Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ktoś po prostu robi sobie polowanie na motocyklistów i quadowców.
apoalipsa316  14-05-12, 16:45 Zgłoś
+ 377 -
Dodano: 2014-05-12, 16:45:42   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 377  Zgłoś nadużycie
101
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Męska solidarność
  •  PROSTO
Ukryj komentarze(208)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
michalng
    Ocena: 114 (glosow:124)
2014-05-12 17:12:51
Znak, hydrant, płot. Las jak nic ;-)))))

edward333
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-20 14:36:00
Z całego serca życzę temu kto to założył by ktoś bliski z jego rodziny zginął właśnie w ten sposób albo nawet żeby on sam na to trafił.

jabi301
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-05-18 14:19:13
może czas zrozumieć, żeby po lasach nie jeździć tymi hałaśliwymi goownami..

zucker64
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-05-17 23:11:26
I hooj z nimi , jak nie sznują innych to inni nie szanują ich , tyle w temacie

slodka_trucizna2
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-05-17 02:47:10
I bardzo dobrze! niech wam pourywa łby, paru idiotów mniej

jurek6912
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-16 21:50:18
komentarz usunięty przez moderatora

sambakicikici
    Ocena: 8 (glosow:22)
2014-05-15 14:57:16
i bardzo dobrze robią.

rxxx
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-05-15 13:15:03
Ciekawe co by było jakby syn tego idioty pożyczył motor od kolegi i się przejechał tą drogą, lub córka z kolegą mknąca drogą, bo ją odwoził do domu... brawo za posiadanie mózgu. Nie lepiej jakiś próg zwalniający zbudować? No fakt linka tańsza... skuteczniejsza na amen

marluc
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-16 15:42:42
próg zwalniający dla nich będzie fajna atrakcja a nie powodem do zwolnienia..

xzaar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-15 07:25:51
komentarz usunięty przez moderatora

scorpiox766
    Ocena: -14 (glosow:24)
2014-05-14 21:12:44
do elkesza jak siedzisz przed tym komputerem to siadaj na tej d-pie i nie komentuj czegoś czego nie rozumiesz bo ci co jeżdżą motorami lub quadami przynajmniej mają pasje i wychodzą z domu żeby się oderwać od wszystkiego a ty i tak tego nie ogarniesz bo jesteś nikim

Elkesz
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-05-14 22:29:29
komentarz usunięty przez użytkownika

romanWioska
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-05-15 09:55:40
Moim zdaniem , nie ważne kto i czym i jaki sposób , zakłócanie spokoju i bezpieczeństwa celem dokonywania swojej tak zwanej "pasji " kosztem czyjegoś cierpienia fizycznego , lub psychicznego powinno być karane , w jaki sposób ? To już inna sprawa .. są do tego powołane organy sprawiedliwości , inna sprawa , że nie działają one , że tak powiem na czas,stąd linki na drzewach... kiedyś zwróciłem pół-żartem Panu"harleyowcowi "uwagę że:...tłumik się mu popsuł... A on mi na to : - Panie ! Jak ja go kupiłem to on jak Simsonek chodził (cichutko), ile ja musiałem kasy wpakować

lukas1987
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-05-14 20:20:17
Może zabijemy wszystkich co się w ramach nie mieszczą (chore)

robsztix
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-05-14 19:18:38
3/4 komentujacych tutaj to typowy CIEMNOGROD... czasami ciezko byc czlonkiem tak bezmozgiego spoleczenstwa...Jak wam ktos zabije bliska osobe, bo ta narobi gdzies halasu, to i tak nie zrozumiecie, ze takie rozwieszanie linek to kompletny idiotyzm.

Marecki588
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-05-14 18:01:38
Jeżeli po usprawiedliwieniem takich rozwiązań jest to, że po lasach nie można poruszać się pojazdami mechanicznymi, to proponuje wymienić fotoradary na działka, bo przecież nie wolno przekraczać prędkości.

Elkesz
    Ocena: 11 (glosow:17)
2014-05-14 17:43:30
Motocyklami crossowymi i quadami powinno się jeździć tylko w kółko po wyznaczonych(zamnkiętych) torach

adamslis
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-05-15 23:53:08
bezmozgi od linek itd zapewne nigdy nie siedzieli nawet na motorze lub qadzie bo wiekszosc czasu spedzaja przed komputerem wymyslajac jakies idiotyczne komentarze.

lusia143
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-14 16:46:48
pomyśl wieszając linkę jak będziesz się czuł gdy twoje dziecko lub coś podobnego będzie jechało na rowerku a ktoś podetnie mu gardło linką lub żyłką. GWARANTUJĘ ci że charczenie umierającej osoby brzmi strasznie i żyć ci z tym lekko nie będzie. PROSZĘ POMYŚL DOPUKI MOŻESZ.

romanWioska
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-15 09:57:49
DOPÓKI chyba ? rowerkiem 5 km /h ?? Ciekawe...

defboy
    Ocena: 9 (glosow:21)
2014-05-14 11:16:39
po lasach nie można jeździć pojazdami mechanicznymi WCALE więc rozumiem takie akcje właścicieli lasów, nikt nie lubi jak się mu niszczy podwórko

kirer2
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-14 08:36:17
bezmyslnosc ludzka nie zna granic.........

Kelller
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-05-14 07:52:00
popieram.

robert34
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-14 05:33:01
hmm to wygląda na ustawkę u mnie bynajmniej w lasach które są niema asfaltu , niema płoty i wadaciągów nie wspomnę o znakach drogowych .

eDytulek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-14 01:44:09
Marcin Konietzki i jego pomysły...

hahha3312
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-05-14 00:23:04
Dobra, ludzie ogarnijcie się. Też nie jestem za tym żeby sobie tak jeździli po lasach, ale jak jakiś deb*l wpadnie na pomysł żeby zamontować stalową linkę i jak taki typek który będzie sobie jechał na crossie 90km/h straci życie to dopiero będzie wiocha.

Licentias
    Ocena: -1 (glosow:19)
2014-05-14 10:26:56
A co mnie obchodzi jego życie? Jeśli mam wybierać między życiem kilku chwastów a rozoraną drogą to wybór jest prosty:D

rad061984
    Ocena: -12 (glosow:38)
2014-05-13 23:24:55
"na quadach jezdzi bydlo" czytam i nie wieze mam szczera nadzieje ze tym wszystkim kur-wą ktorzy uwarzaja ze proba obciecia komus glowy to swietny pomysl MAM SZCZERA NADZIEJE ZE WASZE BACHORY O ILE JE MACIE EUNUCHY ZACHORUJA NA CIEZKA CHOROBE I BEDA ZDYCHALY W MECZARNIACH !!!!!!!!!!!!!!!!! a po tym zebyscie sie kur-wy powiesily ze swojego nikogo nie obchodzacego zalu

gala58
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-14 10:36:44
komentarz usunięty przez użytkownika

zbysiula154
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-14 16:40:06
Ty to masz życzenia. Tylko, że to nie jest koncert życzeń, a wiocha.pl

tafit11
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-13 23:19:57
a kto po lesie na motorze jeździ?

KacMorderca
    Ocena: -9 (glosow:15)
2014-05-13 23:41:21
A to ty nigdy nie słyszałeś o motocyklach które nazywają się "cross"?

Fleuri
    Ocena: 3 (glosow:21)
2014-05-13 22:35:45
pamiętam przypadek jak debile na quadach przejechali koło rodziców z pół rocznym dzieckiem, sypiąc piachem i żwirem do wózka. Matka zwróciła im uwagę, jeden się wrócił i ją zabił, rozjeżdżając ją na umyślnie. Nie poniósł żadnej kary, bo miał znajomości... Jak lubicie jeździć to wynajmijcie sobie jakiś fajny tor, a nie napierda***cie w spacerujących ludzi!

pawel0723
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-05-13 22:38:08
skad Ty takie brednie wziales/las?

Azalkmar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-14 07:30:12
Co Ty ziomek ćpasz?

mikmas
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-05-14 09:30:58
Dużo w internetach widziałem, ale co jakiś czas ludzie w komentarzach przesuwają granicę głupoty. Ty ziomek myślę przebiłeś poziom głupoty na długi czas.

Fleuri
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-15 00:02:44
To nie są brednie... łatwo znaleźć tę sprawę w googlach: stało się to pod Kleszczewem, 19 czerwca 2011, facet na quadzie zabił 29 letnią kobietę, która była na spacerze z 5cio miesięcznym synem.

mikmas
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-15 19:46:16
Brzmi jak "Kuzyn brata mojego dziadka miał wypadek na motocyklu 30 lat temu". Znalazłeś jakiś pojedynczy przypadek jakiegoś idioty. Oczywiście wg ciebie tego wina, że ten koleś był poj*bem tylko tego, że był quadowcem?

Joanpilo
    Ocena: -12 (glosow:24)
2014-05-13 22:13:10
komentarz usunięty przez użytkownika

Kelller
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-14 07:43:29
jaki cfaniak zza monitora :P

hvispl
    Ocena: 13 (glosow:17)
2014-05-13 22:06:02
Tylko wszyscy zadajcie sobie pytanie czy takie niespodzianki wzieły się z nikąd czy są skutkiem działania "debili" na quadach i motorach. Nie twierdzę, że każdy na quadzie czy motorze to debil ale mału procent takich "ludzi" spowodowało, że wszyscy mają taką opinię. Skutek jest taki, że nikt nie szanuje "dawców organów" bez względu na to czy łamią przepisy czy nie. Jak zawsze bywa za paru głąbów cierpią wszyscy.

murinforte
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-05-13 21:35:44
To trochę nie las ale i tak kure*stwo.

yabol428
    Ocena: -3 (glosow:31)
2014-05-13 21:35:32
I dobrze robi! Motocykliści i quadowcy rozjeżdżający lasy to plaga i trzeba ich zwalczać!

Nick-T_00
    Ocena: -5 (glosow:21)
2014-05-13 21:56:40
Plagą są idioci, do których się niestety zaliczasz.

aaaggaa
    Ocena: 3 (glosow:17)
2014-05-13 21:58:47
A jak by twojemu dziecku na rowerze głowę podcięła taka linka nadal nadal myślisz ze dobrze robi? Przejeżdżające tiry robią większy hałas aż szyby w oknach drżą a jakoś nikt nie protestuje że dziecko śpi. W lesie to chyba większość mieszka sądząc po wypowiedziach jakie to strasznie uciążliwe...

Nick-T_00
    Ocena: -5 (glosow:17)
2014-05-14 06:57:57
Mentalność cebulaka - przeszkadza mi w odmawianiu paciorka, więc go zaj...bie.

Kelller
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-05-14 07:44:33
coś w tym jest. idziesz z dziećmi na spacer do lasu, a tu jeden z drugim jeżdżą niemal po stopach mając w d*** ludzi.

rooa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-13 21:23:07
ciekawe co byście pisali jak by ktoś na tą drogę wysypał gwoździe...

rooa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 21:20:40
komentarz usunięty przez użytkownika

Pablo1919
    Ocena: 8 (glosow:26)
2014-05-13 20:43:39
Prawidłowo. Macie tory, to tam śmigajcie.

kawonzsuetam
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-05-14 09:26:06
Pokaż mi gdzie te "tory" są. Jak znajdziesz to stawiam browara - jak nie pijesz to kawę, herbatę, czekoladę, czy cośtam innego.

Elkesz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-15 10:39:01
Np.Olsztyn,Lidzbark Warmiński(cudo!),Ostróda,Gdynia Kolibki i inne tory,na których w przeszłości rozgrywano lub nadal się rozgrywa zawody motocrossowe.

serdzio
    Ocena: 20 (glosow:44)
2014-05-13 19:18:50
Według mnie to wodogłowie na motorach trzeba tępić bo nie dość że zryją ściółkę to płoszą zwierzynę z niesamodzielnymi małymi które później z głodu zdychają !!!! I tak co roku dzień w dzień -_-

caleanka
    Ocena: 11 (glosow:33)
2014-05-13 19:18:18
Jezeli policja nie reaguje to obywatele przejmuja sprawiedliwosc.

zbysiula154
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-05-13 20:51:15
K.rwa, będę musiał przyznać ci racje.

cebulak666
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-05-13 21:09:05
no tak tylko, ze w tym kraju jak policja nie reaguje a obywatel przejmie sprawiedliwosc, to policja zajmie sie tym obywatelem

zbysiula154
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-14 00:41:32
Bolesna prawda cebulak666, a wiesz dlaczego? Bo komuna ma teraz kolor błękitu z żółtymi gwiazdkami na kształt okręgu i nie wieje wschodem tylko od zachodu nadciąga.

Paindemonium
    Ocena: 19 (glosow:37)
2014-05-13 19:04:45
Oby wam któremuś łeb obcięło to się nauczycie że PO LESIE SIĘ NIE JEŹDZI QUADEM ANI MOTOREM! Wypad na jakąś piaskownie, boisko, parking, tam się dzieci bawcie a nie niszczycie ściółkę i płoszycie zwierzynę!

mikmas
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-14 12:56:52
Gdzie ty tu widzisz las? Nowoczesne Polskie lasy z hydrantami?

marcin1251
    Ocena: 11 (glosow:23)
2014-05-13 18:51:13
Ja widzę domki, a nie las. Debile jeżdżą, dają po garach na wsi, ktoś się wkurwił i tyle. Cieszcie się że to nie struna fortepianowa.

zuababajaga
    Ocena: -8 (glosow:36)
2014-05-13 18:42:10
Tych co rozwieszają powinni skazywać za usiłowanie zabójstwa.

qtek381
    Ocena: 3 (glosow:31)
2014-05-13 18:32:36
ZAZDROŚĆ... Kto mądry tak robi? To robią ci sami ludzie co przyklejają żyletki na placach zabaw... Totalne bezmózgi bez wyobraźni :/

gretter
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-14 07:17:00
komentarz usunięty przez użytkownika

vonSupremo
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-05-13 18:26:04
rowerzyści też mogą oberwać, piesi też. nawet jak to jest blisko zabudowań to jest to wyjątkowy idiotyzm :-/

lucluc
    Ocena: 12 (glosow:34)
2014-05-13 18:25:33
I PRAWIDŁOWO !!! Jeździć przepisowo CHAMY albo będzie surowa kara !

Kelller
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-14 07:54:53
dużo osób podziela Twoje zdanie.

lolo88888888
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-05-13 18:19:27
widzę że spora liczba osób wypowiadających się tutaj dorównuje inteligencji temu pajacowi który to rozwiesił. zastawił pułapkę na Quady, a nadziać na to się może każdy, rowerzysta, auto(np. leśniczy, pilarz, karetka, straż). Są inne metody rozwiązywania takich problemów. czytam was to mi ręce opadają...

caleanka
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-05-13 18:28:00
Oczywiscie masz racje, ale wiocha zadzi. Podobnie jak wlasciciele Quadow czy motocykli. Jezeli cywilizowane metody nie dzialaja to....

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-13 18:33:14
Jakie metody proponujesz w stosunku do prymitywnych "zwierzatek" (przepraszam zwierzeta)?

zbiczeek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-13 18:48:44
Ja proponuje, aby ktos stal i w jezdzacych na quadach rzucal granatami. W sumie to prawie to samo, co taka linka - metoda tak samo bezprawna i niebezpieczna, porani ich, ktos moze zycie stracic, a innym sie odechce byc moze jezdzic, z ta mala roznica, ze taki osobnik nie bedzie juz anonimowy, tylko wykaze sie prawdziwa odwaga (czyt. da sie zidentyfikowac i slusznie pojdzie siedziec za narazanie innych na utrate zdrowia i zycia).

caleanka
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-05-13 18:58:16
To jest niewatpliwie przestepstwem, ale jak nazwiecie teroryzowanie ludzi i dzieci, przez prymitywnych debili?

schredder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 18:16:32
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-13 18:12:46
To troche jak malpy z brzytwa.

deathmind
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 18:08:32
komentarz usunięty przez moderatora

deathmind
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-13 18:14:44
Jeżdżąc trzeba znać umiar, bo jestem w stanie zrozumieć, że nie każdy ma pod domem żwirownię lub jakiś inny wygwizdówek gdzie może jeździć do woli. Dlatego jeżeli już wymyśliłeś sobie jakąś fajną trasę to postaraj się ją rozbudować tak ażeby nie robić komuś pod oknem hałasu przez pół dnia. Sam kiedyś miałem nad morzem potyczkę z właścicielem kortu tenisowego(znajdującego się w lesie), ponieważ katowałem grizzliego z przelotem (to dopiero hałas) w tą i z powrotem na odcinku około 2 km. Człowiek nie rozumie jak to wk.urwia dopóki sam nie dostanie piaskiem w mordę albo nie będzie pół dnia raczyć

thazael
    Ocena: 17 (glosow:29)
2014-05-13 18:02:20
Gdyby quadowcy szanowali zasady obowiązujące na szlakach turystycznych a nie zapie*alali jak pajace nic takiego by nie miało miejsca. Takie zasadzki ustawiają ludzie którzy mają dość wzbijania tumanów kurzu obok siebie i swoich rodzin podczas spacerów i panicznego łapania dzieci kiedy tylko usłyszą ryk silników. Taka właśnie jest zapłata za bezmyślne kozactwo. Szkoda, że cierpią na tym wszyscy kierowcy...:/

Kolo997
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-05-13 17:42:02
no i dobrze u mnie tez jakis psychol jezdzi na kladznie od rana do wieczoraa i nawet policja go zlapac nie moze bo ucieka zawsze !!

radekkotecki
    Ocena: 15 (glosow:17)
2014-05-13 17:37:53
Ale przynajmniej jeżdżąc na tych pierdzikach macie większą adrenalinę czy wam czasem gdzieś łba nie urwie.

Agona
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-13 17:33:10
To juz bylo...

killroad3
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-05-13 17:12:06
Linka to przesada.Jednak pedały którzy jeżdżą po lesie niech spadają na tory. Jak problem ma któryś to zapraszam, możemy się spotkać w realu

damtyb14
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-05-13 17:17:38
Wolę się spotkać w tesco.

e-ronin
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-05-13 17:09:47
Do sąsiedniej odpowiedzi - Nie martw się debilu zanim go rozjedziesz na 100% najpierw rozpierdzilisz się na podobnej lince , przetnie ci grdykę i powoli się wykrwawisz . A ja będę stał obok i będę chciał dzwonić na alarmowy ale pewnie bateria mi padnie - to nieładnie ale życzę ci tego .

e-ronin
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-05-13 17:21:42
Przestawiło - to do postu klycq ( kilka niżej )- który ma zamiar rozjechać niewinne dziecko - Dla takich szkoda miejsca na tym świecie i więzieniu .

sirMolesthc
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-05-13 16:40:45
A dobrze tak trzymac von z nimi

kitakitas
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-13 16:39:50
Albo ktoś zaczał grę w "13 grzechów"... Polecam film .

soulraver1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 17:46:10
no film jest przeeehooj :D

Krzystek
    Ocena: 10 (glosow:30)
2014-05-13 16:39:20
Popieram takie działania z całego serca. Dość już rozjeżdżania leśnych ścieżek i strach na spacer z dzieckiem iść, bo Ci wariaci szaleją.

klycq
    Ocena: -19 (glosow:27)
2014-05-13 16:58:07
mam nadzieję że kiedyś spotkam na swojej drodze twojego bękarta i potrącę go bez wachania ze skutkiem śmiertelnym.. ale będzie zabawa. życzę jak najwięcej chorób dla twego miotu.

beeveer
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-13 17:49:29
czemu kiedyś, klycq, za takie wpis mogę ci spuścić wpi..ol choćby jutro.

klycq
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-05-13 23:17:30
beeveer, nie będę ci tłumaczył dlaczego napisałem "kiedyś", wróć do szkoły może ci pomoże. internetowi kozacy(spasione społeczniki po 30) kompletnie mnie nie ruszają, a spuścić możesz wodę w kiblu bo do bitki zapewne jesteś cienki jak skrzydło muchy.

ChwalaSzatanowi
    Ocena: 7 (glosow:23)
2014-05-13 16:37:25
Smieszni sa ci co mysla, ze mozna grzecznie poprosic tych debili by nie jezdzili po lesie. Zasmieja sie i dalej beda robili swoje a jak wezwiesz policje to w sekundzie znikna i znowu wroca. Jezeli ktos ma swoj wlasny las to chyba moze w nim wieszac co chce? Gdyby przestrzegal zakazu wstepu to by nie bylo problemu. Sami ciagle mowicie, ze kazdy powinien miec bron by chronic swoja wlasnosc.

Kresto92
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-13 16:44:28
W lasach państwowych będąc na spacerze też często Możesz natrafić na taki "suprise". Większość takich pułapek można znaleźć w normalnym lesie. ;)

RyboLeon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 16:30:39
Było !

Kresto92
    Ocena: 0 (glosow:26)
2014-05-13 16:29:39
2/2: Taka linka to śmierć przez ścięcie lub poderżnięcie gardła. Osoby rozwieszające takie rzeczy powinny być sądzone za próbę zabójstwa. A gdy okaże się, że dziecko nie ma taty bo został zabity, bo jakaś rozj***nda chciała pobawić się w myśliwego, sam bym takiego sk***ysyna powiesił na takiej lince metalowej. Żeby nie było, nie jestem jednośladowcem, nie mam nawet prawka na A, ale dla mnie takie postępowanie jest po prostu chore. Rodzice was chyba przybijali za karę za uszy gwoździami do drzwi za przeskrobanie czegoś, jeśli wymyślacie takie rzeczy, i popieracie to.

John_Krztusiciel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-13 17:41:50
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-14 06:26:56
Ile znasz takich przypadków zeby motocyklista/quadowiec zginą w kontakcie z taką linką ? Jak można ządzic za próbę zabójstwa gdy nikt nigdy nie zginął ? A co do samego sądzenia to była taka sprawa. Własciciel terenu który był rozjeżdzany przez quadowców (pomimo tablic informacyjnych ze teren jest prywatny i własciciel nie życzy sobie kładów) zamontował linkę. W sądzie stwierdził ze jego żona miała rozwiesić pranie następnego dnia.

Kresto92
    Ocena: 2 (glosow:20)
2014-05-13 16:26:48
1/2: Czy niektórych tu pop***doliło? W komentarzach widzę, że wiele osób zabiłoby człowieka tylko dlatego, że jeździ na motorze, lub quadzie i przeszkadza w dzień w normalnych godzinach gdzie się nie śpi, bo w nocy się nie jeździ po lesie gdyż jest zbyt ciemno. OK. Zgadzam się, to wkurzające, sam nie mogę często odpocząć, gdy ścigają się u mnie po ulicy CBRkami. ALE CZY TO POWÓD BY ZABIĆ CZŁOWIEKA? LECZCIE SIĘ NA NOGI BO NA GŁOWĘ JUŻ ZA PÓŹNO!!!

e-ronin
    Ocena: 12 (glosow:12)
2014-05-13 17:26:02
Sam aktywnie poruszam się krosem ale nie w lesie i nie w pobliżu zabudowań - od tego są specjalnie przygotowane tory . Jeśli kogoś nie stać na takie hobby to nich sobie podaruje .

Kresto92
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-13 19:31:37
I Masz świętą rację. :) Popieram w stu procentach, jednak wg. mnie kara śmierci za hałas jest nieadekwatna do popełnionego czynu. A poza tym to nie tylko pułapka dla Quadowców i jednośladowców. Przez debili może zginąć rowerzysta, osoba biegnąca która nie zwróci uwagi że coś się błyszczy w powietrzu bo obróci akurat głowę, zostanie uszkodzona również karetka jadąca drogą lub po prostu zwykły samochód.

neurotyczny_jan
    Ocena: 2 (glosow:18)
2014-05-13 16:18:02
i dobrze. barany robią sobie z lasów place zabaw.

kojotz056
    Ocena: 5 (glosow:29)
2014-05-13 15:29:24
bardzo dobrze, mniej bydła w lasach będzie... wypad na tory, a nie w prywatnych lasach robić bardachę!

drazu
    Ocena: -4 (glosow:22)
2014-05-13 16:20:12
to jak twoje dziecko wejdzie do piaskownicy na innym osiedlu to powinni mu nóżki obciąć... czy ty ogarniasz że taka linka to często pewna śmierć ?!!? to jest adekwatna kara za hałas ?!

ChwalaSzatanowi
    Ocena: -5 (glosow:23)
2014-05-13 16:28:07
Tak. Normalni ludzie siedza w domu a nie jezdza motorami po lasach.

Mr.Spook
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-05-13 21:09:46
Za ryk i hałas gdy mam kaca... stanowczo adekwatna kara

gretter
    Ocena: 11 (glosow:25)
2014-05-13 15:28:45
komentarz usunięty przez użytkownika

Agesilaos
    Ocena: 5 (glosow:21)
2014-05-13 15:06:59
Hah, napisalibyście chociaż ile quadowego robactwa się na to złapało i wrzucili jakieś zdjęcia.

pawextelinfo
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-05-13 15:06:07
A Piła motorowa to miód dla uszu. Myśliwi z nagonka nie płoszą zwierząt. Leśniczy koło mnie, swoim Landerem robi większe koleiny, jak jest mokro niż moje grizzly. Moim zdanie quadem można jeździć po górach i lasach ale trzeba szanować innych. Jak widzę turystów na szlaku to zwalniam lub zatrzymuje się. Jeżdżę po dróżkach, ścieżkach po których jeździ sprzęt do wycinki lub chodzą ludzie. Nie niszczę niepotrzebnie dziewiczych terenów

Sebo30
    Ocena: -6 (glosow:18)
2014-05-13 14:59:07
muszą gdzieś jeździć po co te "pułapki"

bartek250
    Ocena: -1 (glosow:19)
2014-05-13 14:55:24
coś takiego może w niesprzyjających okolicznościach spowodować poważne obrażenia lub śmierć. Powinno się szukać takich kretynów co to rozwieszają i dopierniczać im wieloletnie wyroki, jak za usiłowanie zabójstwa, bo cel takiego działania jest oczywisty - zrobić komuś krzywdę. I nie mówcie głupot, że jakby nie chałasowali... to jak kogoś wkurzają samoloty to powinien do nich strzelać? albo zaminować drogę bo samochody go wkurzają? Wieśniakom, wszystko przeszkadza, ale to oni łamią prawo. Jak motocyklista jeździ nielegalnie to się go ściga, a żeby kogoś za rozwieszenie linki ukarali nie słyszałe

zucker64
    Ocena: 1 (glosow:19)
2014-05-13 15:07:10
Jak ci kilku debili przez parę godzin będzie jeździło za oknem duktem na skraju lasu a ty będziesz usiłował uśpić dziecko to zmienisz zdanie kto łamie prawo . Jeśli da się takim delikwentom przemówić do rozsądku i przeniosą się w miejsca do tego przeznaczone to ok . Ale jeśli na prośby pozdrawiają cie fakiem to nie wiem czy sam bym spraw w swoje ręce nie wziął i podobnie do tego na zdjęciu nie postąpił .Ktoś na pewno nie chce zrobić z kogoś kaleki , ale dać nauczkę (mam nadzieję że to linka która łatwo się przerwie) . Szanujmy się nawzajem a wszystkim będzie łatwiej

bartek250
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-05-13 15:15:42
na pewno łatwo się przerwie, przecież linki słyną z takiej właściwości, że są słabsze od ludzkiego kręgosłupa, a podobno nawet krtani, dlatego wszyscy co się próbowali na linie powiesić przeżyli, bo ta pękła szybciej, niż ich kręgosłup! w miastach, w blokach nie ma quadów, a że ludziom musi coś przeszkadzać to przeszkadzają im np. płaczące dzieci. więc oni też powinni dokonać samosądu i je uciszać? makabryczne prawda? a jednak wy nie macie nic przeciwko takim metodom, gdy dotyczą już motocyklistów, a to przecież tacy sami ludzie jak twoje dziecko!

kurwamac02
    Ocena: -4 (glosow:20)
2014-05-13 15:38:15
@bartek250, co ty pie*dolisz? Usprawiedliwiasz tych debili na motorach i jeszcze porównujesz ich hałas do płaczu dziecka w bloku. Przeczytaj debilu czy wolno ci jeździć motorem po lesie i przeczytaj czy wolno jest płakać dziecku.

dragons86
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-13 16:02:05
No to nie jest rozwiązanie.Bo możecie mieć z nimi regularną wojnę.Nie wiem czy tak fajnie jak ci ktoś wrzuci mołotowa przez okno.Nie wiem jak ktoś jest kozak to się wychodzi i się uderza z gadką, nie raz pewnie na rękoczynach się kończy.Po lesie może też jechać ktoś na rowerze.Albo ktoś przypadkowo przejeżdżać.Także nie koniecznie zostanie ukarany ten co powinien.

bartek250
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-05-13 16:48:52
a ty debilu ....mac02 przeczytaj po pierwsze czy można linki nad drogą rozwieszać! a po drugie przeczytaj to co napisałem, tylko tym razem ze zrozumieniem. nie napisałem, że płaczące dziecko i motor to to samo, ale hałas to hałas, definicja hałasu nie rozróżnia źródła dźwięku. a chodziło mi tu o to, żeby pokazać na tym przykładzie, że wasze metody są równie makabryczne jak zabicie płaczącego dziecka, bo wam ciszę zakłóca, bo zabójstwo to zabójstwo. Ale takie dno jak ty i tobie podobni, tego nie rozumieją, przecież cel uświęca środki. Więc jeśli chcecie ciszy to uciszacie, takimi metodami. Oby

bartek250
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-05-13 17:04:15
to, że tyle minusów jest przy postach potępiających potencjalne morderstwa, świadczy tylko o tym ile jest debili rozwieszających takie linki. Ludzie bez wyobraźni i mózgów, dno moralne. Nie wierzę, że ktoś kto ma choć ciut rozumu w głowie wpadłby na taki pomysł. Kiedyś widziałem wypadek jak trzej im bardzo podobni, dla rozrywki zrzucili z wiaduktu głaz na samochód jadący drogą, zabijając kierowcę. Przykłady można mnożyć, ale do tego szczątkowego mózgu i tak nie dojdzie, bo on swoje wie i motor to co innego! skoro nie można wytłumaczyć trzeba karać i to surowo! i tak również w tamtym przypadk

bartek250
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-13 17:10:53
u prokuratura uznała, że to zabójstwo. Kierowca osierocił dwójkę dzieci, kraj oburzony, że coś takiego miało miejsce, że nastolatki nie znają żadnych wartości. A tu proszę mamy pięknie wyjaśnione dlaczego tak się dzieje, bo jest na coś takiego społeczne przyzwolenie, a nawet i pochwała takiego zachowania. Cisza, czy "rozrywka" - różne powody, efekt ten sam - ktoś, kto nie powinien ginie przez bezmyślność, okrucieństwo, brak etyki. Nie jeżdżę motocyklem, a mimo to piszę w obronie wartości. Ale widać, że głos rozsądku nie dociera do betonu.

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-05-13 18:06:08
@bartek250, a czy ja czasem nie napisałem o hałasie motoru i dziecka? Kto tu kogo powinien czytać ze zrozumieniem...

mamgo
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-05-13 14:54:44
Ja to kopie fosy i wbijam w nie naostrzone pale na takich skur...li. Kopieniami tłuką wszystkich i po wszystkim

jankesowesny
    Ocena: 21 (glosow:31)
2014-05-13 14:42:46
Napierdalacie tymi motorynkami komuś pod oknami to się nie dziwcie, że ktoś się nielicho wkurwił.

Sensualna
    Ocena: 9 (glosow:21)
2014-05-13 14:42:32
popieram to w 100% nie dosc ze wkur.. mieszkanców to jeszcze tak rozjezdzone są lasy ze potem na zwykly spacer nie mozna sie wybrac! jak stac was na kupowanie quadów to zainwestujcie sobie w jazde po specialnie przygotowanych torach barany! i skonczcie wklejac te foty bo odswierzacie temat z przed roku czasu!

boombeel
    Ocena: 12 (glosow:14)
2014-05-13 14:30:42
Środki może i zbyt radykalne, ale czy wjeżdżając do lasu quadowcy i crossowcy zapytali chociaż raz właściciela o pozwolenie.Trochę szacunku po obu stronach.Myślę, że pytając można się dogadać-nawet odpalając właścicielowi na przysłowiową flachę a jeżeli się nie zgadza to wypadałoby to uszanować. Rozumiem brak tas dla tego sprzętu ale jednak teren prywatny to teren prywatny.

sangre666
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-05-13 14:39:43
Nie tylko prywatny - do lasów publicznych jak dobrze pamiętam też jest zakaz wjazdu takimi pojazdami - nie licząc jedynie służb leśnych które np. usuwają wiatrołamy czy coś.

boombeel
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-05-13 14:50:41
Zgadzam się z tym. Tylko głównie chodzi o to aby nie prowokować niepotrzebnie takich zachowań. W państwowym lesie jak go złapią dostanie mandat bo leśniczy linek rozwieszać nie będzie, w prywatnym przy takich praktykach może stracić zdrowie a co gorsza życie i to niestety będąc częściowo winnym tej sytuacji...

sangre666
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-13 15:33:35
Oj nie wiesz jak trudno jest leśnikom złapać takie bydlęta... To jest szybsze niż byk upierd*lony w jaja przez szerszenia...

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-13 15:44:43
komentarz usunięty przez użytkownika

sangre666
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-05-13 14:30:20
Bądź co bądź np. w małopolskich lasach to jest PLAGA. Motocykliści, quadowcy są plagą lasów małopolski. Leśnicy z tym sobie nie radzą, a kiedy spotkają np. motocyklistę to zdarza się, że bandyci stawiają motocykl na tylne koło i jadą PROSTO na leśnika. Nie sposób tych bandziorów zidentyfikować i ukarać, bo skutecznie chronią ich kaski czy gogle.

robsztix
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-13 14:26:43
Nie, powinni wejsc z Toba w dialog i ustalic jakis kompromis, a nie zabic Cie, jak bedziesz wsiadal do windy z powodu glosnej muzyki. Z naszymi wladzami takie proby dialogu byly nie raz nawiazywane, co oczywiscie konczylo sie na tym ze "lasy sa dla nich zeby na nich robili $$" Na zachodzie jakos nie bylo problemem wytyczyc i oznakowac specjalne szlaki do jazy enduro...U nas jak zwykle zlodziejstwo i ciemnogrod,zeby z kims sie dogadac...

witsopot
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-05-13 14:56:32
lasy nie są do jeżdżenia w nich motocyklami .Założę się ,że w okolicach większości quadowców czy crossowców są jakieś tory ,poligony gdzie można poszaleć i nie trzeba zakłócać spokoju innym

burakzgnily
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 14:17:57
komentarz usunięty przez moderatora

leon1989
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-05-13 14:12:01
I bardzo dobrze.

robsztix
    Ocena: -14 (glosow:32)
2014-05-13 14:09:24
Ta linka jest potwierdzeniem odwiecznej mentalnosci zazdrosnych,zawistnych a co najwazniejsze GLUPICH polaczkow.Sam nie moze czegos miec,to zrobi wszystko,zeby uprzykrzyc komus zycie kogo na to stac(nie rzadko zarobil na to ciezka praca).Grubym,nieudolnym w zyciu debilom z nadmiaru wolnego czasu,bo sa nierobami przychodza takie glupoty do glowy,bo wszystko w kolo zaczyna im przeszkadzac.Co do pier******a o wjezdzaniu w lasy,to proponuje sie w koncu w nie wybrac i zobaczyc jakie panstwo robi szkody,wycinajac cale polacie,walac przy tym ciezkim sprzetem po rezerwatach i halasujac jak na poligoni

kurwamac02
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-05-13 14:14:57
Czyli idąc dalej twoim rozumowaniem mogę puszczać na full muzykę z kolumn w bloku tak żeby słychać było na drugim osiedlu. Ci co skrytykowaliby moje widzimisię oznaczałoby, że zwyczajnie zazdroszczą mi takich dobrych głośników.

fiorehencerbin
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-05-13 14:47:51
robsztix pieprzysz jak potłuczony, masz jakiś kompleks bogatego chłopca? A może przeszkadza im ten cholerny hałas jaki generują kłady i motocykle? Jedzie to 20 km/h, a silnik wyje i hałasuje jakby zaraz barierę dźwięku miał przekroczyć - i to mnie właśnie wkur..a we wszystkich tego typu pojazdach. Budujesz dom obok lasu z dala od ludzi, by mieć ciszę i spokój, a tu napie..ją ci "bogate" bezmózgi pod oknem, "bo ich na to stać", ale na zrozumienie tego jak wkur...ją ludzi już ich nie stać.

bartek250
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 15:03:37
komentarz usunięty przez moderatora

bartek250
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 15:22:14
komentarz usunięty przez moderatora

ChwalaSzatanowi
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-05-13 16:32:21
Las jest drozszy od tej twojej smiesznej motorynki dzieciaku.

burakzgnily
    Ocena: 15 (glosow:21)
2014-05-13 14:03:06
Prawdziwą wiochą jest zapierdalać quadem czy crossem i stwarzać tym zagrożenie dla ludzi z małymi dziećmi spacerujących po lasach,ploszyc zwierzeta i wkurwiać wszystkich dookola rykiem silnika, więc nie dziwcie sie, że jak wy macie w dupie życie i zdrowie innych i wkurwiacie wszystkich tym hałasem to oni mają w dupie was buraki

RashOCW
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-13 14:05:25
zgadzam się w 100%

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-05-13 13:53:19
mam nadzieję, że się wypie*dolił o tę linkę.

Samsara
    Ocena: 0 (glosow:16)
2014-05-13 13:45:44
Polakom nie potrzeba wroga, nie potrzeba zagrożenia, Polacy sami siebie wykończą, najbardziej katolickie i pobożne społeczeństwo, ale jeden drugiego by zadusił za byle gówno :D

bartek250
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-05-13 15:00:17
no jak to przecież nie byle gówno, tylko HAŁAS! motor ma 3 mld decybeli, co czyni go głośniejszego od samego szatana, więc pobożny katolik ma nie tylko prawo, ale i obowiązek zabić motocyklistę przy użyciu wszelkich metod jak np. błogosławiona linka stalowa, albo święta mina przeciwpiechotna.

KaperxD
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-13 13:42:12
nie pochwalam tego chociarz mam problem z qładowcami kiedy przejeżdżają podmoimi oknami w niedziela mam ochotę rzucić w nich doniczką zokna mają w dupie ludzi ważny dlanich jest szpan

Pograbek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-13 13:41:48
Pewnie zapierdala*e jak poje*ani na wiosce to miejscowa ludność ochoczo zapragnęła was blizej poznać

bierut1
    Ocena: -8 (glosow:20)
2014-05-13 13:16:30
Widze tu parunastu poprostu debili co nie wiedzą że taka linka najzwyczajniej na świecie ZABIJA, a mimo to cieszą się że ktoś tak zrobił. O ILE MIJAM SIĘ Z PRAWDĄ TWIERDZĄC ŻE PRZEZ TEN ABSURD I KOMENTARZE TAKICH LINEK ZOSTANIE ROZWIESZONE O NP DWIE WIĘCEJ Z CZEGO W JEDNĄ KTOŚ WJEDZIE A teraz ludzie dobrej woli pozwólcie ujść flustracji za parę słów prawdy nie zgodnych z waszym światopoglądem i zminusujcie mnie żebym nie wstał...bo pewnie nikt nie odpiszę. PROMUJMY ZABIJANIE LUDZIE DOBREJ WOLI

wszystkozajete
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 19:07:16
Co to jest flustracja?

hvispl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-13 22:13:06
Żeby taka linka kogoś zabiła to musi taki ktoś zapierdzielać ile fabryka dała tam gdzie wogóle nie ma prawa wjechać. Fakt kara nieadekwatna do "zbrodni" ale nie łamcie sensownych przepisów to nic się nie stanie.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-14 09:16:58
wszystkozajete Ja przez te zęby deko nie wyraźnie mówie tak jak pewnie Ty przez ogon nie do końca chodzisz z gracją...r-l-l-r. hvispl Wystarczy żeby ktoś jechał 60km/h ale pod kątem do drogi czy linki, lub linka była rozwieszona pod kątem do drogi. Ktoś wpada na nią, naciąga ale że jest pod kątem to po naciągniętej ślizgnie się TYLKO 1m...do podcięcia gardła wystarczy.

SinCorE
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-05-13 12:53:13
Narzekacie na quady i enduro, a popatrzcie no kierowcow samochodow, z waszego dziwnego rozumowania wywnioskowac mozna ze 95% samochodow nadaje sie tylko na specialne tory a nie na drogi tak to dziala w obie strony xp

RozczochranyLep
    Ocena: 9 (glosow:19)
2014-05-13 13:23:08
Samochody jeżdżą po drogach do tego zbudowanych, a gimby na quadach hałasują, niszczą lasy i płoszą zwierzęta. Skoro nie można grzecznie, to trzeba sięgnąć po bardziej drastyczne środki. I niech to będzie przestroga.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-05-13 13:44:09
to może zastawmy wnyka na gejów i lesbijki chodzący w paradzie równości. Na jedno wyjdzie. A jakie to cywilizowane, takie polowanie na ludzi.

sangre666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-13 14:32:09
SuperGL - parada czy ulica to jedno, a las ponad 5km od jakichkolwiek zabudowań zasmrodzony benzyną i ogłuszony rykiem motocykli to co innego.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-13 20:56:30
Ja jednak widzę pewne wspólne cechy. I jedno i drugie ryczy. Jedno zatruwa, drugie demoralizuje, sieje zgorszenie i zostawia śmieci.

sangre666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-14 10:21:51
Demoralizująca to jest historia siostry zakonnej. Tej od domu dziecka.

Franusss
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-05-13 12:39:10
Rozumiem, że hałas kurz i w ogóle ludzie chcą tam odpocząć a inni ludzie jeżdżący na quadach i motorach tego nie rozumieją, ale taki sposób pokazany na zdjęciach to już na prawdę mocna desperacja mieszkańca lub kawał jakiegoś nie myślącego idioty.

soper
    Ocena: -10 (glosow:16)
2014-05-13 12:13:08
zajeb*ć takiego ch*ja!!

Aevin
    Ocena: -4 (glosow:26)
2014-05-13 12:11:51
Do ludzi którzy popierają coś takiego, czy Wy jesteście jacyś nienormalni?! Przecież to stwarza realne zagrożenie ludzkiego życia, a debil który rozwiesił tą linkę powinien trafić do więzienia.

sangre666
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-05-13 14:33:49
Ludzie są już zdesperowani. Ten problem jest od lat i nie ma na niego żadnego skutecznego rozwiązania - kary są ZBYT NISKIE. Jedynym sposobem są już tylko takie linki -jeśli straci głowę, więcej nie wsiądzie na motor czy quada.

bartek250
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-05-13 15:06:36
normalny by nie rozwiesił, a nienormalnych powinno się ścigać!

egon68
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-13 12:10:29
i za wzgórzem ukazał się las.....las krzyży.

rafcio20
    Ocena: 13 (glosow:27)
2014-05-13 12:09:23
Metoda moze i drastyczna ale przeciez Wy fani kladow i motocykli macie gdzies, ze jezdzac wczesnymi porankami, poznymi wieczorami i przez cala niedziele po osiedlowych lasach robicie tyle halasu, ze czlowiek nie wie na czym sie skupic kiedy w swoj wolny czas chce wypoczac w przydomowym ogrodku!!!

bierut1
    Ocena: -9 (glosow:15)
2014-05-13 12:51:42
Masz rację, od dziś zabijamy quadowców i motocyklistów bo hałas robią. Ja zaczne zabijać(nie mów że nie wiesz że taka linka może zabić) tirowców bo mieszkam koło obwodnicy. Zastanów się zamim coś napiszesz.

rafcio20
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-13 15:07:13
W ktorym wyrazie zrozumiales, ze jestem za tym by wieszac takie linki? Zyjemy w kraju gdzie jedni nie szanuja spokoju drugich i potem sie rodza takie linkowe akcje! Jestem za pokojowymi rozwiazaniami i ludzie powinni patrzec na blizniego sasiadujacego i probowac zrozumiec bo wkoncy zyjemy w spoleczenstwie i wlasnie to powinno nas zmuszac do wyrozumialosci, a tak kazdy mysli ze jest panem i wszystko mu wolno, tak wlasnie rodzi sie zawisc pomiedzy ludzmi!

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-13 16:09:14
W żadnym nie napisałeś też że to potępiasz, być może jestem mało mądry ale zrozumiałem iż to dopuszczasz. Wiem ile to robi hałasu szczególnie na osiedlach domów jednorodzinnych i należy to karać...ale nie stalową czy nylonową linką która ma +160kg-jak slalowa to ze 300kg wytrzymałości. 160kg-tętnica szyjna i krtań, 300kg + kręgosłup. To tak jak by za kradzież cukierka czy batonika karać odrąbaniem dłoni.

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 19:52:36
bierut ale jeśli by odrąbać dłoń to więcej by nie ukradł. Dziś cukierek, za rok portfel?

freestyler93
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-05-13 12:02:13
Jeśli las jest mój to mogę w nim sobie linke powiesić. Kto wie, może na niej pranie wieszam? A swoją drogą, przecież w USA za wtargnięcie na teren prywatny można zostać zabitym, więc?

bartek250
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-13 22:37:46
tylko, że to raczej nie jest na prywatnym terenie - bo jest znak. i większość takich linek wcale nie jest w lasach prywatnych, a państwowych. Jak masz swój las to odgródź go i po problemie, bo nikt jasnowidzem nie jest, że wjechał na twoje. w USA, nikt nie strzela za wejście na nieogrodzony teren, albo nie oznaczony

kamuimac
    Ocena: 11 (glosow:27)
2014-05-13 12:00:38
i bardzo dobrze tepic robactwo - macie klady jezdzcie po specjalnych torach a nie po lasach.

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-13 13:46:59
Ale, wiesz, ze ta linka nie jest az tak cwana, zeby sobie wybrac, czy ma dzisiaj skaleczyc Quadowca, czy tez predzej rowerzyste, bo tych drugich jest jednak znacznie wiecej?

hafen
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-05-13 11:55:47
Las to nie tor wyścigowy... i tyle w temacie.

bonifacq
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-05-13 11:54:07
To nie las , a jak nie można po dobroci to trzeba siłą przemówić do rozumu

grabula
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-13 11:45:49
Mysle ze to srodek lasu z hydrantem w tle!!!

magicznamagda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-13 11:45:17
było w tamtym roku.

Antycyponek
    Ocena: -14 (glosow:24)
2014-05-13 11:44:04
komentarz usunięty przez moderatora

RozczochranyLep
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-05-13 13:21:36
Życzę ci z uśmiechem na twarzy trafienia na taką żyłkę. będzie jednego debila mniej na tym świecie.

antyciapaty
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-05-13 11:25:12
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-13 11:15:32
Spieszmy się śmigać po lasach, tak szybko zostają wyprzedane i niedługo będą ogrodzone z zakazem wstępu a wszystkie drzewa pójda na mebeli do ikea!

DkNG
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-05-13 11:14:41
Za gruba ta linka... dasz cieńszą to łeb utnie jak gilotyna :D

pangoral
    Ocena: -10 (glosow:20)
2014-05-13 11:05:01
i do brze te ścierwa nie mają prawa żyć

granatpl
    Ocena: 19 (glosow:31)
2014-05-13 10:57:28
Wiocha to jeżdżenie quadem po lesie.

Antycyponek
    Ocena: -13 (glosow:19)
2014-05-13 11:39:15
komentarz usunięty przez moderatora

Prostytus
    Ocena: 20 (glosow:36)
2014-05-13 10:45:03
Oby więcej takich pajęczyn. Las to nie tor do jazdy na quadzie czy motorze. Wszędzie was q-rwa pełno! Mało wam dróg???

Zubkownik
    Ocena: 2 (glosow:18)
2014-05-13 11:00:47
To są jednak LUDZIE baranie. Gdyby się jakiś zabił było by to pospolite morderstwo z premedytacją.Chciałbyś mieć na sumieniu ludzkie życie?

killmebith
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-05-13 11:17:00
Nie ma to jak samo sąd, drogi leśne czy asfaltowe nie są wasze prywatne wiec niech zajmują się odpowiednie służby a nie barany co siedzą bez pracy na cycku państwa i nie mają co robić!!!

Antycyponek
    Ocena: -15 (glosow:19)
2014-05-13 11:40:53
komentarz usunięty przez moderatora

sangre666
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-13 14:37:07
Zubkowi - głupie bydle nie jest już człowiekiem. Człowiekiem jesteś jak szanujesz innego człowieka - oni nie szanują innych ludzi ani tym bardziej lasów. Pamiętam, jak nadleśnictwo chciało wydzielić kawałek lasu (prawie pięć hektarów) dla quadów i motocykli - właścicieli owych pojazdów biegali z petycjami żeby tego NIE ROBIĆ bo... To zamknięcie ich w getcie!

tlenowygonzo
    Ocena: 21 (glosow:33)
2014-05-13 10:32:46
Przeciętny quadowiec po utracie głowy nie zauważy nawet różnicy.

matrosbum
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-05-13 10:29:12
Ja też mam quada, posiada 4 rdzenie i jak go podkręcę to chodzi jak odkurzacz. Sąsiedzi chyba mają dosyć bo ostatnio schodząc po schodach zaczepiłem o żyłkę!! była na wysokości szyi!!!

Bolec1980
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-13 10:27:36
To chyba Schwarzwald taki gęsty:)...

wiosek666
    Ocena: 10 (glosow:30)
2014-05-13 10:16:24
Jestem za. Precz z quadami.

kermitttt
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-13 10:09:10
Byyyyło!

SinCorE
    Ocena: -9 (glosow:23)
2014-05-12 23:53:20
To ze ktos ma quada czy enduro nie znaczy ze jest debilem, sa wyjatki to prawda ale tylko dzieciaki tak robia ze napierniczaja po lasach a nie torach, a na absurdzie zwykla droga gruntowa. Ps te linki to tylko jakies niedowartosciowane gnoje rozwieszaja, a co by bylo jak by np pogotowie jechalo?

matrosbum
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-05-13 10:32:07
zapewne linka oplotła by się na szyi ambulansu i przecięła go na pół :/

ns1007
    Ocena: 18 (glosow:40)
2014-05-12 22:24:25
chcesz jeździć motorem lub quadem to nie do lasu tylko spadziocha na specjalne zamknięte terytoria. W lesie ma być cicho i spokojnie.

LenaK
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-13 10:34:51
Popieram.

Antycyponek
    Ocena: -12 (glosow:16)
2014-05-13 11:42:59
komentarz usunięty przez moderatora

JohnMilton
    Ocena: -5 (glosow:17)
2014-05-12 22:21:39
Strach pomyśleć, co by było, gdyby ktoś poszukujący źle zaparkowanych samochodów przechodził tamtędy z dziecięcym wózkiem!

xylong
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-13 12:54:48
Mógłbyś zobrazować co miałeś na myśli, bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić w jaki sposób zawieszona na tej wysokości linka mogła by być zagrożeniem dla dziecka w wózku, a rodzic raczej nie zginał by ani nie doznał urazu wpadając głową w linkę. Nie usprawiedliwiam człowiek który stworzył tą pułapkę, ale nie dramatyzujmy.

JohnMilton
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-13 20:53:08
Nie lubię pokazów dla idiotów. Źle zaparkowany samochód, ale może ktoś nie zauważyć, że nie da się przejść z wózkiem, wiec dodamy wózek na zdjęciu. Rozwieszona linka, ale ktoś może pomyśleć, że za wysoko albo za nisko, więc podstawimy quada. Teraz jasne? Jeśli nie, to jeszcze podpowiem: ironia.

rzusto
    Ocena: 16 (glosow:24)
2014-05-12 21:25:58
W lesie to chyba nie jest miejsce na takie zawody. Chcesz się spełnić to zapisz się do klubu a nie ryj po lasach swoich ścieżek.

rudy102vip
    Ocena: -22 (glosow:38)
2014-05-12 21:05:27
Linki zakładają ci których nie stać na moto albo quada, albo na komunie zamiast motorynki dostali rower

hvispl
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-13 22:23:55
Quadem po lesie jeżdżą ci co go dostali na komunię i nie stać ich na wjazd na tor

bubala
    Ocena: 10 (glosow:26)
2014-05-12 20:28:52
normalne polowanie na neandertali, jak dorosną zrozumieją, że ten ryk nie jest pieszczotą dla ucha tak ludzi jak i zwierząt. trzeba sobie zorganizować jakieś miejsce i tam spełniać swoje dzikie upodobania. jak nie można tego osiągnąć cywilizacyjnie i ugodowo. to trzeba sięgać do perswazji i środków odstraszających.

tomiden46
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-15 07:35:16
Dokładnie. Ostatnio pojechaliśmy do lasu odpocząć na łonie natury. Niestety nie dało się bo gdzieś jakiś debil na quadzie zagłuszał ciszę :-(

a1on
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-05-12 18:36:51
nie mam do nich nic dopóki nie pier.dola się ludziom po polach zamiast drogami jeździć, które są 2m od nich...

zbigniewboniek
    Ocena: 10 (glosow:38)
2014-05-12 18:02:47
I bardzo dobrze. Na quadach i enduro jeździ prawie samo bydło!

egon68
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-05-13 12:08:51
masz 62 lata i taka wypowiedz??!!

piernikjezyk
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-12 17:03:26
Gdzie tu widać las?

michalng
    Ocena: 114 (glosow:124)
2014-05-12 17:12:51
Znak, hydrant, płot. Las jak nic ;-)))))

fati65
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-13 20:48:11
@michalng - może Unia przyznała środki to porobili znaki, hydrant , płoty :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800