Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
macicznik  14-09-05, 14:34 Zgłoś
+ 168 -
Dodano: 2014-09-05, 14:34:32   przez: macicznik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 168  Zgłoś nadużycie
110
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  Opis poniżej ...
  •  Pomysł na biznes
Ukryj komentarze(31)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Suzzi86
    Ocena: 27 (glosow:37)
2014-09-05 19:45:06
musiał być tak samo pijany, że sie nie brzydził... no chyba , że desperat to ok

Kresto92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-11 21:57:03
Zanim się upiła na maxa, mogła być walona w klubowym wc przez 4 kolesi, może mieć też jakiegoś wenera. Smacznego.

arena177
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-10 09:21:07
wąchacz psiut

palkina
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-09 13:25:15
To mi wygląda jednak na kobietę,w końcu ma spódnicę. Poza tym uznajmy ten filmik jako "ku przestrodze":nie chlaj byle gdzie z byle kim,bo później to nawet niepokalane poczęcia sie mogą zdarzyć ;)

Suzzi86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-10 07:29:46
ja tam nie widze by to na ławce miało spódnice, raczej ma spodenki, bo "mineciarz" nie musiałby sie tak fatygować i kombinować gdyby to była spódnica :)

bombiola
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-09 11:57:24
Niestety ale to chba pijany facet leży :)

DRAlkocholek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-12 21:00:51
komentarz usunięty przez użytkownika

DRAlkocholek
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-09 11:10:48
Hahaha beka kur.. A Cyganow sie czepiacie jak ukradna bo akurat im sie okazja trafi, a molestowanie seksualne nieprzytomnej osoby was smieszy. Do PSYCHIATRY

cozabzdet
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-08 23:21:50
No co? Leżała, to co się miało zmarnować? Jedni chlapią ozorami, a on minety.

Viasseq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-08 23:18:27
HAHAHAHA JAKI TYP

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-08 21:06:59
No to wreszcie posmakowal ,tylko pytanie czy sie podmyła przed ;) ble ! A tak poważniej to powinni go ku**wa odstrzelić za molestowanie pijanej Kobiety.

Python013
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-08 20:14:17
Może pomyślał, że to prawie jak promocja w Au*an :-p Desperat jakiś albo coś z nim nie halo, taką pijaną niemytą tfuuu. A tak swoją drogą to osoba widząca takie coś zamiast dalej kręcić powinna go spłoszyć bądź zadzwonić po Policję. Jeśli chłopak jest chory to kto wie jak daleko posunie się następnym razem.

Sensualna
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-08 18:31:09
to są dwaj faceci...wiec co najwyżej mu loda zrobil

sebkop
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-09-08 17:38:15
Ja mam ten idealny plan, ty masz ten idealny stan... ;)

kermitttt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-08 16:07:30
Raczej loda robił.

Inspectah
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-09-08 15:39:21
mineta? Gdzie wy widzicie minetę? Ktoś tu chyba nigdy kobiety nie miał..

BEERserker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-08 18:55:07
Za wysoko :D albo chciał powąchać albo po łoniakach ją smyrał.... Fuuu

jackass21
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-09-08 15:29:10
nie ma co się śmiać pewnie też bym tak zrobił żeby tylko zabić smak tyskiego ;)

wnorekkk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-08 14:51:20
Minetozaur :]

Nani94
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-09-08 13:42:15
Możecie mnie minusować ile chcecie , ale takie dziewczyny narąbane w sztok są strasznie odpychające..

h3h3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-08 22:24:53
Ja bym powiedział, że wzbudzają litość, a nie pożądanie -)

RealityVSDelusion
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-08 13:06:23
Wiecie co.. tam na lawce to chyba lezy facet nie niewiasta.. patrzcie na tego bica. Poza tym takie wypuklenie na spodniach ... :o

siarra7327
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-09-08 12:02:25
A mnie to podnieciło...

siarra7327
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-08 12:00:37
A mnie to podnieciło...

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-08 11:22:42
Wiocha dla podglądaczy..dlaczego nikt nie zadzwonił po policję? Debile..

kirer2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-08 10:29:12
je...ny desperat....:))))))

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-08 09:53:41
no to sprawił sobie przyjemność liząc zaszczaną pipę.

drwal333
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-07 14:04:16
lubi ryby i tyle hehe

slyfly
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-06 12:41:14
to był wampir żądny krwi ;)

Suzzi86
    Ocena: 27 (glosow:37)
2014-09-05 19:45:06
musiał być tak samo pijany, że sie nie brzydził... no chyba , że desperat to ok

cruenzo
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-09-05 17:47:37
nic tak zębów nie wybiela jak mineta co niedziela

ZmienilemNicka
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-09-05 16:28:55
Kłusownik sexualny


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.4000