Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
acer326  14-06-18, 05:41 Zgłoś
+ 735 -
Dodano: 2014-06-18, 05:41:09   przez: acer326
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 735  Zgłoś nadużycie
884
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jak powinna wyglądać pupa w legginsach
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Taka prawda
Ukryj komentarze(99)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Synapsse
    Ocena: 67 (glosow:119)
2014-06-18 09:54:38
Korwin kiedyś był przy korycie, miał szanse z niego żreć, ale wolał walczyć z komuchami i próbował przeprowadzić lustrację, za co go lewactwo zniszczyło politycznie na długie lata.

eryk1978
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-13 10:34:29
Nie rozumiem tego człowieka. Obłuda, obłuda i jeszcze raz obłuda. Do zwolenników Korwina. Mi nie chodzi o to że źle gada, bo gada prawie każdy dobrze. Chodzi o to że żaden z nich tego nie robi co gada, dlatego obłuda. No zobaczcie mówi o zmniejszeniu podatków i sam wie że to nie możliwe, a poza tym każdy polityk kłamie, a jak nie kłamie to nie jest politykiem. Przykład - Donald miał zmniejszyć administrację, a wziął i zwiększył. Natomiast inny miał zmniejszyć dług, a go zwiększył. Każdy polityk pcha się do koryta po kasę - taki wniosek - i kłamie żeby ja uzyskać.

Pingwin001
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-07 19:59:35
Tak patrząc ostatnio to JKM zamiast likwidować koryto śpi w nim ...

arasosoft
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-01 23:28:49
Ni ma koryta Ni ma swin.przestaje smierdziec!!!!

aneta.buziaczek
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-08-28 18:27:46
popieram JKM

Adrian2712
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-14 23:38:58
Patriota!

kubik1991
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-08-14 21:42:27
dla mnie to najwiekszy czlowiek uwczesnej Polski

kazsu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-14 21:22:53
I jakie to proste. Tylko realizować.

kermitzaba87
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-08-14 09:38:15
To, że ktoś ogląda fakty czy wiadomości nie oznacza, że zna się na polityce. Proste pytanie - ilu posłów znajduje się w sejmie? I połowa z Was leży bez googla. Więc nie wypowiadajcie się na temat, którego nie rozumiecie.

acer326
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-08-14 11:42:22
Po fotkach które widziałem,to różnie-od 12 do 15,jak dotyczy głosowania nad podwyżką diety to komplet-460

szulcik
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-08-14 08:13:41
Popieram słowa Pana Janusza w 100%! Dlatego powinien byc premeirem ,zniszczyłby sitwę ,która w tej chwili niszczy Nasz Kraj ! Polskę!

kontroler
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-08-22 13:00:13
Obawiam się, że po pewnym czasie znaleźli by go w domu z ranami kłutym na plecach i stwierdziliby, że popełnił samobójstwo dźgając się łyżeczką.

gonsallo
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-08-14 07:54:58
gdyby się trzymał tych zasad, nie poleciałby do EUROKORYTA.

kermitzaba87
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-08-14 09:34:04
Żeby móc zniszczyć UE trzeba być w środku, zauważ, że z innych krajów również są partie Unio sceptyczne które znajdują się w parlamencie europejskim. Gdyby tam nie byli, ich zdanie, głos byłby gówno warty.

Melanz89
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-08-14 02:48:24
Jedyny godny zaufania człowiek... a jak będzie dalej ? zobaczymy.

larmo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-08-14 01:49:19
Skoro to dobry koles, dlaczego go na wioske ktos wrzucil?

prezi
    Ocena: -11 (glosow:23)
2014-08-13 23:41:41
tylko dzieci głosują na korwina, to jest chory człowiek.

WieprzXD
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-08-14 00:35:54
Idź głosować na palikota i jego babe z kutasem.

TimSmooth
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-13 23:13:21
Coś przycichł ostatnio, na wakacjach jest?

kermitzaba87
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-08-14 09:29:01
jakbyś się interesował to byś wiedział że Korwin jeździ po Polsce i wygłasza wykłady w różnych miejscach. On był zawsze tematem zastępczym dlatego tyle było go w TV, teraz lepsza jest ukraina, Korwin dalej robi swoje. Tyle się znasz na polityce...

creator1234
    Ocena: -7 (glosow:29)
2014-08-13 18:56:38
Tak ładnie pierdoli a gówno robi i sam z tego koryta korzysta.

ghore
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-08-13 21:16:08
Nie znasz podstawy tego systemu a się wypowiadasz.. Partia rządząca ustala prawo a nie jakaś partyjka z sondażowym poparciem 6%, która nawet nie jest w sejmie! Jesteś pożytecznym idiotą czy płatnym klakierem?

kermitzaba87
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-14 09:36:01
a co on może skoro nie ma go w sejmie? Więc jak może z koryta korzystać? Jedyna partia która kampanie wyborczą robiła za SWOJE pieniądze a nie moje (podatki)

kermitzaba87
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-08-13 18:41:02
Problem w tym, że Ci co rządzili za komuny rządzą dalej tylko nazwy partii sa inne - ludzie Ci sami więc jak ma być inaczej? Jak zabierzemy im możliwość brania to nie będzie skąd brać dlatego teoria moim zdaniem słuszna.

kriss92
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-08-13 18:07:58
to nic nie da,bo przyjda kolejni tez beda "krasc" bo taka jest mentalnosc Naszego Narodu,Trzebaby wybic 95% populacji i sprobowac od nowa.

asd1905
    Ocena: -7 (glosow:21)
2014-08-13 17:28:58
chce zlikwidowac koryto a jednoczesnie pakuje sie do najwiekszego koryta w europie to sie dopiero swinia nazywa

xvxFUxvx
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-08-13 17:58:26
on tak jak by okrada wrogów

Tiganza
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-08-13 18:23:23
a jak od lat powtarzam, że nie ma znaczenia, z jakiej sitwy dana świnia leci do koryta, bo wszystkie tylko po to, żeby się nachapać po końcówkę odbytu, to mi zarzucają wyznawanie teorii spiskowych....

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-08-13 21:12:21
@asd1905, pie*dolisz jak wielu. Widziałeś w ogóle wykaz majątków europosłów z Polski? Korwin uplasował się wśród najbogatszych. Widzisz, jakoś potrafił się wzbogacić przez lata nie będąc przy korycie. Mi to się śmiać chce z euroosłów co przez poprzednią kadencję nic nie zaoszczędzili i mają jeszcze pozaciągane kredyty. Banda darmozjadów.

samezrp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 22:47:23
komentarz usunięty przez moderatora

Vitas91
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-08-13 22:48:24
Pomijasz to, że matka zostawiła mu w spadku 4 miliony złotych. A taką sumę łatwiej się mnoży.

kurwamac02
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-08-13 23:00:56
@Vitas91, to policz ile rodzice w ciebie zainwestowali, a ile pożytku przyniosłeś. Czy gdy dostawałeś kieszonkowe to wykorzystywałeś je żeby zarobić? Głupiec będzie zawsze głupcem i żadne miliony nie sprawią, że będzie bogaty po prostu dłużej będzie musiał wydawać żeby zostać bankrutem. Czytałeś o tych 'wielkich' milionerach co wygrali w toto lotka? Poczytaj i sprawdź co zrobili z pieniędzmi, ale już uprzedzam, że żaden się nie wzbogacił.

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-08-13 23:05:13
Aha, i jeszcze pomyśl, że taką kasę dostaje europoseł podczas jednej kadencji, a jak widzisz nawet i taka kasa dla wielu jest zbyt mała bo mają nadal niepospłacane kredyty. Więc z łaski swojej, nie pie*dol.

Vitas91
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-14 00:25:06
Napisałem, że łatwiej sie mnoży. Oczywiście, że może to przewalić ale przyznaj, że jak masz 4 miliony to szybciej rozkręcisz biznes, nie musisz brać kredytów i nie ma takiego ciśnienia czy będzie na początku przynosić zyski i czy wystarczy na utrzymanie. Bo masz zabezpieczenie w gotówce a nie długi w banku.

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-08-14 00:37:01
Człowiek zaradny i tak by się wzbogacił. Ale ty i tak tego nie zrozumiałeś.

Vitas91
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-08-14 07:07:07
Jak widać ty nie rozumiesz co ja pisze.

heerind
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-08-13 17:03:32
Do wszystkich, którzy zadają ironiczne pytania "no i co zrobił no co?", może lepiej zastanówcie się co WY możecie zrobić, żeby było lepiej, a nie.No pewnie najłatwiej to rozliczać...

asd1905
    Ocena: -8 (glosow:18)
2014-08-13 17:30:06
ja juz zrobilem nie glosowalem na to cos na obrazku

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-08-13 17:59:27
powiedz "to coś" rałała pedała to zobaczysz jak ci srutnie

asd1905
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-08-13 22:52:12
do rafala powiem prosze Pana i sie nie obrazi

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-14 11:54:28
nie miał by prawa się obrazić :P

aaaggaa
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-08-13 17:01:17
,,Obiecanki cacanki a głupiemu radość;;. By coś zmienić na lepsze to trzeba MŁODYCH sprawiedliwych, uczciwych ludzi a nie kręcącej się od lat wokół koryta bandy.

makrelson
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-08-13 16:58:17
kaczor,donek,korwin,kwas...wszystko jeden kut@s.

terrorparty
    Ocena: -8 (glosow:14)
2014-08-13 16:33:26
Tak, tak, tak wierzcie że za Kurwina czy Kaczora będzie lepiej. Wolę żeby Polską już złodzieje niż złodzieje, oszołomy i kurduple które nawet hymnu własnego państwa nie znają.

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-08-13 18:02:14
jeszcze nie mieliśmy czasów w których by Korwin rządził na tyle długo żeby wprowadzić większe zmiany, zagłosujmy wszyscy raz na niego, jak nie będzie mu wychodziło to się go na następny raz nie wybierze i finał.

terrorparty
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-08-13 16:30:09
@Synapse czy jakoś tak: Korwin był przy korycie ale został z niego wywalony nie dlatego że walczył z lewakami tylko dlatego że nie potrafił sklepać jednego, normalnego zdania ani nie zrobił nic sensownego w ciągu roku, teraz za to udaje że czegoś się nauczył głosząc swoje pseudo-kontrowersyjne poglądy które poza zbuntowaną gimboprawicą (której swoją drogą ten bunt minie) nikt normalny nie łyka.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 22:04:06
I tu się mylisz.

BloodyFace
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-08-13 16:17:32
Jak długo jeszcze będziecie zamieszczać wciąż te same cytaty Korwina? juz chyba 5 raz to widze na głównej

xvxFUxvx
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-08-13 18:03:27
lepsze jest promowanie Korwina niż pedałów rafałów i tej całej chołoty

kulkaoolo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-13 15:47:02
jak tam postępy w likwidacji brukselskiego koryta?

cozabzdet
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-08-13 15:40:53
Ależ tak nie wolno! To idiota i oszołom. Lepiej nam będzie tylko za PO. Tak obiecał premier! Inni wcześniej też obiecywali!

Ksiondz_Piotrus
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-08-13 15:40:44
nie bede glosowal na darmozjadow. kurwin wal sie

eryk1978
    Ocena: -7 (glosow:17)
2014-08-13 15:23:39
Ale ta świnia jest przy korycie z jakieś 20 lat. Nie wiem czy On wie, że mówi również o sobie

kermitzaba87
    Ocena: 9 (glosow:19)
2014-08-13 13:27:51
Dokładnie, jedyny człowiek który przez 30 lat nie zmienił poglądów, był już "przy korycie" ale nie był "świnią" tylko zajmował się tym co ważne dlatego każdy z nim walczy bo wie, że jak dojdzie do władzy to skończy się korupcja i koryto.

irek285
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-08-13 12:48:33
Korwin wszystko wszystkim ale nie podbieraj hasel innych.To powiedzial SP.Andrzej Lepper

szatanoslaw
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-08-13 13:33:30
proszę obejrzeć materiały z 1989, gdzie wszyscy się cieszą ze zmian ustrojowych, a tylko Korwin mówi, że tak naprawdę nic się nie zmieni, bo nie chodzi o to by zmienić świnie przy korycie, a zabrać koryto - Lepper był później.

Gruber
    Ocena: -13 (glosow:31)
2014-08-13 12:20:00
Stary pedryl w muszce, przynoszący wstyd całej Polsce swym zachowaniem

cozabzdet
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-08-13 15:42:54
Wstyd przynosi tylko tym, którym Szechter i reszta spóły to wmówiła. Ja żadnego wstydu nie widzę.

Ksiondz_Piotrus
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-08-13 16:37:11
jakby wszyscy w polsce glosowali to by tego bedryla nie bylo w parlamencie ue

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-13 22:06:51
Mi tam wstydu nie przynosi jest logiczny, aż do bólu i całkowicie niepoprawny politycznie dlatego go cenie.

vilus
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-08-13 11:36:15
Korwin zlikwiduje m.in. ZUS. W sumie się z tym zgadzam ale jako pracujący od 10 lat 30to latek chciałbym wiedzieć co z moimi składkami za te lata? Odzyskam je? Jako syn 70 letnich emerytów chciałbym też wiedzieć, co ze składkami moich rodziców jeśli zostaną zlikwidowane emerytury, a jeśli nie zostaną zlikwidowane, to skąd będą na nie pieniądze? Wystarczy, że uzyskam sensowną odpowiedź na te pytania i już mogę głosować na króla Korwina.

immortallus
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-08-13 11:48:34
Widzisz, problem z Korwinem jest taki, że ogólnie to wygląda fajnie, ale w szczegółach już wszystko się sypie.

qanciastic
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-08-13 11:57:42
Korwin przede wszystkim przywróci dawny wiek emerytalny czyli 60 lat kobiety i 65 mężczyźni. Każdy, kto wpłacił już składkę, dostanie je. Chodzi tylko o nowych pracowników, ci nie będą musieli płacić tych składek. Pozostałe składki tak jak Twoje, będą wypłacane z podatków i sprzedaży resztek majątku państwowego. Jeżeli ktoś będzie jednak chciał płacić składki, będzie mógł zrobić to prywatnie. Od razu odpowiadam skąd weźmie na to pieniądze skoro obniży podatki: a no stąd, że drastycznie ograniczy wydatki państwowe.

immortallus
    Ocena: -8 (glosow:20)
2014-08-13 12:07:25
ja p... ganciastic wypisujesz brednie jak przedszkolak nie mający pojęcia o ekonomii... Czytając takie bzdury jestem za tym, żeby prawo do głosowanie nie było zależne jedynie od wieku, ale i od wykształcenia i opinii psychologa. Sprawdź sobie najpierw ile kosztuje rocznie wypłata rent i emerytuj. Nie jesteś w stanie takiej kasy w żaden sposób zapewnić sprzedając i ograniczając cokolwiek. Nie przez okres przez który musiałbyś je wypłacać.

wiskad
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-08-13 12:19:00
@vilus - raczej nie króla Korwina a Wielkiego Księcia, Namiestnika Jego Ekscelencji Putina na Wielki Księstwo Polskie, lennika Rosji...

qanciastic
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 12:20:45
komentarz usunięty przez użytkownika

qanciastic
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-08-13 12:24:40
Emerytów jest około 5mln w Polsce. Jak Korwin zlikwiduje Państwowe szkolnictwo, służbę zdrowia i zwolni kilkaset tysięcy urzędników i przeznaczy wpływy z podatków na emerytury to starczy a przecież liczba emerytów z roku na rok będzie malała. Teraz przecież Państwo też dokłada do ZUSu a jakoś starcza pomimo tylu wydatków. Vatu nie zniesie przecież a z niego są największe wpływy. Czy to takie trudne?

immortallus
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-08-13 14:48:50
A dlaczego ja mam niby płacić VAT skoro Państwo nic nie będzie oferować w zamian? Wiesz, podatki działają na zasadzie daniny publicznej. Składamy się na coś, czego pojedyncze osoby nie mogą sfinansować (ze względu na koszty czy brak opłacalności inwestycji). Skoro chcesz zabrać darmowe szkoły, opiekę medyczną czy emerytury, to także należy znieść wszystkie podatki. I masz rację - Państwo DOKŁADA do emerytur. A to różnica w stosunku do całkowitego ich finansowania. Krótko mówiąc jakość wnioskowania masz jak Korwin. Ładnie wygląda z zewnątrz, jednak jak przyjrzeć się z bliska to śmierdzi.

qanciastic
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-08-13 16:04:59
Sam mówisz, że z czegoś trzeba spłacić emerytury ale nie chcesz płacić Vatu. Vat byłby 15% bo na razie nie da się go znieść całkiem (takie przepisy unijne) To na razie szedł by na spłatę emerytur i długów a potem Korwin mówi, że go obniży jeszcze. No niestety kolejne rządy narobiły długów a my je będziemy musieli spłacić z czegoś... Nie wiem jak ty ale ja chcę wyjść z tego chorego systemu nie tylko emerytalnego i Korwin taki ma program. Jak w memie lepiej niech ludzie sami na siebie płacą a nie na Państwo, które robi sobie co chce z naszymi pieniędzmi.

Paolcia2486
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-13 16:13:32
Proponuje zamiast wdawać się tutaj w głupie dyskusje po prostu poczytać. Korwin nie wypowiada się hasłowo, ZAWSZE odpowiada w jaki sposób planowałby dane zmiany wprowadzić i jakimi kosztami. Można się z tym zgadzać lub nie, ale jeśli nie słucha się wyciętych z kontekstu tekstów podawanych w telewizji, tylko pełnych wypowiedzi Pana Kowrina, to można znaleźć odpowiedzi na tego typu zadawane tu pytania. Zapewniam.

Ksiondz_Piotrus
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-08-13 16:39:48
Car Kurwin I haha

immortallus
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-08-13 23:24:58
Paolcia: Masz rację, nie ma co się wdawać w dyskusje z osobami nie mającymi elementarnej wiedzy ekonomicznej. Tak jakby ze ślepym o kolorach dyskutować. Życzę miłego wieczora.

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-14 00:12:51
vilus -gdybyś miał jakąkolwiek wiedzę o Panu Januszu, lub śledził wypowiedzi Korwina w necie nie miałbyś tego typu pytań bo o tym nawet marny wyborca KNP już wie. A większość Mikke-sceptyków nie ma podstawowej wiedzy o jego poglądach i charakterze, a całą wiedzę czerpie z telewizji, która jest mu całkowicie nie przychylna, gdyż jest w 99% z lewicowna.

vilus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-14 09:39:02
zbysiula - moja wiedza na temat Korwin Mikke jest taka jak napisałeś, nie kryję się z tym. To samo mogę powiedzieć o wiedzy na temat Tuska, Kaczyńskiego, Millera... Jeśli czegoś nie wiem, to pytam i na podstawie odpowiedzi wyrabiam sobie na dany temat zdanie. Ponieważ wypowiadają się tutaj zwolennicy Korwina, to powinni znać odpowiedź na moje pytanie albo przynajmniej podać źródła, z których mógłbym te odpowiedzi uzyskać - źródła wyczerpujące, z danymi popartymi obliczeniami, a nie przypuszczeniami i czczymi życzeniami.

Paolcia2486
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-14 11:43:07
Vilus- popartych obliczeniami o danymi wypowiedzi nikt Ci nie da. Nie można czegoś w 100% wyliczyć, może wydarzyć się wiele nieprzewidzianych rzeczy w międzyczasie. Niestety niektóre decyzje wymagają podjęcia ryzyka. ''Najlepsze'' bitwy zawsze okupione były poświęceniem i ryzykiem. Jak nie zagrasz, nie wygrasz.

qanciastic
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-15 09:04:51
komentarz usunięty przez moderatora

qanciastic
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-15 09:59:36
komentarz usunięty przez moderatora

qanciastic
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-08-13 11:33:59
Może on coś zmieni w tym kraju w końcu.

irek285
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-08-13 12:51:03
Taki sam poj.b jak palikot.Krzyczy proste hasla i trafia do mlodych zeby sie dochlapac swego.Palikot mial taka sama taktyke i co macie bande degeneratow bo naobiecywal.

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-14 00:21:47
Nie jestem już pierwszej młodości, a jednak do mnie trafił. Poza tym miejmy nadzieje, że młodzi nie są tak głupi jak stary zasiew pokolenia komuchów i zależy im na przyszłości tego kraju, a nie na niekończącym się zadłużaniu i rabunku. Lewica próbuje wykreować wizerunek przeciętnego wyborcy KNP jako nieodpowiedzialnego młodziaka niewiedzącego nic o życiu i świecie. Ale tak naprawdę to oni są zakłamani i to ich system od parudziesięciu lat się wali.

Beatmaker24
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-08-13 11:22:08
Każdy pomysł i każde miejsce jest dobre by pokazać prawde,dlatego tego typu wstawki,mimo że nie mają nic wspólnego z założeniem tej strony są dobre,bo im więcej ludzi świadomych,tym lepiej.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-14 00:29:52
Dokładnie słuchanie poglądów Korwina to jak zażycie odpowiedniej tabletki w "Matrixie" A my w takim sztucznym, zakłamanym, fałszywym świecie (ustroju) właśnie żyjemy.

Vitas91
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-08-13 10:38:52
Skoro sie z nim zgadzasz to czemu wrzucasz go na wioche?

rokkokko
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-08-13 10:27:03
jak się zgadzasz to na wuja wrzucasz?

thor102
    Ocena: 2 (glosow:20)
2014-06-18 09:24:43
masz chłopie mój głos !!!!! i mam nadzieje ze innych też .

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-14 00:33:15
Jest nas wielu przebudzonych z lewackiego snu o super tolerancji i systemu socjalkomunistycznego.

majorero
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-06-18 08:24:16
Ale pamiętajcie,że trzeba zlikwidować koryto polityków i ich wyborców, którzy bardzo lubią być kupowani przez polityków.Znikną wszystkie zapomogi, zasiłki, dopłaty i subwencje z budżetu dla obywateli i miejsc w których ci obywatele pracują.

zaldbag
    Ocena: 2 (glosow:20)
2014-06-18 07:59:04
Tylko wtedy nie płaczcie, że są kolejki do lekarza, nie można zbudować dróg, pociągi mają 50 lat, nie ma kasy dla opiekunów niepełnosprawnych dzieci i policja nie ma paliwa w drugiej połowie roku... Przecież na to idą właśnie pieniądze z podatków.

sebek4x4
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-08-13 11:23:47
a teraz jak jest człeczku

immortallus
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-08-13 11:50:45
Hmmm... ja pod nosem mam autostradę, dwie nowe ekspresówki, ogólnie drogi mam dobre. Z lekarzem nie ma problemu, linię kolejową własnie dostosowują do kolei większych prędkości. Kurcze i nie mieszkam w Warszawie, a nawet w żadnym większym mieście. Może to już nie Polska?

Rapunzel
    Ocena: -4 (glosow:22)
2014-06-18 06:36:37
taaa... a sam się dorwał do koryta w Brukseli

raider667
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-08-13 10:50:30
I właśnie przez takich ludzi jak Ty ... takich kompletnie nic nie rozumiejących jest błędny przekaz. Korwin od początku mówił po co idzie do PE ... po pieniądze na kampanie w Polsce ...

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-14 00:38:21
A gdzie byś poszedł by spróbować rozwiązać coś, jak nie w miejsce gdzie jest zawiązane. Sznurówek od butów nie rozwiązujesz na głowie tylko przychylasz się by pociągnąć za odpowiedni sznurek na stopie. Tak.

grigore
    Ocena: -2 (glosow:34)
2014-06-18 06:36:25
Ciekawe czy jak juz sie dopchal do koryta to czy dalej tak bedzie gadac. Az mi sie przypomniala wypowiedz Tuska sprzed kilku lat jak krytykowal tych co podnosza podatki. Oni wszyscy madrzy dopoki sie do koryta nie dopchaja.

Synapsse
    Ocena: 67 (glosow:119)
2014-06-18 09:54:38
Korwin kiedyś był przy korycie, miał szanse z niego żreć, ale wolał walczyć z komuchami i próbował przeprowadzić lustrację, za co go lewactwo zniszczyło politycznie na długie lata.

outsiderjack
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-06-18 13:21:35
Synapsse to nie lewactwo go zniszczyło... Obywatele mogli głosować na niego i jego partię, ale po prostu nie chcieli. Może nie miał tak łatwo jak POPiSowcy w mediach ale jakoś ogólnie nikt mu nie utrudniał. Tylko tyle.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:20)
2014-06-18 13:23:40
Synapsse tak walczył z komuchami że lojalkę podpisał?

raider667
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-08-13 10:48:05
Wiesz co ... nie wiem co się stanie jak się dopcha do koryta, wiem za to na 100% co się stanie jak znowu PO/PiS/SLD/PSL i inne przystawki dorwą się do koryta ... będą żreć z tego koryta jak świnie. Trzeba być skończonym głupcem aby non stop robić to samo i za każdym razem oczekiwać innych rezultatów.

kasagaz
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-08-13 15:37:45
na początku lat 90-tych po zmianie systemu wszyscy żyli nadzieją że może być tylko lepiej, i wtedy zrobiliśmy podstawowy błąd, pozostawiając przy korycie stare chore świnie które zaraziły następne pokolenia.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-14 00:47:52
outsiderjack -a czego się spodziewałeś po wyborcach zasiewu komunistycznego jak nie tego iż będą głosować dalej na komuchów. Do tej pory tak robią, na szczęście w naturalny sposób ich jest coraz mniej, a nas coraz więcej dowodem jest rosnące poparcje KNP. Ten zasiew komunistyczny nie może sobie wyobrazić tego iż coś nie będzie "za darmo", a i tak będzie taniej.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600