Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
rzeznianumer5  14-07-28, 09:38 Zgłoś
+ 348 -
Dodano: 2014-07-28, 09:38:01   przez: rzeznianumer5
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 348  Zgłoś nadużycie
131
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
Ukryj komentarze(102)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szatanoslaw
    Ocena: 86 (glosow:96)
2014-07-31 19:02:46
Bielik nie jest orłem i to żadne odkrycie. Jednak godłem Polski jest Orzeł Biały, a nie bielik - godła państw to nie jest atlas zoologiczny. Łotwa jako godło ma 2 gryfy - to ciekawe jaki reportaż nagrałby TVN.

Suzzi86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-31 12:56:19
a czy godło musi przedstawiać istniejące zwierzęta? w niektórych godłach są dwugłowe orły i czy to znaczy że takie istnieją naprawdę?

Jan-Tar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-16 11:57:39
Orzel czy Bielik? Ale to co maja Ruski przekracza pojecie.

sebex11
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-11 18:10:22
Skur*wysyny zaje*bane komuchy żydowskie nasienie nie majo się czego czepiać tylko godło im nie pasuje do gazu z tymi szumowinami !!!

Adrena
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-08-03 16:46:24
Dla informacji Waszej i obcej propagandy. Godło Polski pochodzi z heraldyki, a nie z zoologii, panie "abrahamowicz" i panie "kurczok". I pewnie ci panowie nie obrażą się za to, że z jednego zrobiłem Abrahama(bo jego nazwisko pochodzi z tradycji żydowskiej, a z drugiego "kurczoka", bo i tak swoim śmiechem może najwyżej rozbawić stalinowskich kolegów.

waclawwaclaw
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-08-03 15:02:12
cała prawda całą dobę śmiecie tvnowskie

batonil
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-03 00:36:48
komentarz usunięty przez moderatora

elaluzaka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-02 21:36:22
Durczok to parobek

modliszka2
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-08-02 16:57:47
Bielik, wyglądający podobnie do orła, był uważany za króla ptaków. Przyjmuje się, iż to ten gatunek jest uwidoczniony w godle Polski[17]. Jednak za ptaka umieszczanego w herbach polskich można też uznać 9 innych gatunków, takich jak: orzeł przedni, orzeł cesarski, orzeł stepowy, orlik grubodzioby, orlik krzykliwy, orzełek południowy, bielik wschodni, gadożer oraz rybołów. Przypisywanie tej roli bielikowi bierze się od białej barwy jego ogona[18]. Na monetach z czasów Bolesława Chrobrego na skrzydłach ptaka w koronie znajdują się kropki, które mogą odnosić się do białych lotek na złożonych skrz

Firever
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-08-02 13:45:57
Uj w dupe TVNowi. Jak czasem, przez przypadek, włączę to mi się aż nóż w kieszeni otwiera. A że są ludzie którzy to łykają jak pelikany to już w ogóle nie rozumiem. Trzeba być niespełna rozumu by nie widzieć, że dosłownie za każdą informacją jest manipulacja.

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-20 10:58:43
Dokładnie. To jedna z najbardziej skurw...ałych telewizji w europie. Jakim trzeba być imbecylem żeby wierzyć w cokolwiek co te niedouczone ćwoki mówią to nawet nie chce myśleć:]

linaxis
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-08-02 11:17:44
" jaki znak twój, orzeł biały... " przez dziesiątki lat uczono że to orzeł nagle znaleźli się debile którzy już nie mają co pokazywać w tv i prać ludziom mózgi

darkojad
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-02 10:35:04
Oj durnys ty Durczok, durnys...

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-08-02 01:09:59
Zadowolony bo mu biurko umyli, a lewakowi do szczęścia dużo nie trzeba TVN to nic więcej jak zgnilizna społeczna.

zonkumariano
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-08-01 23:53:38
"Polacy muszą być tak biedni, by sami chcieli dobrowolnie jechać na roboty do Niemiec, bez łapanek" generalny gubernator Hans Frank nazistowskich Niemiec. Donald T. z konsekwencją realizuje zamierzony i wyznaczony nam Polakom cel !!!!

GanGstaRR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-01 22:48:46
odrurćwok te vau enn

Highlander_Zuk
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-08-01 22:39:10
Blazen z tvn

misiek790
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-08-01 21:29:11
Co nie zmienia faktu że dalej te G.... oglądacie. Co gorsza podniecanie się takimi manipulacjami. A iluż to "PATRIOTÓW" się obudziło przy okazji i przy okazji się dowiedzieli jakie godło ma Polska. Zal ściska!!!

Kusznik1981
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-08-01 12:04:19
Tak to prawda.Łowca ma racje.Bielik nie jest orłem.Rodzina jastrzębiowate

mipa
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-08-01 10:31:16
od lat wiem, że Durczok i jego doopolizy nienawidzą Polski i Polaków, dla nich to ścierwo nic nie warte, brzydzą się Polaków,śmierdzą im a symbole tego kraju wtykają w psie kupy,Durczok prowadził blog gdzie opluwał kraj z pogardą , już nie prowadzi bo miał za dużo krytykujących.I ci ludzie zarabiają miesięcznie w tym pogardzanym kraju po kilkaset tysięcy miesięcznie mając do tego samochody za darmo z salonów.Won! wiadomo gdzie.

faille
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-08-01 10:04:36
Durczok to zwykły ścierwojad, prostytutka TVN'u ! ( Godłem Polski jest orzeł biały )

perun12345
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-03 09:53:05
Masz racje godłem jest orzeł biały, ale to nie znaczy, że taki ptak istnieje.

latrell
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-08-01 08:54:23
jaka stacja i prowadzący, takie reportaże. Szalom.

Hasbani
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-08-01 08:37:11
oj nie ładnie Panie Pawle Abramowitz, takie kalumnie, a symbolem waszego judaizmu nie jest gwiazda a menora.

szulcik
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-08-01 07:17:59
Jaki k*urwa bielik ?! Na naszym godle jest ,,ORZEŁ BIAŁY"

nil72
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-01 05:46:23
Telewizor wyp..ierd..olić i po sprawie

robek9
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-07-31 23:47:58
tvn to "pejsata" TV (tvn celowo z małej)

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-20 11:00:30
Masz prawie rację. Z tym że sprawa wygląda jeszcze gorzej. Tam nie żądzą żydzi tylko żydokomuna. A nie ma większych zbrodniarzy od nich.

pawextelinfo
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-07-31 23:13:29
Kto Ty jesteś? Polak mały. Jaki znak twój? Orzeł Biały Wystarczy?

DXPac
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-07-31 23:13:01
Pedalska sprzedajna telewizja jak i wszystkie media w Tv które choćby o Ukrainie i zestrzelonym samolocie kłamią od początku. Od pierwszych sekund wiedzieli że to Rosyjscy separatyści a ja się pytam gdzie inteligencja i bezstronność mediów co lepsze upierają się na swoim na siłę i na chama nadal nie pokazując "bezstronnie" prawa do obrony i dowodów innych w tym przypadku Rosji. Lepiej czekać bez końca na dowody USA które od 2 tygodni ujawniają swoje dowody winy Rosji i nie widać kiedy będzie koniec i je w końcu jawnią. Masakra jakaś jak nisko upadła ta Polska i nasi Rządzący.

simson943
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-07-31 23:03:52
Ktoś ogląda jeszcze ta propagandową TV ?

prarock
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-08-01 11:57:18
lemingi

kulkaoolo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-01 16:30:15
autor wstawki

ladyem88
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-07-31 22:35:41
komentarz usunięty przez moderatora

rzeznianumer5
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-08-01 09:35:29
A kuźwa konsolę do czego połączę? :D

ladyem88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-01 11:34:50
komentarz usunięty przez moderatora

sqby71
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-07-31 22:17:58
Durnyżeszok! Durczok nie jest redaktorem tylko ostatnim ptakiem co w swoje gniazdo sra

pawel-wod
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-07-31 22:00:25
kaczka na godło, kto za

a1ednak
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-08-01 02:43:22
pierd@l się

outsiderjack
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-08-01 09:23:49
a1ednak brawo, taką prosta ale najwłaściwszą odpowiedź powinni usłyszeć pożal się dziennikarze z Tusk VN.

prarock
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-08-01 11:58:49
donald duck

zonkumariano
    Ocena: 5 (glosow:27)
2014-07-31 22:00:20
Mariusz Antoni Walter- o dziwo brak jakichkolwiek danych na temat rodziców najprawdopodobniej prawdziwe nazwisko to Moryc Szpigelbaum współwłaściciel Grupy ITI,W latach 1967–1983 był członkiem Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej,W lutym 1983 był rekomendowany przez Jerzego Urbana na stanowisko głównego konsultanta w planowanym zespole propagandowym, mającym poprawić wizerunek służb: SB, MO, ZOMO. !!TVN!! to nic innego jak patron medialny partii PO!! To nie są polskie media, sprawdźcie kapitał założycielski firm medialnych kto , gdzie , ile, skąd a poznacie ich prawdziwe intencje

passatwtdi
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-07-31 21:49:52
ale troll.

magda713
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-07-31 21:24:08
durczok to nazwisko mówi samo za siebie

krist6
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-07-31 21:18:15
I co z tego?

przycinator
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-08-01 00:34:54
gowno debilu. szerzy sie antypolonizm a durne dzieciaki wzajemnie wyzywaja sie od polaczkow, szydzac z wlasnej narodowosci

krist6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-31 21:16:26
komentarz usunięty przez użytkownika

C2ShadowMan
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-07-31 21:08:45
komentarz usunięty przez użytkownika

batonil
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-07-31 21:08:31
komentarz usunięty przez moderatora

achaja1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-31 21:02:30
Kerwa bielik jest gatunkiem jastrzębia w godle jest gatunek zagrożny , objęty ochroną czyli orzeł biały

King_Midas
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-07-31 20:53:02
TVN SZMATY

green2012
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-31 20:30:02
Hmmm...Mnie się wydaje że to kaczka jest...

prarock
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-08-01 12:01:27
w półświatku znana jako donaldinio

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-07-31 20:24:43
Dalej oglądajcie TVN i słuchajcie tych wszystkich bzdur... Od roku ich nie olądam i wierzcie mi, że są z tego same plusy.

puszczyk82
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-07-31 20:20:01
polscy królowie sie w grobach przewracaja już nie maja o czym pier.olić

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-07-31 20:16:10
Nihil novi, juz w latach 90tych czytalam w gadzinówce wybiórczej, takie antypolskie wynaturzenia na temat naszego bielika. Jak widac zoologiczna nienawisc do wszystkiego co polskie, zaowocowala spadkiem poczytnosci wybiorczej, ktorej prawie juz nikt nie czyta, czego zycze i tefaunowi, aby niebawem stacja padla na pysk.

Czupur82
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-07-31 19:58:13
Mimo że TVN, to akurat w tym przypadku nie kłamali...

peter1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-31 19:34:07
komentarz usunięty przez moderatora

peter1
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-07-31 19:32:21
czemu pro stak moderator usuwa mój wpis

Dune
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-31 19:32:07
No co, lemingi uwierzą i nikt POwskiej mafii nie zarzuci, że godzi w dobre imię Orła Białego.

Pingwin001
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-07-31 20:09:23
Jak nie masz encyklopedii polecam wipedię, a później mędrkuj

peter1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-31 19:31:10
komentarz usunięty przez moderatora

paullla17
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-07-31 19:21:17
co za różnica?

poprawnyoo
    Ocena: -8 (glosow:12)
2014-07-31 19:19:54
komentarz usunięty przez użytkownika

damianszkolak
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-31 19:56:49
może się spotkamy i pogadamy na ten temat chłopcze z gimnazjum?

RuterFull
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-31 22:48:52
damianszkolak@ adres tego "gimbusa" to ul. Wiejska 4, Warszawa...

wwwmarek
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-31 19:19:32
Najważniejsze że to nie kaczka.

prarock
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-01 12:03:15
I paliwo nie po 5 złotych

a1ednak
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-07-31 19:04:25
i ch.j z tym godłem. spierdoliliście gamonie . czekam na wojne z utęsknieniem. czemu ??? bo tylko ona uczy patriotyzmu nieuki śmierdzące. tyle w temacie. Polski już dawno nie ma !!!

kulkaoolo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-01 16:37:30
taa, a co zrobisz jak ci internet odetną? nie będzie można bluzgać na ludzi anonimowo

szatanoslaw
    Ocena: 86 (glosow:96)
2014-07-31 19:02:46
Bielik nie jest orłem i to żadne odkrycie. Jednak godłem Polski jest Orzeł Biały, a nie bielik - godła państw to nie jest atlas zoologiczny. Łotwa jako godło ma 2 gryfy - to ciekawe jaki reportaż nagrałby TVN.

Yossarian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-31 20:34:37
Tym bardziej, jeśli na HERBIE (wielu ludzi myli godło z herbem) Łotwy jest tylko jeden gryf.

amblin
    Ocena: -15 (glosow:21)
2014-07-31 18:52:31
buahha polaczki rozluźnijcie pośladki bo wam żyłka pęknie Myśleliście że wasi przodkowie wybrali sobie na godło szlachetnego orła a tu się okazało że to zwykła wrona i to jeszcze z parszywym charakterem.Wiem wiem można się załamać miało być wspaniale a wyszło jak zawsze hahha. Tak na poważnie mega IDIOCI z was bo to jest wiedza ze szkoły podstawowej a nie żadne odkrycie z TV.

Antycyponek
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-08-01 08:49:46
komentarz usunięty przez moderatora

batonil
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-30 04:03:01
komentarz usunięty przez moderatora

BOBY102
    Ocena: 3 (glosow:17)
2014-07-28 21:06:02
Niech pacan z TVn przeanalizuje godła w środkowej Europie i Wschodniej Europie..tu dominował orzeł..a Biały na czerwonym tle to nasz polski, czarny na żółtym..to cesarstwa niemieckiego, ks opolskiego żółty na błękitnym tle...morawski to szachownica czerwono biała na niebieskim tle etc..tylko TVn lemingom tłumaczy jak POSTKOLONIALNYM idiotom, że bielik jest słabszy od innych orłów tych czarnych i dwugłowych... jak to robili zaborcy. Legalnie tp robią ? Dawno powinni dostać karę z znieważenie godła państwowego POLSKI.

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-07-30 16:00:32
godłem Polski jest Biały Orzeł, a Orzeł na czerwonym tle to herb Polski. Podszkol się zamiast wykazywać się brakiem wiadomości, co jest godłem Twojego Państwa, a co herbem ... Chyba warto wprowadzić do szkoły naukę o Konstytucji RP, w PRL-u tego uczyli (wprawdzie innej konstytucji) i było to dobre rozwiązanie - nikt się nawet nie zastanawiał, co mamy w godle, i jaki jest nasz herb.

michalng
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-30 23:01:57
Zanim wprowadzisz do szkól naukę konstytucji pozwolę sobie przytoczyć kawałek który mówi co jest godłem: Art. 28.Godłem Rzeczypospolitej Polskiej jest wizerunek orła białego w koronie w czerwonym polu.

Yossarian
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-31 21:13:29
Godłem jest sam biały orzeł. Biały orzeł (godło) + czerwone tło = herb. Ale nawet taką prostą rzecz potrafili spierniczyć. Poza tym, konstytucje nie są nieomylne.

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-07-28 20:48:27
Godłem Rzeczypospolitej Polskiej jest wizerunek orła białego w koronie w czerwonym polu., nikt nie mowil ze to orlik czy wróble, wiec durczok to głupek, mówiący co mu ktos napisze. Tak jak bezmyślną czytająca maszyna. Tylko maszynę mozna usprawiedliwić bo nie ma mózgu , a Kamil d powinien go posiadać choćby w szczątkowej formie

bingo73
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-30 16:01:35
kolejny, który nawet nie wie, jakie mamy godło. Godłem jest Biały Orzeł i tylko on. Jak jest na czerwonym tle, to jest to już herb Polski.

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-07-28 20:44:02
I skoro taki dokładny i prawdomówny jest to niech wymieni wszystkie obietnice tuska i te ktore donald spełnił. Z Bielikiem sobie poradzę

gajcy
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-28 20:42:39
Jak taki odważny i genialny to niech powie ruskum ze nie ma orłów o dwoch głowach, ze to patologia.

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-01 08:43:18
komentarz usunięty przez moderatora

durthu
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-07-28 18:50:11
durczok o swojej matce by powiedział że podobna do kozy, gdyby miał za to cos dostać. Taki już żywot hieny dziennikarskiej o! wsród dziennikarzy też sa padlinożercy, jaki tvn taka hiena.

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-07-28 16:03:50
Co by nie mowic TVN oglądają ludzie co samodzielnie myslec nie potrafia, i nie chodzi mi o bielika tylko całokształt, propagandowa tuba PO

Maciek256
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-07-28 15:22:51
niemcy w herbie mają czarnego orła a my mamy mieć bielika ? takie rzeczy tylko w TFN

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-28 20:50:07
Ruscy maja jakiegos ptaka z dwoma głowami i durczokowi to nie przeszkadza.

Antycyponek
    Ocena: 7 (glosow:19)
2014-07-28 14:56:26
komentarz usunięty przez moderatora

biadameszek45a
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-07-28 11:12:02
no prosze, szydzenie z wlasnego kraju dla tych pajacy jest zabawne.Czy dla nich nie ma juz zadnych swietosci?

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-31 19:28:22
Świętości oczywiście, że są: np. izrael czy niemcy.

bingo73
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-07-28 10:44:17
nie wiem, co to za jakaś nowość, mnie o tym nawet w szkole uczyli. W Godle Polski jest biały orzeł, a jest on wzorowany już od czasów Chrobrego na Bieliku. O tym, że jest to orzeł, mówi nawet Konstytucja RP jasno i wyraźnie, a to, na jakim ptaku ten orzeł jest wzorowany, to już jest inna sprawa i nie ma większego znaczenia dla nazewnictwa. Bo zwierzęta na godłach i herbach nie muszą być zwierzętami rzeczywistymi, a to, na jakiej podstawie są stworzone w żaden sposób nie wpływa na to, kim są.

michalng
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-07-28 12:10:12
Dokładnie. W czasach Chrobrego Bielik był uznawany za Orła. To ze potem okazał się orłem nie być nie ma żadnego znaczenia. W żaden sposób to naszemu godłu nie uwłacza. W Średniowieczu stan "wiedzy" był taki ze bobra uznawano za rybę ;-) bo w wodzie mieszkał i wolno było bobra jeść w trakcie postów.

BOBY102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-28 21:08:06
"To jest kura Panie GENERALE"...ręce opadają

piskun133
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-07-28 10:42:34
Kamil Kurczok

owcazogorkowca
    Ocena: 2 (glosow:20)
2014-07-28 10:36:50
Kamil Durczok jak i cała TVN to bastion komunizmu i byłych aparatczyków PZPR. Założony Przez byłych agentów szkolonych w Moskwie w akademiach KGB a potem służących w WSI. żadna to wielka tajemnica. Wystarczy odrobinę poczytać gdziekolwiek.

amblin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-31 18:58:11
w radiu czytałem ostatnio o tym, dyzy artykuł napisali

michalng
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-07-28 10:07:20
Bielik to nie orzeł tylko orłan. To nie jest żadne "TVN-owskie odkrycie" tylko ustalenia XIX wiecznych biologów. W odróżnieniu od orłów Bielik nie ma zarośniętych skoków. Jest największym "jastrzębiowatym" występującym na ziemiach polskich więc prawdopodobnie to jego wizerunek trafił na nasze godło.

rzeznianumer5
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-07-28 10:15:15
Tu nie chodzi o poprawność klasyfikacji zwierząt tylko o kontekst oraz komentarz stacji. Poczytaj może tekst nie oglądasz same obrazki. Nie jest go ostatecznie tak dużo.

owcazogorkowca
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-07-28 10:43:06
I co z tego? Jakie to ma znaczenie? Nawet komuniści twierdzili że to prawdziwy "Orzeł ludu" więc dyskurs na temat do jakiej dokładnie rodziny należał jest bezsensowny. Godło to godło. TVN słynie z wyszydzania Polski i Polaków, bo to telewizja dla niewykształconych prymitywów ulegających najbardziej prostackim manipulacjom socjotechnicznym rodem z Stalinowsko-Putinowskiej Rosji. Mnie tylko bawi jak takie prostaczki czerpią wiedzę z TVN:) Równie dobrze mogliby z "Russia Today" :D Wiedzą jak prać mózgi lemingom.

michalng
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-07-28 12:04:36
Dyskurs nie jest bezsensowny. To zwyczajna "ciekawostka". Ciekawostka dla prostaczków którzy nie mają pojęcia o systematyce jastrzębiowatych. Nijak to nie obraża naszego godła ani nie obraża Polski.Jeśli ktoś uważa ze to ze Bielik nie jest orłem obraża go jako Polaka to chyba jest odrobinę nadwrażliwy.

BOBY102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-07-28 21:09:54
"niech Pan się dobrze zastanowi..czy aby to na pewno jest kura?"...

witawu
    Ocena: 6 (glosow:22)
2014-07-28 09:59:22
Lepszy taki niż rosyjski orzeł dwugłowy, czy niemiecka wrona.A ten Durszlok to żaden ekspert tylko judasz.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400