Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
qcbinteria.eu  14-10-01, 20:32 Zgłoś
+ 292 -
Dodano: 2014-10-01, 20:32:35   przez: qcbinteria.eu
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 292  Zgłoś nadużycie
311
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Laski takie są fajną mam choinkę?"
  •  Co to będzie
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
  •  Piąteczek piątunio .
Ukryj komentarze(41)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
thazael
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-10-01 22:03:56
Dokładnie - koszt przykręcenia nakrętki przez polskiego montera i niemieckiego jest dokładnie taki sam. Wynagrodzenie Niemca jest ponad czterokrotnie wyższe. W zabawniejsze, polski monter w niemieckiej firmie za tą samą czynność zarabia ponad cztery razy więcej. Wniosek - POlski gówniany ustrój i banda czerwonych ku*asów mitręży największy nawet wysiłek obywatele i tak kombinuje, żeby okraść go z jak największej ilości pieniędzy i czasu.

anaksagoras
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-03 22:19:58
Mówisz o aktualnym rządzie. Rząd nie jest efektywny. Bezrobocie jest. Obiecuje gruszki na wierzbie i dalej ten rząd wyborcy wybierają. To co napisane zostało w tym memie jest prawdą. Ja pracuje w branży IT tam ciągłe braki w ludziach. zmieniam prace co 3 lata (tylko dlatego aby nie mieć 3-miesięcznego wypowiedzenia) a czas potrzebny do znalezienia pracy wynosi 2 tygodnie. Płaca okolo 7 tyś na rękę. Tak jest tylko dlatego że popyt pracodawców jest większy niż podaż pracowników.

Daroeu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-03 17:41:50
Nigdy tak nie bedzie, gdyż Polska jest kolonią zachodu. Takie rzeczy tylko w krajach które są niepodległe. My jesteśmy skolonizowani.

Kaziej
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-03 14:24:42
co za kretyństwo... Gdzie Cię ktoś zatrudni?

classichubert
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-03 00:29:02
Co za idiota to pisał. Słyszał kiedyś ktoś np. o inflacji? Polecam się pouczyć zanim pisze się takie głupoty.

luk4kro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-06 02:45:18
idiota iktóry powtarza to co ktos powiedział... przzejrzyj na oczy . sprawdź dlaczego GMO. dlaczego farmaceutyka, poszukaj a znajdziecie

wertyxal
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-02 23:20:13
Zgodzę się z drugim i trzecim punktem ale na pewno nie z pierwszym. W interesie państwa jest aby przeciętny Kowalski dobrze zarabiał, ponieważ czym większy obrót finansowy, tym więcej trafia do budżetu z podatków...

misiek2004
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-03 17:59:58
Gdyby rządzili nami uczciwi ludzie, a nie chciwe świnie, to takie rozumowanie byłoby jak najbardziej na miejscu. Ale nasi politycy nie troszczą się o odpowiednio wysoki i dobrze zagospodarowany budżet, tylko o napchanie własnych kieszeni.

susza89
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-02 22:53:10
Wysokie koszta pracy i wysokie podatki = duże bezrobocie. Przeciętnemu kowalskiemu ciężko jest otworzyć swój biznes i zatrudniać ludzi bo te koszty już na wstępie go niszczą i często stać na to tylko wielkie korporacje albo ludzi ze sporym sporym kapitałem. Stąd później sytuacje typu: " nie chcesz pracować na 3 zmiany za 1500zł? spoko jest 10000 innych chętnych na twoje miejsce". Takim oto sposobem w Polsce panuje ubóstwo od zawsze ... Daje jeszcze 10 lat rządów socjalistów to ludzie w końcu zrozumieją, że nie tędy droga bo będa pracować za miske ryżu.

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-02 21:45:01
komentarz usunięty przez użytkownika

ely13
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-02 20:32:20
Nie wierzę, żeby 22latek to napisał... Co za stek bzdur. Na każdym kroku potwierdzenie, że 1/3 społeczeństwa to kompletni idioci.

martin987
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-10-02 19:59:18
Co za debil to pisal? Rzad chce wysokiego bezrobocia bo wtedy bedzie mogl obiecywac cos czego nie spelni?(wysokie bezrobocie=brak wplywow do budzetu). Rzad ktory bedzie zawsze u wladzy to efektywny rzad, ktorego wyborcy chca. Jesli gospodarka siada (sektor publiczny: np sluzba zdrowia, jest wysokie bezrobocie) to ludzie wychodza na ulice i obalaja rzady. Dalej nie czytalem bo widac ze pisal to ekonomista bedacy jeszcze w gimnazjum

Uciopucio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-02 19:05:55
Świat jest piękny tylko ludzie kur.wy

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-02 17:20:47
komentarz usunięty przez użytkownika

zwierzak250477
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-02 17:24:45
komentarz usunięty przez użytkownika

OlejhunterPL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-02 17:47:31
Kolego nie głoś jakichś dziwacznych teorii. Jakoś za Odrą pracują dwa razy wolniej, nikt się nie spina i dostają 4 razy więcej. Nie sądzę żeby oni mieli klientów na swoje produkty którzy płacą przynajmniej 2 razy więcej, żeby mogli sobie na to pozwolić. Nawet jak założysz że sprzedają we Francji czy Hiszpanii, to przy takich odległościach 200- 400 km to są groszowe sprawy dla firm w przeliczeniu na produkt.

OlejhunterPL
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-02 17:51:15
Przyczyną jest między innymi płaca minimalna. Bo to jest efekt "normy". Jeśli Ci powiem że musisz w pracy np. wyciąć 5 desek w 8 godz, a ty te deski będziesz ciął np 5 godz to będziesz ciął 8? Po co będziesz się spinał skoro nikt Ci nie dopłaci? No chyba że jesteś debilem. To samo pracodawca- skoro norma jest te 1500zł to po co Ci ma płacić 2500zł? Będziesz efektywniejszy? Ile, z 15%-20%? A koszt większy o 2/3 dla niego. Pracodawcy nie płacą więcej bo nie muszą. Inna sprawa że Ci nasi pracodawcy w Polsce to już powoli są tylko filie zagranicznych firm które traktują nas właśnie jak t

OlejhunterPL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-02 17:56:44
właśnie jak takie Chiny

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-02 19:44:13
olejhunter, wprawdzie autorytety ekonomiczne mówią inaczej, ale co tam jacyś profesorkowie wiedzą. Ty za to rozgryzłeś system. Płaca minimalna 20000 zł, i jeszcze cenę benzyny obniżyć, powiedzmy do 1,20, oczywiście zakazać podwyżek w sklepach i tak oto rząd, jednym podpisem sprawi, że Polacy będą zamożni. Że też nikt na to nie wpadł. A tak poważnie nie mam pojęcia jak można nie rozumieć funkcjonowania rynku

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-02 15:12:26
Jakbym Leppera słyszał

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-10-02 12:15:20
Pierwsze to bzdura - bogate społeczeństwo płaci więcej podatków tak samo jak prywatny lekarz, szkoła itd. i bogaci ludzie chetniej zostają i inwestują w kraju. Drugie to oczywista oczywistość - obcicnanie kosztów jest sensem istnienia korporacji w każdym kraju. Z trzecim bym sie zgodził ale związki zawodowe nie mają wpływu na bezrobocie. Ogólnie wrzuta jakiegoś niezbyt światłego gimbazowicza

mlw1488
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-02 12:30:54
Wrzuta bzdurna, ale i twoje rozumowanie nie do końca precyzyjne. Bogaty obywatel po zaspokojeniu swoim podstawowych potrzeb zaczyna lokować pieniądze w dobra ekskluzywne, a więc wydaje pieniądze poza Polską. No i co do związków zawodowych. Mają wpływ na bezrobocie, bo ich działanie polega na lobbingu. Przykładem jest ostatnie "opodatkowanie umów śmieciowych". PO przyklepało to pod presją Solidarności, i to jest decyzja, która będzie miała realny wpływ na zwiększenie bezrobocia.

Nasi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-02 14:42:55
Bogata osoba ma to do siebie, że nie jest debilem i nie inwestuje kasy tam gdzie ma stracić, więc podatki płaci w tzw. rajach podatkowych, a różne dobra kupuje tam gdzie ma wysoką jakość i nie wydaje więcej niż musi, po za tym "dobra eksluzywne" to tylko część majątku, bo większość kasy jest inwestowana tam gdzie można zarobić, ale też nie stracić, debil wsadziłby całą kasę w inwestycję dającą 10 % zysk w sakli roku...

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-03 13:12:41
nie zapominajcie drodzy koledzy i koleżanki ze w naszym pieknym kraju też sa produkowane dobra luksusowe ;) jachty, biżuteria, samochody (tak to nie żart obczajcie marke Leopard) więc da rade wydać i zostawić kase w kraju wystarczy nie być cebulakiem i nie grzać sie na coś tylko dlatego że jest "z zachodu" :P

numb3r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-02 12:12:12
komentarz usunięty przez użytkownika

Baron_Sanedi
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-10-02 11:51:18
ciekaw jestem kto takie obrazki robi - pewnie bezrobotni frustraci, po studiach którzy myśleli że jak zdobędą dyplom to bedzie praca od reki - a w rzeczywistości są nieudaczikami i leniami

fvvc
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-10-02 11:25:48
to nie ma sensu, małe bezrobocie to znaczy że ludzi stać na więcej i większe składki płacą jedna realną korzyść mają związki zawodowe

fvvc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-02 11:23:57
komentarz usunięty przez użytkownika

numb3r
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-02 11:07:56
To teraz powiedzcie mi jak to jest, że ja, czy też moi znajomi mamy firmy i nie potrafimy znaleźć nowego pracownika, a takie bezrobocie w Polsce. Dajesz ogłoszenie a przychodzą same głąby. Pięknie wypisane CV, teorii w cholerę a zero praktyki gdy trzeba coś zrobić. Praca dobrze płatna przy projektowaniu CAD. Dziś nawet nie ma dobrej sprzątaczki a co dopiero fachowców w swojej branży.

fvvc
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-02 11:27:42
a gdzie chłopak mam zdobyć doświadczenie

fvvc
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-02 11:30:37
a gdzie młody chłopak mam zdobyć doświadczenie chcesz mieć dobrego pracownika to trzeba go wyszkolić

slesz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-02 11:53:32
Na studiach pewnie mało i proste rzeczy były więc mało tej "praktyki". Jednak jeśli ktoś w dobie internetu nie może sobie poradzić z technikami CAD/CAE kiedy ma małe doświadczenie lub brak to jest poprostu głąbem. Teraz jest pełno pdf i filmików i forów gdzie można znaleźć odpowiedzi. Innym problemem może być brak umiejętności myślenia przestrzennego i problemy z liczeniem w pamięci nawet najprostszych zadań. Lub podejście 3 razy Z: zakuć,zdać,zapomnieć

numb3r
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-02 12:13:48
Ja to rozumiem bo też zaczynałem od miotły, gdy miałem pierwsze praktyki, ale jeżeli czytasz kogoś CV a tam pisze, praca w firmie i posiadane umiejętności to aż Cię strzela, gdy okazuje się że nie umie nic pomimo kursów. Co innego gdyby osoba była pokorna, powiedziała że ma braki w wiedzy i chciała by się nauczyć. A dziś ludzie, nawet nie chcą się uczyć, zero odpowiedzialności.

mlw1488
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-02 12:26:42
i jeszcze te wymagania z kosmosu. 25 letni absolwent studiów niepracujący wcześniej jest równie wartościowym pracownikiem co maturzysta. Tyle, że z przerośniętym ego.

numb3r
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-02 12:35:38
każdy jest wartościowy jeżeli chce pracować. A niektórzy to kombinatorzy, którzy myślą że czas fajnie zleci, a oczekiwania do kasy mają nie wiadomo skąd. Sam byłem studentem, ale nie bałem się podjąć żadnej pracy by tylko zarobić coś na życie.

zezulki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-02 20:26:33
Mamy ten sam problem, doskonale Cię rozumiem.

kocilka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-01 22:26:18
Jakieś pomysły?

pionio222
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-02 14:07:22
ciekawe pomysły ma prowadzący kanał podziemnatv na youtube...

thazael
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-10-01 22:03:56
Dokładnie - koszt przykręcenia nakrętki przez polskiego montera i niemieckiego jest dokładnie taki sam. Wynagrodzenie Niemca jest ponad czterokrotnie wyższe. W zabawniejsze, polski monter w niemieckiej firmie za tą samą czynność zarabia ponad cztery razy więcej. Wniosek - POlski gówniany ustrój i banda czerwonych ku*asów mitręży największy nawet wysiłek obywatele i tak kombinuje, żeby okraść go z jak największej ilości pieniędzy i czasu.

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-02 21:38:59
koszt przykręcenia nakrętki przez polskiego montera i bialoruskiego jest dokładnie taki sam. Wynagrodzenie Polaka jest ponad czterokrotnie wyższe. W zabawniejsze, bialoruski monter w polskiej firmie za tą samą czynność zarabia ponad cztery razy więcej. Wniosek - POlski zajebisty ustrój a w bialorusi banda czerwonych ku*asów mitręży największy nawet wysiłek obywatele i tak kombinuje, żeby okraść go z jak największej ilości pieniędzy i czasu. Rozumiesz? pewnie nie

polak30
    Ocena: 34 (glosow:46)
2014-10-01 21:09:41
komentarz usunięty przez moderatora

grzesiekx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-02 11:16:42
Niestety masz rację...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300