Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Klub_Smolenski  14-07-09, 22:19 Zgłoś
+ 124 -
Dodano: 2014-07-09, 22:19:26   przez: Klub_Smolenski
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 124  Zgłoś nadużycie
20
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Rozmowa o pracę
  •  Kiciuś.
  •  Jaki ten świat mały...
Ukryj komentarze(106)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
cubajszpil
    Ocena: 34 (glosow:102)
2014-07-10 14:03:38
to wszystko za mało, powinni wsadzić tego nawiedzonego bydlaka chazana na długie lata do więzienia albo nałożyć zakaz wykonywania zawodu dożywotnio!!!

darkojad
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-21 10:19:46
Najsmieszniejsze jest to, ze dyskusje o babskich d@pach komentuja sami faceci, tacy sami "znafcy" jak ten kruchtowy przydupas Hazan.... wy sie martwcie o wasze prostaty a kobietom zostawcie decyzje o ich cialach....banda obludnych, kruchtowych szczekaczy!

pajakpajak
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-12 23:24:10
Ta po prawej nie brała czasem udziału w "marszu szmat" z plastrem w miejscu gdzie kobieta ma piersi?

hanauer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-11 22:24:10
komentarz usunięty przez użytkownika

Tiganza
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-11 18:45:21
"moderatorze" - antybrawa za sposób, w jaki się ośmieszasz, kasując niewygodne komentarze. Nie wiedziałam, że też zaliczasz się do prawicowych oszołomów, że puszczanie tutaj inwektyw pisanych wprost jest dopuszczalne, ale prawda już nie. Żenada.

Tiganza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 18:43:20
komentarz usunięty przez moderatora

Tiganza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 18:41:59
komentarz usunięty przez moderatora

fwio
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-07-11 16:09:52
ale przed śmiercią to się chętnie nawracają, jako jaruzel...

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-07-12 10:34:03
O kto o tym nawróceniu Jaruzelskiego pisał? Fakt czy Superekspres?

pajakpajak
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-12 14:53:53
Pisały i mówiły o tym TVP, Polsat, TVN, GW,... powołując się na słowa wdowy.

Tiganza
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-11 15:22:22
Twoja wypowiedź świadczy wyraźnie, że w dyskusjach nie używasz mózgu. To nie było "brzydkie dziecko", ty kretynie ciężki, tylko istotka całkowicie niezdolna do życia. Czytał? "To jest dziecko, które nie ma połowy głowy, ma mózg na wierzchu, ma wiszącą gałkę oczną, ma rozszczep całej twarzy, nie ma mózgu w środku." - zrozumiał?Nadal wątpię, nie umiesz pojąć tej kwestii, w ogóle.Dla ciebie to "tylko brzydkie dziecko, które chcieli zabić" - dla normalnych ludzi nieszczęsna, niezdolna do przeżycia istota. Która zresztą już nie żyje. Doedukuj się, a nie wyciągaj głup

Tiganza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 15:19:25
komentarz usunięty przez użytkownika

hadwaok
    Ocena: -17 (glosow:29)
2014-07-11 10:37:48
Brawo Prof. Chazan. odważny człowiek, popieram go w 100%

kolos24cm
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-07-11 11:13:54
Bo jesteś pisowskim poj**em.

bierut1
    Ocena: -7 (glosow:19)
2014-07-11 09:35:06
Pewnie jakieś ortodoksyjne zfrustrowane feministki próbują upiec swoją pieczeń na ogniu chazana...co nie zmienia faktu że chazan powinien odpowiedzieć za to co zrobił.

Aniolek1989
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-07-11 09:38:32
a dlaczego od razu feministki?? Ja też jestem katoliczką i stanęłabym w szeregu z tymi paniami ze zdjęcia.

bierut1
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-07-11 10:36:11
Nie mam nic do laitoweko feminizmu...czyli znam i mam swoją wartość, godność i tego nie ma się co czepiać ani którejś za to ganić. Jest też ortodoksyjny (fanatyczny) odłam feminizmu którego to wyznawczynie twierdzą iż kobieta powinna mieć prawo do aborcji no bo...no bo tak, tak powinno być nie ważne co i czemu. Przecież to chore i egoistyczne. Stąd moje podejrzenie że ortodoksyjne feministki robią pierwszy krok ku temu. Zdrowy feminizm TAK a fanatyczny NIE

dagmik
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-11 14:04:45
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-11 15:28:42
Dagnik a już myślałem że to myślenie Cię ominęło...a jednak jesteś ortodoksyjna w jakichś 70%...niestety. Jeśli chcesz to spróbuję trochę tych procentów Ci zabrać, choć na dużo nie liczę ale może mnie zrozumiesz. Odegramy hipotetyczną scenkę. Ok.

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-11 15:54:27
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 16:18:07
Jeśli dziecko jest chore czy z gwałtu lub zagraża matce to aborcja powinna być dozwolona...pisałem wiele razy. Załóżmy HIPOTETYCZNIE że jesteśmy parą, mamy mieszkanie, pracę i zaszłaś w ciążę no i wyskrobałaś...wracam z pracy i mówię "Cześć daguś, zobacz...różyczki dla mojego kwiatuszka, choć idziemy do restauracji żeby to uczcić...co tak mrużysz oczka jak byś nie wiedziała o co mi chodzi...znalazłem test...nawet nie wiesz jak się cieszę" Co mi HIPOTETYCZNIE odpowiesz?

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 16:34:08
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-11 16:37:19
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-11 16:50:35
On do niej ty kur.. ty cip. ty morderczyni czy co mu tam ślina na język w złości przyniesie po czym ją rzuca i mówi magiczne zdanie " Mam nadzieję że jak zegar biologiczny zacznie Ci tak dzwonić że zęby w rezonans będą Ci wpadać to trafisz na takiego nie dorośniętego, nie poważnego dziecięcego egoistę jak ty. Mam nadzieję że wtedy każę Ci usunąć ciążę" Mniemam że ortodoksyjne feministki walczące o równouprawnienie dając kobiecie-matce dały też mężczyźnie-ojcu prawo do aborcji, w innym przypadku to straszne nierównouprawnienie.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-11 16:56:05
Śladowym równouprawnieniem było by to że żeby kobieta mogła domagać się alimentów pierw musiała by oświadczyć to oficjalnie facetowi że jest w ciąży a ten dopiero by zdecydował czy chcę potomka czy nie. Jak nie i nie może zmusić kobiety do aborcji to chociaż niech nie płaci. Powiedz mi że feministki te ortodoksyjne mają choć świadomość takich sytuacji a nie myślą tylko o sobie...bo wtedy to zwykły egoizm a nie walka o równouprawnienie.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 17:19:12
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 17:23:14
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 09:20:23
Chcesz mi przez to powiedzieć że kobieta może mieć depresje, toksyczny związek czy co tam jeszcze, może uciąć konsekwencję ciąży aborcją a facet nie może uciąć...bo alimenty to nie rozstępy i "rozklapiocha" przez miesiąc-choć skutki biologiczne na pewno są i nie można temu zaprzeczać. W przyrodzie nie da się podzielić linijką wszystkiego na pół i oboje to wiemy. Zobacz w ewolucji doszliśmy już tak daleko, a co by było, co byś powiedziała gdyby mój pra pra...przodek zebrał ze sobą sporą część męskiej populacji i tak by debatowali:

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 09:31:16
słuchajcie...ganiamy, zapierd@l@my za tymi mamutami z pochodniami w łapach żeby go nagnać do urwiska...w zeszłym tygodniu zginął franek przebity ciosem, miesiąc temu andrzej, dwa miesiące temu tygrys szablozębny zjadł piotra...co miesiąc jeden z nas ginie. No po co my to robimy, dla kobiet i ich młodych...jak nie będziemy ich utrzymywać to polowanie będzie 3xrzadziej, 3xmniej ofiar...a one tylko w jaskimi ognia pilnują i młodych. Co by Twoje praprzodkinie powiedziały: słuchajcie my mamy dwa fakultety, pracę jaskinie więc nikim jesteście weźcie się spinajcie-czy byśmy nie rozmawiali teraz.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 10:32:10
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 10:46:27
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 11:59:01
Do przedostatniego komentarza- pogadamy za ileś czasu jak już będziesz matką, będziesz wiedzieć jak dziecko kopie i jak można się z nim bawić kiedy jeszcze jest w brzuchu. Do ostatniego- bardzo duży plus jeśli to szczere. Ale tak czy owak nie odpowiedziałaś na pytanie co na to Twoje praprzodkinie.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 14:29:19
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 14:36:19
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-12 15:38:17
I znów w ogólnym kontekście masz dużo racji, ale diabeł tkwi w szczegółach...jak miało by to być sprawdzane czy dziewczyna ma trudną sytuację czy po prostu jest dyskotekową dammmą, może ankietą. Wiem że to o fakultetach jest głupie, ale sama wiesz że jeśli wtedy nie szli byśmy jako gatunek razem i solidarnie, patrzyli trochę dalej jak trochę bliżej to teraz nas by nie było.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 15:52:33
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 15:56:29
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 16:13:30
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-12 17:09:51
Jeśli każda we własnym imieniu miała by podjąć tą decyzję a nikt tego nie sprawdzał to nawet feministki mogą sobie wyobrazić co by było, wiem też że szara strefa istnieję. Według mnie jest dobrze tak jak jest, byle żeby to działało i nie było chazanów 2,3,4... .

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-12 17:35:33
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 18:06:15
No to prawie się zgadzamy...przynajmniej do ok. połowy Twojego komentarza, kończymy debatę bo mam pracę a i nie chciał bym by jakaś zbłąkana kobieca duszyczka dzięki niej przeszła na ciemną stronę feminizmu.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-12 18:07:51
* zgadzam się z pierwszym i ostatnim zdaniem

zackdelar
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-07-11 08:35:10
Dlaczego klinika in-vitro, która ewidentnie ''spartaczyła'' robotę, nie jest w tym momencie posądzona?? Gdzie idą 74 MILIONY zł przeznaczone na projekty in - vitro. Osiem tysięcy ciąż, a ile się urodziło 214!! Łatwo wyliczyć ile skrobanek miało miejsce. Dlaczego w tv jest o tym cisza?? Rząd niedawno ''przyjął'' kolejne 300 mln na dalsze działania w tym kierunku. Jeżeli sprawa poszłaby, w innym kierunku(oskarżenie kliniki, które wyrosły jak grzyby po deszczu) rząd musiałby zamknąć ten wielce rozwojowy projekt.

Aniolek1989
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-07-11 09:43:58
a dlaczego uważasz, że spartaczyła?? Nie da się przewidzieć, że dziecko będzie chore. Chociaż mogę się mylić, dlatego napisz, dlaczego uważasz, że klinika in-vitro spartaczyła - możesz nawet w P.W. napisać

Renia_400
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-11 10:45:48
To że z in vitro się urodziło tylko 214 nie znaczy te pieniądze poszły na marne, nie każde in vitro oznacza ciąże. Każda para próbuje zazwyczaj kilka razy, a każde in vitro to koszt 8-12 tys. Poza tym w jaki sposób spartaczyli? Do zapłodnienia i ciąży doszło, więc swoją prace wykonali. Nikt nie przewidzi w jaki sposób rozwinie się dalej dziecko.

zackdelar
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-07-11 11:22:07
Dane wskazują jednoznacznie, że ''w szkle'' dzieci, są bardziej narażone na różne uszkodzenia genetyczne. To, że sprowadzili istotę do miana towaru, nakazuje mi analizować przypadek jako produkt. Jeżeli z ośmiu tysięcy rodzi się 214, jest to marnotrawstwo. Pytanie: dlaczego rząd zezwala i będzie angażował się w in - vitro?? Przyczyn od tych prostych jakimi zapewne są pieniądze, po te długoterminowe, czyli niż demograficzny. Przeczytaj co mówi Bronek(prosi o dzieci). Jak wygląda selekcja zarodków w późniejszej fazie ciąży?? - są eliminowane (te słabsze). MDM + 5% zniżki na dzieci.

gordon.lameman
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-11 12:33:44
@Zackelar Dane wskazują, że dzieci z invitro są tylko nieznacznie bardziej narażone na wady. Nic to nie zmienia. Nie powielaj bzdur o eliminacji zarodków w późniejszym etapie ciąży. To wymysł jakiegoś debila, który dowodzi, że nie wie on nic ani o in vitro, ani o ciąży. Czy to, że dzieci poczęte w sposób naturalny rodzą się upośledzone jest powodem do tego, by przestać zapładniać w sposób naturalny? Oczywiście, że nie. Ale jeśli ktoś nie może zajść w ciążę, a dzisiejsza nauka mu to umożliwia, to kim Ty jesteś, aby mu tego zabraniać? Zajmij się swoim życiem, a nie cudzym.

zackdelar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 12:49:47
komentarz usunięty przez moderatora

zackdelar
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-07-11 13:00:42
Niestety prawda jest tu banowana. Chciałem wam odpisać, ale moderator widocznie uznaje, że ch..j dupa i kamieni kupa jest ok. Podałem wiele linków do anglojęzycznych stron, stąd wiem, że to co pisałem jest podparte faktami od amerykańskich uczonych. Nie sprowadziłem rozmowy do ktoś, jakiś debil czy tego typu postawy. Zarodek bardziej narażony zawsze, będzie tym gorszym (już z nazwy). Adopcja to nie zło konieczne!! Pozdrawiam

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-11 13:52:09
komentarz usunięty przez użytkownika

zackdelar
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-11 14:09:58
@ dagmik Statystyki nie mówią, że chorzy ludzie rodzą mniej dzieci. Przeczytaj jakiekolwiek dane dotyczące problemu. Ja proszę o rozważenie adopcję. Skrobanki - bo płód jest niezdolny do życia przypominają przebieranie i oddzielanie człowieka, który spełnia oczekiwania od tego co nie spełnia życzeń. Sam miałem problemy z sercem jako dziecko i było to 30 lat temu, gdzie na dzisiejsze czasy pewnie już byłbym w koszu na odpady genetyczne. Oczywistym jest, że dziecko które przyszło na świat nie miało szans na przeżycie. Bez większej skruchy, nazwanie skrobanki humanitarnym jest hipokryzją.

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-11 14:23:58
komentarz usunięty przez użytkownika

Aniolek1989
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-11 14:26:36
@zackdelar Amerykańscy uczeni dowiedli, że Polacy łykną wszystko co zaczyna się na "Amerykańscy uczeni dowiedli..." :)

dagmik
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-07-11 15:01:27
komentarz usunięty przez użytkownika

kostacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-19 23:05:26
Zanim zrobiłeś z siebie debila, wystarczyło się tylko troszkę doedukować, zarówno o badaniach naukowych na temat in vitro jak i o danych na temat dofinansowania go w Polsce i jego efektów. Ciąża trwa 9 miesięcy i wyniki te są podane tylko do października ubiegłego roku, a takie ułomy zwyczajnie manipulują danymi. Szkoda zachodu na tłumaczenie czegokolwiek dla takiego betonu, poziom poniżej krytyki.

Bolec1980
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-07-11 08:21:28
Chazan na powietrzu, zatem satysfakcja tylko połowiczna. Zresztą takie ruchy to tylko pozoranctwo. Chazan otoczony bezmózgowcami w stylu Terlikowski, czy matka boska zespołu downa Godek (ciekawe kto zajmuje się jej niepokalanie poczętym dałniątkiem, skoro ta tylko w tv bryluje?) dostaje zielone światło na wypinanie pomarszczonego zada na prawo polskie i robienie z siebie męczennika za sprawę. Przy czym wielu nie wie nawet, czego ona ipso facto dotyczy.

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-07-11 07:17:33
Sprawa Chazana kolejny raz udowodniła, że Korwin Mikke ma racje. Gdyby nie było publicznej służby zdrowia, kobieta sama wybrałaby sobie odpowiednią placówkę medyczną. Klient płaci, klient wymaga, a jak coś jest "za darmo" to wiadomo jak to wygląda. Choć za darmo nie jest bo służbe zdrowia opłacamy z podatków.

Aniolek1989
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-11 09:41:10
zgadzam się - ja uważam, że służba zdrowia powinna być prywatna. Wtedy nie byłoby kolejek na za 10 lat. A i tak mimo płacenia podatków na NFZ większość Polaków leczy się prywatnie. Wolałabym te pieniądze, które mi kradną odkładać sobie sama na leczenie. Nie choruję często. A co miesiąc muszę płacić. A jak już zachoruję to i tak idę prywatnie.

Renia_400
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-11 10:47:55
Gdyby była całkowicie prywatna to polacy padaliby jak muchy, bo więkoszość w ogóle by się nie leczyła. Dobrze że jest wybór, przecież możesz wybrać tylko prywatne leczenie, ale wez pod uwage tych których na to nie stać.

Aniolek1989
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-11 14:28:28
Renia_400 - nie mogę, ponieważ muszę płacić składki zdrowotne... Niech NFZ ode mnie i od mojego pracodawcy nie pobiera za mnie składek - wtedy pracodawca te pieniądze da mi - a ja sobie je będę odkładała na prywatne leczenie.... Ale niestety płacenie składek do NFZ to obowiązek ...

Tiganza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-11 15:13:12
już widzę, jak cię stać z twojej pensji na opłacenie np leczenia nowotworu (czego ci absolutnie nie życzę) w przypadku "całkowicie prywatnej służby zdrowia"...

Renia_400
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-12 11:19:21
Aniołek gdybyś naprawdę miała kłopoty ze zdrowiem to prywatne leczenie wyszłoby ci bokiem. Popatrz sobie ceny za pobyt w prywatnym szpitalu. Do tego ceny zabiegów- zwykłe wyciecie migdałków to cena od 2000, wymiana stawu kolanowego od 13000 (bez kosztu protezy), czy operacja żylaków 0d 4000. Do tego wszystkie niezbedne badania i konsultacje. Nie wspominając o operacjach które kosztują nieraz po kilkaset tys. Wole płacić składkę zdrowotną niż brać kredyt na leczenie.

aneta.buziaczek
    Ocena: -5 (glosow:19)
2014-07-11 07:14:17
kolejne dwa nawiedzone ateistyczne paszczury, którym aborcja nie grozi, gdzy nikt nie tknąłby je nawet miotłą.

Aniolek1989
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-07-11 09:42:44
a skąd przekonanie, że ateistyczne?? Ja jako osoba wierząca stanęłabym z nimi w szeregu,bo mają rację. Tylko ignorant będzie bronił Chazana.

Lukasz_wa
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-07-11 09:50:27
Aniolek, nie ma co polemizować z aneto, to zwykły hejt który przeczy sam sobie i pisze bzdety nie mając o niczym pojęcia

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-07-11 01:52:09
A to w Watykanie nie mają opieki medycznej czy jak? Głupek zawsze przyklaśnie innym głupkom, ot co.

Moniczka24
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-07-11 01:31:26
To jest stanowczo za mało.Chazan powinien wypłacić odszkodowanie tej biednej pacjentce.A ze swoją klauzulą sumienia niech leczy pedofilskie klechy w kościele,może mniej ich będzie.

Marmur87
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-07-11 00:36:54
Nie widzę wiochy, o HGW mam opinię raczej kiepską, ale tu bardzo pola do manewru nie miała. Facet nie informując o innej placówce złamał prawo i musiała go w związku z tym wypieprzyć z roboty. Nb gość wiek emerytalny miał już w czasach gdy większość bywalców tego serwisu srała jeszcze w pieluchy, więc chyba czas dla niego by udać się na emeryturę.

kolos24cm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-11 11:16:27
Masz opinie o HGW, a pewnie mieszkasz w Pcimiu Dolnym. :)

bobuniek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-07-11 00:02:47
Ja tam je popieram :-)

seba72
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-07-10 23:37:21
6. Nie zabijaj ,dla wierzącego to był jedyny słuszny wybór, dla innowierców dało by się zorganizować innych lekarzy ew. placówki, trochę wiecej kosztów i wszyscy zadowoleni, ja się chętnie złoze

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-11 01:54:21
A ja nie zamierzam płacić ani grosza więcej niż muszę. I tak płacę składki z dwóch umów a do lekarza idę może raz w roku, a to i tak czasami prywatnie:/

Aniolek1989
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-11 09:50:55
A ja jestem wierząca. Nie wiem jak bym się zachowała w takiej sytuacji jak ta kobieta. Jestem za in vitro, jestem przeciwko aborcji na życzenie, ale w takiej sytuacji aborcja powinna być legalna - czyli tak jak jest. Nikt nie ma prawa osądzać tej kobiety. Jedynie Bóg to kiedyś zrobi, ale On nie potrzebuję wyręczenia w postaci drugiego człowieka. Wszyscy krytykujący tą kobietę katolicy - stańcie przed lustrem i powiedzcie sobie, czy zawsze postępujecie zgodnie z Prawem Bożym .... chyba nie, skoro chodzicie do spowiedzi....

przemek1700
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-10 22:48:07
komentarz usunięty przez moderatora

nie_mam_reki
    Ocena: -7 (glosow:17)
2014-07-10 22:39:20
BTW klinika, w której TA pani "się zaplodniła" powinna był ją poinformować o wszelkich konsekwencjach tej praktyki jak bezmózgowie (lista schorzeń u dzieci z in virto jest długa) co wiecej Pani byla u nich klientem to w ich rękach leżało jej dobro i rozwiazanie calej sytuacji. Kończąc- błędne kolo antykoncepcja, in vitro, aborcja jest bardzo dochodowe.

Tiganza
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-07-10 23:00:19
tak samo, jak skrobanki, których multum wykonał ten pseudolekarzyna chazan.

zajcew26
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-07-10 23:39:20
nie_mam_mózgu, poczytaj trochę. Niczym nie różni się odsetek dzieci chorych zapłodnionych naturalnie od in vitro. Różnica jest natomiast w ilości ciąży mnogich. Na plus dla in vitro.

nie_mam_reki
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-07-10 22:27:02
Ten przypadek jest próbą oswojenia aborcji i przedstawieniem jej jako najwyższe dobrodziejstwo swoja drogą ludzie, którym urodziły się dzieci z bezmózgowiem nie raz bardzo pięknie spedzają te krótkie chwile ze swoimi chorymi dziećmi ostatnio nawet facebook'u był umieszczony film z takimi chwilami- usunieto go ale wypinac dupę, cycki wywalać można to przecież piękny i postępowy obraz współczesnej cywilizacji

Tiganza
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-07-10 23:05:09
twój przypadek jest tak beznadziejny z kolei, że łeb spada.faktycznie,dzieci te bardzo pięknie cierpią po urodzeniu,aż radocha patrzeć dla każdego solidnego katola,jak rodzice ryczą z rozpaczy,a dziecko kiwa się z wywleczony okiem i mózgiem na wierzchu.No ale pod czapeczką ukryte,to nie widać i można się ponasładzać.I tylko to potraficie robić-albo sikać pod siebie z zachwytu nad kalekim płodem,który za chwilę umrze w cierpieniu,albo rzucać się do gardła innowiercom i ateistom z furią zaiste godną katolika.Ale żeby palcem kiwnąć i zająć się charytatywnie takimi dziećmi, to ni chu..steczki.

nie_mam_reki
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-11 08:02:42
Abstrahując od tego, że uważasz, iz dziecko z racji choroby na pewno bedzie strasznym wspomnieniem dla rodziców bo nie ma nic gorszego niz brzydkie dziecko; katolicy zajmują się charytatywnie takimi dziećmi. Co do wad opre sie o naukowe wynurzenia kolegów ginekologów z ameryki. Tak zachwalane przez Ciebie ciąże mnogie sa przyczyna przedwczesnych porodów co w USA jest główna przyczyna upośledzeń umysłowych i motorycznych.7/8 ciąż z zapłodnienia pozaustrojowego jest niedonoszonych ze względu na zespół Turnera lub Edwardsa.

davidbrian35175
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-07-10 22:20:25
Proponuje wyslac polskie feministki na wakacje do Afganistanu

jacek.jacek
    Ocena: -3 (glosow:17)
2014-07-10 22:09:03
zabijanie to opieka lekarska? Te baby należy też objąć opieką psychiatryczną

MrMotuk
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-07-10 22:30:24
Też tak sądzę; jako wierzący ginekolog nigdy nie usuwam ciąży pozamacicznych. Wprawdzie 60% moich pacjentek z tego powodu umiera, ale to nie szkodzi - mają dzięki temu pewne miejsce w raju.

nie_mam_reki
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-10 22:45:47
etyka nakazuje: walczyć o życie matki i dziecka w momencie kiedy jednak okazuje sie, że jedno z dwojga ma mniejsze szanse na przeżycie ratuje sie to drugie

Sir_Gorg
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-07-11 07:06:07
nie_mam_reki - w dupie mam taką etykę. Dzieci mogę mieć wiele, taką żonę, jaką mam, tylko jedną. Jak żona rodziła, specjalnie podpisałem dokument wskazujący, kogo ratować w razie zagrożenia i lekarz też się pod tym podpisał. To ja i żona decydujemy o swoich ciałach, a nie nawiedzony katotalib z pseudodeklaracją w kieszeni. Jak chce leczyć w zgodzie z prawem kanonicznym, niech wypier... do Watykanu. Tu ma leczyć zgodnie z prawem cywilnym.

Aniolek1989
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-11 09:47:27
Przede wszystkim w naszym kraju ta kobieta miała prawo usunąć dziecko. Nie nam oceniać jej decyzję. Poza tym to nie dr Chazan miał jej usunąć ciążę, tylko inny dr który się na to zgodził w tej klinice. Dr Chazan jako dyrektor placówki się nie zgodził. I nie miał prawa odmówić. Miał prawo odmówić usuwania ciąży własnymi rękami. Ale on do publicznego szpitala wprowadził swoje prywatne prawo - mógł nie zostawać dr placówki skoro nie zgadzał się na warunki tego szpitala.

Wojciech-92
    Ocena: 14 (glosow:22)
2014-07-10 21:51:22
Kościół nie powinien się wtrącać w sprawy zdrowotne, w 100% popieram te Panie. Chazan już dawno powinien wylecieć z roboty, natomiast media robią "show" nie licząc się z kobietą, która pewnie wiele wycierpiała...

nie_mam_reki
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-11 15:47:21
usunięcie ciąży nie jest sprawą zdrowotna bo zdrowia niczyjego nie ratuje

C2ShadowMan
    Ocena: -7 (glosow:13)
2014-07-10 21:31:58
komentarz usunięty przez użytkownika

payperday
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-10 21:14:16
komentarz usunięty przez użytkownika

kapsell
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-07-10 20:42:58
Wow aż DWIE!! Katoliczki od RyjoCzłonka Biłgorajskiego.

zgredzik79
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-10 20:23:26
Liczna manifa.

heon
    Ocena: 14 (glosow:28)
2014-07-10 20:19:20
W 100 % zgadzam się z tymi Paniami. Lekarz ma być przede wszystkim lekarzem. Jesli jest tak bardzo wierzący powinien iść na księdza.

jacek.jacek
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-07-10 22:05:43
a gdzie napisano ,ze lekarz ma zabijać . Nie każdy chce byc mengele

MrMotuk
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-10 22:32:17
jacek, to prawda. Nawet jak ciąża stanowi dla kobiety wysokie ryzyko śmierci, to ja zawsze mówię takim pacjentkom; "A co to pani szkodzi? Jak pani umrze, to przynajmniej bez ciężkiego grzechu od razu pani pójdzie do nieba."

kolos24cm
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-11 11:18:52
Do czego? Nie wiem, czy żyję na innym świecie, ale żadnego nieba nie ma...

ferdal
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-07-10 19:43:33
Zbliżają się wybory samorządowe, to wszystko pod publikę

xaxix
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-07-10 19:38:53
dla ratowania wlasnego ego skrzywdzil matke, ojca, cala rodzine jak i samo dziecko, ktore tak w pocie czola ratowal i ktore przez miesiac swojego zycia cierpialo za krzywdy wyrzadzone calemu swiatu. dla dzieciaczka [']['][']

cubajszpil
    Ocena: 34 (glosow:102)
2014-07-10 14:03:38
to wszystko za mało, powinni wsadzić tego nawiedzonego bydlaka chazana na długie lata do więzienia albo nałożyć zakaz wykonywania zawodu dożywotnio!!!

piot_rrr
    Ocena: -13 (glosow:33)
2014-07-10 14:16:11
Jest na to jakaś podstawa prawna? Czy to tylko przemówiła twoja tolerancja dla cudzych poglądów?

beyock
    Ocena: 16 (glosow:24)
2014-07-10 19:38:37
wiezienie to zbyt dużo bo później będziemy musieli utrzymywać oszołoma ale odebranie prawa wykonywania zawodu jest bardzo dobrym pomysłem skoro łamie przysięgę lekarską;]

zgredzik79
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-07-10 20:22:12
Proponuję poćwiartować bydlaka a szczątki rozrzucić w zoo. Mozna jescze rozszarpać go końmi na palcu Zamkowym. Niech sprawiedliwości stanie się zadośc. nie?

milorda
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-07-10 21:59:33
@piotr jest podstawa prawna. Chazan nie był lekarzem prowadzącym( który chciał wykonać aborcję ale prof. ją zablokował jako zwierzchnik) a jako dyrektor placówki( więc urzędnik, nie lekarz) nie może powoływać się na klauzulę sumienia i odmawiać informacji pacjentce. To jest szpital publiczny nie diecezjalny czy prywatny folwark Chazana.

kodak2
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-07-10 07:49:46
potężny wiec

wojtage
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-07-09 23:32:20
jakaś cienka ta manifestacja

siwythc666
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-07-09 22:42:16
dobrze zrobiła tylko szkoda że pod naciskiem.....

piot_rrr
    Ocena: -5 (glosow:23)
2014-07-09 23:03:08
Pewnie stąd to masowe poparcie, które widać na zdjęciu.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400