/n Wymuszenie pierwszeństwa w stylu WWA - wiocha.pl absurd 1106487

Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Grobit  14-05-08, 20:45 Zgłoś
+ 95 -
Dodano: 2014-05-08, 20:45:40   przez: Grobit
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 95  Zgłoś nadużycie
8
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Opis poniżej ...
  •  Patrzcie, śmigłowce wojskowe lecą nad miastem
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
Ukryj komentarze(109)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gonzo8711
    Ocena: 226 (glosow:266)
2014-05-08 21:48:02
zapier..... jak chory krolik napewno duzo wiecej niz dozwolone, skacze po pasach jak pchla po jajach... i wyprzedza prawym pasem i on o wrzuca filmik o wymuszeniu pierwszenstwa. Sam sie wsioku naucz pierw jezdzic .. "w domu siedz kur.. w domu"

klima186
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-18 20:13:32
Przecież widać w lusterku, że ktoś zasuwa a jak nie widać to się nie brać za prowadzenie auta bo się nie nadajesz- ewidentnie wina audi!

falk87
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-17 10:56:17
trzeba bylo szybciej jechac

rycerz-nadziei
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-14 20:57:24
A WY DEBILE NADAL ZMIENIAJCIE NA CIĄGŁEJ NIE PATRZĄC DODATKOWO PRZEZ RAMIĘ ! MATOŁY Z KOMENTARZY ! Mógł WYPRZEDZAĆ Z PRAWEJ ! Przecież, to był zabudowany, a wystarczą dwa pasy ! Nawet jakby poza zabudowanym wyprzedzał, to tu były 3 PASY ! Przegiął z prędkością pewnie i to jego jedyny błąd :( Pasy trochę pozmieniał, ale problemem może być jego używanie kier. . . .

slaryn66
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-14 19:55:22
Ku...a palant jeden, jechał jak by buraki po polu woził ( widocznie tam się nauczył jeździć ) skacze cham czerstwy z pasa na pas jak by po miedzy jechał i ma pretensje że ktoś zgodnie z przepisami zmienia pas ruchy. BURAK

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-13 11:49:36
Autor jechal jak pajac co nie zmienia faktu że audi wymusiło pierwszeństwo... ja bym powiedział że wina jest 50/50

shpack
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-13 18:12:36
kierowca audi kalkulowal czas i predkosc swgo samochodu do innych poruszajacych sie z podobna lub maxymalna szybkoscia. Nie przewidzial idioty zasuwajacego 3 razy szybciej.

DkNG
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-14 10:49:17
shpack: nie pier*ol zmieniajac pas patrzysz w lusterko a nie kalkulujesz - 5 dni w tygodniu śmigam do pracy obwodnicą i codziennie trafiam na tych co "kalkulują" i trzeba przez nich ostro hamować na lewym pasie

kermitzaba87
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-13 11:27:39
jechał grubo powyżej dozwolonej prędkości, od prawej do lewej i z powrotem i jeszcze śmie się żalić. No dalej kolego, wysyłaj na policję :) powodzenia :)

drupol
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-13 01:31:52
z filmiku wynika jasno że autor zapierdala jak u siebie na wsi, gdzie może przez wieś przejechać 90/h, tu jest miasto ćwoku z ograniczeniem do 50/h do kolejnego kretyna - sam często jeżdżę lewym pasem bo prawy jest rozjechany w kostkę brukową przez tiry i inne ciężkie pojazdy

n474lk4
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-12 23:25:32
jak ćwoki jeżdżą środkiem albo lewym pasem i mimo, że widząc nadjeżdżający samochód nie zjeżdżają na prawy pas, to co robisz? wyprzedasz prawym pasem, mimo, iż nie wolno. NO CO ZROBISZ? NIC NIE ZROBISZ :)

McGregororg
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-13 00:22:38
odnośnie wyprzedzania po prawej proponuję najpierw lekturę art. 24 ustawy Prawo o ruchu drogowym z 20.06.1997r. (Dz.U. Nr 58 poz. 515 z 2003r - tekst jednolity), wyprzedzanie z prawej strony jest dopuszczalne: a potem wypowiedzi w tym styl pozdrawiam ps. nie bronię kierowcy

n474lk4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-12 23:24:11
komentarz usunięty przez użytkownika

majorqpricz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-12 22:23:57
a po chu... zapierd... jak debil jakiś spod znaku WGR? I pasu jednego się nie umiesz trzymać? Jak ci Audi wyjechało, to od razu nauczyłeś się jechać z taką prędkością, jak pozostali, co matole?

sysuniabmw
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-12 21:25:28
komentarz usunięty przez użytkownika

nexus4610
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-12 20:00:55
nie mam prawka bo mi niepotrzebne ale od kiedy jest jakies pierwszenstwo przy zmianie pasa?

MalyCham19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-12 22:03:03
Nie ma pierwszeństwa ale jak zmienia pas ma obowiązek upewnić że ma miejsce

tyran60
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-13 10:42:20
tam jest linia ciągła i nie można zmieniać pas

kkedmonton
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-12 19:51:29
Każdy co jedzie wolniej od nas jest debilem a ten szybszy jest piratem :) Cześć Maciek!

videocop
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-12 17:47:55
Należało ci się dupku.Koleś z audi uchronił cię od kwita za gadanie przez komórę i powinieneś być mu wdzięczny.

Krzystek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-12 17:33:03
Najpierw pędzi jak głupek, później odwraca wzrok w puszukiwaniu telefonu (podczas takiego szalonego rajdu), a na końcu : MAM WSZYSTKO NA KAMERZE. Nie radziłbym iść z tym nagraniem na policję. Kierowcę z AUDI ukarzą, ale jemu dowalą 5 razy większy mandat.

Baron_Sanedi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-12 17:34:37
racja ale wystarczy że wytnie poczatek i usunie dzwiek i wtedy może mu sie upiecze

jakubkrak
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-05-12 17:28:43
Dobrze jechał.. Zmieniał pasy bu upłynnić swój przejazd.Jeżeli jechał za szybko to należy mu się mandat ale SPRAWCĄ ZDARZENIA BYŁ KIEROWCA AUDI.

RobertK20
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-05-12 14:12:20
w bocznym lusterku ciężko określić prędkość samochodu, jakby kutas jechał normalnie to by te zdarzenie nie miało miejsca

kiszonex
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-05-12 13:53:19
Dla jasności wieszacie na nim psy a sami tez na bank czasami łamiecie przepisy!!! jak każdy . Tam jest ograniczenie do 70km/h wiem bo jeżdżę tam codziennie po kilka razy ograniczenie 50km/h jest dopiero przed tunelem . Można wyprzedzać prawą stroną a audi nawet migacza nie włączyło. Wiec byłaby jego wina nie ważne że koleś nagrywający przekroczył prędkość Ważne że kierowca Audi zmusiło kogoś do hamowania to się nazywa wymuszenie pierwszeństwa.

kiszonex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-12 13:44:15
komentarz usunięty przez moderatora

groszman1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-12 13:24:22
Co wy macie z tym wyprzedzaniem prawą stroną? W terenie zabudowanym można jak są dwa pasy, w terenie niezabudowanym jak są trzy pasy. Inna sprawa, że "skierownik" ma czas reakcji jak emeryt jadący na rowerze i równocześnie grający w szachy.

chaffinch
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-05-12 13:17:31
Przyjezdny ćwoku. Zamiast narzekać na WWA, sam nie wyprzedzaj prawym pasem (niezgodnie z KRD). Przyznaj też, że rozproszył cię na maksa dzwoniący telefon. No i "masz nagrane na kamerze" - korzystaj;) A może na drugi raz w pekaes wsiądziesz? Z wyrazami od warszawskiego kierowcy.

xvertonx
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-12 17:04:39
Kolego radze zajrzeć do KDR a nie pleść głupoty. Bo szczerze to nie wiem gdzie Ty zdawałaes prawo jazdy skoro nie uczyli Cie zasad i możliwości wyprzedzania( również z prawej strony). Prawko pewnie zrobiłeś za PRL za tzw ,,barana''. Pozdro

chaffinch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-15 12:21:50
Nie wiem, co to KDR, "kolego". Tak, PJ robiłem za PRL. W tym PRL nauczyli mnie też ortografii i interpunkcji - polecam, bo na razie to trzeba Cię 2x czytać, żeby spróbować nadążyć za myślą.

egon68
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-12 12:33:43
wrzucies szalowy filmik a jak sie okazuje samkozaczysz i wymuszasz.powinienes sam dostac mandat.predkosc mozna wymierzyc po slupkach

hedonistka
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-05-12 11:49:25
a inni kierowcy nie jezdzili jak debile??? 3 pasy a duzo auto jezdzilo srodkowym i lewym pasem. a po drugie są takie sytuacje ze czlowiek sie spiieszy z roznych powod no ale coz ...

hedonistka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-12 11:47:43
wymuszenie pierwszeństwa??? raczej zajechanie drogi

pawelek10
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-12 11:40:52
wi 298ji

marcin78
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-12 10:57:05
jak by normalnie jechał i wolniej to by go na wiocha pl nie było

szuwik
    Ocena: 27 (glosow:31)
2014-05-12 10:17:47
Podsumowanie: 1. od 14 do 29 sekundy filmu minął 13 odcinków pomiędzy ustawionymi latarniami od mostu Gdańskiego do ul. Sanguszki. 2. odległość ta wynosi 426,4 m (Google Maps). 3. 426,4 m / 15 s = 28,43 m/s = 102,35 km/h 4. przy dopuszczalnej prędkości 70 km/h daje 200-300 PLN mandatu i 6 pkt karnych.

skejt187
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-12 13:37:42
polać mu :) dawno nie widziałem takiego przejawu inteligencji na tej stronie. pozdrawiam. poza precyzyjnym obliczeniem widać nawet na oko ze za szybko jedzie. nie mozna jechcac przepisowo i wszystkich wyprzedzac...

szuwik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-12 22:27:14
Wielu tu pisało: "za szybko jechał, widać, po słupkach można policzyć". No to policzyłem :)

robsztix
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-12 10:08:06
Szkoda, ze idiota kola nie urwal, jedzie jak debil, lawiruje miedzy autami, wyprzedza z prawej i to na bank za szybko jadac, a na koniec gada o nagraniu. Co teraz pojdzie na policje z tym, skoro z niego taki "kozak drogowy"? Brechtam

shinogu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-12 09:56:56
I tak filmik nadaje się na Wiochę bo i autor jadący zygzakiem jak i kierowca audi nie grzeszą rozumem. np w Niemczech jazda w stylu Autora jest karana, jest to wykroczenie podchodzące pod zagrożenie kolizją i nie raz już widziałem jak za takie coś zatrzymują właśnie w mieście nie mówiąc już o autostradzie. Bo owszem wyprzedzać można prawym pasem ale nie jechać zygzakiem.

plik81
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-05-12 09:52:20
sam na siebie bata krecisz idioto

eddie00007
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-12 09:46:12
ale jazda jak debil z pasa na pas i wyprzedzanie jak debil jest ok?co za baran

Izkaa1990
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-12 09:35:09
Faktem jest że koleś był już na pasie lewym, zjechał na prawy i potem chciał wrócić na lewy więc nie wiem kto tu po pasach skacze... Poza tym co to za zmiana pasa już na ciągłej tuż przed skrzyżowaniem? Bolało go że na prawym pasie ktoś jedzie wolniej niż on by chciał więc wolał stworzyć zagrożenie niż zaczekać aż będzie miał pusto... Grzeszki kierowcy każdy widzi (nie mówię, że niesłusznie) ale bądźcie obiektywni co do obu chyba Panów....

skejt187
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-05-12 08:18:27
tylko ja widzę 3 sekundy reakcji?? gdybyś nie gapił się na dzwoniący telefon to by nic nie było. facet w wypasionym audi mial na tyle mocy zeby odejsc i sie tam zmiescic. gdzybys nie przyspieszal, oczywiście.

noigel
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-05-12 06:58:51
DO Wszystkich oburzonych - MOŻNA WYPRZEDZAĆ PRAWYM PASEM !!! pod warunkiem że w mieście są 2 pasy, a na autostradzie 3 pasy. ZAPAMIĘTAJCIE BO MOŻE URATOWAĆ WAM ZYCIE.

noigel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-12 11:59:00
i niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego mnie minusujecie? nie znosicie prawdy czy co ?

boombeel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-12 12:00:41
nie w mieście a w terenie zabudowanym i nie na autostradzie tylko poza terenem zabudowanym.

oczko44
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-12 14:19:50
boombeel jak już tak dokładnie to nie teren zabudowany a Obszar zabudowany. Noigel a minusują bo to jest taki popie.... kraj napisał byś że 2x2 jest 4 i dostaniesz 100 minusów hehehe

swideros1
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-05-12 06:52:18
Ha ha ha jeżdżąc w ten sposób sam prowokujesz takie sytuacje ... Wszyscy jadą spokojnie a ty jak totalny przygłup ;-) A na samym końcu nacisnąłeś jednocześnie hamulec i gaz buahahahahaha ;-) widać że jeszcze dużo musisz się uczyć i niejedno auto rozwalisz...

robert34
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-12 05:27:14
sam sobie winien widać że jedzie szybciej niż dozwolone no i skacze z pasa na pas

linuxek21
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-12 03:25:19
Nikt nikomu nic nie zajechal gosciu chamuje jak cip* i jeszcze krawezniki okrusza ;)

Marcusssss65
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-12 03:21:30
Ja ciekaw jestem, czy autor tego filmiku włącza kierunkowskazy, zmieniając pasy. Może jestem przygłuchy, ale nie słyszę ich "cykania"...

elliott
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-11 23:57:33
Jakby mu telefon nie zadzwonił, to by się nie zagapił i normalnie przyhamował, co nie zmienia faktu, że gościu mu po chamsku wyjechał.

boombeel
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-11 23:33:07
Temu, że jedzie szybciej niż można nie da się zaprzeczyć (choć udowodnić też nie można). Natomiast wymuszenie jest bezdyskusyjne.

pawelfarciaz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-12 05:19:12
mozna obliczyć ile jechał co kilka metórw sa lampy w równej odległości od siebie wystarczy proste działanie matematyczne wylicza średnią prędkość i tempo biegu w oparciu o dystans i uzyskany czas.

boombeel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-12 12:29:45
obliczyć tak, natomiast dowodem to nie będzie. Facet zanosi film na policję i właściciel audi płaci mandat a z jego polisy usuwane są powstałe szkody.

DanJ93
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-11 23:23:35
Autor filmiku jeździ jak pajac, zmienia pasy itp. (a to, że wyprzedza z prawej strony nie jest wykroczeniem, gdyż na tej drodze są trzy pasy ruchu) ale z drugiej strony miał rację, gdyż kierowca Audi zmieniał pas ruchu na linii ciągłej.

deathmind
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-05-11 23:16:27
Ach znam ten odcinek bardzo dobrze i ze swoich doświadczeń potwierdzam poniższe dywagacje co do prędkości - tam można jechać 80 km/h, a gość ma lekko koło 120 km/h to po pierwsze. Po drugie facet jest ci.pą jakich mało i ma refleks kursanta w L'ce. Po trzecie nie umie posługiwać się samochodem w awaryjnych sytuacjach. No ale jako naczelny pokrzywdzony musiał pochwalić się online.

pawel1710
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-05-11 23:14:23
Tak, ma wszystko na kamerze, widać też wyraźnie na tym nagraniu, że jechał stanowczo za szybko i skakał co chwilę z pasa na pas, więc jak pójdzie z tym na policję, to niech się przygotuje na karę, a od ubezpieczalni też nic nie dostanie jak coś sobie uszkodził o ten krawężnik, bo nie jechał zgodnie z przepisami. Mógł baran jechać normalnie jak wszyscy, a nie zapier..alać jak debil na złamanie karku i skakać co chwilę z pasa na pas. Największą wiochę to pokazał tutaj ten co nagrał ten film. Takim bezmyślnym pacanom to się powinno od razu dożywotnio prawko zabierać, bo w końcu zrobią komuś krzyw

danielec
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-11 22:29:17
camidlo zapier a potem ma pretensje durny leb zakuty.

honza69
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-11 22:24:28
Było ograniczenie do 70! Wiocha dla nagrywającego.

wariatos1
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-05-11 22:10:14
Kolega niech nie ku...wi bo jedzie zdecydowanie szybciej niż WSZYSCY inni uczestnicy ruchu,wyprzedzanko od prawej strony, zmiana kasa ruchu na linii ciągłej,nie zwracanie uwagi na sygnalizowanie chęci zmiany pada ruchu przez innych kierowców. Kolega sie miotał po tych pasach ruchu slalomem jak wracający z imprezy student, to sie skończyło "rumakowanie"...

Antycyponek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-11 22:09:06
komentarz usunięty przez moderatora

zbiczeek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-11 22:03:30
Wszystkim gamoniom, ktorzy cos bredza o wyprzedzaniu nieprawidlowa strona proponuje sie zapoznac z Art 24 punkt 10 Prawa o ruchu drogowym, albo jeszcze lepiej odswiezyc sobie przepisy w ogole. Co do zapi@rdalania, to co tu duzo komentowac, wszystko widac.

harley81
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-11 21:58:03
Byla sobie felga z opona:)

ken299
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-11 21:49:59
90% kierowców tak potrafi szaleć,ale do czego by w końcu dochodziło na drodze jak by każdy tak chciał się popisywać jadąc,jednak do kierowcy trzeba dorosnąć

pjj76
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-05-11 21:29:57
Słoik z kamerką nagrał drugiego słoika (bo mieć rejestrację warszawską nie oznacza być z Warszawy) i teraz wielki żal.

UkaRZ
    Ocena: 13 (glosow:13)
2014-05-11 21:27:19
Pajac co nagrywał w tym swoim pędzie i skakaniu po pasach zagapił się na tel co dzwonił bo niby po co mieć słuchawkę bt.

kbrowarek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-11 21:25:56
komentarz usunięty przez moderatora

miodzjo
    Ocena: 17 (glosow:17)
2014-05-11 21:04:38
Samochód z kamerą - Po pierwsze znaczne przekroczenie prędkości. Pod drugie skakanie po pasach. Po trzecie jakby patrzył przed siebie a nie szukał dzwoniącej komórki, to by zauważył wyjeżdżający samochód.

Baron_Sanedi
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-05-11 20:44:09
sam zapierdziela, skacze po pasach, w dodatku audi wieżdza na jego pas a on przez 1,3 s żadnej reakcji - pewnie patrzył na dzwoniący telefon!!

robert19781309
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-11 19:39:14
komentarz usunięty przez moderatora

brumby
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-05-11 19:26:36
Trafił swój na swego...

adekw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-11 19:22:14
komentarz usunięty przez moderatora

hasterer
    Ocena: 6 (glosow:28)
2014-05-11 19:07:15
wyprzedzanie z prawej, na skrzyzowaniu 200zł - 10 pkt, wyprzedzanie nieprawidłową stroną 200zł - 3 pkt, wyprzedzanie na oznaczonym skrzyżowaniu 300zł - 5 pkt. Nie mowi już o predkości. 700zł i 18 pkt? nie dodając przekroczenia predkości. W porównaniu do ciebie, ten z audi z wymuszeniem pierwszenstwa a nawet sprowadzenia zagrożenia w ruchu drogowym to przedszkolak.. jeździj tak dalej..

oczko44
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-05-11 19:38:39
I tak właśnie jest w Polsce. Oceniać innego nie majac podstawowej wiedzy. Weź kodeks drogowy do ręki poczytaj a później oceniaj. 1. można wyprzedzać z prawej strony 2. mozna wyprzedzać na skrzyzowaniach.3 która to jest właściwa strona do wyprzedzania.

hasterer
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-05-11 19:43:00
jeździsz chyba wg swojego kodeksu drogowego dziecko drogie...

tdmichael
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-11 19:44:58
nie no sorry ale to wymaga komentarza :) nie wiem kto Cię uczył kodeksu ruchu drogowego ale zdaje się że Begerowa. Ręce opadają, "milczenie jest złotem" pewnie tego nie znasz

Ambasador69
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-11 20:30:31
Z tego co mi wiadomo, wyprzedzanie z prawej strony jest dozwolone, ale chyba tylko na trasach szybkiego ruchu i autostradach o co najmniej trzech pasach ruchu. W Kodeksie Drogowym jest taki punkt, ale nie pamiętam w którym dokładnie miejscu, więc proszę łaskawie nie prosić o podanie :P Inna sprawa, że to na filmie to raczej nie jest tsr, ani tym bardziej autostrada.

cemaxx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-11 20:45:28
Rozdział 3 Ruch pojazdów Oddział 6 Wyprzedzanie Art. 24. Przeczytać, później komentować.

miszczo00
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-11 20:54:05
wyprzedzanie z prawej strony jest dozwolone na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu : a) na jezdni jednokierunkowej b) na jezdni dwukierunkowej jezeli sa co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym i trzy pasy ruchu poza obszarem zabudownym bedacym w tym samym kierunku

oczko44
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-11 21:23:13
odnosnie wyprzedzania napisał cemax, ja tlko dodam ze zezwala się na wyprzedzanie na skrzyżowaniach o ruchu kierowanym i okrężnym

zbiczeek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-11 22:42:58
Punktow karnych zero, mandantu zero. To, ze przekroczyl predkosc widac, ale jeszcze trzeba wykazac o ile, a na podstawie filmiku nie da sie tego zrobic, co do reszty hasterera fantazja poniosla, przepisy nie zostaly zlamane.

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-11 22:44:16
z tym, ze on wyprzedzanie na tym skrzyżowaniu zaczyna już na linii ciągłej a tego chyba nie można.

boombeel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-12 12:35:17
@ZeuS112 Nie wiesz nie wypowiadaj się. W tym wypadku skrzyżowanie jest kierowane sygnalizacją świetlną i wyprzedzać można, natomiast AUDI nie mogło zmienić tam pasa ruchu.

pencammm
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-05-11 19:04:36
Mógł w niego po prostu wy kurwić, a nie potem głupie KUR.WA mam wszystko nagrane. No baran normalnie

duck4uall
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-05-11 19:01:36
a dobrze tak dla chooya yebanego robaka pierolonego

rafaloo0909
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-11 18:54:40
Uwielbiam komentarze pod takimi filmami. Wszyscy są kierowcami,ale z własnymi przepisami.

jack22
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-11 18:49:02
koleś zapierdalał to fakt, skakał po pasach to fakt, ale jechał lewym już dłuższą chwile wiec koleś w audi gdyby spojrzał w lusterko to by go zobaczył

wesolyj
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-05-11 18:46:32
Trochę jednak za szybko i po wariacku Pan jechałeś. A droga uczy pokory, a gdzie tu miejsce na zasadę ograniczonego zaufania?

Melanz89
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-11 18:24:49
Ładnie wypowiedział to jedno słowo... :P z taką finezją heh

wtes
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-05-11 18:08:37
Ciekawą wiedzę posiadają ci którzy piszą że z prawej nie można wyprzedzać. Tu jest polska ! A gość nawet nie zasygnalizował zmiany pasa, o ciągłej już nie wspomnę. "Dopuszcza się wyprzedzanie z prawej strony na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 1 i 7: na jezdni jednokierunkowej; na jezdni dwukierunkowej, jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są do jazdy w tym samym kierunku."

lukasz252525
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-05-11 18:08:22
Można wyprzedzać z prawej , zarówno w terenie zabudowanym , niezabudowanym i na autostradzie , jeżeli jest odpowiednia ilość pasów na jezdni jednokierunkowej . Co nie zmienia faktu , że autor filmu jedzie jak cwaniaczek , a kierowca audi jest wieśniak i zajechał mu drogę .

normalny_irl
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-05-11 18:23:25
Nie kolego. Tym razem bede bronil goscia z Audi. Facet pojawil sie z nikad za nim. Tam jest 50 na godzine.

atron
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-05-11 18:05:56
Jeszcze szybciej sie nie dało? Sfilmowałeś gościu własna wiochę. Gtratulacje.

normalny_irl
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-05-11 18:02:58
Kolego tam jest do 50km/h.Nie nalezysie dziwic, ze ktos zle ocenil twoja predkosc. Mialem podobny przypadek na Grota-Roweckiego.Burak jechal okolo 160,moze 180 ja tego w lusterku nie ocenilem. Wyjechalem z moim 70km i facet sekunde pozniej trabil i siedzial mi na zerzaku.

kiszonex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-12 13:48:39
Tam nie ma ograniczenia do 50 km/h tylko 70 !!!!!

dejwidk
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-05-11 18:02:31
wiocha dla tego co jechał i kręcił, popier**ala jak dziki osioł, szkoda że nie zaje*ales w ten znak, mam nadzieje że wyslales ten film na pały to wtedy za ciebie się też wezną !

gonzo8711
    Ocena: 226 (glosow:266)
2014-05-08 21:48:02
zapier..... jak chory krolik napewno duzo wiecej niz dozwolone, skacze po pasach jak pchla po jajach... i wyprzedza prawym pasem i on o wrzuca filmik o wymuszeniu pierwszenstwa. Sam sie wsioku naucz pierw jezdzic .. "w domu siedz kur.. w domu"

bubala
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-05-09 08:08:01
to są właśnie skutki jak piszesz "kubico luba". ulice to nie tor wyścigowy. widać, że jedzie dużo szybciej niż pozostali i tak się taka jazda kończy. już dwa razy widziałem takie zdarzenia drogowe na własne oczy, tylko rezultaty były bardziej dotkliwe dla "minstrzów" kierownicy.

bedek71
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-05-11 18:41:41
a jaki przepis zabrania wyprzedzania z prawej strony na tejże drodze mistrzó ?

zwierzak250477
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-05-11 19:11:23
komentarz usunięty przez użytkownika

wicio77
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-11 20:10:27
na trzypasmowej drodze można wyprzedzać prawym pasem... Polecam lekturę przepisów czasami ;) a co do prędkości to zgadza się - z pewnością jechał za szybko

boombeel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-11 23:40:27
Jedzie szybciej niż inni to fakt ale, prędkości mu nie udowodnisz, zmienia pasy nie zajeżdżając nikomu drogi, wyprzedzać z prawej strony może. A wymuszenie jest perfidne...

ostry5523
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-12 07:59:34
Dokładnie. Dodatkowo mógłby wcześniej go zauważyć ale pewnie spojrzał się na telefon...

Tusia__1
    Ocena: 12 (glosow:16)
2014-05-08 21:09:38
To co wyprawia autor....toż to poezja smaku....buraczanka...

MrBrooks
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-08 20:50:10
komentarz usunięty przez użytkownika

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-05-08 21:04:08
Kilka razy wyprzedził z prawej, sam też nie jest OK

MrBrooks
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-09 06:30:01
komentarz usunięty przez użytkownika

gurool
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-09 13:08:35
w mieście można wyprzedzać z prawej, na autostradzie już nie.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400