Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
skomorucha  14-09-30, 13:17 Zg這
+ 254 -
Dodano: 2014-09-30, 13:17:25   przez: skomorucha
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 254  Zg這 nadu篡cie
40
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(69)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
wielki_miszcz
    Ocena: 31 (glosow:55)
2014-09-30 17:44:29
niech wybitny polski (sic!) filozof i bioetyk, profesor nauk humanistycznych, wydawca i publicysta, nauczyciel akademicki, polityk, krewnym rabina Izaaka Kramsztyka (to tylko drobny skr鏒) - wprowadza takie zmiany u siebie, w izraelu, ja mog po鈍ieci kilka dni urlopu i pomog mu si spakowa ... ba nawet odprowadz cymba豉 na poci庵, niech tylko obieca 瞠 ju nie wr鏂i

Asteroth
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-14 23:26:17
A ja sie pytam co kogo obchodzi co para DOROSLYCH ludzi robi ze soba? Jest w Anglii taka para ktora wychodzi z wiezienia poki ich znowu nie zamkna - oboje sa pelnoletni, sa bardzo blisko spokrewnieni i otwarcie mowia ze sie kochaja i zadne przepisy tego nie zmienia. Moze pora zajac sie istotnymi sprawami a nie pierdolami ktore dotykaja mniej niz 1:1e6 populacji?

trentilvbidt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-11 12:20:26
Odebra prawa cz這wieka i skaza na damnatio memoriae. Tyle.

magda713
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-05 23:31:11
profesor, w dupe ruchany

lemingjager
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-03 10:42:38
komentarz usuni皻y przez moderatora

Szpadelek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-02 06:50:08
Przecie ich w tym "ruchu" zosta這 15 c這nk闚.Teraz pewnie p鎩dzie wszystko w pi...du...

krzychu2301
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-10-02 03:42:35
pewnie rucha go ojciec, a co gorsza bardzo mu si to podoba這...

marko3237
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-10-02 00:13:07
ruchacze palikota nic lepszego po nich si nie mozna spodziewa dewjanci sami

pikar
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-10-01 23:03:42
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

pajakpajak
    Ocena: 12 (glosow:14)
2014-10-01 23:03:14
Jak dobrze 瞠 tej patologii nie b璠zie w przysz造m sejmie, przynajmniej tak mam nadziej.

lemingjager
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-10-03 10:51:03
komentarz usuni皻y przez moderatora

zonkumariano
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-10-01 22:12:58
Co ten 篡d wyprawia i m闚i mi璠zy nami? Do Izraela z POpapra鎍em!

faille
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-10-01 21:53:01
niech ten yebany 篡d sam si w doop wali jak si璕nie !!!!!!!!!!!!!!!

kuba17061986
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-10-01 20:22:29
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

barif
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-10-02 11:17:50
Poczekaj, poczekaj. Niestety to ju nied逝go. W Danii jest legalne to o czym wspominasz. Maj "kurorty" dla takich dewiant闚... z Reichu ca貫 wycieczki tam si "bawi" EUROSODOMA...

lemingjager
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-03 10:57:56
komentarz usuni皻y przez moderatora

kapsell
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-10-01 20:21:51
Hartman - owoc zwi您ku kazirodczego.

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-10-01 20:20:50
Do kot豉 z tym scierwem ! Tfu !

puszczyk82
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-01 21:36:58
nich sie kutaf.n warzy!

jim_nl
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-10-01 19:52:33
pwenie ktoras z kuzynek mu w oko wpadla.

Ingenue87
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-10-01 19:16:50
Ale z was gamonie. Ten cz這wiek po prostu obna瘸 ca陰 ide legalizowania zwi您k闚 homoseksualnych i ma absolutn racj! Skoro forsuje si zwi您ki homo to na r闚ni forsowane powinny by zwi您ki kazirodcze oraz zwi您ki bigamistyczne, bo argumentacja b璠zie tu dok豉dnie taka sama!

pikar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-01 23:06:38
komentarz usuni皻y przez moderatora

Ingenue87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-02 17:44:36
Co tam m康rego pikar napisa貫, 瞠 moderator to usun掖?

lemingjager
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-03 10:46:47
komentarz usuni皻y przez moderatora

Asteroth
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-14 23:27:47
w dobie antykoncepcji (ups, zapomnialem, kosciol zakazuje) argumenty genetyczne to brednie i tyle.

antony
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-10-01 19:05:48
Hartman jest masonem

sielo7
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-01 18:59:46
Syndrom Edypa? b璠zie m鏬 stuka legalnie swoj mam???

brumby
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-10-01 17:43:27
To tylko kolejny dow鏚 na to, 瞠 lewactwo trzeba leczy.

mefju666
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-10-01 16:45:47
i niech si rodz mutanty...

radekkotecki
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-10-01 15:45:56
Fajnie, m鏬豚ym na legalu rucha siostr.

bogasz
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-10-01 14:44:18
Dlaczego mu przeszkadzacie jak chce niech zawrze zwi您ek z koz.

misiek2004
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-01 16:09:58
Chyba raczej z knurem, je郵i mowa o kazirodztwie.

jethro
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-01 14:30:40
砰dek i taki grzech? Syjoni軼i pope軟i mu samob鎩stwo :D

barif
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-02 12:40:08
Syjonista to nie jest PRAWDZIWY 篡d. Najkr鏂ej to jest tak: Syjoni軼i to dawni faryzeusze, wspomniana w Biblii Synagoga Szatana. Prawdziwi ultra-ortodoksyjni 篡dzi (o kt鏎ych cisza w mediach) to np: Naturei Karta (pol. Stra積icy Miasta) - brzydz si konfliktem z Palestyn i nie uznaj pa雟twa Izraelskiego. TEMAT RZEKA. Mam nadziej, 瞠 cho troch pomog貫m to ogarn望.

jethro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-02 17:33:48
Hm. Wikipedia m闚i co innego. Szuka貫m w deepnecie (a tam nie ma google i cenzury) i opr鏂z gar軼i teorii spiskowych te nie znalaz貫m takich informacji. Gdzie to przeczyta貫?

Gruber
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-01 13:55:10
Marna prowokacja

mlw1488
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-10-01 13:03:39
Ton帷y polityk brzytwy si chwyta. Chcia si wykreowa na ultralewaka sko鎍zy jako wyrzucony z partii i zawieszony na uniwersytecie.

gawelh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-01 12:08:10
Przecie on jest m篹em swojej Babci

mrdaniel
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-10-01 12:02:50
Jednak Korwin ma racj, 瞠 te "tfu! Geje!" s op豉cane przez Niemc闚. Dopiero co w gazecie by這, 瞠 w DE chc legalizacji kazirodztwa a ju w PL tego samego si domagaj.

paulina0792
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-01 11:42:00
pewnie sam z takiego pochodzi... :D

paulina0792
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-01 11:40:35
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Baron_Sanedi
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-10-01 11:26:54
Co za bztet - Przecie Tw鎩 Ruch i sam Palikot odcia sie od wypowiedzi Hartmana i uzna ten wpis za skandaliczny i chc teraz usuna go z parti

bubek666
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-01 11:13:35
PermBan ... a to Ty wierzysz w Adama i Ew? No tak. I pewnie 鈍. Miko豉j Ci prezenty przynosi w Wigili?

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-01 11:07:24
komentarz usuni皻y przez moderatora

saviola1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-01 11:07:06
takich idiot闚 "profesor闚" ? Moim zdaniem powinno si od razu rozstrzela

carlos53
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-10-01 11:00:05
Ciekawe sk康 si wzi窸y wnuki Adama i Ewy ????

Genialon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-01 22:00:06
Pewnie si urodzi造. No, chyba 瞠by bocian...

carlos53
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-10-01 10:57:30
Co z貫go jest w dyskusji. Powinno si dyskutowa na ka盥y temat.

Genialon
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-01 22:03:41
Proponuj wi璚 taki: Czy takich Hartman闚 i kieszonkowych hartmank闚, kt鏎ych jest legion, nale篡 leczy, zamkn望 czy wystarczy pokazywa w cyrkach ku uciesze gawiedzi?

hafen
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-10-01 10:47:06
Niech w swoim kraju legalizuje. Ciekawe co na jego pomys powiedzieli by cz這nkowie Knesetu. Won do Izraela panie Hartmann

bluecont
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-10-01 10:40:49
Dziwne 瞠 jurek nie broni tej partii, przecie j uwielbia :)

prarock
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-01 17:27:07
jest troch zaj皻y bieganiem za bratem.

redzi301
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-09-30 20:35:22
Gesty ze zdj璚ia jasno pokazuj co to jest za typek , gesty Bartoszewskiego identyczne bo , to jedna ta sama nacja narodu wybranego .

admin1944
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-30 18:28:20
GORALSKA METRYKA ZOBOWIAZUJE !!. MOZE U PANA PRZODKOW W GORACH SYNAJ BYLO BY TO NAWET MOZLIWE - ALE TU JEST POLSKA !!!.

wielki_miszcz
    Ocena: 31 (glosow:55)
2014-09-30 17:44:29
niech wybitny polski (sic!) filozof i bioetyk, profesor nauk humanistycznych, wydawca i publicysta, nauczyciel akademicki, polityk, krewnym rabina Izaaka Kramsztyka (to tylko drobny skr鏒) - wprowadza takie zmiany u siebie, w izraelu, ja mog po鈍ieci kilka dni urlopu i pomog mu si spakowa ... ba nawet odprowadz cymba豉 na poci庵, niech tylko obieca 瞠 ju nie wr鏂i

k0niu86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-01 18:32:43
Ja nawet zap豉c za ten poci庵 :)

C2ShadowMan
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-01 23:20:42
k0niu86 opier**li ci jak za dwa bilety

devey
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-09-30 17:18:13
Siostra mu oko podbi豉 jak si do jej dupy dobiera?:D

Kris_Milan
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-09-30 16:44:32
Nie popieram i jestem przeciw,ale sp鎩rzcie na to z drugiej strony...je郵i si w sobie zakochaj to trudno b璠zie to rozerwa mam tu na my郵i mi這嗆 brat-siostra.

krzychu_no
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-30 15:03:57
Pewnie ma fajn siostr :)

kocurxtr
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-09-30 14:48:41
mo瞠 od razu te homo-kazirodczych ? po co kilka razy otwiera ... ja bym te otworzy dyskusj co do sposob闚 medialnego u鄉iercania takich jak Hartman - by這by mniej debilizmu w przestrzeni publicznej...

michalng
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-09-30 17:33:20
O ile prawne zakazanie kazirodztwa heteroseksualnego mo瞠 mie jeszcze jaki sens to karanie kazirodztwa homo to kompletna pomy趾a.

fvvc
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-01 10:48:21
michalng masz racje ale 1 nikt nie m闚i o karaniu a legalizacji 2 a po drugie kazirodczy homoseksualizm czy homoseksualizm to te pomy趾a natury

milorda
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-01 10:53:28
@michalng jaki czas temu w豉snie si zastanawia豉m jaki ma sens zakaz kazirodztwa i chyba opr鏂z tabu spo貫cznego ( no mi na my郵 o seksie z bratem robi si niedobrze), nie ma 瘸dnych sensownych przes豉nek. W przypadku homo kazirodztwa, nawet argument o negatywnych skutkach chowu wsobnego( tez podwa瘸ny) umiera 鄉ierci naturaln. Cho jak ogl康a豉m program o zwi您ku matki z synem( !) oraz rodze雟twa- to s豉bo mi by這.

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-01 14:09:26
zakaz zwi您k闚 kazirodczych to nie tabu spo貫czne, ale genetyka. Tylko i wy陰cznie. P鏦i tego nie odkryto, 瞠 w ten spos鏏 kolejne pokolenia s coraz s豉bsze genetycznie, nie by這 z tym problem闚 - zwi您ki kazirodcze by造 na porz康ku dziennym i pozwala造 na umacnianie rodziny czy w豉dzy, a nie pozwala造 na podzia造 maj徠k闚.

Psiapsiolek
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-09-30 13:44:47
O wszystkim mo積a dyskutowa

bubek666
    Ocena: 0 (glosow:24)
2014-09-30 13:32:10
Najpierw niech kto przeczyta to co napisa Hartman i zrozumie o czym on pisze. A nie od razu nagonka. Ja rozumiem, 瞠 Pani Pos豉nka Paw這wicz jest idolk wielu z Was. 砰cz Wam tym samym po篡cia z tak kobiet ;) Hartman nie nawo逝je do legalizacji zwi您k闚 kazirodczych. Czy kto z Was przeczyta w og鏊e ten artyku? No to mo瞠 chrze軼ijanie si wypowiedz... Adam i Ewa... hmm... wi璚 jak to by這? Wierzycie w bajki?

PermBan
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-01 00:51:30
A byli rodzice Adama i Ewy hmm??

tlenowygonzo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-01 12:30:44
A co, Adam i Ewa byli rodze雟twem? A jak ich mamusia mia豉 na imi?

gordon.lameman
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-01 14:13:14
Skoro Ewa zosta豉 ulepiona z 瞠bra Adama to by豉 de facto jego bli幡iaczk.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Seksmisja zako鎍zona niepowodzeniem
  •  S御iad
  •  Z這dziejaszek.
  •  疾by k霩ka nie skaka豉


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Sp馧ka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.
Z Polityk Prywatno軼i TVN S.A. mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400