Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Psiapsiolek  14-09-24, 20:49 Zgłoś
+ 126 -
Dodano: 2014-09-24, 20:49:12   przez: Psiapsiolek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 126  Zgłoś nadużycie
53
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(97)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Podlasiak1977
    Ocena: 10 (glosow:46)
2014-09-24 22:04:11
straszne,kosciol zniewala,zabiera,okrada.jak dobrze ze chociaz unia europejska niczego nam nie narzuca,rzad nie okrada,placimy niskie podatki a urzednicy sa uczciwymi fachowcami.mamy szybkie koleje i siec autostrad.gdyby nie kosciol mielibysmy ich jeszcze wiecej

trentilvbidt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-11 12:58:20
Podlasiak1977 zapomniałeś dodać że nietolerancyjny Kościół uniemożliwia osiedlanie się pokojowych kebabowców i szerzenia ich wzniosłych idei. Aj ten zły Kościół.

soldier111
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-01 19:34:03
Ateista: myślę, że (jak już wspomniano) przy takiej szybkiej islamizacji europy.... to może mieć jednak dobre strony...

GranFigura
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-30 14:43:45
A może zamiast watykańskiej sekty powinno się zwrócić ku prawosławiu? Stworzyć Patriarchat Polski, a obrządek zrobić na wzór kościoła unickiego - Prawosławie obrządku łacińskiego?

Raffkoo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-30 12:06:45
W obliczu zalewającego Europę islamu ateiści zauważą jak to dobrze że mamy w Polsce religię nie nawiązującą do mordu i krzywdy...

jontek44
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-09-30 07:02:55
lewackie odpady tu się produkują

cubajszpil
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-29 23:52:31
katole won do watykanu!!!

dudus54
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-09-29 19:29:27
jestem ZA! a nawet za tym aby w imie poprawnosci natchmiast sprowadzic do kraju 3mln lub wiecej muslimow i bede z zaciekawieniem sledzil wpisy na WIOCHA.PL

Starbreaker
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-29 19:21:45
Jep, wiocha jak sie patrzy... Niech sobie soją z karteczkami i co z tego, że są na nich wypisane jakieś idiotyzmy. Mają prawo do wyrażania publicznie swoich poglądów choćby nie wiem jak debilne były. Stoją spokojnie, nikomu nie przeszkadzają, nie blokują ruchu - wiochy w tym nie ma więc co to tu robi?

zbigniewboniek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-29 13:34:12
Jurek i jego kolejne konto :)

polkowski
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-09-29 11:12:34
co za popieprzone lewaki . 50 lat mieli komunę w PRLu bez konkordatu i doprowadzili do tego że wszystko było na kartki a gospodarka legła w gruzach . Winą jest to , że SB czyli PRL pod przykrywką biznesu dalej rządzi poprzez TVN i Polsat , że to członkowie PZPR uwłaszczyli się na polskich fabrykach i bankach . To oni narzucili styl polityki od 1989r. przejmując wszystkie instytucje państwowe. Pierwsza próba normalności skończyła się "nocną zmianą" obaleniem Olszewskiego po 6 miesiącach , druga po 2 latach niespotykanego ataku medialnego w obronie złodziei i śmierci Prezydenta.

informatyk26
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-09-29 12:52:17
Dlaczego jeśli ktoś jest przeciwny płaceniu haraczu do Watykanu to od razu musi być lewakiem ? Dlaczego wydawanie grubej kasy na religię jest lepsze niż inwestowanie jej w naukę czy infrastrukturę ?

Daroeu
    Ocena: -5 (glosow:19)
2014-09-29 08:51:40
Niech jadą walczyć z katolikami do Iraku. Po mordach widać ze lewaki wynajęte za kasę.

marcinko83
    Ocena: -2 (glosow:18)
2014-09-29 03:02:23
a mafia złodziejska rudego to co lewaczki na nią nie protestujecie,wasz majątek narodowy został sprzedany za łapówki ,za bezcen,a przemysł zniszczony,a was to nie boli tylko ciągle o klechach-to co wasz rząd PO nie mógł przez 7 lat rządów z tym konkordatem zrobić porządku,a może o to chodzi,żeby było się z kim ścigać kto się więcej nachapie

heerind
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-29 12:38:46
Nie ma o czym mówić, wszystkie klechy, rafalale, pedały, to tylko zasłona dymna dla tych wszystkich machlojek jakie dzieją się w rządzie, więc takimi debilami to nawet nie ma się co przejmować, tylko robić swoje i demaskować tą bandę zakapiorów.

pablos6
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-09-29 00:59:20
Dzieci Jakuba Bermana , Arona Szechtera, Izaaka Stolzmana , Tomasza Lisenki heheheheheeee

Melanz89
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-29 00:44:51
Złodziejstwo.

minimale_ldz
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-09-28 21:44:37
sieroty po PRL

w4ski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-28 21:22:41
komentarz usunięty przez użytkownika

C2ShadowMan
    Ocena: -9 (glosow:35)
2014-09-28 20:37:50
To już bezrobotnych zatrudniają do lewackich manifestacji? Wyglądają jakby stali tam pod przymusem, banda przygłupów.

M1CLAY19
    Ocena: 9 (glosow:23)
2014-09-28 21:27:33
Milcz koscielna sciero . Ludzie tak wygladaja gdy sa ciemierzeni przez okupanta watykanskiego.....i nie przynos wstydu malpom bo maz mozg muszki owocowki

Szatan_Mastema
    Ocena: 7 (glosow:21)
2014-09-28 21:41:52
C2ShadowMan, daje Ci wielkiego plusa!To rzadkość mieć taką odwagę i wstawić wlasne foto w avku.Jestes od dzis moim idolem!Trzymaj tak dalej bracie!Trzymam dla Ciebie specjalną lożę w piekle.

Melanz89
    Ocena: 5 (glosow:21)
2014-09-29 00:37:27
Pod przymusem to Ty stoisz w kościele w każdą niedziele! jak i święta...

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-29 09:35:01
komentarz usunięty przez użytkownika

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-29 09:36:57
komentarz usunięty przez użytkownika

saviola1
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-09-28 20:24:57
"Uchwałą Rady Ministrów Tymczasowego Rządu Jedności Narodowej z 12 września 1945 roku strona polska stwierdzała, że konkordat przestał obowiązywać" - więc niech tak się nie obnoszą z tym ze konkordat nas krzywdzi bo tak po prawdzie od dawna nie istnieje. a samo określenie konkordatu jest używane w wielu kwestiach i ma wiele znaczeń

stary.kocur
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-09-28 21:03:36
"Konkordat między Stolicą Apostolską a Rzecząpospolitą Polską został podpisany w Warszawie 28 lipca 1993 r. Rzeczpospolitą Polską reprezentował ówczesny minister spraw zagranicznych Krzysztof Skubiszewski, a Stolicę Apostolską nuncjusz Józef Kowalczyk." "W poniedziałek 23 lutego 1998 prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Aleksander Kwaśniewski ratyfikował w Warszawie tenże Konkordat w imieniu Rzeczypospolitej Polskiej" - a nie musiał. Szkoda

w4ski
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-28 19:57:26
"Sam konkordat m.in. zezwala na chowanie nieochrzczonych/niewiernych oraz ateistów na cmentarzach kościelnych bez zgody lokalnego księdza (np. proboszcza parafii) i uiszczania opłat (Artykuł 8, paragraf 3 oraz paragraf 5), nawet bez powiadomienia władz kościelnych, np. w wypadku jednego cmentarza w danej miejscowości."

stary.kocur
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-09-28 20:19:06
A próbowałeś tego w praktyce? Obyś nigdy nie musiał, bo to tylko na papierze tak ładnie wygląda. Konkordat np. gwarantuje nauczanie religii katolickiej w szkołach. Glemp jak podpisywał nie zająknął się o odpłatności. A teraz proszę, metodą małych kroczków religia jest w szkole, za pieniądze z budżetu, wcale nie na pierwszej czy ostatniej lekcji, ale jak sie komu podoba, jest na świadectwach a zaraz będzie w średniej ocen i na maturze...

w4ski
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-28 21:26:49
tak, probowalem . ogolnie wszystko wyglada lepiej na papierze niz w praktyce .religia tez z niej spierdalalem w szkole ,ale na kilku lekcjach bylem ,tak sobie teraz mysle,ze wynioslem z nich wecej niz np. z WOK pozdro

jacek.jacek
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-09-28 19:40:49
ale tłok, jurek , klub smoleński, zielonahaluna i hgw kto jeszcze

Melanz89
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-29 00:35:59
Zapomniałeś o mnie! zaślepiona, pusta istoto, bez zdrowego umysłu.

terrorparty
    Ocena: 4 (glosow:24)
2014-09-28 19:22:12
komentarz usunięty przez moderatora

Melanz89
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-29 00:38:51
Trudno zaślepionym ludziom otworzyć oczy :) ale może...

Madhouse
    Ocena: 7 (glosow:19)
2014-09-28 18:48:28
konkordat powinien byc rozwiazany

jusef19
    Ocena: 16 (glosow:26)
2014-09-28 19:17:16
komentarz usunięty przez użytkownika

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-09-28 19:48:00
najpierw go przeczytaj....

stary.kocur
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-09-28 20:54:34
Punkt 1 konkordatu mówi: "Rzeczpospolita Polska i Stolica Apostolska potwierdzają, że Państwo i Kościół katolicki są — każde w swej dziedzinie — niezależne i autonomiczne..." Szkoda, że łamanie tego punktu nie skutkuje jego automatycznym zerwaniem. Urzędnicy kościoła nagminnie wcinają się w sprawy państwa, równocześnie krzycząc, że ich sprawy podlegają tylko kościołowi. Powodów do zerwania państwo ma mnóstwo, tylko rządzący nie mają jaj.

hagen24
    Ocena: 2 (glosow:30)
2014-09-28 18:47:35
Odpowiedzcie sobie na pytanie: lepiej krzyż nad drzwiami czy turban na głowie? Nie wydaje mi się żeby to był odpowiedni cza na walkę o "świeckie państwo", bo do czegoś takiego trzeba wielkich zmian, także w mentalności.Ale Polacy byli zawsze podzieleni. Jedni walczą o świeckie państwo, inni o prawa gejów, kolejni o coś innego, a ci co dymali kraj nadal go dymają korzystając z tej kłótni.

Madhouse
    Ocena: 5 (glosow:19)
2014-09-28 18:53:25
swieckie panstwo nikomu nie zabrania wyznawania religii i nikt nie zamierza zabronic, ale chyba Polska jest zbyt biednym krajem by utrzymywactak rozwiniety aparat pasozytniczy.Idac twoim tokiem myslenia to jak przyjdzie 'wrog' to go pokonamy modlitwa, no coz nie wydaje mi sie zaoszczedzone pieniadze mozna by przeznaczyc na obrone, bo to wojsko (w zalosnym stanie) ma nas bronic.

Madhouse
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-09-28 18:57:28
a odebranie przywilejow kosciolowui to zaden zamach stanu ale zwykla ludzka przyzwoitosc, sami powinni sie zrzec jesli dbaja o dobro Polski, ale wola siac propagande, ze im sie krzywda dzieje, zerujac na wierze, kk z wiara i Bogiam nie ma nic wspolnego.

SzeResZ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-28 19:01:17
komentarz usunięty przez użytkownika

SzeResZ
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-28 19:07:44
Odpowiedz sobie na pytanie: czemu mam wybierać między jedzeniem gówna złotą łyżeczką, a jedzeniem gówna łyżeczką drewnianą...

hagen24
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-09-28 19:11:32
Madhouse nie wiem w jaki sposób wywnioskowałaś z mojej wypowiedzi że chcę "wroga pokonywać modlitwą". Nie jestem katolikiem i też nie w smak mi konkordat oraz utrzymywanie obywateli innego państwa którzy żerują na Polsce. Chodzi mi o to że zamiast się w jakiś sposób jednoczyć każda grupa walczy o coś innego i tak naprawdę wszyscy przegrywają a korzysta ktoś inny. Na rozwiązywanie pewnych problemów musi być odpowiedni czas.

Madhouse
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-28 19:18:46
z tego,ze zakladasz ze albo kk albo islam i ze kk broni nas w jakis sposob przed Islamem.Tez nie jestem zwolenikiem wysmiewania wiary, atakow na kosciol itd bo wiem,ze stanowi czesc tozsamosci narodowej i dorobku kulturowego bez ktorego faktycznie Polska byla by otwarta na wplywy z zewnatrz. Ale taki straszenie,ze zmiana to od razu obalenie przyczynia sie wylacznie do tych klotni,kk wyciaga argument z Islamem jako straszak, a prawda jest taka ze on nas nie obroni, obroni nas tylko zjednoczone spoleczenstwo

terrorparty
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-09-28 19:20:25
komentarz usunięty przez moderatora

Madhouse
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-28 19:21:51
i jesli kk faktycznie zalezy to powinnien z wlasnej woli zrzec sie przywilejow, niestety on przy okazji tego typu dyskusji za pomoca swoich zwolennikow poglebia rozlam i paradoksalnie coraz wiecej osob z kosciola odchodzi.No i widzisz w sumie chyba myslimy tak samo.

pesail
    Ocena: 2 (glosow:18)
2014-09-28 18:47:27
Lepszy konkordat niż kalifat...

Madhouse
    Ocena: -1 (glosow:17)
2014-09-28 19:01:13
no oczywiscie bo kk za te pieniadze kupuje bron ktora obroni Polske... zapomnialem ...jeszcze jakby te pieniadze w Polsce zostaly ale nie one ida do Watykanu.

sebkop
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-09-28 19:17:44
To konkordat broni nas przed kalifatem?

MINTOR
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-09-28 21:26:37
Lepsze nic niż kondorat lub kalifat.

mwk1
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-09-28 18:42:14
Unia Europejska niczego nam nie narzuca - nie ma takiego prawa. Rządy państw mają wyższość nad parlamentem europejskim i nie mają prawa niczego narzucić, jeśli dany rząd stwierdzi, że mu się to nie opłaca. Problem w tym, że unia daje nam na wszystko pieniądze, nasi polityce je rozkradają, godzą się na warunki proponowane przez unię, a następnie ciemnogrodowi wciskają, że to unia nas okrada, straszy sankcjami, a nas nie stać, aby się dostosować do stawianych nam warunków. Jak niestety widać większość łyka to jak pelikan rybkę.

aneta.buziaczek
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-09-28 19:10:07
zapoznałbyś się chłopcze z ustawodawstem UE i nie pierdzielił głupot. W momencie aneksji Polski do UE, prawo unijne jest ponad prawem polskim. Poza tym jesteśmy w chwili obecnej płatnikami netto, więc płacimy na UE więcej niż z niej dostajemy.

ZeuS112
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-09-28 20:42:40
@Buziaczek jakieś dokumenty potwierdzające, ze wpłacamy więcej do UE niż dostajemy, czy u Rydzyka tak mówili?

siak
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-28 21:22:13
aneta, bzdury piszesz. konstytucja rp jest najwyższym prawem w polsce, a nie prawo unijne. oczywiscie, niektore rodzaje aktów prawnych ue mają pierwszeństwo przed (zwykłymi) ustawami, ale nie przed konstytucją. no i samo prawo unijne jest hierarchiczne, więc nie każy rodzaj ma pierwszeństwo przed prawem krajowym.

jusef19
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-09-28 18:29:20
komentarz usunięty przez użytkownika

gajcy
    Ocena: 3 (glosow:17)
2014-09-25 08:56:34
Moge powiedziec ze kosciol jest zly, moge na kosciol powiedziec wszystko, mimo konkordatu, ale nie moge powiedziec co mysle o emigrantach, homoseksualistach, o lewicowym rządzie Brukseli, o rasizmie kolorowych wobec białych, afera podsłuchiwana pokazała o wolnosci prasy. Wolnosci słowa, tak wiec to nie Watykan jest problemem , ale lewicowa Bruksela, to ona kradnie mi wolnosc, i pieniadze.

antony
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-09-25 08:10:09
przecież już Niemcy , komunistki masoneria napoleon próbowali zniszczyć kosciuł i żydów a rzyminie przez 300 lat próbowali zniszczyć chrześcijaństwo

stary.kocur
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-28 21:09:06
I mamy przykład obrońcy kościoła, który nawet w ojczystym języku kilku słów poprawnie nie umie napisać.

siak
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-09-28 21:23:54
no i mamy antyklerykałów, którzy mają problem z językiem polskim i co to ma do rzeczy (do konkordatu)?

brunoschultz88
    Ocena: -1 (glosow:19)
2014-09-24 23:30:16
czas by wreszcie obalic mity.odrzucmy wreszcie bozkow,zrownajmy koscioly ,meczety i synagogi z ziemia,spal;my tzw swiete ksiegi.PoWIEDZ "NIE!!!!" ciemnocie.

gajcy
    Ocena: 5 (glosow:17)
2014-09-25 08:59:41
Czemu chcesz palić lewicowe publikacje? Co ci przeszkadzaja lewacy komuniści zieloni, to co ze to ciemnota naszego spoleczenstwa, trzeba ich tolerować.

ferdoat
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-09-28 18:55:08
Pragnę przypomnieć, że mimo temu co się pierwoli dookoła, postęp nauki oraz dobra, dzięki którym chociażby teraz się komunikujemy, rozwój piśmiennictwa, chyba w ogóle jakikolwiek rozwój naszej cywilizacji zawdzięczamy kościołowi. On to bowiem jako pierwszy sponsorował naukę, a i wszystkie ważne zapiski prowadzili niegdyś mnisi. :) W czasach obecnych odsuwamy się od boga idąc w stronę bezpośredniego konsumpcjonizmu i pchani zazdrością porzucamy wszelkie ideały. Niech żyje kościół- obecny w naszej historii bodziec rozwoju i zjednoczenia społeczeństwa. Jak kiedyś dorośniecie to zrozumiecie. Ja do

jacek.jacek
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-09-28 19:46:36
już to robili lenin, stalin, mao a najlepiej wyszło kimom jedź do KRLD będziesz wolny.

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-28 20:40:36
@ferdoat Chiny poradziły sobie bez kościoła, to może i Polska, Europa by sobie poradziła, tym bardziej, że jakoś mieliśmy swoich bogów i potrafiliśmy istnieć jako państwo. Majowie też sobie spokojnie egzystowali dopóki nie przyjechali katoliccy panowie nawracający ciemnotę do Boga.

stary.kocur
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-09-28 21:13:50
Najlepiej bez kościoła radzą sobie Czesi, szkoda, że nie bierzemy z nich przykładu.

Krzysiek_28
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-09-28 22:02:23
ferdoat wiele głupot słyszałem ale takiego debila jak ty to nigdy w życiu nie spotkałem ^^ Co za idiota ^^ !! Kościół od dziejów był jak kula u nogi dla nauki NIEUKU !

gajcy
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-09-24 22:22:16
A jak nie chcesz by zabrali ci wiecej, to głosuj na korwina mikke, a jak jestes urzędnikiem państwowym , masz pensje z budrzetu , jestes uczniem a twoje utrzymanie jes z budrzetu to pamietaj to ty mnie okradasz, żyjesz na moj koszt bo żyjesz z moich podatkow. Pracownik budrzetowki nie ma prawa moralnego by mowic o kimś ze go okrada, bo sam okrada i zyje z pracy innych,

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-09-24 22:18:22
Lewica za swe niepowodzenia gospodarcze, polityczne obwinia wszystko i wszystkich , ale to nie konkordat wymyśla ustawy , prawo, to lewicowa Bruksela tłamsi swą glupota rozwój europy , to przez bruksele i idiotow urzednikow europa robi se zaściankiem światowej gospodarki. Przy tworzeniu ustaw i przepisów nie bylo zadnego biskupa czy ksiedza w Brukseli, za to byli socjaldemokraci, zieloni , komuniści i lewicowi działacze, i to dzieki tej grupie lewicowych ignorantów jest take bezrobocie w europie. Zacznijcie byc obiektywni to wy teroryzujecie swymi działaniami europe, nie kosciol

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-09-24 22:13:09
Na razie to lewicowe panstwo zabiera mi 80 % moich zarobków i po przez poprawnosc polityczna zabiera mi wolnosc myślenia! to lewica brukselską zniewala nas podatkami! i dewiacyjnymi ustawami , a co do kradzieży to lewica jeszcze nie oddała tego co ukradli po wojnie ani kosciolowi ani obywatelom, nie odpowiedziała tez za swoje zbrodnie przy których swieta inkwizycja to pikus.

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-09-24 22:06:11
Od konkordatu i Watykanu gorszy jest traktat lizboński i Bruksela, ciekawe czemu to lewica zapomina ze to 80% przepisów ustaw jest z Brukseli a nie z Watykanu! Lewica troche naciaga rzeczywistość. Konkordat mi niczego nie nakazuje , lewicowa Bruksela tłamsi moja wolnosc debilnymi ustawami.

Sigmal
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-28 18:49:00
Traktat Lizboński dla twojej wiadomości nie podpisała lewica tylko śp.L.Kaczyński.

jusef19
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-28 19:24:06
komentarz usunięty przez użytkownika

Podlasiak1977
    Ocena: 10 (glosow:46)
2014-09-24 22:04:11
straszne,kosciol zniewala,zabiera,okrada.jak dobrze ze chociaz unia europejska niczego nam nie narzuca,rzad nie okrada,placimy niskie podatki a urzednicy sa uczciwymi fachowcami.mamy szybkie koleje i siec autostrad.gdyby nie kosciol mielibysmy ich jeszcze wiecej

gajcy
    Ocena: 4 (glosow:24)
2014-09-24 22:09:41
Dyskutujesz z lewakami , oni walczą z kosciolem jako z wroga filozofia, nie przeszkadza im to ze zniewalają swoimi prawami innych , martwi ich to ze ktos wybiera inna ideologie niz ich. Tolerancja lewicowa konczy sie tam gdzie zaczyna sie wolnosc innych. Tolerują tylko tych ktorzy mysla jak oni , reszta to faszysci katole ciemnogrod wróg.

SzeResZ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-28 18:56:00
komentarz usunięty przez użytkownika

SzeResZ
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-09-28 18:58:58
Jasne, że UE jest naszym wrogiem, ale to nie oznacza, że kościół nim nie jest. Mamy wielu wrogów i każdy chciał by nas wydymać najmocniej jak się tylko da.

Madhouse
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-28 19:05:35
komentarz usunięty przez użytkownika

sebkop
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-09-28 19:20:40
@gajcy^ Twoja filozofia niezbyt jest mądra i łatwo ja obrócić przeciw tobie. Czemu muszę płacić podatki, które idą na konkordat, czy to nie zniewolenie mnie waszymi prawami w kraju, który dla przypomnienia jest świecki.

jusef19
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-09-28 19:47:33
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
    Ocena: -5 (glosow:21)
2014-09-24 22:00:29
Żeby to jeszcze była nasza religia i nasz polski słowiański bóg. Ale nie to jest żydowski bóg który 1000 lat temu wlazł do Polski gorzej niż dziś Islam do Francji. Sterroryzowali albo przekupili władcę polski, który zdradził swoich przodków i przyjął obcą religie. A potem karą śmierci karał swoich, rodaków którzy nie chcieli przejść na chrześcijaństwo. No i zniszczył wszystkie zapiski sprzed przyjęcia chrześcijaństwa. Wymazali naszą historię i kulturę. Nawet islam tak nie niszczy narodów.

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-09-24 22:28:13
Jedz do tego nowego panstwa islamskiego i zobacz jak islam wprowadza swoja religie, lub pojedź do Paryża np. 13 dzielnicy i zobacz jak islam dziękuje europie za to ze pozwala im zyc na nasz kosz, idz tam i powiedz ze Boga nie ma. Ze machomet sie myli. I zobaczymy co ci ludzie w ramach tolerancji multikulti z toba beda roznmawiac.

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-09-25 19:01:33
hehe oni tylko bohaterzy w walce z chrzescijanstwem.wiadomo ze katolik za takie gadki lba nozem nie utnie ani domu w powietrze nie wysadzi.w sadzie tez uniewinnia bo wolnosc slowa.uadaja wielkich bojownikow o wolnosc i tolerancje.na muslima to nawet ze strachu krzywo nie spojrza.czemu nergal ciota koranu nie porwie?przecierz islam narzuca wiernym czy niewiernym sila swoje zakazy i nakazy.sa zenujacy i tyle

asd1905
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-09-28 20:09:19
podlaski masz racje nie utnie glowy tylko spali zywcem na stosie albo bedzie cie podtapial torturowal itp, poczytaj moze troche jak twoj kosciol "nawracal" niewiernych albo co robil z ludzmi oskarzonymi o herezje itp do tego zastanow sie po co wyruszyl na krucjaty i co tam robili

Meloman1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-28 23:33:00
Brawo Vacarius! Mimo tysiącletniej okupacji wiara przodków w Światowita (albo Świętowita, albo Światowida, albo Świętowida - hw jak on się w końcu nazywał) nie umarła! Czarni zniszczyli wszystkie zapiski, ale my o nich pamiętamy!!!

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-29 22:20:13
asd masz racje.ale to sie dzialo wieki temu a to co robi islam dzieje sie tu i teraz.

zyndramik
    Ocena: 1 (glosow:21)
2014-09-24 21:26:05
pajace, wypierdzielać do kalifatu jak nie pasuje :)

skomorucha
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-09-24 21:54:59
Do budy! zyndramik

olo2411
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-09-24 22:00:03
niech sie cieszą póki mogą, nastąpi kalifat to będą cichutko siedzieć w norach, w przeciwnym wypadku skrócą ich o głowę. tak się zachowują ludzie którzy maja pretensje do całego świata za swoje niepowodzenia

ferdoat
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-09-28 18:56:43
DOKŁADNIE!! Są świeckie kraje- wynocha!!

kurwamac02
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-09-28 19:00:30
komentarz usunięty przez moderatora

ferdal
    Ocena: 4 (glosow:20)
2014-09-24 21:18:16
To akt zniewolenia państwa polskiego

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:21)
2014-09-24 21:21:13
Ferdal weź nie pier*ol tylko lepiej zobacz jak działa MFW czy "BŚ" a potem pisz o zniewoleniu.

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-09-24 21:22:45
Foy to akt poddaństwa

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:19)
2014-09-24 21:26:40
Akt poddaństwa to ty masz w stosunku do tych z Wiejskiej. Co rusz to te */rwy wymyślają nowe sposoby jak życie uprzykrzyć nam a sobie polepszyć. Księży widuje tylko na wiosce w durnych wstawkach jurka.

gajcy
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-09-24 22:24:30
Do niewoli panstwa polskiego doprowadzili lewicowi działacze lewicowych parti, i zniewoleni jestesmy przez Bruksele , a wlasciwie przez niemcy, bo to one rzadza europa,

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-28 20:33:54
@gajcy nie wiedziałem że Kaczyński był lewakiem. Patrz skubaniec razem z bratem udawał prawicę.

quguar
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-09-24 21:17:29
Sama prawda.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Albo kij od szczotki
  •  Tak było
  •  Pomysł jest
  •  U*ebać jaja przy samej duupie


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400