Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Opis powiesili
Prostytus  14-05-10, 09:45 Zgłoś
+ 293 -
Dodano: 2014-05-10, 09:45:01   przez: Prostytus
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 293  Zgłoś nadużycie
66
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(94)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
SqunY
    Ocena: 12 (glosow:44)
2014-05-10 10:56:17
Zamiast tego durnego opisu trzeba było napisać ,gdzie to jest i co to jest ,brawo gimby.

Paulinuszkas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 21:14:51
Piła, cmentarz w Leszkowie

Laudanum
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-13 09:42:33
Piękne! Ale jeszcze bardziej ucieszyłabym się gdyby to była gwiazda żydowska.

Made-In-Poland
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-08 09:20:39
To jest do zrobienia :P

baton06
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-13 01:22:21
dobra robota! :) PRECZ Z KOMUNĄ!

jk112
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-12 18:36:17
zobaczcie Państwo jaki ten rosyjski naród jest tępy i ograniczony! no jak oni mogą przyjeżdżać do Polski i oddawać hołd zbrodniarzom wojennym, którzy mordowali polską inteligencję i polskich oficerów walczących o niepodległość z Hitlerem! piredo.lone kacapy

FranekDolot2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-12 15:58:09
to chyba strzegom pojade zaraz zobaczyć hehe ale jazda

zbigniewboniek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-12 10:36:06
Przypomnę niektórym debilom, że ARMIA CZERWONA okupowała od września 1939 roku do czerwca 1941 roku ponad 51% (!!!) terytorium Rzeczpospolitej dokonując masowych aresztowań, wywózek, morderstw oraz torturując ludność cywilną z dziećmi i kobietami włącznie.

owcazogorkowca
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-05-12 09:48:45
Ciekawe kiedy naród zorientuje się, że pomniki radzieckich zbrodniarzy i morderców utrzymywane i restaurowane są z pieniędzy narodu których ci zbrodniarze masowo mordowali? Przykład? Pomnik "Braterstwa z Armią Czerwoną" w centrum Warszawskiej Pragi. Koszt? DWA MILIONY ZŁOTYCH!!! Zaraz obok katownia UB-NKWD na ul.Strzeleckiej 8 i masowe groby pomordowanych przez nich AK-owców pod boiskiem szkolnym liceum Władysława IV oraz na ulicy Cyryla i Metodego- DO DZISIAJ NIEEKSHUMOWANE! Uczcie się, bo PLUJĄ WAM W TWARZ już od 70 lat a wy się cieszycie, depcząc bohaterów (dosłownie!).

fwio
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-12 13:31:18
najsmutniejsze, że znajdą się tacy debile, którzy Cię minusują...

midge
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-05-11 21:25:53
Pytanie dlaczego to cos jeszcze zasmieca nasza Polska ziemie?

musli
    Ocena: 2 (glosow:18)
2014-05-11 17:52:39
Niefajnie mimo wszystko. Wandalizm pozostanie wandalizmem, niezależnie od tego, jaki przekaz by za sobą niósł.

beeveer
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-05-11 15:54:34
tylko szkoda że powstańcy nic nie oswobodzili, za to zrujnowali miasto i jak NKWD - zniszczyło kwiat młodych ludzi. a gdyby nie armia czerwona, to dalej jęczeliby pod niemieckim butem

mlw1488
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-05-11 16:13:25
to, że po jednym okupancie pojawił się drugi, nie czyni z niego wyzwoliciela.

Umarov
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-05-11 18:36:19
MLW1488: Tak samo jak nie czyni wyzwoliciela polski rząd po 1989 roku. Za socjalizmu dochodem państwowego budżetu był dochód przedsiębiorstw, co prawda należących do skarbu państwa, więc państwo siłą rzeczy musiało samo na siebie zarobić. Dzisiaj dochodem do budżetu jest dochód obywateli (podatek dochodowy), oznacza to, że fiskus karze zwykłych, szarych obywateli za pracę i zarobek, nędznych groszy zresztą. Dziś nikt mi nie wmówi, że obecny system jest lepszy od komunizmu czy faszyzmu. Jeżeli ktoś sprzeciwi się temu co napisałem to oznacza, że jest albo komunistą, albo faszystą.

beeveer
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-05-12 00:15:17
mlw, gdybyś takie brednie prawił mojej babci, która przeżyła tych dwóch okupantów - z miejsca dostałbyś plaskacza w ryj. ale myślę, że z takim głupkiem żaden starszy człowiek nawet by nie dyskutował. a jak nie pasowało - to trzeba było się samemu wyzwolic. ale polacy jak zwykle byli na to za głupi, prawda?

mlw1488
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-12 12:27:46
beeveer, a jakiś argument poza bajkami o agresywnej babci? Umarov, kwestie ekonomiczne to inna sprawa, nie o tym absurd.

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-13 23:46:45
ależ nie ma problemu, mlv - jedna babcia (wronki) w zimie 39 została wywieziona na gospodarstwo rolne do niemiec, gdzie jako 13 latka pracoawła lekko, bo tylko przy zwierzetach od 5 rano do 9 wieczorem. druga (zamojszczyzna - majątek skonfiskowany dla nowych niemców) wywieziona do fabryki chemicznej w 42. praca 16 godz na dobę w chemikaliach(16 lat). po 45 mogły wrócić do domu, dostały i miejsce do mieszkania i ziemię. dzięki armii czerwonej. bo poje..na polska dała sie rozsmarowac w 3 tyg. zamiast w 38 razem z czechami stłuc hitlera to przyłaczyli sie do niego.

mlw1488
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-14 11:47:58
To nie są żadne argumenty. Co najwyżej dla twojej babci to byli wyzwoliciele.

beeveer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-14 19:58:38
Nie, oczywiście że to nie sa argumenty. bo ty przecież byłes tam i wszystko wiesz najlepiej. naczytałes się prawicowych gówien o bohaterach mordujących polskich chłopów biorących ziemię od państwa i w mózgu ci się poprzewracało.

mlw1488
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-15 14:46:22
Oczywiście, jest tak jak piszesz. Dobrze, że twoją babcią nie była Helena Wolińska i nie ona uczyła cię historii.

czarny01
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-11 15:01:05
Bardzo dobrze won ruskiej swoloczy ktora w 1945 bila,rabowala i gwalcila Polska ludnosc

mlw1488
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-05-11 14:58:53
Propagandziści z NKWD muszą być dumni, że tyle lat po upadku ZSRS ich teorie cały czas trafiają na podatny grunt. Niesamowite jest to, że mimo swobodnego dostępu do internetu czy innych publikacji, tak duża część społeczeństwa dalej widzi w najeźdźcach wyzwolicieli.

SuperGL
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-11 16:02:06
żydzi podobno tak się cieszyli kiedy ruski na nas szli... najlepiej histrii uczą ludzie w podeszłym wieku. w książkach od historii nie pokażą jak ruski gwałcili grupowo polskie matki, żony, córki na oczach ich rodzin. Śpieszmy się pytać tych ludzi o naszą historię, oni już długo nie pozyją...

vynn
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-05-11 13:20:38
bo na nagrobku powinno być coś wzniosłego, a nie symbol chorej ideologii. Wandalizm jest zły, ale w tym wypadku jest odzewem na całe zło którego uświadczyliśmy ze strony ruskich. I znów górą powiedzenie: Jak świat światem nie będzie rusek Polakowi bratem.

beeveer
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-12 07:54:44
I tu masz problem. symbolem związku radzieckiego i ich idei był sierp i młot. a czerwona gwiazda była symbolem tylko i wyłącznie armii czerwonej

owcazogorkowca
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-12 09:53:16
Beeveer- doucz sie nieco tumanie. Czerwona gwiazda jest symbolem BOLSZEWIZMU a nie tylko armią czerwonej (która jest armią zbrodniarzy!) i dlatego możemy oglądać ją do dzisiaj na szczycie wierzy zegarowej KREMLA i wielu innych miejscach w Moskwie. Wystarczy wpisać słowo KREML w google w zakładce grafika:] Pozamiatane nieuku.

LenaK
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-11 12:08:52
Sam sie powies przyglupie.

kriskus1
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-05-11 10:26:16
I to się chwali :) Wszystkie pomniki wypie@dolić na Krym !!!

marczello
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-11 10:17:26
To już u nas zaczynają się ruskie prowokacje?

MINTOR
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-05-11 09:59:33
Wandalizm w każdej postaci jest wiochą. Jak autorowi to imponuje to niech weźmie przykład z opisu.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-11 16:03:32
widzę, że czasy kiedy pisałeś cokolwiek do rzeczy już dawno minęły.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-12 00:14:05
Nie przypominam sobie czasów kiedy byłem paranoicznym pseudoprawicowcem, bo to masz na myśli poprzez "pisane cokolwiek do rzeczy", nie?

Umarov
    Ocena: -8 (glosow:20)
2014-05-11 09:40:06
Tak obiektywnie patrząc i jedni i drudzy to bandyci, według mojej oceny brakuje szubienicy również nad symbolem PW. Znaku PW (skrót "Polska Walcząca") używało Polskie Państwo Podziemne, ta sama banditielka, która zorganizowała Powstanie Warszawskie. Dzięki której zginęło 200 tys. warszawskich cywilów i w końcu dzięki której Warszawa została obrócona w pył. Nawet bolszewik nie wpadłby na tak durny pomysł.

tsr123
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-05-11 11:44:06
Serwus ziomus naucz sie historii PW walczylo za Polske watpie zebys ty mial taka odwage zeby walczyc za swoja ojczyzne a ta szubienice sam se zaloz lepiej i umrzyj bo nie potrzebujemy takich jak ty, przodkowie walczyli za twoja przyszlosc a ty im tak sie odplacasz a wiesz gdyby wygrali powstanie Warszawskie to by nie bylo by komunizmu ? no ale Rosja poczekala zeby niemcy nas wykonczyli bo Stalin wiedzial ze jak tam wejdzie gdy polska walczy o Warszawe to Polacy wygraja i beda mieli swoja stolice i nie wprowadza komunizmu czy jakos tak to bylo nie pamietam za bardzo ale ty sie wstydz za taka od

LenaK
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-05-11 12:11:27
Tsr, sorry ale znasz historie z nowych podrecznikow. Warto sie zainteresowac i sie doksztalcic w temacie.

LenaK
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-11 12:15:31
Tak, zgoda, to bylo zbiorowe samobojstwo. Kiedys, piszac prace pojezdzilam troche po wsiach i rozmawialam z ludzmi ktorzy wojne przezyli. Faktycznie mowili, ze jedni z karabinami kradli i drudzy, skazujac ich na glod. W przypadku PW bolalo bardziej, bo "swoi"

Umarov
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-05-11 15:20:01
TSR123: OK, można walczyć za Polskę, ale jednak powinno to się robić z głową, a nie jak podczas Powstania Warszawskiego gdzie kilku idiotów z własnego wybryku posłało 1/5 mieszkańców Warszawy na pewną śmierć. Dosłownie ich skasowano. Nie sztuką jest tylko walczyć, sztuką jest walczyć myśląc, tak żeby pokonać wroga. Gdyby, gdyby... Na wojnie nie ma gdybania, na wojnie liczy się taktyka, gdybają idioci.

siwythc666
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-05-11 09:09:22
ruskie uważają się za naszych wyzwolicieli.... ale o tym że wbili nóż w plecy , rabowali nasz kraj zabijali naszych żołnierzy zapomnieli.... niech spier.alają zero szacunku dla czerwonych hien...

lookasiu87
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-05-11 06:33:00
Jaki szacunek się należy za dużo czterech pancernych zwolennicy takich pomników się chyba naoglądali "ruskie" nie walczyli o wolną POLSKĘ (Powstanie Warszawskie) tylko o nową ziemię we wrześniu 39 to byli agresorzy jak i hitlerowcy a więc dziękuje za takie pomniki

Szymo19
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-11 03:49:07
Usunąć te relikty socjalizmu ale może niekoniecznie w taki sposób... Przenieść je do jakiegoś muzeum i niech sobie tam stoją, bo niby jakąś tam wartość historyczną mają.

maddub
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-11 01:47:52
Ktoś w komentarzu poniżej napisał, że poległym żołnierzom należy się szacunek. Owszem ale żyjącym Polakom w latach 1919-1920 a później 1939-1945 ( pomijając już cały ten syf, który czerwone ścierwa urządziły później), również należał się szacunek.

darejos1981
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-11 00:50:38
wolałbym zginąć z rąk hitlerowca, niż zostać wyzwolonym przez czerwonoarmistę

darejos1981
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-05-11 01:02:50
napisz co ci się nie podoba a nie oceniasz bez sensu!!! czego się boisz?

PIZDZITO2
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-05-10 23:25:45
do tych, ktorzy pisza o bohaterstwie rosyjdkiego scierwa, Niemcy, bedac w okolicy mojego miasta, nie spalili go, nie gwalcili itp, a ruskie gowno dzialalo w przeciwnym kierunku."dzieki" nim, nasze centrum zamiast wiekowych kamienic ma piekne... bloki. ciesze sie, ze swego czasu wladze naszego miasta, zlikwidowaly pomnik "bohaterskich" wzwolicieli

kriskamila
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-05-10 23:24:31
nie przepadam za Ruskimi komunistami ani za bolszewikami oraz innymi tam organizacjami, ale poleglym zolnierzom nalezy sie szacunek

PIZDZITO2
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-10 23:32:52
to nie jest polegly zolnierz, to jest czlowiek, ktory zabil setki Polakow

kriskamila
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-10 23:42:07
nie odpuszczam im win ale wielu z nich bylo tam bo musiei

szparookacipa
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-10 23:21:26
Gdyby w 1939 nas nie napadli razem ze szwabami i później po wojnie gdybyśmy nie byli pod ich okupacją, to też coś takiego by mnie obruszyło. Sami sobie na to zapracowali....i cały czas na to pracują ale w "białych rękawiczkach", choć na Ukrainie już się nie pierdo...:) Sądzę ze gdyby wygrali niemcy, to mielibyśmy o wiele lepiej niż za komuny i dziś Polska była by bogatsza, silniejsza i mniej skorumpowana.

kriskamila
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-10 23:28:13
wyssali by z nas wszystko tak samo jak zrobil to Stalin

szparookacipa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-11 00:00:04
hmm pewnie dali by coś w zamian, kulture, technike, itp. no i obronili przed socjalizmem, choć teraz sami nie są w stanie obronić się przed turkami ;) Nie sądze, by nas bardziej wydoili niż Stalin...ale tak czy siak i od szwabów też byśmy w końcu się wyzwolili :):)

kriskamila
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-05-11 00:07:46
Polska i Polacy to dumny narod i jak zbierzemy sie w kupe to skopiemy innym pupe

szparookacipa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-11 00:54:02
zajebiste kriskamila :)

jamez
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-05-11 09:50:15
palcami po klawiaturze ,tyle jesteś w stanie zrobić kriskamila

vacarius
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-05-10 23:14:13
Ten kto to zdewastował pewnie wolałby lizać dziś tyłki szwabskim faszystom. Bo jego dziadek był kolaborantem i kablował kto ukrywa żydów. Żydzi wraz z ukrywającymi ich polakami trafiali do obozu zagłady. A kapuś za to dostał ich dom. A dziś wnuki kapusia boją się ze ktoś może się dowiedzieć. Ze ich dom i ziemia należy do żydów.

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-10 23:28:49
polacy też tracili dachy nad głową, a tylko żydzi się domagają zwrotu. Moim zdaniem świństwo, do dzisiaj odczuwamy potęgę zniszczenia a oni wracają na gotowe i odbudowane i domagają się zwrotu.

pietruch78
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-05-10 22:24:21
Kilka milionów radzieckich żołnierzy większość to profesorowie, studenci i chłopi musieli zginąć walcząc o nasz kraj, bo mieli takie rozkazy, żebyście Wy mogli pisać w internecie. A teraz przychodzi taka jeb**nięta gimbaza i bezcześci tez symbol zamiast go chociaż zignorować. Rzygać mi się jak widzę takie zachowanie...

PIZDZITO2
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-05-10 23:35:47
poczytaj Panie o "walcząych za Nasz kraj". skoro sadzisz, ze to oni wywalczyli nasza wolnosc, to na Krym sp...j

SinCorE
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-10 21:24:18
Masakra01 ty nie masz mozgu bo nonstop ten sam kom wystawiasz ogarni odbyt bo ci leci

sdm666
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-05-10 21:07:25
jeśli to pomnik/monument o charakterze prorosyjskim - pomijając akt wandalizmu - jestem na TAK dla takich rzeczy, niszczyć wszystko co związane z czerwonymi skur*****ami.

linaxis
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-10 20:04:23
komentarz usunięty przez użytkownika

kasiasz7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-10 19:42:51
Opis to, opis tamto ... wymyślcie coś oryginalniejszego.

jacek.jacek
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-05-10 19:39:37
pomnik bandyty nigdy nie powinien tam stanąc

Zbowidowiec
    Ocena: -9 (glosow:25)
2014-05-10 19:35:05
600 000 Sowietów złożyło daninę krwi walcząc o wyzwolenie Polski i jakiś gnój czy gnoje śmią teraz niszczyć pomnik im poświęcony. Ukręcić łeb sprawcom to mało.

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-05-10 19:38:12
ukręć sobie i to woreczek lub łeb w twoim przypadku to wszystko jedno gimusie.

wadsfg7
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-05-10 20:56:23
komentarz usunięty przez użytkownika

jacekplacek666
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-05-10 21:00:44
@Zbowidowiec stary, czy ciebie w ruskim kolchozie uczyli historii? Przeciez to byli bandyci i gwalciciele, ktorzy napadli na Polske 17 wrzesnia 1939 roku. Zapytaj babcie jak oni nas Polakow "wyzwalali" kradnac i grupowo gwalcac kobiety. Wstyd stary.

jamez
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-05-10 21:49:54
Zbowidowiec to taty pomnik ?600 000 Sowietów albo i więcej napadło na Polskę debilu

Bolec1980
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-05-10 19:07:54
Już o tym przed chwilą pisałem w innymi miejscu, ale znów: "opis się powiesił". ŻENADA!!! Marzę o tym, by się raczej powiesił autor takiego wytrysku inteligencji i erudycji. K.ur.wa nie nudzi was to??? Przecież to totalny kloc!!! Ad rem: mazanie pomników mnie nie dziwi - to dziś jest definiowane jako patriotyzm... Niestety.

wadsfg7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-10 20:57:45
komentarz usunięty przez użytkownika

PawelJarosz89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-10 19:02:24
jak brawo to po co to trafia na głowna ? ;/

balladynka83
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-05-10 19:02:00
Brawo? Raczej, żenada i wiocha. Niszczenie czegokolwiek na pochwałę nie zasługuję. Zwykły wandalizm który nic pożytecznego nie wniesie.

jacekplacek666
    Ocena: 2 (glosow:18)
2014-05-10 19:21:27
Przeciez to jest pomnik okupanta deklu. Wszystkie pomniki ruskiego najezdzcy powinny byc dawno usuniete.

LordElefant
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-05-10 18:45:59
Parafrazując klasyka: "Jak Kali pomnik pobazgrolić to dobrze, jak za granicą nasz pomnik pobazgrolą to skandal!"

jacekplacek666
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-05-10 18:52:38
Tyle, ze my nie rozpetalismy zadnej wojny, nie okupowalismy zadnego kraju przez prawie 50 lat i nie stawialismy sobie w okupowanym kraju pomnikow. Glabom, niedoukaom i lewakom mowmy NIE:)!

wadsfg7
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-10 20:58:45
komentarz usunięty przez użytkownika

zagajnik
    Ocena: 6 (glosow:38)
2014-05-10 18:37:51
Żaden z was, którym tak zbezczeszczony pomnik się bardzo podoba, na milion procent nie pisałby tutaj gdyby nie bohaterstwo zwykłego żołnierza radzieckiego (to takim postawiono ten pomnik) i polskiego. Po prostu by was nie było. Ograniczona, bezrefleksyjna gimbaza, ot i tyle w temacie.

malgulina
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-10 18:51:41
komentarz usunięty przez moderatora

jacekplacek666
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-05-10 18:54:26
Oprocz wdechow radze lekcje historii. Ci "radzieccy bohaterowie" to byla banda bosych burakow, ktora kradla i gwalcila co popadnie. Raczej stronie od obrazania internautow, ale swoim komentarzem pokazales, ze jestes niedouczonym idiotom.

pjotrazz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-10 19:14:35
A Ty kolego jacekplacek dwoma ostatnimi literami niestety przekreśliłeś całkiem inteligentny komentarz.

malgulina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-10 19:50:18
komentarz usunięty przez moderatora

furinmorte
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-10 20:26:35
komentarz usunięty przez moderatora

murinforte
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-10 22:38:37
Co to k*r*wa jest???

furinmorte
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-10 22:41:53
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-11 14:46:15
Murin, to jest inwazja klonów :)

Rei-Ayanami
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-11 17:12:11
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-10 18:30:48
komentarz usunięty przez moderatora

gicalek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-10 18:28:07
To jeden z grobów nieznanego żołnierza na cmentarzu poległych żołnierzy radzieckich w Pile ( Wielkopolska )

malgulina
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-05-10 18:17:57
komentarz usunięty przez moderatora

Molotok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-10 22:49:23
No faktycznie ktoś coś robi ale żeby ten ktoś wziął się za konstruktywną robotę zamiast bazgrać po pomnikach to może jakieś efekty byłoby widać .

masakra01
    Ocena: 5 (glosow:25)
2014-05-10 12:36:09
komentarz usunięty przez moderatora

Vladimir__Putin
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-05-10 19:33:20
Ha ha ha ha,a TY pod każdym absurdem ten sam tekst dajesz.Ha ha ha!POcieszny jesteś.Powiem tak : "TYLKO DEBILE BEZ MÓZGU MOGĄ WYMYŚLAĆ TAKIE KOMENTARZE ! ....Jak byś pomyślał nad komentarzem 5 sekund to z wysiłku by ci łeb rozsadziło ! TĘPIĆ KRETYNIZM NA WIOSZE !" ZACZNIJ OD SIEBIE!!

SqunY
    Ocena: 12 (glosow:44)
2014-05-10 10:56:17
Zamiast tego durnego opisu trzeba było napisać ,gdzie to jest i co to jest ,brawo gimby.

zbigniewboniek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-12 10:40:17
Zatem oświeć nas niedouczony analfabeto, który pisze "rzyła" zamiast żyła, a potem usuwa swój post ze wstydu:) Czekamy na te odkrywcze wiadomości, co to jest i gdzie to jest, że czerwona gwiazda jest uzasadniona. Swastyka też by ci pasowała śmieszny gimbusie?

MrBrooks
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-05-10 10:39:49
No i ten pomnik teraz ma duże znaczenie,podoba mi się.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dlatego nie należy
  •  Matka wyrzucona ze sklepu
  •  Kiedy kobieta
  •  Sąsiad


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400