Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  14-05-21, 13:13 Zgłoś
+ 363 -
Dodano: 2014-05-21, 13:13:22   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 363  Zgłoś nadużycie
58
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
  •  Bajki uczą.
  •  Męska solidarność
Ukryj komentarze(130)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zbyniek892
    Ocena: 25 (glosow:27)
2014-06-27 18:43:30
Skad wiecie jak dzieciak sie zachowywal?. Kolezanki dziecko chodzilo do podstawowki z dzieckiem "lekko autystycznym". Cyrki sie dzialy na lekcjach, owa dziewczynka podduszala inne dzieci, notorycznie przeszkadzala w prowadzeniiu zajec co negatywnie wplywalo na reszte dzieci. Poczula sie wielce obrazona jak wychowawczyni zasugerowala zeby zapisac dziecko do szkoly specjalnej.

Majkelux3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-29 22:26:05
komentarz usunięty przez moderatora

chwalaukraini
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-06-29 18:45:13
pokazcie jego ryj !

jerebaraciere
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-29 12:13:26
komentarz usunięty przez moderatora

Daroeu
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-06-29 09:13:41
Dobrze powiedział. Dzieci autystyczne sa bardzo agresywne.

videocop
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-06-28 23:56:08
I znowu zasłaniacie pysk takiemu choojowi.

Farmaceutka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-06-28 23:42:33
To nie jest takie proste. Autystyczne dzieci bywają bardzo agresywne. Chodzi o to, by rodzice nie usprawiedliwiali niewłaściwego lub agresywnego zachowania np. ich niepełnosprawnością lub traumatycznymi przeżyciami. Nie znamy szczegółów tej historii więc nie osądzajmy zachowań. Dzieci powinny ładnie się za sobą bawić, a te agresywne muszą być szczególnie dobrze pilnowane przez rodziców.

videocop
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-06-28 23:58:59
O agresji nic nie napisano, a to, że BYWAJĄ AGRASYWNE to tylko przypuszczenie. Normalne dzieci nie dość że są agresywne i chamskie, to jeszcze mają poebanych rodziców.

nati27
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-28 21:55:18
komentarz usunięty przez moderatora

lalbal
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-06-28 21:40:55
tak się zastanawiam to co ten gościu robił w miejscu publicznym ?

Marmur87
    Ocena: 4 (glosow:24)
2014-06-28 15:40:30
No i miał w 100% rację. To, że ma się genetycznie niedorobione dziecko nie oznacza, że może ono robić wszystko. Jak nie jesteś w stanie kontrolować swojego potomka to nie bierz go w miejsca publiczne. Jak zobaczę autystycznego chłopca radośnie rzucającego kamieniami w moje dziecko to mam nie reagować? No litości.

busdraiwer
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-06-28 19:36:03
Ciesz się, że twoje dziecko jest zdrowe, ale z drugiej strony to w każdej chwili może się zmienić. Ciekawe czy wtedy zamkniesz swoje dziecko w domu i nadal będziesz miał to samo zdanie.

jacek8887766
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-28 19:48:17
komentarz usunięty przez moderatora

tmetal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-28 15:11:00
komentarz usunięty przez moderatora

Sensualna
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-06-28 14:33:14
zalezy co matka uwaza za "zaczepke" bo przewaznie to sie konczy uderzeniem czy popychaniem zdrowego dziecka, bo te ograniczone umyslowo nie wiedzą jak mają sie zachowywac

Sensualna
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-28 14:33:14
zalezy co matka uwaza za "zaczepke" bo przewaznie to sie konczy uderzeniem czy popychaniem zdrowego dziecka, bo te ograniczone umyslowo nie wiedzą jak mają sie zachowywac

Onanista_Przodowy
    Ocena: -7 (glosow:15)
2014-06-28 09:54:46
100% racji. Niepełnosprawnych należy utylizować, jak to robił Hitler!

kermitzaba87
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-06-28 10:35:19
w sumie masz rację, jesteś następny w kolejce

iggyhexx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-28 12:40:30
Takich jak ty - na pewno.

jacek8887766
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-28 19:59:03
PO TWOJEJ WYPOWIEDZI STWIERDZAM : NIEPEŁNOSPRAWNYCH TAKŻE UMYSŁOWO NALEŻY UTYLIZOWAĆ . TWOJE IQ OCENIAM NA 45 ALE NIE MARTW SIĘ POZWOLI ci TO ZESRAĆ SIĘ WYSZCZAĆ NO I MOŻE Z JAKĄŚ PÓŁGŁÓWKĄ SŁODZISZ NAWET JAKIEGOŚ KOLEJNEGO DEBILA . ZAŁOŻĘ SIĘ ŻE SŁUCHASZ DISCOPOLO , C W E L U . CHE CHE

szaflor
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-06-28 09:47:36
Kiedyś wlałem kolesiowi,bo kopał własnego szczeniaka,którego prowadził na smyczy,w tym przypadku zrobiłbym tak samo plus wyłamane ręce w łokciach,tak dla przykładu,by zrozumiał debil,jak to jest,gdy los przynosi ułomności.

drupol
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-06-28 05:09:51
Laudanum, czytam że jesteś chyba kaleki umysłowo dziecko nie zostało puszczone "samopas", w stylu rodziców zdrowych dzieci idź i rób co chcesz byle bym miał święty spokój

Laudanum
    Ocena: 10 (glosow:20)
2014-06-28 01:51:30
Rozumiem że jeżeli dziecko kalekie będzie napier...ło wasze dziecko łopatką po głowie, to będziecie przyglądali się z wyrozumiałością. To wy jesteście niepełnosprawni umysłowo.

Laudanum
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-28 01:49:09
Rozumiem ze jeśli dziecko kalekie bedzie napier...ło wasze dziecko łopatką po głowie, to będziecie sie temu przyglądać z wyrozumiałością. Większość komentujących jest niepełnosprawna umysłowo.

Onczao
    Ocena: 16 (glosow:18)
2014-06-27 23:57:23
Potępiam każdego, kto dyskryminuje w jakikolwiek sposób osoby chore lub niepełnosprawne. Nie zmienia to jednak faktu, że każde dziecko musi być bezpieczne na placu zabaw, więc nie możemy oceniać opisanej sytuacji, bo nie wiemy, co się dokładnie stało i jak zachowała się kobieta, gdy jej dziecko "zaczepiło" dziecko tego faceta. Pamiętajcie, że to jej opowieść.

big7887
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-06-28 07:17:15
Dokładnie. Ludzie wydali wyrok nie usłyszawszy nawet co ma do powiedzenia na swoją obronę druga strona. To takie typowe dla idiotów.

unospin
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-06-27 23:42:12
zayebac wszyskich niepelnosprawnych i starszych ( ktorzy niemoga podjac pracy ) I bieda zniknie jak reka odjal

qzbik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-28 08:38:13
Obyś do końca życia był zdrowy i szczęśliwy.

colorlesslady
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-06-27 23:30:39
Mam 23 lata, mój autystyczny brat ma osiem i tylko ja i moja mama wiemy jak ludzka ignorancja potrafi zszargać nerwy, usiłują wpoić nam wstyd za chorobę dziecka, a to oni powinni wstydzić się sami za siebie.

Kaczor1111
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-06-27 21:29:25
I po co ta cenzura ?

koszka86
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-06-27 21:26:53
jakby się jemu takie dziecko urodziło to też by tyle był wyszczekany??? chyba trzymał by je w piwnicy

Tahajpento
    Ocena: -5 (glosow:15)
2014-06-27 21:22:50
Wyborca Korwina

jabialy
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-06-27 22:32:05
a ty kogo? PO złodziei? PIS prześladowców?

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-28 14:33:35
Słuchaj w Polsce jest zdecydowanie więcej kretynów niż inteligentnych więc logiczne że każda partia ma poparcie jakiejś grupy kretynów. Pochwal się na kogo Ty zagłosowałeś to stwierdzimy, która partia ma to szczęście :)

jabialy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-02 11:34:03
żadna partia nie zasługuje na mój głos

anubisgd
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-06-27 21:16:42
trzeba było wstawić zdjęcie tego debila bez zniekształceń to by się go znalazło i mordę mu obiło za głupotę. po co w ogóle żyją tacy debile jak ten "mężczyzna". gdyby na mnie trafił to by w mordę dostał.

czlowiek666
    Ocena: 3 (glosow:21)
2014-06-27 19:57:17
Oj tam, gość się grzecznie zapytał, "po co?" a tu już jakieś hejty... jakby nie można było wyrażać własnych poglądów... A kobieta już musi zdjęcia do neta wstawiać jakby nie miała innych rzeczy na głowie...

antyciapaty
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-06-27 19:41:23
komentarz usunięty przez użytkownika

hhuubi
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-06-27 19:40:35
On jest niepełnosprawny umysłowo.ciekawe czy to samo by powiedział jak to jego dziecko było by niepełnosprawne.

irekpszk
    Ocena: -7 (glosow:19)
2014-06-27 19:21:59
Nie chce mi się czytać 86 komentarzy. Być może ktoś już się wypowiedział w podobny sposób: KAWAŁ SKUR_WYSYNA.

czarnobialykot
    Ocena: 16 (glosow:20)
2014-06-27 19:19:30
Kurde, zależy co zrobiło to autystyczne dziecko. Jeżeli np. nie potrafi się bawić z innymi dziećmi tylko je atakuje to faktycznie można się dziwić.

Antek999
    Ocena: 16 (glosow:24)
2014-06-27 18:55:40
Artystyczność czy inna styczność nie ma tu najmniejszego znaczenia. Paniusia żąda specjalnego traktowania. Na bank było tak, że ojciec zaczepianego dziecka poprosił matkę zaczepiającego o interwencje na co pewnie, zamiast innej reakcji, usłyszał tylko, że ono tak może bo jest chore. No to jej odpowiedział co sądzi o tym.

lenkaya
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-28 01:42:05
Dzieci autystyczne zazwyczaj trzymają się z boku i rzadko uczestniczą w grupowych zabawach.I rzadko ale tak jak każde inne dziecko czasami pokazują swoje emocje.Nikt nie oczekuje specjalnego traktowania. Każdy rodzic odpowiada za swoje dzieci ale takie przypadki jak ten, nie są rzadkością i wynika to głównie z niewiedzy,nietolerancji i strachu; inne,chore dzieci są zagrożeniem dla mojego, normalnego dziecka.

michal4444
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-06-28 09:22:45
Ja się bawiłam z dzieckiem autystycznym, dopóki nie zrzucił mnie ze schodów. Na szczęście nic się nie stało, ale trauma przed nim pozostała. Dodam jeszcze, że to dziecko kopało swojego młodszego brata, jest on obecnie opóźniony umysłowo. Jestem za tolerancją wobec wszystkich chorych, ale nie wiem jak inne, autystyczne dzieci się zachowują i nie chciałabym żeby moje pociechy były w jakiś sposób zagrożone. A czasami rodzic nie zdąży zareagować i może zdarzyć się wypadek.

Bolec1980
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-06-27 18:50:07
Już niedługo Korwin sprawę załatwi - nie będzie niepełnosprawnych w ogóle, a dzieci zawsze będą zdrowe! Głosujcie na KNP!!! PS W Bydgoszczu na murze widziałem napis: "Jedzcie g.ówno! 600 milionów much nie może się mylić".

czarnobialykot
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-27 19:22:23
Fundacja Indywidualnego Kształcenia. Dziękuję. Dobranoc.

paulina-novak
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-06-27 20:07:41
Ale te barany nie wiedzą co to Fundacja Indywidualnego Kształcenia... Przykro, gdy ocenia się książkę po okładce, a jeszcze gorzej po recenzjach innych... A co do niepełnosprawności: gdy niepełnosprawny nieświadomie krzywdzi kogokolwiek to odpowiada za taką osobę opiekun i powinien dbać o to żeby jego podopieczny nikomu krzywdy nie robił... A jak nie potrafi to zasługuje na krytykę - OPIEKUN nie podopieczny!

zbyniek892
    Ocena: 25 (glosow:27)
2014-06-27 18:43:30
Skad wiecie jak dzieciak sie zachowywal?. Kolezanki dziecko chodzilo do podstawowki z dzieckiem "lekko autystycznym". Cyrki sie dzialy na lekcjach, owa dziewczynka podduszala inne dzieci, notorycznie przeszkadzala w prowadzeniiu zajec co negatywnie wplywalo na reszte dzieci. Poczula sie wielce obrazona jak wychowawczyni zasugerowala zeby zapisac dziecko do szkoly specjalnej.

siwythc666
    Ocena: -7 (glosow:21)
2014-05-23 07:29:40
co za po.ebany gość ..... zero wspólczucia.... jego dziecko powinno się wstydzić że ma ojca debila i nie wychodzić z nim z domu...... pewnie ten idiota jest za innością , kolorową tęczą głosował na EW na kielbase a chore dziecko mu przeszkadza.... powinien dostać na tym placu zabaw w ryj i powinno się wytłumaczyć jego dziecku za co tatuś dostał...

abdullach2
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-21 16:08:22
foytaz widze że ty jesteś dziecko gimnazjum więc prosze cie nie wysilaj się tak w komentarzach bo ci żyłka w tyłku pęknie,a buty to ty sobie możesz dać wyczyścić kolegom z klasy.Doradze ci jedno odejdz od monitora i wyjdz na świeże powietrze bo twoje prostackie komentarze są po prostu śmieszne

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-05-27 18:03:16
Foyti ma partnerów a nie kolegów :)

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:20)
2014-05-21 15:15:47
Jak jest jakis debil ktory tej matce tak powiedział to niestety on tez jest chory i nie bardzo wiem czy nie powinien byc odizolowany, po za tym jak tak osioł ma zdrowe dziecko to oznacza ze zona mu sie puściła bo z takiego osobnika nic dobrego by nie zostało zplodzone. Aci ktorzy tyle tu pisza by oddzielić niepełnosprawnych od sprawnych niech pamietają ze dzis sa sprawni jutro juz moga byc nie sprawni , dzieci dzis maja sprawne jutro beda mieli mniej sprawne. Człowieczeństwo objawia sie akceptacja tych najsłabszych,

outsiderjack
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-21 15:21:18
Celny komentarz.

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-05-21 15:09:50
@jurek, spójrz w lustro. @free, masz dzieci?

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-05-21 15:15:13
ja w lustro mogę spojrzeć a ty foytaz?

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-21 15:20:26
Foyti, Ty mi lepiej odpowiedz na moje pytanie.

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-21 15:22:37
Też.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-21 15:32:32
foyti to dlaczego mnie kąsasz ?

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-05-21 17:49:19
bo lubię to wystarczy.

Klub_Smolenski
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-21 19:48:03
Zapisałeś się do PISu?

pajakpajak
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-22 01:18:38
jurek zapomniałes napisać że mogłeś a nie mozesz, mogłeś dopóki nosem lustra nie zbiłeś ;)

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-22 11:16:39
Ty pewnie pajączku unikasz luster? :)

pajakpajak
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-05-22 17:50:53
Ja nie, ale free ostatnio pisała ze wszystkie wyrzuciła, ciekawe dlaczego? :)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-22 18:02:17
Może dostała młodzieńczego trądziku i ją ten widok irytował :)

jabialy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-27 22:36:00
komentarz usunięty przez użytkownika

abdullach2
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-05-21 14:44:48
ty foytaz licz sie ze słowami co ty myślisz że dzieci lub dorośli którzy są niepełnosprawni powinni być zamykani w domach????? Sam mam niepełnosprawnego brata i jakos w naszym otoczeniu jest uznawany za osobę normalną.WIęc nie spinaj się tak dzieciaku bo kiedyś ktoś za takie słowa mocno obije ci buzke i obyś nie trafił wtedy na mnie!!!!

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-05-21 15:08:28
może pozwoliłbym ci mi buty wyczyścić.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-22 20:58:49
foytaz ty nosisz buty?

foytaz
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-05-22 21:18:07
owszem lubię Cordura bo dobrze pasują do buziek twardzieli pokroju abdullacha2

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-22 21:21:14
Ale na 10 cm szpilce?:)

beeveer
    Ocena: 14 (glosow:16)
2014-05-21 14:19:56
może akurat nie do końca chodziło. w pewnym prywatnym przedszkolu również było takie dziecko, tylko że jego ulubioną zabawą było tłuczenie (nawet do krwi) innych dzieci. a matka oburzona że ktoś śmie zwracać uwagę- przecież jej dziecko jest chore!!. dopiero jak jej na osobności powiedziałem, że jak moje dziecko zostanie pobite to ja spuszczę solidny łomot jej - zabrała gówniarza.

foytaz
    Ocena: -10 (glosow:40)
2014-05-21 14:17:06
Facet miał 100% racji. Trzeba definitywnie zakończyć tą modę na wciskanie nienormalności normalnym i zdrowym. Niepełnosprawni to kolejne "święte krowy", którym się wszystko należy i wszyscy muszą się do nich dostosować.

malgolina
    Ocena: 19 (glosow:27)
2014-05-21 14:23:10
Foytaz, niepełnosprawność ma różne oblicza! To, że ktoś jest niepełnosprawny nie oznacza od razu,że jest umysłowo ograniczonym kaleką! Przegiąłeś pałkę :P

foytaz
    Ocena: -3 (glosow:23)
2014-05-21 15:04:21
Malgo źle mnie zrozumiałaś. Ja rozumiem postawę tego gościa bo widziałem w akcji dzieci autystyczne i wielkiej różnicy w agresji pomiędzy nimi a np Pitbullami czy Amstaffami nie ma. Rodzice tych kalek powinni za nie odpowiadać tak jak się odpowiada za psa. Ja też kazałbym takiej mamuśce zabierać swojego pupila bo stwarza zagrożenie. Poza tym powinna wiedzieć, że zabawy ze zdrowymi na zdrowie jej dziecku nie wyjdzie więc po co się tam pcha?, chyba tylko żeby sobie ulżyć.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-05-21 15:06:07
foytaz a dlaczego zabawa ze zdrowymi na zdrowie nie wyjdzie?

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-05-21 15:07:03
Foytaz, a Ty sie masz za zdrowego ( normalnego )?

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-21 16:20:32
Odwalić się proszę od Pitt bulli!

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-21 16:36:47
Mam znajomego Pittka i jest równie agresywny jak moja Beaglowniczka. foyti ma dziś wyraźnie zły dzień.

omen100
    Ocena: 12 (glosow:22)
2014-05-21 16:43:29
Foytaz ma racje piszac,ze rodzice chorych dzieci powinni za nie odpowiadac tak jak odpowiadaja rodzice dzieci zdrowych. Nie moze byc tak,ze autystyczne dziecko bije kolege,a matka tlumaczy 'moj synek jest chory'. Albo potrafi nad nim zapanowac w miejscu publicznym albo niech siedzi w domu.

LuskaI23
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-21 16:47:50
W tej kwestii to i ja się zgadzam. Rodzic odpowiada za swoje dziecko czy jest zdrowe czy chore.

omen100
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-05-21 16:52:38
Dokladnie. Gdyby dziecko na placu zabaw okladalo moje piesciami,a matka probowala tlumaczyc to choroba to bym ja wysmiala i prawdopodobnie powiedziala to co powiedzial koles z artykulu.

dywizjon23
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-05-21 19:23:13
komentarz usunięty przez moderatora

Rexica
    Ocena: 9 (glosow:21)
2014-05-22 18:13:36
Foy ty jesteś zwyczajnie popierd*** lony. Mój syn jest autystyczy i nie przypomina w zachowaniu psa. Nie ma w nim za grosz agresji, za to w tobie drzemie tyle nienawiści, ze sam najlepiej się zabij. Żal mi tak organicznych ludzi..

Rexica
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-22 18:15:07
komentarz usunięty przez użytkownika

Rexica
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-05-22 18:19:07
Nie macie zielonego pojęcia o autyzmie, w większości w autyzmie pojawia się samoaresja! Dzieci autystyczne boja się otoczenia, maja zaburzenia w społeczeństwie, nie chcą pozwalać się dotykać, wiec jak to możliwe? Że dziecko podeszło ot tak do obcego dziecka z pięściami? Gówno wiecie, żeby poznać autyzm trzeba się dużo douczyc a nie kierować się wyssanymi z palca stereotypami.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-22 18:37:26
foytaz chyba myśli że to zaraźliwe jak grypa albo LGBT. Jakoś nie doczekałem się odpowiedzi dlaczego zabawa ze zdrowymi na zdrowie ma nie wyjść.

LuskaI23
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-05-22 22:14:30
Rex nie bulwersuj się tak. Mówimy o przypadku kiedy dziecko jest agresywne, a takie przypadki się zdarzają. Przecież nie mówimy o ogóle, o wszystkich, tylko o tym które przejawiają agresję w stosunku do innych. Z dziećmi z autyzmem jest tak samo jak ze zdrowymi. Jedno jest grzeczne i miłe i ładnie się bawi, a inne sypie piaskiem po oczach i bije. Jeśli dziecko jest agresywne, chore czy nie, to rodzic ma nad nim umieć zapanować. I dzieci do pewnego wieku są jak psy. Chore czy nie.

LuskaI23
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-22 22:16:28
PS. Nie mów że dziecko z autyzmem nie może podejść i uderzyć bo nie jesteś lekarzem i nie znasz wszystkich przypadków.

Rexica
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-05-23 06:11:35
Lucy, współpracuje z dziećmi autystycznyi od ponad 4 lat, autyzm to nie choroba,autyzm to styl życia. To czy dziecko jest agresywne w stosunku do obcych dzieci, zależy tylko od rodziców, jeżeli nie współpracują odpowiednio z terapeutami, pojawia się agresja i owszem. Ale to nie jest taka agresja o jakiej ty myślisz, to jest jedyny sposób by skontaktować się ze światem, te dzieciaki po prostu tak maja, mam dwóch synów, drugi jest zdrowy i mam porównanie. Młody tez potrafi bić i drapać tylko po to by postawić na swoim.

Rexica
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-05-23 06:18:04
Nie ma dwóch takich samych ludzi i autystow nie ma dwóch takich samych. Większość tych dzieci ma zaburzenia sensoryczne. Nie mówią, nie poruszają się sprawnie, nie potrafią samodzielnie jeść..( trzymać łyżeczki) cierpią na nadwrażliwość słuchowa ( słyszą to, czego zdrowy człowiek nie jest w stanie usłyszeć) nadwrażliwość dotykową bądź odwrotnie. Mój malody gryzie sobie palce, wygląda to strasznie, ale nikt nie wie, ze on w ten sposób się stymuluje, czyt. Czuje swoje ciało. Tylko ciągła terapia, daje szanse do samodzielnej egzystencji, dzieci autystyczne SA bardzo inteligentne.

Rexica
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-05-23 06:24:51
Mój młody nie potrafi mówić a potrafi czytać, dziwne nie? Jest utalentowany muzycznie i tanecznie, plastycznie. Do tego ostatnio pojawia się liczenie..wracając do agresji. To rodzic kształtuje charakter swojego dziecka, jeżeli traktuje je jak osobę niepełnosprawna, rozpieszcza itd, nie ma dyscypliny i jest nie konsekwentne ( co w cale łatwe nie jest- uwierz) to może być dziecko agresywne, ja na szczęście przez tyle lat, nie spotkałam żadnego pit bulla w dziecięcej skórze :-) choć wydaje mi sie , ze zdrowemu dziecku również należy się dyscyplina, bo może wyrosnąć na bandziora. Tyle z u zdrowego

Rexica
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-05-23 06:30:37
Kontakt jest łatwiejszy... Nie wszystkie dzieci rodzą się z autyzmem. Moj syn, długo wyczekiwany, dostał 10 pkt, rozwijał się prawidłowo..raczkował, gugał, mówił mama, tata, baba..zaczął chodzić. I w 15 mc życia, na drugi dzień po szczepieniu..obudził się rano i nie było juz z nim kontaktu, przestał chodzić, mówić, jeść..autyzm może spotkać każdego, nie tylko dzieci..oczywiście wam tego nie życzę, ale ja jako matka autysty powiem, ze nie wyobrazam sobie jego innego..i ten autyzm w cale nie jest taki straszny.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-24 00:19:29
Rex a to szczepienie mogło mieć jakiś wpływ na to?

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-24 06:58:31
Nie mogło a miało..wpisz sobie w google. Dr. Majewska- szczepionki. Tam będziesz miał wszystko wyjaśnione..lekarze z pełną świadomością, szkodliwości szczepionek narzucają rodzicom by szczepić. Wiedza doskonale o powikłaniach..ale żaden się nie przyzna, to zmowa milczenia. Gdy kiedyś zapytałam jednego lekarza...który próbował mnie przekonać ze nie wiadomo skąd bierze się autyzm, czy szczepił swoje dzieci? Odpowiedział ze nie. Wiec spojrzałam tylko na niego z ironią w oczach i wyszłam z gabinetu.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-24 18:28:34
Zaraz wpiszę. Zaskoczony jestem.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-25 15:07:50
Rzeczywiście.

deo_optimo_maximo
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-06-27 18:36:20
Ciesz się palancie, że jesteś zdrowy. Każda matka dziecka niepełnosprawnego ma większe jaja niż Ty palancie.

radiozgrzyt
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-05-21 13:57:28
Widać elektorat Korwina

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-21 14:15:41
Dokładnie.

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-21 15:58:38
Ja jestem elektorat korwina, i takiego zachowania nie akceptuje , a gdybys wiedzial to akurat korwin ma fundacje wspomagająca nauczanie dzieci chorych wiec najpierw poczytaj o korwinie a nie opierają sie na tym co mowi TVN i GW ,i Tomasz lis.

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-05-21 16:13:15
gajcy a ta legendarna wypowiedź Korwina o niepełnosprawnych to też wymysł TVN i GW ?

BOBY102
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-05-21 13:55:28
ten pan naoglądał się płemieła TD...w sejmie w stosunku do rodziców dzieci niepełnosprawnych... ręce opadają

jck87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-21 13:50:53
Karma powróci :D

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-22 22:08:13
oby.

lenkaya
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-05-21 13:21:04
Ludzie są tak głupi.Moja znajoma ma synka z autyzmem i kilka razy spotkała się z dziwnym zachowaniem rodziców innych dzieci.Chłopiec chciał zwyczajnie pobawić się z rówieśnikami na placu zabaw a matki po chwili zabierały dzieci i pospiesznie opuszczały to miejsce jakby się bały,że czymś je pozaraża.

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-05-21 13:32:41
To jet właśnie ten strach przed innością który można nawet zaobserwować na wiosce.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-05-21 13:42:53
Wiesz Jurek, widok dziecka autystycznego to coś innego niż goła dupa przebierańców z parady równości, więc ten strach przed innością ma różne podłoże. Na szczęście to już nie te czasy, gdzie izolowano chore dzieci, dziś mamy szkoły integracyjne, ludzie wiedzą więcej o autyzmie i innych chorobach. A, że zdarzają się tacy jak ten przewrażliwiony tatusiek, to już kwestia nieznajomości autyzmu.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-21 13:45:53
Gosiu ale nikt nie puszcza dzieci na parady równości a i również nie słyszałem by pederaści z dupami na wierzchu paradowali po placu zabaw.

lenkaya
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-05-21 13:47:16
Skoro nawet niektóre "autorytety"publiczne uważają,że dzieci niepełnosprawne należy izolować by nie opózniały normalnych dzieci to cóż mają myśleć zwykli obywatele..W wielu świetnie rozwiniętych krajach niemal każda szkoła jest integracyjna.Wszystkie dzieci od najmłodszych lat oswojone są "odmiennością" i uczone szacunku i tolerancji.W Polsce do dziś niepełnosprawni do dziś wytykani są palcami i uważani za dziwactwa.To jest przerażające.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-21 13:49:33
Za dziwactwa to mało... Często wywołują agresję.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-05-21 13:59:07
Lenkaya, akurat w Polsce od jakiegoś czasu istnieją szkoły integracyjne. Moje dziecko do takiej chodzi. Są tam dzieci chore z różnymi upośledzeniami, i cała szkolna społeczność traktuje je "normalnie". Te dzieci biegają na korytarzach pomiędzy dziećmi pełnosprawnymi, razem się bawią, rozmawiają itd. I pewnie dlatego ja u siebie nie widzę wytykania palcami, bo ludzie się temu nie dziwią.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-05-21 14:02:08
Gosiu bo nasze dzieci są dużo mądrzejsze od nas :)

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-21 14:06:11
Mnie również chodzi o dorosłych. Dorośli też nie wyszydzają ani nie wytykają palcami tych dzieci.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-21 14:08:20
Gosiu ale ty nie mieszkasz w dużym mieście prawda?

lenkaya
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-05-21 14:20:07
Wiem malgolina,że są takie szkoły ale niestety zaczęły powstawać nie tak dawno.Tylko ten wstręt przed innością i kalectwem jest tak głęboko zakorzeniony,że przydałyby się jeszcze jakieś kursy integracyjne dla rodziców.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-21 14:24:20
Mieszkam w małym mieście.

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-21 14:35:23
Gosiu ja myślę że w mniejszych społecznościach to zupełnie inaczej wygląda.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-21 14:37:09
Ale w większych miastach jest większa tolerancja ;)

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-21 14:39:31
Powiedzmy...

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-05-21 16:06:16
Jurku strach przed innoscia jest uzasadniony, powsta cywilizacja grecka , przyszli inni i ja zniszczyli , była cywilizacja rzymska , przybyli inni i ja zniszczyli, byli Indianie przybyli biali katole jak wolisz i ja zniszczyli, byli inni bolszewicy, przybycie innych zawsze wiąże sie ze zniszczeniem starego porządku i budowaniem tego innego, teraz sa inni w europie. Uzulmanie, i oni zaprowadza swój porządek predzej czy pozniej. Ale nasze dzieci czy wnuki beda chodziły do meczetów, a nie wierzacy beda wybijani, tak wiec jak sam widzisz inne kojarzy sie z nieszczęściem, ten facetjednakprzesadz

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-21 23:23:37
gajcy to myślisz że takie chore jednostki nam zagrażają?

vertex
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-21 13:15:30
ano trzeba... taki mamy klimat...

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-05-21 13:20:58
Słowa Korwina widać niektórzy wzięli sobie do serca.

outsiderjack
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-21 14:16:06
"Słowa Korwina widać niektórzy wzięli sobie do serca." Do czego? Przecież tak wobec chorych dzieci zachowują się tylko qrvy bez serca albo lemingi łykające bzdury jak serwują im osoby w rodzaju Terlikowskiego albo Korwina-Mikke.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-05-21 14:41:24
To przerażające że w XXI wieku ktoś taki jak JKM ma jakiekolwiek poparcie.

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-21 20:23:46
Przerażające jest to że Paligniot ma poparcie, i Banda Czworga. Które z założeń JKM ci się nie podoba, obniżenie podatków, redukcja budżetówki czy likwidacja ZUS-u?

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-22 00:08:06
O zostaniu Królem Polski zapomniałeś Rafale :)

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-22 14:51:36
Ja podam jedynie przykład Polski. Dopóki władza była scentralizowana biliśmy po łbach Ruskiego, Tatara, Szweda a i Niemiaszkom dawaliśmy odpór. Odkąd zaczęły się sejmiki i władza szlachty, zaczęły się wałki i korupcja, każdy dla siebie a to osłabiało państwo. W czym monarchia jest gorsza od dzikiego kapitalizmu polskiego? Spójrz na Wielką Brytanię, tam królowa ma może władzę marionetkową ale utrzymanie jej dworu jest tańsze niż naszego rządu.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-22 16:53:41
No tam utrzymują i rząd i dwór, więc mam wątpliwości czy to taniej wychodzi.

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-22 21:19:09
Uwierz że taniej... Wszyscy są zdziwieni rozrzutnością polskich polityków, limuzynami rządowymi, podróżami prywatnymi finansowanymi za służbowe, czyli nasze...

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-22 21:35:09
To fakt.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400