Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pozbawić świadczeń wszystkich biednych i chorych! niechaj żyje kapitalizm!!!
rezatylachiw  14-07-20, 12:53 Zgłoś
+ 285 -
Dodano: 2014-07-20, 12:53:30   przez: rezatylachiw
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 285  Zgłoś nadużycie
156
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  Wymuszenie
  •  ZUS zabrał rentę niewidomemu bo dorobił za dużo.
  •  Toruń przeprasza.
Ukryj komentarze(140)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
foytaz
    Ocena: 59 (glosow:99)
2014-07-20 13:03:38
To jest sposób myślenia i działania byłej post pzpeerowskiejkomuszej nomenklatury, która była nauczona ludzi gnębić i pasożytować na nich tak jak dzisiejsze lewactwo. Efektywny i kreatywny pracownik to taki, który nie musi się martwić czy starczy mu do następnej wypłaty. Każdy pracodawca to wie i rozumie. Niestety po 89' nadal w Polsce rządzą byli aparatczykowie poprzebierani w różne hasła, którzy z premedytacją tak tworzą przepisy, żeby maksymalnie podnieść koszty pracy i zatrudnienia bo ich biurwokracja z tego żyje.!!!

czadowyRyszard
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-15 08:24:36
komentarz usunięty przez użytkownika

Przemek34569
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-24 14:13:54
autor to debil i osoby go popierające.

Siehol
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-23 11:15:00
Gówno prawda. W rzeczywistości na każdego wydaje coś ponad 3000zł jeśli są zatrudnieni na umowe o pracę. 1500 (składki,zusy i inne duperele by utrzymać państwo) + 1500 na czysto dla pracownika. Najpierw dowiedzcie się jak państwo wyzyskuje pracodawców a potem się palpitujcie.

formula1one1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-22 23:22:11
komentarz usunięty przez moderatora

mickw
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-22 07:27:45
W polskim systemie "kapitalistycznym", po zniesieniu obowiązku ubezpieczenia pracownik nie dostałby więcej, ponieważ "pracodawca" płaciłby "za dużo" i musiał ciąć koszty. Dopóki mentalność bazarowych "pracodawców" się nie zmieni - nie powinno być znoszone przymusowe ubezpieczenie dla pracownika.

Python013
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-07-21 22:46:56
A potem się dziwimy, że co roku przybywa nam ponad tysiąc milionerów w Polsce.

szatanoslaw
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-22 00:06:20
milionerami nie stają się oszuści, bo raz oszukasz kogoś, a później nikt Ci nie uwierzy - chyba, że jest to w systemie pośrednim jak u nas - czyli zarabia ten kto ma znajomych w rządzie.

Python013
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-22 08:53:24
W Polsce ludzie dorabiają się na wyzysku pracowników za głodowe stawki i to w takim tempie jakiego na zachodzie nie spotkasz. To taka mentalność polskich biznesmenów, zarobić jak najwięcej i to jak najszybciej a pracowników mieć za śmieci

szatanoslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-29 23:10:25
Oczywiście, że tak - w Polsce jest pełno oszustów, ale firmy takich oszustów istnieją kilka lat, no chyba, że mają znajomości we władzy. Jednak te formy, które są duże i stabilne na oszustwo i złe traktowanie pracowników nie mogą sobie pozwolić, bo każdy pracodawca wie, że największym kapitałem jest dobry pracownik.

podlas2
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-21 17:54:30
Admini chorują na rozdwojenie jaźni: z jednej strony podziwiają JK-M i jednocześnie krytykują realizację jego postulatów. Nie tak dawno POLITYKA opublikowała ranking dobrobytu UE. Proszę sprawdzić : -poziom bezrobocia; -poziom przestępczości; -płace minimalne lub stawki minimalne; -procent zatrudnionych w wieku produkcyjnym; -liczebność związków zawodowych; w tych krajach.

alesuchar
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-07-21 17:53:40
Jest dwóch pracodawców, jeden płaci 1500 zł ale zatrudni niewielu, drugi płaci 500 zł ale zatrudni wielu. Gdzie pójdziesz pracować? Tam gdzie jest tłok za 500 zł czy tam gdzie jest spokój za 1500 zł?

maras2604
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-07-21 16:21:40
najlepsze jest to ze wieksza czesc imbecyli nie majacych bladego pojecia o ekonomi lajkuje wypowiedz foytaza nie rozumiejac tresci bo jak by ich spytac to i tak sa za zwiekszeniem placy minimalnej co widac po komentarzach. ps. mistrzem dzisiejszych wypowiedzi zostaje bierut1! " podwyzszyc place minimalna przy jednoczesnym obnizeniu kosztow pracy" hahahah bede brechtal do piatku

marcus346
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-21 16:50:55
Sam siebie ośmieszasz... obecnie pracownik przy średniej krajowej dostaje ok 60% pensji. czyli realnie państwo nas skubie na ponad 40% wypłaty. Tak szacunkowo pensja 3850 brutto to pracownik dostaje 2750 a pracodawca płaci 4650, różnica 800pln to zwykła kradzież.

maras2604
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-21 22:29:36
no i wlasnie o tym mowie! trzeba zmniejszyc podatek i przymus ubespieczen i to co pracodawca ma zaplacic rudemu to zaplaci nam, a jak nie nam to zainwestuje i przyjmie jeszcze kilku. to doprowadzi do znacznego spadku bezrobocia a to z kolei to tego ze beda szukac rak do pracy, i place same pujda w gore. bo place ma regulowac rynek a nie jakis debil pokroju szumiego. placa minimalna razem z zasilkiem dla bezrobotnych to najwieksze szkodniki dla spoleczenistwa

bierut1
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-07-21 10:50:25
Praca minimalna powinna być podwyższona a koszty pracy zmniejszone o tyle samo-dla pracodawcy wyjdzie na 0. Ludzie co ją dostają to i tak wszystko wydadzą na bieżące wydatki (np. kiełbasę która obarczona jest 60-80% podatkiem), a różnice w wpływie do budżetu pokryje z nawiązką wzrost konsumpcji np kiełbasy a za tym idzie wzrost zatrudnienia bo ktoś ją robić musi. Zatrudnienie wzrosło to wynagrodzenia też i emigranci wracają i płacą podatki i koło się zamyka...ale na wiejskiej tego nie wiedzą.

maras2604
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-21 16:09:25
hahahahhahahahha ekonomista qutfa!

hugosek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-21 21:37:42
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-22 10:38:10
To chłopaki błyśnijcie swoimi pomysłami qutfa.

okurameni
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-07-21 10:04:39
Ja dorzuce tu taką perspektywe którą widze że mało ludzi zauważa. Dobra goscio każe ludziom pracować 500 zł miesięcznie i nikt sie na tą prace nie zgadza a fabryka i wszystko już stoi czy ktoś wie co się w takiej sytuacji dzieje? Ile taka firma traci? To jest wlasnie wolny rynek a jak ludzie są gotowi się szmacić za 500 zł no to bez kitu wina pracodawcy tak samo jak wasza wina jest że idziecie do sklepu wybieracie tanszy towar no to przez was straciła ta druga firma ale i tak wybieracie tanszy produkt bo was nie stać. Kto wyda wiecej kasy żeby uzyskać ten sam efekt co przy mniejszym wydatku?

okurameni
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-21 10:10:08
Problem nie leży w pracodawcach ale w systemie biurokracji i w nas samych. Dopóki człowiek bedzie się sprzedawał za grosze ktoś będzie z tego korzystał bo dlaczego by nie? To jak z prostytucją kiedyś nie była zakazana i spoko teraz jest zakazana ładujemy potężną kase w walke z tym a i tak znalezienie panienki do tow. to kwestia wpisania w google ew. wyskoczenia na droge krajową. I dlaczego tak jest skoro wszyscy to widzą a niby nie wolno? Dlaczego pracodawcy nas wyzyskują chociaż niby nie wolno? Odpowiedź jest niestety taka że się dajemy wykorzystywać więc i są ludzie którzy to wykorzystują.

madokm
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-07-21 10:48:24
Świetnie,że to zauważyłeś,niestety obawiam się,że to niemożliwe,ponieważ zawsze znajdą się ludzie którzy zgodzą się na każde poniżenie (przykład neo86,który się cieszy,że w ogóle mu płacą).Albo np. pracownicy Amazona w Niemczech zastrajkowali bo chcieli więcej zarabiać,więc mądre głowy z Amazona stwierdziły,że przeniosą magazyny do Polski,bo Polacy będą pracować więcej za 3 razy mniejsze wynagrodzenie.

Pograbek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-21 11:20:12
Jak tak dalej pójdzi to Amazon z Polski tez pójdzie gdzie indziej to nie rozwiązanie nasi rodzimi UCZCIWI przedsiebiorcy powinni budowac gospodarke tego kraju,podatek liniowy ,jak ulgi to tylko na uczące się dzieci do i koniec.

batonil
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-21 19:49:20
Pograbek !!! "nasi rodzimi UCZCIWI przedsiebiorcy powinni budowac gospodarke" Ty chyba z kosmosu jesteś albo się z choinki urwałeś już to widzę te rzesze uczciwych pracodawców rozpieszczających pracowników...chyba masz na myśli Ewe Kopacz i jej premie.. puknij się w głowę i zejdź na Ziemię.

Jachociacho
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-21 20:08:51
Moja stawka 25 ziko brutto na godzinę. Firma odprowadza wszystkie podatki, a ja jestem tylko elektrykiem. Uczciwe firmy istnieją, trzeba tylko mieć coś w głowie, by was zatrudnili. Magistrom po socjologiach i stosunkach międzynarodowych tylko praca za najniższą krajową zostaje. Sorry, taki mamy klimat.

nil72
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-21 09:37:59
komentarz usunięty przez użytkownika

nil72
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-07-21 08:49:45
Ta władza zawsze wspierała biurokrację bo tylko oni na nich głosują , reszta jest rozgoryczona i nie idzie do wyborów , a oni się z tego cieszą bo mają zwykłego robotnika głęboko w d***e

marcus346
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-21 16:54:21
Ja też jestem rozgoryczony naszymi przedstawicielami nie głosuje od nastu lat

deathmind
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-21 08:22:12
Ach Nasz kraj rządzony przez politologów i polonistów - taki piękny...Rządzą nami tępi humaniści, a że jest to debilizm mamy przykład powyżej. Sam studiowałem m.in. kierunek humanistyczny i wiem, że ludzie tam mają problemy z procentem składanym. Jeżeli chcesz legalnie zatrudnić kogoś do skręcania długopisów i związać się z nim na dłużej to niestety musisz ominąć umowę o pracę, bo jeżeli jego praca jest warta 800 zł to przecież nie zatrudnisz go za minimalną żeby wychodzić na zero albo ledwo ponad.

deathmind
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-21 08:27:49
Pracowałem w sektorze finansowym i nikt tam nie płakał co do godzin pracy, urlopów itd. Jeżeli chcesz mieć wolność to sobie załóż dz. gosp. i już. Kto z kolei nie chce ponosić RYZYKA gospodarczego jakie ponosi przedsiębiorca (może nie zarobić, może zbankrutować etc.), a lubi wygodną pensyjkę co miesiąc czy się pali czy się wali to niech zrozumie drugą stronę. W owym sektorze spotkałem się z odwrotnym zjawiskiem - ludzie tyrali tam na własne życzenie po 14-16h żeby dorobić się/opłacić luksusowy apartament, auto itd. Najwięcej płaczą Ci, którym się po prostu robić NIE CHCE albo chcieliby zarabia

deathmind
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-21 08:31:54
zarabiać 2-3 tys. zł za najprostsze i najmniej wymagające intelektualnie zawody...sorry ale jeżeli nie masz kwalifikacji na dyrektora banku czy adwokata to wedle zasady "masz łeb i ch*** to kombinuj". Są zawody gdzie nie pracuje się w pełnym wymiarze godzinowym czy pracuje się doba pracy/doba przerwy i można dorzucić sobie drugi zawód. No TAK: nikt nie powiedział, że będzie lekko, tym bardziej jeżeli nie umie się za wiele ponad machanie łopatą. To nie szydera, a zimny prysznic dla tych, którym marzą się salony po szkole podstawowej.

latrell
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-07-21 08:40:13
z tego co wiem, to ministrem skarbu NIGDY nie był humanista.Ale co może wiedzieć ktoś, kto nie pracował w sektorze finansowym (dziekuje Ci Boże, że ocaliłeś moje sumienie).Nie stać mnie na założenie firmy, choc pomysłów mam w bród, więc skończ pie****ić niedoszły bankierku, którego prawdopodobnie zwolnili, bo za duzo w dupe właził jakiemuś pejsatemu prezesowi

Nasi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-21 09:24:22
ja nie wiedziałam, ale sprawdziłam i było wielu ministrów np prawników- chyba, że to nie jest humanistyczna dziedzina nauki:D A w dobie dotacji z Unii na firmę to jeszcze coś wyszarpiesz, chociaż już najlepsze lata są za nami ( nie wiem co robiłeś do tej pory pomysłowy Dobromirze :D I możesz poszukać osób chętnych do zainwestowania w Twoje rewelacyjne pomysły na biznes, jak Ci się chce, powodzenia.

batonil
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-21 19:55:54
Ja na własne życzenie chce tyrać 8 godzin, mieć przerwę, urlop, prawo zachorować, potem mieć emeryturę. Zarobić chce tak jak każdy porządny Europejczyk czyli to co mamy razy 4. Przy obecnych cenach towarów i usług zarobek za byle gówno poniżej 2000 to pierwszy krok do nędzy. Jedź no Niemiec i powiedz im żeby zarabiali za zamiatanie ulic nie 1200€ tylko 300 a my tyle mamy.

krzychu2301
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-07-21 03:51:45
to nie kapitalizm ustala stawki wynagrodzeń w Polsce, a czerwone świnie, przeflancowane na kapitalistów

Marmur87
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-07-21 03:09:20
No cóż, bezmózgie lewactwo uważa ludzi za debili, którzy są niezdolni samemu myśleć. Żaden z najbogatszych krajów świata typu Szwajcaria, Norwegia (mimo, że mocno socjalna), Singapur itp. nie ma czegoś takiego jak centralna płaca minimalna. Gdzieniegdzie są tylko branżowe ustawienia między związkami pracowników i pracodawców (bez udziału rządu). I co? I działa. Ale dla komuchów nie do pomyślenia.

hemisys
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-21 09:37:03
Polska jest mało scentralizowana w sensie gęstości zamieszkania, np Bytów- ten region jest utrzymywany przez Drutex - jedyny pracodawca w regionie. Nie ma tam bezrobocia, ale gdyby nie było pracy minimalnej to ludzie pracowaliby za te 500zł bo nigdzie indziej pracy by nie dostali. Jak tu wyżywić, ubrać dzieci i wysłać je do szkoły z ksiązkami i tornistrem? Chisłbyś aby matka utrzymywała ciebie za 500zł miesięcznie? Albo ty chiałbyś swoją rodzinę za tyle utrzymywać?

Marmur87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-21 12:49:36
Tak, jasne. Za 500 zł nie da się utrzymać nawet psa, więc wątpię by nawet gdy w okolicy masz tylko kondoniarnie to ogół ludzi się nie zbuntuje i nie poszuka pracy dalej od domu gdyby pracodawca tyle oferował. Gdyby mimo wszystko miał pełne zatrudnienie, to znaczy, że znalazł podludzi z syndromem niewolnika. Takich mi nie żal, zasłużyli na swój los będąc potulni jak bydło idące na rzeź.

Jordan54
    Ocena: 0 (glosow:16)
2014-07-21 02:38:33
Za 1500 zł ciężko przeżyć a co dopiero za 500 ? Jakiś niedorobiony korwinista to wrzucił, który na dodatek prawdziwego życia nawet nie liznął.

Marmur87
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-07-21 03:11:31
Korwinista? No ku..a. Niedorobiony to jesteś ty jeśli tu nie potrafisz dostrzec ironii. Głupiej ironii fakt, bo popierającej debilizm jakim jest płaca minimalna, ale to co piszesz po prostu odbiera mi wiarę w inteligencję ludzkości. Hasła Korwina o wyższości dyktatury uznawałem za pewien folklor. Cóż, teraz jestem pewny, że jak tej skali matoły mają mieć prawa wyborcze to dobrze nie będzie...

hugosek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-21 21:52:56
Jak tak czytam tą Twoją wypocinę to nie wiem z jakich źródeł czerpiesz wiedzę. Chyba trzeba jednak wprowadzić test inteligencji przed wręczeniem karty do głosowania, bo jakim prawem kretyni mają decydować o losie państwa...

megan82
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-21 02:31:19
rzadko się loguję a teraz to strzelił mnie jasny uj ..po przeczytaniu komów stwierdzam że po większości pisali je Ci wszyscy wyzyskiwacze co za cieżką pracę płacą minimum a czasami i nie. bo te 500 zł bardzo by im odpowiadało.

darekw6
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-07-21 01:34:46
Ten kto to wrzucił nie ma w ogóle pojęcia o ekonomi

Lipstick92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-21 09:01:42
A Ty chyba o ortografii...C**j mnie strzela jak widzę takie błędy. A pozniej sie spotyka w sklepach takie tępe łychy, ktore narzekają, że zarabiają np. 1500zł, że musza pracować za grosze.. a ile taka osoba ma zarabiać?? Tyle co adwokat? Wybaczcie, ale kasować towary przy kasie i układać towar na półce to KAŻDY potrafi, a godziwe pieniądze to zarabiają tylko Ci, którzy coś sobą reprezentują, posiadają wiedzę i potrafią wykonywać coś, co NIE KAŻDY potrafi, np. informatyk. No chyba ze sie komuś przyfarci i założy dobrze prosperujacą firmę lub pierdzi w stołek jako polityk - to też dużo zarabia.

mformanski
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-21 01:28:47
Przeraża mnie ten fakt właśnie. Straszą ludzi totalną odwrotnością działania systemu.

kamuimac
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-07-21 00:39:06
płacilby im 3 kola to zamiast 7 osob na obazku byloby 4 zepierd*** tak jak tych siedem - zysk musi byc po to sie prowadzi firme zeby zarobic - jak ktos chce prowadzic fundacje charytatywna wolna wola ale niech nie udaj ze to ma byc dobrze prosperujaca firma

mformanski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-21 01:25:14
Się znasz...

zarathustraa
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-07-21 00:36:52
Lepiej mieć możliwość zarobić te 500 zł niż być bezrobotnym i nie mieć nic, ale lewacka myśl jest taka, że jak ktoś nie ma pracy to trzeba mu pomóc i daje się mu przysłowiową rybę, a nie wędkę i w taki sposób rośnie na patologia społeczna.

Schwab
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-07-21 00:36:38
O kurde, ale trzeba być deklem, żeby zgodzić się z hasłem z obrazka. Strach pomyśleć, że tak może myśleć większość obywateli naszego zacnego kraju. Hm, ale to by właściwie tłumaczyło dlaczego kraj tonie w gównie.

payperday
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-21 00:36:33
komentarz usunięty przez użytkownika

Umarov
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-07-21 00:30:53
Jak się komuś nie podoba płaca za 1500 PLN to zawsze może założyć własną działalność gospodarczą. Ach, zapomniałem, że żyjemy w państwie, które nie jest sprzymierzeńcem przedsiębiorczości. Cóż, zostaje wam dalej narzekać siedząc cały dzień przed telewizorem z piwem w ręce i od czasu do czasu zagłosować na jakiegoś socjalistę.

Nagasukaaa
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-07-20 23:41:55
Gimbusy pójdą pracować za Korwina

mistrzuszef
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-21 22:07:50
Idź się leczyć debilu. Skończył gimnazjum szczyl i niby coś rozumie. Gimbem to od Ciebie zalatuje frajerze!

kapsell
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-20 23:38:39
To dlaczego juz dzis wszyscy pracodawcy nie daja wszystkim pracownikom placy minimalnej? tacy sa z nich frajerzy?

szaflor
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-07-20 23:31:00
I bardzo dobrze,że tak jest,mało tego,powinno byc jeszcze gorzej,a i tak niczego,by was to nie nauczyło.Ja poddałem się 15 lat temu,jak na moich oczach,policja chroniła złodziei,tzn.szefów naszej firmy,podczas wyrzucania ich z zakładu.Poddałem się,bo działała nas garstka,reszta,była "mocna tylko w pysku".Od 15 lat mieszkam poza tym ... i mam się świetnie.

ken299
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-07-20 23:18:12
jaka komuszna nomenklatura ,przecież biurokracja najbardziej rozrosła się właśnie teraz w ostatnich latach,gdy doszła do władzy właśnie obecna partia

duck4uall
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-07-20 23:10:54
wy chuye, wam wystarczy 500 pln na miesiac! kuhwy durne

reksona
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-20 22:25:42
Nie wiem kto zrobił ten obrazek ale wiem, że jest on bardzo prymitywny.

groh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-21 00:05:00
no to bardzo wygadany jesteś a możne objasnisz wsztstkim na czym polega wedlug ciebie prymitywizm tego obrazka ?

tuomollo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-21 15:04:25
groh: płaca minimalna jest podobnie sensowna co centralnie sterowane ceny. Na wolnym rynku pracodawca płaci tyle, ile uważa, że warta jest praca a pracownik decyduje czy na nią się godzi. Jeżeli pensja będzie za niska, ludzie pójdą do konkurencji. Obecnie mało kto zarabia pensję minimalną a gdyby było tak, jak na obrazku, wszyscy zarabialibyśmy po 1500. Pracodawcy jednak wiedzą, że muszą płacić więcej, aby ludzie podejmowali pracę na określonych stanowiskach. Pensja minimalna natomiast blokuje dostęp do rynku pracy ludziom młodym i niewykwalifikowanym, którzy by może i chcieli pracować za mni

tuomollo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-21 15:06:47
groh: poza tym, nasze wynagrodzenie jest skandalicznie niskie głównie z powodu wysokich kosztów pracy a nie z powodu bezduszności pracodawców. Gdyby ludzie dostawali do ręki faktyczną kwotę brutto (wraz z podatkiem i składkami ZUS płaconymi 'przez pracodawcę' i 'przez pracownika') to by widzieli, jak bardzo są okradani.

brumby
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-07-20 22:21:42
Płaca minimalna to komunistyczny wymysł niemający nic wspólnego z wolną gospodarką. W Niemczech czy we Włoszech nie ma płacy minimalnej i jakoś tam ludzie nie giną - produkują samochody, ubrania, jedzenie. A co w Polsce się wytwarza?

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-07-20 23:58:19
nie ma płacy minimalnej? ot, idiota przy kompie. leć całuj korwina w dupę.

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-07-21 00:27:48
bo Niemiec ma honor i odrobinę rozumu w przeciwieństwie do polskiego yebanego tumana pseudobiznesmena. Niemiec nawet Polakom na truskawkach płaci więcej noż 1000 Euro.

brumby
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-21 19:22:23
komentarz usunięty przez moderatora

beeveer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-22 00:44:10
gwoli wyjaśnienia - w niemczech to związki zawodowe ustalają wysokość pensji minimalnej - więc prawdą jest że "państwo niemieckie nie ustala pensji minimalnej" - a jednak ona istnieje. a co do komuny. znajdź sobie na mapie wioseczkę scheuerfeld, z jednym dużym zakładem, który będzie zamknięty w 2015/2016. wiesz ile robol(polak) dostanie za to odprawy? ok 125 000 EUR na łapę. no, ale to też komuna, nie?

outsiderjack
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-07-20 22:06:41
Foytaz podaj przykład takiego pracodawcy, koncerny, jakiejkolwiek znanej firmy działającej w Polsce i przyzwoicie traktującej swoich polskich pracowników. Dominuje wyzysk motywowanym teoriami rodem z dziewiętnastowiecznego kapitalizmu. Do tego czynnie wspierany przez wielkorządców z Warszawki oraz chór lemingów, którzy każdą walkę o prawa socjalne i elementarna sprawiedliwość nazywają komunizowaniem itp..

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-20 22:15:09
Nazw z przyczyn oczywistych wymieniać nie będę, żeby moderatorom roboty przy niedzieli nie robić. Każda znana mi firma z którymi kooprerujemy płaci wysokie kontrakty, które każdy ze specjalistów negocjuje sobie sam. Branża to mechatronika, robotyka i automatyka. Nie słyszałem, żeby ktokolwiek zarabiał poniżej 5000 zł/mc. Ostatnio dołączył do nas koleś po WAT'cie notabene znaleziony na kasie w T***o i o ile wiem to ładną sumkę dostał na początek. No ale trzeba mieć wiedzę i chęć do pracy a nie tylko pier*olić.

susza89
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-20 22:20:11
W Polsce nie znajdziesz takiego przykładu bo na zatrudnianie ludzi stać tylko wielkie koncerny jak sam to powiedziales .Przez to ,że państwo zbiera takie duże haracze ,a zatrudnianie ludzi jest takie drogie to mamy taka dużą nadwyżke pracowników do pracodawców , więc pracodawcy mogą robić z nimi co chcą ( nie było by minimalnej to ludzie i tak by robili za 500zl bo nie maja wyjscia). Trzeba zmienić prawo i obniżyć podatki ,aby więcej ludzi mogło być potencjalnymi pracodawcami i wtedy płaca minimalna zwyczajnie nie bd potrzebna bo nikt się nie zgodzi robić nawet za 1500zl ...

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-20 22:25:52
Korpo to nie moja bajka bo im to na rękę.

szaflor
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-20 23:39:02
Do foytaz "No ale trzeba mieć wiedzę i chęć do pracy a nie tylko pier*olić."Uważasz,że dobre wynagrodzenie należy się tylko wam(?),a reszta za swoją pracę ma dostac miskę ryżu? Jesteś taki wykształcony,a zarazem taki głupi.Wytłumacz mi,z jakiego powodu ma tak byc,co sprawia,że jesteś bardziej wartościowym człowiekiem od kogoś innego?

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-21 00:44:35
właśnie sam sobie odpowiedziałeś dlaczego tak uważam.

szaflor
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-21 00:58:49
Więc inni,mimo,że są wykształceni,muszą pracowac za grosze?Przez takich idiotów jak ty,jest takie gówno w tym zacnym kraju.Obyś kiedyś wylądował na najniższej krajowej,należy ci się,bo wg ciebie ludzie z mniejszym wykształceniem są na odstrzał lub jak wolisz,śmierc głodową.Masz tyle rozumu w głowie,co roboty,które tworzysz.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-21 08:19:57
Dzięki tym robotom najniższa krajowa mi nie grozi w żadnym kraju. Przez całe dekady produkowano w tym kraju tony bezwartościowych mgr potrafiących tylko kawę robić. Trudno, żeby tacy ludzie byli zawodowo bardziej atrakcyjni niż wykwalifikowany robotnik np CNC. Zresztą ludzie po byłych zawodówkach są 100% bardziej operatywni niż mgr różnych nauk społecznych.

szaflor
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-21 11:56:38
Więc skoro się zgadzamy,co do jednego,to z jakiego powodu są takie duże różnice w płacach,skoro wszyscy pracujący ludzie są potrzebni,by kraj mógł sprawnie funkcjonowac?

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-21 14:34:09
Wbrew obiegowej opinii w Polsce brak specjalistów zarówno na szczeblu High-End jak i na linii. Moja praca w dużej mierze polega na spotkaniach z kierownikami produkcji czy UTR i wierz albo nie ale połowa z nich nie powinna nawet ulic zamiatać bo by ich to przerosło. Problemem są nepotyzm, kumoterstwo i kolesiostwo oraz system, który na to pozwala bo też z tego korzysta. Znalezienie dziś rasowego STOLARZA a nie k*rwa montażysty mebli to nie lada wyczyn.

szaflor
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-21 17:03:41
No właśnie,nic dodac nic ując.Prowadzę firmę inżynieryjną i zatrudniam ludzi po 50-tce(80%),młodzi przychodzą i odchodzą,lub moi mistrzowie(tak nazywam wszystkich moich "starych"i stałych pracowników)odchodzą od zmysłów,widząc,co ta młodzież wyprawia.Sam mam 39 lat,ale szanuję ich jak skarb,znam ich rodziny,stan zdrowia,nazwy szkół do których chodzą ich dzieci i wnuki,mamy rodzinną atmosferę w firmie.Zarabiają po 21e na godzinę,a mimo to,mam na wszystko co potrzeba,tzn.przede wszystkim na płynnośc fin.,rozwój firmy i własne życie.Rada dla polskich "biznesmenów",mniej dla si

szaflor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-21 17:32:54
...mniej dla siebie,po prostu nie trzeba w pierwszym roku działalności kupowac willi,jachtu,śmigłowca i 100ha plaży w Hiszpanii.Co kilka lat przyjeżdżam do Polski,tak na kilka dni i co widac? Widac nowobogackich,wszędzie...a dlaczego ich widac,bo to w dużej mierze chamówa,która kosztem drugiego człowieka(czyt.wyzysk)doszła do większych pieniędzy.Brzydzę się takimi "biznesmenami".Jestem wychowany w szacunku do drugiej osoby,nawet do kloszarda,ale takie wychowanie,wynosi się z domu,nie z uczelni.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-21 19:21:17
"Sam mam 39 lat,ale szanuję ich jak skarb,znam ich rodziny,stan zdrowia,nazwy szkół do których chodzą ich dzieci i wnuki,mamy rodzinną atmosferę w firmie.Zarabiają po 21e na godzinę,a mimo to,mam na wszystko co potrzeba,tzn.przede wszystkim na płynnośc fin.,rozwój firmy i własne życie" - tak pokrótce reklamują się wszyscy biznesmeni lat 90', no comments bo widziałem już jak w realu wygląda ta rodzinna sielanka w tych firmach. Wystarczy przejrzeć opinię byłych pracowników o zakładach pracy z rodzinną atmosferą. :)

szaflor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-23 14:23:14
Taka opinia jest krzywdząca dla mnie,ale nie będę Ci niczego udowadniał.Mieszkam od 15 lat poza Polską,tutaj nauczyłem się innego podejścia do życia jak i do ludzi.Ty mieszkasz i pracujesz w Polsce,gdzie w byle urzędzie by się przedstawic,należy miec co najmniej dwa dok.tożsamości,a byle firma ma po pięciu prezesów,dyrektorów,sekretarek i innych darmozjadów,na których trzeba zarobic.Osobiście wykonuję wiele czynności,nie przesiaduję w biurze spijając kawki w garniaku za 2000tys.,przez ostatnie dwa dni byłem na budowie razem z moimi ludźmi i nawet sobie popracowałem fizycznie.Pozdrawiam.

burakza2zl
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-20 21:53:09
Można znieść płacę minimalną, ale przedtem tak trzeba zmienić prawo, żeby ludziom chciało i opłacało się zakładać firmy. Wtedy zniknie ta chora nadwyżka potencjalnych pracowników nad ilością miejsc pracy pozwalająca na takie płacowe patologie jakie mamy teraz. Z drugiej strony - płaca minimalna byłaby wtedy niepotrzebna.

Josh211
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-07-20 21:44:59
W naszych realiach zniesienie płacy minimalnej nie przejdzie, bo pracodawcy jeszcze bardziej będą wykorzystywać pracowników. Niestety, nie ta mentalność, mentalnie jesteśmy na dalekim wschodzie i najlepiej gdybyśmy pracowali za miskę ryżu.

mipa
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-07-20 21:44:53
z niewolnika nie ma pracownika

susza89
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-07-20 21:35:10
W gospodarce wolnorynkowej bez wysokich kosztów pracy było by więcej firm i wtedy to właśnie pracodawcy musieliby konkurowac ( za pomocą wypłaty ) o pracownika ,a nie odwrotnie. Wysokie koszta pracy, wysokie podatki, płaca minimalna szkodzi tylko i wyłącznie klasie średniej i biednym ... np. obecnie zarabiająć 1200zl na reke twój pracodawca płaci na Ciebie 1900 + wiele inncyh ukrytych kosztów. Podwyższamy płace minimalną = firma to odbije sobie w cenach uslug/produktow i na końcu płacimy my wszyscy ,a nie tylko pracodawca. Zrozumcie !

otyg
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-20 23:01:47
W końcu ktoś rozsądny. Dobry pracownik w normalnym systemie znajdzie prace i będzie doceniony. Sama likwidacja płacy minimalnej nic nie zmienia, a ten obrazek to czyta ściema i celowa podanie nieprawdy. Perfidne kłamstwo.

wojtalo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-21 14:32:55
Ale przyjdzie do telewizji na dyskusję taki POLITYK z sld czy innego g. i będzie się mądrzył - że płaca minimalna powinna wynosić dajmy na to 2500 (bo tak sobie wymyślił). A ja proponuję wszystkim krzykaczom przeanalizować taki przykład: zakładasz firmę, dajmy na to sprzątanie. Za całość usług na obiekcie biurowym bierzesz 10 000pln. Płacisz 3 pracownikom płacę minimalną czyli jakieś 1250 na rękę. Co oznacza, że musisz wydać na takiego jednego około 2000pln. Koszt pracowników = 6000 pln. Do tego: biuro, telefon, księgowa, paliwo, środki czystości, rękawice, sprzęt - upraszczając niech się to z

wojtalo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-21 14:39:31
zmieści się w 2000 pln. Zostaje jako szefowi, właścicielowi firmy 2000 pln, oczywiście do opodatkowania i ozusowania.. Zostaje nie cały 1000 pln. I teraz - przychodzi do sejmu idiota socjalista i podwyższa płacę minimalną do 2500 pln, czyli dwukrotnie. Koszt pracownika wzrasta z 2000 na 4000, razy trzy daje nam 12000 pln, po dodaniu dodatkowych kosztów wychodzi minus 4000 pln. Zagadka - kto ma pokryć różnicę, nie mówiąc o marży szefa firmy? Czy zrobi to a) klient, b) właściciel firmy, c) mądry polityk, który podniósł płacę minimalną? Zanim zaczniecie krzyczeć załóżcie wszyscy firmy i zobaczyci

dagadz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-20 21:31:38
co to jest płaca minimalna?? w moim otoczeniu pracodawcy obchodzą to np zatrudnieniem na pół etatu a pracownik i tak pracuje pełny etat więc dla niego bez różnicy ile jest płaca minimalna bo gdy wzrośnie spadnie mu zatrudnienia np na 3/8 etatu itp

moczita
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-07-20 21:34:45
W Twoim otoczeniu ale w większości firm taki wałek nie przejdzie i pracodawcy trzymają się najniższej krajowej.

Sealtiel
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-20 21:37:58
moczita wyjedź poza Warszafę. Zobaczysz co wyprawiają pracodawcy na prowincji gdzie podaż rąk do pracy znacznie przewyższa ilość miejsc pracy.

moczita
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-20 22:28:59
Ogólnie przez kilka lat pracy trafiła mi się jedna taka oferta i to ostatnio ale to od prywaciarz.Umowa 1/2 etatu a płaci mi najniższą i od obrotu ,,premia".

tuomollo
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-07-20 21:28:02
Palant, który to napisał wyraźnie nie rozumie, czym jest podaż i popyt na pracę.

zmudziak2
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-20 21:26:38
Tylko że takie zabiegi jak płace minimalne tylko hamują rozwój gospodarki, na ten przykład w niemczech nie było płacy minimalnej i jakos ludzie tam żyjący nie zarabiali 500zł ponieważ rynek pracy wymusi na pracodawcy to że będzie musiał zapłacić godziwe pieniądze

Sealtiel
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-20 21:36:09
A kuku! Od przyszłego roku wprowadzają płacę minimalna. Zgadnij dlaczego.

raider667
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-21 10:24:47
Sealtiel ... tak wprowadzają, tak niską że nikt tyle w DE nie zarabia :-) Pic na wodę fotomontaż, płaca minimalna to patologia hamująca rozwój. Nie bez powodu średnia wzrostu gospodarczego UE przez ostatnie 10 lat to ... 0.9%.

dorkar
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-07-20 20:58:36
jakie to głupie i populistyczne w celu zastraszenia ludzi .. nie mógłby płacić 500 bo nikt u takiego "pracodawcy" nie pracowałby...

BlackHare
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-20 21:46:08
Tja? Jakis czas temu bylo tu zdjecie ogloszenia z placa 2,5zl (czy jakos tak) za godzine. Oraz inne, glownie z serii umowy smieciowe. I pracowalby. Ten co nie ma wyboru albo moze wybierac miedzy nedza a praca za 500zl.

outsiderjack
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-20 22:08:19
Ciekawa teoria, szkoda tylko, że błędna. Wyobraź sobie, że każdy pracodawca oferuje płace minimalna 500 złotych dla nowozatrudnianych, więc gdzie oni kuźwa pójdą? Do Kanady?

dorkar
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-07-20 22:31:31
można dać ogłoszenie w necie nawet za 1,5zł za godzinę... internet jest jak śmietnik - wszystko przyjmie a i tak nie zmieni to rzeczywistości..

mingus33
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-07-20 22:47:05
pojdą tylko ci którzy nie mają zbyt wiele do zaoferowania a nie chce im sie zbyt daleko dojeżdżać ani szukać. sam oferuję prace dobrze płatna i nie mogę znaeźć ludzi.

BlackHare
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-23 00:08:56
Powtórzę jeszcze raz. Jak nie masz wyboru to taka podejmiesz a jak ci się nie chce szukać czegoś dalej to cóż... z nieba pieniążki nie lecą,

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-07-20 20:53:27
Pracodawcy gdyby mogli, bez skrupułów płaciliby te 500zł. nie zważając na to, że ich pracownik za same opłaty czynszu, prądu, gazu płaciłby więcej niż te 500zł.

mietq
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-20 21:06:45
Tak, ale na pewno nie w kapitalizmie ;) tylko w czymś takim co mamy teraz

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-07-20 20:52:14
O tym własnie mówił JKM ! Ku**wa jego mac ! Ale lepiej pierd***lić ,ze szarlatan ,bo z liscia wypalił sprzedawczykowi Boniemu w lewicowy ,komunistyczny zawszony ryj.

zimol666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-20 21:21:49
brawo!

Melanz89
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-20 22:38:03
Brawo x2!

Zbowidowiec
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-20 20:47:55
'Kapitaliści sprzedadzą nam sznurek na którym ich powiesimy' - W. I. Lenin

chomikvm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-20 20:38:07
komentarz usunięty przez moderatora

maras2604
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-20 20:32:40
rezatylachiw czy ty czasem nie masz na nazwisko szumlewicz? skad sie biora tacy kretyni?

panrafal
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-07-20 20:30:11
Sposób myślenia typowego lewaka....

Melanz89
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-20 22:54:14
Niech to ścierwo trafi do niewoli i robi za talerz zupy to wtedy zmieni podejście do ludzi i do życia.

kapsell
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-07-20 20:23:29
Poponuje rowniez ustalic ceny maksymalne: chleb - 50gr, masło 1zł, mleko - 30gr itd. I od razu zmieńmy nazwe naszego kraju znowu na PRL przy okazji.

ROBI00000000
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-07-20 20:07:37
Gdyby dało radę zatrudniać za darmo zatrudnienie znalazło by połowę miasta...

mingus33
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-07-20 19:29:34
a gdyby mógł płacić 250 to zatrudniłby dwa razy więcej...

mingus33
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-20 22:49:07
co za menda społeczna mnie tu minusuje...?

sangre666
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-20 19:09:37
Kapitalizm? TO co piszesz nastanie jak będzie konserwatyzm. Nie oglądasz telewizji niezależnej i korwina?

admin1944
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-20 18:19:24
A MOZE SOBIE OSZOLOMIE ZOSTAW 500 PLN A ZA CZESC ZYSKOW ZATRUDNIJ DODATKOWYCH PRZCOWNIKOW !!

neo86
    Ocena: -15 (glosow:25)
2014-07-20 18:07:20
Mam minimalna krajową i nie marudzę jak Wy! Jestem zadowolony, że w ogóle mam pracę! Potem takie yełopy jak Wy twierdzą, że pracy nie ma no taaak ale jak zaraz po szkole bez doświadczenia się chce mieć minimum 2500zł/miesiąc to tak jest :D

kazaq
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-07-20 19:26:56
Analizując Twoją wypowiedź do tego profilowe zdjęcie i wnioskując po nicku (możesz mieć 28 lat). Domyślam się, że jesteś wstanie założyć rodzinę i mieć swoje mieszkanie(chociażby na kredyt)? Dzięki myśleniu takich osób jak Ty nie dziwie się, że w Polsce jest jak jest i ludzie wyjeżdżają... Skoro tak Ci dobrze to pewnie dalej będziesz głosował na POPISowe partie. :)

AtakSzczupaka
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-07-20 19:51:19
Ja ci neo86 powiem dosadnie: Jak psu naplujesz do miski, to też będzie szczęśliwy, że coś dostał. Zupełnie jak ty :)

moczita
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-20 21:20:18
Ja też zarabiam najniższą ale to nie zmienia faktu że qrwa codziennie idąc do pracy czuje się jak śmieć!!!

Melanz89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-20 22:48:30
Neo86 serio jesteś jak ten pies :D rób za najniższą krajową jak to Cie zadowala... tłumacz sobie to tak ,że w Polsce trudno o pracę gdzie złodzieje w sejmach mają po 12tys i jeszcze im mało. Świetne podejście! wiadomo ,że pracować trzeba ALE KUR... NIE PISZ NAM TU ŻE JESTEŚ ZADOWOLONY Z OCHŁAPÓW.

Asmodei
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-20 23:13:28
Ja zarabiam kilka krajowych, tylko różnica jest taka, że zamiast biadolić jak to tragicznie jest, tylko wziąłem los w swoje ręce i nie czekam, jak to określiliście aż ktoś mi napluje do miski tylko sam ją napełniam-dziękuje. A i nie czuje się zobowiązany do dopłacania na innych którzy nie wiedzą jak sobie radzić.

Asmodei
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-20 23:20:27
A właśnie wyprzedzając was- tak pracuje u SIEBIE/ I nie, nie zatrudniam nikogo, tym samym nie wyzyskuje nikogo(według waszej logiki). Próbowałem, ale 90% dzisiejszego społeczeństwa zwyczajnie nie nadaje się do normalnej pracy, a ja za nikogo się tłumaczył nie będę, szkoda mi nerwów na ludzi nie szanujących pracy, a oczekujących manny z nieba.

moczita
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-21 08:55:14
Pomińmy już te wywody że los można zabrać w swoje ręce.Ja dodatkowo prowadzę sklep internetowy więc nie należę do grupy która narzeka na finanse.Poszłam do pracy bo jestem młodą osobą i chciałam mieć kontakt z ludźmi a nie kisić się w domu i pakować przesyłki. Co nie zmienia faktu że uważam że wynagrodzenie które dostaję jest żałosne.Widzę po cv że ciężko jest pozyskać dobrego pracownika ale jak już takiego mamy to można było by jakoś go docenić:)

malecjan
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-07-20 16:26:37
Po co nam tyle posłów skoro decydujący głos ma parę osób! Płaca minimalna w innych państwach a u nas! Kwota wolna od podatku. Koszty pracy! Robienie wałków bezkarnie na poselskich stołkach. Sądzenie chorych ludzi za skradziony wafelek lub jogurt. kiedy się to zmieni?

Nasi
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-20 15:20:05
a 500 zł miało by wartość 4000 dzisiejszych :D takie zmiany :D

vacarius
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-07-20 18:21:02
Pod warunkiem ze zlikwiduje się vat, podatek dochodwy, akcyzy przerobi prawo budowalane aby na swojej ziemi można było budować co się chce i jak chce i przerobi prawo medyczne ze leczyć będzie mógł nasz każdy szaman i samouk. To to te 500zł rzeczywiście nabirze wartości. Ale bardziej mnie martwi ze JKM nie tylko płaca minimalne chce likwidować ale też przepisy BHP. Gdy ludzie znów zaczną ginąc w fabrykach jak w 19 wieku to nie będzie to zbyt dobre. Bo co z tego ze zarobisz 500zł za które kupisz tyle co dziś za 4000 gdy popracujesz góra 10 lat i będzie po twoim zdrowiu.

Nasi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-21 09:31:57
kolego, zawsze będziesz mógł wybrać sobie do którego szamana pójdziesz:D a tak na poważnie jak masz głowę na karku to ubezpieczysz się ( mamy duuuży wybór już teraz) tylko na własną rękę, pomijając pośredników :D chyba, że chcesz kogoś utrzymywać po drodze :D Wypadkowość i śmiertelność w pracy ma duży wpływ na ilość chętnych którzy chcą się jej podjąć, pracodawcy też nie jest to na rękę :D Chyba, że jest sadystą lub coś podobnego.

robsonic
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-07-20 13:16:22
Mało kto wie że rząd ogranicza pracodawców kosmicznymi podatkami od pensji pracownika. Np jeżeli masz te 1500 na rękę i umowę o pracę to pracodawca oddaje państwu 800zł . Więc gdyby nie nasz kochany rząd miałbyś 2300 :)

Samsara
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-07-20 19:21:39
Ty taki głupi sam z siebie jesteś czy to jakaś promocja? Jak państwo nie będzie tego zgarniać to i tak zarobisz tyle samo, bo to pracodawca zostawi sobie te 800zł. Ludzie z natury nie sa altruistami, radze mniej kościółkowych bzdur o równości słuchać, a więcej poczytać o podstawach kapitalizmu.

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-20 20:03:51
Bardziej prawdopodobne że dostaniesz jeszcze mniej bo w tych składkach jest min. zdrowotna i co pan zrobi jak będzie jakiś wypadek - albo pan opłaci prywatne ubezpieczenia albo zapłaci z własnej kieszeni. I niech pan nie liczy na emeryturę czy rentę, bo przecież pan składki emerytalno-rentowej pan też nie opłaca i trzeba odkładać z własnej wypłaty.

foytaz
    Ocena: 59 (glosow:99)
2014-07-20 13:03:38
To jest sposób myślenia i działania byłej post pzpeerowskiejkomuszej nomenklatury, która była nauczona ludzi gnębić i pasożytować na nich tak jak dzisiejsze lewactwo. Efektywny i kreatywny pracownik to taki, który nie musi się martwić czy starczy mu do następnej wypłaty. Każdy pracodawca to wie i rozumie. Niestety po 89' nadal w Polsce rządzą byli aparatczykowie poprzebierani w różne hasła, którzy z premedytacją tak tworzą przepisy, żeby maksymalnie podnieść koszty pracy i zatrudnienia bo ich biurwokracja z tego żyje.!!!

bubala
    Ocena: -11 (glosow:23)
2014-07-20 13:08:31
nie wypisuj tych mądrości, bo ludożercy wezmą cię na swego premiera. a swoją drogą to ty nie powinieneś mieć kłopotów z pracą. możesz zarejestrować działalność objazdową pokazując samego siebie jako produkt ku.rwy i dziurawego kon.dona.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-07-20 14:35:41
takie ścierwa jak ty co tydzień przysyłają do nas po 50 cv, nikt tego g*wna nawet nie czyta bo co taka ściera może zaoferować poza d*pą najniższej jakości i wyglądu skoro nawet na operatora powierzchni płaskiej jej nie chcą.

reunion1
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-20 19:19:29
śledząc twoje pierdzielenie na tym portalu to sądzę że jesteś kierownikiem szpitala psychiatrycznego któremu udzielają się anormalne stany swoich pacjentów i osobą która nie zmarnuje żadnej okazji aby pokazać jakim jest durniem

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-20 20:11:29
śledząc twoje wypociny to widać, że bardzo chciałbyś być kimś innym niż jesteś ale świadomość tego jakim dnem jesteś sprowadza cię tam skąd wypełzłeś.

hemisys
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-20 21:59:49
Z małym ale. kraj, ojczyzna to nie społeczeństwo jednolite: "Efektywnych i kreatywnych pracowników/ludzi". Mamy do czynienie z bardziej inteligentnymi i mniej, bardziej zaradnymi i mniej, z większa wyobraźnią lub bez, z dobrze przez rodziców przygotowanymi do życia i nie-czytaj z ofiarami losu. Zycie to nie utopia, co chcesz zrobić z tymi nieefektywnymi i niekreatywnymi, kazać im umrzeć? A jeśli ich niezdolność do życia to traumy z dzieciństwa? 2 miliony ludzi w Polsce to DDA - to osoby które przez traumy nie podejmują dobrych decyzji - temat szeroki. Co nimi?

outsiderjack
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-20 22:10:32
Foytaz podaj przykład takiego pracodawcy, koncerny, jakiejkolwiek znanej firmy działającej w Polsce i przyzwoicie traktującej swoich polskich pracowników. Dominuje wyzysk motywowanym teoriami rodem z dziewiętnastowiecznego kapitalizmu. Do tego czynnie wspierany przez wielkorządców z Warszawki oraz chór lemingów, którzy każdą walkę o prawa socjalne i elementarna sprawiedliwość nazywają komunizowaniem itp..

bob3r
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-20 22:22:26
komentarz usunięty przez użytkownika

bob3r
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-20 22:29:04
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500