Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Z doświadczeniem
Psiapsiolek  14-09-12, 12:41 Zgłoś
+ 308 -
Dodano: 2014-09-12, 12:41:57   przez: Psiapsiolek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 308  Zgłoś nadużycie
397
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  El pajaco.
  •  Uczciwa konkurencja
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Rozmowa o pracę
Ukryj komentarze(116)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zielunahaluna
    Ocena: 30 (glosow:66)
2014-09-17 10:17:43
Przecież wiadomo, że najlepszymi ekspertami w tej dziedzinie są księża i zakonnice, bo to oni mają dostęp do tajnej wiedzy, jak się dzieci wychowuje. Co my, rodzice, moglibyśmy o tym wiedzieć i skąd.

fwio
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-09-22 13:51:23
dajcie sobie spokój wnuczkowe klakiery... kiedy nie włączacie ruskich serwerów, PiS wygrywa wybory - vide uzupełniające do senatu, tyle że PiS nigdy za klakę nie płaci, na nim więc nie zarobicie, gnoje, nie ludzie...

magda713
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-21 09:25:26
baran

lemingjager
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-09-18 11:40:29
komentarz usunięty przez moderatora

davidbrian35175
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-18 20:18:39
odstaw butaprem, bo coraz z Toba gorzej;)

lemingjager
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-02 09:17:36
komentarz usunięty przez moderatora

spacz
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-09-18 04:47:25
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-18 11:34:49
a ty mniej radyjka

heerind
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-18 21:31:03
Mniej słodko-pierdzących nośników informacji, które przenoszą obywatela do świata fantazji, gdzie długów niema, drogi same się budują, a pieniądze magicznie spadają z brukselskiego pałacu szczęśliwości i dobrobytu.

GumowyRocco
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-09-17 23:37:33
Znowu te brednie założone przez przyjaciół PO... Dobra Pawłowicz jest obleśną babą, która wypowiada się w dość agresywny sposób. Jednak jak się usiądzie i posłucha to w 90% zgadzam się z nią odnośnie gender i "tolerancji".

witsopot
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-09-18 10:16:20
a ty wiesz co to jest Gender ? bo to nie to o czym mówią pisowskie debile .Kłamstwa rozpowszechniane przez pseudo prawicowych dziennikarzy czy polityków na temat edukacji seksualnej czy rzekomej ekspansji filozofii gender powalają. Ostatni przykład terlikowski smieć u wojewódzkiego opowiadal o materiałach które rzekomo dostal od młodzieży szkolnej i ich rodziców w których miały być napisane straszne rzeczy .Tyle ,że jak się tych obrońców moralności przyciśnie ,żeby pokazali te materiały to nagle okazuje się albo ich nie mają albo pokazują materiały ze szkół skandynawskich a nie polskich. Gumow

antony
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-17 23:28:32
brakuje Stefana Niesiołowskiego experta od spraw żywienie dzieci

adamm80
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-09-17 22:28:56
Ja jestem katolikiem i mam wszystkich ateistów głęboko w d.pie :)

DkNG
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-09-18 00:32:15
no wy to lubicie tak własnie głeboko w d*pe

adamm80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-23 18:38:18
komentarz usunięty przez użytkownika

hejkumtejkum
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-09-17 22:01:47
Wystarczy na te pyski popatrzyć żeby "geniusz i wszechstronną wiedzę" zobaczyć! Gratulują Polsko kiedy oni do władzy dojdą... zamienił stryjek siekierkę na kijek... ale prawicowcy, katole, frondowcy i cała reszta tych ciulstw kipi wiedzą i mądrością.

fati65
    Ocena: 10 (glosow:20)
2014-09-17 21:09:39
Jest i plus tego że nie mają rodzin i dzieci . Ich chore geny nie zostaną przekazane dalej ...

hejkumtejkum
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-17 22:03:31
i to jest ich jedyna zaleta :)

angie76
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-09-17 20:41:26
Wszystko, co chciałam powiedzieć na ten temat, zostało już powiedziane - dodam tylko, że podpisuję się pod linczem opinii tej pseudo - świętej trójcy na temat wychowania dzieci etc., podpisuję się obiema rękami!

weeda
    Ocena: -7 (glosow:15)
2014-09-17 20:24:32
Jezus Chrystus tyle dla Was ludzie zrobił a Wy się tak zachowujecie ... brak mi słow na ludzi w dzisiejszych czasach i na ich zachowanie...

hejkumtejkum
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-09-17 22:06:44
a co katole zrobili z tym czego Jezus Chrystus nauczał... z ideału zrobili narzędzie zbrodni, bogacenia się i zastraszania...

Nieznany-Sprawca
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-17 20:18:08
Kurw*a ten cały polski rząd i wszyscy posłowie to sami "eksperci" !!!!

Dune
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-09-17 19:07:21
Psiapsioek - szkoda ze nie dołączyłeś spotu propagandowego o PO, gdzie znowu obiecuja cuda. Widac "rzont fahofcif" zwany patologią obywatelską trzeci raz ima się sprawdzonych metod, czyli ośmieszanie pisu. Widać ciągle uważają Nas za debili, co ciągle mają wybierać między większym, a mniejszym złem.

dudala
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-09-17 18:24:45
brakuje mi na tym zdjęciu bezdzietnej Kazi Szczuki - wybitnej ekspertki od wychowania seksualnego dzieci.

pablos6
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-09-17 17:48:47
Proponuje iść dalej tym tokiem myślenia , pedofilią powinni zajmować się pedofile, zwalczaniem narkomani narkomani, gwałciciele powinni być ekspertami od przemocy seksualnej, a wielokrotni mordercy najlepszymi patopscyhologami.

grog
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-17 18:57:05
a frog powinien miec szkole jazdy

C2ShadowMan
    Ocena: -2 (glosow:18)
2014-09-17 17:25:00
izmasowany atak opłaconych POpaprańców. Absurd dodany był przez kilka osób

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-09-17 18:33:07
lecz tą manię prześladowczą bo niedługo ocipiejesz

slawek06052
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-09-17 16:55:32
Ta trójca powinna stworzyć trójkąt.

mikolaj_pl
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-09-17 17:12:51
a ty odrobić lekcję.

slawek06052
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-17 16:52:13
Ta trójca powinna stworzyć trójkąt.

mikolaj_pl
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-09-17 16:36:45
A premier historyk jakoś nikomu nie przeszkadza(ł).

bezpieczna123
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-09-17 16:21:05
Samo posiadanie dzieci jeszcze nie czyni z nikogo eksperta w etyce, seksie i moralnosci.

Psiapsiolek
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-09-17 16:53:56
Masz rację. Z drugiej strony nietrudno zauważyć, że osoby nie posiadające dzieci znacznie częściej od innych starają się narzucać swoje zasady reszcie społeczeństwa w tych kwestiach. Może jest tak dlatego, że po prostu więcej o tym myślą. Jednocześnie nie przekłada się to na praktyczne zastosowanie...

bezpieczna123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-09-17 17:00:04
nie sadze zeby osoby bezdzietne rozmyslaly o wychowywaniu dzieci, przynajmniej te osoby bezdzietne w moim otoczeniu raczej ciesza sie ze nie musza o dzieciach myslec, slyszec czy rozmawiac.Nie slyszalam zeby komukolwiek cos narzucaly. Predzej osoby ktore dzieci posiadaja wmawiaja bezdzietnym ze powinni sobie dziecko zafundowac bo to takie szczescie wielkie ze kazdy musi je miec bo oni maja.

Dune
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-09-17 19:09:34
Bredzisław Kłamoruski nadupcył tyle tego... a ani on, ani jego waleń nawet przez dzien nie zhańbili się pracą. No ale... elektorat PO to jednak nie tyle stan umysłu, co zaawansowanie uposledzenia.

Czerwone-wino
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-09-17 16:20:44
Ta wiocha już była. Jej autorka jest fanką Natalii Siwiec, to chyba tłumaczy, dlaczego nie ma własnych pomysłów tylko małpuje po innych.

mikolaj_pl
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-09-17 17:18:10
Tak, tak! Ja też ją od razu poznałem po absurdzie profesjonalnie wykonanym w Paint-cie.

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-17 16:02:01
Trójca święta...

stoney
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-09-17 15:20:17
zamiast wycieczek osobistych odnosił bym się do argumentów

szczyrzyc16
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-09-17 16:05:29
No jeśli to że ktoś kto nigdy nie miał dzieci uczy mnie jak mam wychowywać swoje nie jest argumentem, to ja nie wiem co nim jest!

bezpieczna123
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-17 16:24:18
po pierwsze nikt nikogo w Polsce nie uczy jak nalezy wychowywac dzieci, po drugie to ze ktos jest rodzicem nie znaczy ze potrafi to robic na tyle dobrze by innych pouczac. Kazdy wychowuje jak chce, to ze ktos inny ma swoja opinie nie znaczy ze trzeba sie do niej stosowac.

mikolaj_pl
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-09-17 16:28:34
Twoim tokiem myślenia to kryminały powinni pisać tylko ludzie, którzy popełnili jakieś przestępstwo. Tak samo lekarzami powinni zostać tylko ludzie, którzy byli chorzy i wyzdrowieli, ponieważ tylko oni zdołali pojąć to tajemną wiedzę o leczeniu.

mikolaj_pl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-17 16:29:41
Jak by ktoś się zastanawiał to wcześniejsza moja wypowiedź dotyczy szczyrzyc-a

szczyrzyc16
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-17 17:25:30
Niestety Bezpieczna - każdy rodzic się uczy wychowywać dzieci, najczęściej na własnych błędach, a najwięcej na pierwszym dziecku, kolejne wychowuje się łatwiej. Mikołaj, bystry to ty za bardzo nie jesteś. Kryminały piszą ludzie którzy potrafią pisać, mają ku temu wykształcenie, a jeśli książka ma być dobra powinni zebrać materiały do książek właśnie od kryminalistów. Lekarzami zostają ludzie którzy studiowali medycynę, czyli uczyli się leczyć od starszych lekarzy. Choć przyznam, gdybym był ciężko chory miałbym większe zaufanie do kogoś kto wyszedł z tej choroby.

prarock
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-09-17 17:42:45
szczy... myśl co piszesz bo tych głupot czytać się po prostu nie da. Może twoim zdaniem wyborcy też nie powinni wypowiadać się na temat polityki i np głosować ponieważ są miej obcykani od polityków. Zrozumiałeś o co chodzi?

Tomasz_PL
    Ocena: -8 (glosow:24)
2014-09-17 15:09:48
Idać tym tokiem rozumowania ''mądry człowieku'' lekarz który nie jest chory na raka nie moze leczyć tej choroby? POwski pomiocie

szczyrzyc16
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-09-17 16:14:33
Co za głupi przykład, typowa demagogia! Chory na raka wie tylko o cierpieniu w czasie choroby i leczenia, a na leczeniu niestety nie! Natomiast lekarz onkolog uczył się jak leczyć raka (teoretycznie i praktycznie), również na żywym organizmie, ale pod okiem doświadczonego lekarza! A tu mamy ekspertów którzy wychowali co najwyżej kota.

bajubaju
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-17 16:16:12
Mieszasz naukę z wiarą boś durny.

payperday
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-17 15:01:03
komentarz usunięty przez użytkownika

polak17_17
    Ocena: -13 (glosow:21)
2014-09-17 14:54:42
Dajcie spokój, miejcie swój rozum. Kampania ruszyła i jakiś lemingofanatyk hejtuje konkurencję. Kampania wyborcza na wiocha.pl... czego ja dożyłem :/

lamparcica
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-09-17 14:36:53
Te dwie to pewnie dziewicami do dziś są... z kijem nie podchodź ;)

Starbreaker
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-09-17 14:28:24
Niedawno ktoś wrzucił tutaj dokładnie to samo (jakoś w czerwcu), ba nawet komentarze niektóre się powtarzają :D Jak trzeba napie*dalać to trzeba i już! Dajcie to na główną jeszcze 15 razy... albo z od razu 100 jedno pod drugim. Wtedy na pewno nikt nie przeoczy :p

sebkop
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-09-17 14:10:12
Miłość do bliźniego aż przemawia przez te miłe buźki, nie wspominając, że widać, że to experci od wszystkiego ;)

Medyk85
    Ocena: -14 (glosow:20)
2014-09-17 13:58:55
Kupe tu ekspertów od wiary katolickiej i dziedzin wszelakich co za czasy. Kazdy mądry pisać anonimowo w ciepłym foteliku w domciu. Wogule tego nie rozumie nie wierzysz w Boga nie chodzisz do kosciola to po co sie interesyjesz co w tym kosciele gadaja? Ogromny jest teraz atak na kosciol i nietolerancja osob wierzacych. Tylko dlaczego lewaki narzucaja mi jakies normy do ktorych darza pedały, tranwestyc, narkomani i inne patologie jak musze wedlug ich mniemania to tolerowac????? W szkole czy w pracy mowicie o tym glosno czy tylko jak te robale nieudaczne wylewacie swoje pomyje za posrednictwem ne

zielunahaluna
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-09-17 14:14:11
Pewnie dlatego, ze KK każdemu z nas chętnie i ochoczo zajrzy nie tylko w majty, ale i o wiele głębiej i jeszcze swoje obserwacje i wnioski chętnie wprowadzi jako obowiązujące nas wszystkich prawo. Muslimy wprowadzają swoje prawo szariatu - a w Pl KK nie chce być gorszy i swoje prawo wprowadza jako to, które ma obowiązywac całe społeczeństwo - nie tylko tych zrzeszonych. Nietolerancja nie dotyczy wierzących (nie myl wiary z religią), tylko zachowań kleru, które zazwyczaj jest poniżej wszelkiego poziomu. Od wieków to KK narzuca normy. Dlaczego? "wogule tego nie rozumie" :p

Psiapsiolek
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-09-17 15:53:52
Ja osobiście nie interesuję się o czym gadają w kościele. Interesuję się za to bardzo tym, czy i jak wpływa to na moje życie. Nie życzę sobie regulowania mojego życia przez fanatyków religijnych i ich poglądy na sprawy wszelakie.

qanciastic
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-17 13:39:33
Odwalcie się od Katolików! to najlepsza sekta w Polsce!

LordYabool
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-17 13:20:23
To zupełnie tak jak "doradcy związków zawodowych" wypowiadają się na problemy ekonomiczne i biznesu jako "eksperci" ;P

LordYabool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-17 13:17:07
To zupełnie tak jak "doradcy związków zawodowych" wypowiadają się na problemy ekonomiczne i biznesu jako "eksperci" ;P

jacek.jacek
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-09-17 12:42:23
"na różne rzeczy pozwala różne nakazuje" ale jest Jeden Bóg a spisujących Jego słowa wielu

jacek.jacek
    Ocena: -6 (glosow:20)
2014-09-17 12:29:12
Do kościoła nie chodzisz w Boga nie wierzysz a jesteś ekspertem od wszelkich religii. HIPOKRYTA

zielunahaluna
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-09-17 12:31:43
Czyli jeżeli ktoś chodzi do kościoła (jak kościół - to wyłacznie katolicki) i wierzy w Boga (ale tylko w tego samego, co katolicy) - to jest tym samym ekspertem od wszelkich religii? Nie wiedziałam, że to takie proste.

jurek1102
    Ocena: 10 (glosow:18)
2014-09-17 12:36:22
jacku akurat ci chodzący do kościoła to o religii wiedzą najmniej.

jacek.jacek
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-09-17 12:36:24
Jeżeli ktoś wierzy w Boga to tylko w tego samego (różnie Go nazywając) bo Bóg jest jeden. No i ciężko z twoim rozumowaniem napisałem do kościoła nie chodzisz załóżmy katolickiego i w Boga nie wierzysz a wierzą ludzie w Jehowe, Boga, Allacha,Manitu itd

zielunahaluna
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-09-17 12:39:46
No dla ciebie jest jeden. Dla muzułmanów też jest jeden. I dla żydów jeden - tylko że to nie do końca ten sam bóg, skoro róznym wyznawcom na rózne rzeczy pozwala i inne nakazuje. Ale każdy twierdzi, że jest 1 bóg i że tylko jego jest tym prawdziwym. Czyli jak ktoś wierzy w katolickiego - to tym samym staje się ekspertem w każdej religii?

jacek.jacek
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-09-17 12:40:07
co do tego,że wielu chodzących do kościoła wie mało nie przeczę ale wielu wie dużo wystarczająco wielu by było następne 2000 lat kościoła powszechnego

vilus
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-09-17 12:42:51
Znam wiele osób chodzących do kościoła i deklarujących swoją wiarę w Boga, w życiu codziennym są bardziej upadli niż ateiści. Ateista przynajmniej nie kłamie na spowiedzi. Jacek, ile razy "zapomniałeś" powiedzieć księdzu o jakimś grzechu? Zrób taki rachunek sumienia - sam przed sobą. "Błogosławieni cisi, albowiem oni na własność posiądą ziemię" - znasz resztę?

jacek.jacek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-17 12:45:29
Jak ktoś wierzy w Boga załóżmy katolickiego to powinien być ekspertem...od swojego życia.

jacek.jacek
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-09-17 12:49:12
vilus grzechów nie wyznaje się księdzu tylko Bogu, Bóg wie wszystko nie ma sensu Go oszukiwać. Spowiadamy się dla siebie by uzmysłowić sobie nasze słabości.

zielunahaluna
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-09-17 13:05:30
Gdyby było tak jak piszesz, to nie mielibyście spowiedzi "na ucho" oraz przykazania o obowiązkowej corocznej spowiedzi.

vilus
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-17 13:19:11
Nie od dziś wiadomo, że spowiedź powszechną - tą ustanowioną w początkach chrześcijaństwa zastąpiono spowiedzią przed kapłanem w celach inkwizycyjnych. Ani w Starym ani w Nowym Testamencie nie ma słowa o spowiedzi klęcząc przed księdzem. O religii można rozmawiać godzinami, na zakończenie - uważam się za katolika, do kościoła chodziłem co niedzielę do pewnego czasu, teraz czasami jak poczuję taką potrzebę. Na tym świecie najpewniejsze są śmierć i podatki, więc nikomu nie narzucam swojej wiary ani nie neguję czyjejś. Każdy ma swoje zdanie ale jeśli wygaduje kompletne bzdury nie mogę stać z bo

rbk17
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-17 13:39:12
Od religii to nie, ale od ich destrukcyjnego wpływu na społeczeństwo to już coś innego.

Psiapsiolek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-09-17 13:39:43
Przez pierwsze 400 lat chrześcijaństwa w ogóle nie było katolickich kapłanów. Potem ktoś wpadł na pomysł, że na wierzeniach można zarobić...

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-17 14:18:00
Nawet później, bo dopiero w VI wieku zaczęto bardzo powoli praktykować spowiedź na ucho. Wszystko przez irlandzkich mnichów. A wcześniej spowiedź o ile w ogóle była praktykowana, to wyłącznie publicznie i w sumie bardzo rzadko była praktykowana.

steven44
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-09-17 12:17:06
Senyszyn też nie ma dzieci, a jest główną "mediatorką" lewicy na temat wychowywania dzieci, wychowywania przez homoseksualistów, na temat ciąży i jej usuwania. Czemu jej tu nie dodałeś? Chyba, że nie chcesz być obiektywny?

SuperGL
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-09-17 12:26:53
ego lewaków jest bardzo niskie, daj im trochę radochy w tym ich szaro burym życiu przed kompem. Ja jestem katolikiem nie mam takich problemów:)

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-17 12:29:53
Tak samo jak ego pseudokatolików :)

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-18 12:21:17
@zieluna twoje życie musi być bardzo nudne:) brak ci pasji, bliskich, jakiejkolwiek roboty i dlatego nie masz własnego życia więc patrzysz na innych:) warto tak marnować zycie?

polkowski
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-09-17 12:04:56
to lepszymi ekspertami od rodziny są feministki lub te co robią sobie skrobanki ? A co do moralności i etyki to warto najpierw zapoznać się z definicją nim kogoś nazwie się hipokrytą , bo samemu można wyjść na idiotę.

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-09-17 12:15:08
No ale nigdzie nie jest napisane, że feministka lub kobieta po dokonanej aborcji nie ma rodziny. Przecież jedno drugiego nie wyklucza, zatem mogą mieć rodziny - a skoro mają, to mogą być kompetentne w zakresie życia w rodzinie. Tymczasem ani pani pawłowicz ani pan prezes dzieci nie mają, rodziny nie mają - co z tego, że żadne z nich nie jest feministką, ani nie dokonało aborcji. Czy to znaczy, że lepiej wiedzą, jak wygląda życie w rodzinie i jak się dzieci wychowuje? W myśl ich religii, seksu też im nie wolno uprawiać.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-17 12:20:12
Nie wolno i pewnie nikt by z nimi tego seksu uprawiać nie chciał.

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-17 12:24:06
No gdybym była facetem, to bym się bała na metr podejść do takich "laseczek".

jacek.jacek
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-09-17 12:31:58
zielounahaluna wklej swoje zdjęcie pośmiejemy się. I ciekawi mnie ilu i na jaka odleglość odrzuci od ekranu?

zielunahaluna
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-09-17 12:36:47
oho, panna pawłowicz i panna wróbel mają cichego adoratora. Jacuniu, nie bądź taki nieśmiały, napisz do nich na FB.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-17 12:38:34
jacek.jacek, a ty jak zwykle podły komentarz.

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-17 16:43:24
@zielonahaluna, a napisz mi jaki oni maja pmysl na wychowywanie dzieci i w czym on jest taki zly (poza tym ze sami dzieci nie maja). Pytam bo sie nie orientuje na tyle w polityce polskiej i jedyne co kojarze to to ze sa przeciw aborcji. tak w skrocie, co wolno i nie wolno rodzicom wg tej trojcy?

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-17 17:06:44
Misza jaki to podły komentarz? To tylko Twoja koleżanka (lub twe kolejne wcielenie) imputuje mi mi adoracje pań Wróbel czy Pawłowicz. Zacytuj choć jedno moje słowo świadczące o tym. A ja mam inny gust jestem estetą adoruję to co piękne i nie mieszam poglądów z sympatiami do kogoś.

DarkDaro
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-09-17 11:39:54
Wolę się pośmiać z PiS niż dostać kolejną podwyżkę vatu czy akcyzy. Jak chcecie to sobie głosujcie na PO - oni POkażą wam jak żyć!

Psiapsiolek
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-09-17 12:00:54
Poza PiS i PO jest jeszcze trochę partii

Angelika1993p
    Ocena: -9 (glosow:9)
2014-09-17 10:27:51
komentarz usunięty przez moderatora

elEseriks
    Ocena: -7 (glosow:13)
2014-09-17 10:26:31
Czyli ekspert od kryminalistyki musi być wcześniej kryminalistą?

vilus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-09-17 10:35:36
Wystarczy, że będzie miał doświadczenie w kryminalistyce - inaczej nie będzie ekspertem (to chyba logiczne).

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-17 12:04:17
A dlaczego kryminalistą? Specjalista w dziedzinie kryminalistyki to kryminalistyk - nie kryminalista. :p No i oczywiście nikt, kto wcześniej nie miał styczności z kryminalistyką, nie będzie ekspertem w tej dziedzinie :)

dryga4ever
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-09-17 12:15:45
Czasem warto milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-17 16:26:48
Moze lepsze porownanie to pedagog vs rodzic, ktory lepiej potrafi sie dzieckiem zajac i zna jego potrzeby?

BloodyFace
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-09-17 10:24:04
Najlepsza wróbel. Jest wszedzie tam gdzie mówi sie o seksie. Nie wiem czy to jakis dziennikarski obowiazek zapraszac tego masywnego awanturnika do rozmow. Jak tylko widze wróbla przy tym studyjnym stole odrazu zmieniam kanal.., Tego nie da sie ogladac, ta baba poprostu meczy .

zielunahaluna
    Ocena: 30 (glosow:66)
2014-09-17 10:17:43
Przecież wiadomo, że najlepszymi ekspertami w tej dziedzinie są księża i zakonnice, bo to oni mają dostęp do tajnej wiedzy, jak się dzieci wychowuje. Co my, rodzice, moglibyśmy o tym wiedzieć i skąd.

mariom460
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-17 14:17:47
Księża w trakcie spowiedzi sie tyle nasłuchają o rodzinnych problemach, że potem mogą służyć tą wiedzą innym rodzinom by te nie popelniały tych samych błędów ;)

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-17 14:49:00
A czy to przypadkiem nie narusza tajemnicy spowiedzi? Oni mają tylko usłyszeć - i jako ludzie natychmiast zapomnieć.

Meloman1
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-09-17 15:08:50
Nie, nie narusza to tajemnicy spowiedzi, tak samo jak wykorzystanie przez lekarza doświadczeń z jego praktyki nie narusza tajemnicy lekarskiej.

mikmas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-17 17:26:24
Teoria, a praktyka to BARDZO dwie różne sprawy

wiochman75
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-09-17 10:02:03
Ależ miłość i tolerancja bije z ich sympatycznych twarzy.

grzelaktomasz
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-09-14 18:10:33
Ta ostatnia to ma chyba wściekliznę .

diabelek71
    Ocena: -17 (glosow:21)
2014-09-13 01:50:01
Psiapsiolek a czy żeby być dobrym kierowcą potrzebne jest prawo jazdy? Dzięki takim gamoniom jak ty mamy taką POLSKĘ jak dziś!!! Tusk jest ekspertem, Miller i Grocka!!!

okurameni
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-09-17 10:04:02
Buhahahaha Nawet jak jeździsz najlepiej na świecie i nie masz prawa jazdy z tych czy innych powodów i tak jesteś złym kierowcą. Powód? Proszę bardzo ktoś w ciebie wjeżdża nie z twojej winy ty nie masz prawa jazdy żadne z was nie ma ubezpieczenia (no chyba ze gościo jakoś mega prywatnie ubezpieczony jest). Więc tak jazda bez prawa jazdy nawet jak umiesz to stwarzanie bardzo realnego zagrożenia. I to dzięki takim gamoniom jak ty mamy taką polskę właśnie. A ja głosuje za demokracją bezpośrednią żeby takim debilom pozwolić o sobie decydować to już chyba wole Tuska bez kitu...

vilus
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-09-17 10:09:36
Jedno z najbardziej bzdurnych porównań, jakie czytałem. Gamoniu, jeśli ktoś nie jeździł nigdy samochodem nie może być dobrym kierowcą. Kaczyński wielki katolik, a bratanica po paru rozwodach, w dodatku z nieślubnym dzieckiem. Tacy ludzie mają prawo umoralniać innych?

zielunahaluna
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-09-17 10:16:14
Bratanica jest tylko po 2 rozwodach i jak ustalono na sali sądowej - jej obie córki mają jednak tego samego ojca. Wyszła za mąż i tuż po ślubie zdradzała męża z kochankiem, który potem został jej drugim mężem. Wprawdzie pierwsze dziecko urodziło się w trakcie pierwszego małżeństwa, ale jak ustalono po drugim rozwodzie, to ojcem pierwszego dziecko jest jednak jej drugi mąż. Przecież to takie oczywiste.

marokogame
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-17 10:22:45
Piknie to ująłeś :) Pozdrawiam

jusef19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-12 22:41:57
komentarz usunięty przez użytkownika

admin1944
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-09-12 18:51:17
TACY SAMI SPECJALISCI OD RODZIN I DZIECI JAK CZARNI I PURPUROWI WATYKANCZYCY !!!.

zibi64
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-09-12 17:01:39
To w środku ma w oczach tesknotę za mózgiem a to trzecie pluje jadem

zibi64
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-12 17:00:28
To w środku ma w oczach tesknotę .... za mózgiem

pacek98
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-12 15:34:43
Chciałem coś napisać na ich temat ale stwierdziłem, że szkoda zacierać litery na klawiaturze.

BOBY102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-12 13:20:27
Znaczy, że dobrze się zabezpieczają ? BO nie mają dzieci ?

Psiapsiolek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-12 14:05:54
Brałbyś Pawłowicz? ;)

BOBY102
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-09-12 14:09:00
CHYBA TYLKO ZA POLSKĘ ;D ..


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500