lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
... smutna prawda o PEDOFILACH ?
główna
Dodano: 06.08.2014, 12:24:33   przez: BOBY102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 351  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(136)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
MrsMojoRisin
2014-08-06 12:51:35
Ocena: 37(glosow:47)-+
Qrwa, jakim zwyrodnialcem trzeba być żeby wsadzać ptaka w dwuletnie dziecko?!

patryczak17
2014-08-29 08:46:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chwileczkę... Pedofilia to zaburzenie w mózgu ośrodka odpowiedzialnego za pociągi seksualne, nie może być nabyte. Człowiek rodzi się z tym skrzywieniem. Uznawane to jest za chore i zboczone i jest restrykcyjnie karane przez prawo (żeby nie było nieporozumień to uważam, że pedofilia = kara śmierci lub dożywocie o suchym chlebie i wodzie i ciężkiej pracy 12/24) Homoseksualizm to identyczne zaburzenie tego samego ośrodka objawiające się w innych predyspozycjach, uznane za orientacje na skutek wielu protestów. Coś chyba jest nie tak?

patryczak17
2014-08-29 08:43:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

slon13
2014-08-13 21:19:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
zebrać takich i do pustych kopalni . wyjeżdża wagonik węgla zjeżdża wiaderko zupki. Nie trzeba pilnować. ubierać itp

grzesiek67
2014-08-10 14:50:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
2014-08-10 13:22:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kara śmierci? Nie. Obciąć mu narzędzie zbrodni i do obozu pracy.

AleWiocha33
2014-08-09 16:13:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Spokojnie, jutro go wypuszczą bo adwokat bedzie mial dobre alibi ;/

SNAP32
2014-08-08 23:46:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
ŚMIERĆ DLA TAKICH TO BY BYŁ PRZYWILEJ POWINNY TAKIE K*RWY ZDYCHAĆ W MĘCZARNIACH NA PALU

yoshi44
2014-08-08 21:43:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
uciąc mu interes niech się nie meczy z nim...

zbynio4
2014-08-08 01:34:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
A ja jestem za dozywociem, za murami maja swoje zasady i beda go ruchac i katowac ile tylko sie da. Doskonaly film polski Symetria bardzo jealnie to pokazuje. Polecam

SNAP32
2014-08-08 23:48:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Za murami dadzą mu osobną cele a po wyjściu ochrone jak to miało niedawno miejsce

svc2000
2014-08-08 00:34:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
A ja nie jestem za karą śmierci za to, powinien iść siedzieć w celi z gitami

puszczyk82
2014-08-07 23:02:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
tylko smierc w meczarniach !

szulcik
2014-08-07 21:50:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ale lewica to popiera ! Jeszcze pedałów-pedofilów promuje w tv! Czekam na wybory i wejdzie prawica ,a wy wszyscy zdrajcy bedziecie odpowiadać za niszczenie i deprwacje. Najlepsza kara to pod mur i kula w łeb!

hagen24
2014-08-07 20:10:12
Ocena: 5(glosow:5)-+
Kara śmierci to mało dla takiego zwyrola. Ja jestem za tym aby pedofilów karać w sposób wymyślony już dawno temu a mianowicie wbiciem na pal. Niech cierpi i to jak najdłużej.

TimSmooth
2014-08-07 20:06:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

petma
2014-08-07 19:43:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gurool
2014-08-07 19:35:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
utylizacja w piecu.

petma
2014-08-07 19:10:20
Ocena: 8(glosow:8)-+
Kara śmierci? Po co? Wystarczy żeby nie zapewniali mu ochrony w więzieniu.

Zubkownik
2014-08-07 19:32:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie-pierwsze co by mu zrobili to zwyczajowe włożenie szczotki klozetowej w odbyt, dalszy repertuar po powrocie z więziennego szpitala( OBY JEDNAK ZDECHŁ W NIM NA SEPSĘ)

petma
2014-08-07 19:45:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
zaiste tanie to i sprawiedliwe. niechaj mu dupsko zniszczą.

majtek5
2014-08-07 18:42:40
Ocena: 4(glosow:6)-+
A ja jestem za linczem

raflo997
2014-08-07 18:20:00
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie wiem czy kara śmierci,ale nie jestem pewien czy gdyby spotkało to moje dziecko czy dożył by kary śmierci,widzę że są tu obrońcy pedofilów,a ją chyba bym zaebał dziada

LuskaI23
2014-08-07 18:28:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
Gdzie masz tych obrońców pedofilów?

vlasnie
2014-08-07 19:22:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
^^

enter69
2014-08-07 17:48:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
bydlak... takiego do gazu od razu.

Wagda
2014-08-07 16:15:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
2014-08-07 15:33:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
widze że lewak bierze przykład z mahometa.

Marmur87
2014-08-07 15:08:04
Ocena: -2(glosow:6)-+
Pedofil to brzydkie określenie, bardzo stygmatyzujące. Powinniśmy używać bardziej poprawnego politycznie "osoba kochająca dzieci inaczej". Poza tym co w tym takiego złego, trzeba tolerować odmienne przekonania seksualne. Przecież tak po prostu kobieta z mężczyzną to zaścianek i wiocha. Facet z facetem to już co innego, ale to też już daje nam za małą różnorodność. W kwestii karania za stosunki z małoletnimi, sprawa ociera się też o rasizm, bo dyskryminujemy mniejszość Romską czy też Muzułmańską której tradycja nie widzi niczego zdrożnego w obcowaniu z 9 latką. Świat dojrzewa do toler

Marmur87
2014-08-07 15:15:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
(...)Świat dojrzewa do tolerancji powoli. Najpierw weszła tolerancja religijna, potem rasowa, teraz wchodzi seksualna i ta będzie się rozwijać. Już głowy podnoszą kochający dzieci. Słyszałem, że w Niemczech już organizują się miłośnicy zwierząt. W końcu będzie trzeba zacząć tolerować, że ktoś lubi z nieboszczykiem, może to być dla wielu rodzin ratunek bo będą mogły zwłoki bliskiej osoby odsprzedać by ratować domowy budżet po zapłaceniu podatków. Mam nadzieję, że ten świat nastąpi jak najszybciej, bo tolerancja to cudowna idea.

BOBY102
2014-08-07 19:28:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
ze swoją pupą możesz robić co chcesz i gdzie chcesz..a to POST o kolesiu który k.sem rozpruł małe dziecko... tego nie można tolerować !!!

BOBY102
2014-08-07 14:55:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Sorry ale jak czytam posty obrońców tego "NIECZŁOWIEKA" ...Zrób to sam..dla miejących problem z ogromem krzywdy jaką ten ktoś wyrządził temu dziecku wystarczy "kołek wymiar 15cm średnica 3cm" wsadzamy sobie do dziurki do nosa wystarczy do połowy ... proszę o wrażenia...

petma
2014-08-07 19:48:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
przecież to prowokacja aż piszczy. naiwniak

Umcyk
2014-08-07 12:57:03
Ocena: -4(glosow:14)-+
Zaskakuje mnie zawsze, jak to zatroskani ludzie nie mogą sobie wyobrazić, jakim to trzeba zwyrodnialcem być, żeby zgwałcić dwuletnie dziecko, ale nie mają problemu z wypisywaniem rzeczy, które zrobiliby gwałcicielowi... Obdzieranie ze skóry, ciągłe gwałty, oblewanie substancjami itd.

LuskaI23
2014-08-07 13:20:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
Otóż to..

jamez
2014-08-07 13:45:06
Ocena: 5(glosow:7)-+
czym się różni dziecko od zwyrodnialca ?

LuskaI23
2014-08-07 13:57:54
Ocena: -5(glosow:9)-+
To nie chodzi o to komu robisz krzywdę, tylko o to, że jesteś do tego zdolny tak samo jak ten zwyrodnialec.

jamez
2014-08-07 14:09:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
w skrajnych sytuacja ludzie naprawdę się zmieniają jest to niezależne od nas po prostu się dostosowujemy do sytuacji która wymusiła na nas pewne zachowania,dlatego nie powinniśmy mówić że czegoś byśmy nie zrobili

LuskaI23
2014-08-07 14:33:57
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ale powinniśmy pisać że zrobimy? A skąd to wiemy, skoro jak piszesz, człowiek różnie zachowuje się w rożnych sytuacjach. A takiej chyba nie byłeś. Wątpię abyś zabił człowieka, myślę, że to jest zwykłe gadanie, a ono jak wiadomo z czynami nie zawsze idzie w parze. Piszesz niżej, że jesteśmy zwyrodnialcami bo nie zabiłybyśmy człowieka? To trochę śmieszne.

irek285
2014-08-07 14:37:05
Ocena: 5(glosow:5)-+
Luskal23 teraz moze nie jestes zdony,ale jak by ci ktos dziecko skrzywdzil wcten sposob to puscily by hamulce.

LuskaI23
2014-08-07 14:42:18
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nie wiem czemu piszesz do mnie w rodzaju męskim widząc mój login i awatar ale ok. Pisałam niżej, że byłam w takiej sytuacji i mimo to nie zrodziła się we mnie chęć mordowania.

BOBY102
2014-08-07 14:50:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
2014-08-07 18:10:46
Ocena: 5(glosow:7)-+
luśka a jak byś miała do wyboru zabić bydlaka zanim zabije twoje dziecko to co byś zrobiła? odniosła się do litery prawa sumienia czy chęci obrony bliskiej ci osoby ?

LuskaI23
2014-08-07 18:21:23
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zabije Ciebie ok? Bo kto wie czy nie skrzywdzisz kiedyś bliskiej mi osoby. A tak serio, to nie przypuszczałam że zadasz tak głupie pytanie. Po pierwsze, to że ktoś się czegoś dopuścił, nie znaczy że zrobi to drugi raz. Po drugie, zabijmy wszystkich bo przecież kazdy może skrzywdzić nas.

jamez
2014-08-07 18:56:52
Ocena: 2(glosow:8)-+
luska spoko pogadamy jak będziesz mieć dziecko bo na razie nic nie czaisz ,i nie rozumiem takiego stwierdzenia że zrobił raz to drugi może nie hmmm rozumiem że cały czas mówimy tu o małym człowieczku, którego zgwałcił jakiś obleśny bydlak i dajmy mu szanse bo może się w pierdlu zresocjalizuje za pieniądze podatników czyli nas wszystkich a on wyjdzie i może nie zgwałci drugi raz ,a jak ku.wa zgwałci ? to co wtedy napiszesz? ups... pomyliłam się ?

LuskaI23
2014-08-07 19:51:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
Porozmawiamy jak przestaniesz wmawiać mi dziwne tezy i nauczysz się czytać ze zrozumieniem.

jamez
2014-08-07 19:57:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
to pisz ze zrozumieniem

puszczyk82
2014-08-07 23:10:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
kazdy kto skrzywdzi małe dziecko,zasługuje na najgorsze i nie wywodzcie sie w swoich domysłach,bo jezeli wam to nie przeszkadza i nie karalibyscie go w ten czy inny sposób to zaproscie go do siebie, nakarmijcie i przytulcie....

LuskaI23
2014-08-10 12:03:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie sądziłam, że na wsi jest aż tylu niedorozwojów umysłowych, co nie umieją czytać ze zrozumieniem. NIKT NIKOMU NIE WSPÓŁCZUJE I NIKT NIE UWAŻA ,ŻE NIE POWINIEN PONIEŚĆ KARY. GDZIE MASZ TAK NAPISANE PUSZCZYK?! Uważam, że mordując takiego człowieka, staje się gorsza od niego, bo morderstwo jest większą zbrodnią niż gwałt. I mówimy tu o SAMOSĄDACH I ZEMSTACH, a nie wyroku sądu. Gdzie i przy nich miałabym wątpliwość czy wszystkie dowody zostały sprawdzone w należyty sposób. Bo mam wrażenie że dla Was, wystarczy pokazać palcem i powiedzieć "to jest pedofil"

LuskaI23
2014-08-10 12:07:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
I już lecicie z widłami jak ludzie średniowiecza, na wilkołaki i czarownice. A on ma pracować na siebie i ludzi którzy go pilnują. I to w najgorszych zawodach, szkodliwych dla ludzi lub niebezpiecznych. A jak nie będzie to zdechnie z głodu w męczarni, ale to będzie jego wybór. A na noc można mu w dupę wsadzać przedmiot odpowiedniej wielkość do jego penisa w ciele dziecka i to z kolcami najlepiej. Oczywiście po udowodnieniu winy i solidnej sprawie sądowej. Gdzie liczę że sąd będzie taki, jak być powinien.

maran_hand
2014-08-07 12:51:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
po co zabijać ? trzeba mu tak zorganizować życie by sam chciał skończyć swój poje..ny żywot. oczywiście w ramach człowieczeństwa i humanitaryzmu należy mu to uniemożliwić !

getsuga1
2014-08-07 12:10:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
I dlatego głosuję na KNP

kirer2
2014-08-07 11:53:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
izolować...sterylizować...spalić........!!!!!!

zygmunt1952
2014-08-07 11:36:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kara śmierci to złe rozwiązanie.Po mojemu to kastracja i obóz pracy do końca życia.

Lokalnyobsrywator
2014-08-07 12:30:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
G U Ł A G - tam jest ich miejsce!!!!

lamparcica
2014-08-07 11:18:49
Ocena: 4(glosow:4)-+
Bez dyskusyjne uciąć wory.

krzychoo33
2014-08-07 10:20:00
Ocena: 7(glosow:9)-+
Kara smierci to lagodny wyrok. Chwila i po sprawie. Powinni takich wpuszczac na otwarte cele i oglaszac reszcie za co siedza. To by byla odpowiednia kara. Zaden by nie dotrwal do wyjscia. Niestety dostanie on w pudle osobna cele, spacery w samotnosci i monitoring 24h, zeby nikt mu przypadkiem krzywdy nie zrobil.

irek285
2014-08-07 12:54:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
W wiezieniu zawsze jest okazja zeby takiego dorwac,a jednak siedzi ich tam nie malo i maja sie dobrze.Czemu bo siedza z nimi takie same cipy jak oni sami.Madrzy tylko w ryju i duzo szczekaja.Pamietaj q.rwa q.rwie lba nie urwie.

krzychoo33
2014-08-07 14:51:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z tego co wiem, to tacy jak on sa izolowani. Albo maja pojedyncze cele, albo siedza z takim samym elementem, a jak napisales - ku.wa ku.wie... Inni wiezniowie nie maja do nich dostepu, a co za tym idzie nie maja sposobnosci, zeby takiego zwyrodnialca dorwac.

irek285
2014-08-07 20:12:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie powiesz mi ze trynkiewicz przesiedział 25 lat w izolatce.

krzychoo33
2014-08-08 09:55:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak nie siedzial sam, to pewnie z "kolegami po fachu".

grechu
2014-08-07 10:18:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PaniKitsune
2014-08-07 10:04:36
Ocena: 8(glosow:8)-+
Czekam na komentarz, że dziecko sprowokowało go skąpym strojem. Ulubiona wymówka zboczeńców z internetu.

raflo997
2014-08-07 18:23:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
I księży

Anerctiv
2014-08-07 03:04:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
co za skurw#syny żyją pośród nas.

Suzzi86
2014-08-07 00:04:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
po co takiemu kara śmierci? dojadą go w pace. jeżeli dożyje końca wyroku, to będzie miał odbyt jak tunel

BOBY102
2014-08-07 07:57:19
Ocena: 4(glosow:4)-+
tak jak Trynkiewicza ? Poczwórne zabójstwo /4 x zabił i zgwałcił/... dawno POWINIEN co najmniej pracować w najgłębszej kopalnii w Polsce darmo i odpracować krzywdę rodzicom pomordowanych chłopców...

Suzzi86
2014-08-07 18:59:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
zauwaz że trynkiewiczowi sie upiekło, bo go kara smierci omineła

maromarol
2014-08-06 22:29:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Urwać jaja i to dosłownie i niech zdycha w męczarniach.

achaja1
2014-08-06 20:05:44
Ocena: 7(glosow:9)-+
Zaraz ktoś powie że jestem zwyrodnialcem, pewnie tak jestem, bo uważam że facet powinien skończyć na cmentarzu. To jedyne miejsce dla niego i teksty o litości i człowieczeństwu nie przekonują mnie. Jakim prawem ma żyć coś co skrzywdziło największą i bezbronną świętość -dziecko? Takie ścierwo nie ma prawa żyć.

admin1944
2014-08-06 19:45:35
Ocena: 3(glosow:3)-+
JEZELI BANDZIOR MA SZMAL LUB KOGOS W RODZINIE NA STOLKU TO SZYBKO Z NIEGO ZROBIA IDIOTE JAK Z BANDYTY W SOPOCIE.

majorero
2014-08-06 14:25:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
To nie działa tak, że w tym wypadku kara śmierci tak, a w innym nie. Albo jest kara śmierci za określone zbrodnie albo nie.Jestem przeciw, bo zbyt dużo jest pomyłek sądowych.

MrsMojoRisin
2014-08-06 12:51:35
Ocena: 37(glosow:47)-+
Qrwa, jakim zwyrodnialcem trzeba być żeby wsadzać ptaka w dwuletnie dziecko?!

foytaz
2014-08-09 21:58:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
popytaj w klubie_smolenskim, tam są w temacie.

jurek1102
2014-08-06 12:38:36
Ocena: 2(glosow:10)-+
Kara smierci w tym przypadku wskazana.

Rexica
2014-08-06 12:43:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jestem za.

LuskaI23
2014-08-06 15:58:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
To które z Was go zamorduje?

Rexica
2014-08-06 16:07:54
Ocena: 5(glosow:9)-+
Gdyby ktoś skrzywdził moje dziecko, zayebałabym bez mrugnięcia okiem.

LuskaI23
2014-08-06 16:22:56
Ocena: -10(glosow:14)-+
Widać masz psychopatyczne skłonności do mordowania ludzi. To co zrobił jeb bardzo bardzo złe, tylko morderstwo jest gorsze do którego jak mówisz jesteś skłonna się dopuścić. A czekałabyś chociaż do wyroku sądu czy wystarczyłoby, jakby Twoje dziecko pokazało palcem i powiedziało "ten pan zrobił mi kuku" ? I pewnie jeszcze mogłabyś spać spokojnie, bez wyrzutów sumienia? Bo ja nawet gdybym a afekcie się tego dopuściła, czułabym się gorsza od niego i nie mogłabym na siebie patrzeć, wiedząc że mam krew na rękach.

omen100
2014-08-06 16:44:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

omen100
2014-08-06 16:53:08
Ocena: -9(glosow:11)-+
Taa,a ktoś inny zazyczy sobie kary śmierci za spowodowanie wypadku drogowego,a jeszcze inny za skradzione ogórki aż w końcu po wybijamy sie nawzajem. Nie wiem jakim trzeba byc psycholem by zabić druga osobę,chyba gorszym od tego pedofila.

Rexica
2014-08-06 17:10:37
Ocena: 4(glosow:8)-+
Pogadamy jak zostaniesz matką. Zabić może i bym nie zabiła, choćby z tego powodu, że nie mam tyle siły by pokonać mężczyznę, ale połamane, ręce i nogi miałby na pewno. Kaleka do końca życia.. I spałabym spokojnie, że juz więcej nie wyrządzi krzywdy żadnemu dziecku. Gdy rodzic słyszy pierwszy płacz swojego dziecka, jego spostrzeżenie na Świat zmienia się diametralnie. Kiedyś to zrozumiesz.

omen100
2014-08-06 17:17:21
Ocena: -7(glosow:11)-+
Najglupsze tłumaczenie "zostaniesz rodzicem zrozumiesz " glupota jest myśl,ze wszyscy tak samo podchodzą do rodzicielstwa i tak samo zachowauja aie w danej sytuacji.

LuskaI23
2014-08-06 17:25:31
Ocena: -6(glosow:8)-+
Wiesz zawsze mogłabyś dźgnąć nożem albo strzelić w łeb, ewentualnie zarąbać siekierą. Do tego siła nie jest potrzeba. Co do Twojej tezy, że zmienię zdanie jak zostanę matką są bezpodstawne, tym bardziej że moje dziecko zostało skrzywdzone i nawet przez myśl mi nie przeszło żeby zabić oprawcę, bo nie jestem zwierzęciem, potworem zdolnym do mordu. Nie wiem jak można zabić człowieka, jaki by nie był i czego by nie zrobił.

Rexica
2014-08-06 17:25:45
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie będę rozmawiać z kimś kto porównuje bestialskie znęcanie się nad dzieckiem do kradzieży ogórków. Chyba wartości w życiu wam się pomyliły. Pozdrawiam.

omen100
2014-08-06 17:34:43
Ocena: -4(glosow:8)-+
A ja nie będę rozmawiac z kims kto nie wie na czym polega porównanie. Ja podalam przyklad,ludzie są różni,jeden zechce zabić pedofila inny zlodzieja skoro wolno zabijac. Nie wiem jak miglas tego nie zrozumieć. Skończ uogólniać i robić z każdego rodzica potencjalnego zabojce bo to zalosne. Również pozdrawiam :)

LuskaI23
2014-08-06 17:41:18
Ocena: -4(glosow:4)-+
A ja nie pozdrawiam. Zwłaszcza potencjalnych morderców :)

BOBY102
2014-08-06 17:45:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
JA go chętnie ukatrupię - za PENETRACJĘ CZŁONKIEM MALEGO MALEŃŚTWA KTÓRE LEDWO ZACZĘŁO CHODZIĆ... nawet łap sobie nie pobrudzę bo strzelam często ...25mb i będę patrzył jak mu kończyny odpadają... A POST TYCZY SIĘ BESTIALSTWA JAKIEGO TAKI CZY INNY FRAJER DOKONAŁ..juz żaden by nie spróbował następnym razem !!!

BOBY102
2014-08-06 17:47:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
omen.. jak by CIĘ walec przejechał między nogami, to co byś chciała by tego zwyrodnialca spotkało?

omen100
2014-08-06 17:54:44
Ocena: -3(glosow:7)-+
I tak bylabym przeciwna zabijaniu. Nie chcialabym stać sie takim zwyrolem jak ten który mnie skrzywdzil. I skąd takie pytania ? To twoja córka zostala zgwalcona? Chyba nie, wiec wypowiadaszz sie jako osoba postronna i ja również mam do tego prawo. Dla mnie możecie pozabijać sie nawzajem,nie mam zamiaru nikogo przekonywać ze to debilizm,ale jak już chcecie mordować to wypowiadajcie sie w swoim imieniu,a nie w imieniu każdego rodzica. Tyle.

BOBY102
2014-08-07 07:55:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Wyrwać CHWASTA" ..tyle mam do powiedzenia.

PaniKitsune
2014-08-07 10:07:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
A katami kto był za czasów średniowiecza, jak nie ludzie? Kto obsługiwał szubienice, gilotyny? Nie martw się, zawsze znajdą się ludzie do takich prac. Teraz wystarczy wziąć pistolet i strzelić, w takim czymś to nawet ja mogłabym pracować. Co za problem strzelić zwyrodnialcowi w łeb?

jamez
2014-08-07 10:10:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
ja bym go nie zabił ,uciął bym mu kut.sa i poprosił jedną z miłosiernych pań o zjedzenie go w ramach przyjaźni między pedofilami a rodzicami ,a tak przy okazji jeśli nie wiecie jakimi możecie być rodzicami ,to się dobrze zabezpieczajcie szkoda dzieci, ja za moje dziecko to bym łeb urwał i do karku nasrał na waszych oczach niedoszłe matki

vlasnie
2014-08-07 12:10:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
LOL. Koleś zgwałcił dwuletnie dziecko, a ty się pytasz kto go zabije? Mordujemy codziennie ogrom zwierząt, żeby mieć pyszny obiad, a takiego zwyrola nie powinniśmy? To się nie powinno poruszać po Ziemii. A to, że za taką zbrodnię ustalimy karę śmierci, nie oznacza, ze pójdziemy dalej. To jest masakra, nieudany egzemplarz człowieka. To trzeba zlikwidować, a nie schować przed światem, chronić i karmić.

LuskaI23
2014-08-07 13:06:54
Ocena: -4(glosow:4)-+
Jamez, nie wiem kto według Ciebie sympatyzuje z tym pedofilem, bo chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Mówimy o zdolności do zamordowania. Jeśli ktoś jest zdolny, to proszę bardzo, ja po nim płakać nie będę. My mówimy o tym, że my byśmy nie były do tego zdolne i naprawdę, nie rozumiem jak można mieć pretensje do człowieka o to, że nie byłby w stanie zabić drugiego mimo wszystko? Serio, nie wiem gdzie ty wyczytałeś że któraś z nas sympatyzuje z pedofilem. A co do bycia matką, to myślę, że będę lepszą niż taka co ma w sobie pierwiastek morderczyni, bo jeszcze dziecko własne zabije.

omen100
2014-08-07 13:10:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kazdy postepuje w zgodzie z wlasnym sumieniem. Moim zdaniem dożywocie za kratami o chlebie i wodzie wystarczy. Nigdzie nie napisalam ze bronie pedofila czy tez z nim sympatyzuje. Ktoś tu ma problem z interpretacja tekstu

jamez
2014-08-07 13:38:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
panienki pogadamy jak będziecie matkami, na razie jesteście jeszcze zielone w temacie więc raczej opowieści w stylu "ja będę lepszą matką od tej co co ma w sobie pierwiastek morderczyni, bo jeszcze dziecko własne zabije. "bo ego po prostu nie wiesz tego nie wyczytasz ,no chyba że u wróżki

Rexica
2014-08-07 13:52:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tak, jestem psychopatką, na zabój kocham swoje dzieci i nie pozwolę ich skrzywdzić..a wy siostry miłosierdzia, możecie nawet swoim oprawcom, wysyłać paczki żywnościowe do kicia, w cale mnie to nie obchodzi.

LuskaI23
2014-08-07 14:02:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
Może wybierzcie się na grupowe lekcje czytania ze zrozumieniem , będzie taniej. Jamez, jakbyś przeczytał całość, wiedziałbyś że ktoś skrzywdził moje dziecko i ból był straszny, nienawiść niesamowita, ALE MIMO TO NIE BYŁABYM ZDOLNA DO ZAMORDOWANIA CZŁOWIEKA, JAKI BY NIE BYŁ NIE UMIAŁABYM PATRZEĆ MU W OCZY I WIDZIEĆ JAK UMIERA Z MOICH RĄK. Rex, co do Ciebie to od zawsze wiedziałam że masz problemy z myśleniem. Na siłę wmawiacie że my go bronimy, więc pokażcie w którym miejscu? Serio nauczcie się czytać, bo nawet nie wiecie o czym mowa.

omen100
2014-08-07 14:03:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dlaczego mialabym wysylac pedofilom paczki? Czy to,ze sumienie nie pozwala mi na morderstwo znaczy,ze bronie pedofila? Nie. Brzydze sie nim tak samo jak mordercami,ktorzy w 'akcie zemsty' wymierzaja 'sprawiedliwosc' Dalsza dyskusja naprawde jest bezsensu,jezeli ktos ma odrobine oleju w glowie zrozumie,ze ja nikogo nie bronie i z nikim nie sympatyzuje po prostu nie uznaje kary smierci i samosadow.

Rexica
2014-08-07 14:18:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
To ty masz problemy ze zrozumieniem, napisałam wyraźnie ze raczej bym tego nie zrobiła. I podałam powód ale jak to na ciebie przystało, musisz wylać swoja złośliwość nazywając mnie psychopatką. Omeno tutaj muszę się z Toba zgodzić. Nie ma sensu ciągnąc tej dyskusji..ja życzę Lucy żeby była lepsza matką ode mnie, choć teraz nie ma zielonego pojęcia co to macierzyństwo..

marcino75pl
2014-08-07 14:23:55
Ocena: 4(glosow:4)-+
kuśka idz męczyć cwerdka...

jamez
2014-08-07 14:25:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
Najglupsze tłumaczenie "zostaniesz rodzicem zrozumiesz " głupota jest myśl,ze wszyscy tak samo podchodzą do rodzicielstwa i tak samo zachowauja aie w danej sytuacji.-normalni ludzie tak zazwyczaj mają a ci drudzy to właśnie zwyrodnialcy

dandrusz
2014-08-07 14:36:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
LuskaI23 Jeśli byłbym świadkiem gwałtu na małym dziecku to nie dzwoniłbym na policję tylko ukatrupił pedofila. Wg Biblii miałbym czyste sumienie w tym wypadku.

omen100
2014-08-07 14:45:04
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jestem zwyrodnialcem bo nie wyobrazam sobie ze moglabym zabic czlowieka. Spoko. To kim ty w takim razie jestes? ' ja za moje dziecko to bym łeb urwał i do karku nasrał na waszych oczach' to na pewno nie swiadczy o czlowieczenstwie. 'Jesli bylbym swiadkiem gwaltu na dziecku' wtedy dzialabys w afekcie, to inna sytuacja niz zabojstwo w akcie zemsty.

LuskaI23
2014-08-07 14:45:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ja nie mówię na temat zabójstwa w afekcie, w momencie zagrożenia, tylko o zabójstwie w akcie zemsty. Zaplanowaniu i pójściu do danej osoby i zabicie jej. Jak napisała koleżanka wyżej, ja tez nikogo nie bronię, a nie uznaje kary śmierci i samosądów.

BOBY102
2014-08-07 14:53:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
AD LUSKA & OMEN "czy to człowiek ? kto penetruje penisem min 15 cm średnicy 3 cm małe dziecko nie spełna 2 letnie" Wsadź sobie jedna z drugą takie coś do NOSA !!!! I podzielcie sie z nami wrażeniami ... jak czytam wasze wywody to sienie dziwie że lobbyyy pedo ma jeszcze głos w społeczeństwie.

omen100
2014-08-07 14:57:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czlowiek zawsze bedzie czlowiekiem,bez wzgledu na to jakich czynow sie dopuscil. Ok,nie mam zamiaru nikogo przekonywac do swoich pogladow. Produkujcie sie dalej 'jak bedziesz matka to zrozumiesz' 'sympatyzujesz z pedofilami' itp,to na pewno sprawi,ze zmienie zdanie :) Pozdrawiam.

jamez
2014-08-07 16:58:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
też mnie nie przekonałaś ,nie zmieniam zdania co do mordowania z premedytacją pedofilii zboków i różnego chorego społeczeństwa

MrsMojoRisin
2014-08-07 17:24:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
Doprawdy nie wiem w którym miejscu można się dopatrzeć, że dziewczyny bronią pedofila. Trzeba mieć wyjątkową umiejętność nadinterpretowania faktów. Ostrożna jednak byłabym ze stwierdzeniem, że nigdy bym nikogo nie zabiła. Kiedyś byłam świadkiem maltretowania psa i pojawiła się u mnie taka złość i agresja, że nie zdziwiłabym się gdybym zayebała faceta. W emocjach robi się różne rzeczy.

LuskaI23
2014-08-07 17:26:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ciekawa jestem czy tylko tak mówisz, czy faktycznie poszedłbyś i np, strzelił człowiekowi w łeb.

LuskaI23
2014-08-07 17:29:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tak, Free, ale to o czym mówisz to jest działanie w afekcie i wtedy nikt z nas nie wie jakby się zachował. My mówimy o zaplanowaniu. Czyli juz po fakcie, powiedzmy mijają miesiące od zdarzenia, a ty bierzesz nóż idziesz do kolesia i go zabijasz z zimną krwią bo np, wyrok sądu był za mały. A to są dwie zupełnie różne zdarzenia. Morderstwo w afekcie, a morderstwo zaplanowane w zemście jako samosąd. Wiadomo, że jakbym widziała, że komuś dzieje się krzywda to bym zareagowała i być może wtedy w obronie bym zabiła. Ale jak mówię to co innego niż to o czym mówimy. Ale dzięki za zrozumienie.

zygmunt1952
2014-08-07 17:41:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kara śmierci w żadnym wypadku,ponieważ prędzej czy później ktoś nadużyje tego prawa i zginie niewinny człowiek.moim zdaniem w takich wypadkach to wykastrować ale nie zamknąć i tuczyć pasożyta przez kilkanaście lat.Mamy wiele miejsc pracy niezwykle szkodliwych dla zdrowia,więc tam go i niech zarabia do końca swojego życia na utrzymanie swoje i strażników,którzy go pilnują.

MrsMojoRisin
2014-08-07 18:06:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zgadza się Lucy, ja też bym nie potrafiła zabić z premedytacją i zaplanowaniem całej akcji. Ja najchętniej takich zwyrodnialców oddałabym do testów medycznych. Po co męczyć zwierzaki. To jedyny sposób dzięki któremu przydadzą się ludzkości.

LuskaI23
2014-08-07 18:25:04
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ciesze się, że są tu jeszcze normalnie myślący ludzie. Uważam dokładnie jak Ty Zygmunt. Free, i właśnie o tym mówimy. No i dla mnie ktoś zdolny do zaplanowania morderstwa i zrobienia tego z zimną krwią, bez jakichkolwiek wyrzutów sumienia, zdrowy psychicznie nie jest.

BOBY102
2014-08-07 19:36:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ten konkretny przypadek....ludzie, mała istota po operacjach, z bliznami i pytaniami o ile przeżyje, skąd, kto ? Mówicie o nadużywaniu KARY ŚMIERCI, bo tolerancja, bo pomysły na wykorzystanie pacana który dziś zgwałcił dwu letnie dziecko, jutro zgwałci kolejne i kto wie kolejne... Trynek 4 ech chłopców zabił. KS jako najwyższy wymiar kary nie musi wcale być orzeczony, ale w takim bestialskim konkretnym przypadku????

MrsMojoRisin
2014-08-07 20:31:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Boby, ja uważam, że kara śmierci dla takich zwyrodnialców to zbyt łagodny wyrok. Co to za kara umrzeć w komfortowych warunkach ( bo przecież trzeba humanitarnie... ) Za to co zrobił powinien cierpieć, ale pozostać przy życiu. Bo tylko w takim przypadku karę odczuje.

davidstar
2014-08-09 21:41:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-10 11:24:24
Ocena: -1(glosow:3)-+
Przestań bredzić David, bo pomyślę, że jesteś idiotą. O jakiej łaskawości Ty mówisz? Kto jest łaskawy? I o jakim współczuciu mówisz? Czytać nie umiesz? Ja wiem, że Ty nie masz problemu z mordowaniem ludzi i chętnie zabiłbyś 400 osób w sejmie, wraz z niewinnymi ludźmi i dziećmi dookoła, dlatego polecam psychologa. My, pisałyśmy o tym, że nikt nie ma prawa zabijać drugiego człowieka. Od gwałtu gorsze jest tylko morderstwo, i robiąc to, stajesz się gorszy od gwałciciela. Poza tym, co to za kara? Umrze i już.

LuskaI23
2014-08-10 11:28:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
A on ma zapie*rdalać w najgorszych zawodach świata i zarabiać na swoje utrzymanie i utrzymanie strażników, jak napisał Zygmunt. Od Państwa nie dostawać ani grosza. A jak nie będzie pracował, to umrze z głodu, w męczarniach, ale to już będzie jego wybór. A jeśli dla Ciebie, dowodem na posiadanie jaj , jest zdolność do morderstwa, to je*bnij się w łeb.

davidstar
2014-08-10 12:09:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

omen100
2014-08-10 12:11:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Podpisuje sie pod każdym slowem Lucy. Dobrze,ze jest policja,ktora za zadanie ma niedopuszczac do samosądów i bronic nawet największych zwyroli bo inaczej tacy jak David mordowaliby kogo popadnie.

davidstar
2014-08-10 12:13:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-10 12:16:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dawid. Skoro uważasz, że moja kara jest za duża, w "opiekuńczym systemie PO" jak to ująłeś, to Twoja chyba jest jeszcze gorsza. No chyba, że Ty masz się za wyrocznię i sam byś zabijał tych pedofilii,wtedy chętnie dam Ci broń i popatrzę jak w opasce Rambo robisz to w imię "dobra".Ale wątpię byś to zrobił patrząc na to jak "walczysz" z PO, pisząc w każdy słowie z dużej,te dwie literki.Pewnie jak Tusk to czyta to trzęsie portkami :D To że nasz system prawny,sądowy ubolewa i jest źle zorganizowany to nie znaczy,że ludzie mają wyjść na ulicę i się zabijać bo uważają, ż

LuskaI23
2014-08-10 12:20:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
że ten drugi zasłużył. Bo równie dobrze ja strzele sąsiadce w łeb, za to że mi np kota otruła. Bo według mnie zasłużyła. I wtedy będzie dobrze? Bo to jest właśnie samosąd.

omen100
2014-08-10 12:20:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie dyskutuje z psycholami :P

davidstar
2014-08-10 12:24:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-10 12:31:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widać nawet nie umiesz dyskutować na poważne tematy. No Dawid, weź broń i zabij tego pedofila, skoro tak powinno dla Ciebie być i tego chcesz, to czemu tego nie zrobisz? Czyżbyś był tylko mocny w gębie? Chyba nie masz nic mądrego do powiedzenia, skoro zmieniasz tak szybko temat na bzdury.

davidstar
2014-08-10 12:33:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-10 12:41:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bronić? To chyba nie do mnie, bo ja nigdzie nie pisałam, że chce ich bronić. Za to Ty pisałeś, że chcesz zabić. Więc to zrób, bo gadać każdy może w necie, tu każdy taki kozak..

davidstar
2014-08-10 12:53:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

omen100
2014-08-10 12:54:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie rob z siebie idioty jak inni,którzy tu sie wypowiadali i nie pisz,ze my kogoś bronimy. Nie chce mi sie poraz setny powarzac ze nikt tu nikogo nie broni. Miej sobie inne zdanie,ale nie zarzucaj komus czegoś co nie jest prawda :) A,i Lucy mądrze pisze,a tobie brakuje argumentow bo jestes ... :D

LuskaI23
2014-08-10 13:55:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
A Ty bądź sobie homoseksualistą ogłaszającym się na portalach gejowskich, że za 100zł obciągniesz. Bądź sobie, bądź.

vacarius
2014-08-06 12:35:02
Ocena: -4(glosow:4)-+
Zgwałcił bo dotykał? Czy zgwałcił bo wsadził? Bo jeśli to drugie to obciąć to co wsadził. A jeśli pierwsze to może przewijał. A nadgorliwy sąsiad powiedział ze widział przez okno jak on gwałci.

turandot
2014-08-06 12:41:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dziecko leży w szpitalu miało operację, więc raczej doszło do gwałtu. Ma postawiony też zarzut znęcania się nad rodziną.

malgolina
2014-08-06 14:07:23
Ocena: 6(glosow:6)-+
Vacarius, w tym akurat wypadku, samo obmacywanie i dotykanie w sposób jednoznaczny, jest swego rodzaju gwałtem. Nie ma żadnego wytłumaczenia dla takich czynów. Należałoby obciąć nawet za molestowanie.

BOBY102
2014-08-07 19:38:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
vaci jaka metamorfoza z tym avkiem ?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie śmieszno, a straszno
  •  Prawdziwy
  •  Mam dokładnie tak samo.
  •  Jaki poziom Duda reprezentuje każdy widzi...
główna
Dodano: 08.07.2018, 14:38:23   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 70Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0