Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
paweldxd2  11-07-05, 21:09 Zgłoś
+ 770 -
Dodano: 2011-07-05, 21:09:26   przez: paweldxd2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 770  Zgłoś nadużycie
4
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Wykopki
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(314)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Eddi
    Ocena: 51 (glosow:63)
2011-07-05 22:41:27
kurcze mówiłem teściowej by nie chodziła o zmroku na grzyby

mircus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-18 21:03:02
To jest admin

karniak91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-21 15:18:39
bodajze to zdjecie z aparatu lesnikow nie pamietam do czego miala sluzyc czy zdjecia losi czy jeleni cos takiego jak dobze pamietam to studenciki jakies w stanach podmienili zapis karty sd na ten z tym slicznym fakeiem przez chyba tydzien nikt nie zaczail ze to fake :)

iiiiii6
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-14 19:09:36
to wygląda jak ten potwór z filmu "zejście"

karolb555
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-12 21:59:31
to jest czupakabra :D

Meneliusz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-28 22:40:04
mamusia ? a co mamusia tu robi o tak wczesnej porze ? a już miałem nadzieje ze dobrze kur%$# zakopałem :/

ilpericoloso
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-22 21:51:48
po piciu czlowiek sie w to zmienia nie wiedząc o tym:)

Nugget
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-18 19:01:16
Jak dla mnie to jest fake.

Kafarinho
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-09-16 15:22:17
Oj, tam, oj tam... Gdzieś musiałem się załatwić na biwaku pod namiotami, nie moja wina że ktoś mi zdjęcie zrobił... Muszę wziąć RUTINOSCORBIN, bo coś nie wyraźnie wyglądam;) xDD

smw1234
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-15 18:26:23
to na obrazku to moja babcia

Sycho
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-15 02:58:57
Twój stary zapier... do Hogwartu xd

emil1750
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-11 18:42:01
Moja tata po imprezie

malpa555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 23:37:48
to chyba lepsze niz te zdjecie

kimi1256
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-11 16:51:04
pewnie bieber sie po koncercie spuznił

kacper3578
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-11 06:44:56
Wraca do chaty po wybuchu w Hieroszimie.... idzie sie drzemnac :D

Scylla
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-04 11:33:55
obstawiam Albo to Nody albo Japonka po wybuchu w Hieroszimie.

Wladca_Pomiotow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-01 22:18:42
Czupakabra albo paranormal activity ;D

sdkcrew
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-08-31 12:41:06
Marek?

Pikacz1232
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-30 23:24:33
Co ku*wa do lasu na grzyby nie można se wyjść ! .

sloneczko4ever
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-08-29 00:41:25
No I Co Mi Zdjęcia Robicie Jak Sram ;/

Haszysz-i-Marycha
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-26 23:32:40
Spodkał po drodze Chuck'a Noriss'a

LOLANDER
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-26 22:18:54
myślę że to dzielo zeofilki człowieko-pies

sukhoi191
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-25 20:57:07
Hetfield na odwyku ;D

Fanta109
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-24 17:06:09
Wraca z grubej Imprezy.Przynajmniej próbuje:}

ka.zi.o
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-22 19:55:16
Ja Gdy zobaczyłem swoją teściową jak wyszla z solarium ;D (wyglądała jak sloara) ;>

Ernior
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-08-22 16:19:11
Normalnie w 100% moja teściowa :D

mdfka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-22 16:08:38
to jest zenon z pod sklepu szuka wina nie widzicie ?

maikel92
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-21 21:37:41
to jest ciećwa

Stefun
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-21 10:49:21
To coś h*ja niema

Gumloke
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-20 22:13:26
o tym glośno było ale to tylko reklama gra.producenci tej gry chcieli sie zareklamowac

ci_puszka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-20 16:56:21
"paranormal activity". ; D

patryk765465
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-20 01:30:56
twój stary

agusia.xd
    Ocena: -15 (glosow:17)
2011-08-19 14:14:45
to jest Mateusz, gdy go wkurzę :]

kombajnnana
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-18 23:38:52
Chupacabra pewnie ;d

kujon16
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-18 22:44:47
Moja nauczycielka od niemieckiego

Betka96
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-18 14:36:01
wygląda jak zombie

artur9822
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-08-18 01:08:11
Już wiem co to jest to jest głodny student który szuka jedzeniaaaa x D

artur9822
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-18 01:04:27
twoja stara przebrana za voldemorta ; d

Wioszka850
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-17 14:36:51
Voldemort?!

Xaar
    Ocena: 8 (glosow:18)
2011-08-17 12:36:11
ruchnąłbym ;))

Nudziara
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-15 21:30:43
ktoś z zawaansowaną anoreksją... albo Jola Rutowicz :D

cwik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-14 04:28:43
Dominik Kołecki- Obczaicie na Facebooku identyczny xd

Cherry92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-14 01:12:44
to czupakabra nooby :d

ewybary216
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-12 22:24:04
Podobny do takiego Cwela z Dark Messiach tzn Nieboszczyka .. xD albo Goluma z Władca Pierścieni ..

ali313
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-12 20:42:39
No przecież jakbym takie coś zobaczył w lesie to bym jelita ze strachu wysrał...

Yachu92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 20:05:38
heh od dzis nie chodze do lasu :P

hrabipotem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 18:26:41
Nie wiem i nie chce wiedzieć....

drevnyy
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-08-09 22:05:47
ludzie nie ma obaw, to ja na kacu

Essecer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-07 23:36:10
Schudł troche , pewnie przez ten wybuch....xD

pezecjanin
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-07 17:13:46
Bardziej Na Michaela Jacksona Mi To Wygląda :)

qonik123321
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-07 15:32:11
Chupacabra (/tʃupa'kabɾa/ hiszp. La Chupacabra, również chupacabras – dosł. wysysacz kóz, z hiszp. chupar – ssać, la cabra – koza) – legendarne latynoamerykańskie zwierzę, obiekt badań kryptozoologii, którego istnienia nie udało się wiarygodnie potwierdzić.

GotheS
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-07 12:02:29
Ale to coś ma bicka :D

cabana
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-06 23:42:22
To Kaczyński Ze Smoleńska :D

molka733
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-06 01:56:30
To jest...............Mistrz photoshopa

Vedat
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-05 19:47:37
To Stefan.

krzychu457
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-04 20:44:57
a ja co mam powiedzieć jak z psem o 22 wychodze

krkLol
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-01 23:31:45
ktoś klocka stawia w krzakach:P

Wickola
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-08-01 11:23:36
Bieber?

Nesteroyer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-29 01:40:11
a tak koledzy widza mnie po imprezie

czekoladkaa_92
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-07-28 15:51:46
Smeagol!!! chyba że to M.J. powrócił...

ejsiemano
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-28 00:35:01
chyba dzisiaj nie zasne:D

ksawier666
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-07-27 19:38:20
Komorowski po przejściach

jaroo22
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-07-26 16:56:56
Donald Tusk

PSC666GRCHW
    Ocena: 16 (glosow:16)
2011-07-25 21:49:51
To Magda Gessler po wizycie w KFC

przemo160
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-07-25 19:20:39
CHUPACABRA

Seboth
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-07-25 17:02:05
Aaa to tylko Justin Bieber wraca z polski xd

gripex
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-07-25 14:03:38
nie wychodze juz po godz 18 z domu:D

kikag99
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-24 14:04:52
-,,Co to jest?'' - Właśnie miałam zapytać o to samo.. Ale przyznaję, słodki jest xd

niebieska997
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-07-23 12:02:30
słodki :-)

lelen1
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-07-22 23:46:08
Nie widze tutaj wiochy...

Arkadio
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-22 21:24:03
kazek to ty????

rastawoman123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-22 19:55:48
wpiszcie sobie na you tube ;DD El Chupacabra i zobaczycie

Wygodny_Opas
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-22 15:27:35
Na mieście na to mówią "fotomontaż" ;)

Yuri
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-07-22 10:15:06
Okropne!! Przez idiote który to zamieścił, te bardziej lękliwe dzieciaki , będa musiały spać ze światłem... Do tego zrąbiesz im psychike do tego stopnia że walną kitę, albo bedą sikać w łóżko... Sukin...

Ulkaxd
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-22 19:06:50
To raczej nie jest strona dla dzieci ;d

jimihendrix
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-28 22:28:43
dla małych dzieci istnieje strona taka jak : pomaluj Hannah Montana lub program na kompie-paint , wiesz?:) a może sam masz 10 lat?

maks79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 09:15:30
z wyglądu jest podobny do nikogo

Tweek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-21 05:41:30
to z jakiegos filmu o kosmitach ale nie pamietam jaki...

ManaSama
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 05:21:22
To jest El Chupacabra...

flo222
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-19 22:14:03
to zdjecie nie jest prawdziwe zrobili je tworcy gry "Resistance" pozdrawiam :)

qamq123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-19 21:13:01
facet w kostiumie

ellewella
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-07-19 15:26:55
Michael Jackson zmartwychwstał:)

jarek-kobieta
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-19 11:56:48
To zdjęcie mnie przeraża. Moja wyobraźnia płata mi figle i muszę spać z zapalonym światłem! Wy jesteście chorzy! xD Jak dla mnie to, to jest Justin Bieber Level Up! xD

utylizator88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-18 23:14:32
Józek z Bagien:P

krychu20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-18 22:31:44
Ola Banat Z Wizzair

Ukaszek1213
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-18 21:35:25
Student po imprezie.

TestujeTylkoHah
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-18 14:02:54
chupacabra xD

dudek66
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-18 00:47:18
dzięki wielkie! babcia się znalazła...

Gami50
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-17 21:31:16
wg mnie to jest... hmmm... zdecydowanie fotomontarz

Dziublak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-17 19:34:23
Smigol ... Goolum z władcy pierścienia ahahahha ... podobno autentyczne zdjęcie haha :]

aizos
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-07-17 15:15:02
Gdzie jest kur*a zbyszek ? Tutaj jest !:D

Cyrax84
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-07-17 14:04:45
Justin Bieber ??

gshot
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-07-17 07:46:56
to rysiek z klanu

filippo4822
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-07-16 21:49:53
hehe huck norris xdd

sawiolka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-16 01:00:17
Eddie :D

ciamciara
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-07-16 00:17:16
je**c tabaluge i muminkow to jest wasz stary

Hania-chan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-15 22:15:24
Chupakabra

Aicuk
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-15 21:57:11
czupakabra :-P

wiesniak1234
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-07-15 21:06:52
britney spears ;pp

nieplujsie
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-07-15 16:58:35
Mi to jakoś na człowieka nie wygląda bo ma strasznie nieproporcjonalne ramiona do barku. Tylko, że dzisiejsza grafika komputerowa może zdziałać cuda, więc już sama nie wiem co to jest.

jaro171
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-07-15 13:38:33
To ujecie było w programie o UFO na Discovery World niedawno i Amerykanie wierzą że to jest kosmita. Trudno mówić czy to COŚ ma maskę i kalesony na dupsku,ale gdybym coś takiego zobaczył w lesie to nie wiedziałbym gdzie spieprzać :D Ps. Szacun dla fotografa za refleks w zrobieniu takiego zdjęcia ;)

Dycha
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-15 11:08:26
Wiocha to jest w tych komentarzach xD

Jeanet125
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-07-15 09:06:14
To jest twoja teściowa;dd

Duch1819
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-15 00:31:37
Haha To jest twoja Dziewczyna podczas OKRESU!!

smaller123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-15 00:15:28
To jest Czupakabra.

mielcza
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-15 00:05:18
To że ja nie ogarniam to luz...ale widać że On/Ona sam/a nie ogarnia sytuacji ;]

wiesniak1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-15 00:02:53
DANON HOMIE... WIESZ ZE NA PIERWSZY RZUT OKA TO SAMO POMYSŁAŁAM ;PP?

erato.82
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-15 00:01:18
jej az mnie ciarki przeszly. wrrrrrrr

DanonHomie
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-14 23:41:25
Czupakabra ;X

jakubtt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-14 23:40:42
Po co to zaznaczyli jak to i tak widać

xJuStyska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-14 22:14:53
O kurde nie pojde do lasu nigdy ani pod namioty brrrr

Luki161513
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-14 22:14:30
Pożeracz zwłok z Wiedźmina 2 hehe... A tak na serio to nie chcę wiedzieć...

IMG1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-07-14 21:44:04
o kolegi stary buszuje znów w lesie

Haze18
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-07-14 19:27:56
Nie ma się tu czego bać,to tylko Niemka z lasu wyskoczyła

banditox
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-14 19:19:26
To jest 'czupakabra' XD hahaha

zonyyy6699
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-14 18:44:03
myślałem że chodzi o drzewko na szczęście zaznaczyłeś tego potworka ufff

Dream21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-14 16:25:49
Mamo !!! xD...

Waldi997
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-14 16:12:49
jak spojrzałem na to zdjęcie to, aż się wystraszyłem ... okropność. ;p

Makron696
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-07-14 15:21:44
Kurwinox? A może Skurwiwij?

hubysz92
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-07-14 13:47:54
dobrze ze zaznaczyłeś bo bym nie zauważył.

resollution
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-14 13:19:00
To VOLDEMORT ;D

natalkaniki4
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-07-14 12:45:07
Babciu to ty??? Nie jednaak nie to Justin Bieber..

childofaday
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-14 12:17:32
eddie z Iron Maiden okladka Piece of mind :D lol

Kerth
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-14 11:53:58
Herobrine!

rusek1993
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-07-14 11:39:06
hmmm kto to moze byc?? sam nie wiem ale naprawde jest podobny do kaczynskiego ;p tak jak napisał "Bemek"

lolnik-90
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-14 10:49:18
Pani Sobczak ???

mikna
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-14 10:47:48
czupakabra ;]

Bemek
    Ocena: -7 (glosow:19)
2011-07-14 10:26:31
kaczyński w lesie smoleńskim hehe

Przemek1987LBK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-14 10:20:15
Pewnie ktoś z Azorkiem na nocne siku wyszedł, urwał się ze smyczy i pobiegł do lasu :)

radoDesign
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-14 10:05:35
Mamusia?

Black21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-14 09:05:46
obcy

amikaaa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-14 01:05:26
Chupacabra na 100 % .

mofat666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-14 00:09:38
BUKA

kakadu1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 23:10:22
TO JEST DZIKI BUCHAJ :O

romekpolanski
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-13 23:03:53
Profesor Lupin?!

marcin5005
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-13 22:58:20
ja tez nwm gdzie tu wiocha

kichu63
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-07-13 22:57:02
zenek do domu wraca z impry.....

blis400PL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-13 22:56:03
to jest la chupacabra :D , ale gdzie tu wiocha ;/?

zreo01
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-07-13 22:48:51
Kitowiec z Power Rangers

lokoboko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 20:17:55
to wiocha. jak mozna stworzyc takiego pokemona. na takie cos szkoda pokebola

Mr_DL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 20:14:25
No ok ale gdzie tu wiocha???

bbbkkk6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 19:57:19
Kapitan Dymano :)

julia55562
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 19:48:34
Żal Mi Tej Foty Nawet Nie śmieszna .

Slepecci
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-13 18:50:36
Chupacabra:D

marwer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 18:48:34
Wpiszcie sobie "'Forest ghoul' caught on camera in dead of night by a deer hunter" w google to dowiecie się co to jest.pozdro

DjGuru
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 18:12:48
ciemno jest nic nie widzę ; /

bielsko12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 17:59:24
What?? that is a PhotoShop....

ksiadz25
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 17:30:54
TWOJA STARA

KrwawaHrabina
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-13 16:38:32
Justin Bieber Zjeber! :D

mirca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 16:25:43
tam za krzakiem ktoś chyba macha ręką..

TheSmolik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-13 16:01:34
Twoja stara ! xD

krukcbk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 15:58:22
Ludzie przeciez to moj wujek jak wraca po imprezie do domu :D xD uahahaha

Witch
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 15:54:14
No jak to nie znacie?! to mój kumpel z podstawówki...Pozdrawiam Cię Rysiu:*

simson123456123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 15:26:25
toż to Smigol!!!!

darooo21
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-13 15:09:13
tj skurwinoks:)

AckMnichu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 15:01:30
ssak leśny

Diegox
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-07-13 14:34:50
To jest Maciek z Klanu

fobbia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-13 14:30:03
pic na wode fotomontaz

kowal203
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-13 14:26:02
jemu chce się srać czy co?

Strawberry826
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-13 13:22:06
Głodzilla wielki powrót w lesie xd

Schoenberia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-13 12:50:07
Nie wiem, co to, ale minę ma bezcenną! :D

slodkaironia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-13 12:33:28
aj tam,oj tam;D

bobbbbb
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-13 12:10:43
To jest taki leśny duszek co zjada dzieci na sniadanie :)

kamass
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-07-13 11:50:04
CIUPAKABRA

realistka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-13 11:57:33
HAHA . . to samo miałam napisac . ;D

QBAir
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-13 10:17:39
Czemu doniczka jest ocenzurowana xD?

zadziktm
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-07-13 10:09:45
ooooo moja dziewczyna kiedy ma okres XD

crazashley
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 09:33:13
yyyyyy gdzie tu wiocha??

Shenzen
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-07-13 08:58:21
Nie wiecie co to jest? Bez ubrania, wychudzony, na czworaka... Student ! Właśnie wraca z imprezy.

RofTW
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-07-13 07:43:51
bez kitu wiocha jak h*j. skończyły się wioskowe zdjęcia to zacznijmy dodawać wszystko co znajdziemy w necie.

amanoai
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-07-13 02:26:42
Hahaha, komentarze do tej wiochy to PARADA SUCHARÓW! :D

clydexxl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 02:07:05
moj skaaaarrrrb....

romek66
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-07-13 01:14:30
to jest kadr z filmu "Blair With Project"

rafff667
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-07-13 01:13:59
Spokojnie zaraz go złapię to tylko brat urwał mi się ze smyczy

xBRYAN666x
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-13 00:56:02
może ktoś podać link na Youtube bo nie moge znaleść :( z góry dzięki ;]

bury1337
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-07-13 00:38:56
jak to nie jes jakis fotomontaż ani z jakiegos filmu tylko ktos taka fote zrobil to jak bym był fotografem to bym spi*****ał a ktos soe nizej pytalo co to jesy to po lewej to jakies drzewko kasztan albo klomb napewno nie konopia :d

constantin666
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-07-13 00:12:26
CIOCIA WIESIA?!?!

Vintage100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 00:06:44
a to nie jest przypadkiem FOTOMONTAZ ?!

bols70
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-12 23:59:15
Dupa nie El Chupacabra, to jaskiniowcy z gry Kroniki Ridicka. :D

anetabdg
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-12 23:33:01
ja po pijaku

Seven7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 22:34:49
To jest El Chupacabra polecam sprewdzić na YouTube.

Devil23
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-12 22:09:22
Bartek

player_ps3
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-12 22:06:42
to jest ghul z fallouta 3

najder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 21:45:25
jeszcze jedno- a to z boku po lewej to co?

fluorscent
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 21:42:35
To mi przypomina takiego mutantka z gry Uncharted...

Mordhiel
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-07-12 21:41:48
Babcia, to Ty?

najder
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-12 21:40:47
o qrwa mój sąsiad

menio1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-12 21:23:56
Student który wstaje na kacu

kaladziej
    Ocena: 12 (glosow:12)
2011-07-12 21:19:33
kolego złapałeś mnie jak srałem

Ziomalekk
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-12 21:16:44
to jest Jozin z Bazin a dokładnie z Cieszyna ;p

najder
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 21:42:50
on nie zyje ;x

adamo000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 20:47:30
gollum

lubieto678
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 20:45:58
hahah dobre z tym studentem na głodzie eska_Ck ale to na pewno muj kumpel bo go szukamy już tydzień

Lodzia1312
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-07-12 20:35:48
a ja myśle ze to Rydzyk swoje prawdziwe oblicze pokazal he he

zianienamaxa
    Ocena: 12 (glosow:14)
2011-07-12 20:34:15
o ku.rwa... zapomnieliśmy Zbycha z lasu po melanżu zabrać... ;/

zianienamaxa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-12 20:30:44
o ku.rwa zapomnieliśmy Zbyszka z melanżu w niedziele odebrać....;p

edrien21
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-12 20:21:11
kierownik?? co Pan na kolanach robi:D

Kermit
    Ocena: 13 (glosow:13)
2011-07-12 20:13:17
haha, po co dawać screen z jakiegoś filmiku? >D

eSKa_ck
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-07-12 20:04:24
To pewnie polski student na glodzie;)

migwar
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-07-12 20:04:23
Co tu Giertych robi?? ;/

Ludywik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 19:56:04
Student po imprezie:)

Lucyferr
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-12 19:49:45
Mnie zimne ciary przeszły, jak to zobaczyłam :| A ja się zastanawiam...CO to robi na wiocha.pl?!

kaczorynka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 19:45:19
Ja pier*ole, ale się wystraszyłam. ;|

LoveBrennanHeart
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 19:47:28
ja też kurDe ;/

straggler
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 19:44:54
To właśnie jest kadr z Archiwum X :)

Glexab
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-12 19:43:22
Fani Gothica wiedzą ze Topielce istnieją !!!!!! :D hahaha straszy

Renasia20
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-12 19:34:29
WTF?! :0 Widząc to nocą, chyba bym narobiła w nachy...

Zanetkaa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 19:31:54
ufo :D:D:D:D:D

Peace_and_Love
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-12 19:14:39
Trzeba wznowić Archiwum X !

Pinturicchio
    Ocena: 12 (glosow:12)
2011-07-12 19:11:23
Zgnilec, trupojad, może utopiec... Srebrny miecz załatwi sprawę.

Reksus
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-12 19:02:03
Łooo.... nareszcie wszyscy widzą , że moja babcia nie lubi zdjęć n zaskoczenia ;p Hahahahahahah ;D

Ostra
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-07-12 18:58:28
ten kto robił to zdjęcie powinien wiedzieć,obcy atakują,powinniśmy się wszyscy zaopatrzyć w czapeczki zrobione z foli aluminiowej aby obcy nie czytali naszych myśli haha

kopcio4618
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-12 18:55:37
az sie wystraszylem ;p

minecraft333
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-12 18:19:27
Moja mama nocą gdy wraca z wywiadówki.

Slawomir999
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-07-12 18:10:30
Czupakabra...?

Blaire1989
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-12 18:05:18
Ukryta opcja rosyjska

Gabi0906
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-07-12 17:33:55
cokolwiek to jest - kariere w necie zrobi

bezkituno
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-07-12 17:11:11
Teściowa późną porą. ;>

SinisterEcstasy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 16:59:36
Nie wiem, czy ktoś wcześniej zwrócił na to uwagę, ale w USA datę zapisuję w postaci miesiąc/dzień/rok, więc to po prostu 30.10.2010 r. To tak BTW daty - a kadr wycięty z filmiku, który chyba jeszcze jest na YouTube, ot taki fake kolesia od duchów, alien'ów, Chupacabry ;)...

wiocha87wiocha
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-12 16:43:51
jakiś Ssak Leśny :P

Myszon
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-12 16:37:42
Film "ZEJŚCIE" :pp

anka_anulka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-14 11:04:12
taaaaaaaak!

alibabka188
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-07-12 16:36:59
to moj stary :D dobrze sie trzyma :D

mocarz12
    Ocena: 7 (glosow:11)
2011-07-12 16:36:38
To mój brat po tym jak zmieniłem mu hasło do konta na tibi.

furai
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-12 16:33:58
obstawiam że Gollum!

tomus3k
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-12 16:33:09
ja pierdziele!! ale się wystraszyłem tego obrazka!! widzicie to straszne drzewo po lewej? , o kurde, masakra...

VEINRUS
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-12 16:32:56
..Moja Siora "Blachara" też tak wygląda bez makijażu nocą w łóżku... XD

Espoir
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-07-12 16:07:40
mój wykładowca od Teorii Literatury

S2ub3r4aS
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-12 16:00:18
WTF?

kejtig
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-12 15:58:49
Teściowa ;D

kejtig
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-07-12 15:58:31
Rentgen xD

olaboga123
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-07-12 15:54:03
Student ?

giant0909
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-07-12 15:42:40
babcia????!!!!!

sebastien83
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-12 15:38:45
Co to jest?? Fotomontaż...

ele231
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-12 15:36:39
E.T

chakalakaxd
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-12 15:34:07
omg ;o

sebek5535
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-12 15:31:00
mój kolega z klasy

sebek5535
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-07-12 15:30:23
to jest Bartosz Maniturzyk

But_Why
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-12 15:28:33
wtf? ;F

Tensor
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-07-12 15:24:51
Podobne do opisów Bestii z Gévaudan,nie spodziewałem sie na tej stronie zdjęć kryptozoologicznych ;)

belzebub
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-07-12 15:19:33
twoja stara...

nelooo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-07-12 15:17:50
wygląda ja wilkołak z Harrego Pottera ;D

szczepanooo
    Ocena: 13 (glosow:17)
2011-07-12 15:12:48
A tu drodzy panowie i panie widzimy przepiękny okaz studenta, który poszukuje pożywienia...

harnasiowski
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-12 14:55:15
przecież to Abe taki ludek z gry w końcu mu się udało wydostać )

Jokerek
    Ocena: -16 (glosow:18)
2011-07-12 14:37:38
Kto to zdjęcie zrobił? Turbodynomen?

Zboczeniec666
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-07-12 14:23:07
El Chupacabra

Pcin16
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-12 14:15:11
a co jest zamazane w lewym koncie ?

muszka87
    Ocena: 14 (glosow:16)
2011-07-12 14:50:37
w lewym kĄcie, konto to ty możesz mieć w banku ;)

Kebabozerca
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-07-12 14:02:50
Twoja Stara ! tak w ogóle co to zdjęcie robi na tym serwisie ?

mushroomhunter
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-07-12 13:58:04
Ieee to tylko Chupacabra, pełno się tego po lasach kręci ;]

ilikethis
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-07-12 13:56:18
nie wiem czy to prawdziwe czy nie, ale ciarki mnie przechodzą jak na to coś patrzę... :)

Zolnierz1944
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-12 13:55:19
Toć to sławna El Chupacabra! Autor tego zdjęcia musiał się nieźle "osrać" jak ją sfotografował...

koszu024
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-07-12 13:49:21
Fajna dyskusja i w ogóle, ale niech ktoś mi wytłumaczy co to robi na wiocha.pl?

zulerencja
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 13:46:34
@martusia171745 to po prostu inny system zapisu daty Miesiąc/Dzień/Rok

martusia171745
    Ocena: -11 (glosow:11)
2011-07-12 13:39:07
mnie ciekawi data na tym zdjeciu?? 30 miesiac?? ;D

magdaruda666
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-07-12 13:38:18
yyyy zdjecie ma klimat...

Cvaniak
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-07-12 13:32:39
Przysiegam to nie jest fotomontarz...sam robilem to zdjecie...i uiecznilem na nim mja teściowa...niestety taka jest prawda.

A123456
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-12 13:30:18
Ja po sześciu dniach i nocach picia na mazurach w tamtym tygodniu:)hehe

FAL1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 13:27:19
Jakaś laska robi słit focie w lesie po dużym makijażu :D

bez_wniku
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-07-12 15:08:27
chyba bez makijażu ;P

solaris64
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-12 13:21:27
Diabeł wylazł z piekła:)

szara696
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-12 13:19:11
Twoja stara wyszla na zakupy xD

TenTypMes
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-12 13:18:43
z filmu -.-

krycha22222
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-12 13:18:43
skrzep z killing floor'a xD

krzysjarzyna1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-12 13:18:40
GOLLUM!

shadows86
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-07-12 13:08:59
Student po imprezie:)

amijami
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-12 15:13:36
Padlam po tym komencie xD

krieg8
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-12 12:57:47
co to jest? TY

Lcaseidefensis
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-12 12:39:19
to zdjęcie krąży dość długo na necie ci co się znają to wiedzą że fotomontaż dla celów nabicia jak najwięcej kasy

rav2323
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-07-12 12:35:49
oszzzzz cholera znowu mi zombiak uciekł z piwnicy :)

aska2310vikt
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-07-12 12:35:43
"Zejście 3"? :P

Witas123
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-07-12 12:34:04
Jak myslicie czy cos takiego naprawde istnieje czy jakas zwykla bajka ?

sylwek78
    Ocena: 13 (glosow:13)
2011-07-12 12:30:54
juwenalia w listopadzie??

Rocksett
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-07-12 12:30:32
Ooo kurrrrr...... Co to ma być. WTF? Hmmm ale pozycja na spider mana :D

karola6
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-07-12 12:29:24
Nie bujcie się to mój brat troche wypił i i szed na czworaka:)

MontanaBonansera
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 12:25:48
to je potworrrra!!!!! pamietajcie o tym zeby przed soaniem zakladac koldre pod nogi:D:D

bukaka
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-07-12 12:22:25
wygląda jak moja babcia podczas srania... uwierzcie mi jak dwie krople wody

CIUPAK1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-12 12:22:10
W końcu jestem na wiocha.pl .

nazwakonta
    Ocena: 9 (glosow:13)
2011-07-12 12:20:28
A taka tam... sweet focia na wieczornym spacerze.

Mysza21
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-07-12 12:16:21
Krzywy Edziooooooooooo

johny16177
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-07-12 12:09:06
Gollum uciekł z planu Władcy Pierścieni;DD

ToxicInfluence
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-12 12:01:50
Ghoul :D

kamilaa4
    Ocena: 2 (glosow:16)
2011-07-12 11:55:06
A ... To już wiem gdzie był mój brat .

megankoks
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-07-12 12:11:35
a w Biedronce?

longcock
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-07-12 11:53:33
mysle ze to jakis golas , sadzac po minie osobnki wlasnie masturbowal sie w krzakach jak go przylapali turysci;]

Kissa07
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-07-12 11:53:29
słodziak xD

benek000
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-07-12 11:51:16
Gizmo kur** :)

adamb1533
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-07-12 11:46:46
To jest z Filmu Zejście

biceps
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-07-12 11:35:38
z filmu, lipa

antykotka
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-07-12 11:30:41
kitowiec

Xenonskii
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-07-07 00:58:09
Co to jest ??? Tego nawet najstarsi Indianie nie wiedzą :)

abovePL
    Ocena: -4 (glosow:12)
2011-07-06 16:29:34
Oj osiołki to jest FAKE. O ile mnie pamięć nie myli to jest kard promujący grę Resistance 2 na PS3. W sieci swego czasu było bardzo podobne zdjęcie zrobione przez jakiegoś Japończyka, który ponoć przepadł w lesie i znaleźli tylko aparat z tym zdjęciem. FAKE!

ManaSama
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 05:20:43
To jest El Chupacabra

kajmej
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-07-06 11:09:53
a co to ktokolwiek widział ktokolwiek wie? to WIOCHA a nie zgaduj zgadula

Schezi
    Ocena: 31 (glosow:39)
2011-07-06 10:06:42
Podejrzewam że to moja nauczycielka niemieckiego:)

mama666tata
    Ocena: -3 (glosow:13)
2011-07-12 11:41:33
Miałem podobną. Na szczęście już nie musze na patrzeć.

Kala5000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-10 20:13:42
To moja przyszła nauczycielka rosyjskiego, 3 lata z nią!!!

Morfinka189
    Ocena: 12 (glosow:20)
2011-07-05 23:44:16
Chupakabra!

SweetArczi
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-07-05 23:16:04
jakaś chudzinka ;p

norbert1111115
    Ocena: 0 (glosow:20)
2011-07-05 23:15:16
To jest hmm niech pomyśle ... Fotomontaż .. =.=™

darekbrra
    Ocena: 0 (glosow:16)
2011-07-05 23:02:54
To jest Kurwinox z planety CHUWDU:):):)

hugoniusz
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-07-05 22:49:49
zdjęcie z planu Blair Witch Project 3 ? banalne :)

PokaFejsu
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-07-05 22:48:30
to jest to cos z tego filmu Zejscie xd

Eddi
    Ocena: 51 (glosow:63)
2011-07-05 22:41:27
kurcze mówiłem teściowej by nie chodziła o zmroku na grzyby

krzychjakub
    Ocena: 35 (glosow:47)
2011-07-05 22:21:08
no żesz cholera 3 dni kopałem 3 metry pod ziemią a ta cholera teściowa nawet z tego sie wygrzebie

janek13
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-07-05 22:12:59
To jest coś co wygląda jak coś, tylko co to jest???

cynamonka
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-07-05 22:07:46
Trzeba bylo wyrazniej zaznaczyc, bo dalej nie wiem o czym/kim mowa -.-

panisantor74
    Ocena: 7 (glosow:11)
2011-07-05 21:50:19
Gollum :-)

RTK17
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-07-05 21:40:27
jeśli to prawda to ten co robił to zdjecie i to uwidział to sie chyba "posikuje" ze strachu do teraz :D ciekawi mnie takie coś zawsze ;)

zimnyx
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-07-13 08:29:46
To masz zajebiste zainteresowania. 'Uwidział'... wieś do wiochy ciągnie.

LadyRociel
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-07-05 21:34:20
E.T wrócił.

xxxfuckYouxxx
    Ocena: -16 (glosow:22)
2011-07-05 21:28:29
Miki_13 dzięki za info, dzięki temu nie będę się bała, że ten dziwny potwór jest w Polsce:)

Miki_13
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-07-05 21:23:11
@ xxxfuckYouxxx w niektórych państwach data wygląda: miesiąc/dzień/rok ps. ręce opadają

kamiliwiczno
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-07-05 21:23:05
WTF. masakra. dobre pytanie co to jest. ???!!

xxxfuckYouxxx
    Ocena: -13 (glosow:19)
2011-07-05 21:16:03
jakiś potwór z 30 miesiąca?:(


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800