Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
klemusek  14-09-27, 09:21 Zgłoś
+ 138 -
Dodano: 2014-09-27, 09:21:54   przez: klemusek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 138  Zgłoś nadużycie
111
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Opis poniżej ...
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  Policja na komisariacie pozwala bić zgłaszającego
Ukryj komentarze(49)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
devil817
    Ocena: 20 (glosow:54)
2014-09-27 11:16:51
też tak byłem wychowany i nie wyzywam rodziców że mnie źle wychowali czy za dużo bili , należało się to dostawałem i tak powinno być, kiedyś miało się jakiś szacunek do rodzica i do starszych ludzi a przy okazji jak dostałem to się nauczyłem co złe a co dobre i nie wyrosłem na jakąś umalowaną cioteczkę w rurkach jakich teraz pełno

trentilvbidt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-11 13:07:30
Może ostro, ale lepsze to niż wychowanie "bezstresowe".

Nato-Vanila
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-30 20:43:25
Bicie to sposób dla debili, bo prawda jest taka, że dziecko bite będzie ukrywało swoje problemy (np. złe oceny) w obawie przed karą, zamiast powiedzieć o nich rodzicom i wspólnie je rozwiązać.

jk112
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-29 22:25:44
no coś w tym faktycznie jest tzw. gra psychologiczna

Grom175
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-29 00:18:25
Patologia Level: Polska

RedCarpetMiki
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-09-28 16:48:17
Powinniście zrezygnować z rodzicielstwa, jeżeli uważacie że bicie PASEM jest normalną i DOBRĄ metodą wychowania. Moim zdaniem jest to objaw sadyzmu, nie panowania nad sobą, a na pewno jest to katowanie dziecka! Psa też lejecie smyczą a żonę patelnią jak nie spełnia waszych oczekiwań?

space13579
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-28 19:03:48
Ci,co uważają,że przemoc wszystko rozwiąże są kwalifikowani(wg.mnie)albo do szpitala psychiatrycznego albo do więzienia.Na szczęście dziś dzieci mają coś do powiedzenia.Rodzic musi wiedzieć,że dziecko nie jest jego prywatną własnością.Rozmowa, zainteresowanie,okazywanie miłości- to jest najważniejsze.

milorda
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-09-28 15:26:37
SZACUN i +10 do zaje..bistości dla każdego kto, nie bojąc się tej lewacko- feministyczno- masońskiej( jak coś pominęłam- proszę bez skrępowania dodać) propagandzie, potrafi sprać małego gnoj..ka. Ze 4 razy lżejszego od siebie, całkowicie zależnego emocjonalnie, ekonomicznie i fizycznie! Trzeba być niezłym chojrakiem! ba! Bohaterem! Brawo! Brawo! Brawo!

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-28 16:49:01
Mam nadzieję że nie będziesz w posiadaniu potomstwa...

milorda
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-28 20:00:40
@terrorparty mam nadzieję, że ty żartujesz. Jeśli nie- polecam słownik i hasło SARKAZM. I nie, nie POSIADAM potomstwa ale mam zajefajny przywilej i radochę z wychowywania swojego dziecka.

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 14:36:55
trochę nieudany ten twój sarkazm, ale niech ci będzie...

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:18)
2014-09-27 23:17:19
Dzis jest za duzo praw dziecka,obowiazki zerowe. Dzis prosi sie dziecko zeby byo grzeczne, chodzi na kursy pozytwynego wychowania. Krzyczec nie wolno,tylko tlumaczyc,tlumaczyc,tlumaczyc,tlumaczyc. To jest chore ! Tym bardziej ze winne jest dziecko sasiadki,kolega z klasy ale nie nasz wlasny potomek.W tych czasach nie ma dzieci.Sa rozszczeniowe bachory na ktore nie mozna krzyknac ,moga ci nasrac do butow a sad powie ze to z milosci.

crazybread
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-09-28 06:30:16
albo nasrac do kasku. karny kloc.

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-28 16:57:49
Skoro tak mówisz to znaczy że mało wiesz o dzieciach. Dziecko ma rozumieć swój błąd, a nie się bać że dostanie w domu wpi**dol. Tłumaczenie jest ważne, ale też konswekcje o których już nie wspomniałaś (i nie, nie mam na myśli tu bicia). Myślisz że jeśli uderzysz dziecko raz czy kilka zrozumie swój błąd -bzdury, będzie robiło to samo albo jeszcze gorzej tylko tak żebyś nie wiedziała.

Levy142
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-27 22:12:21
Nie popieram przemocy, ale faktycznie jak raz na jakiś czas podniesie się głos na dziecko lub da klapsa to pewne rzeczy zapamięta. No ale w dzisiejszych czasach tak jest, że nic nie można zrobić, bo zaraz zostanie się posądzonym o wielkie znęcanie się nad dzieckiem.

crazybread
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-09-28 06:32:22
lub jak raz na jakis czas warknie sie na zone, to nie py er doli tak za duzo, i wie gdzie jej miejsce. Dziela to takze na psy, oraz na kolegow.

Sensualna
    Ocena: 0 (glosow:20)
2014-09-27 20:34:09
na mnie sie nie darli a tym bardziej nie bili,a i tak wszyscy chwalili jaka to jestem grzeczna i wychowana, kwestia podejscia do dziecka...bicie i krzyki to porażka rodzica skoro nie potrafi normalnie nad dzieckiem zapanować

Nick-T_00
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-09-27 20:50:05
Tutaj większość była bita i upokarzana. Nie szukaj tu zrozumienia :-)

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-27 21:55:38
Kwestia nie tylko podejścia do dziecka, ale i również cechy osobowościowe samego dziecka ;) Nie każde dziecko, na które rodzice się nie darli czy też nie bili, jest grzeczne.

crazybread
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-09-28 06:34:38
smarowalas kiedys klocem o swoj bzuch?

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-28 06:37:46
dziecko jest kopia rodzica, bo przeciez od nich uczy sie najwiecej poprzez nasladowanie. Choc rzeczywiscie mozna "wytluc" pasem z dziecka glupote ktora powtarza po rodzicach. Lub ewentualnie dawac dobry przyklad i pas niepotrzebny. Mnie nikt nie bil i na ludzi wyroslam, a ze sie cos glupiego w dziecinstwie zrobilo to coz z tego? dzis jest sie z czego smiac i co wspominac. idealne dzieci to produkuje sie pasem tylko z wygody rodzicow - swietne lekcje agresji i rozwiazywania problemow sila a nie rozumem. sensualna ma racje-bicie to oznaka bezsilnosci i braku kontaktu z wlasnym dzieckie

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-27 20:28:33
Każdego dnia może dostać innym:)

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-27 20:46:03
Rafał, fajny żart, ale mam nadzieję, że nie sprawdzałbyś tego w praktyce?

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-27 22:25:55
Tak jak piszesz, żart:)

galka666
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-09-27 18:59:56
dokładnie tak. za małolata dostałem kilka razy po dupie, ale ja już tam dokładnie wiem za co. nie mam i nigdy nie miałem poczucia, że starsi lali mnie "za niewinność".

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-28 06:39:42
problem w tym ze wielu rodzicom podoba sie taki sposob utrzymywania wladzy nad dzieckiem i zaczynaja szastac tym pasem na lewo i prawo, trzeba czy nie trzeba.

galka666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-28 08:29:43
ależ oczywiście, że tak. tyle, że jak ja dostawałem klapsa w tyłek to na prawdę nie chodziło o zadanie fizycznego bólu tylko o pewną symbolikę i zdyscyplinowanie. miałem za to w szkole podstawowej kolegę, którego matka dewota lała kablem od żelazka. trzeba nazywać rzeczy po imieniu i co innego klaps, co innego wprowadzanie pruskiego rygoru.

whiter78
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-27 18:32:40
Każdy przedmiot ma swój pas....Synu czerwony na świadectwie albo na dupie :D

amblin
    Ocena: 3 (glosow:27)
2014-09-27 18:32:01
lanie własnych bachorów to metody rodem ze średniowiecza, dobre dla plebsu oraz głupich, bezradnych rodziców

Nick-T_00
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-09-27 19:44:04
Zgadzam się w 100%. Wychowywanie to bycie taką osobą, na jaką chce się wychować. Tymczasem w większości wypadków wygląda to tak, że szacunek zdobywa się siłą (bo nic innego nie ma się do zaoferowania).

Nick-T_00
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-09-27 20:44:10
Po minusach widzę, że zwolennicy bicia w większości. Cóż, mnie minusy nie interesują, ale wiedzcie, że to nie ja mam problem :-)

terrorparty
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-09-27 20:53:38
@Nick- to nie jest szacunek tylko strach przed przemocą. Poźniej na ogół takie osoby gdy wyrastają mszczą się na rodzicach zostawiając ich na starość bez najmniejszej pomocy albo jeszcze gorzej...

crazybread
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-09-28 06:37:49
hey nick, te minusy to tylko opinie ludzi, i ze sie z toba nie zgadzaja. Nie podniecaj sie. To nie sa jakies ciosy nozem ha ha.

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-28 08:07:33
Czytaj ze zrozumieniem. Powtórzę: "mnie minusy nie interesują" i "widzę, że zwolennicy bicia w większości". Więc wiem, że większość ma inną opinię i o tym napisałem, oraz że nie podniecam się minusami - bo mnie nie interesują. Trudno miałeś w szkole prawda?

devil817
    Ocena: 20 (glosow:54)
2014-09-27 11:16:51
też tak byłem wychowany i nie wyzywam rodziców że mnie źle wychowali czy za dużo bili , należało się to dostawałem i tak powinno być, kiedyś miało się jakiś szacunek do rodzica i do starszych ludzi a przy okazji jak dostałem to się nauczyłem co złe a co dobre i nie wyrosłem na jakąś umalowaną cioteczkę w rurkach jakich teraz pełno

tasiej
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-09-27 14:21:10
Dobrze gada polać mu!

Mundzio84
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-09-27 20:40:44
Ja nigdy nie byłbym w stanie podnieść ręki na moją córkę, chyba prędzej by mi uschła.Przemoc fizyczna wobec dziecka to może i skuteczny ale i prostacki sposób, u ludzi, którzy nie potrafią w innny sposób zaradzić problemom.U mnie doskonale sprawdza się system kar i bardziej psychologiczne podejście.Sam byłem wychowywany tak jak to kolega wyżej opisuje, ale są sposoby, które o wiele lepiej sprawdzają się, niż bicie dziecka.Wielu rodziców to potwierdzi.

Nick-T_00
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-09-27 20:54:07
Mundzie - żeby to potwierdzić trzeba być rodzicem. Tu niestety w większości gimnazjum.

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-27 21:00:21
I teraz chlejesz tanie piwsko i wstawiasz cycki na profilowe- świetne wychowanie.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-27 21:07:54
Owszem @Nick-T_00 - dziecko jest dla rodzica największym skarbem i błogosławieństwem.Każdy normalny rodzic kocha swoje dziecko najbardziej na świecie i byłby w stanie bez najmniejszego wahania oddać za nie życie.Oczywiście takie dziecko potrafi dać się we znaki, sam coś o tym wiem, ale stosowanie jakiejkolwiek formy przemocy fizycznej jest według mnie oznaką słabości psychicznej.Naprawdę są inne lepsze i skuteczniejsze sposoby.

devil817
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-27 22:31:54
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-28 06:56:39
Devil - i ja i moje siostry nigdy nie bylysmy bite, mimo to uczylysmy sie dobrze, wyksztalcono nas, i nigdy rodzicom na glowe kupki zadna nie zrobila. Siostry teraz maja swoje dzieci, nie bija ich, dzieci sie ucza doskonale, nie pyskuja, szacunek jest, zadnych problemow. Jesli bicie dziala na dzieci jako motywacja do nauki, to moze zaczac to stosowac na doroslych jako motywacja do pracy? lac pasem szystkich bezrobotnych i partaczy, wlaczie z rodzicami ktorzy biora sie za dzieci nie potrafaiac ich normalnie wychowywac.Lac wszystkich skoro to takie skuteczne.

devil817
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-28 07:31:31
komentarz usunięty przez użytkownika

devil817
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-28 07:39:26
komentarz usunięty przez użytkownika

GAgaV8
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-28 08:18:47
"klaps, pas, laczek" + twój sposób pisania i wniosek tylko jeden: wychowałeś się w patologii i takim patolstwem jeszcze się chwalisz...

devil817
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-28 09:13:57
GAgaV8 -------- no rozszyfrowałeś mnie jestem z patologicznej rodziny heh nie nie jestem debilu nie czytasz ze zrozumieniem moich wpisów , dla tego usuwam komentarze bo nie czytacie ze zrozumieniem , koniec tematu

klotylda601
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-09-27 10:11:18
Dobra ale niepoprawne politycznie , teraz ambicja rodzica jest obejść stu lekarzy by udowodnić że dziecko ma dysleksje , dysgrafie i inne dysmózgowie bu tylko nie musiało się uczyć a później lament że pracy nie ma i pieniążków na normalne życie .

obora69
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-09-27 09:49:39
I tak powinno być!!!Jeszcze pozabierać laptopy, tablety i inne gadżety!

Nick-T_00
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-09-27 19:41:47
To nie tablet i laptop jest "zły". Wina leży po stronie rodziców, którzy chcą mieć święty spokój i pozwalają dzieciom na wielogodzinne granie itp. Zapewnij dziecku atrakcje - idź zagraj z nim w piłkę, pójdź na plac zabaw. Nie zabieraj mu gadżetów, tylko się nim zajmij i będzie ok.

Nato-Vanila
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-30 20:41:54
obora69 hmm, a ty napisałeś to bez komputera/tableta/telefonu etc?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400