechać. Pomajajać już "bepzieczną odległość" przy wyprzedzaniu.

czacha666_2004
    Ocena: 25 (glosow:35)
2014-05-08 18:53:47
Człowiek stoi w korku i myśli "wszyscy stoją, zgaszę i pójdę zobaczyć co się stało". Otwiera drzwi i jeb... Coś co powinno jechać przynajmniej metr od samochodu jedzie, a w zasadzie zapieprza niemal rysując lakier. Przecież nawet do połowy drzwi nie otwarł, a układ ciała wskazuje, że zamierzał wysiąść, a nie mściwie otwierać drzwi. Jeżeli motocykliście nic nie jest to powinien jeszcze wyłapać wiosennego liścia w nagrodę.

michalng
    Ocena: -15 (glosow:19)
2014-05-08 19:06:12
A skad pomysł ze motocyklista powinien wyprzedzać w odległosci "przynajmniej metr od samochodu" ?

lipadno
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-05-08 19:35:47
michalng jestes naprawde takim debilem czy tylko udajesz ?

berylek9876
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-08 19:36:10
michalng co do Twojej wypowiedzi zacznę od tego, że to nie jest wyprzedzanie tylko omijanie, a jeżeli chodzi o kwestię wyprzedzania "Zgodnie z art. 24 p. 2 prawa o ruchu drogowym, kierowca jest zobowiązany przy wyprzedzaniu zachować "bezpieczny odstęp" od wyprzedzanego pojazdu lub uczestnika ruchu...."

michalng
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-08 22:30:41
No własnie. Bezpieczny odstęp. A nie "przynajmniej jeden metr". Odstęp "przynajmniej jeden metr" trzeba zachowac gdy wyprzedza się jednoślady lub kolumny pieszych.

Gargamel_80
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-09 08:44:45
@michalng: No i widzisz że właśnie motocyklista nie zachował tej "bezpiecznej" odległości skoro przypierniczył w ledwie uchylone drzwi. Sam jeżdżę motocyklem ale jak już kogoś wymijam/wyprzedzam to robię to z głową i jadę tak aby zdążyć zareagować na czyjś "kapryś" ;)

michalng
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-09 13:01:36
"Bezpieczna odległość" to odległość pozwalająca na bezpieczne wyprzedzanie. Natomiast nikt wyprzedzając nie zakłada ze wyprzedzany pojazd otworzy drzwi. Nie robią tego motocykliści ani kierowcy. To kierowca nie sprawdził czy morze drzwi bezpiecznie otworzyć i kierowca ponosi winę za kolizje.

KrzychyWiochmen
    Ocena: -9 (glosow:21)
2014-05-08 18:46:59
Wszyscy piszą o tym jak to motocykliści ich wk.....ją, czy to nie jest spowodowane tym, że motocykl nie stoi w korkach, chyba to właśnie powoduje frustracje wśród kierowców. "Ja stoję to i motocyklista stać powinien" -NIE KUR.A

kurwamac02
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-08 19:46:11
To dokładnie jest tak samo jak politycy zasłaniają się immunitetem czy np. ktoś wykorzystuje służbowe auto do prywatnych celów - może to korzysta, nie? Tak postępują ludzie bez kultury pisząc b.łagodnie.

Gargamel_80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-09 08:53:05
komentarz usunięty przez moderatora

irek285
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-05-08 18:39:39
Tak koncza idioci,cza nie miec mozgu zeby pomiedzy autami zapierniczac.Bardzo dobrze mu tak.

Bolec1980
    Ocena: 11 (glosow:19)
2014-05-08 18:34:52
Zdarzenie przykre, ale z opisem się nie zgadzam! Przecież kierowca nie zrobił tego specjalnie. Przypadek. Stoi w długim korku i chce rozprostować gnaty, otwiera drzwi, a tu mu motocyklista z kamerką wpada. To co to ma być wina kierowcy? Halo!

mietekp
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-05-08 18:40:41
Bezmyślność motocyklisty powinienen zachować bezpieczną odległość minimum metr, ale kierowca tez mógły patrzeć w lusterko, nawet dla swojego bezpieczeństwa

dudikow122
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-08 18:51:57
"Stoi w długim korku i chce rozprostować gnaty" proszę Cię.. obejrzyj filmik jeszcze raz i zobacz, że on nie stoi w korku...

Gizm0
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-08 18:57:12
Kierowca może i zerknął, ale taki kolo na motocyklu wcale wolno nie jechał. W jednej chwili patrzysz - pusto, bierzesz fajki i wysiadasz - jeb w motocykl!

mpeer
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-05-08 18:58:33
dudikow122 ... to chciał wysiasc z auta podczas jazdy a jakis jego kolega z prawej trzymał kierownice?

michalng
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-09 00:00:01
A czyja ma to byc wina ? Oczywiście ze to wina tego co dzwi otworzył. Nie wolno otwierac dzwi bez upewnienia sie ze nie zpowoduje to zagrozenia.

dudikow122
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 10:27:51
mpeer nie o to mi chodzi. Na filmiku widać że przed nim była pusta przestrzeń a następne samochodu powoli jadą więc jak sens w tym jest żeby wysiadać z auta jak samochody jadą (powoli bo powoli ale jadą).

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-05-08 18:31:58
I bardzo dobrze. Wku*wia mnie to cwaniackie zachowanie motocyklistów.

Franusss
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-05-07 09:49:36
Brak myślenie motocyklisty.

boberasta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-06 17:21:48
komentarz usunięty przez moderatora

michau_n
    Ocena: 55 (glosow:79)
2014-05-06 15:14:52
od czasu do czasu trzeba myśleć a nie szybciej, szybciej, szybciej!

maximax
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-06 12:10:43
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400