Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To on popełnił przestępstwo a nie my...
jurek1102  14-07-04, 12:10 Zgłoś
+ 216 -
Dodano: 2014-07-04, 12:10:36   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 216  Zgłoś nadużycie
72
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Popieram całkowicie.
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  Pomysł na biznes
Ukryj komentarze(142)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
samthebludger
    Ocena: 40 (glosow:62)
2014-07-11 12:37:22
OO to afery tasmowej juz nie ma?? Rzad znowy zmienil temat i wszyscy zapomnieli o jego przekretach. Niech zyje POLSKA!!

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-27 01:10:45
komentarz usunięty przez moderatora

bushmen
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-23 11:20:06
tylko, że nikt nie mówi,że to dziecko z invitro..

darkojad
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-21 09:49:53
Kruchta rzadzi babska d@pa, kruchta gwalci nasze dzieci, kruchta wciska nam ciemnote biorac za to gruba kase...dokad ten kraj zmierza? Ciemno wszedzie, glucho wszedzie....

Pery77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-15 00:29:29
komentarz usunięty przez moderatora

pp1piotr
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-07-12 23:58:12
Bo to zwykły bydlak.

krv69
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-07-12 15:20:56
Proponuje wpisać ustawa aborcyjna w Polsce, żeby się przekonać że to jest bullshit laska była w 4 szpitalach a tylko do Chazana się przyj.. "badania prenatalne lub inne przesłanki medyczne wskazują na duże prawdopodobieństwo ciężkiego i nieodwracalnego upośledzenia płodu albo nieuleczalnej choroby zagrażającej jego życiu (do chwili osiągnięcia przez płód zdolności do samodzielnego życia poza organizmem kobiety ciężarnej[2])" jak widać można abortować według tego prawa to dziecko nawet w 8 miesiącu ciąży!

krissokrizisso
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-07-12 14:24:17
jurek ogórek kiełbasa i sznurek. weź go i się powieś..

minimale_ldz
    Ocena: 11 (glosow:21)
2014-07-12 12:48:13
dziecko "wyprodukowała@ klinika in vitro. kasę zgarnęła (z budżetu), "produkt" nie wyszedł. kto jest winien, kto płaci odszkodowanie, kto stracił pracę? lekarz który nie zgodził się zamieść sprawy pod dywan i zlikwidować "wadliwego produktu". typowe dla dzisiejszej Polski.

polak30
    Ocena: 7 (glosow:19)
2014-07-12 11:56:45
komentarz usunięty przez moderatora

Mwawe
    Ocena: -3 (glosow:21)
2014-07-12 10:44:48
Jak najbardziej. Miał prawo, odmówił. Matka idiotka że nie poszła o innego lekarza a teraz się jego czepiają.

brumby
    Ocena: 5 (glosow:17)
2014-07-12 09:55:18
Od kiedy odmówienie aborcji to przestępstwa? Dlaczego znowu szczujesz Jurek? Skąd ta nienawiść?

megasam1
    Ocena: -2 (glosow:20)
2014-07-12 09:31:09
Cmentarz Kule w Częstochowie i wczorajsza msza pożegnalna porboszcza nawiązywała głównie do tego jak to można obwiniać tak wspaniałego profesora ??? Chamstwo ,obłuda, pogarda dla zmarłego i beznadzieja............... a czarni się dziwią ,że ludzie do kościoła nie chodzą ! Sram na taki kościół i życzę im jak najgorzej.

latrell
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-07-12 09:25:04
to nie Chazan tylko Chazar- po szelmowskim uśmieszku można poznać wędrownego pejsa.

ken299
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-07-11 23:41:47
mnie martwi dużo bardziej, pewna armia która utrzymuje się z naszych podatków,jeszcze do tego nie szanuje swoich obywateli,wręcz ma ich za głupców

ken299
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 23:39:39
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
    Ocena: 0 (glosow:18)
2014-07-11 22:38:10
Watykan będzie mu płacił pensje ,a zresztą zesrał się już pewnie od kasy robiąc skrobanki

hanauer
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-07-11 22:10:08
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
    Ocena: 16 (glosow:28)
2014-07-11 21:41:15
polski podatnik zapłacił 250 milionów za invitro z czego 30% się nie udaje. a teraz zarzucają przestępstwo kolesiowi który nie chciał porozrywać a pózniej zmaślić szczypeczkami nieudanego życia. ekstra! taka jest czerwona lewica. gdyby adoptowała to nie byłoby problemu, a tak? jeszcze kilkadziesiąt tysięcy odszkodowania będzie! pieniądz ważniejszy niż życie, zero k*wa moralności

Pain
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 22:49:03
komentarz usunięty przez moderatora

Pain
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-07-11 22:56:43
Mój komentarz chyba trafił w sedno, ponieważ jakiś moderatorek wystraszył się i skasował, ach, co za ból dupy.

tomi2000
    Ocena: -9 (glosow:17)
2014-07-11 23:14:41
Kretynie, dowiedz się najpierw dlaczego ta ciąża miała być przerwana. Skoro w takim talibanie jak Polska była prawnie dozwolona, to znaczy, że urodziłyby się same oczy, do tego ślepe. Kazać donosić i urodzić dziecko, które umrze zaraz po porodzie to według ciebie czerwona lewicowość? To ja nie wiem kim ty w takim razie jesteś

broda28
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-11 23:37:33
to jakiś burak

SuperGL
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-07-11 23:58:07
przynajmniej umarło jak człowiek. a czemu w wiadomościach nie pokazują matki dziecka? czyzby jej to jednak nie ruszało wbrew temu jaki dramat wieszczyły jej wszystkie lewaki? ja tylko słyszałem że łasi się na pieniążki z odszkodowania, prawda to? a poza tym średnio inteligentny szympans poszedłby do kliniki gdzie wykonują aborcję a nie tam gdzie jej nie wykonują. ale to lewica, pewnie "tak miało być" wiadomo po co. do Izraela było jechać usuwać.

Max74
    Ocena: 10 (glosow:28)
2014-07-11 21:19:39
"Popełnił przestępstwo" bo nie chciał zabić... Gdzie ten świat zmierza.

jamez
    Ocena: -5 (glosow:17)
2014-07-11 22:45:49
max a jakby to Twoja żona do niego się udała z tego samego powodu(czego oczywiście Ci nie życzę) to byś zmienił zdanie

Max74
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-11 23:10:48
A to dlaczego ?

jamez
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-07-12 12:42:41
bo każdy zmienia pogląd jak sprawa dotyczy kogoś bliskiego ,widać nic jeszcze w życiu nie przeżyłeś skoro zadajesz takie bzdurna pytanie

Max74
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-07-12 21:30:01
Tak się czasem zdarza, że dzieci rodzą się martwe, zdeformowane czy umierają niedługo po porodzie. Nie rozumiem dlaczego rozszarpanie na żywca kalekiego płodu ma być lepsze dla niego i dla matki. w takim razie co was powstrzymuje przed ukatrupieniem już po urodzeniu ? Czy to taka różnica czy jest w środku czy na zewnątrz. Jak się już urodzi to można przynajmniej je bardziej "humanitarnie" uśpić niż ma ginąć w straszliwych męczarniach rozrywane szczypcami.

jamez
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-07-13 13:09:43
zdarza się owszem ale nie powinieneś zabierać głosu w tej sprawie ponieważ nie jesteś kobietą to nie ty będziesz rodził dziecko z myślą że zaraz umrze

Max74
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-07-13 17:19:09
A aborcja to przypadkiem nie równa się jego śmierci ? Taka jest różnica, że dziecko się urodziło jak człowiek, umarło jak człowiek i oszczędzona mu została okropna śmierć w męczarniach. Twój profil nie sugeruje też, że ty jesteś kobietą.

jamez
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-14 22:27:11
no tak zapomniałeś jeszcze o matce,która musi znosić ból związany z porodemc a potem patrzeć jak dziecko na jej oczach umiera (bo mówimy tu o uszkodzonych płodach oczywiście)

Max74
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-15 20:49:25
No a ten dalej swoje. Ból matki przy porodzie ważny i to, że będzie patrzeć jak to dziecko umiera to źle, ale to że to samo dziecko również umrze tyle tylko, że w niej i dodatkowo w straszliwym bólu, mając na żywo rwane kończyny to już KUR... jest ok !!! Gratuluję wrażliwości.

jamez
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-07-17 19:34:07
a ty co jakiś autorytet wioskowy ?myślę że jak bym miał wybierać to wybrał bym szybką śmierć niż powolną ,która przy okazji dotknie też moich bliskich

Max74
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-17 21:35:25
K... nie wierzę. Jak będziesz kiedyś (czego ci nie życzę) zdesperowany do odebrania sobie życia (sobie, nie komuś innemu) to zrób to przez rozerwanie końmi jak w średniowieczu, bo to szybko i bezboleśnie. Śmierć wewnątrz brzucha nie dotyka bliskich ale już na zewnątrz tak. Myślenie nie boli, ale jak widać są wyjątki.

jamez
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-07-17 23:29:46
zdejmij te okulary i popatrz na świat bez nich ,i nie chodź do kościoła bo ci się spojówki spierdoliły a o zapaleniu opon mózgowych już nie wspomnę ,nic dalej nie rozumiesz pajacu

Max74
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-18 20:42:50
Typowy lewacki bezmózg. Pier... swoje trzy po trzy a na argumenty nie umie odpowiedzieć , więc w końcu nazywa cię katolem. Sugeruje ci, żebyś się nie wypowiadał bo nie jesteś kobietą, jakby sam nią był, lamentuje jaki to ból dla bliskich jak dziecko umrze naturalnie uważając, że jak to samo dziecko zostanie zabite parę tygodni wcześniej to już jest ok i wszyscy uchachani. Żeby dyskutować sensownie to trzeba posiadać MÓZG baranie. Żegnam ozięble.

jamez
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-07-24 18:40:56
a jakie to są te twoje głupi frajerze argumenty ? pewnie ci Chazan rękę wyrwał w zalążku i teraz pretensje do całego świata ,no cóż za późno

bleblok1971
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 20:00:34
komentarz usunięty przez użytkownika

wolfikc
    Ocena: 10 (glosow:30)
2014-07-11 17:55:49
Proponuję przeczytać raport po kontroli w szpitalu św. Rodziny by się przekonać, ze dr Chazan stał się kozłem ofiarnym. Ktoś chce ewidentnie pozbyć się niewygodnego dyrektora choć to świetny fachowiec.

ramzesx
    Ocena: 8 (glosow:30)
2014-07-11 17:43:24
Co za kłamstwa autorze tego paszkwila. Jesteś u Prosiaka Urbana na etacie? Chazan nie złamał prawa, nie chciał tego dziecka zamordować i nie zrobił tego. A kobieta mogła sobie znaleźć inne miejsce a nie zabiegać o aborcję w szpitalu imienia świętej Rodziny!

asd1905
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-07-11 19:35:25
a on takie miejsce powinien jej wskazac po za tym niewiem czy wiesz cesarka jak zreszta kazdy zabieg wiaze sie z ryzykiem na ktore niepotrzebnie ta kobiete narazil i przez niego cierpialo narodzone dziecko i cierpi matka prawdziy lekarz z "sumieniam" daj "boze" wiecej takich

piotrek77
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-07-12 00:01:48
"przez niego cierpialo narodzone dziecko" - więc lepiej było je zabić aby nie cierpiało?

asd1905
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-07-12 11:11:50
piotrek i tak je zabil i tak je zabil

raf2
    Ocena: 1 (glosow:29)
2014-07-11 16:54:12
Szacunek dla prof. Chazana!

ufo241
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-07-11 18:42:08
za co ????? Brak podejścia do pacjentki to jest jego profesjonalizm

Antek999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 16:06:46
komentarz usunięty przez moderatora

large87
    Ocena: -9 (glosow:25)
2014-07-11 16:04:42
Doktorek naukowiec moher, takiego to od razu do pierdla lepiej żeby umarło po porodzie w mękach niż skrócić cierpienie wcześniej!

Max74
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-07-11 21:16:11
Skrócić przez rozszarpanie na żywca-dla siebie też byś tak chciał w razie czego ?

fwio
    Ocena: 9 (glosow:25)
2014-07-11 15:54:58
jakoś nikt nie wspomina, że to dziecko to produkt in vitro - dajcie to jako reklamę tej metody...

grigore
    Ocena: -3 (glosow:21)
2014-07-11 17:40:29
bo z naturalnych metod to sie zawsze zdrowe rodza? wziac dziecko z zespolem downa i zamiescic jako reklame naturalnej metody?

fwio
    Ocena: 9 (glosow:19)
2014-07-11 15:53:36
kiedy rządzący łamią prawo, to jakoś to lewactwu nie przeszkadza...

mirga
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-07-11 15:41:48
Grzecznie spytam- od kiedy istnieje taki wynalazek jak klauzula sumienia? Czy to wymysł teraźniejszy czy istniał wcześniej?

asd1905
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-07-11 19:52:18
no jak nie wiesz? podstawa medycyny od ponad miliona lat zadnej ingerencji w cialo czlowieka bo sumienie nie pozwala ktos ma raka? po co chemia jak "bog" bedzie chcial to czlowiek przezyje, zlamales reke ? po co w gips samo sie zrosnie niedlugo tak to bedzie wygladac

mirga
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-07-11 20:49:03
Ja to rozumiem, równie dobrze można jehowych zatrudnić, co nie będą chcieli transfuzji robić. Ale pytałem o pojęcie klauzuli sumienia- od kiedy to istnieje?

asd1905
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-07-11 21:24:28
samo pojecie wymyslone przrz nawiedzonych katoli i karteczki do podpisania tej klauzuli ktore lekarzom pod nos wciskali biskupi i inni czarni pedofile od niedawna

piotrek77
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-12 00:02:57
Od zawsze. Swego czasu (pierwsza połowa XX wieku) niejaki Adolf Hitler z tym walczył i trzeba przyznać, że z powodzeniem.

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 11:13:58
piotrek pozytaj troche o eugenice i eksperymentach hitlerowskich niemiec na ludziach masz racje prawdziwa klauzula sumienia

mystycpizza
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-07-12 13:25:54
To akurat wymyśl wspolczesny , ale cala ta śmieszna religia i wierzenia , zabobony religijne i inna papka dla ciemnoty to wymyśl wylacznie czlowieka , co więcej jedno jest pewne , 2014 lat temu wydarzylo sie cos czego tamci prości ludzie nie rozumieli bo takie byly czasy , wiec zrobiono z tego religię i wszyscy to lykneli , jeszcze lepsze jest,to ze ta wiara byla modyfikowana przez 2000 lat w miarę potrzeb , a teraz wracamy znowu do,średniowiecza

DXPac
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 15:41:33
komentarz usunięty przez moderatora

Starbreaker
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-07-11 14:23:19
Ta sprawa ma drugie dno. Warto poczytać relacje z drugiej strony barykady.

labla2dor
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-07-11 14:09:32
Wszyscy są moralni a sumienia są nieskalane do czasu gdy jakieś nieszczęście nie spotka ich samych. Wówczas staje się to "wyjątkowa sytuacja". Wcale się temu nie dziwię i nie potępiam. Ale dopiero z takiej perspektywy człowiek widzi jak mali i śmieszni ze swoimi argumentami i pianą na pysku są "obrońcy" życia.

zbysiula154
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-11 16:13:23
A jak wielkim lewicowym zk.rwisynem trzeba być by człowieka w ciężkiej sytuacji pytać o zdanie i żeby jego zdanie decydowało jak ma być dla wszystkich. To tak jakby torturowanego człowieka spytać, czy go dobić, lub tak jakby przestępcę pytać jaka powinna być kara za dane przewinienie. Dwie osoby nie powinny decydować o wysokości kary np. za gwałt mianowicie gwałciciel i ofiara ponieważ zawsze wyrok będzie przegięty w którąś ze stron.

maniek01593
    Ocena: -9 (glosow:13)
2014-07-11 14:03:47
ja pierdo...le nie płace za jego głupote

labla2dor
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-11 16:59:05
Zapłacisz... wszyscy zapłacimy.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-11 17:48:18
a ile konkretnie na lebka wychodzi to oplata? wie ktos?

siak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 13:52:57
bardziej prawodopodone jest, że lekarz będzie pijany, i czego to dowodzi?

siak
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-11 13:51:14
sumienie odezwało się w publicznych placówkach? gołosłowne. większość prywatnych nie przeprowadza aborcij, a bo w pozostałych robią kasę popierani przez ciebie aborcjoniści. prezentujesz logikę... specyficzną bardzo :)

siak
    Ocena: 12 (glosow:14)
2014-07-11 13:46:56
może coś przegapiłem, ale jaki sąd stwierdził, że chazan złamał prawo? póki co twierdzą to niektórzy dziennikarze, niektórzy politycy itp. zapewne ktoś ma chętkę na posadę chazana. poza tym jego sprawa przykrywa aferę nagraniową. więc cały czas rozmuchuje się chazanową sprawę... a jak kontrola ministerialna była prowadzona, to pokazała dziś dyrekcja Instytutu Matki i Dziecka - urzędnicy nie zapoznali sie nawet z dokumentacją i zawyrokowali - chazan musi odejść

matys601
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-07-11 13:45:05
sam skrobał, a teraz staje się obrońcą życia?!? WTF? Chyba Pan profesor pcha się do polityki, może minister zdrowia?

blueeyes22
    Ocena: 9 (glosow:23)
2014-07-11 12:44:25
No dobra, ale dlaczego lekarz z państwowej placówki ma usuwać dziecko, które stworzyli w prywatnej klinice z in vitro inni?? Jak coś nie poszła tak czemu tamci nei naprawiali tylko odesłali pacjentkę by za darmo się leczyła, a najpierw skasowali dużo kasy... ja tego nie rozumiem, na miejscu tego lekarza nie powoływał bym się na rzadą klauzule sumienia tylko odesłał skąd przyszła...

zbysiula154
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-11 16:19:42
Wszystko w temacie.

samthebludger
    Ocena: 40 (glosow:62)
2014-07-11 12:37:22
OO to afery tasmowej juz nie ma?? Rzad znowy zmienil temat i wszyscy zapomnieli o jego przekretach. Niech zyje POLSKA!!

lordkain
    Ocena: 5 (glosow:19)
2014-07-11 12:34:16
Ja też nie chcę płacić za "legalne" aborcje, za refundację in vitro i inne lewackie obyczajowości, a jednak kradną mi z kieszeni i robią to czego ja nie popieram. Jurek poddaj się eutanazji, bądź prekursorem nowych lewych trendów. Możesz nawet z moich podatków.

JeBusChytrus
    Ocena: -1 (glosow:21)
2014-07-11 12:18:34
komentarz usunięty przez użytkownika

jacek.jacek
    Ocena: 4 (glosow:20)
2014-07-11 12:50:08
lekarz ma leczyć a nie zabijać poprzez ładnie nazwane zabójstwa aborcje i eutanazje

JeBusChytrus
    Ocena: -10 (glosow:12)
2014-07-11 13:21:21
komentarz usunięty przez użytkownika

zimny21
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-07-11 15:57:34
w tym co piszesz to wychodzi, że Ty jesteś lewakiem, a nie jacek ;)

zbysiula154
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-07-11 17:14:22
Ty tęczowy jesteś głupi i tyle przeczytaj sobie drugi człon swojego zdania rozbiegnij się, ściana sama się znajdzie. Czyli według ciebie na zbrodniarzach hitlerowskich nie słusznie wykonywaliśmy wyroki śmierci, bo przecież oprawcami byli tylko w czasie służby ja myślę, że zdecydowana większość SS manów prywatnie przed wstąpieniem w szeregi SS i po wojnie nikogo więcej nie zabiła więc dlaczego ich powywieszano skoro mordowali tylko w czasie wojny na służbie? ty naprawdę myślisz, że można oddzielić prace od wiary, że dziesięć przykazań w robocie nieobowiązuje.

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-11 17:30:41
zimny21 ma słuszną racie, ty chyba jesteś tak głupi, że myślisz iż z taką wypowiedzią i punktem widzenia jesteś z prawicy. Coś ci powiem brzydzimy się takich jak ty.

herbataizelki
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-07-11 17:34:13
Zbysiula154, człowiek jako PRACOWNIK INSTYTUCJI PUBLICZNEJ ma kierować się prawem, a nie chorymi ideologiami. 10 przykazań w pracy obowiązuje? To powiedz mi teraz, o jakie przykazania ci chodzi, o te prawdziwe, czy o te, które katole zmienili wedle swojego widzimisię? Tak, wywalenie jednego przykazania, a innego rozdzielenie na pół i zubożenie pozostałych jest niezgodne z prawem waszego boga. :)

herbataizelki
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-07-11 17:41:24
Porównywanie ludobójstwa do przerwania życia NA ŻYCZENIE, ABY OSZCZĘDZIĆ CIERPIEŃ (eutanazja) lub oszczędzić cierpienia dziecku skazanemu na los podobny do tego "uratowanego" przez Chazana (aborcja). Czy tak trudno wam pojąć, że polskie prawo dopuszcza aborcję tylko w tak nielicznych przypadkach? Myślicie, że te kobiety chcą zabijać własne dzieci?

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-07-11 18:00:46
SS man też był PRACOWNIKIEM INSTYTUCJI PUBLICZNEJ i postępował z zgodnie z prawem, które to nakreślił i wyznaczył (tfu) Adolf Hitler. Tak przerywanie ciąż jest ludobójstwem bez wątpienia. Zapłodnili ją in vitro kasę wzięli niech się martwią oni o to.

herbataizelki
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-07-11 18:09:39
Zapominasz panie inteligentny, że członkowie SS byli przedstawicielami systemu dyktatury, a my mamy demokrację.

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-11 19:29:17
I co to ma do rzeczy i to socjalizm i to socjalizm

asd1905
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-07-11 21:28:20
zbysiula154 a ile dzieci poczetych naturalnymi metodami rodzi sie z wadami?, wodoglowie,bez mozgowie, czy zespol downa byly znane dlugo przed wymysleniem in vitro

herbataizelki
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-11 22:33:29
Pierwsze słyszę, żeby Hitler był socjalistą.

zbysiula154
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-12 00:41:52
Widzisz nawet ja cię czegoś nauczyłem, bo kim był jak nie narodowym socjalistą, chciał zgładzić żydów, a w rzeczywistości wytępił własny naród w wyniku czego Niemcy konsekwencje ponoszą do dziś i wkrótce będą jakąś republiką Turecką do czego też przyczyniła się lewica i ich chora tolerancja.

herbataizelki
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-12 13:34:54
Ale na mordowanie ludzi nie miał wpływu żaden socjalizm, a nazizm. Nazizm - ideologia, socjalizm - część ustroju. A u nas Turków nie będzie wielu, bo za niski socjal. :D Tolerancja nie jest niczym złym. W Niemczech nie mamy do czynienia z właściwą tolerancją, bo co to za tolerancja, kiedy przyzwala się na nietolerancję (o, na przykład ze strony muzułmanów - polecam dokument o muzułmanach w niemieckich szkołach publicznych).

tuzy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 12:10:20
Medice, cura te ipsum

labla2dor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 17:15:51
Sorry, nieuleczalne...

zackdelar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-11 12:09:55
Metodą słoneczka?? To raczej nie za moich czasów(mojego poczęcia) dzieciaku. Za to twój intelekt pewnie jest niesamowity, że aż musiałeś tłumaczyć, że in - vitro to dla tych co nie mogą mieć dzieci. Cóż za bystrość umysłu!! Cebulaku nie wąchaj swojej nagrody, bo będziesz płakał. Wracaj lepiej do szkoły, a nie wdajesz się w dyskusję z dorosłym. Iran bystrzaku to 99% islam, ale co do tego to nie mogę cię winić - wiedzą nieskalany malutki wiesiu.

Bolec1980
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-07-11 11:28:31
Niepokalany! Żadnym sumieniem...

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:38)
2014-07-11 11:25:52
Dziecko z probówki sie nie udalo, jeszcze mu kazali dziecko szczypcami zmaslić i wyrzucić do kibla. Dobrze zrobil. Któremu lekarzykowi sie ciaza pozaustrojowa nie udala ten niech zmasli. A poza tym tu chodzi o pieniadze i zagonienie katolików do getta. Czerwona lewica, nic dodac nic ująć.

wieslav
    Ocena: -5 (glosow:21)
2014-07-11 11:52:31
Jesteś ciemny i zacofany. Proponuję, żebyś wyemigrował do watykanu.

zbysiula154
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-11 17:43:20
wieslav Ciemny i zacofany to ty jesteś lewaku. Przez ten wasze lewicowe rządy w europie całe narody zdychają taki jest ten wasz cały postęp. Proponuje byś wyemigrował do Korei Północnej tam będziesz miał więcej takich czerwonych ziomów jak ty.

wolfikc
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-07-11 18:04:53
Bo taka jest lewacka logika. "Rozszarpmy dziecko szczypcami aby nie cierpiało"

Pain
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-11 23:00:45
Zbysiula - doucz się chłopcze, co jest w KP, a nie pierdoły piszesz. Ale droga wolna, możemy iść na wschód, pewnie Pan Putin przyjmie nas tak otwarcie i życzliwie jak Ukraińców ;)

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 00:48:02
Pajn co ty tam pieprzysz za głupoty to nie rozumie, ale jeśli chodzi o Rosję i Putina to tak jak z każdym inny krajem prowadzi się interesy handlowe, dyplomatyczne i to wszystko w temacie.

wieslav
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-07-12 01:19:53
To gdzie jest bóg, że narody zdychają?

ZeuS112
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-12 01:51:10
wiesz co to jest aborcja farmakologiczna? I wiesz kiedy się ja stosuje? Jak nie to zamilcz bo robisz z siebie sam tego ciemniaka.

Pain
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 14:36:16
komentarz usunięty przez moderatora

Alcatraz91
    Ocena: 1 (glosow:23)
2014-07-11 11:11:15
W tym momencie powinien straci? prawo do wykonywania zawodu.

Genialon
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-11 22:46:45
Znaczy, w którym momencie i za co?

wieslav
    Ocena: -1 (glosow:39)
2014-07-11 11:07:55
Jeżeli chazan chce leczyć zgodnie z sumieniem, to niech otworzy przykościelny gabinet w którym będzie mógł leczyć średniowiecznymi metodami, zgodnie z religijnymi zabobonami.

Starbreaker
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-11 15:11:21
TAK! Dlaczego utrudniają nam dostęp do najnowocześniejszej medycyny, która oferuje aż 3 metody leczenia dosłownie każdej choroby! Precz z ciemnogrodem! invitro, aborcja i eutanazja dla każdego!!!!1111 (koniecznie w tej kolejności)

seledynowy
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-07-11 11:00:12
jurek1102, zrób jeszcze aluzję do jego żydowskiego nazwiska, to ci pajakpajak napisze jakiś aprobujący komentarz

jurek1102
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-07-11 11:11:53
Raczej by się wkurzył że czepiam się jego rodziny:)

rzepicha
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-11 10:47:53
Dura lex sed lex.

unity
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 14:36:11
rzepicha tylko dla kogo lex dla tego lex

zackdelar
    Ocena: -1 (glosow:19)
2014-07-11 10:37:45
Polski podatnik już zapłacił za metodę in - vitro. Najpierw państwo wydało 74 mln złotych. Koszty programu od 1 lipca 2013 r. do 30 czerwca 2016 r. to w sumie blisko 250 mln zł.

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:24)
2014-07-11 11:04:15
I bardzo dobrze. Dzięki tej metodzie osoby, które mają problem z zajściem w ciążę mogą mieć swoje dzieci. Żyjemy w świeckim państwie. Nie chcesz korzystać z in vitro to nie korzystaj. Wierzysz w ludzi chodzących po wodzie i chcesz cofnąć się do średniowiecza, twoja sprawa, ale nie narzucaj innym swojej wiary. Polska to nie Iran.

zackdelar
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-07-11 11:26:56
Przepraszam bardzo komu ja coś narzucam?? Oświecony ''człowieku'' to, że podałem gołe fakty nie oznacza, że wierzę w chodzących po wodzie. Jeżeli tak pojmujesz świat to gratulacje. Nagroda dla cebulaka już wręczona.

wieslav
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-07-11 11:57:15
Ciebie pewnie poczęli metodą słoneczka, stąd taki intelekt.

zackdelar
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-07-11 12:25:18
Słoneczko?? Jest taka metoda?? Jeżeli tak cię obracają to nie mój problem. Ja zostałem poczęty 30 lat temu kiedy słoneczko oznaczało zupełnie co innego. Oświecony wiesiu Iran to w 99% islam. Staram się nie czepiać, ale spoglądając na twoje ''komentarze'' nie mogę oprzeć się wrażeniu, że to pisze dziecko. Szczerze, mam taką nadzieję, to wyjaśniałoby, mały zasób słów, ogólna generalizacja na moje i twoje. Stąd ten jad, kompleksy itd. Nie polecam ci lekarza, bo proponuje ci lepszą metodę. Polega na rytmicznym uderzaniu się młotkiem w głowę, tak robią to oświeceni jak ty.

hadwaok
    Ocena: -10 (glosow:40)
2014-07-11 10:33:45
Brawo Panie profesorze. popieram Pana, proszę się trzymać i nie dać tym lewakom

LeSaux
    Ocena: 3 (glosow:19)
2014-07-11 10:59:31
A widziałaś parafianko to życie co je pan profesor "uratował" ?

SuperGL
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-07-11 11:27:04
Nieudane dziecko z probówki. Dużo takich.

wieslav
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-07-11 11:58:44
A jeszcze więcej nieudanych poczętych normalnie. I co?

labla2dor
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-11 17:14:00
Co wy macie z tymi lewakami? Ale wam ten JKM nastał do głowy.

jacek.jacek
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-07-11 10:27:39
Misza obnibus i fachowiec w każdej dziedzinie . Ginekolog amator a jakby krowy w majtkach chodziły to do dzisiaj by jeszcze gołego tyłka na żywo nie zobaczył

Maciek256
    Ocena: 0 (glosow:24)
2014-07-04 18:10:35
jak widzę tego ch*ja to jestem za aborcją

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:19)
2014-07-05 16:14:48
Zgadnij jak został dyrektorem szpitala. Jak myślisz kto za tym stał?

michau_n
    Ocena: 0 (glosow:26)
2014-07-04 14:00:08
i to nie on zapłaci za rehabilitację i utrzymanie przy życiu dziecka bez połowy mózgu z naruszoną czaszką

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:20)
2014-07-04 14:43:36
To nie będą wysokie koszty bo dziecko i tak umrze zaraz po urodzeniu. Gorsze jest to że matka zobaczy mutanta którego urodziła. To może być straszna trauma.

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:23)
2014-07-11 10:23:04
diecko i tak już nie żyje . A pretensje na temat wyglądu kierować do tych co dziecko robili w klinice in vitro . Fachowcy z bożej łaski

krzychoo33
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-07-11 10:25:08
jacek.jacek - podaj zrodlo, ktore mowi o tym, ze to bylo dziecko z in vitro.

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-07-11 10:33:08
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-07-11 10:34:43
komentarz usunięty przez moderatora

milorda
    Ocena: 2 (glosow:18)
2014-07-11 10:47:15
taaa bo nie z in-vitro to nigdy się chore dzieci nie rodzą. Nigdy!

krzychoo33
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-11 11:17:41
jacek.jacek - Dzieki, za linka.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-11 14:15:17
jacek.jacek, taaa i niby uszkodzenie płodu wynikało tylko i wyłącznie z tego, że dzieciak był z in vitro :) Jakby chore dzieci w naturze się nie rodziły, a wszystkie z in vitro były chore. Co za ciemniak yebany, zabij się, po co zużywasz powietrze?

leszkowaty
    Ocena: 5 (glosow:35)
2014-07-04 12:45:05
jeśli "sumienie" nie pozwala mu wypełniać swoich obowiązków w pełnym zakresie, to zwolnic "Dziada" i niech w swoim prywatnym gabinecie leczy "sumieniem" będzie miał tabuny pacjentek z pobliskiego kolka różańcowego a wśród nich usuwanie ciąży to raczej nie grozi (chyba ze jakieś cudowne napoczęcie)

jurek1102
    Ocena: 10 (glosow:64)
2014-07-04 12:47:55
Klauzula sumienia w prywatnych gabinetach jakoś nie obowiązuje:) To wszystko jest wielki kit, chodzi tylko o to by opróżnić nam kieszenie.

leszkowaty
    Ocena: 2 (glosow:22)
2014-07-04 12:56:12
gdzieś jakiś lekarz wypowiedział się ze "sumienie" odezwało się u tych lekarzy którzy już się "doskrobali" jakichś dóbr materialnych.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-07-04 22:43:35
I o dziwo to sumienie odezwało się tylko w publicznych placówkach.

herbataizelki
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-11 17:49:45
To nie jest żadne sumienie, tylko chora ideologia.

ManiekFraniek
    Ocena: 6 (glosow:34)
2014-07-04 12:44:16
Ciekawe co by zrobili obrońcy moralności i tego człowieka, gdyby w wypadku zostali poważnie ranni i jedyną droga do uratowania ich życia byłaby transfuzja krwi a lekarzowi na to nie pozwalałyby przekonania religijne?

jacek.jacek
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-07-11 10:25:05
tak właśnie robią jechowi .W każdym razie przy chorym siedzą strażnicy by nie dopuścić do transfuzji

wolfikc
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-07-11 17:57:05
Ilu znasz lekarzy wśród świadków jechowy? Powtarzasz tylko slogany za gazetą wyborczą.

ola1995.95
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-04 22:22:43
Ja nie rozumiem tylko tego ile nienawiści macie dla ludzi, moja siostra ma porażenie mózgowe, ma 32 lata przez ten czas wypowiedziała "normalnie" jedno zdanie porozumiewamy się w ten sposób że wsłuchujemy się w jej wrzask

ola1995.95
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-04 22:25:07
Jest osobą potrzebująca stale opieki, ale nie wyobrażam sobie jakby miało jej przy nas nie być śmieje sie na swój sposób rozumie czuje potzrebuje miłości, miała urodzić się martwa z powodu rozległych wad, jeździmy z nią na konie które ją uspokajają

ola1995.95
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-04 22:27:04
w ramach rehabilitacji. Wiecie co życzę wam miłości, bo widzę, że najlepiej łatwo żyć i rozwiązywać "problemy"


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500