Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Klub_Smolenski  14-06-09, 12:23 Zgłoś
+ 361 -
Dodano: 2014-06-09, 12:23:15   przez: Klub_Smolenski
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 361  Zgłoś nadużycie
120
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Z cyklu wskaż 3 różnice
  •  Kobiety tak mają
  •  Wyjątek od reguły
  •  Zamówił komputer przez internat
Ukryj komentarze(306)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mikmas
    Ocena: 48 (glosow:90)
2014-06-09 21:52:52
Noś w brzuchu dziecko, szykując mu pogrzeb, wybierając imię, CZUJ go cały dzień, całą noc, wiedząc że zginie. Pomijając bezsensowny ból przy porodzie

Gorilla1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-06 12:36:42
Tak właśnie rodzi się nowe pokolenie PIS- owców!

robertfisch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-15 15:34:14
komentarz usunięty przez moderatora

ninjaassasin
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-06-13 17:55:23
Katolickie ścierwo, religia niszczy rozwój społeczeństwa,

ingo111
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-06-16 20:27:41
I ty jestes tego scierwa przykladem.m

castagir
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-12 15:51:14
Jak globus powiedzial. Lewicowe ideologie odciagaja wlasnie ludzi od prokreacji. Pierwsze feministki, ktore otwarcie mowia, ze dziecko to jakies najgorsze zlo, ktore moze spotkac kobiete, a potem homoseksualisci, z ktorych zwiazkow nie moze byc zadnych dzieci. Poza tym, jacy ludzie najczesciej sie sklaniaja ku lewicy? Same cioty, rurkowce i inne niedorajdy. Po prawej stronie wlasnie sa ci silniejsi pod kazdym wzgledem i dopoki beda tacy ludzie, to ja sie nie martwie muzulmanami. Gdy przyjda do nas tutaj ze swoim jihadem to wlasnie prawa strona rozwiaze problem.

nie_mam_reki
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-06-12 13:52:23
To co się zarzuca tym co podpisali Deklarację Wiary jest bezpodstawne. Sa to wynurzenia na gruncie antykoncepcji i aborcji czyli de facto płodności i ciąży, które chorobami nie są. O ironio środki antykoncepcyjne zwłaszcza te hormonalne powodują stany zapalne pochwy i przydatków co z kolei powoduje zrastanie jajowodów co skutkuje ciążami pozamacicznymi bądź bezpłodnością. Co do tej kobiety, traktuje to dziecko bardzo przedmiotowo (nie udało się to do śmietnika). Myślę, że ona sama lepiej się poczuje jeśli da dziecku z godnością odejść z tego świata.

alwexim
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-06-11 23:07:18
Ale jest zawsze szansa, że pocierpi na tym świecie choć chwilkę. Pieprzony sadysta.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-11 18:57:35
Wesolo macie w tej Polsce, jak wszyscy wyjada to co Europa zrobi z tym "badziewiem"?

malgolina
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-06-11 17:51:13
Jurek, a czytałeś artykuł na gazeta.peel, gdzie ksiądz Andrzej Szostek mówi: "Jeśli ktoś uważa, że wskazanie innego lekarza kłóci się z jego sumieniem, to nie powinien pracować jako lekarz, zwłaszcza ginekolog. Lekarz musi znać prawo i je respektować"?

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-11 17:51:13
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-06-11 17:56:38
Gosiu ale ta menda na siłę przeciągała badania tej kobiecie by spowodować że aborcja będzie niemożliwa. Zrobił to z premedytacją i za to stanie przed sądem.

muszek
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-06-11 16:13:45
no to co za roznica i tak zginie, ale latwiej zgnoic katolikow, pewnie

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-12 13:53:40
Katolcy sami sie "gnoja" swoim rozsadkiem, przy okazji caly kraj.

majtek5
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-06-11 10:21:34
Zwolenników doktorka zaprosiłabym na wycieczke po hospicjum lub jakimś oddziale dziecięcym aby popatrzyli jak cierpią takie dzieci nie wspominając o ich rodzinach Wiec może się nie wypowiadajcie jak nie widzieliście Najlepiej niech to kobiety i tylko one decydują o tym co zrobić

globus0024
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-11 19:20:58
tak!!! najlepiej jest wypisywać takie głupoty!!! To idź do rodziców którzy świadomie wychowują chore dziecko, kochają go i opiekują się nim i najlepiej powiedz że według prawa natury to dziecko nie powinno żyć!! Prawda jest taka że jakieś 50 lat temu zaczęto zaburzać prawa natury, bo dawniej było tak że dzieci chore na ciężkie choroby poprostu umierały!! Społeczeństwo było silne i zdrowe. Teraz oczekujemy od lekarzy ratowania dzieci za wszelką cenę. I rodzą się dzieci upośledzone mniej lub bardziej które w przyszłości będą znowu rodzić zdechlaków!!

majtek5
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-12 08:16:51
Globus0024 spytaj tych rodziców czy łatwo im patrzeć na cierpienie własnego dziecka Nic gorszego niż być bezsilnym w takiej sytuacji I nie uważam że należy takie dziecko zabić ( urodzone ) tylko kochac i sie nim opiekować Ale jeżeli wiadomo że będzie nieuleczalnie chore i matka tak zadecyduje to lepiej aby się nie urodziło Dużo sie napatrzyłam pracując 25 lat w szpitalu dziecięcym !!!1

rogodor
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-06-11 09:29:12
Sam zamorduj to dziecko cwaniaczku!!!Najłatwiej brednie wypisywać i umyć rączki jak Piłat.

mateusz19832
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-06-11 00:20:39
"i umrze od razu po narodzinach". A jeśli lekarz zastosuje aborcję to dziecko nie umrze???

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-06-11 18:21:52
Debil.

pitbull33
    Ocena: -3 (glosow:17)
2014-06-11 00:04:16
Pedały, wursty grodzkie i inne dziwolongi maja swoje prawa. A katolicy to już nie mają prawa do wolności? dlaczego zmusza sie lekarzy do postępowania wbrew własnemu sumieniu?

Balt-A-Zar
    Ocena: 5 (glosow:17)
2014-06-11 09:44:10
idąc dalej głosem sumienia lekarza.. obyś trafił na wyznawcę jehowy który odmówi tobie transfuzji krwi bo to nie będzie zgodne z jego sumieniem.. obyś trafił na Żyda w sobotę albo ultra-katolika w niedzielę i inne święta. może byś wtedy zrozumiał że nie można tworzyć PRECEDENSÓW na które powołają się naśladowcy lekarz ma się kierować dobrem zdrowia pacjenta KROPKA jeśli jest taki pobożny to nich idzie do zakonu a nie na lekarza

polak30
    Ocena: -2 (glosow:18)
2014-06-10 23:58:39
komentarz usunięty przez moderatora

Balt-A-Zar
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-06-11 10:23:27
Twoja matka jest jak najbardziej żywa i świadoma, GDYBY nie chciała cierpieć i skorzystać z eutanazji to nie może, MUSI cierpieć albo popełnić samobójstwo, gdybyś jej pomógł niezależnie od intencji byłbyś przestępcą. Llogika polega na porównywaniu rzeczy porównywalnych ale Ty porównujesz zdeformowany płód BEZ mózgu do własnej matki.. chociaż możesz mieć rację.. mózg jest strasznie przereklamowany..

polak30
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-06-12 00:42:43
komentarz usunięty przez moderatora

polak30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-10 23:56:00
komentarz usunięty przez moderatora

sebololo
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-06-10 23:19:37
Policjanci niech ogłoszą że nie godzą się na używanie siły, żołnierze że są pacyfistami, rzeźnicy że nie będą zabijać zwierząt a politycy że nie chcą już dłużej w tym kraju lizać dupy kościołowi.

kajmelka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-11 10:02:41
dokładnie... chyba pan dr liczył się z zabiegami jakimi będzie musiał wykonywać idąc na daną specjalizację. jak mu sumienie nie pozwalało i jest takim obrońcą - trzeba było iść na pediatrię. albo wgl wybrać inny zawód.

kojak20
    Ocena: -8 (glosow:28)
2014-06-10 19:50:29
I bardzo dobrze, że odmówił.

globus0024
    Ocena: 7 (glosow:23)
2014-06-10 17:55:43
śmieszą mnie wszyscy Ci którzy go krytykują!!! Gdyby mojej żonie lekarz w takiej sytuacji odmówił to poprostu idę do innego lekarza albo szpitala i szukam kogoś kto nie odmówi!! Tylko że w całej tej historii chodzi o to żeby pokazać jacy to katolicy są zacofani!! Prawda jest taka że każdy lekarz mógł to zrobić powołując się na wartości etyczne ale robienie z tego afery na skal krajową!!!! żenada!! śmierdzi mi tu palikociarnią!!

big7887
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-06-10 18:47:33
Prawdziwy głos rozsądku. Brawo.

gienek91
    Ocena: -1 (glosow:17)
2014-06-10 23:14:58
Poczytaj o tej historii. Ten lekarz ją robił w ch... bo nie chciał by poszła do kogoś kto dokona aborcji.

zbysiula154
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-06-11 00:30:32
W tej historii od samego początku nie chodziło o aborcje na tym konkretnym przypadku, można to zaobserwować po sposobie w jakim ten absurd został wykonany i opisany. Tu wręcz cuchnie palikociarnią, nieudolnie próbują maskować to "kadzidełkami", ale ohydna woń rozkładającej się padliny otacza i przenika przez ich komentarze.

Balt-A-Zar
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-06-11 10:35:44
Tylko że w całej tej historii chodzi o to żeby pokazać jacy to katolicCy LEKARZE KTÓRZY POWOŁUJĄ SIĘ NA KLAUZULĘ SUMIENIA są zacofani!! Prawda jest taka że każdy lekarz MIAŁ OBOWIĄZEK KIEROWAC SIĘ PRZYSIĘGA HIPOKRATESA BĘDĄCĄ DLA LEKARZA JEDYNĄ wartościĄ etycznĄ. naczej NIE MA PRAWA BYĆ LEKARZEM ale może być kandydatem na radnego jadącym na fali wsparcia lokalnej parafii, a PRYWATNIE może być kim chce, nawet hipokrytą, wykonującym dowolny inny zawód ale nie lekarza który po kilkudziestu latach praktyki lekarskiej przypomniał sobie że najpierw jest katolikiem a dopiero potem lekarzem

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-11 17:35:19
Bo katolikiem jest się po pierwsze, a dopiero lekarzem czy kimś innym.Odwrotnie było by to przecież bezsensu. Dlatego właśnie morderstwo jest grzechem, czy jesteś w pracy, czy nie. Taki SS man jak był w mundurze to nie był zbrodniarzem, a prywatnie mógł robić co chce?

globus0024
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-11 19:04:29
balt-a-zar. Zanim coś napiszesz o sięgnij do źródła. Przysięga hipokratesa mówi przede wszystkim o ratowaniu życia ludzkiego. W tym przypadku jej nie złamał. Urodzenie tego dziecka nie wiązało się z ryzykiem dla zdrowia i życia matki!! I właśnie w tym przypadku wypełnił ją w 100%!! dziecko się urodzi i umrze naturalnie i nikt go wceśniej nie zabije!! Problem w tym że czasami przysięga hipokratesa powinna być łamana, bo faktycznie troszkę bez sensu jest to że kobieta nosi dziecko które i tak umrze i jest to pewne

gienek91
    Ocena: 3 (glosow:17)
2014-06-10 16:48:21
Co to za klauzula sumienia która pozwala okłamywać i zwodzić matkę, pozwolić jej czuć i pokochać dziecko którego nawet nie zobaczy. Później przechodzić przez chrzest i pogrzeb małego. Dziecko które nie ma mózgu nawet nie poczuje że będzie skrobane.

bartega
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-11 11:24:55
Skąd wiesz co będzie czuło to dziecko?

Evanger
    Ocena: -2 (glosow:18)
2014-06-10 16:03:07
No tak, ale co po aborcji? Kobieta może poczuć się jeszcze gorzej, nikt o tym nie myśli? W dodatku ten zabieg przeogromnie zwiększa ryzyko nowotworu. Kobieta urodzi dziecko, ono umrze, no i tyle, może kiedyś spróbuje jeszcze raz, lecz sama przynajmniej wkrótce nie umrze. Zresztą lekarz ma do tego prawo już od czasów antycznych, było tak na długo przed chrześcijaństwem. Wystarczy zmienić lekarza.

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-06-10 22:57:22
Ale to jej decyzja i jest chyba świadoma konsekwencji, tak? Takie gdybaanie nie ma sensu.

Evanger
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-11 09:14:09
A jaki Palikot czy inna Szczuka informuje kobiety o konsekwencjach medycznych zabiegu aborcji? Skąd one mają to wiedzieć, skoro nie powie się o tym nawet na lekcjach rzekomego "wychowania" seksualnego? Przecież nie bezpieczeństwo kobiet jest ich celem, ani ich dobro.

kajmelka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-11 10:06:56
to jakie lekcje mieliście z wychowania seksualnego, że nie wiecie takich rzeczy? ewentualnie na biologii? ja miałam to w obydwu przypadkach. poza tym w dzisiejszych czasach dostęp do wiedzy jest nieograniczony - więc kobieta nie powinna mieć z tym problemów. a teraz kobieta jest skazana na bezsensowne cesarskie cięcie, które może mieć negatywny wpływ na jej kolejne ciąże. wypowiedź innych lekarzy w jej sprawie.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-11 16:05:04
Evanger, a czy to obowiązek osób publicznych kogokolwiek o konsekwencjach danej rzeczy informować? Czemu od razu fpierdalasz w te sprawę Palikota i S(zcz)ukę? Ta kobieta ma 38 lat jest dorosła i powinna być w pełni świadoma konsekwencji swoich decyzji. A tak na marginesie, to znasz dokładnie całą tematykę lekcji wychowania seksualnego, czy nie masz o tym pojęcia, a pi3rdolisz, żeby tylko wyjść na swoje? Co to za debilne myślenie w ogóle? Żal... po co ja się pakuję w bezsensowne dyskusje z takim ludźmi?

antony
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-06-10 15:43:26
Wczoraj oglądałam reportaż o małżeństwie, któremu umarło dziecko w 21 tyg ciąży i kilku dni brakowało aby to nazwać dzieckiem w papierach i pochować na cmentarzu. Musieli stoczyć batalię z urzędami i przepisami dr. Mengele wykonywał swoje zadania zgodnie z obowiązującym prawem i swoimi obowiązkami.

antony
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-10 15:41:02
Warto dodać, że pracownicy, która urodziła martwe dziecko lub jej dziecko zmarło przysługuje urlop macierzyński. Informacje na ten temat znajdują się w Ustawie z 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 1998r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm

antony
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-06-10 15:38:09
ma 38 lat, stara się dziecko od 13 lat, to piąta ciąża, w wyniku in vitro. Dlaczego o tym nie trąbią, że to jest ciąża po in vitro

globus0024
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-06-10 18:00:00
bo w tym kraju działa bardzo dobry system propagandowy!!! nie wolno mówić że to po in vitro bo przecież są ludzie którzy twierdzą że in vitro powinno być refundowane i próbują wmawiać ludziom że to bardzo bezpieczna metoda a prawda jest taka że pewnie na in vitro ktoś ma zarobić.

castagir
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-11 08:36:30
Czytałem to i to prawda. Tylko, że lekarze(i to nie tylko polscy) od dawna mówili, że in vitro niesie ze sobą wielkie ryzyko i są dużo większe szanse, że podczas takiej ciąż wystąpią jakieś komplikacje z płodem lub dziecko będzie nie do końca sprawne niż miałoby to być w przypadku naturalnej ciąży - ale jak to powiedzieliście - nikt o tym nie będzie trąbić, bo lewacka propaganda na to nie pozwoli, in vitro takie postępowe itp no i pewnie na tym też da się robić jakąś niezłą kasę. Na szczęście ciemna lewa masa zajmuje się takimi "aferami" jak dekalog lekarzy - czy jak to się zwie.

Balt-A-Zar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-11 11:01:57
Dzietność Polek w Polsce jest bodajże 1,3 dzieci na kobietę, do utrzymania populacji potrzeba 2,2, kiedy do Was dotrze że WYMIERAMY? Dzietność muzułmańskich imigrantów w Europie zachodniej jest powyżej 3 na kobietę. Ogarniacie arytmetykę ? To użyjcie waszych rzekomo wykształconych mózgów do czegoś innego niż tropienie lewactwa! Zdrowemu rozsądkowi zdarza się czasem otrzeć o lewactwo czy radykalizm ZALEŻNIE od POTRZEB i właśnie dla tego jest ZDROWYM rozsądkiem bo nie odcina się od dobrych pomysłów tylko dla tego, że ktoś je postawił po lewej czy prawej stornie.

globus0024
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-11 19:10:53
balt-a-zar!!!! to niech feministki dalej sieją propagandę że ciąża to coś poniżającego dla kobiety, że ciąża często jest powodem wyhamowania kariery zawodowej. Już dawno stwierdzono że mała ilość dzieci nie jest efektem biedy bo jak się okazuje to im większa bieda tym więcej dzieci!!! Mamy obecnie bardzo dużo ludzi którym żyje się dobrze i wychowywanie dzieci traktują jak stratę czasu!! Ja się będe z nich śmiał jak w przyszłości moja czwórka dzieci będzie wpadać w niedzielę ze swoimi dziećmi na obiad a im zostaną kariery które w podeszłym wieku będą mogli sobie wsadzić

castagir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-12 15:47:43
komentarz usunięty przez użytkownika

antony
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-10 15:32:11
ma 38 lat, stara się dziecko od 13 lat, to piąta ciąża, w wyniku in vitro. Dlaczego o tym nie trąbią, że to jest ciąża po in vitro

damien_omen
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-06-10 12:34:05
Takim lekarzom powinno się płacić słowami - bóg zapłać.

tomaja
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-06-10 12:20:34
A moze poprostu wystarczy zmmienic lekarza prowadzacego i po klopocie.

big7887
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-10 12:31:08
Niestety durnym lewym mediom to najprostsze rozwiązanie jest niewystarczające. Naturalna sprawa, ktoś kto świadczy mi jakąś usługę nie spełnia moich oczekiwań - zmieniam usługodawcę. Będą teraz trąbić o tym ze 3 tygodnie, temat nr 1 dla pacanów, którzy dają się nabrać na te sztuczki odciągania uwagi od ważnych spraw, które dotyczą WSZYSTKICH, a nie tylko jednej jedynej osoby w tym przypadku. Najwyższa szkoła propagandy. Cały czas jest jakiś temat zastępczy, a o ważnych sprawach cisza. Nie dajcie się nabierać.

lukaszo
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-06-10 14:41:45
big7887 ale ty tępy burak jesteś. nie doczytałeś, że lekarz zataił fakt, że dziecko jest niedorozwinięte i kobitka nie zmieniła lekarza bo nie miała po co. krytykujesz lewaków a sam jesteś lewak i to analfabeta w dodatku, bo czytać tekstu ze zrozumieniem nie potrafisz. spieprzaj na pochód gender lepiej pajacu

big7887
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-10 14:55:23
Podaj źródło prostaku.

globus0024
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-06-10 18:05:27
lukaszo!!! to bardzo dziwne ale skoro babeczka przyszła do niego z prośbą o aborcję to musiała wiedzieć że będzie niedorozwinięte!! i musiała być tego pewna, więt twoja wypowiedź nie trzyma się kupy!!! Żadne media nie mówią o zatajeniu a o odmówieniu aborcji!!!

lukaszo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-10 19:32:39
ludzie, doczytajcie może całość artykułów, które są publikowane na ten temat. koleś przedłużał procedury do momentu kiedy okazało się, że aborcja zgodnie z prawem jest niemożliwa tak? a skąd wiecie jakich technik "przedłużania" użył? aborcja to także poważny zabieg i mógł mamić pacjentkę np. dodatkowymi badaniami i długim okresem czekania na wyniki. i to jest np. sk%%%%syństwo.

castagir
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-11 08:42:22
Po pierwsze artykuł nigdy nie odda całej prawdy jaka jest. Po drugie, może nie mamił, a dawał nadzieję na to, że może płód da się jeszcze uratować i te komplikacje są do pokonania. Po trzecie: trochę wyrozumiałości tłuku, bo nie wiesz co tacy lekarze w takich sytuacjach mogą czuć. Jesteś lekarzem? Wykonujesz jakieś stresujące zawody gdzie masz do czynienia z życiem i śmiercią? Nie?! To po te te idiotyczne gadanie.

kajmelka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-11 10:09:45
jezuuuu. poszła do innego lekarza, ale już było za późno. była już w 25 tygodniu,a aborcję można wykonywać do 24. jak się nie wie dokładnie to może lepiej się nie wypowiadać...

banaann88
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-06-10 12:03:50
Ja jestem zdania, że jeśli jestem lekarzem albo innym zawodem publicznym, to religię zostawiam w domu. I nie ważne, czy katolik, muzułmanin, czy inny buddysta! W pracy jestem lekarzem a nie katolikiem ku*wa! Może zamiast recept zdrowaśki zacznie przepisywać?

fwio
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-06-10 11:06:05
no proszę, lewaki też nie mają mózgu, a żyją, może nie będzie tak źle...

big7887
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-06-10 12:42:30
Sam bym tego lepiej nie ujął, w samo sedno kolego!

big7887
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-10 10:56:04
Pomijając fakt, że jest to zasłona dymna realnych problemów Polski, lewactwo jest tak ograniczone i głupie, trzymajcie mnie... Np.: najpierw krzyczą, że lekarze aborcji nie chcą wykonywać, a dziecko urodzi się niepełnosprawne, ABORCJA ABORCJA! Później z drugiej strony stają po stronie niepełnosprawnych, także takich od urodzenia. Szkoda, że kiedy stoją obok przy okazji nie powiedzą im, że jeszcze przed chwilą chcieli ich śmierci w łonie matki. To się nazywa lewacka logika!

big7887
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-06-10 11:01:41
Inne podręcznikowe przykłady lewackiej logiki (a raczej jej kompletnego braku): www. wiocha. pl/1117851, Lewacka-logika www. wiocha. pl/1071298, Lewacka-Logika Usunąć 3 spacje.

polkowski
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-06-10 10:45:38
lewaku , przeczytaj przysięgę Hipokratesa , który nic nie słyszał o katolicyzmie . Lekarz ma leczyć i pomagać a nie zabijać . Obejrzyj niemy krzyk na youtobie i dopiero zabieraj głos . Dlaczego tak lewacy protestują gdy są wystawy zdjęć dotyczących aborcji . Przecież żeby mieć swoje zdanie trzeba poznać temat z jednej i drugiej strony. Czyżby lewactwo bało się takich zdjęć bo poruszyłyby sumienia nieświadomych ludzi? Lepiej po diabelsku trzymać ludzi w nieświadomości bo łatwiej ich opętać grzechem , bo prawda nie stoi za lewactwem.

zodiac666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-10 12:21:38
"Czyżby lewactwo bało się takich zdjęć bo poruszyłyby sumienia nieświadomych ludzi?" - sądzę że dużo w tym prawdy, takie wystawy mogą podziałać na co większych idiotów i sprawić że ludzie będą myśleli o płodzie jak o człowieku z samochodem, domem i hipoteką na głowie. BTW nie jestem lewakiem, gardzę tą bandą pedałów, nie jestem też prawikiem, gardzę tą bandą betonów.

manamanam
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-10 14:24:55
Nie wiem, dlaczego lewacy protestują, jak są wystawy zdjęć, ale powiem ci dlaczego ja prostestuję. Otóż nie mam ochoty tego oglądać. Nie pozwalam, aby oglądało takie rzeczy moje dziecko i na pewno nie będą chciały oglądać tego kobiety bezpłodne, które poroniły, bądź rodzice, którym dziecko umarło. Jesteście gó*nem, a nie "pro life", bo nawet nie potraficie liczyć się z opinią innych, a za argument najlepiej wyzwać ludzi od "lewaków".

Bucychrust
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-10 15:21:45
polkowski - a powiedz mi kolego gdyby zgwałcili Twoją żonę która zaszła by w ciąże hmm nadal był byś takim przeciwnikiem aborcji?

niemanicka
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-06-10 10:44:42
Zawód lekarza jest o tyle specyficzny, że sumienie, morale, wychowanie w NIEKTÓRYCH i często KONTROWERSYJNYCH przypadkach ma spore znaczenie. Lekarz ma za zadanie ratować każde życie, czasem kosztem drugiego i bez możliwości wyboru. Lekarz powołujący się na klauzulę to nic nowego ani bulwersującego. Jeżeli ciąża NIE zagrażała matce, lekarz MIAŁ PRAWO WYBORU (w końcu żyjemy w wolnym kraju!) to skorzystał z niego i tyle. Panuje wszechobecna moda na obrażanie katolików i wywyższanie mniejszości, ale jeśli chcemy życ w tolerancyjnym kraju, bądźmy tolerancyjni dla innych, wyzywanych od "katoli

xeper848
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-06-10 10:41:53
Nie chciałem się włączać! ale tylko jedno: ad "Bogna Schadenfreude" - szkoda, że o Pani nikt nie pomyślał: "MUTANT", gdy była Pani pod sercem swej Matki! wg. Pani myślenia: wyeliminujmy wszystkich nie-w-pełni sprawnych czy to pod sercem Matki, czy w szpitalach, ośrodkach. Poczekam tylko do momentu gdy Pani (czego nie życzę) w wyniku jakiegoś urazu czy wypadku stanie się osobą nie-w-pełni-sprawną. Wtedy zmienia się płaszczyzna postrzegania.

bartega
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-06-10 10:34:12
Jak można usunąć dziecko, pozbyć się go jak śmiecia nawet gdy jest chory niepełnosprawny to jest dziecko!!! Nigdy bym nie pozwolił na to aby moja żona wyrzuciła nasze dziecko do śmieci i nawet gdyby miał żyć parę minut na tym świecie to i tak warto byłoby go zobaczyć, przytulić, pocałować a jak by umarł pochować z godnością i szacunkiem. Bestialstwem jest zabijać dziecko w łonie matki, a później pozbyć się go udając, że się nic nie stało. Dodam uprzedzając komentarze, że nie jestem religijny.

pinoaisai
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-10 14:56:19
na szczescie to nie ty rodzisz, wiec masz gowno do gadania.

bartega
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-11 11:26:06
Na szczęście Ty również.

szkielet2001
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-06-10 10:10:31
"płód nie miał mózgu,czaszki,podniebienia i umrze od razu po narodzinach" straszne... :'-(

Lothers
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-11 02:28:03
Jeśli nie miał mózgu, to nie był człowiekiem.

manamanam
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-06-10 09:58:13
A niech se podpisują nawet i dziesięć klauzul sumienia. W końcu znajdzie się mądrzy, którzy raz drugi, trzeci poprzeciągają po sądach, to im się zaraz wszystkiego odechce. Poza tym skoro oni są tacy "łaskawi" i dobrzy i tak ładnie stają w ochronie życia, to ciekawe, czy przyjmą i wyleczą biednego, który nie będzie miał im czym zapłacić.

big7887
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-10 09:47:50
Robienie z igły wideł. Ten nie zrobił to inny zrobi i po temacie. Dlaczego ktoś miałby kogoś przymuszać do zrobienia czegoś, czego nie chce? Znajdzie się innych 1000 na jego miejsce, którzy to zrobią. Kolejny temat zastępczy, a gospodarka stoi, bezrobocie rośnie. Barany dają się manipulować pierdołami, a nie dostrzegają prawdziwych problemów.

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-10 09:40:45
Taka była komuna takie jest lewactwo. chcieliby żeby bycie lekarzem nie opoerało się na zasadach dobrego samarytanina tylko żeby każdy lekarz był bez serca i sumienia tak jak urzędnik. Nie chciał usunąć płodu ale może świetnie wykonuje inne zabiegi. O *uj wam chodzi? Jak cos nie pasuje to się idzie do innego.

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-06-10 10:50:44
Wszystko by było w miarę okej, gdyby ten gnój odesłał ją w porę do innego lekarza, zamiast tego przeciągał sprawę do takiego momentu w którym aborcja byłaby już nielegalna.

big7887
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-10 12:38:56
Podaj źródło twojej informacji MINTOR, inaczej uznam, że dostałeś SMS'a z nową linią jaką masz wklepywać. Nigdzie nie mogę znaleźć tego co napisałeś. Wyssane z palca info chłopie...

kajmelka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-11 10:11:36
prawda. trafiła do innego lekarza kiedy była w 25 tygodniu ciąży, aborcję można wykonywać do 24. słyszałam wypowiedź tego drugiego lekarza, który teraz się nią zajmuje.

bierut1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-06-10 09:25:31
Sam powinien je urodzić. Jeśli dziecko/płód ma być poważnie chory czy zagrażać matce lub dziecko jest z gwałtu to potencjalna aborcja powinna być dozwolona i obciążać jedynie sumienie matki. Pozostałe przypadki aborcji powinny być zakazane.

latrell
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-06-10 09:02:19
morderstwo to sprawa sumienia, więc czemu macie pretensje do człowieka,że nie chce nikogo zabić? Poza tym nie jeden konował w kraju.

kwisniew
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-06-10 09:19:33
a kogo niby miałby zabić. czytałeś uważnie? PŁÓD POZBAWIONY MÓZGU I CZASZKI........

Marmur87
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-10 08:38:08
Z ciekawości to jeden lekarz jest w Polsce?

tmetal
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-06-10 08:29:50
Bezlitosny sadysta

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-10 08:01:53
To Pani powinna iść do innego pana doktora ,kulka takich Pań i pan doktorek zacząłby co innego gadac i robić jakby fundusze zaczeły sie topić ...

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-11 00:19:16
Myślisz, że lekarze nawet na bułkę z masłem by nie mieli gdyby nie aborcje? Lekarz ma przede wszystkim ratować życie i do tego zobowiązuje go przysięga. Poza tym ta dyskusja już prawie od samego początku przestała dotyczyć tego konkretnego przypadku, a dotyczy w ogóle aborcji jako sposobu na, pozbycie się problemu niechcianej ciąży przez "rozrywkowe" kobiety, nie mówiąc już o fakcie ataku na katolików. Możesz to zaobserwować już w samym sposobie przedstawienia tego materiału przez autora jak i również komentarzach całej reszty "fachowców" od skrobanek.

rzeznianumer5
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-10 07:16:55
Ciekawe czy sumienie zabrania mu brać "kopertówek"

hagen24
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-06-10 05:31:59
Naczelna Izba Lekarska powinna zmienić nazwę na Naczelna Izba Szamańska.

pablo76itd
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-06-10 03:46:57
Widzę tutaj często w komentarzach argumentację "uchronienia od cierpienia płodów nienarodzonych" jako uzasadnienie ich usunięcia. A ja się pytam ile wycierpieliście ludzie w ciągu swojego życia?? Znacie kogoś, kto nigdy nic nie cierpiał? Wątpię, bo takie jest życie. Zeby zatem uchronić ludzi od cierpienia trzeba by zgodnie z Waszym rozumowaniem wyrżnąć pół Afryki, która cierpi. Ludzie czy wy nie widzicie , że to jest część terminacji, która na nas jest popełniana??

yo_matol
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-06-10 03:29:01
Katolicki Fanatyk... napisał lewak po chrzcie,komunii,bierzmowaniu i pewnie po ślubie (bo na pewno nie kapłaństwie). Najeżdżacie na niego a on nawet nie zajmuje się tym. Jest dyrektorem więc nie robi operacji!! A jak Ci nie pasuje zawsze możesz zmienić lekarza lub nawet kraj!

witsopot
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-06-10 08:30:21
TO NIE FANATYK TO KATOLICKA KUR......A KTÓRĄ NATYCHMIAST POWINNO SIE WYWALIĆ Z PRACY !!! TO BYDLE NIE JEST LEKARZEM TYLKO SZMATĄ .BARDZO DOBRZE ,ZE RODZINA POZWAŁA SZPITAL SZKODA TYLKO ,ŻE NIE JEGO SAMEGO I MAM NADZIEJĘ,ŻE DOPROWADZĄ SPRAWĘ DO KOŃCA .A TY MATOLE POWINIENEŚ WIEDZIEĆ ,ŻE TO ON TEN BYDLAK OSOBIŚCIE PRZECIĄGNĄŁ PROCEDURE PO TO BY LEGALNIE ZABIEGU NIE MOZNA BYŁO PRZEPROWADZIĆ NA DODATEK PRZYXZNAL SIĘ DO TEGO W WYWIADZIE !!!PRZECZ Z PIER..... KATOLAMI MAM NADZIEJE ZE PROFESOREK ZDECHNIE W MĘCZARNIACH BO KTOŚ MU ODMÓWI POMOCY

videocop
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-10 02:04:02
Pieprzony ultra katol

SantaFaust
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-06-10 01:58:24
Jak umrze zaraz po urodzeniu, to w czym problem?

ingo111
    Ocena: -12 (glosow:24)
2014-06-10 00:39:32
Nikt nie ma prawa zabijac czlowieka od momentu poczecia do chwili naturalnej smierci.

Zeusek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-10 11:07:43
JAKIEGO CZLOWIEKA?! To plod pozbawiony praktycznie calej glowy wiec nie ma zadnej swiadomosci ... To nie jest czlowiek

ingo111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-16 20:36:17
Gimbusy bez wiary i zasad. Boje sie tego co bedzie w przyszlosci kiedy tacy debile bez zasad i swietosci przejma stery naszego panstwa.

Ryzy_Kundel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-10 00:35:55
komentarz usunięty przez użytkownika

azzaro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-10 00:32:02
komentarz usunięty przez moderatora

Ryzy_Kundel
    Ocena: -8 (glosow:16)
2014-06-10 00:25:49
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-10 05:45:29
DavidStar, to Ty?

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-10 23:01:51
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-10 23:43:48
Podobna tematyka i styl wypowiedzi trochę...

dzieci_proboszcza
    Ocena: 9 (glosow:19)
2014-06-09 23:28:11
Moja klauzula sumienia kaze mi go wykastrowac dwoma kamieniami. Mam prawo?

zbysiula154
    Ocena: -9 (glosow:15)
2014-06-10 00:43:19
A moja zrobić ci otwór na ołowiany kolczyk pomiędzy oczami. Mam prawo?

shooterpl
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-06-09 23:16:53
tepy ...uj

artek66
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-06-09 23:15:33
Popatrzcie na ten pysk Żydowski !! Oni to robia umyślnie, sprowadzaja na Polske, na polaków ból i nieszcześcia jakich nie doznał żaden inny naród, i do póki tego społeczeństwo nasze nie zrozumie, do puty ginąć bedziemy aż nie pozostanie po nas nawet wspomnienie !

asia192
    Ocena: 16 (glosow:20)
2014-06-09 22:49:10
Jeżeli odmówił to miał obowiązek wskazać placówkę lub lekarza który taki zabieg przeprowadzi i tutaj nie ma prawa powoływać się na sumienie. Druga sprawa to jakie on ma sumienie, wiedząc, że ta kobieta będzie cierpieć przy porodzie - ból psychiczny i fizyczny - ten to ma sumienie nie ma co i w tym momencie nie patrzy na swoje sumienie? Co jak co, ale ta kobieta może sądzić się o odszkodowanie, które pokryjemy my - podatnicy - a nie ten pan.

pablo76itd
    Ocena: -7 (glosow:9)
2014-06-10 02:57:25
Rozumiem , że Ty jak boli Cię ząb to żeby usunąć to cierpienie przyjmujesz cyjanek?? Jeśli ma coś umrzeć to niech umrze śmiercią naturalną. Dla kogo pracujesz? Albo dla Niemca albo Czosnka, Ruski nie ma tyle władzy na razie.

grog
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-06-10 06:54:44
ty cos rozumiesz paplo? ciekawe...

Marmur87
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-06-10 08:41:11
Mam pablo pytanie? Jesteś upośledzony w jakiś sposób? Brak mózgu. Mówi ci to coś? No właśnie płód już jest technicznie martwy. Bez tego organu nie czuje, nie myśli. Stan wegetatywny utrzymuje się tylko dzięki podłączeniu pod rurę (pępowinę) i po jej usunięciu ustanie. Choć czytając takich oszołomów jak ty mam wrażenie, że mózg jest przecenianym organem...

pisiu104
    Ocena: -5 (glosow:15)
2014-06-09 22:40:43
ludzie . klauzura sumienia istnieje od lat w Polskim prawie.lekarze którzy odmawiają wykonywania wątpliwych zabiegów z punktu widzenia moralnego robią to od lat.Natomiast była potrzeba wykreowania newsa żeby cos przykryc.Wyborcza jak zwykle mąci

tomi2000
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-06-10 00:00:48
Po pierwsze ortografia!!! Po drugie każdy moment jest dobry, żeby pracownik państwowego, a co za tym idzie opłacanego przez nas szpitala nie zasłaniał się sumieniem, tylko robił co do niego należy. Jak mu sumienie nie pozwala na taką pracę, niech robi co innego

MINTOR
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-06-10 00:16:34
Dokładnie, mógł sobie wybrać inny zawód, a jeżeli jego przekonania nie pozwalają mu być lekarzem, to niech nie będzie lekarzem.

zbysiula154
    Ocena: -9 (glosow:15)
2014-06-10 00:27:19
A jak twoje przekonania nie pozwalają ci zaakceptować jego przekonań to znaczy, że jesteś wyjątkowo nietolerancyjnym lewakiem i nadajesz się do zamieszkania w Korei Północnej tam ludzie nie mają przekonań i wyboru. Byłbyś wśród swoich.

zbysiula154
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-06-10 00:39:03
tomi2000 -jak to przez was, a my to nie płacimy myślę, że ten lekarz też płaci podatki. Jak ci sumienie pozwala na zabijanie płodów to możesz swojej skrobanką sam zrobić, a nie odpowiedzialność zrzucić chcesz na kogoś byś ty miał sumienie czyste, następny krok jaki? Nie będzie miał wyboru co do eutanazji, to lekarz nie morderca ślubował ratować życie, nie mordować.

pablo76itd
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-10 03:07:03
Obce agentury jak zwykle ujadają i mącą w głowach naszej młodzieży. "Jak mu sumienie nie pozwala na taką pracę, niech robi co innego". Na szczęście póki co, jeszcze można robić coś zgodnie z własnym sumieniem, a nie to "co do niego należy".

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-06-10 05:48:08
pablo, "obce agentury"? Serio? Śmiechłem. Zapraszam do kaftanika, pokój z oknem, czy bez?

tomi2000
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-10 09:07:03
Ha ha Pablo, jak się domyśliłeś. Działam już tyle lat, a Ty mnie zdekonspirowałeś. Teraz tylko raporcik w Moskwie i do Izraela na emeryturkę. Zbysiula, pisząc "przez nas", miałem na myśli wszystkich podatników. Aborcja w Polsce jest bardzo trudno osiągalna, ale w niektórych, bardzo nielicznych przypadkach można ją wykonać. I szlag mnie trafia, jak pracownik państwowej placówki to jeszcze utrudnia. To dziecko i tak umrze, należy pomyśleć o matce. To nie lewactwo tylko człowieczeństwo. Ale dla Was ważne jest: "w bólu będziesz rodzić dzieci"

tomi2000
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-10 09:13:36
"możesz swojej sam skrobankę zrobić" - cóż za prostackie stwierdzenie. Na serio myślisz, że gdybym namawiał matkę do usunięcia dziecka w szpitalu, to miałbym czyste sumienie? Lekarz jest tu narzędziem, prawdziwy dramat rozgrywa się w rodzinie. To nigdy nie jest łatwy wybór, ale decydować powinna matka i to ona z tym zostanie. Swoją drogą klauzula sumienia nierzadko przestaje obowiązywać w prywatnych gabinetach

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-11 17:40:21
Prostackie, ale trafne, a co do dramatu to w jednej się rozgrywa, a w drugiej wielka ulga.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-17 00:09:35
Trafne dla prostaków

irek285
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-06-09 22:11:36
PO takiej klauzuli juz wogole nie bedzie mowy o bledzie w sztuce lekarskiej. Beda bezkarni.Ta klauzula jest dla ich ochrony i aby kosciol mial wiekszy wplyw na panstwo.Precz z tymi zapobonami.To 21 wiek a nie epoka kamienia lupanego zeby mozna bylo wciskac takie bzdury.Podobno jestesmy cywilizowani i ewoulijemy!!!

bartega
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-10 10:21:46
"ewoulijemy", że co Ty robisz??

piter2305
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-06-09 21:50:37
widocznie uznał,że skoro on nie ma mózgu i jest dyrektorem to być może komu innemu też może się udać

maarcink1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-09 22:03:51
Poszukajcie informacji o sensie życia takiego dziecka. Poruszająca jest historia jego rodziców: Walter Joshua Fretz

szkielet2001
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-10 10:28:21
Walter Joshua Fretz,szkoda,że nie ma w wikipedii o jej,choć krótkim,ale wzruszającm życiu,bo jest tylko jedna angielska strona z informacjami o tej małej,a tak na prawde wielkiej osóbce.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-11 00:35:17
Nawet największego zbrodniarza Hitlera można przedstawić w poruszającej, barwnej historii, wszystko zależy tylko kto kręci i reżyseruje film.

hellbert
    Ocena: 8 (glosow:22)
2014-06-09 21:19:40
Który z was, "obrońcy" życia poświęci dla takiego dziecka SWÓJ czas i SWOJE pieniądze? Aaa, żaden? Typowi netowi hipokryci. Kozak w necie, śmieć w świecie. Wasze przekonania, cudze cierpienie. Tak to każdy potrafi. Nie jesteście chrześcijanami, tylko śmieciami.

aneta.buziaczek
    Ocena: -8 (glosow:18)
2014-06-09 21:25:12
a ty jesteś zaje*sty i kazdy kto ma inne poglady od ciebie jest smieciem. Gdybys urodzil sie w latach 30tych XX wieku pewnie wydziergalbys sobie swastyke na czole i popieralbys kurduplowatego malarza z wasikiem.

hellbert
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-10 06:52:40
aneta, ja nie jestem śmieciem, bo otwarcie mówię - nie wziąłbym na siebie ciężaru takiego dziecka. I nie mam zamiaru obarczać nim innych. Nie życzę innym co mi nie miłe. Jestem człowiekiem, nie polakiem. Żeby być chrześcijaninem, najpierw trzeba być człowiekiem. Weźmiesz na siebie ten ciężar? Raczej nie, uniknęłaś odpowiedzi. Fajnie się spina w necie, gdy nie trzeba na co dzień borykać się z wychowaniem takiego dziecka? Przyjemnie się pozuje tobie i innym na "chrześcijanina"? Cytat z Kazika "Ci chodzący do kościoła i modlący się co rano chętnie by zabili ciebie tylko za krzta

hellbert
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-06-10 06:57:15
aneta - jeszcze jedno - takich jak ty stawiam na równi z muslimskimi fanatykami oblewającymi kobiety kwasem, i lewacką padliną (pol-pot, hitler, mao, stalin, lenin et consortes). Bo wy macie swoje światłe "idee", tylko cierpieć w ich imię mają "inni". Sama poleciałabyś do skrobanki z chorym dzieckiem (tak jak w PRL partyjni chrzcili swoje dzieci, hipokryci). Bo jak każdy fanatyk, jesteś hipokrytką. Bliższa ciału koszula.

bartega
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-10 10:49:11
Pieprzysz facet nie mierz wszystkich swoją egoistyczną miarą, nigdy w życiu nie pozwoliłbym na usunięcie mojego dziecka i to nie z powodu religii bo nie jestem religijny, po prostu nie mógłbym żyć ze świadomością, że pozbawiłem kogoś życia bez potrzeby z własnego kaprysu. Tacy ludzie jak Ty są po prostu słabi tchórzliwi i nieodpowiedzialni, myślicie tylko o własnej dupie i drugiego człowieka macie gdzieś, to jest obrzydliwe unikam takich ludzi jak Ty bo czuję do Was obrzydzenie pieprzeni egoiści.

polak30
    Ocena: -9 (glosow:19)
2014-06-09 21:17:52
komentarz usunięty przez moderatora

tyfus777
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-06-09 21:23:29
żeby matka przeżyła. Prawdziwy Polaku jak mniemam.

aneta.buziaczek
    Ocena: -15 (glosow:25)
2014-06-09 21:26:14
czyli skrobanka, remedium na dlugie i szczesliwe zycie ? Jestes od palikmiota czy z sld ?

mikmas
    Ocena: 48 (glosow:90)
2014-06-09 21:52:52
Noś w brzuchu dziecko, szykując mu pogrzeb, wybierając imię, CZUJ go cały dzień, całą noc, wiedząc że zginie. Pomijając bezsensowny ból przy porodzie

KarolciaXxX
    Ocena: 7 (glosow:17)
2014-06-09 21:57:46
Po co ma nosić do końca ciąży i jeszcze mocniej przywiązywać sie do tego dziecka?Pomyśl czasem... Ty chyba tez urodziłeś się bez mózgu,albo masz nieodwracalnie uszkodzony,bo to co piszesz,sięga zenitu głupoty...

dedede66
    Ocena: -8 (glosow:18)
2014-06-09 22:28:07
"Noś w brzuchu dziecko, szykując mu pogrzeb, wybierając imię, CZUJ go cały dzień, całą noc, wiedząc że zginie"- no tak! To takie bezsensowne. Lepiej pozwolic je ukatrupic panu w bialych rekawiczkach. Ot, i humanitarne podejscie. Kurva, trace wiare w ludzi.

asia192
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-06-09 22:54:30
dedede66 - sądze po tych Twoich słowach, ze jesteś facetem, bo tylko facet może takie coś napisać i to w dodatku nieletni. Poproś jakąmś koleżankę żeby Cie kopała po jajach, żeby nieprzesadzać z Tobą - przez godzine ( to może w 60% obrazować ten ból porodowy tej kobiety) + jakieś znęcanie psychiczne przez pare tygodni. To może zmienisz zdanie, choć wątpie. Kobieta w czasie ciaży tworzy więź matczynią u mężczyzny więź z dzieckiem tworzy się po porodzie, bo ma wtedy styczność ze swoim dzieckiem.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-06-09 23:26:30
Oczywiscie, ze nieletni. Przeciez jesli mam inne zdanie, z ktorym sie nie zgadzasz to automatycznie musze byc nieletni. To takie proste :) Mam rozumiec, ze bol jader, to tez dla Ciebie nie pierwszyzna, skoro przychodza Ci do glowy takie porownania? Dla mnie to mordowanie zywej istoty, a zabicie go, ktore traktujecie troche jak zepchniecie go na margines, pozbawienie ludzkiej czastki i potraktowanie jak jakis nowotor jest dla mnie po prostu glupota.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-06-09 23:35:57
De, czytam ten Twój przedostatni komentarz i mi się wierzyć nie chce. Poyebalo Cię?

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-09 23:38:43
No ja też się dziwie co sie dzieje z naszym wioskowym dedofilem.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-09 23:48:58
A co Ci sie w nim nie podoba?

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-06-09 23:58:00
"Noś w brzuchu dziecko, szykując mu pogrzeb, wybierając imię, CZUJ go cały dzień, całą noc, wiedząc że zginie"- no tak!" Tak, to jest bezsensowne. Co da urodzenie takiego dziecka? To tylko udręka dla tego dziecka i dla matki. Lepsze żadne życie niż takie. Jesteś pozbawiony empatii?

dedede66
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-06-10 00:06:29
Chyba nie wierzysz, ze ono nie ma mozgu? Juz Ci tlumacze. Ten lekarz chcial wyslac te kobiete do kliniki, w ktore staranoby sie jej pomoc. I moim zdaniem zadna istota nie zasluguje na taka smierc. Jesli mogloby zyc choc jeden dzien, to warto mu na to pozwolic, a nie miazdzyc mu czaszke.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-10 00:09:45
Ten lekarz robił wszystko by przeciągnąć czas i uniemożliwić jej aborcje.

MINTOR
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-06-10 00:14:41
Tak jak mówi Jurek. Czytałem o tej sprawie. "Jesli mogloby zyc choc jeden dzien, to warto mu na to pozwolic, a nie miazdzyc mu czaszke." Ja pyerdole i po co? Co to da? Myslisz, że to dziecko życzyłoby sobie takiego życia? Ja bym się wolał nie urodzić, niż żyć takim marnym krótkim życiem warzywa. tego nawet życiem nazwać nie można, bo co to za życie? Jak już jesteś taki "pro life" to nie lepiej zadbać bardziej o te życia, które są coś warte niż skazywać takie dziecko na parogodzinne męki? To niby jest twoim zdaniem humanitarne? Weź mnie nie załamuj.

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-06-10 00:27:59
A ja czytalem, ze chcial ja wyslac do specjalistycznej kliniki, w ktorej mianoby jej pomoc. Nie ma zycia wartego wiecej lub mniej. Kazde jest bezcenne. Chyba, ze nie ma zadnych szans na to, ze dziecko przezyje poza lonem matki.

Ryzy_Kundel
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-06-10 00:37:19
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-10 00:45:26
deduś i tu żadnych szans nie było, a skvrwiel przeciągał jej na siłe badania by uniemożliwić usunięcie.

Doris111
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-06-09 21:15:27
ej to nie jedyny lekarz w Polsce, jeżeli było to niezgodne z jego sumieniem, to miał prawo odmówić,a pacjentka mogła iść do innego lekarza. Jan uważam ze lekarze powinni miec opis swoich wartosci, z czym sie utożsamiają i wtedy nie byłoby problemu

wiochamistrzowi
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-06-09 20:57:34
klauzula sumienia jest zawarta w przysiędze lekarskiej i miał prawo to zrobić

Alcatraz91
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-06-09 20:48:24
W kościele siedzieć w pierwszej ławce, a zaraz za drzwiami być skur... . Niestety taki jest obraz wielu katolików.

kapselxxx
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-06-09 20:40:25
jak by prywatnie do niego poszła i posmarowała to by usuwał aż by iskry szły

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-06-09 20:45:22
No przecież to tylko o to chodzi.

pawelfarciaz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-06-09 20:26:03
nigdy nic nie wiadomomo

caleanka
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-06-09 20:39:39
Masz racje, moze "prywatnie" mial by inne "sumienie".

thakanori11
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-06-09 20:22:11
złamas kutany

bialadama89
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-06-09 20:16:56
Jak można być takim skur......?! Niestety coraz częściej wiara katolicka = okrucieństwo

sell71
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 20:05:25
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
    Ocena: -3 (glosow:19)
2014-06-09 19:54:43
strasznie plują na profesora . Ale gdyby dokonano aborcji na piesku to byłby skowyt....

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-06-09 20:40:03
Weź uśpi psa w schronisku to dopiero będzie lament wsadzą cię za morderstwo. Co ja mówię psa, parę dni temu był absurd jak szczury na wysypisku tępili, wiesz jaki był lament, że paskudztwa zabijają. Już myślałem, że co nie którzy jakąś petycję do Brukseli, lub grinpisu będą pisać, by ukarać winnych i zaopiekować się biednymi gryzoniami.

malakuku
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-06-09 20:40:39
jak tam wynik testu gimnazjalnego?w skrócie:nie wiesz-nie wypowiadaj się.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-11 00:43:03
Nie wiem matki spytaj.

jacek.jacek
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-06-09 19:52:05
Misza też nie masz mózgu a jednak ciągniesz

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-06-09 20:03:13
Jak zawsze jacku komentarz genialny... Sporo masz do powiedzenia.

hardlook
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-09 19:50:11
XXI wiek.

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-06-09 20:02:59
XXI wiek w Europie, w Polsce maja inny kalendarz.

zbysiula154
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-06-09 20:27:32
Co tam celanka bredzisz o kalendarzu? A już wiem wrócił byś się chętnie do czasów kiedy to komuna kwitła by być znów członkiem partii komunistycznej? Doskonale cię rozumie byłeś wtedy kimś ważnym "obywatelem", mogłeś pisać donosy, słuchano cię no, ale na szczęście było minęło szkoda tylko trochę, że mamy nową Eurokomunę. Jeszcze jedno: Tylko minusa mi dzisiaj nie dawaj bo znowu podświadomość i zdrowy rozsądek wyprzedzą procesy myślowe i będę ci go musiał zwracać jak wczoraj.

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-06-09 19:39:04
Profesor "ma nosa" wie skad wiatr wieje w szpitalu im. Swietej rodziny.

renek77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 19:35:39
komentarz usunięty przez moderatora

Sigmundo
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-06-09 19:22:18
Chazan, jak widać, też nie ma mózgu, a nawet profesorem- dyrektorem został.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-06-09 20:11:11
Dzięki Romanowi Giertychowi.

Viperka
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-06-09 19:11:52
Z tego co widzę to na wiocha.pl na szczęście mniej tolerancji dla takiego lekarza, bo moi katoliccy i ProPisowi znajomi twardą bronią klauzuli Chazana, powołując się na prawo naturalne.

Samsara
    Ocena: 3 (glosow:23)
2014-06-09 18:51:41
Szybko bym rozwiązał problem "klauzuli sumienia". Każdy lekarz który odmawia usunięcia ciąży ma potem wychować dzieciaka który się urodzi z tej odmowy.

Klub_Smolenski
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-06-09 19:09:54
Będą oddawać siostrą Boromeuszką by te miały się nad kim znęcać.

zbysiula154
    Ocena: -14 (glosow:28)
2014-06-09 19:23:30
Trzeba było nie dawać dupy na prawo i lewo po pijaku w dyskotekowych kiblach, a nie do lekarza się teraz przypieprzać. Sama sobie swoje bękarty chowaj, a jak nie to nawpieprzaj się jakiej rzeżuchy i to poronienie wywołaj, przy odrobinie szczęścia po długich mękach może też wykitujesz, Zwłoki nienarodzonych możesz w piwnicy w beczkach trzymać, twoje koleżanki już to przepraktykowały, skoro tak ci się podoba mordowanie nienarodzonych lewacka gnido.

Draudzia
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-06-09 19:30:56
zbysiula154 - myślę, że to najwyższy czas zażyć leki. Przeczytaj jeszcze raz te bzdety i zastanów się nad sobą. Sam jad i nienawiść. Czy tak powinno się zwracać do innych? Pomijając bezsens Twojej wypowiedzi, to to jakie zawarte są w niej negatywne emocje, umacnia mnie w przekonaniu, że fanatycy to najgorszy "gatunek".

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-09 19:33:04
@zbysiula - urodzony z "klauzuli sumienia".

MINTOR
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-06-09 20:24:20
Klub/Jurek, qrwa mac, pisze się "siostrom Boromeuszkom". No ja pi3rdolę, przecież to aż po oczach kłuje, nauczcie się ludzie w końcu odmiany rzeczowników.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-06-09 20:32:37
Monitor to dam ci linka na priv.

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-06-09 20:43:56
zbysiula, od od kiedy to choroby płodu są uwarunkowane przez okoliczności poczęcia? Yebnij się w łeb.

zbysiula154
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-09 21:03:12
Drudzia jeśli nie zauważyłaś kto kogo obraża to przewiń sobie do góry i zobacz absurd, a potem przeczytaj sobie jak jest tam napisane właśnie "te bzdety" jak to ślicznie ujęłaś, następnie przeczytaj wszystkie negatywne wypowiedzi kierowane do osoby profesora " i zastanów się nad sobą". Więc ty mnie może tolerancji nie ucz, skoro tacy jak ty nie mają jej za grosz! Pamiętaj to wy nas stworzyliście wy jaśnie oświeceni ateiści, którzy wymordowali miliony na Syberii w wszelkiego rodzaju obozach pracy.

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-09 21:11:42
Tu nie chodzi o ten konkretny płód. Mój pierwszy komentarz jest odpowiedzią na wypociny "Samsara" więc yebnij się w łeb może ty.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-09 21:12:36
"ateiści, którzy wymordowali miliony na Syberii w wszelkiego rodzaju obozach pracy." Może popełniam błąd próbując nawiązać rozmowę z kimś kto ucieka się do takich kretyńskich argumentów, ale może w takim razie wytłumaczysz nam się, czemu mordowaliście na krucjatach i paliliście na stosach?

zbysiula154
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-09 21:35:20
Raz na krótko wy ateiści byliście u władzy i od razu miliony trupów. A co do pytania byś do allah pięć razy dziennie nie musiał się modlić.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-09 21:38:18
Okej ,dziękuję, że rozwiałaś moje gapiowatości, nie będę marnował więcej czasu jest na ciebie za cenny. Szkoda, ze tacy ludzie jak ty istnieją, ale trudno.

Draudzia
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-09 21:39:22
Dlaczego w ogóle wrzucasz mnie do jakiegoś wspólnego wora. Nigdzie nie napisałam, że jestem ateistką, nigdzie nie napisałam, że czy jestem za aborcją, bądź czy jestem jej przeciwna. Stworzyłaś sobie mój obraz w głowie i uważasz, że jest prawdziwy. Właśnie to miałam na myśli, mówiąc że fanatycy są najgorsi. Wierzą we wszystko co sobie wymyślą, nawet jeśli jest to dalekie od prawdy i nie ma żadnych podstaw.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 23:33:45
*wątpliwości, nie gapiowatości. Yebana autokorekta.

zbysiula154
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-06-09 23:59:26
Drudzia zaraz, zaraz, czy to nie ty stworzyłaś sobie pierwsza mój obraz w głowie sugerując, wręcz nazywając mnie fanatykiem religijnym "Dlaczego w ogóle wrzucasz mnie do jakiegoś wspólnego wora" mimo, że nic nie pisałem iż jestem katolikiem, oraz żebym wziął leki? Przecież wiadomo, że o leki na katar ci nie chodziło. Powiem ci tak takie głupie podchody i dyplomatyczną gadkę typu " przecież nigdzie nie napisałam..." zostaw sobie dla innych. Za cienka w uszach jesteś by mnie w ten sposób podejść.

zbysiula154
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-06-10 00:18:17
MONITOR -nie spoko po prostu udało ci się nie skłamać, jesteś widać z tych co jak się pomylą to napiszą prawdę. To ten sam syndrom co u caleanki, podświadomość i zdrowy rozsądek wyprzedzą procesy myślowe, na skutek czego się pomyliłeś, a raczej napisałeś prawdę. Gapa jesteś i tyle dobrze, że chociaż po części udało mi się to rozwiać, widzisz jeszcze trochę i zrobię z ciebie ludzi. A jak by mi się nie udało, lub nie mógłbyś z jakiegoś powodu pogodzić się z myślą, że tacy ludzie istnieją możesz się zawszę pochlastać to taka aborcja tylko inaczej.

Draudzia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-10 13:39:34
Czy Ty uważasz, że fanatyk=katolik? Mam Ci podesłać definicję słownikową? Po Twoich komentarzach widać wiele. Przede wszystkim nieuzasadnionej agresji. I nie mam zamiaru się z Tobą w jakikolwiek sposób mierzyć. Dla mnie jesteś nikim. Dosłownie. Jesteś paroma literkami gdzieś w sieci. Zwyczajnie nie zgadzam się z Twoim sposobem komunikacji. Mówiąc szczerze i tak poświęciłam Ci zbyt wiele czasu i uwagi:) Ale to już moja wina.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-10 23:46:17
Przestań chrzanić może przeczytaj swoje komentarze wyraźnie sugerujesz pewne rzeczy. A jak nie masz wystarczającej odwagi by pewne rzeczy wprost napisać to odłóż klawiaturę na bok i pobaw się barbi. Już ci pisałem, że za cienka jesteś by na takie wywody mnie łapać. Inteligentną trzeba być, a nie tylko rżnąć. Jeszce jedno myślisz, że kim dla mnie ty jesteś?

Draudzia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-11 10:34:09
Proszę łap PW, bo tutaj to się zaczyna robić żałosne. I zdajesz sobie sprawę, że masz zbyt wysokie mniemanie o sobie? Serio.

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-11 17:46:08
Ale serio, serio?

orgia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 18:45:03
komentarz usunięty przez użytkownika

grog
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-09 18:40:26
stary dziad

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-09 19:54:18
Stary bo stary ale do tego glupi.(mimo ze nie katolik)

LenaK
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-06-09 18:33:58
On zyje bez mozgu, to i chcial dac szanse innym.

large87
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-09 18:28:27
Następny dyrektor który myśli że jest ponad wszystkim.

brumby
    Ocena: -5 (glosow:35)
2014-06-09 18:28:20
Post typowego lewackiego ateisty, który tylko potrafi SZCZUĆ. Gdzie ta wasza lewacka tolerancja? Sama nienawiść, szczucie, pogarda... Chore.

Draudzia
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-09 18:47:14
A co to ma do rzeczy? Co tutaj jest do tolerowania?

sircastic
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-09 18:48:55
Motywy zamieszczającego nie są mi znane, natomiast rozumiem, brumby, że co do prawdziwości podpisu wolisz się nie wypowiadać ?

brumby
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-06-09 18:49:46
Lekarz to też człowiek i może odmówić wykonania aborcji - nie jest to operacja ratująca życie. Nie wiem czym jest motywowana ta pogardliwa nagonka?

sircastic
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-06-09 18:57:02
Motywowana jest humanitaryzmem. A wasza KATolicka nagonka to jakie ma podstawy ? Jak rozumiem uważasz że wyrzynanie pierworodnych w Egipcie było ok ? I że prawo boskie ma pierwszeństwo przed ludzkim ? Tylko że którego boga, bo jest ich legion.. ? Jahwe? Zeus ? Ishtar? Isis?

brumby
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-09 19:40:50
No to na tym polega właśnie wolna wola - ten lekarz z przyczyn religijnych odmówił wykonania aborcji i to jest jego PRAWO. On ma wolną wolę, może być w tym kraju katolikiem. To wy, niby "tolerancyjni" siepacze atakujecie katolików za byciem katolikami. Szerzycie nienawiść, szczujecie. To jest paskudne.

paullla17
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-06-09 19:50:45
w sumie brumby miałby i trochę racji... to że lekarz nie chciał dokonać aborcji nie znaczy że nie można jej dokonać u lekarza który nie ma z tym problemu, jednak uważam że będąc lekarzem trzeba być twardym i umieć działać w słusznej sprawie.

zbysiula154
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-06-09 20:04:19
brumby - to lewaki, oni na drogach ruch do 20km/h by wprowadzili bo się boją, że zginą, a prawo jazdy zabierali by wszystkim kto nie jeździ jak ci.pa ponieważ sami przy 40km/h jeżdżą jak lamy, to samo jest z prawem do posiadania broni. Ale za to bezbronne nienarodzone dzieci mordowali by masowo by nie przypominały im o rozwiązłym życiu. Zrozum w dużej mierze to ateistyczne ścierwa, które panicznie boi się śmierci, wielki szum podnieśli jak w logiczny sposób Korwin Mikke wypowiedział się o osobach niepełnosprawnych i inwalidach za to dzieci mordowali by już w brzuchach matki -(tfu) faszyści.

Draudzia
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-09 20:42:22
zysiula Ty masz serio jakiś problem ze sobą. Każdy może mieć swoje zdanie, ale warto byłoby się nauczyć je w miarę normalny sposób wyrażać. Nie mam nic do ludzi wierzących, tak jak do ateistów czy agnostyków. Za to działają mi na nerwy fanatycy. Jacykolwiek i czegokolwiek. A Ty "śmierdzisz" mi właśnie kimś takim.

brumby
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-09 22:08:06
Nigdy nie zrozumiem ideologii lewackiej, która z jednej strony potępia karę śmierci i zgodnie z tą ideologią Breivik powinien żyć za publiczne pieniądze w jak najlepiej wyposażonej celi a z drugiej ta sama ideologia pozwala zabijać nienarodzone dzieci i starców oraz osoby chore (eutanazja). Kiedy w 2002 roku pojmano snajperów z Waszyngtonu, jeden z nich był niepełnoletni, ale drugi miał grubo ponad 40 lat. Mieli na sumieniu mnóstwo ofiar, ale starszy terrorysta dostał zastrzyk i już o nich świat zapomniał, podczas gdy Breivik się skarży że nie ma Playstation najnowszej... To jest ideologia lew

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-11 00:57:06
Drudzia widzą, że cię aż korce, ale nic z tego nie będzie gdyż jestem tylko "paroma literkami gdzieś w sieci". Znowu przekręcasz wszystko nie: "ja mam problem z sobą", tylko ty ze mną. Zapomniałaś też gdzie jesteś przeczytaj sobie może na głos to zdanie nad nagłówkiem "wiocha.pl"

large87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 18:26:41
komentarz usunięty przez użytkownika

strudelnidel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-09 18:23:02
on tak troszkę na żyda wygląda

malakuku
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-06-09 18:07:29
wyobrażasz sobie urodzić dziecko,które przez kilka godzin do śmierci będzie cierpieć?nie będzie wiedzieć co się dzieje.nie będzie można go uratować.a Twoją rolą będzie patrzeć i słuchać jak umiera w nerce albo basenie-bo w polskich szpitalach takich dzieci się matkom nie pokazuje,o dawaniu ich na brzuch matki nie wspominając.

malakuku
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-09 18:10:50
dziecko bez mózgu nie umie oddychać.nie umie się ruszać.ale czuje![układ nerwowy jest częściowo rozwinięty]i,jak rozumiem,najbardziej humanitarne,to pozwolić by umierało powoli,byleby wcześniej biedactwo ochrzcić.

malakuku
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-09 18:24:41
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-09 19:25:42
@malakuku - "kuku" ile kosztuje "chrzczenie" bezmuzgowia?

malakuku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 20:35:56
ochrzcić może nawet pielęgniarka i to w państwowych szpitalach.i to na rachunek nfz-ergo:płaci za to Twój pracodawca.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 20:43:33
@malakuku - czy bezmuzgowie ma "dusze"?

malakuku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 21:11:17
stare żelazka mają duszę.co to jest dusza?poza tym,że kawałkiem metalu,który nagrzany się wkładało do żelazka.czy dziecko z bezmózgowiem ma szyszynkę?bo to ona jest odpowiedzialna za wizje tunelu i światłości,tuż przed śmiercią mózgu.

maarcink1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-09 22:02:28
@malakuku polecam poszukać informacji o chłopcu z podobną przypadłością i jego rodzicach: Walter Joshua Fretz

malakuku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-10 13:47:03
ach,no tak.cierpiał tylko kilka minut,dusząc się.piękna śmierć i wcale nie szkoda,skoro wtedy ten płód nie miał wykształconego układu nerwowego. jedyne dziecko,które przetrwało dłużej z bezmózgowiem[o którym jest mowa,a nie o prawidłowo wykształconych płodach,więc na cholerę się na to powołujesz?] jest dziecko z Brazylii.spod respiratora wychodziło na kilka minut dziennie,bo nie ogarniało jak się oddycha.piękne życie,naprawdę.

endriu73.73
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-06-09 17:54:59
MADE IN "KATOL" DEBIL

maras2604
    Ocena: -11 (glosow:25)
2014-06-09 17:52:40
dla mnie abarcja to zwykle morderstwo i wcale nie jest jakims fanem kosciola, wrecz przeciwnie. skoro to ze plod nie byl zdrowy wystarczy to dlaczego nie wyciac w pien wszystkich chorych, inwalidow i kazdego co go trzeba leczyc, ich tez mozna wypiepszyc do smietnika jak te bezbronne dzici?? czlowiek to czlowiek bez znaczenia czy w lonie matki czy po za nim, skoro matka moze decydowac o zabicu swojego dziecka w ciazy to pozwolmy jej tez po ciazy moze tak dopuki dziecko 18 nie skonczy?

Ssijpanto
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-06-09 17:54:59
Co to za ciemnogród sobą reprezentujesz?

Draudzia
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-09 18:50:57
Widzę, że ktoś nie opanował umiejętności czytania ze zrozumieniem:) Nawet jeśli miałabym popierać Twoją teorię, to jest w niej sens tylko gdy mowa o dzieciach, które choć chore mają szansę żyć. Nie o niemowlakach, które zginą po paru godzinach od narodzin! Czy widzisz różnicę?

sircastic
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-06-09 18:52:05
...oj maras, szkoda że cię matka jednak nie połknęła... I nie szalej z tą decyzją do 18 roku życia, bo ci jeszcze kilka lat strachu zostało...

Viperka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-09 19:06:25
Byłeś kiedyś w takiej sytuacji jak ta matka? Nie dość, że z ortografią nędznie u Ciebie, interpunkcja też kiepska, czytanie ze zrozumieniem leży i kwiczy to sam się zachowujesz jakbyś był niespełna rozumu...

ender011
    Ocena: -7 (glosow:25)
2014-06-09 15:43:25
komentarz usunięty przez moderatora

Maciek256
    Ocena: 7 (glosow:23)
2014-06-09 15:36:21
to prawda,cytat z Wiki:W 2014 powołując się na klauzulę sumienia uniemożliwił dokonania aborcji na ciężko i nieodwracalnie uszkodzonym płodzie. Według pacjentki świadomie i celowo przeciągał procedury tak długo, by legalne przerwanie ciąży było już niemożliwe, Poszkodowana złożyła skargę do wiceprezydenta Warszawy i zapowiedziała złożenie oskarżenia w prokuraturze,zachowanie Chazana budzi skrajne kontrowersje.

majorero
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-06-09 14:24:11
Ma prawo do takich poglądów, ma prawo je głosić, ale w prywatnym, nie publicznym, szpitalu.

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:17)
2014-06-09 14:31:24
Tylko trochę szkoda że państwo zainwestowało w jego edukacje....

majorero
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-09 15:35:42
Ta szkoda się nie odstanie.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-09 16:36:07
Czytałeś jak to się stało że on tam jest dyrektorem?

Draudzia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 18:54:12
I tu się zgadzam. Jeśli jest jeszcze tak jak pisze Maciek256, to jest to totalnym przegięciem.

dedede66
    Ocena: -4 (glosow:20)
2014-06-09 13:57:58
A gdzies Ty wyczytal, ze plod nie mial mozgu? I tak sie rozwijal przez pare miesiecy bez mozgu. Wow!

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-09 14:12:41
Dam ci linka na prif :)

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-06-09 14:14:24
Ty się jakoś rozwinąłeś, nawet piszesz.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-06-09 14:23:07
Ferdal, smierdzisz. Juras, pierdyliard artykulow mowi o tym, ze mozg sie prawie nie rozwijal, co nie znaczy, ze go nie bylo, nie? Poza tym ten pan odmawiajac aborcji wyslal ja do kliniki, w ktorej tej pani udzielonoby pomocy.

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-06-09 14:28:32
deduś żałosne czepianie się szczególików :) Ty masz widzę syndrom wątłego PISiora. Wiesz jak jest ale usiłujesz to naginać tak by Rydzyk był zadowolony i Pawłowicz zaspokojona :) (fajnie wymyśliłem?)

ferdal
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-06-09 14:38:09
Dede to nie ja tylko twoje robaczywe mysli.

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-06-09 14:53:45
Ferdal, smierdzisz. Szczegolikow? Taka zalosna proba wzmocnienia przekazu w wykonaniu autora, ktory zapewne reprezentuja taka jedna partie z watlym wynikiem ponizej progu wyborczego. "No, bo jak to to tak? Dziecko nie mialo mozgu i kazal rodzic!". Taki tani chwyt, ale swolocz uwierzy. W koncu w internetach napisali.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-06-09 14:57:33
deduś myślisz że zapisałem się do ONRu ? :)

Rexica
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-09 15:09:12
Muszę was o coś zapytać..to silniejsze ode mnie. Macie jakiś fajny przepis na sałatkę wiosenną? Taka do grilla?:-)

ferdal
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-06-09 15:15:19
Dede yebie ci z czachy zgnilizną. Rex z chińskich zupek.

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-09 15:16:55
Karkowke wkladasz na noc do marynaty z oleju, musztardy, sosu sojowego, czosnku, miodu i przypraw wedle uznania, a na drugi dzien wrzucasz na grilla i wuala. Masz salatke wiosenna jak znalazl.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-09 15:17:37
ferdziu nie wysyłaj dedemu za karę więcej swojej noszonej bielizny. Ja też mu już nie wyślę bo tez mi jeszcze kiedy napisze że mu śmierdzi:)

Rexica
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-09 15:19:05
Dziękuję:-) Jurka nie pytam bo on tylko w MC Donaldzie jada:-)

ferdal
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-06-09 15:19:37
Błagał mnie o nią, tydzień gaci nie zmieniałem i nie myłem sie żeby mu przyjemnośc zrobic

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-09 15:20:24
Rex jak chcesz wiosenną sałatkę na Grilla to upiecz sobie ziemniora z łentem :)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-09 15:24:16
Rex ty pipo nie pyskuj :)

Rexica
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-09 15:24:56
Oooo ciekawe dania jadasz Jurku:-) jak kiedyś moja koza zjadła kartofla z łykiem to musiałam weterynarza wzywać bo ją wzdęło:-) teraz już rozumiem, dlaczego taki nadęty jesteś:-) :-) :-) :-) :-)

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-09 15:27:48
Koza z połykiem? UUUUUU:)

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-09 15:30:18
Nie wiem o co ci chodzi:-)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-09 15:33:15
Że dede może tego nie wiedzieć to rozumiem ale ty... :)

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-06-09 15:35:29
W twoim przypadku tydzien to zaden wyczyn. Ale dobrze, przyznam sie. Korzystalem z uslug ferdala. Byl dobrze rozreklamowany na miescie i gdyby nie wypadek podczas standardowego gangbangu z grupa murzynskich turystow z Angoli, podczas ktorego gwint mu sie zerwal, to zrobilby wielka kariere w branzy. Tak przynajmniej mowil jego alfons, Mundzio.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-09 16:11:43
Myślałem że Mundek jest jego porzuconym partnerem :)

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-06-09 16:17:36
Cwerdek to jest moja suka, hehehe.Murzyni byli bardzo zadowoleni z jego usług, natomiast Cwerdek, który musiał odbyć długą rekonwalescencję z powodu zerwanego gwintu już mniej.Uśmiech mu się pokazał, kiedy dałem mu parę drobniaków premii i miał na parę litrów gorzały.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-09 16:23:19
Rozpuszczasz go Mundek :)

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-06-09 19:44:47
cwelundziu twoja zryta psyche jest żałosne, tak jak cały ty, chodzący wielki kompleks bycia facetem, marzenie dla ciebie nie osiągalne, jedyne co możesz to tak jak tu napinac się za klawiaturą bo w realu bys spierniczał.

ObliczeGreya
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-06-09 19:51:55
komentarz usunięty przez użytkownika

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-09 20:09:07
zezolu malo wymagajacy jestes...co lubisz do "krupnioka"?

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-06-09 20:19:48
Przed kim bym spierniczał, Cwerdziu?Przed tobą?

Ryzy_Kundel
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-10 00:46:23
komentarz usunięty przez użytkownika

devey
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 13:17:41
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-06-09 13:13:01
to najmijcie żyda, on płody gojów będzie kasował po kolei zdrowy czy nie zdrowy

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-06-09 13:40:49
Przecież to jest żyd. Nie widzisz po gębie?

mamograf
    Ocena: -15 (glosow:25)
2014-06-09 12:40:15
Walcie wszyscy którzy go potępiacie. To był 25 tydzień ciąży! To nie jest zarodek to już jest dziecko! W 6 miesiącu kobiety rodzą i udaje się te dzieci uratować! Gdzie byli rodzice wcześniej! A wy mądrale najpierw się dowiedzcie dokładnie o co chodzi a potem potępiajcie!! I piszcie te swoje "mądrości"

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-09 18:55:14
Co ty pie*dolisz?

Zeusek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-10 11:09:37
Czy ty widzisz co tam jest napisane idioto? Ten plod jest pozbawiony praktycznie glowy! Odetnij sobie glowe i sprawdz czy cie ktos uratuje

Nasi
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-09 12:39:11
tacy wszyscy inteligentni, jakbym miała usunąć to jest w ch.... innych lekarzy którzy się podejmą i po co się upierać by kazać to zrobić komuś kto nigdy tego nie robił, jeszcze tylko Ci spieprzy sprawę bo nie będzie mógł na to patrzeć :) Szczekanie pajaców- fachowiec nie będzie miał oporów i takiego by wybrała, po co ryzykować? :D

mamograf
    Ocena: -12 (glosow:24)
2014-06-09 12:29:33
Facet ma zasady. Coraz mniej takich. A w Warszawie jest tona innych lekarzy co postapia inaczej. Nie wieszajmy psów na ludziach którzy mają swoje zasady i tyle....

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-06-09 12:31:20
Niech zmieni więc zawód.

acer326
    Ocena: 5 (glosow:39)
2014-06-09 12:41:30
W momencie kiedy został pierd....m profesorem,powinien zostać księdzem

tonarid
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-06-09 12:26:53
jak wystawi rachunek za usługę to należy uściskać mu dłoń i powiedzieć "Bóg-zapłać"

Rexica
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-06-09 12:25:02
Fejk:-)

devey
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-09 12:27:20
Tak jak awatar, a szkoda :(

Rexica
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-09 12:29:25
No chyba nie myślisz, ze wstawię swój zad?:-)

DeeDeeLinka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-09 12:32:40
Ja też nie wstawiam w awatar swoich części ciała ;)

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-09 12:35:20
A te jaja to nie twoje? :)

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-09 12:36:59
Dii ja nie w stawie swojego zadu bo za się w avka nie zmieści:-)

DeeDeeLinka
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-06-09 12:38:20
Chciałbyś mieć takie "jaja" :) .... w ogóle chciałbyś mieć jaja :D

Rexica
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-06-09 12:39:52
Jurek, wszędzie widzisz jaja? Mowiłam ci, że bliskie kontakty z Grodzką, nie wyjdą ci na dobre:-)

DeeDeeLinka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-09 12:40:53
@Rex No to zaszczyć nas chociaż jednym pośladkiem ;D

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-09 12:43:34
Ja was pobiję i wstawię bobra :-)

DeeDeeLinka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-09 12:50:16
@Rex nie obiecuj ;)

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-09 13:00:15
Juz:-)

DeeDeeLinka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-09 13:02:27
Jeszcze nie widać ale musi to być przesymaptyczne zwierzątko ;p

Rexica
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-09 13:07:20
Odśwież stronę :-)

devey
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 13:16:36
komentarz usunięty przez użytkownika

devey
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-06-09 13:19:02
Jakiś niedożywiony ten Twój 'bober' ;>

DeeDeeLinka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-09 13:34:51
@Rex pff Ty chyba nigdy "bobra" nie widziałaś ;)

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-09 13:49:08
Alvaro, coś Ty dzisiaj dla mnie taki miły? Zalecasz się?:-) Dii..za gorąco na bobra:-)

devey
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-09 13:54:48
Masz gorączkę lalu? ;-)

Rexica
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-09 14:00:43
Ooooooooo grabisz sobie :-)

devey
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-09 14:10:32
Kk i tak nic to nie zmienia więc...

Rexica
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-09 14:14:41
Znajdę cię:-) :-) :-) wyskoczę ze studzienki nawet nie będziesz wiedział kiedy:-)

devey
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-09 14:23:45
Jeśli będziesz upierniczona g ó w n e m to pewnie się wystraszę ;>

Rexica
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-09 14:35:13
Zrobię wszystko żebyś się bał:-)

devey
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-09 16:08:10
Wyskoczysz bez makijażu?:D

Rexica
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-09 16:16:59
Bez makijażu? Nie wystraszyłabym cie..bo bez też jestem piękna:-)

devey
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-09 16:44:41
Piękna jak niczym nieskażony umysł Agnieszki Frykowskiej w programie Wojciecha Cejrowskiego!

Rexica
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-09 17:09:23
Jak możesz mnie porównywać do Frytki? Btw. Japa kapciu. Nie widziałeś mnie bez makijażu, więc na jakiej podstawie wysnułeś takie wnioski?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700