Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wiocha dla mnie bo za dużo w dupie ma
sesiu1  14-07-18, 20:54 Zgłoś
+ 289 -
Dodano: 2014-07-18, 20:54:50   przez: sesiu1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 289  Zgłoś nadużycie
160
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kobiety tak mają
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Logika kobiet.
Ukryj komentarze(20)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lordvirus
    Ocena: 34 (glosow:34)
2014-07-18 21:55:01
moj tez ma za duzo a filmik dobry bo wesoly dzieciak pozdrawiam chodz tu wiochy nie widze usmiech

bialutki006
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-07-28 02:51:49
Za dużo w dupie ma? Nie czaje... Gdyby było rozpieszczone i miało za dużo w dupie to by sie tak nie cieszył na widok banana. Następnym razem wymyśl jakiś bardziej oryginalny opis albo go w ogóle nie dodawaj. Eloszkaa!

merfi9
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-25 15:49:43
ale dzieciak jest udany

mingus33
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-07-25 14:23:00
szacun dla wstawiającego za nutkę samokrytyki.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-25 07:58:19
Dobry dzieciak ,zdrowe rzeczy wsuwa i jeszcze jest mega zadowolony ! Super!

felafela
    Ocena: -10 (glosow:10)
2014-07-25 03:12:53
On to chyba jakiś autystyczny albo inny niepełnosprawny umysłowo

puszczyk82
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-24 21:24:05
dzieci to największy skarb,wychowujcie je dobrze i nie rozpieszczajcie za duzo a przyniosą wiele radosci

bazant59
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 20:31:10
komentarz usunięty przez użytkownika

tec-pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 20:24:03
napewno wcześniej dostawał same samsung'i :)

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 14:18:15
maluch superowy jest! Mój to co najwyżej z LEGO się tak cieszy, ale nie z banana.

bazant59
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 20:34:17
komentarz usunięty przez użytkownika

PawelJarosz89
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-07-24 11:42:26
spoko luz ale to bylo już ;)

sspietras
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-07-24 11:26:42
weźcie nic nie wkładajcie w dupę swoim dzieciom powaliło was??

FD79
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-07-24 10:36:13
Mam 35lat. Gdy byłem w jego wieku i za komuny znajomy z Niemiec przysłał banany w paczce też tak się cieszyłem :)Dzisiejsza młodzież nie zrozumie.. :)

Nick-T_00
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-07-24 13:18:51
Banany jadło się specjalnie na podwórku i wolno, żeby jak najwiecej kolegów widziało.

dianusia
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-20 20:06:07
wow dobry dzieciaczek

Jordan54
    Ocena: -13 (glosow:13)
2014-07-20 08:15:33
Zmywarkę mają a na kilogram bananów dla dzieciaka szkoda kasy - wiocha na maksa.

pusolka
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-07-19 00:56:08
gdybys chciala zeby twoj dzieciak tak sie cieszyl to bys mu do dupy nie ladowala nie rob sie taka ofiara wlasnego dziecka autorko

grzegorzcichy
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-19 08:51:29
co ty mozesz wiedziec o zyciu konia jak ty nigdy siana nie wpierdal..las

lordvirus
    Ocena: 34 (glosow:34)
2014-07-18 21:55:01
moj tez ma za duzo a filmik dobry bo wesoly dzieciak pozdrawiam chodz tu wiochy nie widze usmiech

kurwamac02
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-07-18 21:18:54
hahaha, dzięki, nieźle się uśmiałem :DDD


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300