Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  14-08-06, 23:55 Zgłoś
+ 232 -
Dodano: 2014-08-06, 23:55:58   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 232  Zgłoś nadużycie
54
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(84)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
neurotyczny_jan
    Ocena: 17 (glosow:39)
2014-08-29 17:45:12
domyślałem się, że w Polsce jest spora rzesza nawiedzonych zjeebów ale nie sądziłem, że jest ich aż 250 tysięcy.

archer80
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-09-02 07:10:11
nie pieprz głupot tylko najpierw przeczytaj projekt ustawy pajacu

ogiolaf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-01 01:07:15
komentarz usunięty przez moderatora

kiliy
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-08-31 20:51:43
Ale pigułki antykoncepcyjne służą również do łagodzenia miesiączek i niektóre kobiety właśnie w takim celu je stosują. Więc jeśli matka da swojej 13 letniej córce pigułkę w takim właśnie celu, to według rozumienia tych Po srańców również będzie przestępstwem?

angelab81
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-09-01 17:57:00
A ty wiesz bo brałeś? czy w necie wyczytałeś? Gówniarstwo do nauki, a nie o prezerwatywach i prawie się wypowiadać

siak
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-19 11:13:17
do łągodzenia miesiączek powinny być leki do łagodzenia miesiączek, a nie od czegoś innego :) nie niaciągajmy rzeczywistości

greturt
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-08-31 15:53:54
Przeciez wiadomo, ze chodzi o to zeby zwiekszyc w polsce liczbe urodzin dzieci. Debile nie potrafia tego inaczej bo prawda jest taka, ze w polsce ciezko jest utrzymac dziecko. Niedlugo zakaza sprzedarzy gumek do 21r zycia.

marcinko83
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-08-30 18:19:01
lewacy ,pedofile łapy precz od dzieci POpaprańcy bo kula w łeb za to

mordi
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-08-30 13:05:53
Drogie Wiochmenki i szanowni Wiochmeni Pomyślcie trochę. Myślenie naprawdę nie boli :) W polskim prawie stosunek seksualny z osoba przed 15 rokiem życia jest PRZESTEPSTWEM (termin pedofilia cos wam mowi?) Skoro rodzice dają dziecku przed 15 rokiem życia antykoncepcje to znaczy ze świadomie i dobrowolnie godzą się na popełnienie przestępstwa z art 200 Kodeksu Karnego

LordElefant
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-08-30 18:09:35
w polskim prawie morderstwo też jest przestępstwem, czy jeśli pozwolę mojemu dziecku potrzymać nóż to znaczy, że świadomie godzę się na to aby kogoś zabiło? Jedynym celem tej ustawy jest chęć narzucenia innym własnego zdania, dyktowane bezzasadnym poczuciem własnej wyższości nad resztą biednego, głupiego, zmanipulowanego przez Tuska, tvn i gender społeczeństwa. Dla ich dobra i dobra ich duszy, oczywiście.

mordi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-31 12:20:59
@LordElefant] Nóż służy nie tylko do zabijania ale też (a nawet przede wszystkim) do pokojiwych celów. Natomiast antykoncepcja nie ma innego zastosowania niż sex. Ale dałbyś dziecku do szkoły pistolet?

aleubaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-01 16:59:10
@mordi - Antykoncepcja hormonalna to także leczenie hormonalne i wbrew pozorom czasami i 14 latki przyjmują hormony w celach leczniczych a nie "rekreacyjnych" :)

siak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-19 11:15:43
@aleubaw antykoncepcja jest od antykoncepcji, a leki hormonalne są od leczenia zaburzeń hormonalnych.

trumpor113
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-30 01:24:17
To się dziecko wychowuje do jasnej cholery żeby nie puszczało się w wieku 15 lat a nie kondomy... Nawet ci te kondomy nie pomogą jak masz problem wytłumaczyć podstawowe rzeczy dziecku.

jacek.jacek
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-08-29 20:52:23
Misza twoje dzieci mogą się zabawiać od kołyski.Skoro tak chcesz.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-08-29 22:20:59
Twoimi niech się za to pleban zabawia a one nie będą świadome co się dzieje.

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-30 21:00:45
Misza moje są starsze od ciebie i im żaden pleban krzywdy nie zrobił tak jak tobie

C2ShadowMan
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-08-29 18:50:49
dzieci to mają zająć się nauką, a nie seksem i antykoncepcją

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-08-29 21:25:56
Niech dzieci będą jak najbardziej tępe by ksiądz mógł je pyerdolić wmawiając że diabła im z dupy wypędza.

C2ShadowMan
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-08-30 12:50:59
cheba ciebie ktoś wyrznął w dupsko

RONIN_2007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-29 18:02:46
komentarz usunięty przez moderatora

neurotyczny_jan
    Ocena: 17 (glosow:39)
2014-08-29 17:45:12
domyślałem się, że w Polsce jest spora rzesza nawiedzonych zjeebów ale nie sądziłem, że jest ich aż 250 tysięcy.

caleanka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-30 08:46:48
Ciekawe ilu komentuje na Wiocha?

angie76
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-08-29 17:29:48
Jako mama nastolatki nie potrafię sobie wyobrazić, że za 4-5 lat będzie ona skłonna uprawiać seks! Ale dla spokojności wolałabym, by była na to przygotowana, choć nadal tego nie jestem w stanie jeszcze sobie w głowie poukładać.

kapsell
    Ocena: -6 (glosow:18)
2014-08-29 17:07:18
Prawidlowo, bo po co rozbudzac 10 latki seksualnie? Pedofile tylko zacieraja rece.

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-29 22:36:40
komentarz usunięty przez moderatora

Agona
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-08-29 17:04:18
jaka kuwra deprawacja? posel chyba pochodzi z peknietego kondoma.

kurwamac02
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-08-29 16:43:59
komentarz usunięty przez moderatora

beem_obibok
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-08-29 20:46:38
Tępaku, wypowiadasz się nie mając pojęcia o czym mowa - ten projekt to projekt prawicy. Gardzę tobą.

kurwamac02
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-08-29 22:55:37
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-08-29 22:59:11
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-08-29 23:00:15
PIS to sekta i nazywanie tego prawicą czy lewica jest zwyczajnie głupie.

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-08-29 23:27:57
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-29 23:38:06
Już mnie nudzi to dzielenie na lewice i prawice... Dokładnie widzimy że po obydwu stronach są nic nie warte głąby.

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-29 23:47:25
komentarz usunięty przez moderatora

beem_obibok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-30 20:21:03
komentarz usunięty przez moderatora

beem_obibok
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-30 22:15:01
Tak, k..mac02, a twoim zdaniem pis to lewica? Orientuj się chłopie i dopiero się wypowiadaj. A moderator dlaczego usunąłeś mój komentarz?

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-31 00:48:42
komentarz usunięty przez moderatora

chwila333
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-08-29 15:34:28
Tak, bo dzieci przecież powinny uprawiać seks :) po cholere się mają uczyć. Najlepiej niech od 11 roku życia to robią. Sam pomysł na ustawę idiotyczny, ale dzieciaki uprawiające seks w wieku 12, 13, 14 lat to patologia.

milorda
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-08-29 16:16:16
tak- wczesny wiek inicjacji seksualnej jest przerażający. Ale nie przyczynia się do tego wychowanie i edukacja seksualna. One pozwalają przynajmniej zminimalizować negatywne konsekwencje. Zaprzeczanie temu, że dziecko ma płeć i jest zainteresowane swoją seksualnością( na równi z innymi sferami) to nic innego jak chowanie głowy w piasek. Niby do 15 roku nic, żadne hormony nie daja o sobie znać? a potem BAM!? wolne żarty.

chwila333
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-08-29 21:46:48
A czy ja mówię że żadne hormony? Nie. Oczywiście że dają o sobie znać, ale sądzę że lepiej ćwiczyć silną wolę i nie robić wszystkiego co się komu żywnie podoba. Może jestem staroświecki, ale sądzę że seks powinno się uprawiać z kimś kogo się kocha i szanuje, a nie z byle kim byle gdzie żeby sobie sprawdzić jak to jest, a w dużej mierze dzieciaki właśnie tak to postrzegają. W takim przypadku to patologia.

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-29 22:41:37
komentarz usunięty przez moderatora

milorda
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-08-29 15:17:46
Prezerwatywa deprawuje seksualnie? Wow. No ale co się dziwić- świadome, wyedukowane dziecko trudniej zbałamucić pedofilom, bo wie że to nie jest normalne i wie że może wołać o pomoc. Lepiej od najmłodszych lat tabuizować sferę seksualną, zawstydzać i zastraszać.

wdowa20.6
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-29 13:25:08
I tak nie którym nic nie pomoże, a patologia sie szerzy....

ManiekFraniek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-29 12:35:50
facepalm

kermitttt
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-08-29 12:29:42
No i słusznie! Seks dzieci do 15 r.ż. jest przestępstwem, więc dając mu gumę zachęcasz je do przestępstwa, a przynajmniej na to przyzwalasz. Trzeba umieć dziecko wychować, a nie prezesy rozdawać. Może i wspierać kupowanie dzieciom broni palnej, wszak i tak pewnie wyrosną na bandytów, więc lepiej niech oni strzelają, niż do nich mają strzelać...

CiasnyWiesiek131
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-08-29 14:21:33
a jak dwójce 13 albo 14 latków zachce się spróbować to myślisz,że najpierw zapytają o zgodę rodziców czy mogą i czy to nie przestępstwo czasem :)?

pawelwiktor15
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-08-29 22:16:17
"No i słusznie! Seks dzieci do 15 r.ż. jest przestępstwem, więc dając mu gumę zachęcasz je do przestępstwa" KERMITTT ty tak na poważnienie?

antylewak
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-08-29 10:43:17
komentarz usunięty przez moderatora

pawelwiktor15
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-29 22:18:08
a jak bzyknie sie dwoje nastolatków to tez ich zastrzelisz?

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-08-29 10:41:19
Nie to żeby zaraz karać więzieniem, ale ten co nie widzi nic złego w dawaniu 12-14 czy 15 latkowi prezerwatywę ma chyba coś z popierniczone z głową...jurku jak głowa, uczyłeś syna już od 5-6 czy 9 roku życia konia walić? No chyba nie jesteś taki zacofany i ciemny że nie. No jak tam z Twoją nowoczesnością.

antylewak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-29 10:40:33
komentarz usunięty przez moderatora

terrorparty
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-08-29 10:33:00
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-08-29 10:15:32
W Iraku jest państwo islamskie a u nas niedługo bedzie państwo katolskie... to dopiero powód do emigracji

Nani94
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-08-29 10:14:54
Prawda jest taka że jak dziecko będzie chciało i miało ochote , to zrobi to niezależnie od wieku. Tyle w temacie ;)

Zbowidowiec
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-08-29 10:09:43
Moim zdaniem lepiej jak będzie jakiś mały promil nastolatek w ciąży niż 50%-80% dzieci w wieku gimnazjalnym miałoby uprawiać nawet 'bezpieczny seks'. Dla mnie osobiście to drugie to większa patologia. Wręczenie prezerwatywy pod pozorem 'bezpieczeństwa' to jawna zachęta do seksu.

sarna
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-07 18:24:32
to już desperacja ,mało obywateli i rząd jakoś musi pozyskiwać nowych podatników -niewolników bo przecież nie będzie miał kto harować na tych nierobów.... a druga sprawa to dziecko wcale nie musi wkopać własnego rodzica(który mu tak na dobrą sprawę chce pomóc) a za takie kablowanie to bym wydziedziczyła bachora

saviola1
    Ocena: 5 (glosow:17)
2014-08-07 17:46:42
ja pi***le bo inaczej tego skomentować nie można! ideologia GENDER jest według tych z***w w sejmie całkiem OK!? A fakt iż rodzice edukują swoje dzieci według mnie w prawidłowy sposób bo przecież jak dziecko będzie chciało coś zrobić to i tak zrobi wiec lepiej jakoś go zabezpieczyć prawda? (nie mówię tutaj o nie wiadomo jak małych dzieciach, ale 15/16/17 lat to wiadomo a teraz i młodsi zaczynają) ale to już jest wielkim oburzeniem? i to już jest ZŁO WCIELONE?! jestem chrześcijaninem i taki stan rzeczy i takie podejście do pewnych oczywistych faktów mnie osobiście wkurza

konkep
    Ocena: 4 (glosow:22)
2014-08-07 12:15:57
Dalej deklarujcie poparcie dla PiS to będziecie mieli więcej takich ustaw. Księza będa bezkarnie gwałcić wasze dzieci, Chazan zostanie ministrem zdrowia, Maciarewicz ministrem sprawiedliwości smoleńskiej a Rydzyk ministrem inkwizycji.

mlw1488
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-08-07 16:38:26
Jesteś idiotą prywatnie czy tylko zawodowo?

malgolina
    Ocena: 6 (glosow:24)
2014-08-07 10:04:29
Proszę zauważyć, że jest napisane DO LAT 15. Dzieci w wieku 12, 13, 14 lat nie uprawiają seksu hurtowo i swobodnie. Rodzice i tak nie rozdają 13, 14-latkom prezerwatyw, bo niewielki ich odsetek uprawia seks. Prędzej siedzą przy kompie i oglądają pornuski, ćwicząc potem pod kołdrą. A i tak nie wszyscy nawet tak robią, więc nie wiem skąd pomysł na ustawę.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-08-07 11:18:24
Gosiu a ile miałaś lat jak zaczęłaś ćwiczyć pod kołdrą? :)

foytaz
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-08-07 16:17:08
a ty ile miałeś lat zaczęli cię ćwiczyć na pigalaku?

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-07 18:14:31
Jurku, o wiele później niż Ty ;)

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-08-08 00:06:21
foyti mniej więcej tyle jak ty gdy próbowałeś wejść w jamnika :)

merlinseducer
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-29 14:22:04
Po pierwsze, nie można mówić, że nie uprawiają seksu. Nawet, jeśli jest to tylko 10%, to i tak czynienie z farmaceuty bandyty dlatego, że sprzedał małoletniemu prezerwatywę - jest bez sensu. Młodzież ma w dupie konwenanse, i tak pójdzie do łóżka, lepiej, że z gumą. Po drugie, według projektu wszelkie "zachęcanie" do seksu jest przestępstwem, więc rodzic nie będzie mógł także rozmawiać z dziećmi o seksie. Po trzecie, ponoć wszyscy chcą wychowywać dzieci po swojemu, a tutaj się ewidentnie próbuje to ograniczać.

siwythc666
    Ocena: 2 (glosow:18)
2014-08-07 07:21:51
takie prawa wymyślają pedały i inne osoby nie posiadające dzieci ..... inaczej by myśleli gdyby ich 15 letnia córka zaszła w ciążę na wycieczce szkolnej do częstochowy ..... bo lepiej wsadzić rodzica do paki niż dmuchać na zimne ....

antylewak
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-08-29 10:56:01
komentarz usunięty przez moderatora

kuboll1
    Ocena: -5 (glosow:15)
2014-08-07 07:03:09
Czy to nie są przypadkiem dzieci do 15 roku życia?? A co juruś z pedofilią ?Moralność lewaka jurusia.

dosiasamosia
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-08-07 08:02:20
kuboll1, zanim skomentujesz pomyśl trochę, myślenie nie boli(no chyba że Ciebie).To że są jeszcze dziećmi nie znaczy, że nie interesują się i nie próbują uprawiać sexu.Moja 13-letnia sąsiadka wygląda na 16 lat, ubiera się i zachowuje prowokacyjnie, ja na miejscu jej matki kupiłabym jej tabletki,plastry antykoncepcyjne...a to przecież jeszcze dziecko hmmm

kuboll1
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-08-07 09:52:59
brawo Dosia idąc tym tropem obniżamy coraz bardziej wiek inicjacji seksualnej.Za chwilę zaczniemy rozdawać prezerwatywy 10cio latkom.Pomyśl Dosia myślenie jak piszesz nie boli.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-08-07 11:16:52
kuboll nie obniżajmy... Przecież nie chcemy w PL zrobić drugiego Watykanu.

dosiasamosia
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-08-07 11:26:48
Nie chodzi mi o obniżenie wieku inicjacji,ale trzeba na to spojrzeć realnie. Ile małolat zachodzi w ciążę bo rodzice uważają, że jeszcze nie czas na uświadomienie, bo to jeszcze dziecko... ale to dziecko może być już po inicjacji.Sam zobacz ile fotek nastolatek tu ląduje,wypinają się pokazują te marne cycki po co? dla hecy? bo ja już sama nie wiem.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-08-07 11:35:06
dosiu, kuboll to katolicki beton i twoje tłumaczenie jest bezcelowe. On sobie obrał mnie za wirtualnego wroga i będzie krytykował wszystko co ja wstawiam.

kuboll1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-08-07 13:54:45
Dosiu ja to wszystko rozumiem ,ale edukując seksualnie coraz młodszych sami sprawiamy że ta granica wieku drastycznie się obniża.Problemem jest nachalna seksualizacja życia.

kuboll1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-08-07 14:01:46
juruś strasznie się przeceniasz.Po prostu żałosny jesteś.Jedziesz z dwóch kont (może więcej) i walisz każdym g....m jakie znajdziesz lub wymyślisz w katoli.

dosiasamosia
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-08-07 14:20:23
Nachalna sexualizacja życia, a kto jest temu winien? wystarczy włączyć telewizor a tam.... i nieważne która jest godzina,sex,sex,reklamy podpasek,tabletki na potencję i taki dzieciak patrzy i się pyta co to jest, i co przełączasz program a tam sex,prezerwatywy...Trzeba tłumaczyć( sama wiem bo mam 12-letniego syna).

Rexica
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-08-07 14:24:54
Dosiu, zgadzam się z Tobą, dziecko pyta, trzeba wyjaśniać..bo inaczej wyjaśni to koleżanka z klasy..i UPS....:-)

kuboll1
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-08-07 15:51:22
Gosiu tu się zgadzamy- media -o to właśnie chodzi.Mam 13 letnią córeczkę. Należy wyjaśniać ,swoim życiem dawać przykład ,a nie wciskać dzieciom środki antykoncepcyjne.To jest jak hasło "idz i rób co chcesz ,mamy problem z głowy" Tu chodzi o dawanie dzieciom prezerwatyw - DASZ JĄ swojemu synowi 12 13 14latkowi????? juruś da (pewnie wibrator dał na roczek)

kuboll1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-08-07 15:54:17
Dosia i Rexica plusiki do wypowiedzi od "katolickiego betonu"

Fleuri
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-29 11:41:07
@dosiasamosia, 13 letnią dziewczynę faszerować hormonami?! To nie są jakieś landrynki, tylko leki, które często skutkują bardzo poważnymi powikłaniami... Ale takie czasy, nastolatkom się podoba, a firmy im podsuwają takie wzorce. Widać to doskonale na przykładzie UK, gdzie mimo rozwiniętej edukacji seksualnej, plagą są wpadki wśród młodzieży i ryzykowne zachowania (jak obciąganie 24 facetom za taniego drinka przy kamerach), a niestety nie ze wszystkich chorób można się wyleczyć cudowną pigułką.

mickeu
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-08-07 04:10:10
No przecież o to chodzi, dziewczyny będą rodzić dzieci nie mając środków na utrzymanie, więc będzie narastająca bieda, dzieci się nie wykształcą i będą dalej powielały falę narastającej biedy i patologii. A o to właśnie chodzi kościołowi - najłatwiej sterować masą ciemnego biednego ludu który nie posiada własnego zdania... możecie to zminusować ale taka jest prawda, popatrzcie na ameryke południową - bieda, modły, objawienia i ciemnota.

cairo
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-08-07 03:10:37
Te 250 tyś debili, do eutanazji.

LuskaI23
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-08-07 00:04:29
Skąd żeś to wziął?

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-08-07 00:23:15
na klub przysłali.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  U*ebać jaja przy samej duupie
  •  Szwabka na stadionie podczas koncertu
  •  Każdy plusik to 10gr do bomby
  •  Tymczasem na budowie


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400