lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
TO NIE BĘDZIE TYRAŁ ZA GŁODOWE PENSJE WY TĘPE .UJE !!!
główna
Dodano: 02.07.2014, 23:37:41   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 288  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(187)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lukaszenka17
2014-07-03 00:42:42
Ocena: 61(glosow:93)-+
Co to za dane? Jak oferują 7,30 pln na godzinę to co w tym dziwnego? Netto w Polsce Polak powinien zarabiać 25 złoty na godzinę żeby jakoś żyć... Na czarno pracuj albo nie, różnica jest taka: z ubezpieczeniem 7 pln na h, bez ubezpieczania 10 pln na h. Do lekarza chodzi się prywatnie, do emerytury dożyje co piąty Polak(o ile nie podwyższą)... Dla mnie to jest pierdo... medialne, bezrobocie na wysokości 15-20%, umowy śmieciowe... ale propaganda pracuję i idioci się na to też znajdują... gratulację!

andrzej67k
2014-07-23 12:34:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niech zaczną odpowiednio płacić!

skaner10
2014-07-16 12:49:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
poza politykami i kościołem mamy jeszcze jedna zawodowa grupę łgarzy to dziennikarze, bo nie sposób uzasadnić takich "artykułów" głupotą, dziennikarstwo nawet najpoczytniejszych periodyków jest na poziomie gazetki szkolnej w gimnazjum , a tak na marginesie , przyszedł do mnie w zeszłym tygodniu na kawę "polski przedsiębiorca" przez godzinę żalił się jak mu ciężko, bo podatki , bo przepisy bo ceny paliwa itp. w wczoraj przyjechał do mnie BMW X6 , nie wiem czy śmiać się czy płakać

Baster7
2014-07-12 15:38:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo Urząd Pracy daje prace... osobom w nim zatrudnionym.

Matel88Pl
2014-07-12 12:26:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Szukają nie wiadomo kogo z doświadczeniem po 5 lat ze statusem studenta z zaświadczenim o niepełnosprawności na umowę o dzieło/zlecenie po 12 h dziennie plus ewentualne weekendy, z własną bazą klientów z własnym samochodem, no i zarobki adekwatne do wyników (czyli albo zarobisz albo gówno z tego i jeszcze dołożysz), a jak z podstawa to 1500 na rękę.

DelBoy
2014-07-11 21:09:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Niech ostatni zgasi światło !

majtek5
2014-07-11 17:53:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
jak gówno płacą to się nie dziwię

cavefalcon
2014-07-11 12:32:16
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

julu
2014-07-11 11:22:36
Ocena: -5(glosow:9)-+
Najlepiej nierobom dać 100 na godzinę, trzy godziny pracy dziennie w tym 2 przerwy na papieroska i trzy miesiące urlopu płatnego. Bo przecież za mniej nie będzie robił. Sory taki klimat.

merlinseducer
2014-07-10 23:21:30
Ocena: 3(glosow:5)-+
Bo od lat się powtarza, że wykwalifikowanych pracowników jest niewielu. Dlaczego? Bo uczy się humanistów, polscy pracownicy rzadko kończą kursy, czy poszerzają kwalifikacje, a normą jest ślizganie się. Każdy, kto stara się bardziej niż reszta kolegów postrzegany jest jako członek "wyścigu szczurów". Sorry, ale jeśli chcesz zarabiać więcej niż reszta, musisz starać się bardziej niż reszta. Doskonały przykład: HANDLOWIEC. Większość ludzi brzydzi się pracą w handlu, tymczasem mediana to 2.000 NA RĘKĘ. Górne 25% handlowców zarabia 3.000 i więcej. A 5% najlepszych zarabia pow. 6.000!

duck4uall
2014-07-10 23:00:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ja myslalem ze srednio polak zarabia 6000,- pln brutto

thazael
2014-07-10 19:21:02
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ma.zi
2014-07-10 19:34:05
Ocena: 2(glosow:10)-+
narzekasz na podatki, a prawda jest taka że to pracodawcy skubią pracownika jak się, w ich przekonaniu jak ktoś teraz robi za 1200 to nawet jak zlikwidują podatki to dalej będzie robił za tyle samo, po co wiec mu płacić więcej skoro można wziąć dla siebie i te wszystkie obecne składki zamiast pracownikowi przypadną pracodawcy bo u nas ludzie maja taką mentalność, jak ktoś kogoś zatrudnia to uważa że pracownikowi wyrządza wielką łaskę, za którą tenże powinien być mu wdzięczny - wszakże ma za co do gara co włożyć..

Nieznany-Sprawca
2014-07-10 19:07:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
Bo fajnie być studentem !!! Wybrać kierunek łatwy i bez przyszłości a nie technikum zawodowe lub szkołę zawodową !!! I tak to jest że kilku "kierowników" przypada na jednego pracownika z kwalifikacjami i doświadczeniem (minimalnym bo minimalnym ale doświadczeniem zdobytym na warsztatach lub stażu szkolnym)A stanowisk kierowniczych jest mało !!! No i ci wszyscy "kierownicy po "super" studiach niestety podają frytki lub szukają pracy !!!

toudy666
2014-07-13 15:26:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Akurat większość pracowników typowo zawodowych i techników ucieka z kraju za granicę, bo u nas oferuje się im kiepskie zarobki. W co drugim Urzędzie Pracy : spawacz - 1600 brutto, branża budowlana to praktycznie sama szara strefa, będąc np. operatorem CNC nie czekałbym na nikogo tylko jechał do Niemiec. A no i jak możesz to opowiedz mi w którym miejscu przyjmują ludzi po szkole zawodowej z doświadczeniem zdobytym tylko w szkole i na warsztatach bo jestem BARDZO ciekaw gdzie przyjmą cię bez minimum 3 letniego dośw.

natec87
2014-07-10 18:38:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Załamałem się totalnie. Facet potrzebował kierowcy C+E i operatora koparki w jednym. Zgłosiłem się i jako że mam te uprawnienia wziął mnie na próbę. Na Tydzień czasu oczywiście na czarno. Zdziwiło mnie to, że przez tydzień kazał mi odwalać czarną robote. Czyli układanie na placu stosu poskręcanych metalowych belek "trawerzów". Były one tak ciężkie, że samemu trzeba nasuwać raz jedną raz drugą strone. W inny sposób bez 2 osoby lub maszyny jedna osoba nie da rady. po usprzatnieciu placu podziekował zapłacił 7zł za godzine. a dzień wczesniej mówił ze zatrudni na stałe.Potrzebow

Samwise_Gamgee
2014-07-12 04:39:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
dlaczego ruszyłeś palcem bez podpisania umowy? młodzi uważajcie, bo coraz częściej o tym słysze, firmy biorą młodych niby na próbe na pare dni, mlodzi odwalają najgorsze fuchy a potem kopa, tobie chociaż zapłacili

Marmur87
2014-07-10 12:25:04
Ocena: 2(glosow:12)-+
Bo większość sensownych ludzi pracuje za granicą, a ci co zostali to głownie odpad ludzki, pijaki, patologia i ogólnie obraz nędzy i rozpaczy. Taka prawda o 90% bezrobotnych. To po prostu zawodowe nieroby.

xkobra
2014-07-10 12:40:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
a ty nalezysz do tych odpadkow czy do obrazu nedzy i rozpaczy bo raczej watpie zeby do tych sensownych

pete78
2014-07-10 19:41:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
ale Marmur87 ma racje, nie odbieraj tego osobiście tylko zdaj sobie sprawę z tego, że większość tego co zostało to patologiczne odpady z wielodzietnych pijackich rodzin.Są to takie osoby ,które tylko patrzą gdzie tu można zaje..ć właz od studzienki ,żeby ,mieć za co chlać,a jak zaproponujesz mu kopanie rowu za kasę to pierwsze co zrobi to opierd..li łopatę którą ma pracować za flaszkę piwa.

awesomebeauty
2014-07-10 11:38:19
Ocena: 8(glosow:8)-+
Niestety ryba zawsze psuje sie od głowy. Skąd ci wszyscy ludzie mają brać przyklad. Rząd kradnie, pracodawca kradnie no I pracownik kradnie, bo głupi byłby jakby nie kradł. Wszystkich zrobili europejczykami to czemu za zachodnia granicą niemiec ma 1200 euroskow a ją 300 ceny zrownali z niemcami ale zarobki zostały z ruskimi. Jak polski pracodawca nie zacznie płacić te pieniądze mu wyjdą z firmy inna droga. Póki sie tego nie naucza będą wpadali w coraz większą patologie. Dlaczego na zachodzie pracownicy nie kradną nie kombinuja, bo im sie to poprostu nie opłaca.

maras2604
2014-07-10 17:25:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
co wy ludzie bredzicie? otworz sobie firme i plac ludzia po 30 zl netto na h, zobaczymy jak dlugo sobie popracujesz? problem nie lezy po stronie pracodawcow bo oni ledwie wiaza koniec z koncem, problem lezy po stronie rzadu ktory zabiera polowe twojej wyplaty i polowe zarobku twojego pracodawcy, gdyby panstwo tak nie okradalo przedsiebiorcow to po 1 zwykly pracownik mogl by wiecej zarobic a po 2 spadly by znacznie koszty produkcji dzieki czemu spadly by i ceny proste jak drut!

nikeson6
2014-07-11 12:25:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
to co piszesz maras jest prawdą, ale nie chodzi o tych uczciwych pracodawców co się dzielą z pracownikiem płacąc mu godziwe pieniądze, tylko o wykorzystywaczy co zawsze będą płacić minimalną, ile by nie zarabiali. Takim jeżeli prowadzenie biznesu się nie opłaca to niech się za niego nie zabierają. Nie zmienia to faktu że rzeczywiście koszty zatrudnienia pracownika i prowadzenia drobnego biznesu są za wysokie w Polsce.

toudy666
2014-07-10 11:36:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
To i tak dobrze że w artykule nie wspominali o takich świetnych ofertach jak praca dla ratownika medycznego z (uwaga!) orzeczeniem o niepełnosprawności - ciekaw jestem jak on będzie trzymał nosze ... Ofc za najniższą krajową

sangre666
2014-07-10 10:38:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie o głodowe pensje chodzi. Pracodawcy nie mogą znaleźć bo na zmywak trzeba mieć minimum średnie wykształcenie ( widziałem ogłoszenia, że MATURA OBOWIĄZKOWO). Pomoc kuchenna - 2 lata doświadczenia, kelner 5 lat, asystent kucharza 8lat doświadczenia. I to wcale nie do restauracji w pięciogwiazdkowym hotelu w wielkim mieście, a do małego pensjonatu w beskidach. Albo ośrodek wypoczynkowy - do utrzymywania terenów zielonych (ogrodnik mówiąc prościej) pan chciał z 5 latami doświadczenia. W obowiązkach - koszenie trawnika kosiarką spalinową.

sangre666
2014-07-10 10:40:28
Ocena: -3(glosow:3)-+
I zaraz ktoś napisze, że pensja nie starczy na życie. Lepiej siedzieć z dupą do góry i nie mieć NIC. No pewnie.

toudy666
2014-07-10 11:33:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
Lepiej za to przyjąć wszystko co ci podstawią pod nos ?? To co się dzieje w tym kraju to zwyczajny dumping wynagrodzenia, bo lepiej stracić dwa miesiące na szukanie kogoś co weźmie robotę za 5zł/h brutto niż zatrudnić za normalną stawkę.Dostając te 5zł brutto masz w miesiącu jakieś 1034 robiąc 10 dyżurów po 24h na ochronie, wynajem pokoju (nie mieszkania) co najmniej 300 zł (w większych miastach nawet 2x więcej), media ze 300, żarcie niech będzie koło 200 i już zostało Ci 234 zł, jak palisz to jesteś już w dupie, dolicz jeszcze paliwo i auto, a czasem lekarza jak coś się stanie ...

sangre666
2014-07-10 13:34:15
Ocena: -3(glosow:3)-+
To że ty chcesz żyć jak król, nie znaczy że każdy chce. Ja chce po prostu żyć. Leć do bruskseli jak to korwin cwaniak zrobił. Będziesz żył jak król.

toudy666
2014-07-13 15:12:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wiem czy zauważyłeś ale z tego prostego liczenia (które nie jest może zbyt dokładne, ale niebędę bawił się w rzeczoznawcę na potrzeby portalu internetowego) wynika że wielu osób w większych ośrodkach nie stać na to, aby w ogóle się utrzymać, mieszkają po 5 osób w jednym budynku itp. historie ... Jeśli to jest twoim zdaniem życie ponad stan no to rzeczywiście nie mamy o czym dyskutować

durthu
2014-07-10 09:19:22
Ocena: 5(glosow:9)-+
W moim powiecie oferują 4,5 (stacja benzynowa) lub 6,5 (rozbiór wołowy) i 7 (budowa) - ale ile się nasłuchasz w jakiej to "międzynarodowej" i "prestiżowej" firmie z wielkimi kontaktami na całym świecie i wspaniała kadrą będziesz "robić" to kabarety się chowają.

LosMackos
2014-07-10 08:48:47
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jak kupujecie wszystko "zachodnie", nawet jedzenie (vide LIDL), to się nie dziwcie, że nie ma tu kapitału i oferuje się Wam 7zł za godzinę.

toudy666
2014-07-10 11:43:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie ma kapitału bo nie ma produkcji.

cozabzdet
2014-07-10 19:35:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ludzie kupują tam, gdzie jest taniej. Jak będą mieli hajs, to będą mogli się bawić w patriotów ekonomicznych.

toudy666
2014-07-13 15:20:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do zabawy w patriotę ekonomicznego potrzebne są przede wszystkim produkty "rodzime" , kraje neo-kolonialne oferują zaś tylko usługi, dlatego masz to co oglądasz codziennie przez okno. Pomijam już fakt że jak kapitał nie będzie stąd odpływał za granicę to ludzie będą mieli hajs i kupią rodzime produkty a koniunktura się nakręci. Czemu japończycy jeżdżą Hondą, jankesi Fordem a polak starym 20letnim Golfem albo BMW (przy tym drugim lansująć się jeszcze jak idiota) ?

thazael
2014-07-10 07:50:40
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

LosMackos
2014-07-10 09:34:14
Ocena: 0(glosow:6)-+
Koszt pracy to jedno, ale ciekawostką dla każdego leminga jest to, że u Niemców czy Francuzów koszty pracy są znacznie wyższe... Odpowiedzią jest kapitał i wszystko co do niego prowadzi, włącznie z patriotyzmem gospodarczym. Ale i tak lemingi przy najbliższych wyborach pójdą, głos na PO oddadzą (bo PIS się boją)...

grzesiekx
2014-07-10 06:43:40
Ocena: 6(glosow:8)-+
PO 1 pensje są małe (albo bardziej precyzyjnie pensje nie starczą na normalne życie), powód - wysokie podatki. Nie wszyscy pracodawcy są skąpi bo niektórzy nie mają z czego więcej zapłacić bo płaci olbrzymie podatki, potem nasze pensje są ponownie opodatkowane kupując coś. PO 2 brakuje nam fachowców bo pozamykali zawodówki a technika stały się niemodne i mają słaby poziom (są oczywiście wyjątki), narobiło się za to półgłówków z wyższym wykształceniem którzy prostych czynności nie potrafią. PO 3 zawsze jakaś część ludzi nie będzie chciała pracować bo wolą żyć z zasiłku lub pracować na cza

grzesiekx
2014-07-10 06:48:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
My oczywiście mamy taki sprytny rząd że zaraz będą prezentować jakieś POmylone statystyki i będą nam wmawiać że jesteśmy przecież wspaniale rozwijającym się krajem stadko baranków grzecznie zagłosuje na PO lub nie pójdzie w ogóle nie pójdzie głosować co praktycznie wyjdzie na to samo (przypominam że prezydent warszawy nie została odwołana bo ludziom się nie chciało). Kiedy ludzie w końcu zrozumieją że nawet jeżeli 20% ludzi pójdzie na wybory i 10% z nich odda głosy na PO to oni będą dalej rządzić! Chcecie to zmienić to głosujcie na te partie które chcą zmienić ten popieprzony system.

tomi2000
2014-07-10 08:56:38
Ocena: -1(glosow:5)-+
:D:D:D Brakuje fachowców, bo pozamykali zawodówki, są tylko półgłówki z wyższym wykształceniem, którzy nic nie potrafią zrobić. Typowe myślenie robola, jak nie machasz łopatą to nie pracujesz. "Co tam taki inżynierek? Postuka trochę w komputer, przejdzie się w fartuchu po hali i nic nie robi. Za to ja cały dzień przy taśmie, to się narobię"

grzesiekx
2014-07-10 09:59:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
Posłuchaj kolego tomi2000 żeby nie było niejasności, skończyłem zawodówkę, potem techników i studia inżynierskie, od wielu lat pracuje w zawodzie gdzie nadzoruje również pracę innych ludzi i uwierz mi że wiem o czym mówię. Obecny poziom kształcenia jest bardzo niski, technika poza kilkoma wyjątkami nie potrafią przystosować uczni do potrzeb obecnego rynku zaś na studiach jest za wiele niepotrzebnych kierunków oraz zbyt łatwo można je ukończyć co rozleniwia nawet zdolnych studentów (wiem o tym bo obecnie robię magisterkę zaocznie i poziom jest słaby mimo że uczelnia jest OK)

tomi2000
2014-07-10 10:19:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Problem z niedouczonymi absolwentami studiów jest taki, że uczelnie zaczęły na nich zarabiać. Najpierw powstały Prywatne Wyższe Szkoły Bankowości i Tipsologii, no to szacowne placówki zaczęły produkować absolwentów za kasę na zaocznych. Wartość kierunku poznaje się m.in. o tym, ilu go ukończyło w stosunku do ilości studentów na początku. Ja kończyłem PWr dziennie. Zaczęło nas ok. 70 osób na kierunku, po roku zostało 13 (sic!). Potem kończyłem jeszcze podyplomówkę i tu już wszyscy zdali. Może się uczyliśmy, ale po co relegować płatnika?

tomi2000
2014-07-10 10:24:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
A pracodawcy nie mogą oczekiwać, że szkoła wyższa wypuści absolwentów gotowych z miejsca objąć konkretne stanowisko akurat w ich firmie. To robią zawodówki. Przykładowo spawacz może spawać wszędzie, informatyk często musi wdrożyć się w system. Studia mają dać horyzont, nauczyć pewnej kultury intelektualnej. W londyńskim City, na wysokich stanowiskach analitycznych w tamtejszych instytucjach finansowych chętnie zatrudnia się fizyków. Dlaczego akurat fizyków? Bo wychodzą z założenia, że jak nauczył się fizyki to da radę nauczyć się wszystkiego.

grzesiekx
2014-07-10 12:19:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie tylko zawodówki są lub były w stanie przygotować porządnie do zawodu, mogę ci podać kilka przykładów: Technikum Mechaniczne w Bolesławcu przygotowuje swoich uczniów bardzo dobrze do zawodu (mówię oczywiście o tych którym zależy), wiem też od kolegów z KGHM że bardzo chętnie przyjmują absolwentów AGH. Ja sam nauczyłem się bardzo dużo w technikum mechanicznym które już nie istnieje (Operator Obrabiarek Skrawających). Szkoda tylko że wiele takich szkół zostało zamkniętych a młodych ludzi kształci się w ogólniakach i karmi się ich bzdurami że studia gwarantują pracę.

Melanz89
2014-07-10 01:58:24
Ocena: 6(glosow:8)-+
Polska to średnia zarobków to pięć tysięcy... szkoda tylko ,że w pięć miesięcy.

Melanz89
2014-07-10 02:06:24
Ocena: 7(glosow:9)-+
Edit (zamiast TO chciałem napisać - TU) czego się spodziewać po kraju w którym dominują złodzieje (politycy) czy te 12 tys na miesiąc to mało za kłamstwa i nic nie robienie ? człowiek zapier... za te 2 tys złotych a oni sobie jedzą kolację za 1350 zł ;/ albo jakieś afery podsłuchowe. Kur... kogo to interesuje ?! NIECH POWIEDZĄ O ZŁODZIEJSTWIE JAKIE JEST W POLSCE! każdy tylko obiecuje a ludziom żyje się coraz gorzej ponieważ ceny idą w górę a wypłata jest taka sama.

kamil.la.50
2014-07-10 01:57:20
Ocena: 6(glosow:8)-+
To nie paradoks, tylko smutne realia. Pracuje w jednym z Krakowskich magazynów, 2000zł na rękę, umowa o prace, pełne świadczenia, dodatki, premie, wymagania prawie zerowe, dyscyplina jak w przedszkolu, o wysiłku nie ma mowy. Firma się rozwija, cały czas rekrutuje nowych ludzi i tu pojawia się problem, przychodzą sami debile, lenie, gówniarze co mylą szkołę z pracą. Sam jestem pracownikiem, więc nie stoję po stronie firmy, ale to co widzę, mnie przeraża. Sytuacja rynku pracy doprowadziła firmę to takich metod, jak płacenie 500zł za sprowadzenie do pracy każdej osoby która przepracuje 3 miesiące

ZeuS112
2014-07-10 16:20:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
takie życie, gdybym miał taki zakład pracy obok siebie, nie byłoby mnie dłużej na bezrobociu.

stiller1
2014-07-10 01:35:08
Ocena: 1(glosow:9)-+
Jaki paradoks?! Jasne, że nie mogą znaleźć... Dokładnie to co napisał lukaszena17 Oto rozwiązanie tego "paradoksu". Sam pracuje na czarno w takiej firmie. Najlepiej jakbym pracowała całkowicie za darmo, bo pan właściciel musi kupić córeczce (5 lat) nowy tablet. A kacap pyta się jak się pisze "dla mnie" - razem - czy osobno. Tacy ludzie pod rządami PO robią kasę.

tomi2000
2014-07-10 08:51:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niestety pod każdymi innymi też będą robić

toudy666
2014-07-10 11:39:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wyobrażam sobie człowieka bez kwalifikacji na wyższych stanowiskach inżynieryjnych w rozwiniętych krajach np. Japonii ...

jxxx71
2014-07-10 00:40:11
Ocena: -1(glosow:11)-+
Dolicz jeszcze miesiąc urlopu płaconego przez pracodawcę, i miesiąc chorobowego płaconego przez pracodawcę. Jak się ma działalność nie dostaje się nic z tego co ma pracownik. SOCJALIZM KOSZTUJE, minimalna płaca kosztuje pracodawcę ~15zł/godzinę. NIECH CI CO NARZEKAJĄ ZAKŁADAJĄ FIRMY, ZATRUDNIAJĄ I PŁACĄ NAWET 30ZŁ ZA GODZINĘ!!!! nie mam nic przeciw temu.

toudy666
2014-07-10 11:40:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sytuacja pracodawcy jest o niebo lepsza niż pracownika, jeśli twierdzisz że jest inaczej to albo nie znasz kodeksu pracy albo ściemniasz

Samwise_Gamgee
2014-07-12 04:48:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
to straaszne, jakim prawem niewolnik ma urlop!! socjalizm kosztuje? swego czasu dorabiałam sprzątając za 5zł/h na umowe zlecenie bez uropu, chorobowego itd, gdy pośliznęłam sie i złamałam ręke zostałam bez niczego, pracodawca dał mi kopa bo nie będzie czekał aż ręka sie zrośnie, ponieważ nie miałam ubezpieczenia zostałam bez grosza, jakby nie mąż zdechłabym z głodu, bo na śmieciówce kuroniówki nie ma, takiej zapwne niesocjalistycznj Polski chcą "pracodawcy"

bajubaju
2014-07-10 00:30:26
Ocena: 4(glosow:4)-+
Bo Celujący z religii nie wystarcza.

Xandu89
2014-07-10 00:11:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Może dlatego, że niektóre firmy mają z kosmosu wymagania? I to, że jest jakiś bezrobotny nie znaczy, że nadaje się do każdej pracy, bo nie ma takiej osoby.

jugi42
2014-07-10 05:56:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
zgadzam się, miałem propozycję stażu, ale właścicielka miała takie wymagania, że dopiero facet na emeryturze je spełniał wiec nikogo nie zatrudniła

toudy666
2014-07-13 15:35:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Całkiem niedawno spotkałem się z ofertą stażu zawodowego w UP bez gwarancji zatrudnienia na ustawowy okres po odbyciu stażu, w wymaganiach wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat.B , znajomość 2 języków obcych (ale łaskawie tylko komunikatywna, pierdoły typu office pomijam ale również wymagane) to wszystko za wspaniałe 900 złociszy (bo staż był z funduszu Europejskiego inaczej byłoby jeszcze -200zł)

grigore
2014-07-09 23:38:34
Ocena: 3(glosow:11)-+
Przerazajace komentarze - pierd*ole nie wracam do kraju!

minutsa
2014-07-10 11:14:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja żałuje że zjechałem

KurdePL
2014-07-10 15:39:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Też trochę żałuje, że zjechałem i zastanawiam się czy nie zabrać dziewczyny i wyjechać

bezpieczna123
2014-07-10 15:47:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja to nawet opcji powrotu do polski nie biore pod uwage.

pajakpajak
2014-07-09 23:28:34
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

toudy666
2014-07-10 11:50:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Roszczeniowa postawa z reguły dotyczy tych co w ogóle nie pracują tylko pobierają świadczenia z MOPSu itp. a koszty pracy są pokłosiem idiotycznego systemu podatkowego w naszym kraju, zagraniczne firmy zwolnione zostają z podatku więc rząd dokręca śrubę pracodawcom krajowym

ziarko1
2014-07-09 23:27:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
ci co mieli naprawde kwalfikacje to wyjechali na zachod robic w duzych korpo za gruba kase a nie za kuroniowke

dryga4ever
2014-07-09 23:01:29
Ocena: 3(glosow:7)-+
Pensje pracownik powinien dostawać do ręki całą brutto+to co pracodawca płaci o czym pracownik nawet nie wie i sam odprowadzać wszystkie składki wtedy byłoby dla pracownika jasne przez kogo jest ruch.ny.Pracownik dostający na rękę teraz chyba ok 1240 zł kosztuje pracodawcę około 2100 a myśli że 1680. wynagrodzenie 2000 netto dla pracownika to koszt pracodawcy około 3400 zł ale to pracodawca zawsze wychodzi na ch.ja.

Python013
2014-07-09 23:32:30
Ocena: 5(glosow:17)-+
Skończ pierniczyć takie rzeczy bo aż mdli. Jak to jest, że np. chleb w Polsce kosztuje około 4,50 a w Holi czy u Niemiaszków deczko ponad 1 euro czyli cena bochenka jest praktycznie taka sama jak u nas z tym, że piekarz na "zachodzie" zarobi netto 900-1200 oiro minimum, czyli 4 razy więcej jak u nas a i tak piekarnię opłaca się im prowadzić i ludzi zatrudniać.

batonil
2014-07-09 23:38:37
Ocena: 5(glosow:7)-+
W pełni zgadzam się z Python013 ja zazwyczaj przeliczam to na czas pracy. Niemiec za godzine pracy kupi około 7 litrów paliwa a Polak 2 pod warunkiem że ma super prace. Ceny są prawie te same w przeliczeniu a wypłaty to stosunek 1:4.

C2ShadowMan
2014-07-10 00:29:18
Ocena: 5(glosow:7)-+
Python013 bo na Zachodzie majątek robią pokoleniami, a u nas biznesmeni chcą w rok dorobić się tego, czego na zachodzie przedsiębiorcy dorabiali się latami.

pirelli
2014-07-10 07:56:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Python013 gdzie mieszkasz , że chleb masz po 4,5 ja kupuje po 2 zł

Python013
2014-07-10 10:13:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
Za 2PLN to tylko w marketach widziałem nedzne imitacje chleba i to z tych gotowców głęboko mrożonych.

batonil
2014-07-09 22:59:38
Ocena: 9(glosow:11)-+
Niestety nie można generalizować. Jedne firmy ledwo przędą bo koszty są zbyt duże, pracownicy kradną albo co bądź na chorobowym siedzą. Pracownik ma 1200 na rękę a właściciel ledwo 3 tyś ma dla siebie. Natomiast są też firmy gdzie pracownik ma od 3 do 6 zł/h oczywiście umowa śmieciowa a właściciel ma 50tyś i jeszcze mu mało. Jest też bardzo dużo nieodpowiedzialnych i leniwych pracowników, ale są też pracownicy oddani i sumienni. Każda taka sprawa jest inna. Jednak nie da się ukryć, pod względem pracy w naszym kraju jest do mega wielkiej czarnej DUPY.

davidbrian35175
2014-07-09 22:44:39
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dobre, tylko gdzie tu wiocha?

mingus33
2014-07-09 22:43:23
Ocena: 0(glosow:6)-+
bo ludzie "o odpowiednich kwalifikacjach" już dawno pracują na zachodzie za godziwe pieniądze. ci co pozostali, to albo magister czegoś tam niepotrzebnego albo absolwent bez doświadczenia. tak czy owak podejmą pracę nie w swoim zawodzie i na czarno, bo nie opłaca się zatrudniać ze względu na duże koszty utrzymania pracownika.

JeannYine
2014-07-09 22:39:15
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jaki w tym paradoks??? Szukają jeleni co będą tyrać za parę złotych... tu sie zgodzę- lepiej nie pracować niż być niewolnikiem.

TheMaciej
2014-07-09 22:39:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
Taaa na 10 co ich przyjmujemy przychodzi 7 z czego dwóch od razu do zwolnienia bo w pierwszy dzień ponad promil.

rzeznianumer5
2014-07-09 22:36:31
Ocena: 8(glosow:8)-+
1/3 firm nie może znaleźć operatora koparki podczas gdy 2 miliony magistrów filozofii, psychologii i astronomii nie może znaleźć pracy. Dziwne w ..uj.

vacarius
2014-07-09 23:09:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
Bo państwo kształci nikomu niepotrzebnych magistrów a nie kształci operatorów koparki. Jak już nie kształcą operatorów koparki to mogliby znieść wymóg posiadania takich uprawnień.

grigore
2014-07-09 23:34:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
to nie panstwo decyduje o tym jaki zawod ludzie wybieraja.

C2ShadowMan
2014-07-10 00:24:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
tia. Tak jak nie mogą znaleźć operatora wózka widłowego. Co miesiąc kursy są na wózki o na koparki, ale brakuje 2 lat doświadczenia. Gdy zajdziesz na rozmowę, to biznesmen mówi, że jeździsz tym wózkoem za wolno, bo on szuka kogoś, kto od razu zapierda**ł by jak wyścigówką. I co? Woli szukać kilka miesięcy jakiegoś frajera z doświadczenoem za najniższą. Przez ten czas pracownik opanowałby wózek perfekcyjnie. A jeśli nie, to zwalnia się człowieka po miesiącu.

Sarna_1980
2014-07-09 22:32:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
Częsciowo się zgodze. od 2000 roku jestem w branży. Byłem w kilku firmach. płacili raz lepiej raz gorzej. przeprowadzałem też rekrutacje i tu mnie krew zalewa. z roku na rok jest coraz gorzej, ludzie nie potrafią nawet napisać CV. Na lekcjach powinni tego uczyć, jak napisać CV. Albo ci wkleją swoje dane jako tekst maila, albo w notatniku, albo mail kur.... kwatuszek@buziaczek itd. jak ludzie chcą zachęcić rekrutera skoro na wstępie strzelają sobie w kolano. a zarobki to już inna para kaloszy

d-van
2014-07-09 22:29:04
Ocena: 10(glosow:14)-+
min. 3 jezyki w mowie i pismie, wiek do 28 - 30 lat, w tym staz min. 10 lat, wyksztalceie wyzsze magister + studia podyplomowe, dyspozycyjnosc przynajmnniej 6 dni w tygodniu, ewentualny dojazd we wlasnym zakresie, umowa o dzielo, wynagrodzenie 1680 brutto (1200 na reke) - juz widze te tlumy ochotnikow a na przedzie autor powyzszego

tuskomatol
2014-07-09 22:27:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Python013
2014-07-09 23:11:45
Ocena: 6(glosow:8)-+
Hu***em i złodziejem trzeba się urodzić a nie zostać dla korzyści majątkowych.

Python013
2014-07-09 22:20:53
Ocena: 4(glosow:14)-+
Puki w tym kraju są tacy ludzie, którzy (z różnych powodów) godzą się na takie żałosne płace i warunki pracy nie będzie znaczącego wzrostu płac ani poprawy warunków zatrudnienia bo "prywaciarze" mają na to wyje***ane i liczą się tylko ich zyski. Wiecznie płaczą, że mają małe zyski, niby dopłacają do interesu itp. itd. przez co niby nie stać ich na to by zatrudniać legalnie lub na umowy o pracę a tym bardziej na podwyżki, ale fury mają coraz droższe (nawet po kilka sztuk) a chacjendy w oka mgnieniu wystawiają takie, że głowa boli.

kruellaa
2014-07-09 22:00:36
Ocena: 8(glosow:8)-+
ostatnio byłam na rozmowie gdzie miałabym sprzedawać sprzęt agd ...praca w sklepie plus prowadzenie sklepu internetowego , praca na magazynie wysyłanie paczek sprzątanie sklepu praca od pon do soboty od 8 do 17-18 za 1200 zł.... gdzie musiałabym dojeżdżać no bez żartów nic dziwnego ze nie mogą znaleźć pracownika a raczej niewolnika do pracy sekretarka mówiła ze szukają kogoś od stycznia

C2ShadowMan
2014-07-09 22:23:25
Ocena: 6(glosow:8)-+
szef pewnie sprzedał hektary na wsi o założył firmę. Logiki u niego brak, skoro szuka kogoś od stycznia. Dałby 2000zł, to od stycznia taki człowiek wypracowałby swoją pensję+kilkadziesiąt tysięcy dla szefa. No ale do tego trzeba mieć wiedzę.

siwythc666
2014-07-09 21:40:53
Ocena: 7(glosow:9)-+
kwalifikacje swoją drogą ale każdy szanujący się bezrobotny za 1 tys zł nie będzie pracował bo mu się to nie opłaca .........

kapsell
2014-07-09 21:31:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bo lepiej wziac zasilek nic nie robiac i zyc na koszt pracujacych.

JeannYine
2014-07-09 22:41:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dokładnie:) Jak politycy;) a i bywa tak że zasiłek jest aby troche nizszy niz proponowana pensja heh

aviga1
2014-07-09 21:25:14
Ocena: 12(glosow:14)-+
To wstyd oferować Polakom mniej niz 2 tysiące a i ta kwota nie powala.Jak się ma wymagania typu trzy zmiany,doświadczenie i oferuje 1280 na rękę to sorry. Na co to ma wystarczyć?Tym bardziej,że sporo pracodawców ma tez przemyślne kary finansowe za błędy i nawet z tych 1280 robi się pensja poniżej 1000.Czy Niemcy mają paliwo po 5,50 euro? schabowe po 16 euro za kilogram? Czy choćby durne frytki za 8 euro dużą pakę?Byłem ostatnio.Za schabowe płaciłem 3 euro a za frytki 1,46 To jest chore tyle wymagać, tak mało płacić i jeszcze mówić jak się nie podoba to na twoje miejsce mam stu chętnych.

czadowyRyszard
2014-07-09 21:19:34
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Lopezius
2014-07-09 20:29:05
Ocena: 6(glosow:8)-+
75% ogłoszeń o pracę to "lipa" żeby się ułożyć z pobliskim PUP i mieć spokój. Na 3 wysłane aplikacje do 1 firmy która kolejny raz szuka tego samego specjalisty nie otrzymałem ani jednej odpowiedzi. Dlaczego? Za duże umiejętności i musieliby dać więcej niż 1680 brutto, czy może inny powód ... zastanówcie się.

Korektus
2014-07-09 20:28:11
Ocena: 5(glosow:5)-+
za 1 zł za godzinę to na pewno znajdą:) w Niemczech ostatnio podnieśli minimalna stawkę do 8 euro za 1 h. niech u nas będzie to połowa tej stawki to na pewno znajda chętnych:)

quanticox
2014-07-09 20:07:46
Ocena: 8(glosow:12)-+
Bardzo dobrze, wreszcie tym pseudo przedsiębiorcą może poukłada się w głowach że młody człowiek nie wynajmie sobie kawalerki, nie opłaci rachunków, ani nie zrobi podstawowych zakupów za 1500zł. Nie wspominając już o jakimś hobby, czy rozrywce.

cebulak666
2014-07-09 20:05:15
Ocena: 7(glosow:7)-+
a zbankrutujcie, jestescie zbyt cwani

sarna
2014-07-09 19:55:41
Ocena: 16(glosow:18)-+
no i prawidłowo, nie idziemy do roboty za 1200 złoty-nie wspieramy niewolnictwa

mpeer
2014-07-09 19:54:12
Ocena: -2(glosow:12)-+
Bo ludzie konczą studia na których non stop pili, imprezowali, nic nie pracowali a na kolowkiach sciagali. Nic się nie nauczyli a myslą, że na dzieńdobry 3k netto dostaną. Nie da się. Z drugiej strony po mechaniku na CNC można nawet w małym mieście 4k na reke wyciągnąć. 2 mln ludzi nie może znaleźć pracy, z tego 1,8 mln nie chce, ale nie stąpają twardo po ziemi.

demon1988
2014-07-09 19:20:23
Ocena: 8(glosow:10)-+
nie mogą znaleśc bo każdy szuka z orzeczeniem o niepełnosprawności

mpeer
2014-07-09 19:55:15
Ocena: 5(glosow:5)-+
Z tym tez nie jest tak kolorowo, bo przy pierwszej klasie niepełnosprawności budynek firmy musi być przystosowany dla inwalidów

Samwise_Gamgee
2014-07-12 04:55:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
ee tam w Polsce musi tylko na papierze

hajabongo86
2014-07-09 19:14:17
Ocena: -4(glosow:16)-+
Leń śmierdzący zawsze znajdzie wymówkę nie ma pracy znalazła się nie pójdę bo za mało płacą za daleko i tak w kółko u mnie w mieście dają 10 zł na rękę za pracę porządkowe chętnych jak na lekarstwo...

neo86
2014-07-09 19:36:18
Ocena: -9(glosow:13)-+
Popieram. Wysokie bezrobocie to świadectwo lenistwa społeczeństwa! Ja pracuje za minimalną krajową. 9h na dobę i nie narzekam! Jestem szczęśliwy, że w ogóle mam jakąś pracę!

pawelfarciaz
2014-07-09 19:47:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
chyba netto

mpeer
2014-07-09 21:37:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
W lecie brukarz dostaje 15 zł netto za godzinę. Praca strasznie ciężka, ale wystarczy umieć walnąć młotkiem w kamień.

Python013
2014-07-09 22:18:32
Ocena: 4(glosow:6)-+
@noe86 Puki w tym kraju są tacy ludzie, którzy (z różnych powodów) godzą się na takie płace i warunki pracy nie będzie znaczącego wzrostu płac ani poprawy warunków bo "prywaciarze" mają na to wyje***ane i liczą się tylko ich zyski. Wiecznie płaczą, że mają małe zyski, niby dopłacają do interesu itp. itd. przez co niby nie stać ich na to by zatrudniać legalnie lub na umowy o pracę a tym bardziej na podwyżki, ale fury mają coraz droższe a chacjendy w oka mgnieniu wystawiają takie, że głowa boli.

TheMaciej
2014-07-09 22:43:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

toudy666
2014-07-10 12:10:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja jestem pełen podziwu dla rządu że wyhodował już sobie takich niewolników ... 9h na dobę (czyli już o jedną powyżej ustawowego czasu) i za najniższą , i jeszcze się cieszy . Pamiętaj gościu że pracujesz za mało bo w Korei Płd. to minimum 15h na dobę się pracuje, ja bym ci premie zabrał bo się opierdzielasz . Inna sprawa że ludzi się karmi takimi bujdami że gdzieś za wielką wodą to Chińczyki nie żyją a pracują i dlatego gospodarka jest u nich lepsza. Jakoś będąc w Korei nie zauważyłem większej ilości pracoholików niż u nas. Inny etos pracy owszem, ale wydajność podobna.

a1on
2014-07-09 19:13:38
Ocena: 13(glosow:17)-+
tylko że polscy pracodawcy poszukują osób które musza miec papiery że są inwalidami, upośledzeni a mimo wszystko ślepo charować jak murzyni za najgorsze grosze!

Genialon
2014-07-09 21:57:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ktoś takie przepisy wprowadził, dla kogoś i po coś. Refundacje dla pracodawcy i inne cuda na kiju. Pracownik ma z tego g... Resztę sam sobie dośpiewaj.

drazu
2014-07-09 18:49:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
2014-07-09 18:48:05
Ocena: 8(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bluecont
2014-07-09 19:07:53
Ocena: -7(glosow:11)-+
Załóż firmę i świeć przykładem, skoro myślisz że są z tego kokosy.

payperday
2014-07-09 19:26:34
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bluecont
2014-07-10 08:27:50
Ocena: -3(glosow:3)-+
payperday: Tylko że ja się nie żalę, w przeciwieństwie do ciebie. Załóż firmę i pokaż poprzez media jak powinno wyglądać, a nie gdacz na necie na tego typu portalu.

C2ShadowMan
2014-07-09 18:39:37
Ocena: 9(glosow:13)-+
Po co gibać za 1000 zł, skoro można pojechać na 4 miesiące w grządkę do Niemca, a potem resztę leżeć do góry brzuchem z piwem przed telewizorem? 1100 zł. Odliczyć 200zł na bilety lub paliwo. Codziennie trzeba się kąpać. Woda i prąd kosztuje. Do pracy trzeba się ubrać i lepiej zjeść. Żywność droga. Większości nie opłaca się pracować za 1000 zł, bo nic z tej pensji nie zostaje. Tak poleży na zupie przed telewizorem, wykapie raz na tydzień i jakoś żyje w nędzy i biedzie.

pucio
2014-07-09 18:31:58
Ocena: 7(glosow:13)-+
ja płacę swoim pracownikom 2500 netto i dużo muszę uczyć aby dawali radę sami sprawę załatwić do tego również auto tel. i laptop a mimo wszystko jest problem z ludźmi inwestuję w szkolenie nie jedno bo żeby ktoś mógł wejść na obiekt to musi mieć poufne i inne szkolenia pomyślcie o tym że jeżeli kogoś zatrudniam na 2500 netto to muszę wydać około 4400 zł za samą pensję plus auto tell i inne historię

durthu
2014-07-10 09:29:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
I masz czas jeszcze siedzieć na wiocha pl, toż ci pracownicy zapewne biora z ciebie przykład. Uwielbiam te żałosne historyjki prywaciarzyków o tym jacy są bohaTYrscy w swoim świecie.

vacarius
2014-07-09 18:27:48
Ocena: 9(glosow:15)-+
A po co komu taka praca w której nie zarobi nawet na paliwo aby dojechać do tej pracy? Już lepiej nie mieć pracy i wydatków na paliwo na to samo wyjdzie co mieć prace.

Vashieio
2014-07-09 18:15:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
Moderator jest po LO i jego największym osiągnięciem jest ta strona. To też usuniesz? :)

Vashieio
2014-07-09 18:12:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kermitzaba87
2014-07-09 18:10:43
Ocena: 11(glosow:15)-+
Mój szef zarabia ok. 50tys miesiącznice z 20 punktów, pracownik ma ok. 1800zł netto gdyby każdy zarobił 2500zł to prezes miałby z czego żyć a ludzie nawet nie myśleliby o zmianie pracy. Po prostu chce się nachapać i tyle.

zwierzak250477
2014-07-09 18:16:35
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kermitzaba87
2014-07-09 18:28:07
Ocena: 4(glosow:4)-+
No i własnie widać jakie jest w Polsce myślenie. Samemu chce się super zarabiać ale jakby było się szefem to trzeba skubać no bo każdy tak robi...

vacarius
2014-07-09 18:33:10
Ocena: 6(glosow:8)-+
Zapłacę 2500 pracownikom to moja firma przestanie być konkurencyjna będzie droższy produkt. No i zbankrutuje. Tu trzeba zmusić wszystkich pracodawców do płacenia 2500 swoim pracownikom aby ci z miękin sercem nie bankrutowali.

Lalala_22
2014-07-10 01:22:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
kermit, mój teść miał firmę. Obracał dużo większymi pieniędzmi, ale pracownicy go wykończyli. Mało im było 5 tys. na rękę, to albo paliwo kradli, a to nabili ogromne rachunki na tel. służbowy, a to żonie trzeba było kupić prezent służbową kartą, albo coś odwalili że trzeba było płacić wysokie kary etc i koniec końców firma wychodziła na zero a później na minusie i trzeba ją było zamknąć - ot, ludzka pazerność. Za to wszystko płaci firma=pracodawca i on musi mieć na to rezerwę finansową. Jeżeli uważasz że większość pracodawców ma nie wiadomo jakie kokosy to się grubo mylisz.

ZeuS112
2014-07-10 14:52:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
pracowałem na podobnej zasadzie, zatrudnił mnie brat kolegi, których chodził z cioteczną siostrą. Z racji małego doświadczenia nie protestowałem wobec pensji 1200 zł. Miało być tylko zawożenie dokumentacji do różnych urzędów, podjeżdżanie do klientów i obserwacja potencjalnych miejsc związanych z inwestycją. Ogólnie z rozmowy miały być to niezbyt trudne warunki, przychodzę pierwszego dnia, okazuje się, że mają za mało aut, więc prośba żebym podjechał swoim. Zgodziłem się, bo pomyślałem że to dla nich też nowa sytuacja. Dwa tygodnie tak jeździłem swoim bo oni nie mogli nic zorganizować. W końcu

ZeuS112
2014-07-10 14:56:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
siostra zaczęła zabierać auto bo ile można, to że mi zwrócą za paliwo to jedno, ale jazda po 300 czasem 400 km dziennie prowadzi do zużycia pojazdu, a za to już kasy nie zwracali. Idąc dalej, spotkania z klientami, wszystko trzeba było uzgadniać telefonicznie, myślisz ze dostałem jakiś dodatek do pensji na tą kartę do telefonu? W życiu, a z racji tego, że klient często majętny to okazywało się, że telefon wykonywałem za granicę, kolejne straty. Gdy już udało się dostać samochód to najpierw musiałem go wysprzątać, bo pracownicy którzy jeździli przede mną, z racji pracy fizycznej wsiadali do aut

ZeuS112
2014-07-10 16:17:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
brudni. Zdarzyło się, że jeden z inspektorów wydziału drogowego odmówił mi jazdy autem gdy zobaczył jego czystość. Człowiek musiał świecić oczami za wszystko, o przerwie na posiłek nie było mowy bo wszędzie trzeba było jechać już, a i tak byłeś spóźnionym. Zapytałem się o rejestrację po 4 miesiącach, bo ile można być na próbnym okresie, szef powiedział, ze skonsultuje się z wspólnikiem, tydzień mi dawali odpowiedź aż powiedziałem dość i się zwolniłem. Koledzy z tej firmy mówią, że tak z każdym jest, a potem gadanie, ze nie ma kasy narejestrację, za to na odwiedzanie klubów typu Sogo czy podró

ZeuS112
2014-07-10 16:18:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
podróże zagraniczne kasa jest od razu. Ja mogę dużo znieść, jestem chłopak ze wsi niejedno w życiu robiłem, jednak nie dam się poniżać, bo moje pochodzenie nie czyni mnie gorszym. Gdybyśmy wszyscy zażądali lepszego bytu to byśmy to osiągnęli, a tak mamy głodowe pensje.

kermitzaba87
2014-07-11 10:42:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kolego, jeśli ktoś zarabia 5000 i jeszcze kradnie to się takiego typa zwalnia bo za taką pensję znajdzie na pewno dobrego zastępcę.

Lalala_22
2014-07-11 11:00:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
No właśnie o dziwo nie! na dziesięciu kierowców, tylko dwóch jeźdźiło więcej niż dwa miesiące. Jeżeli chodzi o kierowców TIR to ci co są uczciwi to są świeżaki, które a to nie oddadzą papierów, a to towaru nie przypną etc a za to są duże kary finansowe, więc mała firma nie może sobie na coś takiego pozwolić. Ci z większym doświadczeniem kradną i naciągają na kasę, bo popracują sobie ze dwa miesiące, nachapią się, zwolnią ich to sobie posiedzą w domu z żonką, a jak się kasa skończy to znowu szukają pracy. i tak w kółko. Niestety, ludzie tacy są.

Lalala_22
2014-07-11 11:06:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Teść sam był kierowcą, dlatego też chciał być dobrym pracodawcą i to go wykończyło. Kierowcy mieli służbowy telefon, kartę na drobne wydatki w razie w., zapewniony dojazd do pojazdu, nawet czasem mandaty płacił za pracowników jak trzeba było! Ale ludziom się wydaję że jak samochód dostanie 12tyś euro za kurs to to są pieniądze do kieszeni pracodawcy. A tu trzeba pensję dla pracownika, opłata karty paliwowej, telefony, leasing, podatki, ewentualne kary, nie wspominając naprawach aut.. Zawsze są dwie strony i ludzie nie rozumieją że jak wykończą pracodawców to nie będą mieli gdzie pracować...

energyman00
2014-07-03 16:07:24
Ocena: 8(glosow:12)-+
Kwalifikacje wyzyskiwacze szukają jeleni za 1200 zł netto z kwalifikacjami jak do NASA!!!!!!! Przecież człowiek się nauczy wszystkiego ale najpierw musi mieć pracę!!!!!w każdej pracy robi się co innego, więc potrzeba trochę czasu aby załapać rytm pracy i co ma się robić w tej pracy.

Mundzio84
2014-07-03 11:43:55
Ocena: 17(glosow:21)-+
Jeśli chodzi o większe miasta, to nie oszukujmy się - ten kto chce pracować będzie pracować, niezależnie od kwalifikacji.Wystarczą tylko chęci do pracy.Druga sprawa jest taka, że ci pracodawcy, którzy nie mogą znaleźć pracownika oferują wręcz śmieszne warunki, przy wysokich wymaganiach.Kiedy widzi się ogłoszenia, w których wymagają dobrej znajomości języka, do tego określonych uprawnień, perfekcyjnej znajomości np. rysunku technicznego i 5 lat doświadczenia a oferują minimalną krajową, to nie dziwne, że ludzie mają takie oferty gdzieś.

neo86
2014-07-09 19:39:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Także popieram! Ja nie pracuję w zawodzie wyuczonym i mi się całkowicie marnuje umiejętność (Masażysta) a to dlatego, że po 2 letniej szkole policealnej nie mam 5 lat doświadczenia zawodowego wymaganego przez większość pracodawców...

dmonikad
2014-07-10 12:12:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jasne, chęci do pracy. Pracę w większym mieście znajdziesz, owszem, za 1600zł na rękę, kiedy wynajem 30m kawalerki kosztuje ok.1200-1400zł z rachunkami miesięcznie. A jedzenie sobie sam upoluj. Kilka lat temu byliśmy w podobnej sytuacji. Facet młody, ambitny, kilka lat doświadczenia, wysokie uprawnienia w swojej dziedzinie, szczególnie jak na swój wiek, mało młodych ludzi chętnych do pracy w tej dziedzinie, bo do tego nie wymaga się mgr. W naszym mieście ok.40tys mieszkańców miał 3k na rękę, pracując 9h dziennie, pon-pt. Wyjechaliśmy do większego miasta, czołówka jeśli chodzi o wielkoś

dmonikad
2014-07-10 12:20:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
ć miast w PL. Mówili wyjedź do większego miasta, z takimi uprawnieniami będziesz zarabiał kokosy. I co? Jajco. Wszędzie tylko teksty typu- nie będzie pan potrzebował uprawnień, będzie pan pomocnikiem; bardzo dobre uprawnienia, ale nie będą panu potrzebne itp. A w wymaganiach oczywiście te uprawnienia są, chłopak robił to samo co wcześniej, tylko za połowę kasy i na śmieciówie. Szukał normalnej roboty kilka miesięcy. Takich fachowców pracodawcy potrzebują, lepiej zatrudnić 100kretynów na śmieciówę, po których trzeba poprawiać, niż dać młodym zdolnym ludziom odpowiednią stawkę i umowę.

Pograbek
2014-07-03 11:02:09
Ocena: -3(glosow:9)-+
tak jest stawka 4,3 ... rzeczywiście nie mogą naleźć pracowników ah te polaki nieroby

BOBY102
2014-07-03 10:51:16
Ocena: 3(glosow:11)-+
Jakie zarobki tylu chętnych do pracy..

barthekk
2014-07-03 09:46:47
Ocena: 1(glosow:13)-+
A ja napiszę tak, młodym w dupach się poprzewracało. Ostatnio miałem takiego na rozmowie kwalifikacyjnej w mojej firmie (branża ISP), przychodzi gość po studiach informatycznych, dostaje prosty problem do rozwiązania, męczy się nad nim 40 min i odpowiada, że to niewykonalne (max 3 min problemu nie ma). Ok, chcę dać mu szansę,pytam ile chciałby zarabiać (u nas na początek 2,500 netto to norma), a ten mi mówi, że z jego wykształceniem, to chciałby na start 4000 netto. Zaśmiałem się tylko i życzyłem owocnego szukania pracy.

awesomebeauty
2014-07-10 11:58:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Martimo
2014-07-03 09:12:51
Ocena: 0(glosow:10)-+
Od 3 miesięcy szukam pracownika. Oferuję stałą pracę od zaraz, etat, umowę o pracę. Wynagrodzenie podstawa + prowizja (jedna z wyższych w okolicy). Chętnych brak. Przychodzą, kręcą nosem i tyle. Lub - dzwonią, umawiają się na wizytę.... i w ogóle nie przychodzą. Nawet się im oddzwonić lub sms-a napisać nie chce że rezygnują. Ja myślałem, że mam do czynienia z dorosłymi ludźmi, ale chyba jednak nie. Co ważne - żadna z tych osób nie pokazała nawet czy cokolwiek potrafi (fryzjerstwo). Dynamicznie przeszedłem z osoby potencjalnie szukającej pracy do pracodawcy, który taką pracę oferuje. Tragedia..

energyman00
2014-07-03 16:10:21
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ile płacisz ?

C2ShadowMan
2014-07-09 18:42:59
Ocena: 4(glosow:8)-+
skoro piszesz podstawa + prowizja to ludzie wiedza, że płacisz minimalna. Napisz, że oferujesz 2000 netto, to od razu znajdą się chętni.

ZeuS112
2014-07-10 14:41:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
na starcie popełniasz błąd według mnie. Na zachodzie nie do pomyślenia jest wystawienie oferty pracy bez podanej kwoty jaką pracownik dostanie. U nas tylko nic nie mówiące zwroty "podstawa" czy "płaca adekwatna do umiejętności pracownika". Sam szukam pracy od miesiąca, bo mogę wrócić do zajęć po rocznej przerwie spowodowanej opieką nad matką, oferty jakie przewijają się w ogłoszeniach są parataktycznie ciągle te same. Niech pracodawcy zmienią swoje nastawienie to i pracownik będzie inne podejście prezentował.

michau_n
2014-07-03 08:54:53
Ocena: 5(glosow:11)-+
pracodawcy z powodu wysokiego bezrobocia są rozwydrzeni i urządzają konkurs piękności

diamentowamaska
2014-07-03 08:46:56
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ci z wysokimi kwalifikacjami mają zbyt wysokie mniemanie o sobie i wolą być bezrobotni niż zapierdzielać za drobniaki....no cóż , powinni podjąć się słabiej płatnej pracy i w wolnym czasie szukać czegoś lepszego a nie tylko narzekać że jest bezrobocie

energyman00
2014-07-03 16:12:23
Ocena: 10(glosow:12)-+
Błąd dobrze robią że się cenią bo jak braknie chętnych to stawki podniosą za pracę rozumiesz. Ja nie zamierzam pracować za 1400 zł netto bo tyle na kolację wydają nasi złodziej z rządu...

mlodywerter
2014-07-03 08:27:20
Ocena: 10(glosow:14)-+
za 5 zloty na godzine nie opyla sie pracowac. lepiej wyzebrac, wiecej sie zarobi. wiem, bo probowalem.

bolo37
2014-07-03 07:41:31
Ocena: 5(glosow:9)-+
za 500 miesięcznie to niech sami zap....alają

liberro
2014-07-03 07:15:48
Ocena: -6(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
2014-07-09 18:24:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

C2ShadowMan
2014-07-09 18:44:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
napisałeś DO PRZYUCZENIA?

ZeuS112
2014-07-10 14:46:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
za daleko mam do Ciebie, chętnie bym poszedł do takiej pracy, jeśli możliwe byłoby przyuczenie. U mnie w Ostrołęce to tylko albo kierowcę C+E szukają albo jakiś pracownik do obrabiania mięs.

urocza80
2014-07-03 06:06:05
Ocena: -1(glosow:9)-+
@ majorrero-dobrze robią ci "oszuści".Nie chcą płacić podatków,żeby nie karmić takich pasożytów jak ty.

cairo
2014-07-03 03:51:15
Ocena: 4(glosow:6)-+
A ile te pracodawce oferują na godzinę?, jak minimum to niech sam zapier........a.

piernikjezyk
2014-07-03 01:37:56
Ocena: 8(glosow:8)-+
Pokaż mi ofertę z urzędu pracy większą niż minimum...Za minimum sam sobie pracuj...

FBszyderca
2014-07-03 00:56:27
Ocena: -13(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lukaszenka17
2014-07-03 01:21:47
Ocena: 6(glosow:10)-+
Rób za 5 złoty na godzinę na lewo jeszcze przy roznoszeniu ulotek... Nie należy żywić urazy do rządu jak jedzą kolację za 1200 pln dziennie, nie licząc obiadków z rodziną i prywatnych samolotów, taksówek itd? Idioci wszędzie idioci! Proszę chwilę pomyśleć za nim coś się napiszę... a te 5 złoty to wsadźcie sobie wszyscy w dupę jak myślicie że to jest to czego Polakom potrzeba, jak ja nienawidzę takich ludzi co się odzywają jakby robiły za te pięć złoty... no krew zalewa od samego czytania...

lukaszenka17
2014-07-03 00:42:42
Ocena: 61(glosow:93)-+
Co to za dane? Jak oferują 7,30 pln na godzinę to co w tym dziwnego? Netto w Polsce Polak powinien zarabiać 25 złoty na godzinę żeby jakoś żyć... Na czarno pracuj albo nie, różnica jest taka: z ubezpieczeniem 7 pln na h, bez ubezpieczania 10 pln na h. Do lekarza chodzi się prywatnie, do emerytury dożyje co piąty Polak(o ile nie podwyższą)... Dla mnie to jest pierdo... medialne, bezrobocie na wysokości 15-20%, umowy śmieciowe... ale propaganda pracuję i idioci się na to też znajdują... gratulację!

Jarewa
2014-07-03 06:04:13
Ocena: -4(glosow:6)-+
Pracuje w firmie i uwierz nie za minimum a niestety nikt nie przyjdzie dużo osób ma średnie i szuka biurowej pracy ale do ręcznych to już nie ma komu. Niestety mamy taką młodzież jaką mamy ale ona nie nadaje się do pracy! chciała bym za siedzenie zarabiać kokosy. Jeszcze trochę a w pewnych zawodach będzie wielki bum bo już brakuje ludzi.

opq12
2014-07-09 20:34:27
Ocena: -2(glosow:10)-+
Załóż firme i płać zatrudnionym 25 zł/h do tego zus wszystkie składki zrób im szkolenia bhp, przeprowadz szkolenie stanowiskowe zapłać wszystkie chorobowe urlopy i inne świadczenia załóż fundusz socjalny i płać podatki to pogadamy

lukaszenka17
2014-07-09 20:48:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

opq12
2014-07-09 20:56:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
lukaszenka17 no widzisz "u nas w firmie" czyli jestes pracownikiem a nie pracodawca załóż firme skoro uwazasz ze jest tak kolorowo Nawiasem mowiac zeby wyjsc na swoje i dac pracownikowi godnie zarobic ( u mnie 16 zł na reke ) w umowie musisz wpisac mniej ZUS zabija małych przedsiębiorców Ludzie gdyby nie trzeba było odprowadzac takiego haraczu to myslisz ze nie dałbym podwyżki.

Asmodei
2014-07-09 21:20:37
Ocena: -3(glosow:5)-+
Smutne jest, że "lukaszenka wypisuje takie bzdury, a ludzie to łykają. Albo rzeczywiście większość młodzieży w naszym kraju się zwyczajnie do niczego nie nadaje (oprócz do narzekania). Okazało się, że w życiu nie tylko trzeba być w filozofowaniu mocnym, ale i coś nawet robić trzeba, a jak się nic nie umie to i żaden pracodawca nie będzie płacić za usługi takiego pożal się boże pracownika po 25zł/h. Ludzie w pierwszej kolejności trzeba wymagać od siebie, potem od innych.

nica555
2014-07-09 22:06:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zwykłe pier..enie. Można mieć wyższe studia, wyuczony fach, pracować fizycznie i NADAL zarabiać 1500zl na rękę. Haha i to najlepsze, że takie niskie płace obowiązują w czasie kryzysu w tej grupie zawodowej i dużego zapotrzebowania na tych pracowników. Strach myśleć ile by płacili jakby nie brakowało pielegniarek... 900zł?

barbarella123
2014-07-09 22:31:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lukaszenka17
2014-07-09 23:40:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
opq12 Troszkę zapomniałem o tej wstawce, więc za szybko odpowiedziałem na komentarz... Też za szybko przeczytałeś, nie wiem czy nie po minucie to wywaliłem czy może po dwóch. Każdy pracownik zarabia pensje minimalną chociaż dostaje trochę inaczej do ręki, jeśli chodzi o firmę to starałem się założyć z dofinansowaniem ale w Polsce się nie opłaci...(chociaż nawet teraz by to ruszyło, jednak na start potrzebowałbym bym ok 25 tys i najlepiej mieć firmę po zagranicami kraju, tu się po prostu nie da rozwinąć).

Kaczor1111
2014-07-09 23:54:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Mój ojciec zatrudnia u siebie w małej firmie 10 pracowników, z tego 4 jest na urlopie macierzyńskim. Co z tego, że daje im więcej na rękę niż jak jest napisane w umowie, jak musi z tego zapłacić podatek dochodowy, z pieniędzy, których tak na prawdę na oczy nie widział ! Mamy chory system, to nie pracodawcy (lecz zdarza się) są hu***i, tylko ten popieprzony system..

opq12
2014-07-10 07:35:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
lukaszenka17 Firmy założyć się nie opłaca pracować jako pracownik się nie opłaca TYLLKO NARZEKAC SIE OPLACA

lukaszenka17
2014-07-10 16:58:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
opq12 Dam Ci prosty przykład... Moja pracuje za tą minimalną krajową, jednak dyrektorka powiedziała że do zakładu ze śląska przywiezie osoby co będą robić za 5 złoty na godzinę na umowę zlecenie, zakład robi wyroby dla biedronki, wedla oraz na ue... Powiedz mi teraz czy to nie jest wykorzystywanie ludzi dojeżdżać autobusem 2h żeby robić za 5 złoty? Jeszcze w krytycznych warunkach. Narzekać się nie opłaci już bo i tak w "polsce" będzie bagno i tak pozostanie...

lukaszenka17
2014-07-10 17:08:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

opq12
2014-07-10 19:05:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
lukaszenka17 Niech twoja założy własną firmę i po problemie i płaci podwładnym 25 zł / h Tłumacze jeszcze raz TO KOSZTY PRACY JAKIE PONOSI PRACODAWCA PRZY ZATRUDNIENIU PRACOWNIKA ZABIJAJA GOSPODARKE

lukaszenka17
2014-07-10 22:08:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
Na serio trzeba tłumacza co ja przekazuję? "Powinien"... Każdy mój komentarz jest zbyt mało zrozumiały czy co? Bo już sam nie wiem... Gaz, benzyna, ropa, żarcie, mieszkanie "PRAWIE!!!"(żeby nie było kłopotów ze zrozumieniem) jak na zachodzie... Zarobki murzyńskie... A żeby poprawić coś w kraju to załóż firmę i płać, jak są absurdalne podatki... OD początku piszę ILE POWINIEN ZARABIAĆ POLAK ŻEBY JAKOŚ ŻYĆ I TO POWINNO BYĆ MINIMUM!!! Że mamy chory rząd i chorych ludzi co poziom czytania i myślenia oraz orientacji przekazu mają poniżej zera to wole nic nie mówić!

jurek1102
2014-07-02 23:56:13
Ocena: -4(glosow:10)-+
Nosz Qrwa musze dać plusa temu trollowi. :)

pablo1122334455
2014-07-02 23:54:58
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Egoiste.PL
2014-07-03 00:03:14
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-07-03 00:06:11
Ocena: 0(glosow:12)-+
Kształcenie bab to wyrzucone pieniądze. Wychodzi potem takie Pawłowicz czy Fotyga.

Egoiste.PL
2014-07-03 00:14:38
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-07-03 00:17:41
Ocena: 0(glosow:8)-+
Akurat wygląd to ich najmniejszy problem.

Egoiste.PL
2014-07-03 00:27:22
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-07-03 00:34:18
Ocena: -4(glosow:6)-+
No nie może chodzić o urodę u kobiet które jej nie posiadają:)

majorero
2014-07-02 23:50:06
Ocena: -7(glosow:17)-+
Bo oszuści wolą pracować na czarno, nie płacić podatków, ZUS-u i mieć darmowe ubezpieczenie zdrowotne na nasz koszt.

jurek1102
2014-07-02 23:59:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
W dużych miastach bezrobocie to fikcja.

Egoiste.PL
2014-07-03 00:09:36
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-07-03 00:28:32
Ocena: -7(glosow:13)-+
Nie muszą pracować jeszcze złodzieje i kochanki księży:)

majorero
2014-07-03 08:15:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
@Egoiste, oszust to ten co woli, a nie musi, bo nie ma innego wyjścia.Dla tych co są oszukiwani, a mimo wszystko pracują, jestem pełen szacunku.

Egoiste.PL
2014-07-03 20:56:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
główna
Dodano: 13.07.2018, 08:13:11   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 128Skomentuj (20) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0