Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak roboty (choć trochę jej współczuję, bo praca w call-center jest bardzo niewdzięczna).
violuuunia90  14-07-31, 12:19 Zgłoś
+ 230 -
Dodano: 2014-07-31, 12:19:46   przez: violuuunia90
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 230  Zgłoś nadużycie
514
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(63)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
AndroGun
    Ocena: 18 (glosow:40)
2014-07-31 12:28:29
I to się nazywa załatwić sprawę raz a dobrze, wykorzystując przy tym pełną kulturę

jan_pancerny
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-08-03 19:47:56
Facet jest jakimś mop-manem i musi podbić sobie ego... nie rozumiem takiego wyżywania się na innych. Złościcie się na konsultantów jakby to ich pomysłem było telefonowanie do Ciebie i próba sprzedaży oferty w ściśle narzucony sposób. Można kulturalnie podziękować na początku rozmowy, można powiedzieć, że nie zgadzamy się na nagrywanie rozmowy i na tym się sprawa kończy.

Marhaajd
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-08-03 14:45:35
Szkoda mi jej. Próbuje zarobić kasę, Sam byłem kiedyś telemarketerem i wiem, że praca jest niewdzięczna. Nacisk z góry, ludzie traktują Cię przez telefon jak najgorszego śmiecia, a ty zarabiasz na jedzenie - nie widzę w tym nic śmiesznego

zbysiula154
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-08-02 01:06:00
Wiadomo baba kompletnie nie wiedziała o czym mów tylko definicji wyryła się na pamięć dlatego musiała nawijać od nowa. Też tak robię jak ten gościu pozwalam im się wygadać kompletnie nie słuchając, a jak uda mi się nie przegapić końca karze nawijać od nowa najwięcej doszedłem do trzech powtórzeń, ale myślę pobić ten rekord.

rycerz-nadziei
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-08-01 22:27:58
komentarz usunięty przez moderatora

rycerz-nadziei
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-08-01 22:26:17
komentarz usunięty przez moderatora

Fidelio
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-08-01 18:42:15
Wy pajace nie macie pojęcia jak małe wynagrodzenie dostają te osoby. Pracują za grosze a wy robicie sobie z nich jaja. Ale pewnie wymówienie słowa dziękuje za rozmowę to dla was za dużo.

dryga4ever
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-02 11:01:01
A ty ile byś chciał brać kasy za nagabywanie nękanie i robienie w ch..a ludzi przez telefon.Ty się nie dasz nabrać ale twoją babcię bez problemu taki osobnik może omamić i wpieprzyć w umowę na dwa lata.Wbrew pozorom ci ludzie to nie są idioci i dobrze wiedzą że wciskają ludziom gó..no.Przecież ta baba zaproponowała mu ubezpieczenie na wypadek śmierci w wysokości 254 zł przy składce 21 zł miesięcznie, dosłuchaj od 1,09 do 1,30.Z tym dziękuje to trochę jest tak jak by ci złodziej do domu przyszedł a ty byś mu powiedział dziękuje ale niech mnie pan/pani dzisiaj nie okrada.W ryj się daje złodziejo

aGRe
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-08-01 16:35:23
Pier&ol, pier$ol jeden z drugim, lepiej powiedzieć "nie jestem zainteresowany, dziękuje".... Otóż moi drodzy najwyraźniej nie mieliście do czynienia z nachalnym konsultantem. Jakiś czas temu do mojej panny dzwonił typek z propozycją ubezpieczenia, podziekowała mu podczas rozmowy z 3 razy, a ten dalej "ale zgodzi się pani ze mną, ze to bardzo korzystna oferta..." itd, Ona dalej że nie jest zainteresowana, a ten dalej, "ale zgodzi się pani ze mną...", w końcu wziąłem telefon i powiedziałem mu "ale zgodzi się pan ze mną, że ktoś kto 3 razy nie rozumie słowa

aGRe
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-01 16:38:43
dziękuje, jest przyje&any"...

shakal28
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-08-01 16:00:40
oj grzeczne odmowienie nie zawsze skutkuje,przyklad jestem w pracy hałas nie mam czasu na rozmowe a tu upierdliwiue ze zajmie tylko sekundke i potrafi pier....ć pół godz niezrozumiale dla mnie wiec czasem trzeba porpostu sie wyłączyc albo to dobry sposób jest tylko czas trzeba mieć

GanGstaRR
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-01 15:13:45
A wystarczyło powiedzieć "dziękuję, nie jestem zainteresowany" albo "szkoda pani czasu bo i tak nie jestem zainteresowany, także dziękuję i miłego dnia" - to zawsze skutkuje.

jarod220984
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-01 14:32:34
miałem taki telefon, po wysłuchaniu całego tego bojkotu przez 3 minuty odmawiałem, a tu facet załatwił to w mgnieniu oka...

cognac
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-08-01 13:37:18
Dla mnie gościu jest po prostu zwykłym arcychamem i tyle. Dziewczyna ma prace jaka ma i na pewna ją szanuje, natomiast on "pokazał" jak można nie mieć szacunku do osoby która dzwoni. Mógł na poczatku tej rozmowy powiedzieć że nie jest zainteresowany i po sprawie.

lukaszo
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-08-01 14:16:35
W którym momencie mógł to powiedzieć? :-p Jakbyś odbierał po 10 takich telefonów dziennie to byś podobnie reagował :-) Oferta telefonu, kredyty, fundusze inwestycyjne, ostatnio nawet prawniki do mnie dzwonią z ofertą...

aksime
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-01 10:40:16
komentarz usunięty przez moderatora

Necrathal
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-08-01 10:02:57
Mamy w uj zawistny naród. Każdego wkurzają konsultanci/tki z call center, jednakże to są również ludzie, którzy tak zarabiają na chleb. Nikt nie musi tego słuchać. Wystarczy na początku powiedzieć, że jest się zainteresowanym i poprosić o zablokowanie numeru na liście, żeby nikt już nie dzwonił. Ja tak zrobiłem i od 2 lat nikt do mnie nie zadzwonił. Ale lepiej robić z siebie idiotę i uprzykrzać komuś pracę.

bartega
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-08-01 12:34:09
Nie spinaj się tak, ja tu nie widzę żadnej zawiści, ludzie którzy wydzwaniają, mają świadomość, że to może wk.rwiać innych i liczą się z takimi akcjami. Poza tym lepiej zostać tak potraktowanym niż usłyszeć spi.rdalaj.

faille
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-01 09:54:17
Ja zawsze na początku rozmowy mówię: 'nie jestem zainteresowany żadną ofertą ani żadną promocją, coś jeszcze? " i konsultant ładnie dziękuje i rozłącza się życząc miłego dnia

pirelli
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-01 09:07:35
Ta firma to nie play - tylko firma ubezpieczeniowa amplico czy coś takiego, której play udostępnia telefony abonentów. Potrafią dzwonić nawet po 3 razy dziennie - dzień po dniu. Szczytem kur..stwa z ich strony jest to, że jeśli oni maja przestać dzwonić do ciebie - ty musisz zadzwonić na jakiś ich numer i zgłosić, że mają tego nie robić. Ja to pominąłem i powiedziałem telemarketerce, że to ona ma odnotować i przekazać dalej, że jeśli nie przestaną zgłoszę sprawę do prokuratury o nękanie. Telefon od nich przestał dzwonić

trumpor113
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-08-01 09:05:00
Pamiętam że raz do mnie dzwonili z T-mobile. Z jakąś ofertą internetu. Wysłuchałem podziękowałem i w miarę kulturalnie się rozłączyłem. Na drugi dzień kolejny telefon, wtedy powiedziałem że albo przestaną do mnie dzwonić albo zmieniam sieć a ten zamiast się ogarnąć i rozłączyć dalej mnie przekonuje. Rozłączyłem się. Na 3 dzień znów telefon, kazałem tylko przekazać szefowi że stracili klienta. Przeniosłem się do Orange i na tę chwilę żadnego telefonu nie otrzymałem ;)

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-01 07:11:50
Ja mowię : Dziekuje serdecznie oraz życzę miłego dnia i sie rozłaczam. Nie daje sie naciagać na gówna !

Jednafiga
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-08-01 00:59:17
Jak dla mnie to ani kulturalne, ani skuteczne rozwiązanie - dziewczyna tylko się nagadała, a potem wkurzona zaznaczyła "oddzwonić jutro". Najlepiej powiedzieć "dziękuję, żegnam" i się ROZŁĄCZYĆ - dopóki ktoś się nie rozłączy, telemarketer nadal będzie nawijać, bo inaczej dostanie opieprz od szefa. To, że telefony z różnymi ofertami pojawiają się co godzina to też nie jest wina telemarketera, bo on nawet nie może usunąć numeru z bazy - dzwoni gdzie mu komputer wylosuje i nie wie, czy to jest ktoś chętny, czy wkurzony 10 telefonem z rana. Szanujmy się nawzajem, szanujmy czyją

normalna87
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-01 01:14:11
a co lepsze, ten telemarketer zapewne dostaje 7 zł/h więc na prawdę SZANUJMY!

skunksik12
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-07-31 23:45:14
Dzwonili do mnie ostatnio z millenium jak zwykle z mega zajebistym kredytem. Spytałem czy nie chcą ode mnie pieniędzy pożyczyć na inwestycję, że dam na taki sam procent. Kobietka się zmieszała i nie wiedziała co odpowiedzieć heh ale w końcu dotarło do niej o co chodzi i podziękowała i zakończyliśmy rozmowę :)

WheelerDealer
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-31 22:58:29
Najlepszy sposób na wkurzających konsultantów Bravo! tak trzymać !

dryga4ever
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-07-31 22:21:55
Może mi ktoś wytłumaczyć o co tej babce chodzi między 1,09 do 1,30 :)znaczy kiedy by się miał zgodzić??a jak się kurde po tej śmierci jakoś nie będzie mógł zdecydować czy się zgodzić?W końcu 265 zł to kupa kasy :)

ToRnADo147
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-07-31 22:47:30
TYŚ TEGO WYSŁUCHAŁ !!!!!?????????? CAŁE !!!??????

pysia666
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-07-31 22:17:27
Mało kto wie, że oni celowo przedłużają to swoje gadanie, ponieważ mają płatne od długości rozmowy

normalna87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-01 01:16:05
chyba Ty mało wiesz... mają płatne za godzinę plus premie od "załatwionego pozytywnie" klienta... targety przeważnie niemożliwe to wyrobienia, więc zostaje goła, marna pensyjka. Dzięki Donuś :P

przemek5d
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-01 07:03:29
przedłużają bo za za krótkie rozmowy mają opierdol-nieważne że zrobią 100 dobrych rozmów i tak im wyciągnoł tą krótką i pokażą jacy są h.wi.

pysia666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-03 13:13:52
AAA to zwracam honor

czarnobialykot
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-07-31 22:17:19
No debil, zachowuje się jak dziecko. Akurat sam jestem w Play i im jak się powie, że się nie jest zainteresowanym to dają spokój. Np. w Orange nie ma na to szansy.

WheelerDealer
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-31 22:59:44
Według mnie dobrze postąpił, trzeba tępić takie dziadostwo.

kaszu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-31 21:46:38
Strasznie ciężko się od nich odczepić. Człowiek chce zachować pełną kulturę,bo w końcu ona też jest w pracy. A w słuchawce tylko: tutututututututututu. Mówisz ,że "NIE DZIĘKUJĘ" a ta dalej swoje. Koniec rozmowy i tak jest chamski ,bo ile można mówić NIE!

Jednafiga
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-08-01 01:03:09
a po co w kółko powtarzasz to samo? "dziękuję, żegnam" i odkładasz słuchawkę - telemarketer ma cały czas przekonywać do swojej oferty, inaczej dostaje opieprz od szefa, strasznie o to cisną. Nawet jak powiesz milion razy NIE to on nadal będzie ciągnął swoje, taka praca. Więc zamiast kończyć jak cham, pożegnaj się i rozłącz - oboje zaoszczędzicie czasu i nerwów (tak, telemarketerów też wkurzają klienci)

RzonatyWonsz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-31 21:31:45
ja kiedyś nie mogłem pozbyć się takiej konsultantki, postanowiłem zagrać w jej grę. Wymyśliłem sobie ze mój brat handluje trumnami, jak chciałem jej sprzedać full opcje czyli ... dostęp do internetu, oświetlenie led, klima, to pani sama się rozłączyła :D

kwas79
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-07-31 21:05:26
Ja zazwyczaj załatwiam sprawę tak: Halo ... halooo ... halllooooooooo (w tym czasie konsultant bardzo się produkuje w stylu: proszę pana, słyszy mnie pan, itp.), a ja jeszcze ze 2 razy HHHAAAALLLLOOOOO, po czym kończę "rozmowę" słowami: co za ch*j dzwoni i się nie odzywa :)

AndroGun
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-31 21:16:04
Ja zawsze proponuje coś z mojej półki :) Jak mi coś chcą wcisnąć, to jak pytam czy nie chcą kupić czegoś ode mnie, albo na wymianę :D Działa

miodzjo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-07-31 20:07:19
A ona zaznaczyła zadzwonić później i automat zadzwoni za parę godzin.

mephinx
    Ocena: -4 (glosow:18)
2014-07-31 19:37:56
Nokaut ? Dla mnie żenada...

martin987
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-07-31 21:59:35
Dla mnie tez. Jakby nie mozna byylo powiedziec 'przepraszam ale nie jestem zainteresowany' , pozegnac sie i odlozyc sluchawke, szanujac tym samym czas tej drugiej osoby (oraz pieniadze bo podejrzewam ze od podpisanej umowy maja prowizje)- ale coz w tym kraju wsiokow bez kultury nie brakuje

nowa_perspektywa
    Ocena: -10 (glosow:10)
2014-07-31 19:32:20
komentarz usunięty przez użytkownika

Czupur82
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-31 19:55:19
Skoro nie dbasz o to, by na bieżąco aktualizować przeglądarkę...masz jak masz.

ChwalaSzatanowi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-31 20:00:00
Wylacz adblocka to zadziala.

tec-pl
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-07-31 21:26:33
nie namawiaj go do wylaczenia adblocka, bo wtedy juz nic nie zobaczy, oprocz reklam! jakos mam adblocka i filmik mi smiga.

RuterFull
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-31 22:28:54
zapłać za internet to zadziała ;)

nowa_perspektywa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-31 22:56:14
komentarz usunięty przez moderatora

nowa_perspektywa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-31 22:58:39
@Czupur82 - moja przeglądarka jest aktualna właśnie to sprawdzałem "znawco" :D @ChwalaSzatanowi - nie ma opcji żebym adblocka wyłączył, reklamy mnie od razu zaatakują :D @RuterFull - nieee rachunki są spoko, ja nie jestem takim cebulakiem jak pewna część naszego społeczeństwa, a Ty już nie kradnij internetu od sąsiadów :D W sumie beka bo napisałem że MI nie działa, a cebulaki dają minusy xD Po wyłączeniu "DoNotTrackMe" link zadziałał.

WheelerDealer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-31 23:01:53
Pobierz najnowsze wtyczki adobe flash player albo zmień wersję przeglądarki na inną.

nowa_perspektywa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-31 23:10:38
Jest spoko, to kwestia aplikacji/rozszerzenia (nie wiem jak inaczej to nazwać) o nazwie DoNotTrackMe, bez tego filmik działa prawidłowo :D

ytaa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-31 19:24:56
Mistrzunio kultura musi byc

laurencja
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-31 19:19:58
Laska miała zdrowie i siłę w płucach :D

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-07-31 19:18:25
komentarz usunięty przez moderatora

pirelli
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-31 20:38:31
bo ty w ogóle mało rozumiesz - w kilka sekund podejmujesz decyzje o przysłaniu do ciebie umowy, która możesz czytać przez cały dzień i powiedzieć tak lub nie. pewnie na Korwina głosowałeś

yaiba83
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-31 21:47:05
Z taką umową to pewnie jest tak jak z umowami na telefon komórkowy. Odebranie paczki od kuriera jest równoznaczne z podpisaniem umowy. A cały paradoks polega na tym, że najpierw musisz podpisać nim paczkę/umowę dostaniesz do ręki. Ty pewnie na Jarka głosowałeś...

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-31 22:21:19
komentarz usunięty przez moderatora

pirelli
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-01 08:49:48
komentarz usunięty przez moderatora

pirelli
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-01 09:13:50
moderator - czemu usunąłeś mój wpis - nikogo nie obrażałem , nie było też przekleństw - nadgorliwy jakiś jesteś. Czy to przez to , że napisałem , że yaiba83 głosował na Giertycha, a ty też to robiłeś, mimo że nie ma go na listach

Rob600
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-31 14:34:56
pogratulować mi tylko zostaje !!

AndroGun
    Ocena: 18 (glosow:40)
2014-07-31 12:28:29
I to się nazywa załatwić sprawę raz a dobrze, wykorzystując przy tym pełną kulturę

czarnobialykot
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-07-31 22:18:53
Gdzie tu kultura? Kulturą jest powiedzieć, że nie jest się zainteresowanym i szkoda czasu swojego i konsultanta. U mnie to działa i mam spokój.

RuterFull
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-31 22:35:56
czarnobialykot@ a niby kiedy miał to zrobić? przy takim nawale monotonnych informacji też bym zasną i to dosłownie...

AndroGun
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-07-31 22:37:29
Kultura nie polega tylko i wyłącznie na wymawianiu słów "Dziękuję", "Przepraszam", "Poproszę", dał do zrozumienia grzecznie, iż go to bardzo nudzi i zrobił to z ironiczną delikatnością
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy wracasz do domu,
  •  A Ty? Masz fejsa?
  •  Grażynka wysiada na przystanku
  •  Nie drażnij byka!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400