Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
maxicoveri  14-05-06, 23:11 Zgłoś
+ 456 -
Dodano: 2014-05-06, 23:11:18   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 456  Zgłoś nadużycie
22146
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Toruń przeprasza.
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Edukacja
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
Ukryj komentarze(92)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
NoZastanowSie
    Ocena: 41 (glosow:51)
2014-05-07 11:15:15
Pomyslcie tylko o tym, ze wiekszosc ludzi, ktorzy pracuja zagranica, a maja rodziny w Polsce wieksza czesc pieniedzy przesyla do Polski, a tam ledwo wiazac koniec z koncem. Te pieniadze zostaja wydane w Polsce co wplywa na gospodarke. A gdyby taki przykladowy ojciec rodziny zostal w Polsce gdzie nie mialby pracy, jechalby na zasilku, a zona w kolejce w mopsie, bo obiady i ciagle wyciagali reke do panstwa. Mysle, ze gdyby mieli mozliwosc pracy za ktora moga wykarmic rodzine na miejscu, to by zostali w Polsce.

cichoo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-19 18:37:14
Masz piiiiiizdę?? :|

mika-211
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-10 22:00:36
Prawda

Lisiczarnia
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-10 05:02:15
Pierdzielenie jakieś. Co komu bliższe - to wybiera. Jak ktoś sam z siebie wyjeżdża na powiedzmy 2 lata zostawiając rodzinę i przyjaciół, to widać bardziej mu tęskno do monet(i banknotów). A co do komentarza NoZastanowSie, ciekawe jak to wpływa na tą polską gospodarkę, skoro te pieniądze wpychane są obcym przedsiębiorcom. A dlaczego tak się dzieje? Bo wszystko co nie polskie, jest lepsze... Tyle, że kraje do których Polacy tak radośnie uciekają, swoją "wygodę" budowały, a nie dostały w prezencie.

ken299
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-09 23:07:46
kiedyś Polak pracując za granicą tam zarabiał a w Polsce się budował i wydawał,licząc że jak się urządzi to wróci znajdując pracę i to napędzało gospodarkę,teraz okazuje się że to niema żadnego sensu,bo nie będąc w stanie za tą pracę godnie żyć dalej tam wyjeżdża,nie mieszkając w swoim pięknym domu,teraz nie widząc przyszłości już zaczynają wyjeżdżać i tam zostają

APCHtygrys1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-09 17:53:02
no włąśnie też tak miałem lotnisko poznań

rednecksslayer
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-09 13:52:37
cieeeerp szczurze polski cieeerp qrwaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

rednecksslayer
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-05-09 13:48:45
buhuhuhu, jak bardzo cierpisz. hehehehehehe a w piiiiździeee ja to mam jak bardzo cierpisz robaku

konias12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-09 13:55:49
komentarz usunięty przez moderatora

zbigniewboniek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-10 15:03:10
a rodzice zapłacili już za twój internet lemingu? :)

latrell
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-05-09 09:36:27
nie interesuje mnie kto ile zarabia za granicą, a co więcej- uwazam, że ten kto wyjeżdza najzwyczajniej ucieka przed odpowiedzialnością:)

greee
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-08 22:59:20
najgorsi sa ci co robia po 60-70 godz tygodniowo po powrocie cwaniakuja ile to oni nie zarabiaja, tylko juz sie nie pochwala ze mieszkaja jak zwierzeta i jada glownie na zupkach chinskich. sa tez tacy ktorzy normalnie zyja za granica co tez powiedza ile zarabiaja a ile z tego kosztuje normalne zycie.

jarrow
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-05-08 21:39:50
Nie oszukujmy się.Kwiat młodzieży polskiej tam nie pojechał. Bez przesady.Większość to fujary życiowe.

chudy_thc
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-08 21:55:58
Ty sam jestes fujara....

chudy_thc
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-08 22:16:31
a i jeszcze jedno cwaniaczku naucz sie szanowac rodakow bo ktoregos dnia mozesz dostawac po papie od nich PS: nikt nie chce pracowac dla tuska ;]

jarrow
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-11 13:00:54
W du.... mam rodaków tym bardziej jakieś fujary zagraniczne. Mam lepiej w Polsce niż większość z tych fujar zagranicą.

Marek-irl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-08 20:21:37
komentarz usunięty przez użytkownika

darokop
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-08 13:56:58
zgadzam się z tym co jest napisane pod zdjęciem

boberasta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-08 13:03:12
komentarz usunięty przez moderatora

kmn899
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-08 09:55:12
Szczerze mówiąc jeśli ktoś pyta "Co słychać?" nie tylko za granicą, to i tak go to g**no obchodzi.

xevey
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-07 21:52:59
Nie kazdy Polak wybiera wyjazd za granice. Za mnie wybrali rodzice, chcieli wyjechac, a ja majac 15 lat nie mialam raczej wyboru. Teraz mam lat 23, skonczylam w Anglii szkole i studia i chocbym sie zesrala to do Polski juz na stale wrocic nie moge. Nie znalazlabym pracy bo nie mam polskich kwalifikacji czy doswiadczenia na polskim rynku, nie mam szans. Chce tylko powiedziec, ze to ze mieszkam za granica nie oznacza, ze mam Polske w dupie. A co do zarobkow to powiem wam, ze rzadko ktory Polak zyje w UK jak krol, wiekszosc ludzi zyje tu poprostu normalnie, a opowiesci o zarobkach to bajki.

PauliusPL
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-05-07 23:26:17
skoro nie żyje się tam jak królowie to tym bardziej wasza obecność budzi tam i nie tylko zdziwienie. Co do kwalifikacji to ściema: od kiedy jesteśmy w UE inżynier w WB to to samo co inżynier w PL, dlatego śmiem twierdzić, ze taki pretekst to pozór jaki wy emigranci często tworzycie by w waszych polskich "gettach" w Anglii budzić swego rodzaju respekt.

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-05-08 01:45:22
Nie ma po co wracać... W Anglii też nie ma pieniędzy ale i tak życie przeciętnego szaraczka jest na wyższym poziomie niż w Polsce.

PauliusPL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-08 02:38:35
ale mówisz o getcie czy mieście?

mcebury
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-08 03:04:49
Gdzie by to nie było. Zamiast tyrać za 2 koła na budowie wole się opi(er)dalać patrosząc ryby w Norwegii za 12.

ciuciubabek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-07 20:52:22
" w Anglii jesteś to kasę masz" to najczęściej wypowiadane słowa

petma
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-07 20:23:34
Nie pytam bo mnie to nie interesuje. Twoje zarobki też z resztą mam gdzieś.

King_Midas
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-05-07 20:04:37
Wyjechałeś,to cierp!Jest wielu którzy chcieli by wyjechać.Chcesz zarobić czy użalać się nad sobą?Jak nie wyrabiasz to wracaj i zwolnij miejsce innym.Wcale mi Was nie żal

Pitbull_1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-08 01:45:11
Owszem jeśli ktoś wyjechał i cierpi a ty byś nie chciał/a pojechać jeśli ktoś cię zaproponował żebyś z nią/ nim pojechać to niech ŻAŁUJE. A ty pójdziesz w długi z czynszu i na życie nic ci nie pozostanie

rednecksslayer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-09 13:50:13
pitbul przestań ćpać bo nie można cie zrozumieć

mediar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-07 19:37:37
hahaha padlem xD "Andrzeju czy ty cierpisz ?"

duck4uall
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-05-07 19:21:05
wy biedne szczury yebane! jak by az tyle polakow nie wyjechalo za granice, to byscie jeszcze gorzej mieli, zaden chooj by nie budowal i by byla bieda, bo nieuki yebane by nie mieli pracy na budowlance

Pitbull_1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-08 01:47:54
ja wyjechałem a nie długo zabieram Amstaffa i rodzinę do UK i niech się Polska zmieni jak za dawnych czasów.

Suuzi
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-07 19:02:47
ale przecież nikt nikogo nie zmusza do pracy za granicą...

pancuronium
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-05-07 17:34:26
to po kiego wafla wyjeżdżasz ty marudna lebiego?

kriss92
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-07 17:15:13
Kazdy pyta ile zarabiasz,bo wkoncu jedziesz za lepszym zarobkiem a nie na wakacje... Co do drugiej czesci zgodzę się.Ja pracujac w Szwecji bardzo tesknilem za znajomymi,rodzina,imprezami i za tym by moc porozmawiac z kims po polsku a nie po angielsku.Robota robota i nic wiecej,wróciłem do Polski robię za 3x mniej ale i tak stwierdzam,ze wszedzie dobrze ale w domu najlepiej.Wyjezdzajac nie mialem pracy,trafila sie oferta wyjazdu i nie zastanawialem sie zbyt dlugo.

Pitbull_1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-08 01:49:25
ja w polsce bym zrobił 5x mniej(UK) czy 4x mnie (EU)

Agona
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-07 17:13:31
Praca za granica to nie kara. Nikt cie tam na sile nie trzyma. Twoj wybor...

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-07 20:48:21
Kara to mordowanie się za ochłapy w tym trzecioligowym kraju ^^

Agona
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-07 17:12:38
praca za granica to nie kara. nikt tam cie na sile nie trzyma. twoj wybor...

GizOD
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-07 17:08:33
Prawda! siedzę we Francji bo mi się Legii kur,wa zachciało. Do domu bym pojechał poodwiedzał bliskich, znajomych.

sangre666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-07 16:59:31
Zabierz rodzinę za granicę, a nie jedź sezonowo. Żona też znajdzie pracę, a nie bedzię się obijała po domu. Po problemie.

messcal
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-07 16:44:02
ja pracuję za granicą,mieszkam z rodziną najbliższą którą sam założyłem. Ale to wszyscy. Przyjaciele i reszta jest w Polsce i dokładnie jest jak w temacie-nikt nigdy nie zapytał o nic więcej....smutne tj ale widać kasa ważniejsza jest dla wielu od całej reszty...

Pitbull_1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-08 01:53:03
nie kasa lecz oszczędność i zarobienie dla rodziny życia i porządna emerytura

kriskus1
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-05-07 16:34:32
Się chwalisz czy żalisz?????? Jak nie pasuje to wracaj do rodziny !!!!!!!!!!!!!

BoaKstusiciel
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-07 16:24:49
komentarz usunięty przez moderatora

wolf777
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-07 16:58:28
chu.j jak sto ch.ji ..czy jak ?;)

Tusia__1
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-05-07 16:15:57
Jak ci tak ciężko to wracaj.....każdy sam dokonuje wyborów więc się nie użalaj....

Mr.Hayde
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-07 16:52:34
wybrać to sobie możesz kolor ścian w kawalerce albo na spacer możesz się wybrać ale często decyzje o takim wyjezdzie nie są wyborem tylko niezbędną i czasami przykrą koniecznością.

evertos
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-07 16:15:28
niestety cos za cos. sam samotnie mieszkam w uk . nie mam tu nikogo a poznani ludzie sa nic nie warci. zepsuci. szkoda gadac. jednak co 4 miesiace latam do pl i takie zycie wybralem

amperomierz
    Ocena: -7 (glosow:13)
2014-05-07 15:45:26
A kogo to obchodzi, że tęsknisz na to się sam zgodziłeś wyjeżdżając

hubil
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-05-07 15:42:56
Zdecydujcie się.Albo jedno, albo drugie. Zabierzcie na wyspy całą rodzinę i wszystkich znajomych. W Polsce jest praca tylko trzeba mieć chęci. Nieudacznicy, nieroby siedzą w domach i narzekają jak to im źle. Jak ktoś wyjechał to chyba się liczył z rozstaniem a jednocześnie liczy na wyższą pensję. Pier..lenie krótko mówiąc.

zwierzak250477
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-07 16:28:03
komentarz usunięty przez użytkownika

trenejro1
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-07 15:41:15
Nikt nikogo za granice nie wysyła, ani banki ani komornicy... nie umiesz przewidziec tego co bedzie za rok lub dwa - nie zaciągaj kredytu. albo nie rób tego pochopnie "bo dają". Państwo Ci nic nie dało ? Krótka pamięc!!! Ja chodziłem do złobka,przedszkola,podstawówki, szkoły średniej i studia...- to wszystko organizowało panstwo. Wykształciło mnie i dało zawód nie pytajac czy bede emigrantem w przyszlości. Jestem cos winien krajowi i dlatego teraz ja prowadząc firme wspomagam panstwo. Mam rodzine na 4 kontynentach ale wyemigrowali w latach 70tych nie za chlebem ale za wolnoscia.Pozdr

payperday
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-05-07 15:18:56
komentarz usunięty przez użytkownika

BoaKstusiciel
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-07 16:52:23
komentarz usunięty przez moderatora

mediar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-07 19:53:29
lo to byles w schronisku ??? 0_o

mediar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-07 22:34:15
lo to byles w schronisku ??? 0_o

lotar
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-05-07 14:42:32
Prawda jest taka ze Polacy odczuja obecne rzady za 10-20 lat jak obecna emigracja nie bedzie juz miala po co do Polski latac (albo rodzice poumieraja albo zdaza sie juz tak ustawic ze posciagaja rodzine, znajomych). Wtedy bedzie problem jak sie okaze ze nie ma kto Polakow leczyc bo mlodzi lecza w Angoli a starzy w Polsce leczycz w nieskonczonosc nie beda. Budowlancy buduja Niemcy a Polskie bloki beda sie walic bo beda je stawiac Chinczycy po kosztach albo lebki bez doswiadczenia. Nie ma takiej obietnicy ktora wtedy sciagnie emigracje do Polski. To jest prawdziwa Wiocha.

Bolec1980
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-07 14:16:58
Gdzie tu wieś??????????

lamparcica
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-07 13:31:04
Ch.. komu do tego ile się tam zarabia,jedni zarabiają,drudzy nie.Złodzieje z Urzędy Skarbowego i tak przetrzepią kieszenie.

C2ShadowMan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-07 13:01:41
Pytany o to ile zarabiasz. Ty na to 10 000zł i więcej. A tak naprawdę przywozisz 500 Euro.

Pitbull_1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-08 02:01:04
to ch.jową prace wziął ojciec w Niemczech zarabia 1400 eu ale odejmij 200 eu miesięcznie na życie a za dom nie płaci. Ja pracuje w UK i zarabiam 1100 f + 200 f i odejmij 200 f na życie.

Andra
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-05-07 12:45:12
Maskara, skad tyle plusów tego...czegoś. Wiochą jest umieszczanie takiego czegos. Napisz to sobie na profilu fb i niech Cie tam lajkuja. Wyjechales z jakiegoś powodu, jesli nie masz wyroku sadowego to pewnie jest to powod ekonomiczny. I dla Ciebie to jest takim zaskoczeniem ze jest to temat rozmów?

kirer2
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-07 12:39:26
to jak tak bardzo cierpisz to wracaj:)pierd....ić kase:))))))))

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-05-07 11:34:31
A kogo to ku*wa obchodzi? Wiocha to wiocha. Mają tu trafiać wszelkiej maści kmioty czy absurdy codzienności, a nie ckliwe rozważania niedojrzałego internauty zmagającego się ze zwykłymi, naturalnymi dylematami życiowymi.

Daroeu
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-05-07 11:34:10
A kto was tam wygania. Wybraliście cudaka lub olewacie wybory to tak macie.

pmg1277
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-05-07 10:49:27
Cierpisz z powodu braku rodziny?? Wracaj do Polszy albo sciagnij rodzine do siebie. Aleee nieee bo skoncza sie imprezki piatkowo - sobotnie, bo na spacer z bachorkiem trzeba bedzie pojsc, a tak skype raz dziennie i spokoj.

Mr.Hayde
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-07 10:44:31
każdy orze jak może, nie każdy godzi się za głodowe stawki i kupuje nie rzadko bilet w jedną stronę i nie ma się co dziwić w kraju który jest już dziesięć lat w unii ludzie którzy mieli pieniądze i władze mają jeszcze więcej a ludzie którzy nie mieli nic dalej nie mają nic poza kredytami i rachunkami.

Pniaczek01
    Ocena: -23 (glosow:29)
2014-05-07 09:24:16
Jak ktoś wyjechał w celach zarobkowych i siedzi za granicą powyżej dwóch lat to powinni takiej osobie zabierać obywatelstwo. Jak jest gorzej w Polsce to tchórze spierniczają do do Anglii albo do Niemiec az busy nie nadążają kursować. Gardzę takimi ludźmi.

PauliusPL
    Ocena: -12 (glosow:20)
2014-05-07 09:58:13
A wiesz ile pieniędzy podatników marnują: publiczna służba zdrowia i edukacja swoje dziesiątki tysięcy inwestuje i zamiast po latach dostać z tej inwestycji zyski, delikwent robi na PKB krajów zachodnich. to co napisałeś nic nie zaradzi: lepiej wprowadzić podatek od polskiego obywatelstwa poza granicami - 1000 euro na rok to dla nich jak nic, a dzięki temu będzie można w Polsce odciążyć mnóstwo osób z podatków.

bartekm123
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-05-07 10:36:21
odciążyć? Pieniądze zniknęłyby w ciągu 1 miesiąca. Nie wina ludzi, że krajem rządzą złodzieje.

bleblezuza
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-05-07 11:09:36
komentarz usunięty przez użytkownika

NoZastanowSie
    Ocena: 41 (glosow:51)
2014-05-07 11:15:15
Pomyslcie tylko o tym, ze wiekszosc ludzi, ktorzy pracuja zagranica, a maja rodziny w Polsce wieksza czesc pieniedzy przesyla do Polski, a tam ledwo wiazac koniec z koncem. Te pieniadze zostaja wydane w Polsce co wplywa na gospodarke. A gdyby taki przykladowy ojciec rodziny zostal w Polsce gdzie nie mialby pracy, jechalby na zasilku, a zona w kolejce w mopsie, bo obiady i ciagle wyciagali reke do panstwa. Mysle, ze gdyby mieli mozliwosc pracy za ktora moga wykarmic rodzine na miejscu, to by zostali w Polsce.

bleblezuza
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-07 11:21:00
komentarz usunięty przez użytkownika

piotrbigaj
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-05-07 11:33:58
PauliusPL - zastanawiam sie skad w Tobie (sadzac po Twoich absurdach i komentarzach) tyle niecheci do rodakow za granica? Nie potrafisz sie cieszyc czyims szczesciem, ze komus sie lepiej zyje? Jezeli w Polsce wg Ciebie jest tak super to powinienes sie cieszyc, ze ludzie wyjezdzaja - bedzie wiecej pracy dla ''prawdziwych patriotow''...

hifi1231
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-07 12:04:38
komentarz usunięty przez moderatora

PauliusPL
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-05-07 13:24:40
Czy ja coś wspominam, że system jest dobry? sam przecież sugeruje zmiany. Wystarczy jedna ustawa by każdy zarabiał 600zł więcej, ale naszym "waszmościom" nie chce się tego wprowadzić. bleblezuza: o to również mi chodzi - byś się zrzekła obywatelstwa, bo państwo straciło na tobie wystarczająco. NoZastanowSie: jeśli ojciec pracuje za granicą a w PL ma rodzinę to z takiego podatku takim rodzinom przypadałaby 14 mln ulga podatkowa

PauliusPL
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-07 13:30:04
oto przykład typowego proemigracyjnego myślenia: napisałem że chce pomóc polakom kosztem emigrantów, i spotkała mnie za to krytyka. Wy emigranci nie chcecie chyba by Polska była bogata, wolicie ten stan rzeczy by usprawiedliwiać migrację. Podkreślam jeszcze raz: nie popieram dzisiejszego systemu, gdyż on służy głównie temu by produkować właśnie was, mówię o zmianie systemu, która może nastać jak Gowin lub Korwin zrealiuzują choć trochę swoich programów gospodarczych.

piotrbigaj
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-07 13:36:44
tu akurat sie z Toba zgodze, tez wolalbym, zeby w Polsce bylo tak, zeby Polacy nie musieli wyjerzdzac, ale poki co...

sangre666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-07 22:46:03
A gdzie mają spierniczać przed mentalnością prawiczków? Czeęść ludzi ucieka w celach zarobkowych, ale część wieje przed nasza polską mentalnością i patriotyzmem wciskanym na siłę bardziej niż pedalstwo.

PauliusPL
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-07 23:18:00
sangre666: tu się z Tobą zgadzam, jednak co by się stało, gdyby ci normalni nie wyjechali? Mieliby sporą siłę w PL i uspokoili by tych oszołomów, jednak nigdy się to nie zmieni póki nie wybijemy sobie ze świadomości poczucia, że wszędzie lepiej.

luki201
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-10 15:42:46
Co z tego, że pieniądze wpływają z emigracji do kraju jak i tak zostają wydane w Tesco czy Biedronce i z powrotem bardzo szybko wracają..

cichoo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-19 18:39:13
Ty gardzisz wszystkimi ludźmi.

energyman00
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-05-07 07:07:38
Nikt się nie spyta czy za to co zarobisz w polandii możesz godnie utrzymać rodzinę......

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-07 00:48:34
komentarz usunięty przez użytkownika

owl86
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-07 00:38:11
tak, a jak pracuje w Polsce to też nikt się nie zapyta ile zarabiam i jak bardzo cierpię z powodu braku środków do życia...

olinkago1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-05-07 00:22:33
zawsze mozna wyjechac przynajmniej z najblizsza rodzina, wielu tak robi. ja nie zaluje. dalszych krewnych odwiedzamy 2 razy do roku, oni nas tez od czasu do czasu i jest fajnie. zawsze jest jakies wyjscie.

Pniaczek01
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-05-07 11:57:42
My też nie żałujemy, że wyjechałeś. Mam nadzieje że na stałe.

tonarid
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-06 23:46:54
Kiedy pracujesz w polandii wiekszość wie że pracujesz za minimalna krajową , ale nikt się nie spyta czemu emeryt jest jeszcze w pracy i zarabia na dobrej posadzie i w dodatku z twoich świadczeń płacą mu emeryturkę a ty cierpisz na braki ...!

mickeu
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-06 23:33:05
A już nikt nie pyta ile wydajesz na życie - tylko licżą Twoją kase

Bomber_1908
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-05-06 23:15:59
Coś ku*wa za coś!Nikt nikogo za granicę nie wysyła!

siwythc666
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-05-06 23:33:54
życie wysyla.... banki , komornicy...... tylko małolaty jadą z własnej woli... a ludzie po 30 ce po kryzysie w 2008 r w większości byli zmuszeni....


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400