Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
też poprawiają bezpieczeństwo
thePr3z3s  14-09-06, 12:35 Zgłoś
+ 255 -
Dodano: 2014-09-06, 12:35:58   przez: thePr3z3s
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 255  Zgłoś nadużycie
125
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(116)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
leszkowaty
    Ocena: 31 (glosow:47)
2014-09-08 17:42:22
w motocyklach ta ustawa tez obowiązuje?

musziz698
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-09 17:46:48
tak tylko ten problem ma bardzo latwe rozwiazanie nazywa sie rejestrator drogowy przyczepiony po lewej stronie przedniej szyby z wyswietlaczem skierowanym w strone kietowcy dziala jak lusterko boczne tylko do przodu ;]

BafiQ
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-12 13:36:48
Nie podoba mi sie to, bo jest dużo cwaniaczków za kółkiem a ja nie chce z nikim iść na czołówkę ;c

Gutek1983
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-11 10:31:06
GaMeFaN1 ty wes przestan siedzieć przed tym kompem pierdzieć w stołek i żreć GILE bo masz problem ze rozumowaniem, a tak na marginesie jak bedziesz miał tyle zmarszczek na mózgu co ja na torbie to bedziesz godzien żeby zemną konwersować

micmil
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-11 10:04:39
co za głupota jakis idiota to wymyslił czyli ze zeby poprawic bezpieczenstwo nie powinno sie w ogole wpuszczac takich samochodow do całej europy??

deadzio
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-11 02:23:27
głupoty gadasz ;] też i się wypowiadasz.......tak samo w Uk widzę auta z włoch, holandii, francji, niemiec itp itd.

Gapioza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-10 13:44:08
komentarz usunięty przez moderatora

tybalt
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-09-10 10:01:59
Banda idiotków z was wszystkich , gówno wiecie a sie tutaj wypowiadacie , kiero z prawej strony w pl ... W Anglii jest ruch lewo stronny i polacy śmigają autami , jako jedyny naród który tam przyjeżdza . I nikt nie ma problemu , a w Polsce ? Cebulaki lat 14 bedą podważać ustawe o przepisach dotyczacych pojazdów . ..

szlachcikkrk
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-10 09:29:55
Ale Wy jestescie debile. To ze jest zalegalizowane to nie znaczy ze można takowymi autkami wyprzedzać. To dalej jest zakazane. A w legalizacji chodzi o to ze nie trzeba robic przekładki. A wczesniej człowiek musiał to uczynić do roku od zakupu pojazdu

rychurabarbar
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-09-09 21:49:18
Nie ma to jak wypowiedzieć na temat o którym się nie ma pojęcia. Połowa a tych hejterów anglików nie ma prawka a reszta to debile co wyprzedzają wszystko i wszędzie. Wyprzedza taki jeden z drugim ciężarówkę jadącą 90km/h na drodze z ograniczeniem do 60km/h bo zostawił cebule na gazie i mu się przypali

rychurabarbar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-09 21:39:46
komentarz usunięty przez użytkownika

mirga
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-09-09 20:36:58
Bo w PL koniecznie kierowca musi wyprzedzać tych którzy jadą przed nim. Inaczej nie da się jechać

Pawlik987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-09 20:36:11
To ma sens w przypadku aut , które mają tylko i wyłącznie kierownicę po prawej stronie ( np coś z Japonii czy jakiś angielski klasyk )

kler_b
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-09 16:32:29
Jakby bylo w polsce wiecej dróg dwupasmowych to nie bylo by problemu a tak...

payperday
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-09 14:46:47
komentarz usunięty przez moderatora

bzinks
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-09-09 14:09:05
mój brat mieszka na stałe w UK a tu ma cabrio całkiem fajne sprowadzone z Londynu, jeździ nim 3 tygodnie w roku i myślę że przy takim użytkowaniu i odrobinie wyobraźni da się bezpiecznie jeździć

gixer
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-09-09 11:55:26
Jak się siedzi komuś na d.pie to nie ma się co dziwić, że wyprzedzanie jest problemem, wystarczy zachować większy odstęp żeby mieć większe pole widzenia i manewr przestaje być jakimś mega zagadnieniem

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-09-09 20:21:15
jeździłem pół roku anglikiem po Polsce a wcześniej pół roku polakiem po UK i wiesz jaka różnica???...w Polsce musisz mieć pilota bo gó** widzisz i narażasz nie tylko siebie ale i innych. We Francji czy Belgii nie miałem problemów, nawet po Paryżu śmigałem anglikiem i da się jeździć tylko nasze durne drogi nie są przystosowane. Podczas wyprzedzania przytulasz się do rowu a później napierd*** ile dała fabryka i modlisz się żeby ci nikt nie wyjechał!!! To ma być bezpieczna jazda???

kwisniew
    Ocena: 9 (glosow:23)
2014-09-09 11:21:44
Pisać, że dla dobrego, ostrożnego kierowcy nie ma znaczenia, po której stronie jest kierownica, może tylko DEBIL. Fakty są takie: jak musisz wyjechać zza tira, żeby go wyprzedzić, w normalnym samochodzie wychylasz się najpierw kilkanaście lub kilkadziesiąt cm, żeby zobaczyć co dzieje się na przeciwnym pasie. W samochodzie z kierownicą po prawej stronie musisz się wychylić połową samochodu. Wtedy naprawdę można powiedzieć, że fotel pasażera to fotel samobójcy. Współczuję żonom i dzieciom tych wszystkich "mistrzów kierownicy", szczególnie np. na "starej gdańskiej".

Liberte
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-09 15:43:52
Jak się kiedyś kanałem przeprawisz na wyspy to zrozumiesz jakiej pokory i ostrożności wymaga poruszanie się autem w kraju o odmiennej orientacji ruchu. Cóż ponoć dla równości Europy nie wolno dyskryminować ani wyspiarzy ani ich pojazdów... jednak są równi i Brytole bo chyba łatwiej by było stopniowo nawrócić herbaciarzy na europejski standard niż standaryzować Europę do GB

aneta.buziaczek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-09 19:03:09
liberte - mam prosbe skoro twój nick znaczy "wolność" to usun tego skur*wialego zbrodniarza z avataru

Schwab
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-09 19:48:35
@aneta dobra uwaga. Liberte zachowal sie bezmyslnie. Moze to swiezo upieczony student politologii, ktory jeszcze nie zaczaił.

samthebludger
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-09 20:46:16
A przepisy mowia wyraznie ze jak nie masz widocznosci nie wyprzedzasz. Dalej nie wiem w czym problem?

kwisniew
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-09 11:19:34
komentarz usunięty przez użytkownika

p4mike
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-09 11:15:42
Gdyby administrator usuwał wszystkie komentarze zawierające jeden błąd ortograficzny lub więcej, to komentarzy by było znacznie mniej, ale za to być może przedstawiałyby one jakąś wartość... i czytanie ich miałoby sens. Co mnie k*rwa bardzo niepokoi, bo przecież każdy taki błąd jest podkreślany na czerwono.

s0nar
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-09-09 11:01:12
To jest po to, aby garstka nędzarzy mogła sobie kupić samochód za garść drobniaków (nie oszukujmy się - samochody z kierownicą po drugiej stronie są tanie jak barszcz, bo w Europie nigdzie poza UK dobrze się nimi nie jeździ).

GaMeFaN1
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-09-09 17:32:50
Dokładnie. Najbardziej dobijający jest widok szpanerów w super furach, a odwrotną kierownicą. Nie wiem co mają w głowach tacy ludzie. Obciach jak cholera.

krisu09
    Ocena: 6 (glosow:20)
2014-09-09 10:58:50
do autora: gówno wiesz o takiej jeździe, pewnie samochód anglika widziałeś tylko na necie i do tego nie masz prawka

rychurabarbar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-09-09 21:31:01
dokładnie! Nie ma to jak wypowiedzieć się nie ma pojęcia. Połowa a tych hejterów anglików nie ma prawka a reszta to debile co wyprzedzają wszystko i wszędzie. Wyprzedza taki jeden z drugim ciężarówkę jadącą 90km/h na drodze z ograniczeniem do 60km/h bo zostawił cebule na gazie i mu się przypali

Gutek1983
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-09-09 09:04:04
i co w tym złego ktoś madry będzie jeździł wariat nie zawsze może w końcu bedzie ich mniej a tak naprawdę lepiej kupić angola z 2005 roku niż od naszego kowalskiego golfa 3 złożonego z 4 samochodów który nie nadaje sie do jazdy i kosztuje tyle samo ja jestem za

mikmas
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-09-09 09:12:51
Wiesz, czym jest przecinek? 3 razy musiałem czytać twoje zdanie zanim zrozumiałem przekaz.

GaMeFaN1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-09 17:34:31
Gutek1983, ta data to lipa, czy cofasz się w rozwoju?

bierut1
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-09-09 08:49:20
Ten przepis to taki sam rodzynek jak pozwolenie rowerzystą(sam nim jestem) jazdę całą szerokością drogi a nie gęsiego, niby nie dyskryminuję się nikogo, niby daję wolność i prawo ale...tak jak jeżdżę rowerem chodnikiem lub poboczem tak nigdy nie kupię samochodu z kierą po prawo.

figo-fago
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-09-09 08:40:36
jeśli ktoś jadąc samochodem z kierownicą po prawej stronie będzie uzywał mózgu to w niczym to nie przeszkadza, ale najwidoczniej jak wynika z opisu,używanie mózgu przez polkich kierowców to wielki wysiłek...pozdrawiam tych co w głowie mają malutki orzeszek...

awesomebeauty
    Ocena: 11 (glosow:15)
2014-09-09 08:26:14
Jak nie mozna bylo rejestrowac to plakaliscie ze nie mozna. Teraz jak mozna to placzecie ze mozna oj dziwny ten narod dziwny.

fatpat
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-09-09 07:50:39
czytam komentarze i rece mi opadaja!! ludzie! ile w was nienawisci. niech kazdy sie zastanowi co ma napisac, przemysli i potem dopiero pisze. od 10lat mieszkam w Anglii. w Polsce jestem raz lub 2 razy w roku. najczesciej autem - anglikiem oczywiscie. zadna kamera po lewej i monitor, czy tez podpowiadajacy pasazer nie zastapi mi zdrowego rozsadku. nie pracuje na zmywaku i nie spie w 10 osob w pokoju. auto mam za 200tysiecy polskich zlotych. od 5lat splacam kredyt zaciagniety na 25lat za dom z ogrodem, garazem i wlasnym podjazdem. wiecie dlaczego mieszkam w Anglii? bo w Polsce mialem wielkie NIC

mikmas
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-09-09 09:14:07
Co to ma do obrazka?

fenixtbg
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-09-09 07:35:07
Na całym świecie można rejestrować samochody z kierownicą po prawej czy lewej stronie tylko w zacofanej Polsce nie. Jak umiesz jeździć to nie ważne po której stronie jest kierownica, no chyba że za jazdę biorą się osły które nie za bardzo radzą sobie z jazdą samochodem z kierownicą po lewej stronie.

quanticox
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-09-09 06:33:45
Widać angolom nie mieści się już ten cały złom na wyspach.

samthebludger
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-09 20:49:21
Tak i forsuja w PE zeby kazdy Polak musial przynajmniej raz na 10 lat sprowadzic auto z UK.

rick007
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-09-09 02:13:05
jaka wiocha? wystarczy myslec! sam jezdze takim autem w pl i jakos nie mam z tym problemu. dlaczego w calej europie jest to normalne tylko nie w polsce? dlaczego w anglii mozna jezdzic autem z kierownica po lewej bez problemow? zacznijcie wreszcie myslec!

peter1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-09 01:20:54
Myślę że ktoś wpadnie na wspaniały pomysł aby na auta z kierownicą po prawej nałożyć większą stawkę ubezpieczenia bo przecież powiedzą że to nie bezpieczne i wtedy przestanie się opłacać kupować.

Vitas91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-09 07:19:30
Z tego co pamiętam to ma być 40% droższe ubezpieczenie na te z kierownicą po prawej.

antekma
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-09 09:18:05
Ja placilem w grudniu minimalnie wieksze ubezp niz normalnaie (+/-200 zl rocznie jak porownywalem z podobnym samochodem krajowym) ale nie wszystkie firmy chca ubezpieczyc angola. . . .

mc_daniel
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-09-09 00:30:30
Na wiadomości wp pl proszę sobie poszukać wypadek na obwodnicy szubina ,,, w tekście nie ma ale w relacji filmowej mówią o wypadku który spowodował BMW z kiera po prawej ,,, skutek śmiertelny dla dziecka 7 lat,,, baran kupił nowszy model "7" by szanować za małe pieniądze bo prawa ,, i proszę

samthebludger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-09 20:52:22
A slyszales o tym ze wszyscy ludzie pijacy wode umieraja? Powinno sie jej zdecydowanie zakazac,

robert_taki
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-10 01:32:21
A ile w tym czasie zginęło ludzi w samochodzie z kierownicą po lewej stronie?Baranie.

mc_daniel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-09 00:27:25
komentarz usunięty przez użytkownika

teren21
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-09-09 00:14:38
Wielkie mi halo! Nigdy niejezdzilem w polsce autem , zrobilem prawojazdy w UK i od kilku lat jestem na wakacjach w polsce , Nigdy jada niesparwila mi zadnego klopotu oprocz debili na drogach ( polskich kierowcow , ktorzy sie popisuja ) poprostu niewyprzedam jak nie widze i tyle 10 min /15 min to nic mozna zaczekac na lepsza widocznosc i wyprzedzic, Jaka w tym wiocha ? A po za tym Bezpieczenstwo ? puknij sie wleb polacy uwazaja ze pieszy niema pierszenstwa, W UK tylko pieszy do pasow podejdzie masz mu TY KIEROWCO piwszenstwa ustapic.Niema sensu sie tu wypowiadac szkoda slow

teren21
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-09-09 00:20:29
Dodam jeszcze Niewazne gdzie po ktorej stonir jest kierownica liczy sie kto zania siedzi !!! W UK auto po lewej stronie kierownica byly juz tu 10 lat temu i nieslyszlem zeby mialo to jakis wplyw na bezpieczenstwo , po za ty Do UK przyjezdzaja Francuzi . Niemcy , Belgowie i nigdy nieslyszalem o afeze "kierownicy po drugiej stronie " Mysle ze wielu przyzna mi racje ! btw srry za pisownie jestem po paru piwkach i sie wpienilem jak to zobaczylem

teren21
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-09 00:23:42
Na dodatek kretynie sie cieszyc powinienes Bo Za polowe ceny fajne Auto kupisz moze w koncu z malucha sie przesiadziesz Wkur**les mnie na maksa ! Z tym co tu wrzuciles

teren21
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-09 00:28:15
Dodam jeszcze puki dam rade pisac Pajacem jestes thePr3z3s

kosma1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-09 01:16:15
W Polsce samochód to "auto",status społeczny itp itd.Na szczęście powoli to się zmienia, już czasem można przejść po pasach.

scalak1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-09 07:30:55
komentarz usunięty przez użytkownika

teren21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-09 22:30:42
scalak1 A ty jak bierzesz sie za komentowanie to czytaj dokladnie przeprosilem za pisownie Wiecej nic juz niebede pisal bo widze ze sporo tu "Uczonych"

pionio222
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-09 00:14:08
Uważam że auta z kierownicą po prawej stronie powinny miec możliwość rejestracji tylko w krajach gdzie obowiązuje ruch lewostronn dlaczego? bo producent przygotowal auto na ruch lewostronny ustawiajac kierownice po prawej stronie! Jesli ktos przyjedzie z kraju gdzie taki ruch obowiazuje do Polski to nasze prawo nie powinno robic problemow z powodu jezdzenia takim autem...

peter1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-08 23:51:30
Maszyna gwizda! TO KIEROWCY PIZ..!!!! Jak ktoś nie umie to niech nie jeździ i tyle!!!

peter1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-08 23:50:16
komentarz usunięty przez moderatora

peter1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-08 23:48:13
komentarz usunięty przez moderatora

kolo951
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-08 23:34:00
trzeba z pasażerem jeździć

menzoberranzan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-08 23:12:29
w uk sa dobre drogi poza miastem i ludzie z fajera po lewej nie maja z tym problemu, w miescie nikt nie wyprzedza bo nie ma potrzeby. chyba ze jakis narwany polanski pokaze ile siana ma we lbie. jak ktos nie jezdzil autem z fajera po prawej to powinien zamknac morde i calkowiecie sie nie wypowiadac, bo robi z siebie totalnego debila...

antekma
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-08 22:49:34
czepiacie sie "angoli" a i tak bez tego bezmozgowi "kierowcy" plasuja nas w europejskiej czolowce dzwonow na drodze z kierownica po normalnej stronie. . .

byku54cm
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-08 22:25:36
a co was tak to boli ze mozna? lepiej jak co? nie mozna?

pawelwiktor15
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-08 22:41:43
to nie ból to zazdrość :D

pawel1710
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-08 23:40:18
komentarz usunięty przez moderatora

pawelwiktor15
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-08 23:57:16
1710 a co w "angliku" takiego nie normalnego? Że ma pełne wyposażenie?

Melanz89
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-09-08 22:09:39
Nie popieram tej legalizacji.

hejkumtejkum
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-09-08 21:34:02
"Stop Wariatom Drogowym" bo jak by na to nie patrzyć trzeba być wariatem, żeby w kraju o o prawostronnym ruchu jeździć heblami przystosowanymi do lewostronnego ruchu.... no ale unia wie lepiej, a właściwie nie unia tylko jakieś debile którzy żądają równości!

jan0sik
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-09-08 21:31:49
W ..... mam gdzie jakiś idiota ma kierownice ja BOJE SIE O WŁASNE ŻYCIE. Do ludzi którzy pisza żeby większy odstęp zachowac i po kłopocie. Gauno prawda. Trzymasz się za tirem powiedzmy 30-40 metrów żeby dobrze widzieć. Ja z kierą po lewej moge jechac za nim 10 metrów. Czas wyprzedzania anglikiem bedzie dwa razy dłuższy niż normalnie. A nie na darmo piszą że wyprzedzanie to najniebezpieczniejszy manewr na drodze. Kazał bym kretynowi który to zatwiedził jezdzić służbowym bmw czy audi z kierownica po prawej.

pe_ka_0
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-09-08 22:22:13
Po pierwsze, nie ma obowiązku wyprzedzania (zresztą, jazda w peletonie to mniejsze zużycie paliwa, tylko trzeba umieć trzymać odstęp i nie szarpać się z gazem i hamulcami). Po drugie, wyprzedzanie z pozycji "na zderzaku" jest bardziej niebezpieczne niż takie, kiedy ma się dużo miejsca do następnego samochodu. Dlaczego? Bo po wypatrzeniu dziury w ruchu z przeciwka można bezpiecznie nabrać prędkości i zmieniać pasy już z tym zapasem, a nie wyskakiwać na lewą stronę i się dopiero rozpędzać. Tylko trzeba umieć to wymierzyć.

merlinseducer
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-09-08 22:54:18
10 metrów za TIRem? Wow, gratuluję rozwagi, nie dziwię się, że boisz się o własne życie... W przypadku zderzenia lub nagłego hamowania, przy 50 na godzinę, przejedziesz ten dystans szybciej niż przełożysz nogę z gazu na hamulec.

gravgon
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-08 21:16:36
Równie dobrze mogłeś zatytułować gratulacje zakupu pojazdu z kierownicą po prawej stronie

cavefalcon
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-08 21:13:32
komentarz usunięty przez użytkownika

M1CLAY19
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-09-08 21:08:11
Jazda z w Polsce z fajera po prawej stronie to masakra (tylko niech jakis madrus nie wspomni autostrad lub wielopasmowek). Na zwyklej drodze niezastapiony jest kumaty pasazer-pilot. Ja osobiscie montuje kamere w lewym gornym rogu szyby i monitor na desce.Troche pomaga ale to ciagle polsrodek. Jazda na co dzien "anglikiem"w Polsce to samobojstwo.

thyr
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-08 20:59:59
brytyjczycy pozwalaja legalizowac auta z kierownica po lewej z prostego powodu : maja siec autostrad z prawdziwego zdarzenia .Kazdy moze korzystac bez haraczow i innych danin .W zielonowyspowej polszy jest jak jest ja bym sie bal jechac anglikiem

pawelwiktor15
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-09 00:01:47
Ja tam jeżdżę dwa razy do roku od siedmiu lat i jest git majonez :-D

pe_ka_0
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-09-08 20:54:26
Jak się nie siedzi komuś na zderzaku, to o wiele lepiej widać, czy jest miejsce na wyprzedzanie. Nawet w "angliku". Ale najpierw trzeba odburaczyć większość kierujących.

milten1975
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-08 20:51:06
Nie widzę w tym żadnej wiochy

mis777
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-09-08 20:40:58
Ja pitole z prawej czy z lewej i tak buractwa pełno.! Czy bezpiecznie? I tak kto ma się rozwalić to się rozwali.!Brak wyobrazni i rozumu.

samthebludger
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-09-08 20:15:36
W UK sporo jezdzi aut z kierownica po lewej stronie i jakos nie ma specjelnie z tym problemu. W Polsce jak widac po komentach najwiekszy problem to wyprzedzanie. Tylo nikt nie pomysli o tym ze te polskie wyprzedzanie i tak czesto jest nielegalne. Jak bylem ostatnio i na ograniczeniu do 40km/h jechalem 40 to mimo linii ciaglej, kretej drogi wiekszosc musiala mnie wyprzedzac jak by nie mozna bylo przestrzegac przepisow.

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-09-08 19:59:52
przekladka i po klopocie ,ale to trzeba troche pomyslunku i wiedzy...

mateo133
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-08 20:30:51
...i pieniędzy.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-08 21:35:56
No jezeli stać cie na droższy samochód to i powinno stać na przekładkę ..Proste.

jokerssxx
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-08 19:46:36
Tak jak ktoś tam napisał: to Unia kazała. Bo angole byli oburzeni że szwaby złomują grctwo w Polsce a oni muszą zaśmiecać swój kraj (sam takim jeżdżę). Niedawno jechałem za takim Mercedesem (ładne auto) na odcinku 20 km (przeważnie teren zabudowany) popełnił tyle rażących i niebezpiecznych błędów że nie wieżę że on dojechał cały do celu. Jak sprawdzał czy może wyprzedzać trafiał prosto na samochód z naprzeciwka.

Slayer18
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-08 19:55:21
Człowieku do tego to trzeba myśleć, nie dalej jak tydzień temu pokazywali w wiadomościach dziadka który jeździ już wiele lat po warszawie takim autem niby nie miał prawa jak dobrze pamiętam ale to swoją drogą, miał zamontowane takie podwójne lusterko na szybie po lewej stronie i widział w nim jakby oczami pasażera a jak ktoś nie myśli to trudno

nexus4610
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-08 20:22:33
w koncu ktos wpadl na to genialne rozwiazanie. LUSTERKO to tak mozna ?! i kierowcy rajfowi od seichento z kieralka po lewej nie maja argumentow ;d

pawelwiktor15
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-09-08 19:41:12
Wyczuwam zazdrość wstawiającego :-)

ciuciubabek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-08 19:38:35
Mam vauxhall corsa 1.2 na sprzedanie odbiór w UK.

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-08 19:36:51
a jak się siedzi po prawej w samochodzie to można być pod wpływem.... czy nie?

murzyn.bambo123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-08 21:19:26
My nie muec ani droga ani autostrada.. A w polska ty móc siedzieć pijany obok kierowca

spacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-09 03:50:06
komentarz usunięty przez moderatora

Jerry__PL
    Ocena: -3 (glosow:23)
2014-09-08 19:36:02
Qrwa nigdzie indziej ludzie nie widza tego problemu tylko jak zwykle zacofani i zakompleksieni Polacy

picnawode33
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-09-08 19:56:33
Bo nigdzie indziej nie kupują samochodów z kierownicą po prawej stronie gdy obowiązuje ruch prawostronny. Widziałeś żeby Niemiec miał samochód z kierownicą po prawej stronie? Polacy tylko takie kupują bo są tańsze, a potem sami siebie oszukują, że nie ma problemu z jazdą samochodem z kierownicą po prawej stronie.

irekpszk
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-09-08 20:16:27
@picnawode33 - widać, że w dupie byłeś i gówno widziałeś. Przejedź się do Niemiec, Francji, czy Holandii to z pewnością zobaczysz auta na tamtejszych tablicach z kierownicą po prawej. Co do "tańsze" - założę się, że po wejściu tego przepisu auta z kierownicą po prawej pójdą w górę.

Mr86Cris
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-08 19:35:17
ale zeby zarejstrowac takie auto ma byc przymusowa kamera dla kierowcy

rav2323
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-08 19:31:12
Z 1 strony pomysł słuszny np. Takie Mitsubishi Lancer Evo Wagon które wyszło tylko na Japonię wiec kiera po tylko prawej, jeśli ktoś chce posiadać akurat takie auto, nie wolno mu tego zabronić. Ale z 2 strony ja bym sobie takiej krzywdy nie zrobił żeby jeździć na co dzień po prawej. Wiec miejmy nadzieje że zadziała zdrowy rozsądek obywateli!... W co jakoś nie wierzę ;) Wiec pomysł chory :P

AREK_GDYNIA
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-09-08 19:27:32
W czym problem? Nie mam widoczności to nie wyprzedzam. Proste, jasne. Zdecydowanie TAK dla rejestracji "anglików"

abyrell
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-09-08 18:59:03
I tak dobrze, że siedzi jeszcze przodem w kierunku jazdy.

ciopie
    Ocena: 3 (glosow:19)
2014-09-08 18:45:52
komentarz usunięty przez użytkownika

maniek63
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-09-08 18:56:14
ciekawe gdzie ty zarobiles na swoja tak zwana fure pajacu napewno nie w polsce

ciopie
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-09-08 19:05:50
komentarz usunięty przez użytkownika

ciuciubabek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-08 19:31:32
Tak i wszyscy mieszkający za granicą, jadący na urlop raz w roku też muszą kupić sobie auto z kierownicą po lewej? A po urlopie ma stać 11 i pół miesiąca w ogródku albo pod blokiem.

pawelwiktor15
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-08 19:48:06
Cipie ty cipo (sorry) co ty myslisz że w Anglii sie leży? Trzeba zapier..ać ale przynajmniejwiado mo za jaka kasę. Pomyśl dwa razy zamin coś napiszesz. Miodu nie ma ale nie jest źle :-)

pawelwiktor15
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-08 19:49:55
Apropos tego zmywaka.nie wierz w to to mit :D

Nick-T_00
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-09-08 18:24:03
Fotoradary poprawiają bezpieczeństwo. Odkąd dostałem mandat w Łęgu - zawsze zwalniam kiedy przejeżdżam przez Łąg. Nic tak nie uczy jak uderzenie po kieszeni. Ale zgadzam się z tym, że nie powinno się zalegalizować kierownicy po prawej stronie. Potrafią zabrać dowód rejestracyjny za brak żarówki nad tablicą rejestracyjną, a kierownica po prawej stronie nie stanowi problemu..

MArcin11122_1M1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-09-08 18:20:02
niestety to Unia na Nas wymusiła Polska do końca nie chciała tego zalegalizować tłumacząc w ten sposób że większość dróg jest jednojezdniowa

vacarius
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-09-08 19:34:02
Trzeba było powiedzieć Unii ze Polacy wyprzedzają jak popi.rdoleni. I ze nie można polskim wieśniakom pozwalać na jeżdżenie autami z kierownicą po prawej bo się pozabijają na drogach.

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:20)
2014-09-08 18:09:37
Danie polskim kierowcom auta z kierownicą po prawej to jak danie małpie brzytwy. Takimi autami powinni moc jeździć tylko obcokrajowcy.

leszkowaty
    Ocena: 31 (glosow:47)
2014-09-08 17:42:22
w motocyklach ta ustawa tez obowiązuje?

rav2323
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-08 18:33:55
Żebyś wiedział w moto na europe są światła asymetryczne, wiec teraz skoro mogą pojazdy przystosowane do ruchu lewostronnego to będziemy się oślepiać symetrykami ;) Powodzonka życzę na drodze ;)

leszkowaty
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-08 20:08:07
w pojazdach z kierownica z lewej czy z prawej (a nawet na środku) światła muszą spełniać wymogi danego kraju, bo diagnosta nie "przybije pieczątki". w uk motocykle chyba tez maja asymetryczne, tylko ze w inna strone

enter69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-08 20:20:44
nie tylko... w rowerach i w hulajnogach...

elpe81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-08 21:04:27
komentarz usunięty przez użytkownika

Dune
    Ocena: 7 (glosow:21)
2014-09-08 17:41:21
Teraz trzeba odzłomować Wyspy.

Gargoli
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-06 23:09:28
Po prostu, nie może wyprzedzać na własną prośbę.

chlewnia666
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-09-06 17:40:56
wprowadzenie tego przepisu to dowód, że koperta musi być odpowiednio gruba

fekaliator
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-09-06 13:24:34
Trzeba wprowadzić przepis, że samochody z kierownicą po prawej stronie mają prawo jechać jak w ruchu lewostronnym
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Biedni kibice
  •  Profesjonalny
  •  W niedziele
  •  Dobre?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400