Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
klisza08  14-07-12, 23:05 Zgłoś
+ 111 -
Dodano: 2014-07-12, 23:05:09   przez: klisza08
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 111  Zgłoś nadużycie
71
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kermitzaba87
    Ocena: 27 (glosow:39)
2014-07-17 10:27:48
Gdzie tu wiocha? W ogóle wkurza mnie to przekłamanie mediów, które trąbi o "pobiciu" jakiegoś zdrajcę. Co to jest pobicie? To był tylko policzek! Za czasów Boniego lali ludzi na ulicy pałami, armatkami wodnymi - to była przemoc a nie jakiś policzek, kto jak kto ale ten człowiek powinien się wstydzić za siebie i za to co zrobił dla Polski

jasiufasola
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-17 22:39:55
Boni vs Korwin

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-18 07:23:29
Korwin 1:0 !

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-17 19:54:27
dagmik-podobnie zreszta jak cała te feminazistowska lewica ma jakąś obsesje na temat seksu. Kup sobie dziewczynko wibrator i podłączaj się do niego na całą noc, może to spowoduje obniżenie napięcia i przestaniesz się tak spinać i gadać bzdury na temat Janusza Korwina Mikke.

ferdal
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-07-17 21:17:11
PP do kogo piszesz tu na górze ?

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-17 21:36:08
komentarz usunięty przez użytkownika

pajakpajak
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-17 22:29:44
Ferdziu czwartek a ty już w pijackich majakach, gdzie mnie tam widzisz "na górze" ?

poprawnyoo
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-07-17 17:23:51
Wipler - po pijaku bije policjantkę, Korwin - policzkuje europosła...znam tylko tych dwóch z knp i mi wystarczy..

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-17 19:51:30
i tak właśnie rodzą się stereotypy, znasz pewnie też dwóch cyganów i uważasz ich za bande złodziei :-) Wniosek : zwolennicy SLD to rasiści

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-17 19:52:20
Gdzie Wipler pobił policjantkę? Ja znam Szczuke co bije dziennikarza za nic i znam wielu innych, którzy wpierdzielają obiady za moją najniższa krajową.

poprawnyoo
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-07-17 17:21:40
jak może takie zachowanie komuś imponować...stosować argument siły zamiast siły argumentu..Dla mnie przez to nie jest godzien nazywać sie POLITYKIEM

luzak1977
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-17 16:07:11
Z dniem dzisiejszym, ostatecznie, według mnie, wiocha wyzionęła ducha.

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-17 14:06:50
komentarz usunięty przez moderatora

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-17 12:36:39
Kto podpisał? Po za tym "bije" a "policzek" uważasz za to samo?

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-17 12:08:08
Heyah - darmowe SMSy do wszystkich ;p

JeBusChytrus
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-07-17 11:52:18
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
    Ocena: -7 (glosow:13)
2014-07-17 11:27:44
Sam podpisał deklaracje współpracy z SB a innych bije.

kurwamac02
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-17 14:10:16
komentarz usunięty przez moderatora

gambit25
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-07-17 11:14:12
ALE MNIE TYM DZISIAJ ROZBAWIŁEŚ!!!350 ŁAPEK W GÓRĘ ODE MNIE!!!

rokkokko
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-17 10:38:45
zal

kermitzaba87
    Ocena: 27 (glosow:39)
2014-07-17 10:27:48
Gdzie tu wiocha? W ogóle wkurza mnie to przekłamanie mediów, które trąbi o "pobiciu" jakiegoś zdrajcę. Co to jest pobicie? To był tylko policzek! Za czasów Boniego lali ludzi na ulicy pałami, armatkami wodnymi - to była przemoc a nie jakiś policzek, kto jak kto ale ten człowiek powinien się wstydzić za siebie i za to co zrobił dla Polski

moczita
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-07-17 10:30:32
Media zawsze muszą trochę podkoloryzować sytuacje. Dobrze że nie napisali że to była napaść:D

ferdal
    Ocena: -7 (glosow:19)
2014-07-17 10:36:22
Obaj są siebie warci, wiochą jest że obaj strugają się teraz na patriotów

kermitzaba87
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-07-17 10:37:55
Boni patriotą? CO?! Wiesz co ten typ ma za skórą? Co zrobił Polsce? A co takiego Pan Korwin zrobił złego dla Polski?

dagmik
    Ocena: -7 (glosow:17)
2014-07-17 11:00:04
komentarz usunięty przez użytkownika

kermitzaba87
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-17 12:34:57
Po pierwsze nie jestem gimnazjalistą, po drugie dzisiaj prokuratora umorzyła sprawę, w której Pan Korwin był oskarżany o promowanie gwałtów, po trzecie w którym miejscu Korwin obraża żydów czy murzynów? Samo to, że napisałaś "żyd" i "murzyn" jest przestępstwem? Po 4 czy kulturą uznasz fakt, że człowiek który pałą kiedyś bił ludzi na ulicy skarży się teraz że dostał "klapsa"?

Pingwin001
    Ocena: -9 (glosow:13)
2014-07-17 12:49:19
Hmm a czemu Boni ma się wstydzić? Twój oszołom w muszce też podpisał lojalkę ...

kermitzaba87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-17 13:00:34
bardzo jestem ciekawy Twojej teorii, jakieś konkrety? Bo równie dobrze mogę powiedzieć, że Twoja cała rodzina też podpisała, nie mam dowodów ale słyszałem że to prawda. A jeśli nie wiesz czemu Pan Boni powinien się wstydzić to chyba musisz mieć bardzo małe IQ. Klapki na oczach, takie rzeczy się dzieją w kraju ale nikt z Was tego nie widzi, mówicie tylko o tym o czym lubicie, wstyd mi za Was

waw1910
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-17 13:04:48
Ale dlaczego propozycję zrobienia Żyda skarbnikiem PE uznajecie za obrazę majestatu i antysemityzm? Wszak Żydzi jak żaden inny naród znają się na pieniądzach. Odnośnie wypowiedzi "o Murzynach", to chyba część z zaglądających tu osób nie zna pojęcia idiom. Wszyscy tacy światli, a skupiają się na jednym, pojedynczym słówku wyciągniętym z głębszego kontekstu. Proponuję zapoznać się z całością wypowiedzi. Czy nie uważacie, że młodzi ludzie w Europie jebią jak Murzyni w niewoli?

moczita
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-07-17 13:30:55
Sratata najeżdżacie na Korwina tylko dlatego że nie wypada wam go popierać... A prawda jest taka że chłop dobrze gada... Wole jego słuchać niż reszty popaprańców w rządzie którzy żyją obłudą...

bierut1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-17 13:50:32
Dokładnie moczita, Korwin może minutę gadać nawet o pierdołach i jest w tym jakiś sens, związek i logiczna ciągłość a reszta potrafi 10 minut paplać o PAŃSTWIE, RODAKACH a w gruncie rzeczy po prostu przez 10 minut ruszali ustami i wydawali jakieś dzwięki i tyle że se pogadali a przekazu zazwyczaj nie można wyłapać.

moczita
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-17 14:22:49
Reprezentujemy wyższy poziom niż oni i dlatego nie potrafimy zrozumieć tego bełkotu! Moi rodzice też byli anty JKM i kiedyś kazałam im włączyć sobie komputer i na spokojnie posłuchać jego całych wypowiedzi (nie wyrwanych zdań z kontekstu) i sami doszli do wniosku że w sumie chłopina rację ma i nawet często jest zabawny:P

matys601
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-17 14:35:26
Hahaha, moczita ten wyższy poziom który reprezentujecie rozbawił mnie bardziej niż rys. Dąbrowskiego. 1:0 dla Ciebie skromniaczku :)

moczita
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-17 14:43:06
Nie chce nic mówić ale w tym momencie samo sobie pojechałeś;)

Pingwin001
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-17 15:01:19
No Kermit taki jesteś geniusz to użyj wójka Google, zdaje się, że Twój idol sam przyznał, że podpisał ...

kermitzaba87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-17 15:12:31
Pingwin a od kiedy to google jest wiarygodnym źródłem wiedzy? Wszystko to ktoś tu wypisał jest zawsze prawdą? Oj właśnie udowodniłeś, że jesteś bardzo ograniczony jeśli do sprawdzenia informacji używasz jedynie google.

Pingwin001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-17 15:27:33
Oj tak oj tak, zawsze jedyny słuszny, masz rację lepsze są fakt albo super expres, niestety nie korzystam

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-17 15:37:54
No pingwin właśnie sam wpadłeś na to o co w tym wszystkim biega: " sam przyznał, że podpisał"...twierdził przy tym iż nie posiadał czołgu czy armaty i siłą komunizmu obalać nie mógł. Wtedy były inne czasy, podpisał ale nic pro komunistycznego nie robił...to tak jak mój dziadek musiał się "nawrócić" i zapisać do partii żeby w ogóle emeryturę dostać a do dziś mam jego książeczkę wojskową gdzie pisze "wcielony do AK z dniem..."

dagmik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-07-17 15:41:14
komentarz usunięty przez użytkownika

mlw1488
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-17 15:59:55
Dagmiku, powiedz mi, czy hasła obniżania podatków nie są populizmem? Hasła o drugiej Irlandii, Japonii nie są populizmem? O wybudowaniu 3 milionów mieszkań i 100 milionach dla każdego nie są populizmem? Czy bajki o wyższych emeryturach i wyższym socjalu dla dzieci chorch/zdrowych nie są populizmem? Czemu partiom niszowym zarzuca się populizm, skoro mainstream populizmem wygrywa wybory?

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-17 16:00:13
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-17 16:03:13
Dagmik, prędzej piekło zamarznie niż Ty i jakaś Twoja "siostra" powie coś dobrego o Korwinie. Przyznaj no się bez bicia, gdyby feministki ułożyły listę swych "wrogów" to na którym miejscu byłby Korwin...dużo daję że w pierwszej trójce. Wiesz dlaczego ludzie przyklaskują temu że boniemu lepe dał...bo większość też by chciała, ale nie mogą. To się tyczy większości polityków. Ciężar moralny tej lepy jest nie porównywalnie mniejszy choćby od ceny kilometra autostrady...ludzie nie mogą z tym nic zrobić to Korwina posłali jako swego delegata.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-17 16:05:23
komentarz usunięty przez użytkownika

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-17 16:05:59
Demokracji? Kobieto gdzie Ty masz demokrację?!? Raz na 4 lata możesz oddać jeden głos a potem możesz jedynie całować ich w dupę i Ty to nazywasz demokracją? Hahaha Co to słów Korwina na temat gwałtu - mam je tu przytaczać? Czy może lepiej nie kompromitować Cię i Twoje czytanie ze zrozumieniem? Jak chcesz to zacytuję :)

dagmik
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-07-17 16:17:26
komentarz usunięty przez użytkownika

Umarov
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-17 16:21:48
@dagmik: Bzdura. Akurat populizm jest domeną obecnej elity. Od 25 lat wmawia się ludziom, że jest wszystko OK, a od OK jest bardzo daleko. Polskie społeczeństwo jest na tyle zmanipulowane, że co parę lat wybiera tą samą szajkę, której owszem, programem jest rozwój gospodarczy i demograficzny, ale pod płaszczem wysokich podatków, setek składek, akcyz, ceł i kar. Szary człowiek nie jest w stanie tego zweryfikować i o to w tym wszystkim chodzi. Dzisiaj Polska niczym nie różni się od Korei Północnej czy Białorusi, ten sam system, tylko inny sposób wykorzystywania narodu.

Pingwin001
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-17 16:25:28
Cóz bierut tak jak Boni nie miał czołgu itp, albo obaj podpisali i są kapusiami, albo nie ...

dagmik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-17 16:28:35
komentarz usunięty przez użytkownika

moczita
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-17 16:31:42
dagmit próbujesz mydlić sobie oczy i innym...

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-17 16:35:05
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-17 16:39:54
komentarz usunięty przez użytkownika

kermitzaba87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-17 16:43:01
Koleżanko, mówisz że oglądałaś wszystkie programy informacyjne. Czy Ty wiesz, że taki program trwa około 5-10 minut? Czy w takim programie autor jest w stanie pokazać 100% tego co się działo w danym dniu? XXI wiek, jest YT, pooglądaj, poczytaj... I jeszcze jedno, teraz mi powiedz skoro nie na Korwina to na kogo mam glosować? Kto ma taki cudowny plan na ocalenie Polski :) No kto? Powinnaś tu przekonać ludzi że się mylą i ktoś inny ma rację a nie wyzywać Nas od kretynów jak to się robi zwykle jeśli nie ma się argumentów przeciw. Przekonaj mnie.

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-17 16:56:43
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-17 17:01:11
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-17 17:14:38
Dagmik Ochnaście razy pisałem że wzór państwa Korwina w postkomunistycznej Polsce się nie sprawdzi, że powinien mieć góra 20%poparcia by mógł hamować tych złodziei...bo taki "pozytywny oszołom" jest potrzebny by równoważyć tą obłudę nawet "liściami". Piszesz że głosowałaś na najlepszych z okręgu bez względu na partie, ale co to dało jak weszła pawłowicz czy niesioł bo w systemie proporcjonalnym miał wyższe miejsce od najlepszego. U nas trzeba dużo zburzyć w systemie, tak samo jak w Polakach. Burzyciel jest potrzebny.

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-17 17:23:47
komentarz usunięty przez użytkownika

zipoo1111
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-17 17:32:04
@dagmik 27 779 tyle jest winny każdy obywatel Polski przy minimalny wynagrodzeniu 1242 zł trzeba by pracować 23 miesiące żeby oddać to co każdy z nas jest winien jak JKM chciał zakazu uchwalania budżetu z deficytem to go wyśmiali .Janusz Palikot to największy hipokryta w całej historii Polski w Toruniu jego partyjny kolega pobił Torunianina sam pisał ,że chętnie by dał Korwinowi w pysk jego partyjny kolega Wojciech Penkalski był karany miedzy innymi za pobicie kijem bejsbolowym, grożenie bronią i wymuszenie

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-17 18:04:08
komentarz usunięty przez użytkownika

moczita
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-17 18:11:08
Dagmit proponuje trochę zapoznać się z jego poglądami bo piszesz brednie. Wygląda to trochę tak jakbyś codziennie oglądała tvn:) Byłam parę razy na spotkaniach z JKM i wierz mi to co Ci wciska telewizja ma trochę inne odzwierciedlenie w rzeczywistości.Przypominam ze zdania wyrwane z kontekstu czasami maja inny sens:)

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-17 18:59:41
komentarz usunięty przez użytkownika

moczita
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-17 19:24:55
Mam nadzieję że nie pracujesz w zawodzie:)

Umarov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-17 19:26:29
@dagmik: Kolejna lewacka bzdura. Nie ma czegoś takiego jak skrajny kapitalizm. Jest kapitalizm, jest socjalizm, jest komunizm. Sam udowadniasz, że masz mentalność młodzieńcy nie znającego życia. Nie muszę wyjeżdżać na Białoruś lub do Korei Północnej, bo to co mają Białorusini i Koreańczycy mam w Polsce. Również nie widzę sensu w byciu patriotą złodziejskiego państwa. Jeżeli przyznajesz się do bycia patriotą to pokazujesz jedyne, że jesteś najzwyklejszym w świecie frajerem, który pokornie zaakceptował dymanko serwowane przez państwo.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-17 19:34:15
komentarz usunięty przez użytkownika

kermitzaba87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-17 19:58:08
dagmik - nie mogę czytać tego co piszesz. Palikot spokojny? To ten co machał kutasem w sejmie? Kobieto, jedyne o czym ten człowiek mówi to geje, feminizm i narkotyki. Ostatnio modne stało się najeżdżanie na kościół. Jeśli to nazywasz bycie spokojnym politykiem to ja nie chcę widzieć niespokojnego :) Palikot miał swoja szansę, obiecał tyle rzeczy i nie spełnił NIC, ZERO, NUL. Nie wniósł kompletnie NIC do Polskiej polityki (prócz wspomnianego gumowego kutasa) To już wolę zdrajców lać po mordzie niż biegać w kolorowych ciuchach po ulicy z gołą dupą bo na tym się skupia działanie Palikota

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-17 19:59:21
bo program wyborczy napisali i na tym się skończyło, równie dobrze mogli nie pisać nic, przynajmniej nie zmarnowaliby papieru i długopisu. Nawet Grodzka od niego "uciekł" pewnie boi sie tego gumowego kutasa

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-17 20:01:59
komentarz usunięty przez użytkownika

Umarov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-17 20:02:29
@dagmik: Świat jest bardzo prosty, tylko osoby z poglądami zbliżonymi do twoich bardzo go komplikują. Przypuszczam, że z racji ekonomicznego wykształcenia i doświadczenia w branży inwestycyjnej o leseferyzmie wiem więcej od ciebie. Może jesteś dobrym politologiem i teoretykiem, ale jak każdy lewicowiec praktyk z ciebie żaden i również uważam, że jak każdy lewicowiec jesteś ekonomicznym analfabetą.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-17 20:28:01
komentarz usunięty przez użytkownika

moczita
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-17 20:41:53
Dagmik mam dwóch kolegów którzy skończyli politologie (pracują w zawodzie) i czynnie biorą udział w spotkaniach z JKM.Twoje poglądy są skrajnie sprzeczne z ich i moimi :)

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-17 20:42:43
Nie, nie, nie moja droga. Albo jest się lewicowcem albo prawicowcem, nie można być trochę tego, trochę innego. To świadczy tylko o Twoim braku wiedzy.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-17 21:13:53
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-17 21:16:37
komentarz usunięty przez użytkownika

moczita
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-17 23:23:04
Politolog jest zwykłym człowiekiem i ma prawo wyboru... Nie może ograniczać się do obojętności to tylko świadczy o jego stopniu wykształcenia i posiadanej wiedzy.

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-18 08:00:30
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-17 10:16:40
Ten po prawo to Boni?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bezdomna i wystraszona psina płacze jak człowiek
  •  Taka prawda
  •  Dwa autorytety
  •  Rusek


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400