Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zdjęcie poniżej zrobiono zaledwie kilka godzin później.
krewky  14-09-17, 20:16 Zgłoś
+ 262 -
Dodano: 2014-09-17, 20:16:06   przez: krewky
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 262  Zgłoś nadużycie
104
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Szkolana łazienka
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
Ukryj komentarze(18)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Marmur87
    Ocena: 15 (glosow:19)
2014-09-18 10:44:28
Widać psiarnia też ma poczucie humoru :). Cóż, zawsze mówiłem, że w więzieniu siedzi 15% pechowych przestępców. Reszta to po prostu idioci.

Margaryniarz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-25 23:38:06
haha dobra robota panowie

punkpropaganda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-19 13:28:15
I tak mu gówno moga zrobic.. Po zwarzeniu suchego nie wyjdzie im nawet gram palenia i te roslinki maja na sobie 0% THC co robi je zwyklym chwastem w tym stadium.. Po prostu gliny amatorzy i w dodatku swinie.

terrorparty
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-09-18 21:11:23
Przecież to fake ;/ Ale już pierwsze mentalne orgazmy pode mną widzę...

punkpropaganda
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-09-19 13:11:58
Sam jestes fejk.. Wyperd.. z takimi komrntarzami bo pokazuja jakim idiota jestes.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-18 20:54:49
Kolejny ciawus który nie pomyśli o uczciwej pracy, tylko o bumelowaniu i zarabianiu na cudzej krzywdzie.

punkpropaganda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-19 13:16:00
A jaka krzywda po marichuanie ty pijoku weekendowy co dzieci nie umie wychowac.. Odpier-dol sie od rosliny.. Nie wiesz co sie w polsce sialo 100 lat temu to usiadz do ksiazki z historia zamiast siadac w sobote z kieliszkiem wódki. Nilegalna marycha to rasizm, zdelegalizowano przez roserwelta rasiste bo powiedzial ze biale kobiety sie pie-prza z czarnuchami po paleniu trawy.. Prawda taka, trawa wyleczy wiele schorzen nawet raka, wiec nie odbieraj ludziom leku, a jak ci sie nie podoba to zjedz tabletke moze ci przejdzie..

NoZastanowSie
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-19 15:15:02
ta gowno leczy, zmienia zatwardzenie w sraczke, to ci mowie ja farmaceuta...

szikaka09
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-09-18 18:28:01
czrawa jest dobra czrawe czeba jarac

punkpropaganda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-19 13:17:37
komentarz usunięty przez moderatora

punkpropaganda
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-19 13:21:52
Moderatorze Dupa jestes i tyle, najlepiej daj mi bana bo naprawde wiesniak jestes i pewnie ugryzlo cie to z pijokami wiec pijak jestes.. Boli jak sie slyszy prawde co? Usun jeszcze raz.. powciskaj sobie debilu..

zarolite
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-18 13:35:57
420 blaze it faggot

MarcinCK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-18 13:19:40
A mógł schować trawkę mocy w kołczanie prawilności.Nawet kajdan mocy mu nie pomógł.

Marmur87
    Ocena: 15 (glosow:19)
2014-09-18 10:44:28
Widać psiarnia też ma poczucie humoru :). Cóż, zawsze mówiłem, że w więzieniu siedzi 15% pechowych przestępców. Reszta to po prostu idioci.

nexus4610
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-18 18:57:00
wygladaja jak zolnieze

mk82
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-18 10:39:08
Ciekawe, czy wstawił wodę na herbatę i ciastka upiekł :D

miich
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-18 00:39:57
kozak w necie,pi**a w świecie

punkpropaganda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-19 13:20:18
bys to powiedzial przy moich roslinkach tak bym ci za to zaje-bal ze nie byl bys juz kozakiem w necie..

stary.kocur
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-17 21:15:21
No przecież chciał, żeby ktoś zadzwonił.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400