Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Klub_Smolenski  14-09-05, 00:31 Zgłoś
+ 182 -
Dodano: 2014-09-05, 00:31:32   przez: Klub_Smolenski
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 182  Zgłoś nadużycie
39
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(140)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
flinto
    Ocena: 20 (glosow:50)
2014-09-14 18:18:37
Mój syn w I klasie Gimnazjum ma 2 l. religii a jedną fizyki (tygodniowo)... Szkoła jest publiczna. Dokąd to zmierza???

fwio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-22 15:08:40
przynajmniej odbiera to, co najlepsze - wartości, które są biegunowo odległe od lewactwa...

Allerim
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-17 16:34:58
Ja w klasie maturalnej miałam 2 lekcje religii tygodniowo a języka niemieckiego z którego dużo osób pisało egzamin maturalny, nie miałam w ogóle. Po interwencji u dyrekcji zgodzili się zrobić dodatkowe zajęcia z języka po godzinach lekcyjnych, czyli zazwyczaj była to godzina 15. Bardzo często nauczyciel nie przychodził po prostu na zajęcia (bo zawsze coś wypadło). A dużo uczniów nie miało możliwości zostać dłużej niż 8 godzin ze względu na dojazdy. Super.

Norak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-16 07:47:19
Niech wyśle dziecko do szkoły koranicznej, tam będzie miał samą religię :/

GanGstaRR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-16 07:46:46
Z tego co pamietam to chodzac na religie w zasadzie nic na niej nie robilismy.. moze troche w podstawowce pare kartek sie wypisalo, a tak to ksiadz gral na gitarze. W liceum gadalismy o pierdolach nie zwiazanych z religia, wiec to strata czasu, a jak przyszedl na zastepstwo 2 miesieczne klecha z powolania to takie farmazony opowiadal, z3 nikt tego sluchac nie chcial i co chwile kogos wyrzucal z zajec...

Nieznany010
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-15 23:26:38
To jeszcze nic :) Chodzę do 1 klasy liceum i mam 2 religie 1 biologie, 1 chemie, 1 fizyke, 1 geografie, 1 WoS, 1 Historie, 1 inforamtyke, 1 WoK, 1 EDB 2 matematyki rozszerzone, 2 języki angielskie. Jedyne lekce których trochę więcej mam to Polski (4) Matematyka podstawowa (4) i WF (3)

atrix1983
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-15 23:00:54
Debile i barany. A może tak ze trzy języki obce w zerówce! Wy durni idioci co w tym okresie wasze dzieci z tego zapamiętają? Chyba liczyć do dziesięciu, kolory i parę literek. Sam wiem po sobie angielski dodatkowy od czwartej klasy dwa razy w tygodniu do ósmej , kupa kasy dla rodziców a później w średniej to wszystko w pół roku i to z naddatkiem. Głupota i wyzysk. Jak dziecko (z pomocą rodziców oczywiście) będzie się chciało nauczyć to żadne takie dodatkowe zajęcia do niczego nie są potrzebne, a tym bardziej zaprzątanie naszym małym pociechom ich młodych chłonnych umysłów. A co do religii...

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-17 05:29:22
tu nie chodzi o języki obce, nie rżnij głupa, moja córa ma po 1 godz tyg biologii, fizyki, chemii i geografii, za to 2 godz religii na której szwenda się po szkole bo nie ma etyki, a na religie nie chodzi 17 osób z jej klasy!

bruner
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-09-15 20:36:05
Religia w szkołach i przedszkolach - ponieważ państwo potrzebuje baranów . Religia jest dla ludzi bez rozumu

topornik43
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-09-15 20:11:07
Nie rozumiem w czym problem każdy chrześcijanin ma obowiązek się katechetyzować i jest to obojętne czy w szkole czy na parafii. Kościół tylko to ułatwia i zamiast zapierdalać na salki nocami to mają w szkole

deo_optimo_maximo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-16 16:39:58
Jak widzisz ze wszystkiego można zrobić problem. Czy ktoś zmusza do uczęszczania te dzieci na lekcję religii? Od zawsze jest to przedmiot nieobowiązkowy. Nie dość, że 5-cio latkowie chodzą już do zerówki, to jeszcze może oprócz angielskiego dorzućmy ze 3 języki.

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-17 05:34:41
celowo rżniecie idiotów czy już macie tak wyprane móżdżki? dobrze wiecie że nie chodzi o obowiązek religii a jej ilość w ciągu tyg, czyjeś mity i wierzenia mają więcej godz na planie lekcji w szkole świeckiej! od biologii geografii i fizyki? chodzi o wyhodowanie kolejnego pokolenia pachołków watykańskich?

darejos1981
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-15 18:03:48
W szkole mojego syna zrezygnowano z drugiej godziny religii, więc to chyba zależy od dyrekcji i rodziców.

honza69
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-09-15 16:03:44
Jeżeli nie zapisze dziecka na religię to liczba godzin tygodniowo tego przedmiotu spadnie z 2 do 0. Religia nie jest obowiązkowa, więc po co się żołądkuje?

Radek2069
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-15 15:29:03
Religia bzdura wymyslona przez ignorantów naukowych,

ssperez
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-15 15:16:32
niech zrobią lekcje religii po angielsku i "nasza czytelniczka" powinna być zadowolona.

gangnam10
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-09-15 15:09:54
Nie przesadzajmy, nikt nie zmusza nikogo do uczęszczania na lekcje religii. Jak nie psuje można zrezygnować i po problemie.

aaaggaa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-15 14:49:56
No tak angielski na zmywaku w Anglii bardzo się przyda z fizyką będzie gorzej. Teraz cześć młodzieży podstawowych rzeczy nie umie zrobić i jak przychodzi czasem praktykant 19 letni to nawet zamiatać nie umie i trzeba mu pokazać jak miotłę się trzyma.Szkoła powinna uczyć życia by po jej skończeniu umieć żyć a nie istnieć w wirtualnym świecie celebrytów, gier i marzeń

vego1985
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-09-15 11:17:49
omg naprawde teraz w naszym kraju to bedzie najważniejsze ,ilosc lekcji religi w szkołach naprawde to jest aż takie ważne .Jeśli ci sie nie podoba zawsze możesz wypisać dziecko z lekcji religi i tyle . A co do flinto 1 lekcje fizyki 2 religi w tygodniu ? to ile on ma wogle godzin lekcyjnych w tygodniu . A no i pewnie sie martwisz że twój syn nie zostanie fizykiem a księdzem bieda mowie wam bieda

milorda
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-09-15 13:53:33
czy ty wiesz jaki jest koszt lekcji religii w szkołach? Horrendalny, przy braku środków na inne przedmioty. Stara jestem, więc pamiętam jak religia wchodziła do szkół: za darmo, bo to posługa.

konkep
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-09-15 10:45:30
Zagłosujcie na PiS to będzie 5 godzin religii (po jednej każdego dnia) a matematyki, fizyki, itp wcale. Głupimi fanatykami religijnymi łatwiej się rządzi.

milorda
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-09-15 09:54:07
to i tak ma super, bo u nas z PUBLICZNYCH pieniędzy starczyło tylko na 2 godziny religii. Języka nie ma, gimnastyki korekcyjnej nie ma- ale bajdurzenie i szamaństwo jest. Jakoś zawsze na wszystko brakuje( nawet ręczniki papierowe i mydło trzeba dostarczyć w tzw wyprawce)- oprócz prania mózgów. W końcu to inwestycja na przyszłość.

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-17 05:39:38
no i co się dziwisz jak debil vego1985 pisze wyżej "najwyżej fizykiem nie zostanie a księdzem" na cholerę szkoła? od razu wyślijmy dzieci do klasztorów na nauki jak być dobrym pachołkiem, co tam matma czy fizyka

anik84
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-09-15 08:24:08
religia nie jest obowiązkowa, w zerówce są to zajęcia dodatkowe. angielskiego w ogóle nie ma w programie klasy zero więc szkoła "poszła na rękę" rodzicom organizując dzieciom lekcje angielskiego

Suzzi86
    Ocena: -6 (glosow:18)
2014-09-15 07:20:56
no błagam... rzygam juz tym wszystkim, tą nagonka na religię i w ogóle... kiedy ja chodziłam do zerówki to nikt sie nie czepiał tego że mamy dwie godziny religii w tygodniu a angielski jest tylko dla chętnych... Qrwa, im dłuzej zyje, tym bardziej mnie świat zadziwia... do czego jeszcze dojdzie?

DkNG
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-09-15 14:20:46
dojdzie do tego ze takie stare zacofane religijne pierniki jak ty w końcu wymrą i będzie normalnie

Suzzi86
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-09-15 17:28:24
nie licz na to, na moje miejsce przyjdą następni... patrząc na aktualna sytuacje, będą to muzułmanie

berenice1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-15 00:23:00
komentarz usunięty przez moderatora

Loading121
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-09-14 23:26:12
Oczywiście wypisanie się z religii, oznaczać będzie apostazję. Dla mnie są to brednie, zwłaszcza jeśli te 2 lekcje tygodniowo, można by było zastąpić powtórkami do matury. Teraz za paciorek dostajesz 5 i wlicza Ci się to do średniej. Ludzie, którzy podpadną księdzu, zostaną oblani i będą musieli iść w sierpniu na poprawkę za nieczystość i nie dostosowanie się do fundamentalnych zasad wiary (przykład z życia wzięty).

StaRsky_x3
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-09-14 23:08:16
Jestem w klasie maturalnej w technikum, mam dwie matematyki i dwie religię tygodniowo. Absurd.

berenice1989
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-09-15 00:26:41
Ja miałam religie dwa razy w miechu, a matme 4razy w tyg i to czasem 3h lekcyjne pod rząd. Na religie chodziły matoly co chciały mieć większą średnią nią nie chodzilam bo mi to do szczęścia nie potrzebne bo moim zdaniem jeżeli chce się być bliżej boga to nie trzeba chodzić na takie lekcje gdzie sie po prostu pierze mózgi bo trafi się jakiś Katol psychol... To nie te same czasy kiedy na religie chodziło się z chęcią.

Python013
    Ocena: 6 (glosow:22)
2014-09-14 23:01:04
Może ktoś wreszcie zrobi porządek i wypier***oli z programu oświaty przymusowe utrzymywanie księży i katechetów. Ja za łepka na lekce religii musiałem chodzić na teren probostwa bo tam mieściły się salki katechetyczne. Won mi ze szkół z tą czarną zarazą. Jak upierd***limy im finansowanie to zostaną tylko Ci z prawdziwego powołania a nie banda kombinerów, nierobów, pedofilii o pasibrzuchów. Miałem kiedyś znajomego, który po pijaku przyznał, że idzie na księdza dla kasy i dostatniego życia.

Suzzi86
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-09-15 07:23:19
wiesz, muszę ci przyznać rację... zajęcia z religii w salkach parafialnych to była dobra rzecz.

info-mix
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-15 11:45:26
Zgadzam się w 100%

justyna2994
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-09-14 22:48:24
Nie rozumiem w czym problem? Wypisaliśmy dziecko z religii dwa lata temu i mamy święty spokój i beke z rodziców na wywiadówkach dlaczego ich dziecko dostało z religii 4 a nie 5.

tomek-kt
    Ocena: 7 (glosow:17)
2014-09-14 22:42:49
Nie rozumiecie? Nasze dzieci nie mają znać języków czy też znać się na fizyce i innych przedmiotach. Mają być wiernymi katolikami chodzącymi do kościoła, dając na tacę i jednocześnie być idiotami od czarnej roboty płacąc podatki. Ta durna władza wychowuje sobie pachołków. Po co im naród mądry? Aby wiedział co zrobić ze złodziejami u władzy? Nie! Naród ma być zbieraniną głupców, którzy nie kiwną palcem wtedy, gdy władza spokojnie będzie się pławiła w luksusach okradając ten naród. Co do kościoła to mają oddać swoje dzieci w ręce pedofilów w sutannach, którzy pod przykrywką wiary w boga będą to

anik84
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-09-15 08:27:58
i co ty bredzisz religia nie jet obowiązkowa i nikt cię nie zmusza żeby posyłać na nią dzieci..tylko naród taki że do kościoła się nie chodzi i twierdzi że to wszystko brednie ale dzieci na religię puszcza i do I komunii szykuje bo "co ludzie powiedzą"

XmagnumX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-14 22:37:23
komentarz usunięty przez użytkownika

XmagnumX
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-14 22:31:59
no ale o co ten ból dupy? przecież ministrem edukacji jest pani z PO i to ona zatwierdziła taki program! a to przecież postępowa partia! ...Pamiętajmy, iż religia w szkołach została wprowadzona po '89 na prośby społeczeństwa! Więc społeczeństwo może ją ze szkół wyprowadzić! Społeczeństwo dokonuje takich zmian rękami wybranych przez siebie reprezentantów do sejmu i senatu! Z tego co pamiętam to przez całe rządy PO tekę tego ministerstwa trzymał ich człowiek! Więc był czas, by ta postępowa, proeuropejska i liberalna partia zrobiła porządek z religią w szkole! (która to nie jest obowiązkowa, no c

XmagnumX
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-14 22:36:12
no chyba że chcemy posłać dziecko do komunii)! Najwyraźniej, miłościwie nam panujący boją się! Czego? Mianowicie mieszania w konkordacie i złego piaru który to taka decyzja by wywołała! Osobiście kilka lat uczęszczałem na religię do "salki katechetycznej", dopiero potem była w szkole! I lepiej wspominam to pierwsze rozwiązanie! A do wszystkich piszących o swoich dzieciach, oburzonych religią w szkole: nikt Wam nie broni wypisać dziecko z tychże zajęć!

palkora79
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-14 22:01:28
Pewnie posłała dzieciaka do katolickiego przedszkola, a potem ma focha że religia dwa razy w tygodniu.

grog
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-09-14 21:47:06
pewnie dlatego ze nauczyciela angielskiego trzeba ze swieca szukac, a sukienkowych mozna kosic

NiggerKiller
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-09-14 21:16:46
Ale debilizm. Ja angielski dopiero miałem w 4 klasie szkoły podstawowej. Niech się gówniarze cieszą, że coraz wcześniej ich uczą tego języka.

C2ShadowMan
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-09-14 20:36:15
dać 10h angielskiego i 20h niemieckiego, żeby paroby mogli się dogadać, gdy szwab będzie krzyczał w grządce

ethnie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-15 17:15:23
nie lubię twoich poglądów ale to było śmieszne

Mifkan
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-14 20:24:17
widać cofamy się do czasów naszych rodziców gdzie lekcje z religii były ważniejsze od języków obcych. Pamiętam jeszcze moje zdziwienie gdy zobaczyłam u młodszej siostry (ma 11 lat) podręcznik do religii, który był grubości 1.5 cm.

kazsu
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-09-14 19:37:42
Nadchodzi drugi islam. W tym kraju już nic mnie nie zdziwi. Rydzyk miał rację, że będzie BOGIEM. A może już jest?

Alcatraz91
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-09-14 19:12:51
W szkole wogóle nie powinno być religii, jest to tylko po to, żeby dzieci dlużej w szkole siedziały. W normalnym kraju religia powinna być w kościele ( nie obowiązkowa i jak ktoś chce, żeby dziecko uczęszczało czy nie to jego sprawa.)

timeofhonor
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-14 20:10:26
Patrząc na twoją wypowiedź powinno być więcej polskiego :)

szatanoslaw
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-09-14 18:54:43
za dużo angielskiego, a za mało religii? Czy co? Jakim prawem w ogóle urzędnik ma decydować czego mają uczyć się dzieci.

Kris_Milan
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-09-14 18:18:53
Potem po angielsku ani słowa ale za to będzie wiedział jak się przeżegnać. What is your name? yyy W imię Ojca i Syna i Ducha Świętego...Amen. W szkołach powinna istnieć religia jako nauka o wyznaniach a religia jako nasza wiara powinna być już kwestią rodzinną.

flinto
    Ocena: 20 (glosow:50)
2014-09-14 18:18:37
Mój syn w I klasie Gimnazjum ma 2 l. religii a jedną fizyki (tygodniowo)... Szkoła jest publiczna. Dokąd to zmierza???

XmagnumX
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-09-14 22:38:26
jak się nie podoba to możesz go wypisać z lekcji religii

antylewak
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-14 23:27:18
komentarz usunięty przez moderatora

mikmas
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-15 09:08:55
Tu nie chodzi o wypisanie czy nie, a o sam fakt ułożenia w niby-świeckim-państwie planu lekcji. Pomijając, że bardzo często lekcje są w środku dnia, ale to już bardziej dygresja

mikmas
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-15 11:31:40
Szkoła publiczna to szkoła świecka. Niezwiązana z żadną religią. Wyp^rdalać z tym do kościoła. Tam jest do tego miejsce

bluecont
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-09-14 18:17:40
Jureczku manipulancie podaj linka do rzetelnego artykułu i nie pisz tu o se czy fakt (to twoje ulubione dla oszołomów) czy to absurd twojego pokroju który sam wrzuciłeś wiocha.pl/1105878,Rzygam-Wasza-obluda

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-09-14 18:02:34
Bo religia przyda się w życiu codziennym, łapy w majtkach dziecka, to przecież ręka boża.

Qantex
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-09-14 17:53:24
No i bardzo dobrze, bo dzieci co idą do komunie to nawet pacierza nie umią.

SzeResZ
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-09-14 18:08:06
Może polskiego się porządnie nauczą i nie będą później pisać "umią" w internecie...

BOBY102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-06 16:07:11
Czy wiecie, że prywatne placówki przedszkolne NIE są objęte nadzorem Ministerstwa edukacji!!! Może to prywatne przedszkole !

redzi301
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-05 16:48:12
Nie którą , a które , jest wiele gazet i najlepiej jest korzystać z wielu źródeł więc nie ma gorszych lepszych czy też godnych czytania .

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-09-05 17:19:52
No i w pełni się tu z tobą zgadzam.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 3 (glosow:29)
2014-09-05 15:11:56
Taaa bo autor nie chodził na religię, teraz jest doktorem wiedzy wszelakiej i dorabia w NASA. Oczywiście w przerwach między wrzucaniem gównianych absurdów, bo to jego główne zajęcie.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-05 17:18:43
Wszyscy tu grzecznie i kulturalnie pod absurdem dyskutują. Po co więc tu przyłazisz?

BoaKrztusiciel
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-09-05 18:02:35
A co to jakaś impreza zamknięta? Trudno przeoczyć takie gówno, bo na 10 stron poczekalni, połowa jest Twoja. A skoro tak Cię boli system oświaty, to zapewne jesteś super wykształcony i nie masz się czego wstydzić.

skomorucha
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-09-05 18:26:59
Nie wiem jak jurek jest wykształcony, ale ma tu widać dużo więcej do powiedzenia niż ty BoaKrztusicielu. Może ty byś wrzuciła jakiś dobry materiał i dała jurkowi przykład.

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-09-05 18:41:51
Dużo do powiedzenia to ma każdy, ale mało kto mówi rzeczowo i konkretnie. A już na pewno nie Jurek :)

Klub_Smolenski
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-09-05 18:42:13
Dzięki skomo :)

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-09-05 19:12:35
Bo ja tu nie mówię, tylko tu piszę :)

BoaKrztusiciel
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-09-05 19:30:39
Skomoruchadełko, czemu tak go bronisz? Liczysz na jakieś bunga bunga? To, że Jurek więcej pisze, nie znaczy, że jest mądrzejszy tylko, że nie pracuje i może sobie pozwolić na ciągłe przesiadywanie.

skomorucha
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-09-05 19:54:33
Nie wiem czy jurek nie pracuje, ale wiem że ma w sobie dużo więcej kultury niż ty. Wstawia kontrowersyjny absurd i podejmuje dyskusję. Ty wchodzisz i tylko atakujesz.

ferdal
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-09-05 19:58:40
Aluzje do seksualności, ależ ty boa jesteś załosna, poziom tyłka to wszystko do czegom potrafisz doskoczyć

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-05 20:02:19
Z takim charakterkiem to pozostanie tylko na starość oglądanie Rydzyka i dyskusje ze zgrają kotów.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-09-05 20:09:40
Ferdek, idź stąd, bo masz ryj jak tatarskie siodło. A Ty ruchadełko piszesz jak zabujana laseczka. Popracuj nad stylem, bo ten 22letni facet jest mało męski;)

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-09-05 20:14:36
I tak miło się gadało aż tu szambo wyyebało, i zalało portal równo... Co komentarz większe gówno.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-09-05 20:19:43
Przecież to lubisz. Więcej komentów-więcej wyświetleń-większa kasa i jakoś rachunki opłacisz;)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-05 20:23:05
Czyli jednak pracuje? Lubię ale nie w tak chamski sposób.

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-09-05 20:25:31
Boa nie zamierzam opisywać twojej fizjonomii nie zniże się do twojego szambiarskiego poziomu.

LuskaI23
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-05 21:46:39
Ale Boa jest filigranową blondynką więc to Twój typ Ferdi. :)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-05 21:52:44
Ferdek jest typu filigranowej blondynki? To mnie lucyna zaskoczyłaś... Do tej pory myślałem że on jest facetem :)

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-09-05 21:55:43
Po wakacjach w Angoli Cwedek lubi teraz dużych, spoconych murzynów.

marcino75pl
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-09-05 22:02:01
qurva tylko żeby z tych wakacji "eboli" do kraju nie przywiózł.

antonio44
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-09-05 22:14:22
No i pojawiły się dwa karły intelektualnie upośledzone, Mundzio i jego "dziewczyna" marcino. Tak patrząc w wasze komentarze, to aż przelewa się od tekstów o pedalstwie - u jako jedynych - to ten wasz związek musi być ognisty, co? :) Mundzio, żona wie że puszczasz się z facetem? W sumie nie byłaby zazdrosna tylko zniesmaczona widząc jakiego brzydkiego hooja - czyli marcino - sobie wybrałeś. To który z was jest na górze zachowajcie dla siebie dziewczyny. :)

marcino75pl
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-05 22:20:33
przestań ćpać kooorwo.

antonio44
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-05 22:26:24
marcino, ściśnij zwieracz bo popuszczasz i zostawiasz za sobą śmierdzący trop. Nie dość, że z gęby fetor się wylewa to i zadek dałeś sobie przeorać. Szkoda mi Cię. Sprezentuję Ci igłę i nici, może da się to jeszcze pozszywać? Poproś mundka o pomoc. Przeorał, niech teraz szyje. :)

marcino75pl
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-05 22:32:55
i tu się mylisz mariusz,nie uprawiam seksu z facetami tak jak ty,także o moją dupę nie musisz się martwic,wiem że kręcą cię męskie zadki i kootasy,cóż twoja pedalska orientacja seksualna nie jest nowością w kręgu cpunów i narkusów takich jak ty.

elfcalypso
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-05 22:53:06
komentarz usunięty przez użytkownika

antonio44
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-05 22:54:41
No i zobacz. Ty znowu o jednym. Gdzie nie spojrzysz tam pedał, co napiszesz tam pedał, co byś nie zrobił tam pedał. Lęki masz jakieś czy co? Może to prawdziwa natura w Tobie się budzi i dlatego tak zawzięcie z nią walczysz? :) Nie martw się, w dzisiejszej Europie tacy jak Ty uznawani są za normalność to nie musisz się ukrywać. :) W razie czego jednak skorzystaj z dobrej rady i idź z tym do lekarza, bo to na pewno da się leczyć.

elfcalypso
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-05 23:00:32
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-09-05 23:52:46
Dlaczego pod absurdem o religii tyle na temat pedalstwa piszecie? Jakoś wam się te tematy kojarzą? :)

PIS_da
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-06 07:49:54
Zdaje się kolego,że niejaki Antonio ujawnił swoje pedalskie skłonności.

antonio44
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-14 21:19:46
Marcino, jak tam? Ile jeszcze kont założysz by swoje homoseksualne skłonności okazywać przewoźniku złomu? W kółko tylko o jednym i jesteś jedynym facetem obojętnym na kobiety tutaj. Nie lubisz ich czy jak? No tak, jak Ty tylko o jednym i widać śnią CI się jakieś murzyńskie zadki to nie dziwota.

redzi301
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-05 13:27:27
Kłamstwo żadne , tylko pismaki z tej gazetki www już dali się poznać jako anty-Polskie gnidy .

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-05 14:25:27
No a którą gazetkę uważasz za godną czytania?

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-05 17:11:48
Świat wiedzy :P

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-05 17:16:13
Jest na liście pism zakazanych przez kościół :)

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-05 20:01:33
Mnie nikt niczego nie zakazywał osobiście, więc czytam.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-05 20:03:42
Gosiu ale TVNu mam nadzieje że nie oglądasz? :)

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-05 20:31:55
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-05 20:32:58
Czasem oglądam ;) Zwłaszcza tvn24, podoba mi się ich niebieskie studio, profesjonalizm przedstawiania informacji (nie chodzi mi o treść tylko formę) i pani przekazująca prognozę pogody :D

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-05 20:38:26
No to w niedziele zamiast do kościoła idź na grzyby bo jak proboszczowi to doniosą to na teren kościoła cie nie wpuści:) Przecież oglądanie TVN to grzech potężniejszy nawet od onanizmu :)

redzi301
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-09-05 13:08:09
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-05 13:12:18
A czy widzisz w tym artykule jakieś kłamstwo?

redzi301
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-05 13:46:40
Raczej niechęć do tego co wiąże się nieodłącznie z naszym Krajem , a przykład pana Lisa miał pokazać że fakty niekiedy nie maja większego znaczenia , po za tym p. Lis jest zawsze nastawiony kontra naszym polskim tradycjom .

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-09-05 13:58:46
Klamstwo jest takie ze gdy pani nie zapisze dziecka na religie to bedzie miala zero godzin religi tygodniowo i jedna lekcje angielskiego . Tyle w temacie , drodzy ludzie uczcie sie korzystać ze swoich praw.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-05 14:29:36
Redzi no ja Lisa też nie lubie, a co rozumiesz przez "jest nastawiony kontra naszym polskim tradycjom: ?

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-05 14:31:58
gajcy ale w naszym kraju nie zapisuje się dziecka na religie. Ono jest tam przydzielone z automatu, trzeba złożyć oświadczenie że sobie nie życzysz. Czyli je z religii wypisać. Nie uważasz tego za absurd?

Dave2024
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-09 00:14:18
jurek nie masz racji. Na religię dzieciaka musisz zapisać. Jeśli tego nie zrobisz dziecko nie chodzi na religię. W wielu szkołach ten przepis jest omijany poprzez "milczącą zgodę", ale jeśli jakiś rodzic przypomniał by dyrektorowi o przepisach i MEN, to wtedy oświadczenia składaliby katolicy, a nie odwrotnie ;).

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-09 00:25:59
Wiem Dave i ja takiego oświadczenia nie złożyłem. Zaparłem się i chvj.

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-09-05 08:27:36
Moje dziecko w zerówce nie miało angielskiego w ogóle. Pani Maria może się cieszyć, że już w zerówce jej dziecko uczy się jęz. obcego. Młody pójdzie do pierwszej klasy to będzie miał DWIE godziny angielskiego. Mój od pierwszej klasy ma właśnie dwie godziny w tygodniu. Tyle na początek dzieciakom wystarczy. Pani Maria tak się tym wzburzyła, że aż musiała do gazety polecieć ;D

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-05 11:11:50
A w przedszkolu ten angielski najlepiej dziecku wchodzi.

Dave2024
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-05 12:45:15
Zbyt wczesna nauka języków obcych sprzyja powstawaniu różnych zaburzeń u dzieciaków w tym dysleksji.

jurek1102
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-09-05 12:57:17
Poważnie Dave? O tym to nie słyszałem.

kary1977
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-05 13:09:26
@ dave gdzieś to usłyszał? Na lekcji religii?

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-05 14:07:52
Ja też nie wiedziałam tego co napisał Dave. Widzisz Jurek, że niekoniecznie tak jest jak napisałeś. A ja twierdzę, że rok różnicy nie ma absolutnie żadnego znaczenia w nauce języka obcego. Mój młody w pierwszej i drugiej klasie miał same piątki i szóstki z angielskiego, uczyli się od podstaw.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-05 14:14:54
Gosiu a gdyby w 6 klasie uczył się od podstaw i miał same 5 i 6 ? Mój młody w przedszkolu nauczył się tyle słówek po ang że głowa boli. I dzieci w pierwszej klasie mojego syna od podstaw się już nie uczyły. Obawiam się że w szkole mojego syna miał by z angielskim zaległości i 5, 6 by nie było.

BOBY102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-05 14:55:16
ja młodego na angielski nie zapisałem, bo nie chce by wyjechał na emigrację i nas porzucił kiedy będziemy potrzebowali jego utrzymania na emeryturze /na razie mam dostać 600 zł/ ale jeszcze 31 lat pracy przede mną to może coś dorzucą ...

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-05 16:33:16
Jurek, bo to kwestia umiejętności nauczyciela. Klasa mojego syna jest podzielona na dwie części. Jedna grupa dzieciaków ma z panem, druga (w tym mój) z panią. Różnica w nauczaniu jest spora. Mamy są niezadowolone z nauczania pana, w pierwszej klasie nawet w zeszycie nic nie pisali, a w grupie pani pisali, rysowali i słuchali wymowy. To również umiejętność i skuteczność nauczania nauczyciela sprawia jak szybko dzieciak chłonie.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-05 17:07:14
W szkole dziecko jest już obłożone nauką i nie traktuje angielskiego jak zabawy. W przedszkolu jest to na dużo luźniejszych zasadach i przez to jest bardzo skuteczne.

Dave2024
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-09 00:08:42
@kary1977, usłyszałem o tym na wykładzie z koncepcji i praktyk wychowania. Zbyt wczesna nauka czytania i pisania również może prowadzić do zaburzeń (przyjrzyjcie się ludziom, jeśli ruszają ustami podczas czytania "po cichu", to zbyt wcześnie zaczęto ich tego uczyć). Zbyt wczesna nauka liczenia może prowadzić do dyskalkulii czy dysleksji.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-14 20:32:06
bzdura z tymi zaburzeniami, moj siostrzeniec zaczal sie uczyc angielskiego w wieku 5 lat, opanowal go w pol roku, z polskim ma niewiele kontaktu ale pisze tak poprawnie w obu jezykach ze niejeden maturzysta by sie mogl od niego uczyc. mnie nauczono czytac i pisac rowniez w tym samym wieku, zadnych dysfanaberii nigdy nie mialam. Angielskiego w podstawowce w ogole nie mialam bo byly inne jezyki a mimo to jest to dzis moj najlepiej opanowany jezyk, w polskim sie czasem myle, w angielskim wlasciwie nigdy. Wiek wiekiem, ale jak checi nie ma to w zadnym wieku sie czlowiek nie nauczy.

gajcy
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-09-05 08:24:42
Nauka religii i etyki jest organizowana w szkołach na życzenie rodziców, bądź pełnoletnich uczniów, według zasad określonych w przywołanym wyżej rozporządzeniu. Od 1 września 2014 r. będzie obowiązywać zasada wyrażania życzenia w formie oświadczenia pisemnego. Religia i etyka nie są dla ucznia przedmiotami obowiązkowymi, udział w nich jest dobrowolny. O udziale ucznia w zajęciach z tych przedmiotów decydują rodzice lub pełnoletni uczniowie poprzez złożenie - na zasadzie dobrowolności - wspomnianego oświadczenia. Po złożeniu oświadczenia udział w wybranych zajęciach staje się dla ucznia ob

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-05 08:27:04
To z jakiejs tam ustawy i przepisów

kary1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-05 13:21:01
Ja nic takiego nie składałem.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-05 13:25:50
kary jeśli nie chcesz by dziecko uczestniczyło to masz złożyć oświadczenie że nie chcesz. Ja też nie złożyłem. Uważam że składać powinni ci co chcą a nie ci co nie chcą.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-05 14:11:45
Tak samo było z OFE. Byliśmy cały czas członkami OFE, po reformie łaskawie musieliśmy udać się do ZUS poinformować, że nadal chcemy być członkami OFE ;)

kary1977
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-05 14:19:31
Prawo jest ułomne i tyle.

admin1944
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-09-05 06:42:23
CZY TE PROGRAMY UKLADAJA DEBILE I ZATWIERDZAJA KRETYNI ???.PRZECIEZ TO SREDNIOWIECZNA TEPOTA UMYSLOWA A NIE PLACOWKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZA !!.

redzi301
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-09-05 13:00:30
Wyszczekaj to wyznawcom islamu albo żydom że to tępota umysłowa , nauczać dzieci religii , mundralo . Ciesz się że żyjesz w Polsce gdzie swobodnie możesz głosić takie bzdury gdzie indziej by cię za te herezje powiesili za jaja w , najlepszym wypadku .

bezpieczna123
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-09-05 05:31:44
w innych krajach tez sa lekcje z religii w szkolach ale nie uczy sie tylko religii katolickiej. Uczniowie ucza sie podstaw wszystkich najwiekszych religii co laczy sie z geografia i historia - nieco lepiej poszerza to horyzonty mlodych ludzi niz tylko w kolko powtarzanie katechizmu co roku od nowa.

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-05 05:47:32
no bo mają religioznawstwo - nie katechezę

gajcy
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-09-05 08:25:49
W polsce tez tak jest , poczytajcie sobie ustawy przepisy i inne tego rodzaju wymysły urzędnicze.

Meloman1
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-09-05 09:31:04
Ech... w tych innych krajach to mają naprawdę raj... A mogłabyś operować konkretami? Bo wikipedia mówi na ten temat coś innego niż ty, więc jest okazja poprawić wikipedię (en.wikipedia.org/wiki/Religious_education).

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-05 13:15:23
Melomanie wiki często się myli. Sam tam już zgłaszałem poprawki bo były bzdury na temat wieku przyzwolenia w Watykanie. Oczywiście zostały uznane tylko po części i minęło z pół roku zanim

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-05 13:16:49
Dojrzeli by wnieść moje uwagi w 100%.

megator
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-09-05 05:23:45
religia powinna zniknac wogle ze szkol ... jak ktos chce to niech sobie na nia uczeszcza poza nia ... potem dziwota ze konczy sie szkole i polowa nie potrafi dogadac sie w innym jezyku jak polski a i z tym nieraz sa problemy ...

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-09-05 01:19:41
Co za idiotyczny komentarz. Przecież napisane jest w tym tekście wyraźnie: "Taki program i taki sposób wydawania środków publicznych większości Polaków wcale jednak nie przeszkadza". No to o co chodzi? A pani Maria z tego tekstu, taka niby europejska i nowoczesna, chce narzucać swoją opinię większości? Jest w Polsce partia, która ma poglądy podobne do pani Marii i podobnych do niej oszołomów, ale zdaje się, że zaraz zniknie ze sceny politycznej z braku poparcia.

pawelusa
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-09-05 00:52:20
jak tylko zobaczylem naglowek od razu wiedzialem ktory idiota to wstawil i sie nie pomylilem

kary1977
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-09-05 00:51:26
Kraj Podwatykański...

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-05 19:30:41
Kolonia Watykańska.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rusek
  •  Nie ma palenia na stacji
  •  Dwa zdania a jaki przekaz.
  •  Zawsze na drodze znajdzie się taka menda


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400