Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Podlasiak1977  14-05-18, 10:54 Zgłoś
+ 414 -
Dodano: 2014-05-18, 10:54:20   przez: Podlasiak1977
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 414  Zgłoś nadużycie
271
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Popieram całkowicie.
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
burakzgnily
    Ocena: 12 (glosow:20)
2014-05-19 01:10:58
W ogole jak moze nazywać siebie patriotą ktos, kto jest gotowy zabić maczetą rodaka tylko dlatego, że ten chodzi na mecze innej druzyny? To jest patriotyzm? to jest hipokryzja..

seba939ja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-24 20:57:07
komentarz usunięty przez moderatora

kulkaoolo
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-20 20:05:35
Stop bazgraniu po ścianach, stop chamstwu i głupocie!

werder72
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-20 19:10:35
Walić to ! Ukraina zniosła embargo na polska wieprzowinę ! TO JEST HICIOR !

herbataizelki
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-20 16:10:50
To jest fascynujące, że kibole, prawdopodobnie bez wykształcenia, wiedzą więcej o homoseksualizmie od osób, które badają to zjawisko, nieprawdaż?

arytmetyk98
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-05-19 22:41:38
bardziej żałosnych napisów to ja naprawdę dawno nie widziałem... Większość z użytkowników tego portalu to banda ograniczonych debili. Takie napisy jak te na tej ścianie to jest wiocha. A adminowi gratuluje, że coś takiego na główną daje.

prometeush_83
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-05-19 20:41:25
ehh moderator usuwa moje wpisy , NIE JESTEM ZA HOMOSEKSUALIZMEM ... to nie jest normalne ! Tęcza na placu Zbawiciela to manifest propagujący tą chorobę !!!

prometeush_83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-19 20:36:57
komentarz usunięty przez moderatora

AQ16
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-05-19 18:09:10
Ale jak kobity pchacie od tyłu, to jest git :D Hipokryci

prometeush_83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-19 20:38:59
komentarz usunięty przez moderatora

qwad14
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-05-19 17:05:38
Fanem Wisły nie jestem, ale całkowicie to popieram. Zboczeń się nie gloryfikuje - zboczenia się leczy

gregorio84
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-05-19 12:59:37
co wy KU***A porównujecie walki na maczety do pedalstwa ??? Pedałów trzeba lać po pyskach napisał bym ch.. wam w dupe ale to by była przyjemność

pomidor1984
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-05-19 11:27:06
pojawił się tu argument że niby homoseksualizm był kiedyś uznawany za chorobę. zwracam uwagę, że kiedyś ziemia była uznawana za płaską.

Schwab
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-05-19 12:09:23
To już nie jest chorobą?? O kur...

mineralki1980
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-05-19 22:06:16
gdyby nasi ojcowie byli gejami,nas by nie bylo na swiecie.homoseksualizm jest choroba,tym bardziej teraz jak wychodzi na ulice,

pomidor1984
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-19 11:19:31
...nie da się ogłupić, bo już bardziej głupim być nie można. o czym świadczy poziom znajomości języka polskiego.

gienek91
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-05-19 09:11:19
- Co mówi narodowiec do swojej laski gdy ta proponuje mu seks analny? - Dupa jest od srania, zakaz pedałowania. Taki żarcik mi się przypomniał :D

mineralki1980
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-19 22:20:17
nie kumam zartu,pedal co ma wspolnego z dziewczyna.

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-20 20:21:40
a wiesz co mowi antyfaszysta do swojej zlewaczlej laski gdy ta proponuje mu seks analny?-UMYJ SIE

gretter
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-05-19 08:25:24
komentarz usunięty przez użytkownika

gretter
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-05-19 08:26:30
komentarz usunięty przez użytkownika

Mskowal16
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-05-19 06:24:02
POLSKIE BYDŁO!!!

croolyc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-19 01:58:56
komentarz usunięty przez moderatora

burakzgnily
    Ocena: 12 (glosow:20)
2014-05-19 01:10:58
W ogole jak moze nazywać siebie patriotą ktos, kto jest gotowy zabić maczetą rodaka tylko dlatego, że ten chodzi na mecze innej druzyny? To jest patriotyzm? to jest hipokryzja..

burakzgnily
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-19 01:08:10
komentarz usunięty przez użytkownika

merlinseducer
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-05-19 01:07:16
Ulicy nie trzeba ogłupiać. Już za późno. Najlepszym dowodem mazanie ściany.

pawel1710
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-05-19 00:15:40
A co ich obchodzi co kto i z kim w łóżku robi? Nie ich sprawa, im pod kołdrę nikt nie zagląda i nie komentuje, więc niech się odpier..ola od łóżek innych. A może sami mieli ochotę na seks z facetem, ale żaden ich nie chciał i teraz odreagowują w ten sposób?

seba939ja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-24 20:53:18
Najfajniejsze to, że zazwyczaj przeciwni są ci, którzy są właśnie gejami ale jako iż im się nie udaje nic i się boją tego to zrobią wszystko aby zniszczyć życie innych. Znam kolesia, który jest gejem i jego związek się rozpadł. Wpadł w szał, teraz leczy się psychiatrycznie i jest pierwszy do bicia homoseksualistów ;)

Orghlaith
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-05-18 23:31:05
Ciekawe ile razy w tygodniu ci kibole oglądają porno z lesbijkami...

murinforte
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-18 23:02:53
Ulica Sezamkowa :)

rzeznianumer5
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-05-18 22:08:17
Szkoda, że z ortograficznym błędem bo jak najbardziej słuszne postulaty są potem rozpatrywane przez pryzmat analfabetyzmu interpretowanego jako debilizm.

burakzgnily
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-05-18 21:42:13
Jestem przeciwny lgbt i promowaniu homoseksualizmu, ale jeszcze wieksza wiocha sa dla mnie kibole i im podobni, bo to jak dac malpie brzytwe i w przeciwienstwie do pedalow to oni i ich poglady sa zagrozeniem dla tego kraju, a dewastowanie elewacji i zakrywanie sie patriotyzmem to szczyt hipokryzji

Bolec1980
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-18 20:59:21
Jeśli ktoś lubi swoje miasto wypaćkane gó.wnem, to mu współczuję...

gretter
    Ocena: 2 (glosow:24)
2014-05-18 20:53:51
komentarz usunięty przez użytkownika

dzieci_proboszcza
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-05-18 20:52:32
Wspaniale! Cudo!

wieslav
    Ocena: 8 (glosow:18)
2014-05-18 20:25:15
Nie bronię pedałów, ale jaki poziom prezentują osobniki malujące ściany, dewastujące budynki, biegające z maczetami, nożami i pałami, bijące się nawzajem, zamieszane często w świat przestępczy, wymuszenia, narkotyki. Jaki oni prezentują poziom? I teraz co jest lepsze: niegroźny, kolorowy pedryl w rurkach, czy napakowany, naspeedowany, zbir z maczetą w kominiarce, który szuka zaczepki?

Hermi13
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-05-18 20:20:08
Ulicy nie da się ogłupić. Tak samo jak nie posolimy soli, nie zmoczymy wody i nie podpalimy ognia.

BloodyFace
    Ocena: 4 (glosow:24)
2014-05-18 20:17:46
I znowu kibole. Nie zastanawia Was to że niszczą elewacje budynków ? to że rozwalają przestrzeń publiczną? Namawiają do agresji wobec ludzi którzy nikomu nie robią krzywdy tylko poprostu są sobą? !!! Co za faszyści objęli stery wiocha.pl co to za wpisy wogóle? ;/ ;/

Podlasiak1977
    Ocena: 3 (glosow:19)
2014-05-18 20:38:20
a jak pojawia sie lewicowe grafy to juz ok?my niemamy swoich mediow wiec malujemy na murach

Samsara
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-05-18 21:49:22
Najpierw smarują bo cudzej elewacji, a potem pieklą się tutaj że ktoś rozniósł ławkę czy przystanek i pieprzą o braku poszanowania cudzej własności w społeczeństwie. To jest właśnie to polskie "myślące" społeczeństwo.

kubatron600
    Ocena: 5 (glosow:27)
2014-05-18 20:08:32
Jestem homofobem możecie mnie nazwać rasistą,wieśniakiem ale jest za tym co normalne !

foytaz
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-05-18 20:16:26
i to się chwali.

Xandu89
    Ocena: -4 (glosow:18)
2014-05-18 20:17:47
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-05-18 20:38:53
Nazwę "homofobia" to raczej "wymyślili" ludzie, których krytykowano za homoseksualizm, czy się mylę?

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-05-18 20:43:08
homoseksualizm tez byl kiedys choroba ale zostal wykreslony z listy chorob.wiedziales o tym intelektualisto?

Sealtiel
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-05-18 20:47:29
malgolina nie mylisz się. Do tego nazwa nieadekwatna: To nie jest lek przed człowiekiem przecież. Powinno się to zwać pedrylowstrętem raczej.

Xandu89
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-05-18 21:05:04
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-18 21:15:31
A możesz podać jakich to wiele chorób o podłożu psychologicznym i orientacji było na liście?

DRAlkocholek
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-05-18 22:13:28
komentarz usunięty przez użytkownika

Asmodei
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-19 09:36:04
Najlepsze jest to jak zmanipulowana masa nazywa normalnych ludzi zacofanymi, lub ciemnogrodem, albo takimi co to im rozumu brak. Innego argumentu nie ma w dyskusji?

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-05-18 20:06:54
Taki napis ma tysiąc procent słuszności.

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-20 16:01:42
odsyłam do podstawówki :)

Xandu89
    Ocena: 3 (glosow:29)
2014-05-18 19:41:37
Wolę jednak gejów od takiej hołoty, która niszczy budynki, bo czują się jak Paulo Coelho i chcą podzielić się ze światem swoimi faszystowskimi myślami.

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:22)
2014-05-18 20:08:48
A ja wole napisy na ścianach niż pedalow którzy musza być w centrum uwagi i media sie nimi zachwycające w razie gdyby takiego pedala kto nie zauważył

Xandu89
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-05-18 20:16:44
SuperGl nie wiń homoseksualistów co w mediach jest, bo to media tym się zajmują i szukają sensacji. I chyba jakby chcieli być w centrum uwagi to by wypisywali mądrości na budynkach, a jak widać na załączonym obrazku kto tak naprawdę ma parcie do bycia w centrum uwagi.

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-05-18 20:48:59
będę winił bo ja normalny człowiek nie manifestuje siebie na ulicach i nie potrzebuje być w centrum uwagi wszystkich przechodniów i reporterów. Nikt im nie zabrania się pchać w dooopsko tylko niech robią to tak jak wszyscy czyli bez ujawniania się. niech ubierają się i zachowują normalnie bo idą po ulicy a nie po burdelowych pokojach!

Sealtiel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-18 20:49:43
Tak, to wstrętne media paradują z uzewnętrznionymi dewiacjami na wszelkiej maści paradach. Wredne faszystowskie pismaki!

mineralki1980
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-19 22:25:02
nasi dziadkowie tez na scianach malowali hitler kaput.

metalingus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-23 16:09:47
A mogę wiedzieć dlaczego każdego kto jest normalnie myślącym człowiekiem nazywa się Faszystą? Tylko dlatego, że nie powinno dawać się praw komuś kto na nie nie zasługuje czy nie ma predyspozycji to jestem Faszystą? Niech robią co chcą u siebie w domach, ale czemu wychodzą z tym na ulice? Czemu domagają się dzieci jeśli nie mogą ich mieć, czemu chcą małżeństw skoro nigdy nimi nie będą? No tak faszyzm...

kriss92
    Ocena: -1 (glosow:23)
2014-05-18 19:35:20
Zaakceptowac to mozna,ze ktos sie urodzil rudy.Pedałów i osoby typu "concita wurst" czy jak mu tam powinni byc skierowani na badania psychiatryczne bo Ci ludzie do konca w glowie poukladane nie maja,tymczasem ludzie chca akceptacji takich zboczen,do czego ten swiat zmierza? ;/

Xandu89
    Ocena: 0 (glosow:16)
2014-05-18 19:44:24
Zmierza do agresji, bo ludzie nie potrafią zaakceptować orientacji seksualnej - szczyt debilizmu. Więcej szkody zrobią agresorzy na świecie (w końcu dzięki nim są wojny i ludzie giną) niż geje czy lesbijki, którzy krzywdy nie robią żadnej nikomu tak naprawdę.

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-20 16:09:12
To bardzo ciekawe, że nie znasz kogoś w żadnym stopniu, a już masz wyrobioną ocenę na jego temat. "Pedałów i osoby typu "concita wurst" czy jak mu tam powinni byc skierowani na badania psychiatryczne" - obawiam się, że w tym momencie pokazałeś tylko swój debilizm. Jak można skierować kogoś na badania/leczenie czegoś, co nie jest chorobą i na co NIE MA METOD/LEKARSTW, BO NIE JEST CHOROBĄ?! "tymczasem ludzie chca akceptacji takich zboczen" - homoseksualizm to nie zboczenie, tylko orientacja seksualna, jeśli masz taki problem z pojęciem tego, to zaczerpnij wiedzy

grog
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-05-18 19:32:44
Zawsze sie zastanawiam co by bylo gdyby ktoros z moich dzieci powiedzialo ze jest homo. Ci ktorzy zycza smierci gejom albo jeszcze nie potrafia samodzielnie myslec, albo nie maja widokow na posiadanie dzieci w przyszlosci. Czyli gimbaza, kandydaci na ksiunca albo pedaly

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-05-18 20:04:01
Jak wychowasz sobie chłopczyka o osobowości zniewiescialej to będziesz go miał i będziesz sluchal zza ściany "nie tak mocno, boolii!"

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:21)
2014-05-18 19:11:24
To są zdrowe naturalne odruchy na chore zboczenia i dewiacje jakim jest LGBT.

Xandu89
    Ocena: 8 (glosow:36)
2014-05-18 19:46:14
Zdrowym odruchem jest nie wchodzenie myślami do łózka pary homoseksualnej, a tępota ma z tym problem właśnie i zamiast olać to, to sobie wyobrażają (bo może w głębi duszy ich to rajcuje).

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:18)
2014-05-18 19:57:03
To niech pedały nie wywlekają swoich zboczeń w przestrzeń publiczną tępa cioto.

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-05-18 20:06:27
Zdrowym odruchem jest też nieinsynuowanie komuś, że kogoś rajcują łóżkowe igraszki homoseksualistów tylko i wyłącznie dlatego, że ktoś to krytykuje. Głupie to. Z tego wynika, że każdego rajcuje wszystko co skrytykuje. Mnóstwo ludzi krytykuje uprawianie seksu z dziećmi, Xandu, czy to znaczy, że ich to rajcuje??

foytaz
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-05-18 20:07:25
jego najwyraźniej tak co jest zresztą normą wśród homo.

Xandu89
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-05-18 20:14:27
malgolina, oni krytykują i nienawidzą homoseksualistów, bo "w dupę się rżną", więc muszą to sobie wyobrażać. To chyba logiczne? Nie widziałem jakże ładnie wychowany przez rodziców "foytaz", żeby homoseksualiści wywlekali swoje zboczenia (wychodzi na to, że seks to zboczenie - niesamowite, cała ludność świata to zboczeńcy) na ulicy. Moja rada, nie oglądaj gejowskich pornusów to nie będziesz widział wywlekania.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-18 20:30:43
Nie, źle sobie to tłumaczysz. Podam na innym przykładzie, ostatnio czytałam parę artykułów (nawet była mowa o tym na wiosce) o psim smalcu. Zaczęłam sobie to wyobrażać, w jaki sposób człowiek zabija tego psa, kroi i wrzuca do gara żeby wytopić smalec. Z Twoich słów wynika, że w takim razie ja mam ukrytą chęć zrobienia sobie smalcu z psa. A to jest dla mnie obrzydliwie barbarzyńskie i aż mi się przykro robi kiedy pomyślę,że inni tak robią. Wyobrażenie sobie czegoś wcale nie znaczy,że chce się to zrobić. I nie mów, że homoseksualiści nie wywlekają swoich upodobań na światło dzienne.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-18 20:35:36
A parady równości, wszelkie manifestacje, coming outy, wołanie o nietolerancji, rasizmie, naciski grup LGBT?

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-05-18 20:39:09
Pedale seks to nie zboczenie tak długo jak jest pomiędzy Mężczyzną i Kobietą a nie takimi jak ty. Wy pederaści uwielbiacie wywlekać swoje dewiacje i etapować nimi otoczenie i w tym celu organizujecie te swoje parady. Pedalskie pornosy to dobre dla takich jak ty, ja lubię sobie popatrzeć jak w Iranie wieszają takich - przekomiczny widok.

metalingus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-23 16:13:11
@Xandu89 Ja nie wchodzę nikomu do łóżka, nie zabraniam im robić co chcą, ale jestem przeciwny dawania praw ludziom, którzy nie powinni ich mieć bo na nie nie zasługują bądź nie mają do nich czystych predyspozycji.

szulcik
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-05-18 19:05:56
Popieram slogany uliczne !

kasiasz7
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-05-18 18:34:13
A może mi ktoś powiedzieć dlaczego tak bardzo nienawidzi się gejów, a nie np. lesbijki? Przecież to też homoseksualizm i odejście od normy. Jak dwaj faceci są razem to chore... ale jak dwie kobiety są razem.. cisza..

xvxFUxvx
    Ocena: -9 (glosow:17)
2014-05-18 18:52:28
najpierw trzeba pedałów wytępić, bo głośniej o nich, lezbami później się zajmą (obyswa "gatunki" mają nasrane w głowie), a grodzkie pedał stary przebieraniec i tym podobne kreatury to sam już Q2 nie wiem

Xandu89
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-05-18 19:47:56
Wytępić to powinno się agresorów. Przynajmniej wojen by nie było.

herbataizelki
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-05-18 18:24:36
Bardzo mnie ciekawi, kto był taki mądry i wstawił coś takiego na główną. To zdjęcie jest wiochą, fakt, ale zawiera zły komentarz. Nie wiem, jak prymitywną osobą trzeba być, żeby napisać coś takiego. No tak, jak zabraknie Wam argumentów, to musicie zwyzywać ludzi o innych poglądach i im grozić. Powodzenia. Zacznijmy od tego, że nikt ze swoją orientacją nie wychodzi na ulicę, czy do mediów, państwo wszechwiedzący. Jeśli z czymś wychodzą, to ze swoimi pomysłami, moim zdaniem dość komicznymi. (dalsza część niżej, bo się nie zmieszczę :D)

herbataizelki
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-05-18 18:29:43
Oczywiście nie mówię o propagowaniu tolerancji, co samo w sobie jest dobre (jeśli nie tolerujesz innych, to nie oczekuj, żeby tolerowali ciebie, nie raz mam ochotę dać w pysk komuś, kto nie ma do mnie szacunku, ale co poradzisz, nie zniżę się do jego poziomu), tylko o np. tych paradach równości. Wychodzą z flagami - ok, ale niech nie wychodzą ze sztucznymi penisami na ulicę, bo to obrzydliwe. Nie jestem też za adopcją dzieci - nie mam nic do tych ludzi, ale niech ta kwestia się nie zmienia, żeby nie ryzykować prześladowań dzieci takich osób.

herbataizelki
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-05-18 18:37:09
Ślubów też nie popieram - jestem za związkami partnerskimi, dużo prostsza sprawa. I jeszcze jedna kwestia - zastanawiał się któryś z Was, jak to jest czuć inny pociąg płciowy i być prześladowanym z tak błahego powodu? Wyzywacie ich od pedałów, a gdyby ktoś Was tak wyzywał bez powodu? Jesteście po prostu żałośni. Poza tym, niszczycie budynki w celu przedstawienia nic niewartego zdania. Tacy z Was patrioci, że niszczycie mienie publiczne. Tacy jesteście wygadani, to idźcie porozmawiać jak ludzie, a nie, zachowujecie się gorzej od zwierząt.

metalingus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-23 16:16:54
Jakich argumentów? Że jak chłop z chłopem kolokwialnie mówiąc nie mogą mieć dziecka to mają mieć do niego prawo? Niby jakim cudem, i jakim prawem. Dlaczego mają być małżeństwem jeśli nie spełniają jego podstawowych cech? Ja rozumiem, że każdy chce być tolerowany, ale prędzej byliby tolerowani gdyby nie domagali się praw na które nie zasługują. Ja sam do nich nic nie mam dopóki nie wychodzą na ulice z tymi śmiesznymi chorągiewkami i flagami w jakiś porąbanych przebraniach.

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-23 17:17:23
Metalingus, odsyłam cię do podstawówki, tam uczą czytania ze zrozumieniem. Homoseksualizm występuje wśród BARDZO WIELU gatunków zwierząt, homofobia, czy też homouprzedzenie (mówiąc jaśniej - debilizm), tylko wśród jednego - homo sapiens sapiens. Która rzecz jest zatem mniej naturalna? Poza tym, w świecie zwierząt zdarzały się przypadki, gdy pary homoseksualne zajmowały się porzuconymi dziećmi. To, że mężczyzna z mężczyzną dziecka mieć nie będą NIE DAJE NIKOMU PRAWA, AŻEBY ICH WYZYWAĆ I GNĘBIĆ, TAK TRUDNO TO POJĄĆ?!

LenaK
    Ocena: 10 (glosow:52)
2014-05-18 18:21:48
Nie przeszkadzaja mi geje, o ile nie musze ich ogladac w akcji, jednak gowniarza ktory niszczy elewacje budynkow, bo ma jakies zlote mysli, bym proponowala zdzielic pala w leb.

grog
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-18 19:37:12
milo posluchac rozsadnej kobiety

Jokefeller
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-18 19:38:35
komentarz usunięty przez moderatora

camovi
    Ocena: 6 (glosow:24)
2014-05-18 16:06:13
Były już takie czasy. Zaczęło się od prześladowania komunistów, homoseksualistów, Żydów, potem wszystkich o odmiennych poglądach. No a potem zaczęła się II wojna światowa. Jak widać niektórzy mają bardzo krótką pamięć.

malakuku
    Ocena: 2 (glosow:18)
2014-05-18 13:47:07
jeśli łysi przejmą w tym kraju jakąkolwiek władzę,to będzie koniec tego państwa.byłby gorszy wstyd,niż koalicja pis z lpr.

sangre666
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-18 15:13:59
A i tak więcej pedałów jest u łysych...

Przemoc666
    Ocena: -1 (glosow:21)
2014-05-18 13:21:50
Popieram ulicę


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600