Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A MÓWIĄ I PISZĄ ŻE BĘDĄ ŚCIĄGAĆ EMIGRANTÓW BO BRAKUJE LUDZI DO PRACY
kewals69  14-09-26, 07:12 Zgłoś
+ 237 -
Dodano: 2014-09-26, 07:12:52   przez: kewals69
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 237  Zgłoś nadużycie
51
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(109)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
malgolina
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-11-04 10:37:13
Bo rząd na początek powinien zacząć zwalniać rozrośniętą administrację w swoim najbliższym otoczeniu, począwszy od sztucznie wykreowanych stanowisk, bo np. żona nie miała pracy czy córka po studiach itd. Dopiero potem zabierać się za prowincję, dokładnie analizując wcześniej potrzebę istnienia danych placówek i ilości pracowników. A jeśli chodzi o laboratoria sanepidu, to wydaje mi się, że one akurat są potrzebne, bo wykonują badania.

jacek8887766
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-11 21:55:48
ZASTRZELIŁ SIĘ BO BYŁ KRETYNEM BEZ POMYSŁU !!

bartezz89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-09 13:52:24
komentarz usunięty przez moderatora

kukid1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-08 21:32:57
no ludzie, co wy, jak już chcecie coś takiego działać, to najpierw w polityka, żeby coś dobrego przed odejściem zrobić...

gangnam10
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-05 13:37:05
Skoro lepiej wyjechać za granicę to po co wykształcenie? Na zmywakach i innych tego typu intratnych posadach nie jest ono wymagane. Człowiek nie wytrzymał psychicznie, wielki żal tu się zgadzam ale nie można winić systemu, że nie potrafił sobie poradzić. Nie przesadzajcie, państwo nie jest od tego żeby dać wszystkim pracę. Trzeba samemu sobie radzić. Żaden kraj nie zapewnia wszystkim pracy...

kocurxtr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-05 11:50:54
nie system, tylko człowiek się zabił; system tylko stwarza warunki..

jxxx71
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-04 22:53:20
90% urzędników trzeba zwolnić, i nie można mieć dla nich litości, nie się wieszają, skaczą z 10 pięter, itd, itp. Nad ludźmi pracującymi na własny rachunek nikt litości nie ma, Zus za chwilę 1100zł/mies + koszty paliwo 600-800zł, ~20 razy wyższy podatek za mieszkanie, koniecznie księgowa ~150-250zł/mies, a to co ponad te 2000zł kosztów zarobisz jeszcze do opodatkowania. Na dodatek na budowach zima prawie bez zleceń, a koszty są. Nikt temu człowiekowi nie bronił pracować na własną rękę ta jak ja pracuje.

grog
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-04 22:44:27
a mogl strzelic do pierwszego lepszego polityka, nie dosc ze zrobilby dobry uczynek, to jeszcze tak: w pace ping pong, czytelnia i silownia, sucho, cieplo, siedem diet do wyboru, mokre widzenia...

Laudanum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-05 00:04:55
Potem bylby taki sam lament jak nad tymi od ktorych uwolnil nas Putin. W Polsce sie docenia i szanuje jedynie tych ludzi, ktorzy juz nie żyją.

zonkumariano
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-11-04 21:50:59
Żyjemy pod PejsatąOkupacją stąd ten kraj jest tak POpaprany!

davidbrian35175
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-04 22:11:25
odstaw butaprem

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-04 20:36:45
idiota. Mógł zabrać do piekła jakiegloś sku***na w garniturze a sam poszedłby siedzie .

kazsu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-04 20:29:59
To prawda ciekawe czy ktoś chciał by walczyć w obronie takiego kraju. Zapewne bardzo niewielu.

Czeslav21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-04 18:44:21
Huja prawda, nikt się nie zastrzelił tylko chłop się powiesił . i od tego jest to zdjęcie. Dziennikarze kłamią i koloryzują wszystko, pewność mam bo mieszkam nie daleko i wiem jak było bo pisało u nas na regionalnej stronie , a nic nie było o zastrzeleniu się! tylko - "17 września w Księżowym Lesie w Moszczenicy grzybiarz trafił na ciało 59-latka z Łużnej. Mężczyzna się powiesił (ˆ Fot. Mateusz Książkiewicz/ bobowa 24.pl)"

Czeslav21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-04 18:40:01
komentarz usunięty przez użytkownika

M1CLAY19
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-11-04 17:26:42
TUSK -jestes winien smierci tego czlowieka. Normanie to on by wyjechal i zyl dostatnio. Ty mendo nawsadzales mu bzdur do glowy ze ludzie beda zyli dostatnio i beda pracowac za godziwe wynagrodzenie. TUSK to morderca i oszust ,ktory powinien byc osadzany. TUSK POD SCIANE !!!!

Sensualna
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-11-04 17:23:59
praca jest tylko niedojdy nie potrafią jej znaleźć bo sie nie chce i nie potrafią przejsc przez prostą rozmowe kwalifikacyjną. a co do osob po 50tce jest sporo ofert no ale kto pójdzie robic za 7zl na godzine mało kto, a nawet tych 7 zł w domu nie wysiedzi

malaja26
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-04 18:50:27
i Ty wierzysz,że człowiek miał odwagę strzelić sobie w głowę, a nie miał odwagi iść na rozmowę kwalifikacyjną? Ze dwa lata temu na mojej rozmowie usłyszałam od pracodawcy,że przez dwa dni przyszło na jego skrzynkę ponad 700 cv.Tyle osób na jedno stanowisko, jasne, że łatwo dostać pracę, wystarczy być najlepszym z 700 osób.

Genialon
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-04 21:13:52
Trzeba być niedojdą, by marzyć o pracy, nie będąc Krewnym-I-Znajomym-Królika, prawda? Poza tym 7 zł na godzinę razy średnio 168 godzin w miesiącu daje 1176 złotych BRUTTO na miesiąc, czyli na rękę sporo poniżej tysiąca. Przeżyjesz za takie pieniądze? Powodzenia.

KotSchrodingera
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-04 21:28:54
Doprawdy? To ciekawe. Jak byłam mała, moja mama intensywnie szukała pracy. Miała wówczas 33 lata. Od jakiejś mendy z urzędu dowiedziała się, że...jest za stara (menda miała pod 60tkę). Oczywiście teraz niby jest nieco inaczej, ale nikt nie chce dziadków i babci zatrudniać.

cozabzdet
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-11-04 17:08:44
Komentarz kewals69 celny. Odchodząc od tematu, a nawiązując do komentarza: ja, gdyby ogłoszono mobilizację, cały swój wysiłek włożyłbym w uniknięciu wcielenia do armii. Bo niby w obronie czego miałbym stawać? Polska obecna nie jest nawet wredną macochą, jest jak zwykła k..., która nie dość, że porzuciła swoje dzieci, to jeszcze gnębi je jak tylko może.

KotSchrodingera
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-04 21:31:38
A ja tam mogę stanąć do obrony kraju. Jeśli każdy polityk - każdy poseł, senator, radny, wojewoda, burmistrz, wójt itp stanie w pierwszym szeregu.

kurwamac02
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-11-04 16:32:49
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-04 16:34:43
komentarz usunięty przez moderatora

cozabzdet
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-04 17:10:24
Ale napinać to się może pierdziel na garnuszku starych, albo żółtodziób, który nie ogarnia dalej jak do następnego weekendu i jest przekonany, że dobrze będzie zawsze.

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-04 18:03:54
komentarz usunięty przez moderatora

cozabzdet
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-04 19:57:15
Kolego, ale w Polsce nie chcą zatrudniać "staruszków" po 40stce, którzy mają zgodnie z prawem 27 lat do emerytury!!!! I to jest wiocha.

Mr.Hayde
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-04 15:24:05
o kurcze, jakby wszyscy zabijali się bo stracili robotę to grabarze nie nadążyliby z kopaniem grobów.

LuskaI23
    Ocena: -8 (glosow:14)
2014-11-04 14:38:49
Więc jeszcze raz.. To żadna wina rządu, tylko niezaradności człowieka. Mógł iść do pracy w biedronce za 1700zł. Może to nie szczyt marzeń, ale lepsze to od samobójstwa. Zabijanie się z braku pieniędzy czy długów jest mega żałosne. Nienawidzę samobójców, bo są cholernymi egoistami którzy myślą tylko o sobie. On się zabiję, ale zostawi cierpiącą rodzinę, bliskich i przyjaciół, którzy do końca życia będą cierpieć i płakać przez niego. Naplułabym takiemu na twarz. Za wyrządzenie rodzinie takiej krzywdy.

cozabzdet
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-11-04 17:14:57
Logika bzdziągwy. Wybór masz tylko jeżeli chodzi o pracę. A żyć musisz choćbyś się zesrał, człowieku. G..no cię obchodzą cudze wybory. Może rzygać mu się chciało jak sobie pomyślał, że będzie musiał się pie. olić do końca życia w jakiejś biedronce. Kapujesz? I jeszcze jedno. Człowiek całe swoje życie jest sam, niezależnie od tego ilu ludzi go otacza. To taka fundamentalna prawda o życiu - gratis ode mnie dla ciebie.

Untraceable
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-04 17:45:57
komentarz usunięty przez moderatora

LuskaI23
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-11-04 18:05:54
cozabzdet. Może Ty jesteś sam, ale ja nie wyobrażam sobie, zabić się i skazać bliskie mi osoby na cierpienie bo kur*wa pracy nie znalazłam. Dla mnie to tchórzostwo. Znam ludzi i mam takich w rodzinie, których bliscy popełnili samobójstwo i widzę jak cierpią. Jeśli sobie nie radzisz zgłoś się do kogoś. Nie mówię o osobach samotnych, bo takie też są. Tylko o tych, co zostawiają rodziców, małżonków a nawet dzieci. Jego wybór i miał do niego prawo, ale ja mam prawo wyrazić swoje zdanie, które jest takie a nie inne.

kuzyn_cosiek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-04 18:23:28
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-04 19:52:57
Lucy jesli przeszlas kiedys depresje i przynajmniej jedna probe samobojcza to mozesz miec opinie na ten temat. Jesli nie, po prostu zgadujesz i mniemasz ze czlowiek w depresji po prostu w niej nie jest, i mysli tak samo jak my wszyscy. Niestety to nie takie proste. Tragedia dla rodziny potezna bo poza strata bliskiej osoby musza zyc z poczuciem winy ze nie pomogli na czas. Czasem sie nie da. To nie jest tak ze samobojca ma wybor ale wybiera gorsza opcje czyli smierc i nalezy go za to potepic. Dla takiej osoby wyboru po prostu nie ma i to dodatkowo dobija.

durthu
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-11-04 20:58:00
luska ty to przeszłaś w życiu jedynie szok jak zabrakło papieru w kiblu. Skoro już podzieliłaś się z nami swym bezwartościowym zdaniem to włacz empatie choćby z m jak miłość i zacznij widzieć człowieka, zamiast projektować swoje wybujałe ego na wszystkich ludzi.

LuskaI23
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-05 01:03:56
Bezpieczna, ja wiem co mówie, sama leczyłam się wiele miesięcy z depresji a i mam bliską osobę której ktoś z rodziny odebrał sobie życie i widzę jak ta osoba funkcjonuje i jaki ma żal mimo że minęło prawie 30 lat. Jak cierpi i płacze. I widząc ta osobę cierpiącą, nienawidzę samobójcy który skazał ją na życie w bólu do końca. I nie będę miała empatii do takiej osoby, która nie pomyślała o tym jak rani innych i stchórzyła. Pieniądze sa takie wazne? Ważniejsze niż życie? Nigdy tego ie zrozumiem, bo zawsze jest jakies rozwiązanie. Wystarczy zwrócić się o pomoc. Rozumiem, że nie każdy ma do kogo

LuskaI23
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-05 01:10:50
że sa ludzie samotni że cierpią, ale do cholery życie jest tylko jedno drugiej szansy nie będzie. Nie można pozbawiać się najcenniejszej rzeczy jaką się ma. Miliony osób ma ciężko ale trzeba sobie radzić, bo kazdego dnia wszystko może się odmienić. A Ty durthu idz poślinić się pod absurdami z cyckami, bo widać nie dorosłeś do dyskusji skoro czyjeś zdanie jest dla Ciebie bezwartościowe kiedy różni się od twojego.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-05 16:06:24
Masz bardzo ladne bojowe podejscie do zycia i oby tak dalej, ale samobojstwo to troche bardziej skomplikowany problem. nie oczekuje ze ktokolwiek bedzie pochwalac je czy nawet rozumiec bo przyczyny sa na ogol bardziej zagmatwane niz brak pieniedzy. Nie zawsze mozna sie do kogos zwrocic o pomoc lub te pomoc otrzymac. Zreszta osoby z takimi myslami, czesto zwracaja sie o pomoc, daja sygnaly ale czasem trudno je odczytac najblizszym. Czasem jest to chwilowa niepoczytalnosc wywolana zle dobranymi antydepresantami - wcale nie rzadkosc, pierwsza wersja prozaku z tego slynie.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-05 16:11:27
Miliony osob ma ciezko finansowo ale nie od tego zalezy chec do zycia czy depresja. Bogatych dotyczy to tak samo jak i biedniejszych. Smierc Robina Wiliamsa naglosnila ostatnio problem, i dobrze bo takie osoby nie nalezy rugac czy opluwac a pomagac i wspierac, poki jeszcze czas.

omen100
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-11-04 14:31:22
Stracil prace i popelnil samobojstwo ? Widac mial jakies problemy psychiczne. Malo ludzi traci prace? Zyje w gorszych warunkach? Najlepiej wina za cale zlo tego swiata obarczac 'bezduszny system',a moim zdaniem to po prostu ludzka glupota.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-04 13:00:00
komentarz usunięty przez moderatora

zygabb
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-11-04 12:55:13
Ja to nazywam selekcją naturalną. Tylko silne osobniki przetrwają. Swoją drogą mam nadzieję,że ta historia zapoczątkuje modę na samobójstwa w środowisku urzędników sektora publicznego... Może usłyszymy kiedys o zbiorowym samobójstwie pracowników ZUS-u... Daj Bóg :D

Free80
    Ocena: -5 (glosow:17)
2014-11-04 12:50:50
Mężczyźni są słabsi psychicznie. Wysiadają w takich sytuacjach znacznie częściej.

ck82
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-11-04 13:53:22
Masz rację. Bo to "ZNACZNIE CZĘŚCIEJ" na mężczyznach ciąży presja utrzymania rodziny. Jak facet stracił pracę i jej nie może znaleźć to jest postrzegany jako niedojda. Na kobiecie nie ciąży taka presja, jak nie pracuje to jest po prostu "Panią domu". Często nie pracuje bo jej się po prostu nie chce, a w domu i tak syf, kiła i mogiła. Ma po prostu wyj**ane, mimo ze facetowi w tym kraju bardzo ciężko utrzymać rodzinę za jedną pensję. Dlatego też uważam tak jak przedmówczyni że kobiety są silniejsze psychicznie, szczególnie te które pierdzą w domu w stołki.

Free80
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-11-04 14:26:35
Albo np te, które zostały opuszczone w trudnej sytuacji przez męża-tchórza i muszą sobie radzić same opiekując się w dodatku dziećmi, prawda? W dzisiejszych czasach presja utrzymania rodziny ciąży na obu stronach. Mało kto może sobie pozwolić by jedna ze stron nie pracowała. Poza tym ja nie mówię tu o hipotetycznych sytuacjach, bo wiadomo, że życie pisze różne scenariusze. Ja powołuje się na konkretne badania i statystyki, które jasno mówią, że wskaźnik samobójstw wśród mężczyzn jest znacznie wyższy.

ck82
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-11-04 15:16:52
Ah te kobiety z małymi feministycznymi rozumkami. Przeczytaj jeszcze raz co napisałem DUŻYMI LITERAMI. Po tym jak już to przeczytasz sprawdź w swoich statystykach: - jaki procent rodzin utrzymuje się z pensji tylko mężczyzny? - jaki procent rodzin utrzymuje się z pensji kobiety i mężczyzny? - jaki procent rodzin utrzymuje się z pensji tylko kobiety? Jak już to sprawdzisz, to może zauważysz że to na mężczyznach procentowo jest większa presja utrzymania rodziny. To że jest więcej samobójstw wśród mężczyzn świadczy o tym że mężczyźni są poddawani większej presji, a nie że są słabsi psychiczn

ck82
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-11-04 15:27:32
No i jeszcze oczywiście musiałaś wyskoczyć z opuszczonymi przez złych mężczyzn kobietami. Ja pie**le - ogarnij się. Wzruszyła mnie ta historia, ale jest to oczywiście sytuacja mniejszościowa która dotyka może 2-6% kobiet ( hipotetycznie :) pisze, dokładnie se sprawdź w swoich statystykach :) ). Równie dobrze ja mogę napisać że ten mąż nie był tchórzem, tylko miał dość swojej leniwej baby puszczającej się z sąsiadem i w końcu zabrał graty - bo takie sytuacje pewnie też mają miejsce.

Free80
    Ocena: -5 (glosow:15)
2014-11-04 15:31:36
Skoro ty wyskoczyłeś z leniwymi babami to ja pozwoliłam sobie wyskoczyć z tchórzami. Sam sprawdź statystyki tylko tym razem prawidłowe, a nie te z ubiegłego wieku. Presja towarzyszy wszystkim, nie tylko mężczyznom. Nie rób więc z siebie łajzy.

ck82
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-11-04 16:06:10
To Ty pierwsza plując feministyczną żółcią zaatakowałaś mężczyzn. Ja tylko ośmieszam takie feministyczne poglądy. Ale do Ciebie i tak nigdy nie dotrze że to co napisałem może być prawdą, a już na pewno wszyscy mężczyźni to dla Ciebie łajzy. Pewnie coś Cię boli w tych mężczyznach i na prawdę mi przykro że nie radzisz z tym sobie PSYCHICZNIE :). Jeszcze jedno. Sprawdziłem dla Cibie statystyki z tego wieku (dane GUS - "kobiety i mężczyźni na rynku pracy 2014") I wyobraź sobie że w 2013 roku było aktywnych zawodowo 48,5% ogółu kobiet i 64,4% ogółu mężczyzn.

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-04 17:58:58
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-11-04 18:00:53
komentarz usunięty przez moderatora

Free80
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-11-04 18:06:44
ck82 nie jestem feministką. Stwierdziłam tylko oczywisty fakt, na który zareagowałeś w sposób który mówi mi, że masz kompleksy. Ultraciołku, samobójstwo to nie odwaga tylko mega tchórzostwo - ostateczna ucieczka przez problemami. W PL na 6 samobójstw mężczyzn przypada 1 samobójstwo kobiety. To jednoznacznie świadczy o tym, że mężczyźni radzą sobie znacznie gorzej z presją czyli są słabsi psychicznie. Do co fizyczności to nie mam zamiary z tobą na ten temat dyskutować, ale coś mi mówi że pokonałabym cię bez problemu w pracach fizycznych i nie dlatego, że jestem feministką tylko dlatego, że spo

Free80
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-11-04 18:08:15
sporo ćwiczę. Poza tym untra, naucz się klecić zdania bez wyzwisk. Robisz z siebie totalnego kmiotka.

Untraceable
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-11-04 18:20:09
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-11-04 18:33:20
komentarz usunięty przez użytkownika

Free80
    Ocena: -5 (glosow:15)
2014-11-04 18:37:08
Untra, jakim cudem ty dożyłeś 29 lat?!?! Chyba tylko dzięki matczynej opiece. Co znaczy mieć tyle na głowie co mężczyźni? I przestań wyzywać i obrażać - naprawdę nie potrafisz inaczej?

Free80
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-11-04 18:39:51
aaa i sorrki Untra, ale w weekend robię coś znacznie bardziej produktywnego niż udowadnianie infantylnemu facetowi, że nie ma racji. Możesz uznać to za tchórzostwo i ucieczkę. I tak doskonale wszyscy tu wiemy, że racjonalne myślenie nie jest twoją mocną stroną.

ck82
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-11-04 19:48:14
Drogie Panie :). Zrozumcie wreszcie o czym pisze. Teraz czytajcie powolutku i uważnie. Nawet jeżeli 6 facetów na 1 kobietę popełnia samobójstwo nie jest to równoznaczne odporności psychicznej w takim samym stosunku. Dla mnie znaczy to tyle że na facetach ciąży znacznie większa presja. Jeżeli to są faktycznie takie liczby to dla mnie jest coś bardzo nie halo. Może byście uruchomiły swoje małe móżdżki i się zastanowiły dlaczego tak jest. Dla Was najłatwiej jest kogoś oczernić że słaby psychicznie i dobrze że poszedł do piachu. Może spróbujcie zrozumieć tych mężczyzn niż ich oczerniać i gnoić....

ck82
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-04 19:51:18
… Na mężczyznach ciąży naprawdę wielka presja społeczna i to głównie z waszej strony. My nie możemy być bezrobotni, nie możemy mniej zarabiać, musimy mieć wypasione bryki, wielgachne kut**y żeby Was zadowolić. My to wszystko musimy – Wy tylko możecie, jeżeli Wam się chce, a jak się nie chce, to też OK, bo mężczyźni nie oczekują tego od Was, wystarczy jeżeli nie straszycie ryjem małych dzieci :) ...

ck82
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-04 19:54:48
Free80 nie mów że nie zrobisz czegoś nigdy, bo tak naprawdę sama siebie nie znasz. Poznajesz się dopiero w sytuacjach w których nie byłaś. Jakby np. ktoś Cię więził latami w jakiejś piwnicy, bił, gwałcił, torturował i doprowadzał do bólu jakiego sobie nie wyobrażasz to na pewno w tej chwili nie wiesz czy byś się nie zabiła przy pierwszej lepszej okazji. No ale Ciebie pewnie nikt nie dał by rady pojmać :) bo jak już wiemy dużo ćwiczysz :D i pewnie jesteś kung fu karate mistrzem ;) - ciekawe tylko co będzie jak przyjdzie Ci słoik z ogórkami odkręcić :) .

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-11-04 20:01:42
ck82 ja tylko dodam ze mezczyzni sami sobie ten ciezar biora na siebie, maja to na wlasne zyczenie. Szowinizm wymaga od was wiecej niz jestescie w stanie dac. Prawdziwych macho jest niewiele, i oni raczej nie maja problemu z sprawami tak podstawowymi jak praca czy dom. odpowiedzialnosc tez ciazy bo mimo wszystko czesciej facet zostawi dom, zone i dziecko i pojdzie w sina dal (z kochanka albo bez)udawac ze zycie jest latwe. Kobieta zostaje i walczy zawze i do konca nawet jesli ewidentnie ja to przerasta.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-04 20:03:34
Mimo iz to moze zakluc w szowinistyczne wrazliwe uczucia, to jednak kobiety sa silniejsze psychicznie dlatego ze lepiej potrafia sobie radzic ze stresem. My marudzimy, narzekamy, plotkujemy, rozmawiamy, placzemy - mamy lepszy mechanizm upuszczania negatywnych emocji. No i jeszcze mamy czekoladki:) mezczyzni tego nie chca bo to nie meskie wg nich wiec gromadza ten caly syf w sobie i w najlepszym przypadku uciekaja w alkohol, w najgorszym rozpadaja sie calkowicie.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-11-04 20:08:54
na kobietach tez jest presja tyle ze w innych aspektach, my tez musimy byc idealne, piekne jak z modelki, nie daj boze tyc lub starzec sie, nie mowic za madrze bo to atak zaraz na mezczyzne, najlepiej zebysmy pracowaly i byly idealnymi matkami jednoczesnie, o ile ktos w ogole chce w pracy kobiete ktora ma male dziecko lub jest w ciazy. Facet jak odejdzie od rodziny to ma po prostu kryzys wieku sredniego lub zona nie dbala tak dobrze jak kochanka. Jesli kobieta sie nie sprawdzi jako matka i odejdzie to zaraz jest potworem.

bezpieczna123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-11-04 20:13:50
Juz bez wzgledu na plec, ogolnie jako ludzie sami rzucamy sobie takie klody pod nogi i poprzeczki ze pozazdroscic kreatywnosci w tym temacie. Samobojstwo tego czlowieka to tragedia, a samo zjawisko jest bardzo skomplikowane - od checi zwrocenia uwagi i wolania o pomoc po niepoczytalnosc czasem wywolana antydepresantami. To raczej nie jest dobry temat na dyskusje feministki kontra szowinisci, depresja moze dopasc kazdego, z duzo bardziej blahych powodow niz utrata pracy.

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-11-04 20:38:02
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-11-04 20:45:12
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-04 20:47:52
untra a jaka presje masz na mysli w takim razie jesli nie zwiazana z praca czyt. pozycja spoleczna. Choc presja nie jest jedyna przyczyna samobojstw. Problem nie w presji a w tym co kto z nia robi, ze sie tak wyraze, czy jest dla ciebie ciezarem, wyzwaniem, blahostka i czy ktos ma sile z nia zyc i funkcjonowac czy raczej nie nauczono go tego i potrafi tylko uciekac. Zreszta presja to nie do konca dobre okreslenie, wole slowo stres. Bardziej pasuje do tematu.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-04 20:51:55
untra ja na depresjach, samobojstwach i traumach zęby zjadlam, i nie sprowadzam tematu do feminizmu czy szowinizmu. Z mojego doswiadczenia plec i wiek nie graja roli. Statystycznie zapewne taka rola jest ale statystyki do zycia roznie sie maja. Wiesz ze im bardziej kogos wyzywasz tym bardziej glupa z siebie robisz a nie ze mnie czy free? nie potrafisz z ludzmi rozmawiac to nie pchaj sie na fora. za duza presja dla ciebie chyba:)

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-11-04 21:10:49
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-11-04 21:12:25
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-04 21:19:45
Brawo Dagmik. Krotko i na temat. Jak zawsze:)

ck82
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-11-04 21:33:38
To wy jesteście żałosne. Spieramy się o to czy kobieta jest silniejsza psychicznie od mężczyzny. Wy twierdzicie że kobiety bezapelacyjnie i bezdyskusyjnie są silniejsze psychicznie od mężczyzn – Ja twierdzę że tak nie jest, ale w przeciwieństwie do Was dopuszczam do siebie myśl że może tak nie być i całe to moje gadanie nie jest po to żeby Was przekonać do mojego zdania, tylko żebyście dopuściły do siebie taką myśl.

ck82
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-11-04 21:39:53
Bezpieczna123, nie wiem dlaczego twierdzisz że radzenie sobie ze stresem płacząc, żaląc się, rozmawiając z kimś często o swoich błahych problemach jest oznaką siły psychicznej :) To absurd. Może chcesz mnie przekonać że wyrzucacie te problemy płaczem i znikają? Może twierdzisz że w ten sposób się nie kumulują i nie wybuchają ze zdwojona agresją :) ? Przecież to jakieś słabe psychologiczne bzdury dla słabych psychicznie :) .

ck82
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-04 21:42:26
.. My mężczyźni nie mamy potrzeby się żalić i płakać bo na takie problemy po jakich wy płaczecie my mamy po prostu bezboleśnie wyjeb**e i to dla mnie jest oznaką siły psychicznej, jak również to że nie mamy zmiennych nastrojów i nie robimy problemów z błahych powodów. A rozmowy o własnych poważnych problemach z kobietami którym wydaje się że są najmądrzejsze na świecie i ślepo i głupio stoją przy swoim to pierdo**my :)

ck82
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-04 21:44:07
.. Żeby zakończyć temat przyznam wam teraz rację a nawet więcej: 1. Kobiety są silniejsze psychicznie od mężczyzn – bo płaczą i się żalą. 2. Kobiety są bardziej inteligentne od mężczyzn – oczywistym faktem jest to, że one są zdobywczyniami prawie wszystkich nagród nobla i one w zdecydowanej większości zgłaszają patenty naukowe. 3. Kobiety są silniejsze od mężczyzn – tutaj oczywistym faktem jest to że one wykonują najcięższe prace fizyczne i są wszelakimi rekordzistkami przeróżnych dyscyplin sportowych.

ck82
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-11-04 21:45:32
.. 4. Kobiety są znacznie lepszymi kierowcami – potwierdzają to najwyższe lokaty zajmowane tylko przez kobiety w sportach motorowych. 5. Jak to zauważyła przeinteligenta Free80 mam kompeksy – właśnie dlatego że kobiety są lepsze we wszystkim od mężczyzn. 6. A Kopernik też była kobietą !!

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-04 22:04:53
Nie zrozumiales nic. W stresie zyjemy wszyscy. A to co ten stres z nami robi zalezy od tego jak sobie z nim radzimy. Tak, tak i jeszcze raz tak - rozmowy o problemach pomagaja rozladowac ten stres choc nie rozwiazuja samych problemow, chyba ze ktos ci udzieli jakiejs zlotej rady podczas takiej rozmowy. Jako mezczyzna oczywiscie to zbywasz bo mezczyznom nie wypada mowic o problemach bo to jakby przyznanie sie do slabosci i bezradnosci. Bzdury wkladane malym chlopcom od poczatku "nie placz,nie jestes dziewczynka". Tlum w sobie to co sie gnebi az cie rozsadzi.

bezpieczna123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-11-04 22:09:30
Poczytaj to co ci polecilam , dla pewnosci wybralam tylko meskich autorow, i zobaczysz ze jest kilkadziesiat roznic co najmniej miedzy plciami w najdrobnieszych aspektach, jest mniej wiecej po rowno kto jest w czym lepszy a kto gorszy. Ogolnie sa dwie rozne plcie, zadna nie jest lepsza. Bzdety ktore wypisujesz nie byly tematem rozmowy, nikt nie twierdzi ze kobiety sa silniejsze fizycznie, tak- mezczyzni dominuja zarowno w nagrodach nobla jak i w ludobojstwach. Rozmawialismy tylko o jednym aspekcie plci - czyli radzenie sobie ze stresem i presja, w tej dziedzinie kobiety wypadaja lepiej.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-04 22:16:00
W niektorych krajach europejskich m.in irlandi i UK przez ostatnie lata byl duzy nabor kobiet do policji, i pomimo tego ze sa slabsze fizycznie i nikt temu nie przeczyl, maja lepsze zdolnosci werbalne i wnosza do trudnych sytuacji rozwiazania werbalne, prosto mowiac rozladowuja sytuacje gadaniem, pytaniami itd szybciej niz mezczyzni, ktorzy niewatpliwie w wypadku ataku fizycznego maja wieksze szanse. Ale przyjmuje sie kobiety zeby do takich sytuacji rzadziej dochodzilo. Poki co ostatnie 7 lat, calkiem niezle sie to sprawdza.

dagmik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-11-04 22:16:41
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-04 22:22:55
Ale zeby nie robic z panow takich kompletnych ciamajd zyciowych, trzeba przyznac ze wielu wybiera bardzo dobry i zdrowy sposob radzenia sobie ze stresem a mianowicie sport lub cwiczenia. mogliby pojsc do baru a ida do silowni. dobre i to. choc nie zastapi rozmowy:)

Untraceable
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-11-04 22:29:44
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-04 22:30:33
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-04 22:31:34
to jest wlasnie roznica miedzy macho a szowinista. ten pierwszy jest tak meski ze nie potrzebuje znizac pozycji kobiet by to pokazac i szanuje je, a kobiety za nimi szaleja. szowinisci potrzebuja kobiet tylko po to by je ponizac bo inaczej nie podkresla swojej "wyzszosci". nawet homoseksualisci ktorym kobiety wlasciwie niepotrzebne w zyciu za bardzo nie musza sie do tego uciekac. nie daj boze jak facet cos glupio powie a kobieta go poprawi. to zaraz wielka feministka-wariatka:)z czym do ludzi.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-04 22:38:39
roznice miedzy kobietami a mezczyznami wynikaja rowniez z samej plci, oraz kultury/wychowania. z tym ze nie zawsze jedne z drugimi sie pokrywaja i wtedy mamy problem.

ck82
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-11-05 00:17:25
Ja wszystko rozumiem. Wy swoje a ja swoje. Ja że główną przyczyną (choć na pewno nie jedyną) tego że statystycznie więcej mężczyzn popełnia samobójstwa jest to że na mężczyznach wywierana jest większa presja, a wy że głównie przez to że mężczyźni są słabsi psychicznie czy też przez kulturę i wychowanie :) (dagmik - To z kulturą i wychowaniem mi się zaj*biście spodobało :D uśmiałem się do łez).

ck82
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-05 00:18:34
.. Bezpieczna123 uważam że mężczyźni w większości dobrze radzą sobie ze stresem. Biegają. Chodzą na siłownie. Idą pograć w bilard. Idą z kolegami na piwo, oczywiście Ty sugerujesz że to jest topienie problemów w alkoholu, ale we wpierd**aniu przez kobiety czekoladek nie widzisz już niczego złego :) . Swojego szowinistycznego zdania o pracy kobiet w Policji nie będę już wypowiadał bo pewnie się domyślacie, powiem tylko że naprawdę szowinistycznym jest to że kobiety mają łagodniejsze progi testów fizycznych żeby się do tej Policji dostać.

ck82
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-05 00:20:48
.. Masz racje że kobiety są w wielu aspektach lepsze od mężczyzn, ale uważam że przeważnie w tych aspektach mało istotnych :). dagmik twoich wypowiedzi do tej pory nie komentowałem bo według mnie wszystko przeinaczasz i sypiesz tu tekstami o których w ogóle nie było mowy. Oczywiście dosłownie z moich wypowiedzi wyczytujesz że uważam kobiety za kretynki, rasę podludzi i drugorzędne pod każdym względem. Twoje określenie kogoś kto jest mniej silny fizycznie czy psychicznie jako drugorzędny jest oczywiście kulturalne, może nawet kulturalniejsze niż moje określenie „małe móżdżki&#8221

ck82
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-05 00:22:44
.. A to że nie mogłabyś być z osobą która jest od Ciebie słabsza psychicznie i fizycznie lub mniej inteligentna, po prostu gorsza, potwierdza tylko to o czym wcześniej pisałem, że to kobiety (nie mężczyźni jak twierdzi bezpieczna123) wywierają na mężczyznach presję żeby byli od nich inteligentniejsi , silniejsi itd. Powiem Ci że ja mógłbym być z kimś kto jest ode mnie gorszy, a nawet Cię zaskoczę i powiem ze nawet mógłbym być z kimś kto jest ode mnie lepszy :o

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-05 01:02:24
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-05 01:05:19
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-05 06:03:08
Ludzie ogolnie radza sobie ze stresem, choc patrzac na to jak depresja rosnie mozna by stwierdzic ze coraz gorzej im to wychodzi. To jak opisujesz radzenie sobie ze stresem wsrod mezczyzn bardziej wskazuje na ucieczke od stresu niz zmierzanie sie z nim, choc juz zeby sie nie czepiac, dobre i to, lepsze niz nic. Ruch jest bardzo dobry, bilard i bar juz nie koniecznie, ale tez relaksuja. Zjadanie stresu dotyczy obu plci z lekka przewaga kobiet, nacisk klade nadal na rozmowy - w nich jest najwieksza moc, nawet jesli nie przekladaja sie na dzialania czasami.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-05 06:09:40
Mezczyzni wola dzialac, stad tez wieksza "skutecznosc" jesli chodzi o samobojstwa, i z odwaga nie ma to nic wspolnego. Presje o ktorej mowisz, utrzymanie rodziny, i bycie zawsze na tip top narzuca mezczyznom patriarchat, ktory sami sobie stworzyli. kobiety wcale nie maja lekko bo presja zwlaszcza na te wspolczesne jest ogromna. rowniejsze rozlozenie odpowiedzialnosci moglo by po czesci rozwiazac problem ale o dziwo szowinistom sie to nie podoba. poczesci to co mowisz wynika z tego o czym mowi dagmik, poza paroma szowinistycznymi bredniami. Milego bezstresowego dnia wszystkim zycze:)

Free80
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-11-05 09:49:44
Dziewczyny, że Wam się chciało z nimi rozmawiać... przecież poziom jaki reprezentuje taki untra jest poniżej wszelkiej krytyki. Nawet przy takiej błahej rozmowie psychika mu wysiada xD

ethnie
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-11-05 10:12:19
Mężczyzna nie jest odporny na długotrwały stres. Nie radzi sobie z cierpieniem bliskich, zapytaj kobiet które wychowują chore dzieci gdzie się podziali ich ojcowie? To fakt niezaprzeczalny ale jeden z drugim ma klapki z g...a na oczach i nigdy nie przyzna się do tego że fujara to tylko fujara a nie berło które dzierży władca świata

mingus33
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-11-04 12:02:38
jasne, do pracy w markecie, na magazynie albo nawet na budowe nie mógł pójść jak inni, bo co? był zbyt przyzwyczajony do nicnierobienia, że przebranżowienie się nie wchodziło w rachubę. musiał się zabić...

groh
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-04 10:42:50
no niestety wrócilem w lutym tego roku i do dzis marze zeby wrócic na zachód

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-04 12:06:36
to wracaj

groh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-06 10:56:26
jak zagoję kontuzję zerwanego barku to będę robił wszystko by stąd wyjechać - więc się bujaj buraku - a największym moim marzeniem jest przyjąć obywatelstwo bez znaczenia którego kraju na zachód byle by nie być polakiem - bo polak polakowi wilkiem i to prawda znana nie od dzisiaj - polacy to je#ani faszyści i komuchy w jednym

Evil18
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-04 10:37:35
Jestem w Holandii, chce wrócić do Polski. Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej wiem że kiedyś znajdę pracę w tym naszym kraju, ale będę miał rodzinę przy sobie, a nie bandę debili...

Marmur87
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-11-04 10:10:57
Jednego nieudacznika mniej i tyle, o co tu płacz?

Ziku
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-29 12:01:29
Sprzedałby broń to miałby kasę.

BlackHare
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-04 11:31:31
Na ile dni?

mikoss
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-09-26 15:25:37
słabi psychicznie i nieudolni tak kończą.

groh
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-11-04 10:44:55
zeby ci sie kidys noga powinela i zebys stracil ta pewnosc siebi zycze ci z calego serca

BlackHare
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-11-04 11:34:59
groh- wspaniały przykład jak to Polacy siebie na wzajem kochają. Przynajmniej część. Moj kraj, taki piękny.

groh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-06 11:01:26
BlackHare - czemu pijesz do mnie skoro stoję w obronie słabszego ? faszyzm trzeba leczyć podobnie jak pedofilię - kastracją - nawet nie wiesz co to jest załamanie psychiczne , ja też nie wiem - ale wiem jedno , że koleś musiał już w życiu nie mieć niczego nawet nadziei , więc nie obskakuj mnie tutaj bo każdego to może spotkać a pajacowi na górze , życzę tego by się przekonał jak to jest - wtedy może mu się odmieni i będzie inaczej śpiewał

immortallus
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-26 13:36:46
Mamy za dużo urzędników i pracowników sektora budżetowego - źle. Ktoś robi z tym porządek i zwalnia niepotrzebnych ludzi - źle. Co nie zrobić to źle...

malgolina
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-11-04 10:37:13
Bo rząd na początek powinien zacząć zwalniać rozrośniętą administrację w swoim najbliższym otoczeniu, począwszy od sztucznie wykreowanych stanowisk, bo np. żona nie miała pracy czy córka po studiach itd. Dopiero potem zabierać się za prowincję, dokładnie analizując wcześniej potrzebę istnienia danych placówek i ilości pracowników. A jeśli chodzi o laboratoria sanepidu, to wydaje mi się, że one akurat są potrzebne, bo wykonują badania.

pittero
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-26 12:33:09
i chop zabił się by ludziom w ZUSie żyło się lepiej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wszystko dobrze
  •  A taka ładna była
  •  Czyż nie?
  •  Kto by pomyślał


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400