Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
rzeznianumer5  14-07-23, 09:50 Zgłoś
+ 347 -
Dodano: 2014-07-23, 09:50:47   przez: rzeznianumer5
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 347  Zgłoś nadużycie
116
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
Ukryj komentarze(117)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
liseklisek6666
    Ocena: 34 (glosow:50)
2014-07-23 18:02:39
Zgadza się, właściciel się niewłaściwie zajmuje, i męczy konia na maxa chcąc wyciągnąć jak największą dniówkę. Zazwyczaj są to prywatni ludzie z bryczkami i nieważne że zwierzę w dzień zrobiło już mnóstwo kursów i jest zmęczone, ważne że dzień się nie skończył i można zarabiać, a koń se odpocznie później Takie to jest myślenie właścicieli, a później jeszcze baty dla konia, bo weterynarz musiał za leki skasować...

ryoki007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-03 00:09:41
komentarz usunięty przez moderatora

mistrzuszef
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-07-25 23:05:22
Autor zdjęcia może opisać całe zdarzenie? Na upalny dzień mi to nie wygląda... Chyba że tylko temu w jeansach zimno. Ten koń pod górkę nie miał i swój wiek raczej już miał... Nie podważam waszych teorii że został pobity batem na śmierć, od nie wiadomo nic nie jadł i nie pił... Ale może ktoś mi się wypowiedzieć co przy tym był? Bo dla mnie to kolejny bonus do nabijania punkcików przez frajerów :).

mistrzuszef
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-27 22:51:05
Dali frajerki minusy, tak myślałem... A żaden nic nie napiszę... Życzę udanej nocki debile...

zuzannas
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-06 12:45:35
Z gorki mial jak bys niezauwazyl, jezeli sadzisz ze to ulatwienie dla konia to wez obladowany wozek i ciagnij go za soba z gory w tedy moze zrozumiesz ze zjazd z gorki wcale nie ulatwia sprawy.

pasiak123
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-07-25 22:59:52
jak koń zdechnie to jakie jest poruszenie a jak człowiek umiera to w dupie to macie

Warzych123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-31 14:22:45
komentarz usunięty przez moderatora

kanalia137
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-25 20:42:41
zobaczył ceny

bombellos
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-25 20:31:21
Dudki się liczą a chętnych na taki kurs sporo. Sam z kumplem zimą zapierdzielałem z tzw "buta" w te i z porwotem i nic mi się nie stało :)

vonSupremo
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-07-25 16:54:31
nie rozumiem dlaczego "pseudoturystów" :-/

Kiniawiec
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-07-25 14:59:19
Nie nie skorzystam gdyż nie jestem debilem. Chcesz się tam dostać to zapierdalaj na nogach, jeżeli nie jesteś w stanie to tego nie rób, nie wszystko trzeba w życiu mieć, zastanawiam się jakim człowiekiem trzeba być aby widząc takie zdjęcie zadawać takie pytanie ? Niestety póki na świecie będą tacy ludzie, to zwierzęta nie zaznają spokoju i będziemy spotykali takie obrazki. Wszyscy Ci ludzie korzystający z takich atrakcji to zwykli sadyści, dokładający swoje 5 groszy do takiego losu tych zwierząt. Za mordę bym powyciągał tych bydlaków z tych bryczek.

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-31 02:59:52
>3 posylam Ci serduszko Kiniawiec

ola997.90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 13:35:10
komentarz usunięty przez użytkownika

yabol428
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-07-25 10:48:14
Całe Zakopane z okolicami to jedna wielka WIOCHA: dorożkarze, kierowcy busów, naganiacze na kwatery prywatne... Takiego bydła nie ma nigdzie indziej w Polsce. Jeśli ktoś lubi Tatry, polecam jeździć na słowacką stronę. Krajobrazy równie piękne, ale miejscowa ludność dużo bardziej kulturalna.

homertcz
    Ocena: -11 (glosow:15)
2014-07-25 10:12:05
Jak będziesz na przykład o kulach, albo w ciąży, czy też z małymi dziećmi to ciekawe czy nie skorzystasz z bryczki?

Kiniawiec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 14:54:19
komentarz usunięty przez użytkownika

Kiniawiec
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-25 15:00:20
Nie nie skorzystam gdyż nie jestem debilem. Chcesz się tam dostać to zapierdalaj na nogach, zastanawiam się jakim człowiekiem trzeba być aby widząc takie zdjęcie zadawać takie pytanie ? Niestety póki na świecie będą tacy ludzie, to zwierzęta nie zaznają spokoju i będziemy spotykali takie obrazki. Wszyscy Ci ludzie korzystający z takich atrakcji to zwykli sadyści, dokładający swoje 5 groszy do takiego losu tych zwierząt. Za mordę bym powyciągał tych bydlaków z tych bryczek.

megasam1
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-07-25 10:05:37
Mamy XXI wiek i wózki elektryczne są nieznane ??? Powinno się zakazać katygorycznie takich rzeczy i wprowadzić odpowiednie rozwiązanie

mic1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-25 09:37:00
Góralska chciwość nie ma granic. A waszymi petycjami podetrą doopy swoim koniom. Dlatego zaprzęgi z drogi do M. Oka nie znikną nigdy.

mic1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 09:35:34
komentarz usunięty przez użytkownika

lola8940
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-25 08:51:30
Słuchajcie! Dajcie spokój z komentarzami "przecież nic temu koniowi się nie stało" albo z drugiej strony, co byście właścicielowi za to nie zrobili. W necie znajdziecie stronę, na której można złożyć petycję w sprawie likwidacji konnego transportu na Morskie Oko. W końcu można zrobić coś dobrego bez żadnego wysiłku. Proszę Was o to ;) A na marginesie, ja podpisałam już w zeszłym roku i naprawdę myślałam, że te bryczki stamtąd zniknęły. Także do dzieła! (wkleiłabym link, ale nie można...)

angeel666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 16:55:49
Petycja podpisana. Zacznijmy działać, podpisujcie.

ManiekFraniek
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-07-25 08:48:48
Byłem w Zakopanem kilka lat temu.Spacerując zobaczyłem jak woźnica tłukł batem konia z bryczką i ludźmi przy 35 stopniowym upale, aż ten zaczął pluć pianą i padł. Wezwałem policję, dziada zabrali a do konia przyjechał weterynarz. Na szczęście po napojeniu , podaniu kroplówki koń wrócił do żywych. Ale na wsiach tak w wielu wypadkach jest. Spytajcie jakiegoś rolnika dlaczego pies jest uwiązany i nie ma wody. Jedyna odpowiedź : to bydle i nie musi pić.

lola8940
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-25 08:55:03
Zgadzam się z Tobą, tylko jest tutaj zasadnicza różnica: konie rolników pracują w polu. Nie powiem, żeby cokolwiek miało usprawiedliwiać takie męczenie zwierząt, ale chyba te konie są do tego przystosowane. I robią coś pożytecznego (choć to dziwnie brzmi). Te na Morskim Oku wożą leniwe dupska. Moim zdaniem mają ciężej niż te pracujące w polu. A co do psów na wsiach, to ja nawet nie chcę myśleć, bo mnie krew zalewa.

megasam1
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-07-25 10:22:22
Nie opowiadaj bzdur. Jestem rolnikiem i wypraszam sobie takie pomówienia. Moje zwierzęta mają wszystko co potrzebne jest do rozwoju fizycznego i psychicznego łącznie z zabawkami dla warchlaków. Nie stawiajmy danej grupy społecznej pod kreską bo to nie sprawiedliwe. Wszędzie zdarzają się zwyrodnialcy których trzeba tępić za wszelką cenę. Młody rolnik.

ElementLoken
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-25 08:33:06
Trochę głupie komentarze, Fakt jest to przykry widok ale jak zarząd miasta nic z tym nie zrobi to dalej będą się zdarzać takie przypadki. Z drugiej strony nie miał bym nic przeciw gdyby jeździły tam furmanki ale nie przeładowane. A osoby które mówią że jak ktoś jedzie na urlop to powinien zapier..... pieszo? Jak ktoś jedzie na wypoczynek to jedzie odpoczywać i korzystać z ulg/wygody. NIE KAŻDY CHCE ZAPIER..... CAŁY ROK ŁĄCZNIE Z URLOPEM!!!!

lola8940
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-07-25 08:58:05
Co do ostatniego Twojego stwierdzenia: to po co jechać w góry jak się nie chce chodzić? Przecież to jest największa satysfakcja. Jak komuś się nie chce chodzić, to nad morze albo działkę. Uważam, że takie bryczki mogą spokojnie wozić ludzi, ale nie pod górę w 40 st. upale! Może jeździć np. po deptaku. A w tej sprawie można podpisać petycję, do czego zachęcam. Chcę wierzyć, że uda się coś wywalczyć dla tych biednych zwierząt.

dryga4ever
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 08:31:14
prawdopodobnie właściciel zamęczył konia.Choć znam przypadki ludzkiej śmierci w pracy co wcale nie znaczy że pracodawca zamęczył pracownika na śmierć.Zakładając że pracujemy 8h to prawdopodobieństwo że zawiniemy się w pracy jest 1do3.Wkurza mnie że jak się znajdzie jakiegoś martwego łabędzia czy parę kur to zaraz panika że ptasia grypa.Zwierzęta kończą swój żywot tak jak ludzie nawet trochę częściej bo krócej żyją tylko nie robią z tego takiego halo jak my ludzie.Ten woźnica też tam prawdopodobnie kiedyś zejdzie w oczekiwaniu na klientów bo spędza na wozie połowę życia tylko przyjedzie karetka

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 09:00:17
Nie zamęczył tylko zamęcza. Fakt, że każdy kiedyś umrze nie może uzasadniać znęcania się nad żadną istotą, czy to ludzką, czy zwierzęciem. Nie wiem, czy to ten facet, ale jeden nawet tym koniom wody nie dawał! Było o tym (przez chwilę) głośno w telewizji.

grzybica75
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 08:21:27
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-25 07:20:49
Strasznie przykry widok .. Az serce sie kraja .. Ale ch*j co tam zwierze, wazne dutki ..

makuelebleta
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-25 07:07:04
Masakra ... chcieli jechać w góry , pozwiedzać ? To zap*erdalać na piechte a nie męczyć biedne zwierzęta bo "chcą pozwiedzać " ... Właściciel swoją drogą też nie lepszy ... pieniądze chcą czerpać jak najwiećej a żeby zadbać o dobro materialne , fizyczne i psychiczne zwierząt to już nie ma komu bo ważne ,żeby "turyści" płacili ... Żenada ...

majtek5
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-25 00:47:10
Każdy ma prawo du.ę podwieź tylko nie kazdy powinien mieć zwierzę Pazerni Górale ktorym zawsze mało kasy Gdyby wypadało to nie jeden doczepilby do wozu swoją kobite dzieci i niewiadomo kogo jeszcze Nikt na siłe na wóz im się nie pakuje

Kokota22
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-25 00:38:42
dupsk się ku.wa nie chce ruszyć, tylko trzeba być podwiezionym, żałosne...bidne te zwierzaki, które są niestety bezbronne wobec ludzi-potworów

les_vil
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-07-25 00:34:53
W większości komentarze oszołomów... Skoro w górach powinno się tylko chodzić i obcować z naturą, zabrońcie innym wstępu, zabrońcie noclegów w schroniskach, zwiedzania zabytków, jedzenia innego niż kora i jagody, korzystania z atrakcji turystycznych, nie wolno mieć takich chorych zachcianek! Najlepiej to z całej Polski od razu piechotą pod góry iść, żeby nikt za gruby nie był...

lola8940
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-25 09:04:32
Po to się jedzie w góry, żeby chodzić po górach. Nie po to, by urządzać dobie obóz przetrwania. Jeśli im jest ciężko wejść na Morskie Oko, to niech nie idą, a pomyślą, jak ciężko musi być takiemu zwierzęciu, który robi to od świtu do nocy w upale, wożąc kilku/kilkunastu takich leniwych.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 09:41:03
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-25 09:43:09
Les_vill, nie zapędziłeś się czasem? Nocleg w schronisku nie męczy koni, tak samo zwiedzanie zabytków. Do tego nie potrzebujemy wsiadania na wóz. A w górach oczywiście, że powinno się chodzić o własnych siłach, obcować z naturą na szlakach do tego wyznaczonych. Góry - jak sama nazwa wskazuje, to wspinanie się coraz wyżej, to wyzwanie dla tych, którzy to lubią, góry są dla tych, którzy chcą aktywnie spędzić urlop (czyli wysilić się trochę). Jeśli ktoś chce wozić się samochodem albo bryczką po płaskim terenie, niech jedzie do Krakowa, nad morze, na Mazury. Góry są dla tych, którzy je szanują.

Tescosatan
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-25 00:32:57
A po ch*j to na urlop jeździć, jak d*pę wożą i tak? Na piechotę zap*erdalać zamiast bebzola paść.

Big_John
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-07-24 23:46:24
Pojechali zeby zwiedzac a dupy nie chce sie ruszyc. Rozumiem ze przewoznicy poczuli kaske no ale do tego to prowadzi do takiej patologii

payperday
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-24 23:38:04
komentarz usunięty przez użytkownika

thazael
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-24 23:36:49
Jak znam siebie, to ten góral byłby zaprzęgnięty w ten wóz i zapierd*alałby pod górę z tymi końmi na pace. Ale sezon jeszcze w pełni, strzeżcie się góralskie sku*wysyny.

leeobarbarzynca
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-24 23:09:04
Bywam w tamtych stronach często bo bardzo lubię, ale ludzie tamtejsi są okropni.. a jak widzę w jaki sposób robią kasę na krzywdzie tych biednych zwierząt to normalnie nóż.. hamy gnoje

zbysiula154
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-24 23:03:11
Dlaczego pseudo turyści, podejrzewasz iż nimi nie są?

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 23:16:35
I dlaczego zakryłeś twarz woźnicy skoro według ciebie cała reszta to pseudo turyści?

TosTos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 22:29:29
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-07-24 22:20:47
Ja bym zlikwidowała wszystkie turystyczne wozy konne w Tatrach, z pewnością ilość niedzielnych turystów zmniejszyłaby się o połowę. Chcesz zobaczyć piękne widoki? Zapieprzaj na własnych nogach i doceń piękno przyrody.

kapsell
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-07-24 22:18:36
I to jest hipokryzja, kon padl przed widownia wiec rwetes na caly kraj. A co dzien tysiace zwierzat jest zabijanych w bardzo brutalny sposob w rzezniach.

lola8940
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-25 09:07:29
Dlatego jestem wegetarianką. Nieważne, ile zła jest na świecie. Ważne, żeby zawsze reagować i ograniczać to zło, a tym bardziej nie pozwalać na nie.

kapsell
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 22:44:35
Piekna postawa, godna nasladowania, pozdrawiam.

goldhand
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-07-24 22:01:42
Warszawiaki tłuste zamęczyły tego biednego konia, zamiast maszerować z buta, to przyjadą i jadą Taxi koń na Morskie oko, fotki robić. A po za tym gdyby na drodze leżał człowiek to ci pseudo przyjaciele zwierząt, powiedzieli by że pijak i trzeba go olać.

dorotea1800
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-24 22:12:38
Ciekawe po czym poznajesz, że to Warszawiacy?! Jasnowidz jesteś??? Kompleksy na punkcie stolicy zżerają co? Żałosne!!!!!

jokerssxx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-24 22:28:45
Prawda

goldhand
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-25 09:33:38
Mieszkam blisko Zakopanego więc też tam często bywam, chodzę w góry i widzę na parkingu rejestracje WZ WU WX WJ WA WB, to nie WARSZAWA ???? pozdrowienia dla pani z Wawy dorotea przepraszam że uraziłem. Ale taka jest prawda dla was to atrakcja jak w lunaparku.

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-24 21:35:22
Czego się spodziewać po 'górolach'? To zwykłe, prostackie capy. Bez grama szacunku do ludzi i zwierząt. Bez uczuć. Taki prostun ma w głowie tylko kasę. Pomęczy konia i ma na chlanie. Ten sam poziom prezentują CEBULAKI, które jadą tym zaprzęgiem. Wielkie cebulackie pany. Ja się tylko pytam KTO POZWALA MĘCZYĆ W TEN SPOSÓB ZWIERZĘTA!?

miodzjo
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-07-24 21:29:30
Z tego co wiem to konie po jednym wjeździe są zmieniane i mają przerwę.

wieslav
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-24 21:36:27
Tak zmieniają je co 100m...

diamentowamaska
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-24 22:30:05
A ktoś widział i rejestrował te zmiany czy też konikowi tachometr założyli ????

goldhand
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-25 09:41:42
Masz rację te konie są podmieniane po każdym kursie. Z miejsca którego ruszają do miejsca gdzie turyści wysiadają jest około 8km.

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-24 21:15:25
konia nie wolno bić bo się oślepnie

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-25 00:39:21
To znaczy, że masz klawiaturę dla niewidomych?

wiejskisplaw
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-07-24 21:00:40
komentarz usunięty przez moderatora

piterrossa
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-07-24 20:39:24
może tak mielibyście większą wiedzę o sprawie żeby o tym tak tu pisać... koń się przewrócił bo ponoć baca za szybko jechał, pozbierał się i dał radę dalej z uszkodzonymi "kolanami". Fakt - przeginają tam, a prawdziwy turysta idzie pieszo na Morskie a nie wiezie dupę ąę ... pzdr for all.

mirga
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-24 20:38:44
Turyści (pseudo) jadą w góry, wjeżdżają na Morskie Oko wozem, pykają w kilometry pieszo, wracają wozem w dół i wieczorem na FB piszą posty- "Morskie Oko zdobyte". Żenada

mirga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 21:35:00
*pykają 2 kilometry pieszo

cham1990
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 20:27:39
komentarz usunięty przez moderatora

Paindemonium
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-24 20:21:15
Pierwszy i ostatni raz jechałem bryczką, o tyle dobrze że z morskiego Oka. Żałuje i nie dam więcej zarobić tym ludziom. Nauczą się dbać o zwierzę to wtedy porozmawiamy. Te bryczki sa tak przygotowane by jak najwięcej ludzi upchać.

Melanz89
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-24 20:06:06
Zwierze to nie samochód! potrzebuje odpoczynku... chciwy śmieć nie dał odpocząć i koń padł z wysiłku. Powinien zostać ukarany.

Firever
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-24 19:47:54
"To zabija mnie od środka, wpędza w kompleks Gasi dumę, że jestem człowiekiem - obdarzonym rozumem zwierzęciem"

bartega
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-24 19:45:13
Pazerność tych pseudo górali i lenistwo spasionych pseudo turystów, poraża bezmyślnością.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-24 19:45:01
Je*ane, leniwe grubasy.

gibon_1234
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-24 19:44:09
to teraz konika na bryczke a wlascieciela podpioc i do wieczora niech zapierda.... bez wody i jedzenia przy czym lac go po lbie batem pajaca

Justyna0810
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-24 19:37:28
Aż się odechciewa jeździć w góry jak mam patrzeć na takie rzeczy...Właścicielowi powinni dosrać taką karę, żeby musiał kredyty zaciągać aby ją spłacić.

makrelson
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-24 19:30:11
zamienilbym tych pseudo górali,koń na bryczke a ten fajfus w lejce !

LuskaI23
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-24 19:25:19
Przecież to jest zdjęcie tego konia sprzed kilku lat więc jaki kolejny???

raflo997
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-24 22:45:09
komentarz usunięty przez moderatora

raflo997
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-24 22:49:27
Du pa nie moderator,a tak sie napisałem w morde.Ale znowu zajechali konika

falka21
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-07-24 18:59:54
Kolejny chciwy górol, który dla własnego zysku zajeździ biedne zwierzę. Jakby o niego dbał i dawał pić w taki upał albo w ogóle zwierzaka nie eksploatował w taką pogodę to nie byłoby takiej sytuacji. Wstyd i wiocha, powinien być zakaz wożenia ludzi na Morskie Oko dorożkami.

martin987
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-24 18:45:03
A co kur.. maja do tego turysci? Jest atrakcja jaka jest przejezdzka dorozka to korzystaja. Tu ewidentnie wine ponosi wlasciciel (kon powinien byc odzywiony, napojony i dorozka wielkoscia odpowiednio dobrana)

sebols
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-24 19:27:18
Masz racje, że wina właściciela... ALE!!! W góry jedzie się chodzić i przede wszystkim aktywnie wypoczywać jeszcze raz podkreślam AKTYWNIE!!! A ci co chcą się wybyczyć to powinni wybierać wakacje nad morzem tam sobie mogą poleżeć i posiedzieć, a nuż się trafi jakaś dorożka którą się można przejechać i przynajmniej koń nie bedzie musiał targać kilku nygusów po pagórkach bo tam takich nie ma.

Bolec1980
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-07-24 18:40:06
Turyści swoją drogą, ale winę ponoszą te góralskie szmaty, które g.ówno by spod siebie zjedli. Tylko dutki i dutki. Chytrusy ładują na wozy turystów ponad stan i prawo.

puszczyk82
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-24 20:37:14
u was ceprów tez szmat nie brakuje a na wiejskiej to już kumulacja chciwości,z reszta w kazdej społecznosci jest pełno takich zdarzen jak wozenie ludzi ponad stan na pakach itp, nie dawno znów ludzie pozabijani bo na paletach ich wiezli jak sledzie na pace ale to sie nikt nie oburza,ale jak padnie koń to trąbią wszedzie,nie bronie goscia ale u was wcale nie jest lepiej a górale to porządny naród,chwalący przodków i sznujacy tradycje i wartosci rodzinne a przede wszystkim pracowity wiec nie przesadzaj

puszczyk82
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-07-24 20:42:35
i jeszcze jedno takie zdazenie jak to jest jedno,dwa w roku a ilu ludzi idzie i nie wraca co dziennie to cie nie oburza? lepiej niech sie zajmą prawdziwym bandyctwem a nie rozdmuchuja byle gó.na!

kris072
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-24 21:37:49
jedno dwa w roku?? to według ciebie mało? to ile tych koni tam jest 3 miliony?

goldhand
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-24 22:09:44
To po jakiego grzyba w te góry tak wszyscy ciągniecie ?? Sami to nakręcacie, gdyby ten koń padł podczas jazdy za darmo to by było OK ? Sami to nakręcacie. Ja chodzę w góry non stop i nigdy nie jechałem tym czymś, nikt was za rękaw nie ciągnie.

puszczyk82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 22:54:10
tak mało, przelicz ilu ludzi ginie dziennie ,nie trzeba wojny

ChwalaSzatanowi
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-24 17:47:47
Gdyby sie zamienili miejscem z koniem to by nie byli tacy otyli.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 23:06:54
Wrażliwy satanista? Błahahahahahahaha...

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-07-24 09:57:51
Łeeee. Psecies qłuń jes zadbłany, cysty, górol sie nim łopiekowoł jsk tsa. Cło wy ludziska chceta łod górola. Psyjizdzojta do Zakłopanygo ji przywieźta dutków. Jino jak najwjincy. Witojcie, hej.

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-23 19:18:06
w gorach chyba bardziej satysfakcjonujace jest dotarcie a nie bycie.

TosTos
    Ocena: 8 (glosow:24)
2014-07-23 15:02:36
Dziwię się tym leniwym dupom, po ch... się wybierać w góry jak się łazić nie chce??? Jak dupa za ciężka i się nie chce ruszać samemu to się nie jeździ w góry. Lepiej zwierzaka zamęczyć, paniska, w mordę :/

kleo007
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-23 16:48:54
Wiesz, mialam identycznie tak samo napisac. Popieram!

manamanam
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-07-24 17:57:29
A co mają turyści do tego? Że matka chce zrobić frajdę dziecku i go zabrać na przejażdżkę dorożką? Wiadomo nie od dzisiaj, że ludzie lubią korzystać z atrakcji turystycznych w takich miasteczkach. Główną odpowiedzialność ponoszą tutaj właściciele zwierząt. Wielcy górale. Banda skąpych, chciwych niedoj*busów, którzy dla 5 zł własne jaja sprzedadzą. Ich się czepiajcie, frajerzy, a nie bogu ducha winnych, nieświadomych turystów.

kleo007
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-24 19:25:41
Gdzie na tym zdjęciu widzisz dzieci, którym "matka robi frajdę"? Bo ja widzę chlopów, jak dęby, baby jak dęby i się państwo rozsiadło wielce i sie wozi! w gorach...niby to aktywnie wypoczywają...

xberton
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-24 19:35:47
Jak by wjazd kosztował 5 zł a nie 50 to sam byś wjechał i nie biadolił o pseudoturystach...

TosTos
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-24 22:33:02
Nieświadomych turystów??? Hahahaha, no się ubawiłam! Rzeczywiście, biedni ci turyści, nieświadomi tego, że zwierzę może się męczyć ciągnąc pod górę wielki ciężar... Tylko ciekawe dlaczego sami wsiadają zamiast ruszyć tyłki..? Górale i ich podejście do całego problemu to już inna sprawa,ale jest popyt - jest podaż, proste. Góry to nie są żarty i każdy, kto się tam wybiera powinien sobie zdawać z tego sprawę.54EWW

TosTos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 23:09:06
komentarz usunięty przez użytkownika

manamanam
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-07-25 00:01:31
TosTos. Zwierze o którym mówisz, to koń, a nie kocię. Jak nauczysz się kiedyś czytać, myśleć, albo posłuchasz opowieści babci, to zobaczysz, że konie od wieków służyły pomocą ludziom w ten sposób. A turyści ogółem korzystając z takich rzeczy wychodzą z założenia, że koń ma odpowiednią opiekę weterynaryjną i ustalone limity, których przestrzega. A mój komentarz, inteligenci z koziej dupy odnosi się do ogółu, a nie do tylko tego zdjęcia.

Kraksa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-23 13:32:28
to wina też "właścicieli" którzy nie potrafią się zająć..

liseklisek6666
    Ocena: 34 (glosow:50)
2014-07-23 18:02:39
Zgadza się, właściciel się niewłaściwie zajmuje, i męczy konia na maxa chcąc wyciągnąć jak największą dniówkę. Zazwyczaj są to prywatni ludzie z bryczkami i nieważne że zwierzę w dzień zrobiło już mnóstwo kursów i jest zmęczone, ważne że dzień się nie skończył i można zarabiać, a koń se odpocznie później Takie to jest myślenie właścicieli, a później jeszcze baty dla konia, bo weterynarz musiał za leki skasować...

Nietolerancja 
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-23 11:26:02
Będzie dużo karmy dla psów.

Suzzi86
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-23 21:09:32
no nie, takim maleńkim mózgiem jak twój nie pozywi sie nawet ratlerek...

krzychoo33
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-23 11:16:26
Zdjecie sprzed 2 lat.

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 09:10:50
No nie wiem. Może masz rację, choć ja czytałam ostatnio artykuł o potknięciu tego konia. Nie ma to znaczenia, bo konie tam są nadal i nadal są męczone ponad ich normalne możliwości.

Marmur87
    Ocena: -10 (glosow:18)
2014-07-23 10:55:01
No i? Koń został stworzony po to by służyć człowiekowi, jak się zużył w tej roli to może przejść na zasłużoną emeryturę we Włoszech. W postaci kabanosa oczywiście.

agga777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 18:12:04
sam ty jesteś kabanos boczku !!!

sebols
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-24 19:32:18
Głupiś jak but. Nie słuchaj tak uważnie klechów bo mózg ci się całkiem zlasuje

Marmur87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-27 02:49:19
Jestem zadeklarowanym ateistą, klechów nie słucham, mimo to końskie kabanosy mi smakują , wyjaśnisz ten fenomen?

pittero
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-23 10:25:02
Prosta sprawa dopuścić do ruchu na drodze na Morskie Oko pojazdy typu melex i zakazać męczenia zwierząt a znikną takie sceny, ale nie zieloni nie pozwolą bo to nieekologiczne poruszać się pojazdami po tej asfaltowej drodze, która nota bene jest długa i niezbyt ciekawa że nie dziwię się że są chętni na podwózkę tylko koni żal.

michalng
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-24 17:57:28
Pokaz mi zielonego który by bronił tych "bryczek". Bronią ich tylko i wyłącznie górale dla których wożenie turystów ze zbyt tłustymi dupa!@3mi to dobry zarobek. I zupełnie nie widzę potrzeby żeby zamieniać konie na meleksy. Jak ktoś jest zbyt leniwy żeby przejść 10 km to moze sobie Morskie Oko na widokówkach pooglądać.

pickupurfone
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-23 10:13:07
Grubi ludzie powinni chodzic.

tomek-kt
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-24 18:00:24
To powinno być przykazane ustawowo. I jeszcze podatki powinni naliczać za bycie grubasem.

kosa79
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-07-23 10:06:22
Nie padł tylko upadł. Koń żyje i wg weta jest w dobrej kondycji. Proponuje doczytać a nie sugerować się "sensacyjnymi" tytułami artykułów

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 23:07:56
No ja czytałem że tylko się potknął.

lol_xD
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-07-23 09:54:32
bo przecież nad morskie oko tak daleko że za bardzo schudną jak się przejdą.

cubajszpil
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-07-23 09:54:05
pseudo turystów? yebnij się w cymbał baranie

rzeznianumer5
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-07-23 11:54:06
Mogę wiedzieć dlaczego mi ubliżasz?

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-24 23:13:23
Może rzeznianumer5 ma uzasadnione podejrzenie iż nie są to turyści tylko Ukrińscy separatyści z Doniecka, albo jakaś Al-Kaida


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500