Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
lk04  14-05-13, 14:29 Zgłoś
+ 334 -
Dodano: 2014-05-13, 14:29:15   przez: lk04
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 334  Zgłoś nadużycie
414
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Co to będzie
  •  Męska solidarność
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(97)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jimmski
    Ocena: 17 (glosow:25)
2014-05-13 16:52:46
ladny ten polski wachlarzyk :) taki kolorowy i szeroki ... tecza w stolicy pewnie miala byc pomnikiem wyzysku ... dlatego tez tak szybko odbudowali

falk87
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-06-28 12:10:35
wiencej kasy im zabjerajom tym angolą liczyc sie nałucz !!!!

TT135
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-27 13:12:26
to tylko co odciągają z pensji. Do tego trzeba doliczyć wat i akcyzę, którą doliczają do każdego towaru i inne śmieszna podatki. Tak naprawdę to zabierają nam większość wypłaty!

wiocha5421
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-24 18:13:12
co za osioł przelicza dolary,euro itp na złotówki ? myślisz że zarabiasz w GBP a podatki i wszystko inne płacisz w PLN zamiast 200 GBP podatku to 200 PLN ?

waletosw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-24 12:28:33
gdzie w uk biora 42 f dochodowego od miesiecznej wyplaty kto robi takie wykresy

sex4all
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-23 22:04:23
ciekawi mnie kiedy wkońcu zamiast takich wykresów ktoś się za to weźmie!

magdaimiki
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-23 14:36:34
bardzo niedokładne dane jeszcze trzeba by było 23% watu od zakupionego towaru tu wrysować od płacy netto i opłaty pracodawcy za naszą pensje ok drugie tyle co nam na słupkach ucieka dlatego ludzie na czarno pracują bo jak masz oddać ponad 70% z tych 1650 zł to lepiej na czarno pracować i tak rzadko który dożyje do emerytury.dodatkowo zdrowotnych nie jest 230 a 243zł

ferdoat
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-23 11:35:22
komentarz usunięty przez moderatora

batonil
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-23 02:52:12
Ale, ale ... a gdzie VAT i inne ? Teraz od tego co zostanie należy odjąć VAT najlepiej za media: woda, gaz, prąd, telefon, internet itp. Czyli to co MUSIMY mieć. Teraz jeszcze posiadacz samochodu musi sobie odliczyć akcyzę za paliwo i inne podatki w paliwie. No i zostały pierdoły: opłaty skarbowe różnego rodzaju, abonament RTV i takie tam. Tak na szybko licząc z najniższej pensji zostaje np. na jedzenie, ciuchy i zachcianki około 700zł z których też należy odliczyć należne podatki :) Dlatego do lekarza specjalisty np endokrynologa Kowalski czeka około 3 lata a nie 10 haha :D

mdg000
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-06-22 22:07:29
Sami jesteśmy sobie winni. Kto z nas kupuje fajki "od ruskich" , bimber od kolegi, a samochod naprawia bez faktury, a paliwo na lewo. Wszyscy starają sie dymać Państwo, to ono dyma nas. Ja tam nie mam pretensji. Z czegoś trzeba utrzymać bandę darmozjadow (górników, rolników, innych związkowców, agencji, etc ). Jak dwie komuś nie podoba to droga do UK wolna. Tylko, ze tam trzeba zap... A nie udawać, ze sie robi.

grog
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-23 02:43:10
W pelni popieram twoja wypowiedz, oprocz ostatniego zdania. Zap...lem w Polsce, w UK udaje, ze robie. Zdziwisz sie, ale tutaj nie trzeba zap...lac i nikt tu tego nie robi :)

roman8887
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-06-23 07:50:04
gdyby nie rolnictwo to bys wpier..al suchy piasek i zapijał woda !!

hahha3312
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-23 20:35:05
Poczytaj o kopalniach odkrywkowych to się dowiesz jakie znaczenie ma górnictwo.

mdg000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-23 22:39:30
@roman. Gdyby nie rolnictwo, to podatki osobiste mogłyby nie istnieć. To ile doplacamy do KRUS wola o pomstę do nieba (16 mld PLN w 2013). Poza tym rolnicy nie płaca (z reguły) PIT a tylko podatek rolny (groszowy). Mam swiafomosc, ze to ciężka praca, ale to nie zmienia faktu, ze moje podatki idą na finansowanie emerytur rolników, górników, etc. Nie wszystkie kraje maja rozwinięte rolnictwo. W zasadzie, w krajach rozwiniętych rolnictwo ma z roku na rok mniejsze znaczenie. Stad nie mam pojęcia o co Ci chodzi.

wertyxal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-22 18:38:05
Zawsze można porównać ze Szwecją - ZUS 32% Podatek 32% | Dla firm Zus 32% podatek od 32% do 52% i podatek VAT 25%... tyle w temacie

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-22 19:01:06
To w Polsce nie sa najwyzsze podatki na Swiecie?

TT135
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-27 13:14:12
W Szwecji akurat to dobrze im się żyje dużo lepiej jak w Polsce.

refia
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-22 18:12:28
MY W POLSCE ROBIMY NA PANSTWO I NIC Z TEGO NIE MAMY ANI PRACY ANI PLACY A O WYPALCIE NIE WSPAOMNE BO WYDAJEMY TO CO ZARABIAMY MASKARA :(GDZIE MY ZYJEMY

ajkaramba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-22 18:06:12
komentarz usunięty przez moderatora

cebulak666
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-06-22 17:54:13
oj tam o tam, mamy lepiej niz np w Omanie

malina2001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-22 17:25:45
komentarz usunięty przez moderatora

jarek1987r
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-22 15:07:39
ha ha co za bzdura, z tymi podatkami w uk : 1.) podatek zawsze jest wiekszy od stawki zus 2.) wedle tego diagramu powinienem miec 3655,82£ brutto a mam 1622,63£ bo 300£ co miesiac na podatki:) jedyna wiocha to autor tego diagramu:)

nightmare_08
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-22 16:43:11
zgadzam się co do autora:) nie wiem jak w UK, ale w wynagrodzeniu w Polsce jest błędnie wyznaczona wartość podatku. Podatek - 7,75% z 9% ubezpieczenia zdrowotnego -> to wartość podatku odprowadzanego do US (czyli 82 zł).

broda28
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-06-22 14:49:37
DLACZEGO KTOŚ SIĘ NIE MOŻE TYM ZAJĄĆ I TAKIEGO CZEGOŚ NA MIEJSKICH WIELKICH BILBORDACH NAKLEJAĆ TO DOPIERO BY BYŁO SKUTECZNE !!!

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-22 16:23:40
Jakies sily , pewnie polityczne, chca wzniecic niezadowolenie w narodzie. Pewnie dla wlasnych korzysci a Ty wlasna glupota chcesz im pomagac? Chcesz Ukrainy?

Nasi
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-06-22 14:38:18
widzicie matołki dlaczego nas nie stać na socjalizm, typu darmowe podręczniki i inne przektęty.

danger87
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-06-22 14:28:05
widzę, że ktoś ładnie policzył skoro 6879,24 daje wynik 34,1% z kwoty 13280,76... :) nie używając kalkulatora na oko widać że to jakieś 51% :)

ArcadioRay
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-22 16:32:40
34% z rocznej 20 tysięcy.

robert8319
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-06-22 14:25:47
To przez tych nierobów i nieudaczników co wyjechali i zarabiaja na ciapatych w angli tak jest zle w polsce bo nie ma kto robic na podatki to tez za większe.

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-22 15:25:26
ALBO przez tych "nierobów i nieudaczników", ktorzy zamiast pracowac uczciwie i placic podatki narzekaja.

puszczyk82
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-22 13:52:20
legalna mafia

zbyszek1986
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-22 13:47:08
Złodziejstwo w bialy dzien !

shellah
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-22 13:30:56
Wystarczy sie przejść po sklepach. Ci co gadają tak chyba w życiu w Anglii nie byli i słyszą z opowieści. Aktualnie jest nabór do Lidl i Aldi i stawka na godzinę jaka widziałem to 7.30 a nawet 8.60gb wiec nie wiem kto pier... Takie farmazony ze kończy sie?? Wszędzie widzę ogłoszenia dam prace. Sprawa wyglada w ten sposób ze Angolę, ciapaci, muslimy i Murzyni nie chcą pracować bo maja wszystko za darmo od państwa!! Wiem bo wiele widziałem np 3bed flat za free od państwa nowka funkiel tylko bez wykładzin mebli itp a w nim małżeństwo z 1 dzieckiem.

orzel77
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-22 12:56:59
nie bądzcie takimi materialistami-Polska to ładny kraj z morzem górami i jeziorami mamy zimną zime i ciepłe lato tu jest pięknie zawsze jakoś leci

broda28
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-22 14:19:44
zawsze jakoś leci jak się ma 5 tys na rączkę :)

bambo1983
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-06-22 14:36:39
@broda28 za piątkę na rękę nie siedziałbym w tym kraju.

sprinterka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-22 12:48:00
Głupoty okrutne tu wypisujecie. Napisz odrazu autorze jakie życie w Anglii jest drogie. Jak żyją Polacy po ilu w jednym domu żeby dzielić się rachunkami i opłatą za wynajem ? Nawet benefity już obcieli z każdej strony to nie bardzo im się opłaca sciemniać i udawać samotne matki np. Tym Polacy się u siebie w kraju nie pochwalą tylko jadą zgrywać biznesmenów. W sklepach polskich ekspedientki zapierdzielają za 4f na godzinę... śmiech na sali. Te 1000 funtow wyplaty miesiecznie to możesz sobie wsadzić a nie przeżyć godnie. Samodzielne Mieszkanie 450 - 800 f a gdzie reszta oplat i jedzenie ???

sprinterka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-22 12:52:59
samodzielne miszkanie miałam na myśli tylko opłata wynajmu. Do tego dochodzi złodziejki podatek counsil tax na moje 1 bed bez ogrodka na przyklad to 110 f miesiecznie !, prad, gaz,woda jedzienie ...

LenaK
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-22 13:13:39
No zgoda, ale jednak latwiej przezyc za 1000 gbp miesiecznie, niz za 1600zl. A ekspedientki, nie mam pojecia dlaczego pracuja za 4 funty na godzine, kiedy minimalna to 6.31.

Vitas91
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-06-22 13:31:33
Lenak, łatwiej przeżyć w Polsce za 1600 zł niż w Angli za 1000 GBP

LenaK
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-22 15:07:56
Brednie. Mieszkam w Leeds, za one bed flat place 350, podatek miejski 80,50 na prad i gaz miesiecznie, ok 20 tel i net. 500 funtow miesiecznie na oplaty. drugie 500 zostaje na zycie i wystarcza z palcem w d.

menzoberranzan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-22 17:38:46
nie mozna miec legalnie 4 fuli na godzine, chyba, ze na czarno. to nie polska, gdzie mniej od najnizszej oferuje ci urzad pracy. w uk nie ma mozliwosci obciecia poborow tak jak u nas, jak zarabiasz 10 na godz to nikt nie ma prawa obciac.

anubisgd
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-22 12:39:41
dlatego nie opłaca się pracować w polsce legalnie i płacić podatki ja od dawna im nie płacę podatków bo nie będę utrzymywał debila tuska i jego bande darmozjadów a sposób na to jest tylko jeden wysadzić sejm lub odstrzelić obecnych polityków i wybrać nowych z poza obecnego rządu

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-06-22 12:46:20
Dobrze Jasiu, a teraz powiedz wszystkim wiejskim dzieciom jak bedziesz rzadzil.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-22 15:08:38
Darmozjadem to jestes Ty i wielu Tobie podobnych, gdyby nie oszustwa i przekrety wielu "niezadowolonych" to podatki byly by nizsze. Zyjesz na koszt tych co placa podatki, wyzsze, poniewaz Ty ich nie placisz i jeszcze jestes niezadowolony?

anubisgd
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-24 18:44:42
do caleanka ale mnie rozśmieszyłaś buhahaha nie płącę podatków i dumny z tego jestem a ty płać dalej na nierobów w rządzie. żal mi ciebie. a zadowolony jestem i to bardzo a jak zabiją tuska i jego bandę będę jeszcze bardziej.

saphatov
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-22 12:39:32
nie no wszystko gra ci co chca miec to maja przeciez po to tam sa zeby nas wyr*chac bez wazeliny.

Hugo_Mineta
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-22 12:25:15
W UK np ubezpieczenie auta kosztuje 2 tys funtów na rok.A u nas grosze,jedno lepsze u nich drugie lepsze u nas...Ale na pewno nie ma tam raju takiego jak opisują to nam znajomi którzy wyjechali do UK za pracą.Tam w pojedynkę za najniższą stawke nie opłaca sie już robolić.Żeby coś odłożyć trzeba sie gnieździć w pare osób.UK sie konczy ,tam co 17 godz jakis Polak zostaje pobity do nieprzytomności.Jedziemy tam i robolimy na socjal dla murzynów taka prawda,bo murzynowi sie tam należy więcej niż Polakowi.

LenaK
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-06-22 13:16:59
W zyciu. Ja place 300 funtow i to z breakdown cover. Nie mam tez pojecia skad te dane o pobiciach....

bambo1983
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-22 14:38:19
Ja płacę w PL więcej niż 2k GBP za ubezpieczenie samochodu, więc z tymi groszami to bym się nie wygłupiał.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-22 15:16:35
@bambo - albo jestes kiepskim kierowca (wiele wypadkow), albo masz bardzo drogi samochod, wiec powinno Cie stac na to. (alternatywa , przkretem , ktoremu "ukradziono" kilka samochodow)

menzoberranzan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-22 18:11:39
za silnik 2.2 place 460 fuli rocznie. zalezy od wieku i znizek. dzwonilem do ubezpieczyciela i pytalem sie ile bym placil na przyklad za kilkuletnie A8 4.2 litra czy za mustanga 4.6, powiedzieli mi, ze za audi jakies 750 a za mustanga juz by bylo 1500 na rok. tutaj mlodziaki ze swiezym prawkiem placa drogo nawet po 2 tysiaki rocznie za silniczek 1-litrowy. zalezy bardzo duzo tez od tego czy mieszkasz w "niebezpiecznym miejscu" i tez potrafia podniesc jak zmienisz adres na "lipny" do 500 funtow, to akurat jest glupie. czy auto masz w zamknietym garazu czy na ulicy to tez jes

LenaK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-22 19:24:19
No i zalezy w jakiej dzielnicy mieszkasz i czy masz wlasne msce parkingowe

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-06-22 12:01:18
Zastanawiam sie kto produkuje takie brednie i jaki ma w tym cel? A wiesniaki w to wierza.

michap
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-22 11:59:40
Przykład jeszcze jeden: ostatnia wypłata gdzie nie zawsze tyle jest bo było trochę nadgodzin: 1330 funtów przed zagarnięciem kasy przez państwo, 1151 po opłaceniu taxu i national insurance co daje w sumie ok 180 funtów dla państwa.

michap
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-06-22 11:52:57
Ściema jak nic z tym wykresem!!!!!!!!!!!!!!!!! tak jak większości ludzi wydaje się, że w Anglii jest tak SUPER!!!!!! nie powiem, razem z moją dziewczyną mamy pracę i można sobie pozwolić na więcej niż w Polsce ale miodu jakiegoś nie ma. Przykład: opłaty miesięczne ( mieszkanie, samochód, woda, gaz, prąd, internet, śmieci) - ok. 700 funtów do tego żywność ok. 250 funtów i oczywiście paliwo ok 80 funtów, podatek drogowy w zależności od auta - my płacimy 130 funtów rocznie. Podsumowując na życie idzie ok 1000 funtów miesięcznie wiec za 500 nie bardzo się da

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-22 14:37:04
To i tak lepiej bo w Polsce za minimalną zastanawiasz się jakie jedzenie jest najtańsze, co kupić żeby wytrwać do 'pierwszego'.

michal4444
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-22 17:03:04
A w Polsce koleżanka za pracę w Urzędzie Pracy dostaje, 1600 zł, musi zapłacić mieszkanie 700zł + woda, prąd, gaz, śmieci, internet, telefon ok 350zł jak jesteś oszczędny, auto 300zł rocznie (ubezpieczenie i przegląd), paliwo ok 5,5zł za litr (nikt mi chyba nie powie że w Anglii paliwo jest za 5,5 funtów) miesięcznie ok 200zł, no i zostaje na przeżycie 350zł, gdzie musisz zapłacić za prywatną wizytę u lekarza, bo państwowo czekasz 4 miechy - kolejne 100zł. Z czego tu odłożyć? Podatek drogowy też bym płacił dodatkowo a nie w paliwie, gdybyśmy mieli takie drogi jak Anglicy!

Baron_Sanedi
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-06-22 11:29:56
Co za brednie - od 1044 funtów podatek to prawie 200 funtów, a NI (National Insurance Number) to 60 funtów!! Poza tym za minimalną stawke w UK to trudno wyżyć no chyba że mieszka się w 7 osób w jednym domu czy mieszkaniu!! Wynajem samego mieszkania to ok 1000 funtów

piotrbigaj
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-06-22 11:33:43
Wynajemsamego mieszkania to 1000 funtow, czlowieku, gdzie Ty mieszkasz??? PS - placisz ''National Insurance Number'' ??? - to fajnie masz... A po za tym ja zarabiam brutto 1050 a na reke mam 955 czyli jakie 200 funtow???

Marmur87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-22 11:45:39
Tyle, że kwota wolna od podatku to 10 000 funtów...

Baron_Sanedi
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-06-22 12:37:33
@piotrbigaj może ty wynajmujesz pokój z lokatorem za 60 funtow w domu 5 pokojowym haha, ale jak chcesz mieć własne mieszkanie to 800-1000 funtów przynajmniej trzeba płacic miesięcznie!!

piotrbigaj
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-22 15:07:29
Otoz baronie mieszkam z rodzina w 2-sypialniowym domu i place 428 czynszu, 89 taxu, 30 pradu, ok. 25 gazu (w zaleznosci od okresu) i 26 wody. Mnie wyszlo 598 a Tobie?

Baron_Sanedi
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-22 15:38:25
1100 funtów czynsz za mieszkanie 2-bedroom w 3 sterfe Londynu + media oddzielnie

piotrbigaj
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-22 15:56:45
Zapraszam bardziej na wschod, wiecej zaoszczedzisz. Pozdrawiam...

Obserwatorekk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-23 02:28:48
Baron no wiekszych bzdur nie slyszalem :D co tu pleciesz na wiocha.pl co to tej twojej wypowiedzi po 1 nie imiesz liczyc podatku od sumy 1050 f płacisz okolo 90 f podatku nie 200 :D po 2 mieszkam w Londynie i place za 46 metrów 1 bed 560 F za wszystko lacznie... ty poprostu placisz najwiekszy tax i nie umiesz go zmienić o mieszkasz w pokój wynajętym przez mądrzejszego wszystko :) pozdro hahahahahaha

deadzio
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-23 17:54:02
Brednie gonią brednie. Tu gdzie mieszkam 3 bed domek z ogródkiem to wydatek ok 500-550 funtów na miesiąc + Council tax(zależy od bandu(60-120))+ rachunki powiedzmy że 100 miesięcznie(prąd, gaz, woda, telefon komórkowy) Na rękę mam 1300f bez nadgodzin...a jak mieszkam w Anglii kilka lat to jeszcze za najniższą krajową nie pracowałem. Mieszkam w domu z 5 sypialniami, a jest nas tylko 2 i bez problemu można się utrzymać. Ludzie nie powinni się tak kurczowo trzymać tzw Londynu nie mając pojęcia chyba, że Londyn to tylko 1wsza i 2ga strefa xD, a reszta to tylko wioski i miasteczka wchłonięte przez

SzeResZ
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-06-22 11:06:46
Wykres nie odzwierciedla prawdy. Obejmuje tylko opłaty na ZUS, NFZ, podatek dochodowy a tak naprawdę wydatków na państwo jest znacznie więcej.

DGTLJNK
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-06-22 11:05:08
Co za brednie, przestancie ludziom mieszac w glowach.. zarabiam 2400 funtow miesiecznie , z czego na reke mam niecale 1800, wiec nie jest to wspomniane 8% pensji.. Rownie dobrze mozna by pokazac ze ktos w UK zarabia 500funtow miesiecznie(2,500 tys zl ) i nie placi w ogole podatkow bo kwota wolna od podatkow to 10k funtow, oh jaka ta anglia jest super.. tyle ze za 500 funtow to zdechniesz z glodu ;/ Ale nikt z was nie bierze pod uwage ze tutaj placi sie multum innych taxow , albo glupie ubezpieczenie samochodu w moim przypadku bylo 2x wartosc samochodu za pierwszy rok + podatek drogowy

Marmur87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-22 11:55:58
Jakbyś nie zauważył porównanie dotyczy zarabiających minimalną. Pewnie dla tych zarabiających ok. średniej krajowej wykres będzie wyglądał mniej korzystnie, ale i tak np. w Polsce już dawno przy takim zarobku byłbyś w progu 32%, podczas gdy w UK jesteś ciągle na najniższej 20%, a przy 17x wyższej kwocie wolnej, realnie to i tak dużo niższy procent zarobku.

deathmind
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-06-22 11:04:26
Widać, że zestawienie zrobione przez dziennikarza, a nie fachowca, za którego pewnie z resztą się uważa. Podatki dochodowe włącznie z zaopatrzeniem społecznym to przecież "najlżejsze" z obciążeń i nie przynoszą znacznych wpływów dla budżetu. Budżet stoi na Vacie i akcyzie, ale podatek pośredni to już za trudna sprawa dla dziennikarza. Lepiej żeby amator nie brał się za to na czym się nie zna, ponieważ NAJWIĘCEJ forsy Skarb Państwa zarabia na Tobie każdego dnia - kiedy kupujesz chleb, paliwo, fajki, gorzałę etc.

deathmind
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-22 11:07:53
A rzeczywiste określenie ile SP zabiera w podatkach obrotowych jest niemożliwe, bo jeden kupuje bluzkę armaniego i leje za 5 tys. zł miesięcznie, a drugi chleje butelkę denaturatu co drugi dzień. Można co najwyżej podzielić liczbę pracujących przez kwotę rocznych wpływów z vat i akcyzy ażeby uzupełnić powyższe wykresy kołowe o podatki pośrednie przypadające na "przeciętnego" obywatela. Wszakże jest to nie do końca rzetelne tak jak nierzetelne jest u nas średnie wynagrodzenie, którego wzór w mojej ocenie powinien opierać się na medianie.

DGTLJNK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-22 10:58:34
komentarz usunięty przez użytkownika

susza89
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-06-22 10:55:02
Tylko w Angli dostajesz cos w zamian chociazby sluzbe zdrowia , darmowe autostrady . Polaki biedaki placą za wszystko podwójnie . No ,ale cóż premie 1700 aut służbowych , 400tys urzedników to wszystko kosztuje i to nie malo .

klimek1939
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-06-22 10:41:28
Przeciez w anglii sie oddaje podatek na sluzbe zdrowia NHS przeciez za darmo nas nie lecza ponadto ceny za poszczegolne uslugi sa wyzsze. No ale fakt faktem zyje sie lepiej pozdro

slawo1991
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-22 10:35:42
I tak widzę zaniżone dane... Gdzie tak niski ZUS ktoś widział i podatek dochodowy??

sznib
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-22 10:31:13
Na pewno w Polsce nie będzie dobrze dopóki oburzenie obywateli na działania obecnego pseudo rządu wyrażać się będzie JEDYNIE we wpisach na różnych stronach internetowych.

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-22 10:30:04
Wyobraźcie sobie takie warunki podatkowe w Polsce. Nezrobocie spada do 2 procent. Na każdym rogu jakaś kawiarnia, kino, pub. Wszedzie rosną fabryki jak grzyby po deszczu. Polska staje się jednym z bogatszych krajow świata. Bo Polak jest zaradny i pracowity. W czym są lepsi od nas Anglicy, Włosi, Francuzi? Tamto to banda idiotów. Wystarczy popatrzeć na te ich budownictwo.

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-22 10:33:40
Jeśli mam pieniądze, to kupuję. Zarabiają sklepy i fabryki. Nie ma pieniędzy to i fabryki nie zarabiają. Proste. Ale jeśli stosuje się sabotaż lub terror ekonomiczny to jest tak jak jest. Strach w tym kraju cokolwiek otwierać, bo pp pierwszym miesiącu nie uzbiera się na podatki. Nie będzie dobrze, jeśli nami będą rządzić obcokrajowcy.

Buahahahah
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-06-22 10:41:02
Skończ waść wstydu oszczędź PISowski przygłupie.

Fleuri
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-22 11:14:12
bo trzeba cisnąć szarego obywatela ile się da, żeby było potem co wyprowadzać z budżetu. Bo przecież wielkie zagraniczne firmy to nie płacą w Polsce podatków, wielkie firmy odzieżowe, telewizje, banki, supermakety... itp. Grube miliardy wypływają za granice.

ramzesx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-22 10:24:16
Oby w końcu padł PSL, bo przez tę prostytutkę polityczną trudno o jakiekolwiek reformy. Reformatorskie miało być PO, ale to karierowicze i koniunkturaliści, liczą się dla nich przede wszystkim stołki i utrzymanie władzy a nie reformy. SLD to komunistyczny beton, Palikociarnia to dziadostwo strzału nie warte, PiS też nie zreformuje kraju, skupi się na agentach, Smoleńsku itd., a gospodarka dalej będzie leżeć, SP - to już w ogóle socjal a nie rozwój, Polska Razem - miałcy jacyś, narodowcy - mają program na nie - nie dla UE, zamiast skupiać się na rozwoju gosp., JKM - czerpać odrzucając skrajnośc

broyek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-22 10:20:40
nie doliczyli vatu, akcyzy, dochodowego(jesli mozna to nazwac dochodem),oraz ukrytych podatkow- defakto kazdy z nas dostaje na reke jakies 49% swojego zarobku a nie jak tam jest pokazane 2/3

jc100
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-22 10:13:54
Najprostszym sposobem na to, żeby Polacy dostawali więcej na rękę jest podniesienie "kwoty wolnej od podatku". Dopóki to się nie zmieni w tym kraju nigdy nie będzie lepiej.

bajubaju
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-05-14 01:29:12
Dodaj sobie koszt studiowania w Angli, w Polsce odejmij pieniądze które idą na kościół i zobaczymy co będzie.

ramzesx
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-22 10:10:14
Durniu od Palikota, w Polsce jest tyle patologii, tyle idiotyzmów, tyle marnotrawienia kasy, ale jak ktoś jest ograniczony umysłowo, to widzi tylko jedno. Jedni durnie za wszystko winią żydów, inni służby a jeszcze inni kościół.

siwythc666
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-05-13 22:13:20
niby ładnie pięknie tylko do angielskiego wachlarzyka dodaj sobie jeszcze na każde mieszkanie cancil tax miesięcznie ok 120 funtow ...i wszystkie oplaty zależa od tego ile zarabia dana osoba.... im wiecej zarabiasz tym wiecej zabieraja , ale "piękne" jest to że ci co malo zarabiają państwo Angielskie im bardzo pomaga ... a to jest najważniejsze

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-22 10:36:40
co to jest 120 funtów, jak miesięcznie tyle idzie na jedzenie?

klimek1939
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-22 10:43:58
Dokladnie. Chociaz council tez jest rozny od 70 do powyzej 100. Posiadajac samochod trzeba dodatkowo placic road tax. Jest duzo oplat innych niz w polsce o ktorych nikt nie napisal :)

beeveer
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-05-13 18:25:19
Zmartwię cię, ale nie ma na to siły. na głupotę polaków jeszcze nikt lekarstwa nie wynalazł. a głupota tego narodu jest znana w europie od ok 150 lat. tylko w polsce nie wolno o tym mówić, wszystkie cytaty wielkich światowych przywódców na ten temat są ocenzurowane.

jimmski
    Ocena: 17 (glosow:25)
2014-05-13 16:52:46
ladny ten polski wachlarzyk :) taki kolorowy i szeroki ... tecza w stolicy pewnie miala byc pomnikiem wyzysku ... dlatego tez tak szybko odbudowali

sebek01234
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-05-13 15:52:05
KNP

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-22 10:37:33
JKM

Buahahahah
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-06-22 10:47:35
KNP to G Ó W N O.

Franusss
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-13 15:47:45
@Didox - a kto kazał wszystko prywatyzować i sprzedawać ? Należało zarabiać na tych instytucjach, produkować wszystko u NAS a nie za granicą bo w Polsce "nic się nie opłaca". KPINA nie rząd.

Didox
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-05-13 16:38:51
To już inna kwestia, ale tego naprawić się już nie da, jedyne co zostało to można pobudzać koniunkturę i nie wyprzedać wszystkiego do końca.

hihihaha123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-22 10:18:37
Mądre słowa

Didox
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-05-13 15:02:22
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500