Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie posuwać się za daleko!
rekin666  14-08-09, 21:21 Zgłoś
+ 250 -
Dodano: 2014-08-09, 21:21:13   przez: rekin666
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 250  Zgłoś nadużycie
51
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Kobieta przy kości w halloween
  •  Nietoperze
  •  Nie wolno
Ukryj komentarze(50)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
petma
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-08-12 22:12:22
SuperGL bo na tym etapie życia nie ma zachowań seksualnych? co za durny tekst.

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-13 08:15:38
kolejny pajac który używa słów których znaczenia nie rozumie

petma
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-08-12 22:09:47
to powinno wisieć w każdym kościele na każdej zakrystii.

szulcik
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-08-12 21:24:56
Pedąły do kotła ! Tyle i pokrótce !

puszczyk82
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-08-12 21:41:18
niech bulgoczą!

jk112
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-08-12 16:55:42
święta racja

jk112
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-08-13 17:03:54
tego minusa to chyba dostałem od homosia! niech żyje korwin - pogromca pedałów

jk112
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-14 23:17:19
i znowu minus od pedała! na to mnie nie wyrwiesz zapomnij! tak to sobie możesz pogrywać z rafalalla z tym to coś niedopchniętym

kulkaoolo
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-08-12 15:38:50
nie bardzo rozumiem jak można kogoś "spedalić", toż orientacja seksualna to coś z czym człowiek się rodzi, a nie podpatruje na chodniku

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-08-12 20:05:23
ta, to dlaczego dzieci w wieku 4-5 lat nie potrafią same sprecyzować czy wolą dziewczynki czy chłopców?

petma
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-08-12 22:12:22
SuperGL bo na tym etapie życia nie ma zachowań seksualnych? co za durny tekst.

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-13 20:19:58
więc nie można urodzić się gejem, proste

foytaz
    Ocena: 7 (glosow:17)
2014-08-12 14:08:56
Plakat anty-jurkowy bardzo dobry. +

poprawnyoo
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-08-12 13:50:25
owszem ten plakat to WIOCHA ;P

poprawnyoo
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-08-12 13:48:42
nie wiedziałem że Korwin potrafi gimbusom nasrać, aż tak do łbów J.E.B.AĆ MOHERY KUCE!!

zipoo1111
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-08-12 16:03:12
A wiec nie katofoibia jest ok dobrze widzieć gdzie i do kogo kończy się tolerancja gimbusom do głowy sracie wy bo jak się nie podoba zachowanie środowisk LGBT to nazywacie to homofobią bo nie ma ma to jak ktoś wymaga tolerancji dla swojej inności a sam jej nie okazuje

petma
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-12 22:14:44
zipoo1111 po twoim awatarze widać że inteligencji po tobie oczekiwać trudno ale byś chociaż znaków interpunkcji używał to może by się dało coś z twojej wypowiedzi zrozumieć...

zipoo1111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 01:11:37
komentarz usunięty przez użytkownika

zipoo1111
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-13 01:18:31
Mój awatar doskonale oddaje moje poglądy nie podoba mi się to co reprezentuje więc się temu sprzeciwiam . A teraz wyjaśnię ci moją wypowiedz zacznijmy od tego że ataki na katolików są dla was ok ale gdy powiesz to samo tylko o gejach to jesteś złym homofobem. Po drugie tymi co mącą w głowach młodym ludziom są lewicowcy wpajając im postawę roszczeniową tolerancja się nikomu nie należy jedynym co się należy to prawo do życia i równości wobec prawa.

nexus4610
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-17 23:50:34
odezwal sie ten co stosuje znaki interpunkcji.

awesomebeauty
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-08-12 13:43:42
Jestes hetero? OK ale nie heteryzuj nieletnich lesbijek. Buahahaha jaki to ma sens taki jak ten plakat.

SuperGL
    Ocena: 6 (glosow:22)
2014-08-12 14:05:25
hetero to normalność, homo to choroba i wynaturzenie a i nie pierdzielta że u zwierząt też się to zdarza bo nie po to były te wszystkie lata ewolucji żeby człowiek brał przykład z takich wzorców. naśladowanie zwierząt homoseksualnych to conajwyżej utopia a nie nowoczesność.

poprawnyoo
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-08-12 17:50:06
SuperGL czy ja wiem czy wynaturzenie...homoseksualizm był prawdopodobnie od zarania dziejów prawie we wszystkich gatunków stworzeń, i chyba żaden gatunek do tej pory nie wymarł z tego powodu...AHA i homoseksualizm to orientacja seksualna, jaki widzisz sens pisząc że geje i lesbijki biorą od wieków przykład ze zwierząt??

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-08-12 20:03:49
nie będę tlumaczyl się ze słów którymi lewactwo uzasadnia swoją chorobę.

awesomebeauty
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-08-12 13:22:50
Rownie dobrze pasowalby tytul jestes hetero nie gwalc nieletnich.

Baron_Sanedi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-08-12 12:31:47
To jest przesłanie do kleru?

traffick
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-08-12 12:17:03
Gejofile to ludzie ktorzy sami sa gejami, tylko sami sie przed tym bronia. Jako dzieciom wmowiono im ze geje sa wstretni, wiec czuja wstret do siebie, no i ich biedny mozg stara sie sobie jakos z tym wewnetrznym konfliktem poradzic. Zatem wylewna-pokazowa nienawisc do gejow uspokaja ich skolatane sumienie. Najczesciej tuz po masturbacji do gejowskiego porno gdy malzonka w sklepie... Normalny, heteroseksualny mezczyzna ma wyje-bane na gejow, tak jak na przyklad ktos, kto ma wyje-bane na pilke nozna nie biega podniecony ze pilkarze symuluja faule, bo ma na to co? Zgadliscie, ma wyje-bane.

maran_hand
    Ocena: 2 (glosow:20)
2014-08-12 10:59:38
a ja mam już dość tej poprawności politycznej. nie toleruję gejów i twierdze że powinni żyć w ukryciu a już na pewno nie narzucać swojej chorej orientacji innym. tak jestem homofobem i wali mnie to ! jeśli pedały to tylko przy rowerze !

Gruber
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-08-12 12:33:43
Orientacji seksualnej nie da się zmienić. To heteroseksualiści częściej narzucają swoją orientację homoseksualistom.

SuperGL
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-08-12 14:06:33
da się zmienić. kto tak powiedział, WHO?

Gruber
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-08-12 17:48:02
Jeśli da się zmienić to znaczy, że możesz być homo w każdej chwili według widzimisiów

maran_hand
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-08-12 18:50:56
mylisz się to homoseksualiści zaczynają narzucać swoją orientację heteroseksualistom. i na tym polega problem.

petma
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-08-12 22:43:06
co to jest za dyskusja na poziomie... narzucony to mamy vat i kilka innych podatków. nie chcesz nie patrz.

Gruber
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-13 12:31:44
Nie spotkałem się z sytuacją, w której osoba homoseksualna "wymagała" zmiany orientacji u osoby heteroseksualnej.

crazybread
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-15 05:53:05
nie oszukujmy sie. bycie gejem to taki psikus od natury, cos takiego, jak zespol downa, wsadzenie patyka w normalnie kreconce sie kolo. czyli chooynya. Ale trzeba wiedziec ze tacy ludzie sa, i trzeba ich tolerowac. Tu problem jest taki, ze wielu gejom powalilo sie pod deklami, i natretniej pchaja ten homosexualizm gdzie to stalo sie to juz nie smaczne. Tolerancja tolerancjom. Nie mozemy pozwolic zeby az tak warjowali, bo to przeciez jest jakies zwarcie pod deklem. No ale tak jest.

gurool
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-08-12 10:57:30
No i takie coś mogę poprzeć - jak się geje chcą pedalić to niech się pedalą, ale niech to robią w swoich 4 ścianach tak aby gej nie był rozpoznawalny na ulicy i przede wszystkim niech nie sieją pro-pedalskiej propagandy. Walka z homoseksualistami nie ma sensu - to jak walka z wiatrakami, tacy zawsze będą się rodzić. To tolerujmy, ale nie akceptujmy tego aby heteryków namawiali na pedalstwo.

jadziodzia
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-08-12 15:13:57
Jak się niby nakłania do pedalstwa? Hmmm? Może mi wytłumaczysz?

Makaron666
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-08-12 10:44:29
ostatnio zamykają jednego księdza pedofila na tydzień czyli grafika obraża uczucia religijne bo atakuje to co kościół broni

RzonatyWonsz
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-08-10 00:40:27
orientacja jest wrodzona a nie nabyta ! czy heteryk opierdoli pałkę koledze ?? nie ! i podobnie jest na odwrót

rekin666
    Ocena: 0 (glosow:20)
2014-08-10 12:56:25
Nie rozumiesz chyba. Stare pedalisko znajdzie biednego dzieciaka np.z rodziny z problemami, namówi na coś i zapłaci. Pokaże mu jak zarobić. Poczytajcie trochę ile takich dzieciaków jest w miastach. Może gdyby na swej drodze nie spotkali bezwzględnego pedała ich zycie inaczej by sie potoczyło.

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-08-10 19:54:39
Co ty za bzdury opowiadasz? to geje sa gejami dlatego ze ktos im pokazal jak byc gejem? A slyszales o gejach wychowanych w normalnych hetero rodzinach gdzie rodzice czekaja na synowa i wnuki i o homoseksualizmie nie mowi sie nigdy, i nikt ich nigdy nie wykorzystywal - to jest 99,9% gejow. Mylisz pedofilie z homoseksualizmem rekin. Nie kazdy gej wykorzystuje dzieci i nie kazdy pedofil to gej. Slyszales o tym ze wiekszosc dzieci wykorzystywanych to dziewczynki? ale taki pedofil to juz cacy bo nie gej tak?

terrano55
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-08-09 23:37:27
spedalic sie nieda -albo chcesz albo nie- ale wydrukuje sobie to i walne na kazdej tablicy ogłoszen parafialnych w najblizszej okolicy

X_J_R
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-08-09 22:52:47
Powinno być: ksiądz, jesteś homo - ok, ale nie spedalaj nieletnich

gastryk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-09 22:41:55
Nie da się!!!

Dave2024
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-08-09 22:22:26
Gdzie tu wiocha? Jestem tylko ciekawy definicji "spedalania".

forszizel
    Ocena: 4 (glosow:30)
2014-08-09 21:52:33
A jak sie spedala nieletnich? Mowi sie im ze geje istnieja i nie sa potworami i nagle puff! - nieletni staje sie gejem? Lub juz bez czarow podejmuje swiadoma decyzje ze od jutra bedzie gejem? Brawo za pomyslowosc frajerzy ale wbrew waszym checiom orientacja to nie jest cos na co ktokowiek ma wplyw. Jak juz nawet geje sie z tym pogodzili to szanowni hetero tez by mogli.

jadziodzia
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-08-12 15:12:52
W końcu jakiś mądry komentarz... w tym morzu bzdur i homofobii.

zipoo1111
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-08-12 15:53:50
Tu raczej chodzi o ideologie gender oraz to ,że wymaga się aby uczyć dzieci w szkołach o tym a tu przykład Prof. Płatek: W związkach jednopłciowych rodzi się tyle samo dzieci, a często więcej, niż w związkach różnopłciowych i parady równości też przyłożyły do tego swoje 3 grosze gdzie ludzie latają z gołymi tyłkami a tym natłoku tworzy się taki obraz homoseksualistów a ci normalni geje i lesbijki są do nich przyrównywani a wypowiedzi "geje sie z tym pogodzili to szanowni hetero" pokazują ,że obchodzą was jednie gej a co z lesbijkami one też są homo tylko ,że ich się nie promuje

FenrirLokeson
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-12 16:16:03
Zipoo1111: Na paradach rownosci nie lataja z golymi tylkami, bylem, widzialem i nikt rozebrany nie byl, no chyba ze mi cos umknelo. Fajna, przyjazna atmosfera byla.

poprawnyoo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-12 17:43:15
zipoo1111 czemu kłamiesz?? edukacja seksualna polegała by na nauczaniu tolerancji i empatycznego postrzegania życia drugiego człowieka(to, że ktoś jest inny nie znaczy, że jest gorszy)kłamiesz również pisząc, że na paradach równości są goli ludzie..a pewnie nigdy na takiej paradzie nie byłeś....to jest najgorsze, że tacy jak ty nie mają zielonego pojęcia o czym mówią ale komentarz i tak napiszą.

zipoo1111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 17:32:33
W którym miejscu napisałem paradach "równości" zlokalizowanych w Polsce wystarczy zobaczyć wystarczy zobaczyć zdjęcia z tych krajów bardziej postępowych. Co ma edukacja seksualna do tolerancji i empatia (ty poprawnyoo jesteś ostatnią osobą która ma prawo mówić o tolerancji i empatii) tam jedynie można powdowieć ,że są 3 orientacje seksualne według niekutych już 5 i poza tym można nauczyć ,że homoseksualizm jest naturalny dla dozownic gdyż one mają tylko jedną płeć .Gdyby zamiast tej parady był by organizowany protest przeciwko dyskryminacji to by na niego poszedł .


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300