Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
koziely-do-domu  14-06-18, 10:35 Zgłoś
+ 448 -
Dodano: 2014-06-18, 10:35:30   przez: koziely-do-domu
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 448  Zgłoś nadużycie
65
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bardzo wymowne
  •  Wymuszenie
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Daj odpisać
Ukryj komentarze(71)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lalbal
    Ocena: 25 (glosow:31)
2014-06-18 19:16:07
a może by tak każdy lekarz po studiach pojechał na parę lat na misję nauczyć się pokory i pomagać ludziom

possible
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-25 04:27:09
.. to juz jest normarne.. a krzycza, ze jest niz demokratyczny.. Zobaczycie, ze za jakies 100 lat Polska przestanie istniec.. .. znow ja sasiadzi rozszarpia.. Historia lubi sie powtarzac..

manamanam
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-20 11:10:30
Ale recepty na antykoncepcję nie wypisze, bo to wbrew sumieniu.

esio1947
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-19 19:03:31
komentarz usunięty przez użytkownika

Marmur87
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-06-19 15:14:01
Pieprzenie. Babka to patolstwo 1 stopnia, lepiej by się nie rozmnażała. W szpitalu twierdzą, że na skierowaniu była informacja o martwym płodzie. Kobieta twierdzi, że lekarz prowadzący słyszał zanikające tętno płodu. W co bardziej wierzę? Wbrew temu co pisze tu połowa plebejskich cebulaków, bardziej wierzę lekarzom. Dlaczego? Bo raczej prowadzący nie wysłałby jej z umierającym dzieckiem do szpitala...AUTOBUSEM! Chce wyłudzić odszkodowanie i tyle. Jeśli ktoś zabił to dziecko to nie "złe doktory" a ona sama chlejąc i paląc jak lokomotywa w ciąży. Poszukajcie sobie paru jej wypowiedzi..

malaja26
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-06-19 13:28:18
Po pierwsze nie było pewne czy tętno jest, czy nie bo sprzęt w przychodni był stary i się psuł. Po drugie karateka miała być za 40 minut, dlatego matka wolała pojechać autobusem do szpitala-bo szybciej.

bartega
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-19 11:56:34
Konowały pieprzone, procedury ważniejsze od ludzi, wyjeb@ć na zbity ryj, prywatnie za szmal w dupę by jej weszli.

bleblezuza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-19 10:31:28
komentarz usunięty przez użytkownika

puszczyk82
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-19 09:42:08
kara musi być,brak słów

maryska2112
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-19 09:39:44
Ja na porodówce czekałam na Pani anestozjolog 2 godziny!!!!!!!! nie umiałam wytrzymać tych bóli. Już nawet chciałam zmienić szpital!!!!! położne mówiły że ma pilną wizytę i zaraz przyjdzie.. Ale jak moja teściowa poszła do ich pokoiku okazało się że ta szmata pije sobie kawę, je ciasteczko i śmieje się aż do rozpuku..Taki ochrzan dostała że przyszła po 10 minutach. Wiadomo trzeba było kawę dopić..Po mnie była taka laska co wykonali cesarkę w ostatecznym momencie.% minut później i dziecko by zmarło.Było pod kroplówką, a wszystko to przez anestozjolog

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-19 09:48:16
dwie godziny to i tak niezle, moja szwagierka czekala od niedzieli po poludniu do popoludnia dnia nastepnego az anestezjolog zacznie swoja zmiane. Ale tu akurat to juz nie wina anstezjologa. Na ogol podchodza z przymruzeniem oka do boli porodowych bo sa niestety nieuniknione,a sami anestezjolodzy wiedza co wstrzykuja w kregoslup i jaki to ma wplyw i na matke i na dziecko.

maryska2112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-19 15:51:32
Moja znajoma z 8 lat temu pojechała na porodówkę..Nie było postępu porodu odeszły Jej wody..Lekarze mogli wykonać tylko cesarkę, ale się nie zgodzili. Powiedzieli Jej że jak nie zapłaci 3 tysięcy to jej nie zrobią cesarki, bo to ona tylko jej chce.. po paru dniach ktoś z rodziny przyniósł pieniądze i cesarkę zrobili od razu..Cały czas nie było postępu porodu.. dziewczyna to już nawet nie umiała mówić z bólu. Ja to się wogóle dziwię że do telewizji nie poszła.Narobiła by tym szmaciarzom niezłego bigosu..Połowa ludzi powylatywałaby z roboty na zbity pysk..

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-19 08:28:22
To nie WIOCHA ! A przestepstwo !

Dune
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-19 08:27:42
sPokojnie, winnych nie będzie. "Przecież mogła poczekać"

marczello80
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-06-19 07:54:28
Znamy ten budynek, to nie szpital, to rzeźnia.

SZATAN007
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-19 12:40:12
taka prawda kolego!!! mojej 5 lat córce chirurg po 4 szychcie uszkodzil nerw promieniowy reki

Schwab
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-06-19 07:31:58
Nie wiem jak dla was, ale dla mnie sformułowanie "sprawę bada prokuratura" jest jednym z najmniej przekonujących sformułowań w tym kraju.

nevermore11
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-19 07:20:11
Gdyby służba zdrowia była prywatna, to lekarze by się bili o to, żeby obsłużyć pacjenta, bo inaczej by zbankrutowali.

dzieci_proboszcza
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-19 07:08:32
Widac lekarze byli na mszy.

Dune
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-06-19 08:28:43
A co, robiłeś tam za ministranta?

esio1947
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-19 02:17:20
Moje dziecko dostało skierowanie do neurologa z wpisem "pilne". W całym mieście , a jest to jedno z największych miast w Polsce nie ma wolnych terminów. Tzn. są ale za kilka miesięcy. No i co mam zrobić? Zapłacę oczywiście za prywatną wizytę i miejsce się znajdzie w przeciągu kilku dni. Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej art. 68 Każdy ma prawo do ochrony zdrowia. Obywatelom, niezależnie od ich sytuacji materialnej, władze publiczne zapewniają równy dostęp do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych. Warunki i zakres udzielania świadczeń określa ust

esio1947
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-19 02:19:03
ustawa. Władze publiczne są obowiązane do zapewnienia szczególnej opieki zdrowotnej dzieciom, kobietom ciężarnym, osobom niepełnosprawnym i osobom w podeszłym wieku. Nie zmieściło mi się wszystko.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-19 07:39:27
Gdyby chodzilo o zdrowie mojego dziecka to nie czytalabym ustaw tylko pedzilabym z forsa w zebach tam gdzie sie da zeby mu pomoc. Kolejki to nie wina ustawy, a tego ze w twoim miescie az tyle ludzi ma problemy neurologiczne ze lekarze nie nadazaja z przyjeciem wszystkich w ciagu jednego dnia. Niestety wiekszosc lekarzy woli zatrudniac sie w prywatnych placowkach bo na panstwowych wcale tak dobrze nie placa (stad lapowkarstwo)-nie mozna miec do nich o to pretensji, kazdy by tak zrobil.

slowik11
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-06-19 00:23:57
Jako mąż i ojciec gdyby mojemu synkowi tak się stało lekarzowi który za to odpowiada skręcił bym kark na miejscu i czekał na wyrok

Mr.Spook
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-19 11:53:27
I co i zdechcnie sk(_)rwysyn, ja bym długo ucinał poszczególne kończyny, potem powoli miażdżył jądra... by ścierwo samo prosiło o śmierć...

MamWszy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-19 00:22:54
I gdzie ta "Deklaracja wiary"?

sedziadread
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-06-19 00:20:04
Wyr@chałem by truchło małego sk@rwesyna. a potem by go zjat . mmm , święrzutka ludzina aaaaj kisikisi

Sajmiria
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-06-18 23:59:19
komentarz usunięty przez użytkownika

yarmi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-18 23:46:37
To już nie wiocha... To już patologia w szpitalu!

kaszu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-18 23:26:27
Do tego samego szpitala trafiła moja żona tuż po poronieniu. Gdy łaskawie przyszedł Pan ordynator Ginekologi,moja żona zalana łzami pytała czy jest możliwa zła diagnoza. Ten powiedział: "Tu nie ma co ratować. Nóżki i raczki są osobno...". Zero empatii. Każdy z okolic Rybnika omija ten szpital,bo opinia o nim jest nie ciekawa.

PaniKitsune
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-18 23:20:46
Pokazać publicznie mordy tych lekarzy. W ogóle powinno się wieszać portrety takich bestii na słupach.

Beatmaker24
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-18 23:10:10
...a prokuratura?zasięga opini takich samych lekarzy...

Samsara
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-18 23:00:03
Najważniejsze że lekarze wywalczyli sobie klauzulę sumienia, więc pacjentów słodko i radośnie mogą pier...ć.

siusiek1988
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-06-18 21:55:35
"w zagrożonej ciąży" zanim pojechała do szpitala na wizycie u ginekolog która wystawiła skierowanie już stwierdzono brak tętna dziecka. Tak więc nie wiadomo jak to było

LenaK
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-06-18 22:23:16
Skoro tak bylo, to ginekolog powinna byla wezwac pogotowie

grigore
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-18 21:42:44
Tak na dobra sprawe to o kazda smierc na terenie szpitala mozna by winic lekarzy bo powinni temu zapobiegac.

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-19 07:44:57
i tak tez sie dzieje grigorek, jak pacjent umiera w szpitalu to na ogol mowi sie ze lekarze go wykonczyli a nie choroba. gdyby umarl w domu to bylo by inaczej.

Mr.Spook
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-19 11:57:03
U mnie diagnozowali zapalenie wyrostka 7 dni, aż mi się rozlał, lekarze, czekali na niewiadomo na co, jeszcze gronkowcem zakazili mnie brudasy, pitoliłem się z tym 1,5 roku...

wyrem
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-06-18 21:09:58
I tak krótko moja żona w szpitalu w Poznaniu czekała z skierowaniem pilnym od godziny 17 do godziny 23 na przyjęcie więc wcale mnie to nie dziwi , ludzie umierają w kolejkach i to nie jest przenośnia tylko przykry fakt

grigore
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-06-18 21:40:41
Racja, ale te kolejki skladaja sie z chorych ktorzy tak samo potrzebuja pomocy, wiec trzeba im pozwolic ten czas zabrac. Gorzej gdyby nikogo nie bylo, zadnych pacjentow a chory czeka bo doktor kawe pije.

kazsu
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-06-18 20:59:44
W Polsce to normalne. Mogę się założyć że nikt nie poniesie winy. Lekarze w Polsce to ( chociasz nie wszyscy)ludzie co powinni pomagać a nie szkodzić a tu strach iść do lekarza. Czlowieka traktują jak zło konieczne, którego jak najszybciej trzeba się pozbyć. Wyzyta prywatna - to już inna historia. Wszyscy sie dziwią że ludzie szukają pomocy u znachorów. A co mają robić. Czekać na specjalistę 2 lub więcej lat. Dlatego ani szpital ani lekarz nie poniesie kary. I ciągle będzie tak samo. Co innego gdyby ukradł batonika, to wtedy wszystkie służby by go ścigały.

siwythc666
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-06-18 20:38:06
jakby rodzina dała lekarzowi z 5 setek to sprawę by od ręki załatwił.... a tak jakimiś klauzurami się k.rwy zasłaniają......

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-06-18 20:22:24
A co mieli zrobic jak nie bylo ludzi a ona nie byla jedynym pilnym przypadkiem, inna ciaze zagrozona olac a te ratowac? a w czym ona lepsza od innej? Nieszczescia sie zdarzaja i kobiety poraniaja, rodza martwe dzieci, albo chore i mozna sobie winic lekarzy bo sama nie pomysli czym ciaze zagrozila i nie dopilnowala. Trzy godziny to wcale nie tak dlugo, a kto wie jak dziecko tak zaraz umarlo to moze juz nie bylo do odratowania. Zawsze sie szuka winnych w takich wypadkach, co sie ludziom dziwic.

lenkaya
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-06-18 21:12:14
ty chyba żartujesz,forszizel..tam były poważne zaniedbania.

forszizel
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-06-18 21:28:31
Ale jakie zaniedbania bo w tej wstawce nie jest to napisane. W internecie tez nic wiecej nie podaja poza tym ze przyjechala do szpitala autobusem. 3 godziny to naprawde nie tak dlugo na przyjecie do szpitala, a nieszczescie w tym ze w tym przypadku okazalo sie za dlugo i za pozno.Tak sie dzieje w wielu przypadkach codziennie jesli chodzi o zawaly czy wylewy na przyklad - pewne wypadki sa naglejsze niz mozliwosc udzielenia pomocy. Co znaczy slowo "pilne" wg lekarzy?Czy dokto nie mogl konkretniej okreslic co tam wybadal i nie musialaby czekac na badania?

forszizel
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-06-18 21:31:10
Jezeli uda sie jej udowodnic ze zagrozenie bylo spowodowane dzialaniem lekarzy to wygra ale jesli przyjechala juz z zagrozeniem i to tak powaznym, to lekarze umyja rece i powiedza ze i tak byloby za pozno. Kto wie moze ginekolog wyslal ja do szpitala widzac ze plod martwy tylko nie powiedzial jej prawdy.

grigore
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-06-18 21:39:07
Nie bylo zaniedban, po prostu nie bylo lekarzy stad opoznienie, zycie to nie DR House ze przybiegaja na zawolanie. A "pilne" ginekologa nic nie znaczy skoro sam stwierdzil ze nie ma potrzeby wzywania karetki bo nie jest tak zle, tetno bylo, wiec nie dzialal w pospiechu. Smierc plodu moze byc nagla tak jak u kazdego innego, w jednej chwili slabo niby nic wielkiego, a za chwile nie ma czlowieka, i dopoki lekarzami beda zwykli ludzie a nie bogowie dzialajacy cuda to takie rzeczy beda sie dziac. Szkoda rodziny, bo nic nie wygraja a tym bardziej dziecku zycia nie wroca.

lenkaya
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-06-18 21:48:24
miała skierowania od ginekologa z adnotacją,że pilne,pojechała autobusem bo na karetkę czekałaby za długo.w szpitalu najpierw biurokracja i procedury potem godziny czekania a na koniec okazuje się,że brakuje personelu.gdzie każda minuta jest na wagę złota.ale nie to jet najgorsze,skandaliczne są oświadczenia lekarzy o złym stanie dziecka.nie warto było..spisali dziecko na straty a nie wiadomo czy nie potoczyłoby się to inaczej gdyby pomoc nadeszła w porę

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-18 22:19:04
lenkaya szpital musi funkcjonowac wg okreslonych procedur bo inaczej bylby chaos i to bylo by grozniejsze niz ta biurokracja. A ze smierc przychodzi kiedy chce i w kolejkach nie czeka to juz inna kwestia. Nie bylo personelu, bo takie maja potrzeby lub mozliwosci zeby lekarze byli/nie byli w okreslonych godzinach. Fajnie by bylo gdyby czlowiek wchodzil ze smiercia na ramieniu do szpitala i w drzwach go uzdrawiali ale rzeczywistosc jest inna. Ta kobieta sama w wywiadzie mowi ze lekarka stwierdzila ze nie ma potrzeby wzywania karetki.

forszizel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-18 22:22:54
"Pilne" to nie jest zadna diagnoza ani termin medyczny bo w szpitalu kazdy przypadek jest pilny, ci co nie sa "pilni" to w domu leza. Pilny moze znaczyc ze ma byc przyjety tego samego dnia a niekoniecznie natychmiast.Natychmiast w miare mozliwosci a mozliwosci byly takie ze za 3 godziny. Zadna szkola medyczna czy kwalifikacje lekarskie tego nie zmienia, an tego ze lekarz czasem musi pojsc do domu i go nie ma na oddziale akurat w takim momencie. Przykra sprawa na pewno ale jak kolega powyzej zauwazyl lekarze sa tylko ludzmi.

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-18 22:27:49
Wiekszym nieszczesciem i niesprawiedliwoscia jest tutaj kruchosc zycia ludzkiego i zal ze tak latwo je stracic i brak kontroli nad tym. Matka zalamana to szuka winnych bo nie rozumie dlaczego tak sie stalo. Tak, dzieci tez czasem umieraja, i szuka sie winnych zeby zrozumiec czemu takie tragedie maja miejsce. Lekarze tez partacza czasami ale w tym przypadku to chyba nie mialo miejsca,bo lekarz nie mial juz nic do zrobienia, po prostu stalo sie nieszczescie. Czasem przegrywamy wyscig z czasem.

lenkaya
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-18 22:44:38
Rozumiem,że warunki są jakie są.Szpital powinien być jednak wyposażony odpowiednio nie tylko w sprzęt ale i w personel.To nie wina lekarzy ale systemu.Nikt nie oczekuje,że spędzą całe życie na oddziale.ludzie jednak płacą za opiekę medyczną i oczekują odpowiedniego traktowania.Myślisz,że tak samo potraktowana byłaby np żona ordynatora?

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-18 22:51:07
Mozemy miec wiecej lekarzy niz pacjentow a smierci to nie powstrzyma. Nie ma co narzekac na system bo porownojac umieralnosc noworodkow to mamy wspaniala opieke lekarska w porownaniu z tym co bylo w przeszlosci dajmy na to 80 lat temu. Zona ordynatora przyjechalaby z mezem ordynatorem, ale maz odrynator nie moze jezdzic ze wszystkimi zonami z okolicy. Zbyt wiekich cudow wymagamy od lekarzy a za malo od siebie jesli chodzi o kwestie zdrowia ogolnie.

lenkaya
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-06-18 23:11:01
Są przypadki które wymagają natychmiastowej interwencji i takie kiedy upływający czas nie wpływa znacząco na stan pacjenta.priorytetowe w tym przypadku było ratowanie życia a nie granie na zwłokę poprzez biurokratyczne sztuczki a na koniec tłumaczenia,że dziecko było prawie martwe.Kiedy przybyła,żyło.Nikt nie miałby pretensji gdyby cokolwiek uczyniono.ale tam rozłożyli ręce i kazali czekać

forszizel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-18 23:22:25
Zgadza sie, sa przypadki powazne w ktorych 3 godziny nie robia roznicy a sa takie w ktorych liczy sie kazda sekunda. W tym przypadku rozpoznano inaczej niz bylo rzeczywiscie, ale widocznie nic nie wskazywalo na to ze dzieje sie cos bardzo zlego, np. kobieta nie krwawila. Nie zawsze wszystko widac od razu, czasem niewinne objawy koncza sie smiercia a czasem sa po prostu niewinne.Nagle powiklanie i szybka smierc, lekarz nic na to nie poradzi, zwlaszcza jesli jest nieobecny lub zajety ratowaniem innego pacjenta.

scalak1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-18 20:15:17
komentarz usunięty przez użytkownika

ramzesx
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-06-18 19:44:20
Ten system jest do niczego. Powinno być więcej lekarzy w Polsce. Mamy ich zdecydowanie mniej na 1000 mieszkańców niż inne kraje. Ludzie w Polsce to durnie, zamiast studiować medycynę, gdzie jest i praca i kasa, to studiują pierdoły typu turystyka i rekreacja, pedagogika, socjologia, architektura wnętrz, projektowanie ogrodów, i dziesiątki innych kierunków po których i tak tego wyuczonego zawodu nie będą wykonywać. Na medycynie powinno być więcej miejsc, a nie, wielu co by chciało się nie dostaje, studiują jakieś fizjoterapie, wiedzę o zdrowiu, biologię, aptekarstwo itp. Mogłaby też być większa

ramzesx
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-18 19:49:15
konkurencja, krótsze kolejki na wizyty i mniejsze opłaty prywatnie. Ludzie są głupi, kraj jest chory, zamiast zwiększać tutaj limity, to jest pełno niepotrzebnych w takiej ilości absolwentów po mniej przydatnych na rynku kierunkach. Oczywiście studiujący za darmo w PL powinni po studiach tu swoje odpracować albo spłacić je jeśli zechcą szybko wyjechać na zachód.

forszizel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-18 20:28:00
Moze nie wiecej lekarzy powinno byc a wiecej zdrowych ludzi. Zdrowie jest wyjsciem z sytuacji a nie produkowanie wiecej konowalow, zeby wiecej tabletek, wiecej chorob, wiecej szpitali i cmentarzy.

sokolek2
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-18 21:36:32
Studiujesz medycynę/jesteś lekarzem? :-) Co to w ogóle za stwierdzenie - ludzie w kraju X są głupi, bo nie chcą studiować kierunku X, wybierając kierunek Y. Zresztą mój drogi kierunki medyczne są przepełnione, mnóstwo ludzi się nie dostaje, więc Twoją teorię o kant dupy można co najwyżej rozbić.

Mr.Spook
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-06-19 12:03:58
Moi kumple z LO, pokończyli medycynę, na 200 lekarzy jest 80 rezydentur specjalizacyjnych,kasy ponoć na nie nie ma, i co, czekają, w zawieszeniu na rezydentury w szpitalach parę lat bo towarzystwo klanowe, jakoś ma pierwszeństwo. Ale budynki ZUSu muszą być odj3nane, państwowi dyrektorzy muszą zasuwać BMW 7 full opcja.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-19 12:33:51
@ramzesx, popisałeś się totalnym debilizmem. Gratuluję, nie każdy potrafi się otwarcie przyznać do głupoty.

ramzesx
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-06-19 15:57:17
Tak, jesteście durniami. Kierunki medyczne są przepełnione? Co to za argument? Ważne są fakty, a te są takie, że mamy najmniej lekarzy na 1000 mieszkańców w UE. Większa liczba lekarzy, to większa konkurencja wśród nich, krótsze kolejki i mniejsze opłaty. A kasty powinno się likwidować, czyli utrudnienia wejścia do zawodu, to jasne. Byłaby większa konkurencja, więcej prywatnych klinik, ludzie nie musieliby czekać na te państwowe fuchy dobrze opłacone. Lekarz nie musi zarabiać 15 tys., wielu ludzi chciałoby mieć te 5. Ale widać jesteście zbyt ociężali umysłowo, żeby to ogarnąć.

ramzesx
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-06-19 16:00:54
@forszizel - zatem jeśli kiedyś zdarzy ci się zachorować - lekarz powinien ci powiedzieć, że się tobą nie zajmie, bo mogłeś się tak prowadzić by nie zachorować. Twemu dziecku tego nie życzę, bo wielu chorób się nie wybiera.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-19 17:05:55
@ramzesx, kim jesteś z wykształcenia i zawodu?

lenkaya
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-18 19:40:59
daję plus,bo to dobra wstawka,sama wrzuciłam to, wczoraj.

fati65
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-18 19:24:02
Póki lekarze nie zaczną sami ponosic odpowiedzialności i płacic grube odszkodowania nic się nie zmieni .

lalbal
    Ocena: 25 (glosow:31)
2014-06-18 19:16:07
a może by tak każdy lekarz po studiach pojechał na parę lat na misję nauczyć się pokory i pomagać ludziom

artek66
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-06-18 18:51:15
Bedzie sie tak działo dopóki społeczenstwo polskie nie zrozumie ze to sa celowe działania w celu zagłady tego narodu !! Wszystkie chwyty dozwolone...usmiercanie noworodków, dzieci, przyzwolenia na gwałty, morderstwa i wszelkie patologie, masowa ucieczka polakow za granice w celu znalezienia sobie, niby to lepszej pracy, ciagłe życie w stresie i napieciu powodujace przedwczesna śmierć, lecznictwo skierowane na usmiercanie i w koncu, wiek emerytalny podniesiony do absurdu !! LUDZISKA !! Trzeba wyjść na ulice i rozgonić tą Żydowska chołote !! Popatrzcie kto wami rzadzi od 25 lat i co z tego maci

Liberte
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-18 18:47:19
Trzy godziny to i tak jakby od ręki, ja na możliwość konsultacji ortopedycznej po wypadku miałem czekać 2,5 miesiąca mimo iż posiadałem skierowanie z pogotowia w trybie cito.

les_vil
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-06-18 18:45:05
komentarz usunięty przez użytkownika

owcazogorkowca
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-06-18 11:01:45
Patologia Obywatelska i jej reformy:)- Ale przecież... "PO-laczki nic się nie stało i choć dymają nas w kakao to przecież nic się nie stałooo, niiiic się nie stałoooo, heeeej nic się nie staaaaałooo". Wódzia jest? Jest. "Gryl" jest? Jest? To czego wam jeszcze do szczęścia potrzeba oprócz TVNu? :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400