Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Klub_Smolenski  14-07-24, 23:20 Zg這
+ 230 -
Dodano: 2014-07-24, 23:20:02   przez: Klub_Smolenski
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 230  Zg這 nadu篡cie
144
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(78)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
cairo
    Ocena: 32 (glosow:70)
2014-07-25 02:11:25
Najlepiej b璠zie jak ka盥y swojej dupy b璠zie pilnowa sam, a inni niech do czyich niech nosa nie wsadzaj.

ansgarius
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-02 02:12:47
powiem kr鏒ko osoba kt鏎e wpierniczaj si w moje 篡cie m闚i tak kupie ci butelk oleju rycynowego b璠ziesz mie tak srak 瞠 odpierdolisz si od mojej dupy a zajmiesz si w ko鎍u swoj w豉sn

fuckir_88
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-07-31 12:26:02
Jeste przeciwny z這dziejstwu to nie kradnij. Jak nie chcesz gwa速u to nie gwa單, ale odwal si od innych tak? Nie t璠y droga. To jak u Owsika "R鏏ta co chceta" chceta dzieci zabija to zabijajta. Nigdy nie zgodz si z tym pogl康em wiocha dla autora jak tego nie rozumie.

admin1944
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-31 08:36:43
PSY I SUKI OGRODNIKA : SAMA NIE ZROBIE I NIE DAM INNYM !!

admin1944
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-31 08:33:24
NIESTETY W POLSCE JEST NAJWIEKSZY PARADOKS . NAJBARDZIEJ PRZECIWNI ABORCJI I ZAGORZALI DEMONSTRANCI SA LUDZIE PO 70 ROKU ZYCIA , KTORYM JUZ TO NIE GROZI - NO ALE ZE WZGLEDU NA BRAK ROZUMU WLASNEGO NAJLATWIEJ PRZYJMUJA POLECENIA OD KLECHOW !!.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-30 17:35:01
A wszystko zaczelo sie od szpitala: "Swietej rodziny", Chazan zostal zwolniony, mimo ze spelnil rozkazy KK finansujacego szpital, jednak tym wyrzadzil KK nieobliczlna szkode. Ciekawe zjawisko. Tak samo nie logiczne jak obecne dzialania KK, lacznie z pedofilia, homoseksualizmem ksiezy,rozwiazloscia, alkoholizmem i chciwoscia. A Franciszek tylko lapie sie za glowe.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-30 17:43:34
Ostatnie wiadomosci z Niepokalonowa /k. Warszawy, ilosc nowego narybku z "powolaniem", zmniejszyla sie do zera. Zawod "ksiadz" to jak bezrobocie, co teraz beda robili nieudacznicy z wiejskich rodzin?

mariom460
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-07-30 11:45:33
Jeste przeciw zabijaniu? Nie zabijaj. Jeste przeciw gwa速om? To nie gwa單. Ale m康ro嗆 p造nie z tego lewackiego przes豉nia, normalnie jakby ludzie go przestrzegali 鈍iat sta豚y si piekniejszy :P

andrzejto
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-07-30 09:52:17
ladyem88 - to ja prosz o NAUKOWE kryteria oceny cz這wiecze雟twa p這du. Obiektywne, jednoznacznie i mierzalne. Z NAUKOWYM UZASADNIENIEM. Czekam.

Century94
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-30 14:56:55
Cz這wiecze雟two p這du - pod wzgl璠em biologicznym ju nawet zarodek jest cz這wiekiem ze wzgl璠u na genotyp. Dyskusji mo瞠 podlega fakt, czy zarodek, p堯d etc. jest cz這wiekiem pod wzgl璠em... ja wiem? Duchowym.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-30 18:17:18
Ja jestem czlowiekiem, ale moje plemniki nie, podobnie jak jaja kobiety. Maly czlowiek jest dopiero po urodzeniu.

Century94
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-30 19:17:18
caleanka a czujesz r騜nice mi璠zy plemnikiem/ kom鏎k jajow, a zarodkiem?

payperday
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-30 01:21:57
komentarz usuni皻y przez moderatora

Jaga1488
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-07-30 00:11:57
Jestes przeciwko mordowaniu to nie morduj zostaw to innym

zbysiula154
    Ocena: -5 (glosow:21)
2014-07-29 23:54:49
Z dopiskom: jak prywatnie idziesz si zap這dni in vitro to za free na skrobank nie przychod do publicznego bo nie mam zamiaru si do tego dok豉da. Czyli sama no te brzemi, a nie obci捫aj nim podatnik闚.

TemidaandCo
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-07-30 00:12:16
a co to znaczy "z dopiskom"

normalna87
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-30 00:15:44
a gdzie robi darmowe skrobanki?

zbysiula154
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-07-30 15:42:42
W d.pie

oswieconyliberal
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-07-29 22:58:50
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

zien89
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-30 00:59:13
To anal czy do buzi ?

szatanoslaw
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-07-29 22:48:56
aborcji nie robi si sobie tylko dziecku...

brumby
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-07-29 22:39:01
Jeste przeciwny morderstwom? To nie zabijaj - ale pozw鏊 innym zabija. Mentalno嗆 kalego?

aneta.buziaczek
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-07-29 22:12:38
Jestes przeciwny gwaltom to nie gwalc. Niech kazdy pilnuje swojej d***y. Feminazistki to debilki.

kapsell
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-07-29 22:11:48
Jeste przeciwko mordowaniu dzieci? To ich nie morduj. Jeste za mordowaniem dzieci? To je morduj.

payperday
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-29 21:52:36
komentarz usuni皻y przez moderatora

normalna87
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-07-30 00:17:04
aborcji raczej dokonuj ci, kt鏎zy si nie decyduj...

marazzzz
    Ocena: 5 (glosow:21)
2014-07-29 20:54:23
Zakazujmy dalej aborcji, niech nam si rodz kad逝by z po這w m霩gu by ich rodzice mogli codziennie "cieszy si" wsp鏊nym 篡ciem przy hojnym wsparciu pa雟twa, niechaj 鈍i皻y dar macierzy雟twa zst徙i na dziewcz皻a gwa販one i zap豉dniane przez zwyrodnialc闚 i dewiant闚. Zgotujmy tym ludziom ten jak瞠 "szcz窷liwy los" w imi moralno軼i i czysto軼i sumienia - oczywi軼ie NASZEGO.

BlackHare
    Ocena: -3 (glosow:19)
2014-07-29 21:48:09
A powiedz mi co jest winne dziecko pocz皻e z gwa速u? To nie jego wina, ze zosta這 w ten spos鏏 pocz皻e. Nie win dziecka za grzechy ojca.

klima186
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-07-29 22:20:29
blackhere pewnie jeste facetem, wybaczam bo nie wiesz co m闚isz! ;)

rzyletka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-30 17:22:28
BlackHare a czy kobieta jest winna, jak urodzi dziecko z gwa速u i je b璠zie krzywdzi? Bo ka盥ego dnia b璠zie jej przypomina o tym co prze篡豉? Tu powinna wybiera kobieta, nie pa雟two i nie ko軼i馧. Przy gwa速ach nie powinno by 瘸dnego ale, bo potem w tv mo積a pos逝cha, co si z tymi dzie熤i dzieje.

szulcik
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-07-29 20:48:03
Jezeli cia瘸 ma zagraza 篡ciu matki lub zarodek jest ,,niekompletny" i poczecie zosta這 przez gwa速 to jestem za ABORCJ !!!!

trumpor113
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-07-29 20:42:51
Jeste przeciwny zabijaniu? To nie zabijaj. A jak kto inny chce to prosz bardzo niech se zabija, nie wsadzaj nosa w cudze sprawy.

czarnobialykot
    Ocena: -3 (glosow:17)
2014-07-29 19:55:47
Jest jeden problem. Aborcji nie robi si sobie tylko dziecku.

shapp
    Ocena: 2 (glosow:24)
2014-07-29 19:41:06
Ludzie nauczcie si odpowada za swoje czyny. Zasz豉 w ci捫? Nie chce mie to tylko 9 miesi璚y 篡cia niech po鈍i璚i dziecko odda do adopcji wielu ludzi chetnie maluszka przyjmie i pokocha jak swoje. Nie mieszajmy do tego Boga Allaha ani Jahwe tu chodzi o czyst ludzko嗆 kt鏎 zatracamy coraz bardziej jako spo貫cze雟two. P.S. Je郵i chodzi o gwa速 lub choroby to temat jest ju bardziej zagmatwany i nie jest to dyskusja na jeden komentarz.

shapp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-29 20:04:03
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

gajcy
    Ocena: -4 (glosow:30)
2014-07-29 19:20:27
A ja proponuje zobaczyc film , niemy krzyk, i jak ktos powie po obejrzeniu ze nie zabija cz這wieka ,bede zdziwiony,

caleanka
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-07-29 19:35:38
Proponuje znalezc strone, na internecie, gdzie ksieza znajduja kazania na kolejna niedziele.

ladyem88
    Ocena: 0 (glosow:18)
2014-07-29 20:05:18
komentarz usuni皻y przez moderatora

gajcy
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-07-29 21:34:32
A ile os鏏 ogl康a這 ten film z tych co dali minusy?

Kranik123
    Ocena: -2 (glosow:20)
2014-07-29 19:02:30
W dzisiejszych czasach tylko kompletni kretyni mog zaj嗆 w ci捫e przypadkiem.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-29 19:39:33
Masz racje, u kobiety sa trzy otwory a tylko jeden prowadzi do zguby.

irokez1996
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-07-29 22:57:03
Tak, oczywi軼ie, dziewczyny same si gwa販...

Bolec1980
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-29 18:23:27
Dobre:)

grog
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-07-29 18:21:35
tak nie mozna, u nich jesli ja wierze w bozie i jego prawa to wszyscy musza wierzyc i przestrzegac

Ingenue87
    Ocena: 6 (glosow:22)
2014-07-29 18:17:50
Jeste przeciwny pedofilii? Nie gwa單 dzieci, po k這pocie. Jeste przeciwny przemocy? Nie bij, nie ma sprawy. Co za logika godna idioty...

grog
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-07-29 18:20:35
dziwne ze dalej nie rozumiesz

Zbowidowiec
    Ocena: -5 (glosow:31)
2014-07-29 18:17:49
A dlaczego jakiej szmacie puszczalskiej pa雟two ma finansowa taki zabieg? I dlaczego ma by zabijany niewinny cz這wiek. To jest nie do zaakceptowania.

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-07-29 18:41:21
Twoje dni prawdopodobnie sa policzne, pozwol rozwijac sie spoleczenstwu, bez kosciola.

ladyem88
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-07-29 20:06:54
komentarz usuni皻y przez moderatora

grog
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-07-29 20:55:53
I co, zbaraniales zbowidowiec?

Zbowidowiec
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-30 10:49:00
Nie trzeba mie nic wsp鏊nego z Ko軼io貫m 瞠by doj嗆 do takich wniosk闚.

ladyem88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-30 11:46:12
komentarz usuni皻y przez moderatora

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-30 16:47:04
@zbowidowiec - Na Swiecie jest tylko kilka krajow, gdzie panuja takie poglady jak Twoje. Wszystkie sa opanowane przez KK. Reszta swiata kieruje sie zdrowym rozsadkiem i o usowaniu lub zachowaniu ciazy decyduje kobieta nie kosciol.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-30 17:16:45
@Zbowidowiec - dlaczego piszesz "koscol" z duzej litery, jezeli nie ma wplywu na Twoje poglady? Koscol to tylko budynek, wiara i religia to co innego.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-30 17:20:19
Errata - ko軼io

Zbowidowiec
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-30 18:53:33
Kobieta nie ma prawa decydowa gdy dziecko jest jednostk autonomiczn od niej.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-30 19:23:32
@zbowidowiec - wytlumacz blizej bo inaczej uznam ze jestes,debilem.

Zbowidowiec
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-30 20:51:30
Nie t逝maczy si takich elementarnych rzeczy. Skoro TY tego nie rozumiesz to kto inny tu jest debilem, na pewno nie ja a 鄉iem twierdzi 瞠 w豉郾ie ty.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-30 21:29:06
Niczego wiecej nie spodziewalem sie po Twoim intelekcie "biblijnym", moze wytlumaczysz , kto decyduje jezeli nie kobieta? Kosciol? Mezczyzna? Lekarz? Partia polityczna? (PiS) A moze Twoj idol Rydzyk?

Zbowidowiec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-30 23:41:57
Masz jak捷 obsesje na punkcie klech闚? Jestem jak najdalej od tej mafii.

kuboll1
    Ocena: 0 (glosow:16)
2014-07-29 09:49:05
Nie chcesz------ nie zabijaj ,nie kradnij ,nie gwa單 ale pozw鏊 to czyni tym kt鏎zy to lubi.Parafraza wiochy

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-30 16:58:46
Zyj szczesliwie i czuj sie wolny, ale nie czyn drugiemu co Tobie nie mile.

depech2
    Ocena: -5 (glosow:25)
2014-07-25 20:01:55
aborcji nigdy nie robi si sobie! tylko osobie kt鏎a ma si urodzi

gajcy
    Ocena: 1 (glosow:21)
2014-07-25 16:05:22
A jak ktos jest za mordowaniem, i terroryzmem to moze mordowa i wysadzi , a jak nie jestes to nie morduj i nie wysadzaj.

gajcy
    Ocena: -7 (glosow:21)
2014-07-25 16:01:35
Chcesz by ktos pracowal na twoja emeryture, posiadaj dzieci ktore na ciebie zarobi, czym wiecej dzieci tym wieksza emerytura, bo to wlasnie dzieci beda pracowa造 , ten co nie ma dzieci ,nie ma emerytury,

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-07-29 18:46:07
A nie pisalem ze jestes ultra nacjonalistycznym katolem, inni rowniez to zauwazyli, mimo ze zaprzeczales.

caleanka
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-07-29 18:52:19
Ja nie mam dzieci i dzieki temu jestem obecnie ekonomicznie nie zalezny, nie musze prosic nikogo o pomoc. Place i wymagam.

piot_rrr
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-07-29 21:00:55
Obecnie mo瞠 i jeste niezale積y, ale przyjdzie moment, 瞠 b璠ziesz musia znale潭 kogo, kto b璠zie ci zmienia pampersa i pra 郵iniak. Policz, czy starczy ci na op豉cenie kogo takiego (wskaz闚ka: za jakie wynagrodzenie ty robi豚y to dla kogo?)

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-30 08:12:37
@gajcy - czy "robiac" dzieci myslales i myslisz o emeryturze?

payperday
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-30 14:36:04
komentarz usuni皻y przez moderatora

rzyletka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-30 17:17:30
Teoretycznie sam odk豉dasz na swoj emerytur, dzieci w to si nie powinno miesza, ale w praktyce wiadomo, jak to wygl康a. Mu pracujemy, 瞠by nasi rodzice i dziadkowie mieli z czego emerytury dostawa. Bezesensu :/

Antek999
    Ocena: 7 (glosow:25)
2014-07-25 08:58:07
I ten sam "logiczny" dese: "Jeste przeciw kradzie穎m? To nie kradnij" "Jeste przeciw mordom ? To nie morduj" I nie wtr帷aj si w to co robi inni.

klotylda601
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-07-25 08:48:02
Popieram , najprostsze rozwi您anie .

admin1944
    Ocena: 9 (glosow:21)
2014-07-25 05:52:02
NAJPIERW RZAD Z WATYKANCZYKAMI I PEJSATYMI WYPEDZILI 3 MLN. POLAKOW ZA GDANICE ZA CHLEBEM A TERAZ BEDA WYPEDZALI DO ZAGRANICZNYCH KLINIK NA "SKROBANKI ".

cairo
    Ocena: 32 (glosow:70)
2014-07-25 02:11:25
Najlepiej b璠zie jak ka盥y swojej dupy b璠zie pilnowa sam, a inni niech do czyich niech nosa nie wsadzaj.

alex51
    Ocena: 10 (glosow:18)
2014-07-29 18:26:12
Najwi璚ej ch皻nych do "pilnowania czyje dupy" jest w wieku gdzie o rodzeniu i pocz璚iu mo積a ju tylko marzy - st康 ten fanatyzm...

vacarius
    Ocena: -1 (glosow:19)
2014-07-25 02:07:18
B鏬 da ludziom woln wol a ko軼i馧 odebra.

kapsell
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-07-29 22:14:22
A co ma kosci馧 do mordowania dzieci nienarodzonych. Ja jestem ateist uprzedzam.

majorero
    Ocena: 7 (glosow:31)
2014-07-24 23:45:10
Zwi篥le wyra穎na istota problemu.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie ma palenia na stacji
  •  Maszynista cicho podkrada si do dw鏂h dziewcz徠
  •  Mina premiera Litwy
  •  Czy nie?


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Sp馧ka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.
Z Polityk Prywatno軼i TVN S.A. mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300